Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Plan og Byg i Center for Ejendomme (barselsvikariat).

Er du en stærk og selvstændig person, der trives med at kunne varetage administrative, organisatoriske såvel som kreative opgaver, med fokus på sundhedsfaglige relaterede projekter og processer. 
Så leder vi efter dig. 
 
Vi søger en projektleder, der trives med at dagene ikke ligner hinanden og som værdsætter at arbejde på tværs i en stærkt faglig og social organisation, der er kendetegnet ved at medarbejderne alle er ildsjæle.
 
Projektleder med administrative og kreative opgaver 
Vi tilbyder dig en tidsbegrænset, men spændende og udfordrende projektlederstilling i en kompleks og interessant kontekst, hvor du vil referere til chefen for Planlægning, i en sektion der arbejder på tværs af fire byggesektioner. 
 
Som dine primære opgaver, vil du skulle supportere den tværgående sektion Planlægning i enheden Plan og Byg bl.a. ved:  

  • indsamling af data, systematisere, beskrive samt formidle oplysninger på tværs af enheden Plan og Byg 
  • udarbejdelse af beslutningsoplæg til arealdisponering 
  • udarbejdelse og grafisk opsætning af præsentationsmateriale til Masterplan/Generalplan 
  • varetagelse af brugerinddragelsesprocesser 
  • administrativt arbejde som fx; referatskrivning, mødeplanlægning, kvalitetssikring af dokumenter mm.  
  • ansvarlighed for fortløbende ad hoc opgaver 
Gennem dine løsninger af ovenstående opgaver vil du være med til at sikre, at Center for Ejendomme er en stærk og værdsat samarbejdspartner. 
 
Evne til at skabe struktur og stærke samarbejdsrelationer 
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.  
Herudover forventer vi, at du har:  
  • evnen til at strukturere og bevare overblikket 
  • godt kendskab til visuel formidling i form tekst, tegning og grafik 
  • kendskab til sundhedsfaglig terminologi 
  • evnen til at arbejde selvstændigt samt planlægge og prioritere opgaver 
  • gode samarbejds-, kommunikations- og formidlingsevner, der kan udfoldes i et tæt teamsamarbejde samt på tværs af organisatoriske skel og faglige grænser 
Erfaring med byggeprojekter og eller andre komplekse procesforløb, er en fordel.  
  
Alsidig arbejdsdag og dygtige kollegaer 
Som vores nye projektleder vil du få en spændende og alsidig arbejdshverdag, hvor mulighederne for personlig og faglig udvikling er store. Du vil komme til at samarbejde med professionelle og engagerede kollegaer i et dynamisk miljø, hvor tillid, åbenhed og helhedssyn er en del af værdisættet. 
 
Da vi er et nyoprettet koncerncenter, vil du blive en vigtig drivkraft i opbygningen af et stærkt fagligt og socialt miljø, hvor vi vil prioritere at have det sjovt, mens vi når vores mål.  
 
Bliv en del af det nyoprettede Center for Ejendomme 
Du bliver ansat i den tværgående sektion Planlægning i Plan og Byg, der varetager bygge- og anlægsprojekter i Region Hovedstadens hospitaler og virksomheder.
Enheden udgør tilsammen med seks andre enheder, Center for Ejendomme. 
Center for Ejendomme er et koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Et stort og omfattende projekt, hvor både innovative samt kendte processer kører parløb.   
Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.  
Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ’’Ventet og Velkommen’’ overalt, hvor de kommer på regionens matrikler.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg afhængigt af dine kvalifikationer.   
Vi ser gerne, at du starter hos os snarest muligt.   
Dit arbejdssted vil være på Lyskær 13A i Herlev, samt vil du jævnligt komme ud og se vores mange andre matrikler.   
 

Yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for Planlægning Anders Danø på tlf. 29 12 15 54.
 
Ansøgningsprocedure
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem senest mandag d. 12/02-2018 kl. 12.
 
Vi forventer at holde samtaler løbende. 
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her