Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til spændende regionalt socialfondsprojekt om unge med særlige udfordringer

Projektleder til spændende regionalt socialfondsprojekt om unge med særlige udfordringer

 

Projektsekretariatet ApS søger erfaren projektleder til at drive projekt ”Alle Unge Med imidt” sikkert i mål. Med base i hjertet af Aarhus får du sammen med et mindre team ansvaret for at skabe resultater og metoder, så flere unge med særlige udfordringer påbegynder/ fastholdes i en ungdomsuddannelse. Stillingen er nyoprettet og som udgangspunkt tidsbegrænset til 31.12.2020, med mulighed for forlængelse.

Om stillingen

Projektsekretariatet ApS er netop blevet operatør på et større socialfondsprojekt, hvor målet er at igangsætte og understøtte aktiviteter, som skal få flere unge med særlige udfordringer til at påbegynde og fastholdes i en ungdomsuddannelse. Aktiviteterne skal søsættes rundt i hele Region Midtjylland, hvor samarbejdspartnerne typisk vil være uddannelsesinstitutioner, kommuner, frivillige foreninger og NGO’er. Det samlede projektbudget er på ca. 20 mio. kr. Læs mere om programmet her:

https://docs.wixstatic.com/ugd/d4b600_11ee4c536ea449e0884e950d662c7449.pdf

Projektets løbetid er for nuværende frem til 31.12.2020 med mulighed for forlængelse.

 

Det vil bl.a. være dit ansvar som projektleder, at:

  • Sørge for at igangsætte de regionale aktiviteter
  • Understøtte disse aktiviteter løbende
  • Sikre kvalitetsniveauet i projektets leverancer
  • Facilitere projektgruppemøder med relevante projektpartnere / styregruppemøder
  • Skabe rammerne for metodeindsamling i samarbejde med relevant projektpartner
  • Afrapportering af de regionale indsatser til Erhvervsstyrelsen og Regional Udvikling

 

Kvalifikationer og faglige kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange. Vi ser dog gerne at du har:

  • konkret og praktisk erfaring med planlægning og gennemførsel af udviklingsprojekter
  • forståelse for at agere i et felt med mange interesser og samtidig holde projektets mål for øje
  • evnen til at kommunikere med mange interessenter på forskellige niveauer i de deltagende organisationer
  • evnen til at formilde projektets formål til interessenter og sørge for, at der skabes et netværk af samarbejdspartnere

 

Personlige kompetencer

Det er vigtigt, at du som person er udadvendt og en dygtig kommunikator. Desuden lægger vi vægt på, at du:

  • kan være i en dagligdag med rutineopgaver og samtidig at den er foranderlig og kræver, at du sætter dig ind i nyt materiale
  • evner at indgå i et mindre team på ca. 3-4 medarbejdere
  • kan få ender til at mødes og beholder et køligt overblik når dette tager tid

 

 Organisationen

Projektsekretariatet ApS er en virksomhed ejet af de ti LO-sektioner i Region Midtjylland. Udover dette projekt er Projektsekretariatet ApS operatør på et andet større socialfondsprojekt https://www.rummeligimidt.dk/, som beskæftiger 4 interne medarbejdere samt en række eksterne. Sekretariatet har kontorer hos LO Aarhus på Skt. Knuds Torv 3,3, 8000 Aarhus C

 

Praktiske oplysninger

Stillingen er på 37 timer/ugen og løber for nuværende frem til 31.12.2020.

Ansøgningsfrist 20. april 2018

Samtaler d. 25. april 2018

Ansættelsesstart: 1. juni 2018 eller før

Løn i henhold til kvalifikationer.

 

Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til: Sekretariatsleder Mikkel Munk-Hartge på mobil: 31474474 eller mail: mm@lo-aarhus.dk

Ansøgning og CV samt evt. bilag sendes til mm@lo-aarhus.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791768Phoenix-060bca6a12018-04-11T17:02:55.680Projektleder til spændende regionalt socialfondsprojekt om unge med særlige udfordringer

Projektleder til spændende regionalt socialfondsprojekt om unge med særlige udfordringer

 

Projektsekretariatet ApS søger erfaren projektleder til at drive projekt ”Alle Unge Med imidt” sikkert i mål. Med base i hjertet af Aarhus får du sammen med et mindre team ansvaret for at skabe resultater og metoder, så flere unge med særlige udfordringer påbegynder/ fastholdes i en ungdomsuddannelse. Stillingen er nyoprettet og som udgangspunkt tidsbegrænset til 31.12.2020, med mulighed for forlængelse.

