Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til renovering og kunderådgivning

Peter Jahn & Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Kunden i centrum

Hos Peter Jahn & Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder.

Bygherrerådgiver til renovering og ombygning

Som projektleder hos Peter Jahn & Partnere og som bygherrerådgiver for vores kunder, skal du være i stand til at arbejde selvstændigt med dine egne projekter. Du vil have det fulde ansvar for, at projektet bliver udført i henhold til de indgåede aftaler, og at kunden er fuldt tilfreds med resultatet.

Det vil blive dit ansvar, at projekterne overholder de aftalte deadlines, de økonomiske krav og den forventede kvalitet. Du vil have ansvaret for projektteamet og ansvaret for at lede tekniske tegnere og andre administrative ressourcer, så du kan have fokus på at drive projekterne.

Primære opgaver

  • Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden
  • Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer
  • Styre byggesagerne og sikre at aftalerne bliver overholdt jf. aftale
  • Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører
  • Udføre byggestyring under udførsel
  • Kvalitetssikre hele projekteringsfasen
  • Kommunikere med alle relevante stakeholders og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper
  • Uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere
  • Lave kvalitetssikring på delprocesserne
  • Sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav

Din baggrund og kvalifikationer

Du er uddannet bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller arkitekt. Vi forestiller os, at du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år, enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed, eller at du har erfaring med én eller flere af delprocesserne og nu ønsker at tage det fulde ansvar som projektleder. Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver.

Du har:

  • Evnen til at bruge din akkumulerede viden aktivt i hverdagen
  • Gennemslagskraft, bevarer overblikket og forstår at kommunikere til forskellige persontyper
  • En naturlig evne for at påtage dig ansvaret, og du er proaktiv
  • Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på én gang
  • Gode forhandlings- og forretningsevner
  • Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale)

Vi tilbyder

Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Hos Peter Jahn & Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten.

Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329980368Phoenix-ae65e8fd12019-03-23T00:00:00Projektleder til renovering og kunderådgivning

Peter Jahn & Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme.

Kunden i centrum

Hos Peter Jahn & Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder.

Bygherrerådgiver til renovering og ombygning

Som projektleder hos Peter Jahn & Partnere og som bygherrerådgiver for vores kunder, skal du være i stand til at arbejde selvstændigt med dine egne projekter. Du vil have det fulde ansvar for, at projektet bliver udført i henhold til de indgåede aftaler, og at kunden er fuldt tilfreds med resultatet.

Det vil blive dit ansvar, at projekterne overholder de aftalte deadlines, de økonomiske krav og den forventede kvalitet. Du vil have ansvaret for projektteamet og ansvaret for at lede tekniske tegnere og andre administrative ressourcer, så du kan have fokus på at drive projekterne.

Primære opgaver

  • Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden
  • Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer
  • Styre byggesagerne og sikre at aftalerne bliver overholdt jf. aftale
  • Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører
  • Udføre byggestyring under udførsel
  • Kvalitetssikre hele projekteringsfasen
  • Kommunikere med alle relevante stakeholders og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper
  • Uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere
  • Lave kvalitetssikring på delprocesserne
  • Sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav

Din baggrund og kvalifikationer

Du er uddannet bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller arkitekt. Vi forestiller os, at du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år, enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed, eller at du har erfaring med én eller flere af delprocesserne og nu ønsker at tage det fulde ansvar som projektleder. Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver.

Du har:

  • Evnen til at bruge din akkumulerede viden aktivt i hverdagen
  • Gennemslagskraft, bevarer overblikket og forstår at kommunikere til forskellige persontyper
  • En naturlig evne for at påtage dig ansvaret, og du er proaktiv
  • Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på én gang
  • Gode forhandlings- og forretningsevner
  • Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale)

Vi tilbyder

Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats.

Hos Peter Jahn & Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten.

Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere.

Rekrutteringsprocessen – EXACTsearch

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

2019-05-19T00:50:12.970 Peter Jahn Partnere har mere end 30 års erfaring med renovering og forbedring af danske bygninger, som rådgivende ingeniører inden for bæredygtige renoveringsprojekter, vedligeholdelse, fornyelse og forbedring af ejendomme. Kunden i centrum Hos Peter Jahn Partnere har vi vores kunders behov i fokus. Det betyder, at vi tilpasser og skræddersyr vores projekter efter hvert behov. Efter hvert projekt gennemfører vi en kundetilfredshedsundersøgelse, som vi bruger i den løbende forbedring af den service, vi tilbyder vores kunder. Bygherrerådgiver til renovering og ombygning Som projektleder hos Peter Jahn Partnere og som bygherrerådgiver for vores kunder, skal du være i stand til at arbejde selvstændigt med dine egne projekter. Du vil have det fulde ansvar for, at projektet bliver udført i henhold til de indgåede aftaler, og at kunden er fuldt tilfreds med resultatet. Det vil blive dit ansvar, at projekterne overholder de aftalte deadlines, de økonomiske krav og den forventede kvalitet. Du vil have ansvaret for projektteamet og ansvaret for at lede tekniske tegnere og andre administrative ressourcer, så du kan have fokus på at drive projekterne. Primære opgaver Deltage i salg og afklaringsmøder med kunden Være med til at definere projekternes indhold, målsætninger og økonomiske rammer Styre byggesagerne og sikre at aftalerne bliver overholdt jf. aftale Tæt samarbejde med entreprenørfirmaer og underleverandører Udføre byggestyring under udførsel Kvalitetssikre hele projekteringsfasen Kommunikere med alle relevante stakeholders og formidle problemstillinger og løsninger til alle faggrupper Uddelegere opgaver til interne medarbejdere, samt eventuelt eksterne underrådgivere Lave kvalitetssikring på delprocesserne Sikre en fornuftig rentabilitet ud fra vores interne krav Din baggrund og kvalifikationer Du er uddannet bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller arkitekt. Vi forestiller os, at du har siddet i en tilsvarende stilling i minimum 5 år, enten hos en rådgivende ingeniør- eller arkitektvirksomhed, eller at du har erfaring med n eller flere af delprocesserne og nu ønsker at tage det fulde ansvar som projektleder. Det er en fordel, hvis du også har arbejdet med renoveringsopgaver. Du har: Evnen til at bruge din akkumulerede viden aktivt i hverdagen Gennemslagskraft, bevarer overblikket og forstår at kommunikere til forskellige persontyper En naturlig evne for at påtage dig ansvaret, og du er proaktiv Stærke analytiske evner, og du trives med at have mange bolde i luften på n gang Gode forhandlings- og forretningsevner Gode evner til at kommunikere både internt og eksternt (skrift og tale) Vi tilbyder Du vil blive en del af et dynamisk team og tilbydes et godt arbejdsmiljø samt en løn, der står mål med dine kvalifikationer og jobindsats. Hos Peter Jahn Partnere går vi meget op i den enkeltes trivsel og hverdag, idet vi mener, at et godt sammenhold styrker arbejdsglæden og produktiviteten. Vi arrangerer løbende hen over året en række fælles arrangementer, herunder julefrokost, sommerfest, skovtur, koncerter, cykelture, løbeture, skitur samt andre arrangementer både internt og sammen med vores mange samarbejdspartnere. Rekrutteringsprocessen EXACTsearch EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.11jobnetae65e8fd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-18T00:00:000000https://exactsearch.hr-skyen.dk/show-job/415080EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3489477EXACTsearch11Hjalmar Brantings Plads 62100København ØDKDanmark0info@exactsearch.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent730187JobNet4962078496207810023-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae65e8fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae65e8fdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae65e8fd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae65e8fd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg361076844Gazmendinfo@exactsearch.dkDKDanmarkDKDanmark330030194Skatteankestyrelsen søger ingeniører til intern rådgivningRobot Skatteankestyrelsen skal sikre en kompetent og uafhængig klagebehandling på skatteområdet. Det er et fælles mål, og vi bidrager til det på forskellig vis. I Taskforce understøtter vi sagsbehandlerne i alle tekniske spørgsmål i klagesager om fradrag for forbedringer og nedslag i grundværdien. Vi har brug for understøttelse for at kunne yde vores bedste, og derfor søger vi nu to ingeniører til vores team i Taskforce. Opgaven Vi har brug for dig, hvis du trives og kan genkende dig selv i vores koncernfælles værdier som er faglighed, ansvarlighed, samarbejde og udsyn. Fagligheden viser du gennem kvaliteten og effektiviteten i dit arbejde. Du vil blive en del af et team af fire ingeniører hvis arbejde består i at understøtte sagsbehandlerne i arbejdet med beregninger i Molio Prisdata (tidligere V&S prisdata), over vurdering af forsyningsnet, herunder kloak, vand og varme, til undersøgelse af behovet for ekstra fundering med afsæt i geotekniske rapporter. Der er tale om både en skriftlig og mundtlig understøttelse af sagsbehandlerne. Da dit arbejde er et vigtigt led i sagsbehandlingen er det essentielt, at kvaliteten er i top og du har fokus på detaljen. Ansvar påtager du dig naturligt. Du kan arbejde selvstændigt og stå på mål for kvaliteten og effektiviteten i dit arbejde. Du trives i en proces- og driftsorienteret rolle, hvor du tager ansvar for sagen i hele dens forløb hos dig, og hvor du har fokus på en hurtig og struktureret overdragelse af sagen til sagsbehandlerne. Samarbejde viser du blandt andet gennem sparring med Skatteankestyrelsens ingeniørteam og sagsbehandlere omkring komplekse problemstillinger. Du værdsætter et stærkt fagligt miljø hvor samarbejde og sparring falder dig naturligt. For dig betyder det, at dit selvstændige arbejde hvor hver enkelt sag gennemgås og der foretages en byggeteknisk vurdering og materialegranskning af bilag samt beregninger udmunder i en drøftelse af sagen med Skatteankestyrelsens sagsbehandlere, der varetager den videre sagsbehandling. Udsyn handler om at kunne se opgaveløsningen i en større sammenhæng til det at ville medvirke i at skabe fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Om dig Du har en relevant byggeteknisk og eller geoteknisk baggrund, gerne som bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Derudover har du stærke kommunikative evner på dansk i både skrift og tale. Vi er fleksible i forhold til dit erfaringsniveau, da opgavernes sværhedsgrad i en vis udstrækning kan tilpasses dette. Vi ser derfor gerne en ansøgning fra dig, uanset om du er nyuddannet eller har erfaring. Du vil indgå i et uformelt og uhøjtideligt miljø i et kontor bestående af ingeniører og sagsbehandlere som b.la. behandler klagesager på tværs af områder i Skatteankestyrelsen. Kontoret er organisatorisk placeret i vurderingsområdet. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger om rekrutteringsprocessen ved at kontakte HR partner Emilie Bessermann på 3376 0929. Læs mere om Skatteankestyrelsen på vores hjemmeside. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger statens overenskomster. Vi søger to ingeniører. Den ene stilling er med henblik på fastansættelse, mens den anden stillingen er tidsbegrænset i 2 år gældende fra ansættelsestidspunktet. Angiv gerne i din ansøgning, hvis du specifikt er interesseret i en tidsbegrænset ansættelse. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Skatteankestyrelsen, Ved Vesterport 6, 4. sal, 1612 København V. Ansøgningsproces og tiltrædelse Du kan søge stillingen via nedenstående link, hvor du uploader ansøgning, CV, karakterudskrifter, uddannelsespapirer og øvrige relevante dokumenter. Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statens e-rekruttering. Der er ansøgningsfrist den 28. maj 2019 kl. 9 med henblik på tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. september 2019. Samtaler afholdes den 17. juni 2019. Rekrutteringsprocessen kan omfatte brug af rekrutteringstest. Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Skatteankestyrelsen skal sikre en kompetent og uafhængig klagebehandling på skatteområdet. Det er et fælles mål, og vi bidrager til det på forskellig vis. I Taskforce understøtter vi sagsbehandlerne i alle tekniske spørgsmål i klagesager om fradrag for forbedringer og nedslag i grundværdien. Vi har brug for understøttelse for at kunne yde vores bedste, og derfor søger vi nu to ingeniører til vores team i Taskforce.