Om stillingen

Projektsekretariatet ApS er netop blevet operatør på et større socialfondsprojekt, hvor målet er at igangsætte og understøtte aktiviteter, som skal få flere unge med særlige udfordringer til at påbegynde og fastholdes i en ungdomsuddannelse. Aktiviteterne skal søsættes rundt i hele Region Midtjylland, hvor samarbejdspartnerne typisk vil være uddannelsesinstitutioner, kommuner, frivillige foreninger og NGO’er. Det samlede projektbudget er på ca. 20 mio. kr. Læs mere om programmet her:

https://docs.wixstatic.com/ugd/d4b600_11ee4c536ea449e0884e950d662c7449.pdf

Projektets løbetid er for nuværende frem til 31.12.2020 med mulighed for forlængelse.

 

Det vil bl.a. være dit ansvar som projektleder, at:

  • Sørge for at igangsætte de regionale aktiviteter
  • Understøtte disse aktiviteter løbende
  • Sikre kvalitetsniveauet i projektets leverancer
  • Facilitere projektgruppemøder med relevante projektpartnere / styregruppemøder
  • Skabe rammerne for metodeindsamling i samarbejde med relevant projektpartner
  • Afrapportering af de regionale indsatser til Erhvervsstyrelsen og Regional Udvikling

 

Kvalifikationer og faglige kompetencer

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange. Vi ser dog gerne at du har:

  • konkret og praktisk erfaring med planlægning og gennemførsel af udviklingsprojekter
  • forståelse for at agere i et felt med mange interesser og samtidig holde projektets mål for øje
  • evnen til at kommunikere med mange interessenter på forskellige niveauer i de deltagende organisationer
  • evnen til at formilde projektets formål til interessenter og sørge for, at der skabes et netværk af samarbejdspartnere

 

Personlige kompetencer

Det er vigtigt, at du som person er udadvendt og en dygtig kommunikator. Desuden lægger vi vægt på, at du:

  • kan være i en dagligdag med rutineopgaver og samtidig at den er foranderlig og kræver, at du sætter dig ind i nyt materiale
  • evner at indgå i et mindre team på ca. 3-4 medarbejdere
  • kan få ender til at mødes og beholder et køligt overblik når dette tager tid

 

 Organisationen

Projektsekretariatet ApS er en virksomhed ejet af de ti LO-sektioner i Region Midtjylland. Udover dette projekt er Projektsekretariatet ApS operatør på et andet større socialfondsprojekt https://www.rummeligimidt.dk/, som beskæftiger 4 interne medarbejdere samt en række eksterne. Sekretariatet har kontorer hos LO Aarhus på Skt. Knuds Torv 3,3, 8000 Aarhus C

 

Praktiske oplysninger

Stillingen er på 37 timer/ugen og løber for nuværende frem til 31.12.2020.

Ansøgningsfrist 20. april 2018

Samtaler d. 25. april 2018

Ansættelsesstart: 1. juni 2018 eller før

Løn i henhold til kvalifikationer.

 

Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til: Sekretariatsleder Mikkel Munk-Hartge på mobil: 31474474 eller mail: mm@lo-aarhus.dk