Opgaven
Vi har brug for dig, hvis du trives og kan genkende dig selv i vores koncernfælles værdier som er faglighed, ansvarlighed, samarbejde og udsyn.

Fagligheden viser du gennem kvaliteten og effektiviteten i dit arbejde. Du vil blive en del af et team af fire ingeniører hvis arbejde består i at understøtte sagsbehandlerne i arbejdet med beregninger i Molio Prisdata (tidligere V&S prisdata), over vurdering af forsyningsnet, herunder kloak, vand og varme, til undersøgelse af behovet for ekstra fundering med afsæt i geotekniske rapporter. Der er tale om både en skriftlig og mundtlig understøttelse af sagsbehandlerne. Da dit arbejde er et vigtigt led i sagsbehandlingen er det essentielt, at kvaliteten er i top og du har fokus på detaljen.

Ansvar påtager du dig naturligt. Du kan arbejde selvstændigt og stå på mål for kvaliteten og effektiviteten i dit arbejde. Du trives i en proces- og driftsorienteret rolle, hvor du tager ansvar for sagen i hele dens forløb hos dig, og hvor du har fokus på en hurtig og struktureret overdragelse af sagen til sagsbehandlerne.

Samarbejde viser du blandt andet gennem sparring med Skatteankestyrelsens ingeniørteam og sagsbehandlere omkring komplekse problemstillinger. Du værdsætter et stærkt fagligt miljø hvor samarbejde og sparring falder dig naturligt. For dig betyder det, at dit selvstændige arbejde hvor hver enkelt sag gennemgås og der foretages en byggeteknisk vurdering og materialegranskning af bilag samt beregninger udmunder i en drøftelse af sagen med Skatteankestyrelsens sagsbehandlere, der varetager den videre sagsbehandling.

Udsyn handler om at kunne se opgaveløsningen i en større sammenhæng til det at ville medvirke i at skabe fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Om dig
Du har en relevant byggeteknisk og/eller geoteknisk baggrund, gerne som bygningsingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Derudover har du stærke kommunikative evner på dansk i både skrift og tale. Vi er fleksible i forhold til dit erfaringsniveau, da opgavernes sværhedsgrad i en vis udstrækning kan tilpasses dette. Vi ser derfor gerne en ansøgning fra dig, uanset om du er nyuddannet eller har erfaring.

Du vil indgå i et uformelt og uhøjtideligt miljø i et kontor bestående af ingeniører og sagsbehandlere som b.la. behandler klagesager på tværs af områder i Skatteankestyrelsen. Kontoret er organisatorisk placeret i vurderingsområdet.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om rekrutteringsprocessen ved at kontakte HR partner Emilie Bessermann på 3376 0929.

Læs mere om Skatteankestyrelsen på vores hjemmeside.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger statens overenskomster.

Vi søger to ingeniører. Den ene stilling er med henblik på fastansættelse, mens den anden stillingen er tidsbegrænset i 2 år gældende fra ansættelsestidspunktet. Angiv gerne i din ansøgning, hvis du specifikt er interesseret i en tidsbegrænset ansættelse.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Skatteankestyrelsen, Ved Vesterport 6, 4. sal, 1612 København V.

Ansøgningsproces og tiltrædelse
Du kan søge stillingen via nedenstående link, hvor du uploader ansøgning, CV, karakterudskrifter, uddannelsespapirer og øvrige relevante dokumenter. Oplever du tekniske udfordringer med at ansøge, kan du eventuelt hente hjælp i Statens e-rekruttering.

Der er ansøgningsfrist den 28. maj 2019 kl. 9 med henblik på tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. september 2019. Samtaler afholdes den 17. juni 2019.

Rekrutteringsprocessen kan omfatte brug af rekrutteringstest.

Alle interesserede uanset alder, køn eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Skatteankestyrelsen KøbenhavnKøbenhavn V2019-05-23T00:00:002019-05-28T00:00:00
330028717Byggeleder til landsdækkende sporvedligeholdRobot Kan du koordinere vedligeholdelsesarbejde på jernbanens spor både før, under og efter arbejdet? Vi søger en ny byggeleder, hvis hovedopgave er at styre kontrakter inden for landsdækkende sporvedligehold. Du bliver en del af afdelingen Leverandørstyring & Udbud Spor, hvor vores primære ansvarsområde er landsdækkende vedligeholdelsesaktiviteter og inspektioner på sporområdet. Som byggeleder for landsdækkende sporvedligehold, får du ansvaret for udarbejdelse og revision af årsplaner og detailplaner for sporvedligeholdelsesarbejder. Arbejdet handler om at varetage planlægning, opfølgning og kontrol af sporvedligeholdelsesopgaver inden for slibning, fræsning, justering og måling af spor. I stillingen får du tjenestested på Lumbyesvej 34 i Fredericia. Du skal påregne at rejse fra Fredericia til Roskilde 1-2 dage om ugen i opstartsfasen med henblik på oplæring. Efter oplæringsperioden vil der af og til forekomme arbejdsdage i Roskilde. Der kan i mindre grad forekomme enkelte perioder med natarbejde. Tæt opfølgning og løbende dialog Som byggeleder bliver dit primære ansvar at modtage dokumentation på gennemført arbejde, følge op på fremdriften og kvalitetssikre sporvedligeholdelsesaktiviteter. I den forbindelse forventes det, at du følger op på afvigelser i forhold til det planlagte program og agerer i forhold til disse. Du modtager og kvalitetssikrer forhindringsplaner og detailprogram fra entreprenøren og har i det hele taget daglig kontakt med vores entreprenører, ligesom du også samarbejder tæt med Banedanmarks planlægningsafdeling. Endvidere sikrer du, ved fortløbende dialog, at der bliver fulgt op på tekniske problemstillinger i forbindelse med udførelsen af vedligeholdelsesarbejderne. Som byggeleder varetager du desuden bygherreansvaret og har ansvaret for at alle arbejdsmiljø- og jernbanesikkerhedsmæssige krav opfyldes og dokumenteres. I stillingen indgår desuden månedlig økonomisk afrapportering for hver enkelt vedligeholdelsesarbejde og den samlede portefølje af kontrakter. Du skal forvente en del administrativ byggeledelse, men da du i dit arbejde er i tæt dialog og samarbejde med både fagtilsyn samt entreprenører, vil du ligeledes arbejde ude i sporet. Ingeniør med gode kommunikationsevner Vi er på udkig efter en byggeleder, som er uddannet ingeniør eller anden teknisk uddannelse på samme niveau. Du kan også have en baggrund som bygningskonstruktør. Har du allerede kendskab til jernbanen er det en klar fordel, ligesom erfaring med SAP og Banedanmarks interne vedligeholdelsessystem IRISSYS vil være en fordel. Som person og kollega er du udadvendt og glad for at indgå i teamarbejde, hvor vi er afhængige af hinandens hjælp og samarbejde. Du arbejder ansvarsbevidst og systematisk, men lader dig ikke slå ud, når du af og til er nødt til at håndtere nye opgaver før dine igangværende er afsluttede. I rollen som byggeleder er det afgørende, at du kan kommunikere konstruktivt med både entreprenører, vores geografiske fagspecialister og resten af teamet med andre ord, så kan du tale fagligt, selvom dine modtagere har en anden faglighed end du. Vi arbejder primært med udenlandske entreprenører, og det er derfor væsentligt, at du har gode kommunikative evner på engelsk. Løn Hvis du er akademisk uddannet ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem for tjenestemandsansatte kortteknikere og kartografer m.fl. i staten. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere så kontakt teamleder Hanne S. Nielsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Der forventes at blive afholdt 2. ansættelsessamtale senest i uge 25, med henblik på ansættelse 1. august 2019. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Kan du koordinere vedligeholdelsesarbejde på jernbanens spor både før, under og efter arbejdet?
Vi søger en ny byggeleder, hvis hovedopgave er at styre kontrakter inden for landsdækkende sporvedligehold. Du bliver en del af afdelingen Leverandørstyring & Udbud Spor, hvor vores primære ansvarsområde er landsdækkende vedligeholdelsesaktiviteter og inspektioner på sporområdet.