Ansøgning og CV samt evt. bilag sendes til mm@lo-aarhus.dk

2018-04-21T00:51:27.837 Projektleder til spændende regionalt socialfondsprojekt om unge med særlige udfordringer Projektsekretariatet ApS søger erfaren projektleder til at drive projekt Alle Unge Med imidt sikkert i mål. Med base i hjertet af Aarhus får du sammen med et mindre team ansvaret for at skabe resultater og metoder, så flere unge med særlige udfordringer påbegynder fastholdes i en ungdomsuddannelse. Stillingen er nyoprettet og som udgangspunkt tidsbegrænset til 31.12.2020, med mulighed for forlængelse. Om stillingen Projektsekretariatet ApS er netop blevet operatør på et større socialfondsprojekt, hvor målet er at igangsætte og understøtte aktiviteter, som skal få flere unge med særlige udfordringer til at påbegynde og fastholdes i en ungdomsuddannelse. Aktiviteterne skal søsættes rundt i hele Region Midtjylland, hvor samarbejdspartnerne typisk vil være uddannelsesinstitutioner, kommuner, frivillige foreninger og NGO er. Det samlede projektbudget er på ca. 20 mio. kr. Læs mere om programmet her: https: docs.wixstatic.com ugd d4b600_11ee4c536ea449e0884e950d662c7449.pdf Projektets løbetid er for nuværende frem til 31.12.2020 med mulighed for forlængelse. Det vil bl.a. være dit ansvar som projektleder, at: Sørge for at igangsætte de regionale aktiviteter Understøtte disse aktiviteter løbende Sikre kvalitetsniveauet i projektets leverancer Facilitere projektgruppemøder med relevante projektpartnere styregruppemøder Skabe rammerne for metodeindsamling i samarbejde med relevant projektpartner Afrapportering af de regionale indsatser til Erhvervsstyrelsen og Regional Udvikling Kvalifikationer og faglige kompetencer Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange. Vi ser dog gerne at du har: konkret og praktisk erfaring med planlægning og gennemførsel af udviklingsprojekter forståelse for at agere i et felt med mange interesser og samtidig holde projektets mål for øje evnen til at kommunikere med mange interessenter på forskellige niveauer i de deltagende organisationer evnen til at formilde projektets formål til interessenter og sørge for, at der skabes et netværk af samarbejdspartnere Personlige kompetencer Det er vigtigt, at du som person er udadvendt og en dygtig kommunikator. Desuden lægger vi vægt på, at du: kan være i en dagligdag med rutineopgaver og samtidig at den er foranderlig og kræver, at du sætter dig ind i nyt materiale evner at indgå i et mindre team på ca. 3-4 medarbejdere kan få ender til at mødes og beholder et køligt overblik når dette tager tid Organisationen Projektsekretariatet ApS er en virksomhed ejet af de ti LO-sektioner i Region Midtjylland. Udover dette projekt er Projektsekretariatet ApS operatør på et andet større socialfondsprojekt https: www.rummeligimidt.dk , som beskæftiger 4 interne medarbejdere samt en række eksterne. Sekretariatet har kontorer hos LO Aarhus på Skt. Knuds Torv 3,3, 8000 Aarhus C Praktiske oplysninger Stillingen er på 37 timer ugen og løber for nuværende frem til 31.12.2020. Ansøgningsfrist 20. april 2018 Samtaler d. 25. april 2018 Ansættelsesstart: 1. juni 2018 eller før Løn i henhold til kvalifikationer. Spørgsmål vedr. stillingen kan rettes til: Sekretariatsleder Mikkel Munk-Hartge på mobil: 31474474 eller mail: mm@lo-aarhus.dk Ansøgning og CV samt evt. bilag sendes til mm@lo-aarhus.dk11Jobnet060bca6a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-20T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3212739Projektsekretariatet ApS11Skt. Knuds Torv 38000Aarhus CDKDanmark156.1515700010.20539890
mm@lo-aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset553461JobNet48078151000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=060bca6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=060bca6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=060bca6a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=060bca6a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Projektsekretariatet ApS får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse354294279Mikkel Munk-Hartgemm@lo-aarhus.dkDKDanmarkDKDanmark329936632Selvstændig projektleder med stort engagement søges til entrepriseProfile Vi søger en selvstændig, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst projektleder til at indgå i vores stærke projekt- og byggeleder-team. Som projektleder får du ansvar for nybyg og renoveringsopgaver i total-, hoved- og fagentrepriser. Du skal derfor være kvalitets- og budgetorienteret samt besidde gode koordinerings-, samarbejds- og lederevner. Du skal samtidig have en personlig gennemslagskraft og bevare et stort overblik. Vi tilbyder dig Vi tilbyder dig en spændende stilling med stort ansvar og mange opgavetyper i en mellemstor service- og entreprenørvirksomhed - i rivende udvikling. En stilling i en virksomhed, der har en flad organisationskultur med fokus på, at alle medarbejdere i fællesskab bidrager til virksomhedens fortsatte succes og udvikling. Vi tilbyder dig samtidig løn- og ansættelsesvilkår, som matcher dine kvalifikationer, samt en pensions- og sundhedsordning, så du er dækket ind. Mens vores festlige personaleforening sørger for sociale arrangementer, får du samtidig mulighed for at skabe gode arbejdsrelationer i en dynamisk atmosfære blandt fagligt kompetente kollegaer. Med over 160 medarbejdere fordelt over vores tre afdelinger service, forsikring og entreprise ønsker vi at skabe en arbejdsplads med stor fokus på vores ansatte og det arbejdsmiljø de færdes i. Dine ansvarsområder Selvstændig ledelse af egne projekter (størrelsesorden 4-50 mio. kr.) med fokus på at tidsfrister og økonomi overholdesPlanlægning, tilsyn og administrativ opfølgningKontraktforhandlinger med bygherrer, rådgivere, myndigheder m.fl.Udarbejdelse af månedsrapporteringIndhentning af tilbud ved leverandører samt forhandling af disseMedvirke ved tilbudsgivning og kalkulationEntrering og styring af underentrepriserHåndtere og styre underentreprenører og engagerede kollegerGå forrest på byggesagen og sørge for, at den bliver en succesAnsvar for ansættelse afskedigelse af personaleAd hoc opgaverEfterkalkulation af afsluttede projekter Vi forventer af dig I arbejdet med byggesager forventer vi, at du har en uddannelsesmæssig baggrund som bygningsingeniør konstruktør. Vi forstiller os, at du har en solid erfaring som projekt- byggeleder, er kvalitets- og udgetorienteret og har en god økonomisk forståelse. Du besidder gode koordinerings-, samarbejds- og lederevner, og evner at samarbejdet med byggeledere, kunder, underentreprenører og øvrige projektledere. Og vigtigst af alt - du har evnen og viljen til at lykkes og til at gøre det ordentligt .