Som byggeleder for landsdækkende sporvedligehold, får du ansvaret for udarbejdelse og revision af årsplaner og detailplaner for sporvedligeholdelsesarbejder. Arbejdet handler om at varetage planlægning, opfølgning og kontrol af sporvedligeholdelsesopgaver inden for slibning, fræsning, justering og måling af spor.

I stillingen får du tjenestested på Lumbyesvej 34 i Fredericia. Du skal påregne at rejse fra Fredericia til Roskilde 1-2 dage om ugen i opstartsfasen med henblik på oplæring. Efter oplæringsperioden vil der af og til forekomme arbejdsdage i Roskilde. Der kan i mindre grad forekomme enkelte perioder med natarbejde.

Tæt opfølgning og løbende dialog
Som byggeleder bliver dit primære ansvar at modtage dokumentation på gennemført arbejde, følge op på fremdriften og kvalitetssikre sporvedligeholdelsesaktiviteter. I den forbindelse forventes det, at du følger op på afvigelser i forhold til det planlagte program og agerer i forhold til disse.

Du modtager og kvalitetssikrer forhindringsplaner og detailprogram fra entreprenøren og har i det hele taget daglig kontakt med vores entreprenører, ligesom du også samarbejder tæt med Banedanmarks planlægningsafdeling. Endvidere sikrer du, ved fortløbende dialog, at der bliver fulgt op på tekniske problemstillinger i forbindelse med udførelsen af vedligeholdelsesarbejderne.

Som byggeleder varetager du desuden bygherreansvaret og har ansvaret for at alle arbejdsmiljø- og jernbanesikkerhedsmæssige krav opfyldes og dokumenteres.
I stillingen indgår desuden månedlig økonomisk afrapportering for hver enkelt vedligeholdelsesarbejde og den samlede portefølje af kontrakter. Du skal forvente en del administrativ byggeledelse, men da du i dit arbejde er i tæt dialog og samarbejde med både fagtilsyn samt entreprenører, vil du ligeledes arbejde ude i sporet.

Ingeniør med gode kommunikationsevner
Vi er på udkig efter en byggeleder, som er uddannet ingeniør eller anden teknisk uddannelse på samme niveau. Du kan også have en baggrund som bygningskonstruktør. Har du allerede kendskab til jernbanen er det en klar fordel, ligesom erfaring med SAP og Banedanmarks interne vedligeholdelsessystem IRISSYS vil være en fordel.

Som person og kollega er du udadvendt og glad for at indgå i teamarbejde, hvor vi er afhængige af hinandens hjælp og samarbejde. Du arbejder ansvarsbevidst og systematisk, men lader dig ikke slå ud, når du af og til er nødt til at håndtere nye opgaver før dine igangværende er afsluttede.

I rollen som byggeleder er det afgørende, at du kan kommunikere konstruktivt med både entreprenører, vores geografiske fagspecialister og resten af teamet – med andre ord, så kan du tale fagligt, selvom dine modtagere har en anden faglighed end du. Vi arbejder primært med udenlandske entreprenører, og det er derfor væsentligt, at du har gode kommunikative evner på engelsk.

Løn
Hvis du er akademisk uddannet ansættes du i forhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Er du uddannet bygningskonstruktør vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område, og enten Organisationsaftalen for Tekniske designere, byggeteknikere, produktionsteknologer, bygningskonstruktører, procesteknologer, konserveringsteknikere/B.Sc., inventarkonduktører og tekniske designerelever m.fl. eller Organisationsaftalen for Bygningskonstruktører, kort- og landmålingsteknikere, landmålingsteknikere, kartografer og kortteknikere samt aftale om nyt lønsystem for tjenestemandsansatte kortteknikere og kartografer m.fl. i staten.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere så kontakt teamleder Hanne S. Nielsen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.
Der forventes at blive afholdt 2. ansættelsessamtale senest i uge 25, med henblik på ansættelse 1. august 2019. For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-05-21T00:00:002019-06-11T00:00:00
330026932PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyringRobot På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning. Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør). Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter. Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder. Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser. Du er kommercielt stærk. Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning. Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr. Du bliver udviklet fagligt og personligt. Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.Hvad skal du ellers kunne? Du er en dygtig koordinator. Du kan arbejde struktureret og tager ansvar. Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).Hvad tilbyder AB Clausen A S dig? En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden. Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy). Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål. Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.Hvis du vil vide mere: Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88. Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt. For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet. Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra. Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:www.ht-rekruttering.dk job.php

På vegne af AB Clausen A/S – Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi & Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring.

AB Clausen A/S – Rådgivende Ingeniører har fokus på bærende konstruktioner og speciale inden for nybyggeri, renovering og ombygning.

Gennem tværfaglig projektstyring samarbejder vi med en lang række specialister og fagspeci?kke virksomheder og kan således løfte alle discipliner inden for ingeniørrådgivning.


Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du er bygningsingeniør (diplom- eller civilingeniør).
Du har min. 5 års erfaring med projektstyring i opstarts- og designfasen af nybyggeri- og renoveringsprojekter.
Du kan koordinere på tværs af byggeriets fagligheder.
Du har erfaring med kontrahering og tilbudsprocesser.
Du er kommercielt stærk.
Du har erfaring med bygherrerådgivning og planlægning.
Du har erfaring med byggeriets entrepriseformer.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvar for styring af bygge- og renoveringsprojekter fra 60-700 mio. kr.
Du bliver udviklet fagligt og personligt.
Du trives med at navigere på tværs af byggeriets interessenter.

Hvad skal du ellers kunne?
Du er en dygtig koordinator.
Du kan arbejde struktureret og tager ansvar.
Du har erfaring med projektledelse og projekteringsledelse.
Du er en god kommunikator (verbalt og skriftligt).

Hvad tilbyder AB Clausen A/S dig?
En ?ad organisk organisationsstruktur hvor der er kort mellem ledelse og medarbejdere. Ind?ydelse på beslutninger og retning for virksomheden.
Læring og vidensdeling sker i fællesskabet (AB Clausen Academy).
Et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi løfter sammen og arbejder lige engagerede for at nå vores mål.
Løn i forhold til kvali?kationer, pensionsordning, kørselsordning m.v.

Hvis du vil vide mere:
Så ring til Søren Thomassen eller Carsten Høi på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil.

Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf, være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 188@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet.

Du kan se vores privatlivspolitik her: www.ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside:
www.ht-rekruttering.dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SRødovre2019-05-20T00:00:002019-07-15T00:00:00
330005206HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)Robot Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør. Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig. Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie. Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn. Dine arbejdsopgaver Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje) • Medvirke i bygge- og driftsmøder • Beregne tilbud • Udarbejde tidsplaner • Udføre kvalitetssikring på større projekter • Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende • Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser Vi tilbyder dig - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen - Lønnet praktikplads (vilkår forhandles) - En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst - Frokostordning - Evt. Firmabil Ansøgning Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale. Yderligere information Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

Din praktikplads 

Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse?

Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellige områder som byder sig en ingeniør.

Vi har alle facetter indenfor byggeri deriblandt egen elementfabrik og egen tegnestue. Vi bygger både i mindre entrepriser og helt store totalentrepriser. Vi tilbyder at klæde dig bedst muligt på til en tid efter dit studie, hvor end du måtte ønske at beskæftige dig.  

Et succesfuldt praktikophold hos Harder Gruppen kan føre til fastansættelse ved endt studie.  

Hos Harder Gruppen er det sociale i højsædet, og vores organisationsstruktur er flad og uformel, da vi mener det giver lyst til at være en del af fællesskabet. Desuden har vi nogle af de mest spændende byggeprojekter i København og omegn.  