Vi søger en selvstændig, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst projektleder til at indgå i vores stærke projekt- og byggeleder-team. Som projektleder får du ansvar for nybyg og renoveringsopgaver i total-, hoved- og fagentrepriser. Du skal derfor være kvalitets- og budgetorienteret samt besidde gode koordinerings-, samarbejds- og lederevner. Du skal samtidig have en personlig gennemslagskraft og bevare et stort overblik.

Vi tilbyder dig

Vi tilbyder dig en spændende stilling med stort ansvar og mange opgavetyper i en mellemstor service- og entreprenørvirksomhed - i rivende udvikling. En stilling i en virksomhed, der har en flad organisationskultur med fokus på, at alle medarbejdere i fællesskab bidrager til virksomhedens fortsatte succes og udvikling. Vi tilbyder dig samtidig løn- og ansættelsesvilkår, som matcher dine kvalifikationer, samt en pensions- og sundhedsordning, så du er dækket ind.

Mens vores festlige personaleforening sørger for sociale arrangementer, får du samtidig mulighed for at skabe gode arbejdsrelationer i en dynamisk atmosfære blandt fagligt kompetente kollegaer. Med over 160 medarbejdere fordelt over vores tre afdelinger – service, forsikring og entreprise – ønsker vi at skabe en arbejdsplads med stor fokus på vores ansatte og det arbejdsmiljø de færdes i.

Dine ansvarsområder

  • Selvstændig ledelse af egne projekter (størrelsesorden 4-50 mio. kr.) – med fokus på at tidsfrister og økonomi overholdes
  • Planlægning, tilsyn og administrativ opfølgning
  • Kontraktforhandlinger med bygherrer, rådgivere, myndigheder m.fl.
  • Udarbejdelse af månedsrapportering
  • Indhentning af tilbud ved leverandører samt forhandling af disse
  • Medvirke ved tilbudsgivning og kalkulation
  • Entrering og styring af underentrepriser
  • Håndtere og styre underentreprenører og engagerede kolleger
  • Gå forrest på byggesagen og sørge for, at den bliver en succes
  • Ansvar for ansættelse / afskedigelse af personale
  • Ad hoc opgaver
  • Efterkalkulation af afsluttede projekter

Vi forventer af dig

I arbejdet med byggesager forventer vi, at du har en uddannelsesmæssig baggrund som bygningsingeniør/ konstruktør. Vi forstiller os, at du har en solid erfaring som projekt-/byggeleder, er kvalitets- og udgetorienteret og har en god økonomisk forståelse. Du besidder gode koordinerings-, samarbejds- og lederevner, og evner at samarbejdet med byggeledere, kunder, underentreprenører og øvrige projektledere. Og vigtigst af alt - du har evnen og viljen til at lykkes og til ”at gøre det ordentligt”.