Dine arbejdsopgaver

Som praktikant hos Harder Gruppen får du en alsidig og lærerig hverdag med mange forskelligartede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:  

• Udarbejdelse af projektmateriale (tegninger, beskrivelser og tilbudslister iht. gældende love, standarder og alment teknisk fælleseje)

• Medvirke i bygge- og driftsmøder

• Beregne tilbud

• Udarbejde tidsplaner

• Udføre kvalitetssikring på større projekter

• Lære vores styresystemer til entreprisestyring at kende

• Bistå byggeledelsen med diverse opgaver på vores byggepladser  

Vi tilbyder dig 

 - Vi tilbyder en unik chance for at stifte bekendtskab med alle aspekter af den udførende del af byggebranchen

- Lønnet praktikplads (vilkår forhandles)

- En spændende og lærerig praktikplads i en virksomhed, der er i stor vækst

- Frokostordning

- Evt. Firmabil  

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og gerne portfolio hurtigst muligt til praktik@hardergruppen.dk  Vi vil løbende holde samtaler, efter aftale.  

Yderligere information

Du kan læse mere om virksomheden på: www.hardergruppen.dk

HARDER ELEMENTS A/SRødovre2019-04-11T00:00:002019-06-05T00:00:00
330004524Teknisk salgsingeniørRobot Vil du være med til at konstruere nogle af Københavns største og mest præstigefulde byggerier, samt opbygge en stærk relation til vores kunder? Så tilbyder Scandinavian WeldTech dig stillingen som konstruktionsingeniør i vores salgsafdeling. Kompositbjælker og stål til byggeri Scandinavian WeldTech har konstrueret og produceret stålkonstruktioner af høj kvalitet siden 1950 erne. I dag leverer vi bærende komposit- og stålkonstruktioner til hele norden, samt Tyskland. Hos vores kunder er vi kendt for at være dygtige tekniske sparringspartnere, have præcis dokumentation og tilbyde en fleksibel levering. Med vores egne stålfabrikker i Sverige og Tyskland, har vi mulighed for at differentiere os, og det er det potentiale du skal være med til at udnytte. Effektiv og brugbar jobsamtale - læs mere Jobbet som konstruktionsingeniør med salgsgen Den første periode vil gå med at lære dig at kende og omvendt. Du får beregningsopgaver som matcher dit udgangspunkt, og vi vil sikre at du lærer vores produkter, organisation og hjælpeværktøjer at kende bedst muligt. I takt med din progressive udvikling, vil du gradvist blive betroet mere ansvar. Du får det fulde ansvar fra kundens første henvendelse og frem til tilbuddet er blevet til en ordre. Herefter overdrager du projektet til dine kolleger i projektafdelingen, som eksekverer ordren. Opgaver og ansvar Tage imod kundehenvendelser og kommunikere med øvrige samarbejdspartnere Nedbryde forespørgsler til tilbud med tilhørende dokumentation Lave statiske beregninger af vores kompositbjælker og søjler i vores værktøjer (EXCEL og RSTAB) Mængdeberegning og tilhørende beskrivelser og dokumentation Sikre at projektet kan produceres og leveres inden for ønsket tidsramme Økonomisk ansvarlig for egne projekter. Vores forventninger til dig Stillingen er ideel for dig som har erfaring med konstruktionsopgaver og ønsker en mere front-office stilling, med mere kundekontakt, da du bliver et af virksomhedens ansigt udadtil. Din baggrund: Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktioner Du har 1 -3 års erfaring som konstruktionsingeniør Erfaring med stålkontruktioner vil være en fordel Som person er du åben og dialogsøgende. Du er både detaljeorienteret og sikrer at beregninger og dokumentation er korrekt udformet, men du evner også at perspektivere hele projektet og forudse problemstillinger. Udvalgte Projekter The Point, Malm 2017-2018 29 etager Højde 110m 29 000 m2 Miljømæssigt certificeret Hvidovre Hospital 2017-2018 Tilbygning til eksisterende Hospital 32.000 m2 Europaskolen 2016-2017 7 etager Højrisikobyggeri Statisk kompleks En del af Carlsberg byen Theodora Huset 2018 Lejligheder i centrum af København En del af Carlsberg byen Kay Fiskers Plads 2018-2020 Kontorbyggeri i Ørestaden 65.000 m2 Horsens Campus 2019 16 etagers uddannelsesfaciliteter 27.000 m2 Rekrutteringsproces EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på 45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Vil du være med til at konstruere nogle af Københavns største og mest præstigefulde byggerier, samt opbygge en stærk relation til vores kunder? Så tilbyder Scandinavian WeldTech dig stillingen som konstruktionsingeniør i vores salgsafdeling.

Kompositbjælker og stål til byggeri

Scandinavian WeldTech har konstrueret og produceret stålkonstruktioner af høj kvalitet siden 1950’erne. I dag leverer vi bærende komposit- og stålkonstruktioner til hele norden, samt Tyskland.

Hos vores kunder er vi kendt for at være dygtige tekniske sparringspartnere, have præcis dokumentation og tilbyde en fleksibel levering. Med vores egne stålfabrikker i Sverige og Tyskland, har vi mulighed for at differentiere os, og det er det potentiale du skal være med til at udnytte.

Effektiv og brugbar jobsamtale - læs mere =>

Jobbet som konstruktionsingeniør med salgsgen

Den første periode vil gå med at lære dig at kende og omvendt. Du får beregningsopgaver som matcher dit udgangspunkt, og vi vil sikre at du lærer vores produkter, organisation og hjælpeværktøjer at kende bedst muligt.

I takt med din progressive udvikling, vil du gradvist blive betroet mere ansvar. Du får det fulde ansvar fra kundens første henvendelse og frem til tilbuddet er blevet til en ordre. Herefter overdrager du projektet til dine kolleger i projektafdelingen, som eksekverer ordren.

Opgaver og ansvar
  • Tage imod kundehenvendelser og kommunikere med øvrige samarbejdspartnere
  • Nedbryde forespørgsler til tilbud med tilhørende dokumentation
  • Lave statiske beregninger af vores kompositbjælker og søjler i vores værktøjer (EXCEL og RSTAB)
  • Mængdeberegning og tilhørende beskrivelser og dokumentation
  • Sikre at projektet kan produceres og leveres inden for ønsket tidsramme
  • Økonomisk ansvarlig for egne projekter.
Vores forventninger til dig

Stillingen er ideel for dig som har erfaring med konstruktionsopgaver og ønsker en mere front-office stilling, med mere kundekontakt, da du bliver et af virksomhedens ansigt udadtil.

Din baggrund:

  • Du er uddannet bygningsingeniør med speciale i konstruktioner
  • Du har 1 -3 års erfaring som konstruktionsingeniør
  • Erfaring med stålkontruktioner vil være en fordel

Som person er du åben og dialogsøgende. Du er både detaljeorienteret og sikrer at beregninger og dokumentation er korrekt udformet, men du evner også at perspektivere hele projektet og forudse problemstillinger.

Udvalgte Projekter

The Point, Malmö 2017-2018 | 29 etager | Højde 110m | 29 000 m2 | Miljømæssigt certificeret

Hvidovre Hospital 2017-2018 | Tilbygning til eksisterende Hospital | 32.000 m2

Europaskolen 2016-2017| 7 etager | Højrisikobyggeri | Statisk kompleks | En del af Carlsberg byen

Theodora Huset 2018 | Lejligheder i centrum af København | En del af Carlsberg byen

Kay Fiskers Plads 2018-2020 | Kontorbyggeri i Ørestaden | 65.000 m2

Horsens Campus 2019 | 16 etagers uddannelsesfaciliteter | 27.000 m2

Rekrutteringsproces

EXACTsearch varetager rekrutteringsprocessen. Har du nogle indledende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Headhunter Gazmend Salihi på +45 2629 3524 hverdage mellem kl. 8.00 – 20.00. Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

EXACTsearchHvidovre2019-04-11T00:00:002019-06-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skatteankestyrelsen søger ingeniører til intern rådgivning

Skatteankestyrelsen København

København V
Skatteankestyrelsen skal sikre en kompetent og uafhængig klagebehandling på skatteområdet. Det er et fælles mål, og vi bidrager til det på forskellig vis. I Taskforce understøtter vi sagsbehandlerne i alle tekniske spørgsmål i klagesager om fradrag ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Byggeleder til landsdækkende sporvedligehold

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Kan du koordinere vedligeholdelsesarbejde på jernbanens spor både før, under og efter arbejdet? Vi søger en ny byggeleder, hvis hovedopgave er at styre kontrakter inden for landsdækkende sporvedligehold. Du bliver en del af afdelingen Leverandørstyr...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

PROJEKRLEDER - Tværfaglig projektstyring

HØI & THOMASSEN A/S

Rødovre
På vegne af AB Clausen A S Rådgivende ingeniører i Rødovre, der står overfor store bygge- og renoveringsopgaver i hele landet, søger Høi Thomassen en projektleder til tværfaglig projektstyring. AB Clausen A S Rådgivende Ingeniører har fokus på bæren...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

HAR DU MOD PÅ BYGGEBRANCHEN? (lønnet praktik)

HARDER ELEMENTS A/S

Rødovre
Din praktikplads Har du planer en fremtid indenfor entrepriseledelse og byggeledelse? Så tilbyder vi en praktikplads hvor du følger entreprenørbranchen fra A-Z, og dermed har mulighed for at finde dig selv og lære en masse omkring alle de forskellig...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Teknisk salgsingeniør

EXACTsearch

Hvidovre
Vil du være med til at konstruere nogle af Københavns største og mest præstigefulde byggerier, samt opbygge en stærk relation til vores kunder? Så tilbyder Scandinavian WeldTech dig stillingen som konstruktionsingeniør i vores salgsafdeling. Komposi...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:9. juni 2019