Bytømreren A/SAarhus N2019-01-04T15:03:27.1132019-01-18T00:00:00
329933068Projektleder til byggeselskabet PAULSEN A/SRobot Randstad A S søger for Byggeselskabet PAULSEN A S en projektleder med solid erfaring inden for hoved- og totalentrepriser til større erhvervs- og boligbyggerier i Midt og Østjylland. Nu har du muligheden for at påbegynde et nyt eventyr og blive en del af en spændende virksomhed som er i en god udvikling. Byggeselskabet PAULSEN A S søger grundet en solid ordrebeholdning, nye medarbejdere til deres afdelingskontor i Randers. Byggeselskabet PAULSEN A S ønsker at opnå tillid og succes igennem dyder, som høj faglighed, ordentlighed og rettidighed. I tillæg hertil følger vi med den teknologiske udvikling og arbejder med relevante it- programmer. Byggeselskabet PAULSEN A S skal være en god arbejdsplads, hvorfor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø højt. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere trives til både medarbejdernes og virksomhedens bedste. Byggeselskabet PAULSEN A S er en virksomhed, som har etableret sig på et stadigt større marked for hoved- og totalentrepriser indenfor erhvervsbyggeri, detailbutikker og boligbyggeri. De tilbyder developer-firmaer, private samt kommunale bygherrer, dagligvare-, detail-, og kædebutikker en samarbejdspartner, der kan håndtere alle aspekter i en byggeopgave. Fra professional sparring om byggeopgavens idé og modningsfase til tilbud og udførelse. Man vil få en betydningsfuld rolle i virksomheden, hvor man får ansvaret for ét eller flere igangværende og krævende byggeprojekter i Midt og Østjylland i størrelsesordenen, 15 150 mio. kr. Projektlederens ansvar: • Daglig ledelse af et kompetent hold på egne byggesager• Kontakt til bygherre, rådgivere, myndigheder og byggeriets øvrige partnere • Afholdelse af bygherremøder• Ansvarlig for afrapportering af sagsøkonomi på månedsbasis• Koordinere med de øvrige kollegaer i projektteamet• Projekteringsledelse Vi søger en person med følgende faglige kompetencer: • Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller byggetekniker• Minimum 5-10 års erfaring med udførelse af totalentreprise• Forhandlingsvant og kvalitetsbevidst• Kan prioritere og bevare overblikket i pressede situationer. • Du tager et stort ansvar og holder dig ikke tilbage for at være handlekraftig og indgå i beslutningstagerrollen. • Svendebrev som tømrer, murer eller lignende er et stort plus.• Du kan sætte dig ind i kundens forventninger, tænke analytisk og arbejde med procesoptimering, ligesom du er løsningsorienteret Dine personlige kompetencer repræsenterer de fleste nedenstående ønsker: • Struktureret, målrettet og samarbejdsvillig • Du er nysgerrig, åben og udadvendt af natur• Højt fagligt drive• Kreativ, nytænkende og resultatorienteret• Naturlig lederprofil, robust og engageret Byggeselskabet PAULSEN A S tilbyder: • Spændende opgaver med stort ansvar• En stilling i en professionel organisation med gode udviklingsmuligheder• En virksomhed med kompetencer indenfor en bred vifte af opgaver• Løn- og ansættelsesforhold som matcher dine kvalifikationer• Kompetente kollegaer som der kan sparres med• Et ejerskab med fokus på trivsel og sociale arrangementer Ansøgning og kontaktRandstad varetager denne rekrutteringsproces på vegne af Byggeselskabet PAULSEN A S. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Konsulent Kasper Bie Rode på tlf. 24 98 10 31 eller mail kasper.rode@randstad.dk.Har stillingen vakt din interesse ansøg venligst via denne side. Du søger stillingen via knappen ansøg nu .Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Om RandstadRandstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 700.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 53 lande og mere end 5.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad A/S søger for Byggeselskabet PAULSEN A/S en projektleder med solid erfaring inden for hoved- og totalentrepriser til større erhvervs- og boligbyggerier i Midt og Østjylland.

Nu har du muligheden for at påbegynde et nyt eventyr og blive en del af en spændende virksomhed som er i en god udvikling. Byggeselskabet PAULSEN A/S søger grundet en solid ordrebeholdning, nye medarbejdere til deres afdelingskontor i Randers.

Byggeselskabet PAULSEN A/S ønsker at opnå tillid og succes igennem dyder, som høj faglighed, ordentlighed og rettidighed. I tillæg hertil følger vi med den teknologiske udvikling og arbejder med relevante it- programmer.

Byggeselskabet PAULSEN A/S skal være en god arbejdsplads, hvorfor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø højt. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere trives til både medarbejdernes og virksomhedens bedste.

Byggeselskabet PAULSEN A/S er en virksomhed, som har etableret sig på et stadigt større marked for hoved- og totalentrepriser indenfor erhvervsbyggeri, detailbutikker og boligbyggeri. De tilbyder developer-firmaer, private samt kommunale bygherrer, dagligvare-, detail-, og kædebutikker en samarbejdspartner, der kan håndtere alle aspekter i en byggeopgave. Fra professional sparring om byggeopgavens idé og modningsfase til tilbud og udførelse.

Man vil få en betydningsfuld rolle i virksomheden, hvor man får ansvaret for ét eller flere igangværende og krævende byggeprojekter i Midt og Østjylland i størrelsesordenen, 15 – 150 mio. kr.

Projektlederens ansvar: • Daglig ledelse af et kompetent hold på egne byggesager• Kontakt til bygherre, rådgivere, myndigheder og byggeriets øvrige partnere • Afholdelse af bygherremøder• Ansvarlig for afrapportering af sagsøkonomi på månedsbasis• Koordinere med de øvrige kollegaer i projektteamet• Projekteringsledelse

Vi søger en person med følgende faglige kompetencer: • Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller byggetekniker• Minimum 5-10 års erfaring med udførelse af totalentreprise• Forhandlingsvant og kvalitetsbevidst• Kan prioritere og bevare overblikket i pressede situationer. • Du tager et stort ansvar og holder dig ikke tilbage for at være handlekraftig og indgå i beslutningstagerrollen. • Svendebrev som tømrer, murer eller lignende er et stort plus.• Du kan sætte dig ind i kundens forventninger, tænke analytisk og arbejde med procesoptimering, ligesom du er løsningsorienteret

Dine personlige kompetencer repræsenterer de fleste nedenstående ønsker: • Struktureret, målrettet og samarbejdsvillig • Du er nysgerrig, åben og udadvendt af natur• Højt fagligt drive• Kreativ, nytænkende og resultatorienteret• Naturlig lederprofil, robust og engageret

Byggeselskabet PAULSEN A/S tilbyder: • Spændende opgaver med stort ansvar• En stilling i en professionel organisation med gode udviklingsmuligheder• En virksomhed med kompetencer indenfor en bred vifte af opgaver• Løn- og ansættelsesforhold som matcher dine kvalifikationer• Kompetente kollegaer som der kan sparres med• Et ejerskab med fokus på trivsel og sociale arrangementer

Ansøgning og kontaktRandstad varetager denne rekrutteringsproces på vegne af Byggeselskabet PAULSEN A/S. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Konsulent Kasper Bie Rode på tlf. 24 98 10 31 eller mail kasper.rode@randstad.dk.Har stillingen vakt din interesse ansøg venligst via denne side. Du søger stillingen via knappen "ansøg nu".Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om RandstadRandstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 700.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 53 lande og mere end 5.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/SAarhus V2019-01-02T00:00:002019-02-19T00:00:00
329931539Senior CI-ProjektlederRobot Brænder du for Continuous Improvement? Og vil du udfordres både fagligt og personligt i en international organisation med gode udviklingsmuligheder? Så ligger din fremtid måske hos Johnson Controls! Hos Johnson Controls fabrik i Holme er det primære fokus at levere industrielle køleanlæg og tilhørende el-styringer. Hertil er Continuous Improvement (CI) teamets opgave at identificere og drive løbende forbedringer og besparelser i både produktionen og administrationen samt at implementere og vedligeholde High Performance Teams. Hvad du vil lave CI-teamet består i øjeblikket af en manager og to projektledere, der hver især varetager egne opgaver i organisationen. Der er i afdelingen et meget tæt og professionelt samarbejde og vi ønsker nu at ansætte en Senior CI-Projektleder for at styrke teamet yderligere. Som Senior CI-Projektleder vil du være med til at sikre, at fabrikken hele tiden udvikler sig og at vi gør tingene mere effektivt for at vi kan fastholde og udvide vores markedsandele. Du vil ikke få direkte lederansvar, men du vil komme til at stå i spidsen for teams og projekter med både finansiel og strategisk betydning for vores fabrik. Hvordan du vil gøre det Arbejde med Business Excellence og opfylde mål inden for sikkerhed, kvalitet, levering og omkostninger. Analysere samt opbygge et datagrundlag, som kan bruges til proaktivt at agere på udsving (produktionskapacitet, kvalitet og effektivitet). Beskrive databaserede anbefalinger til ledelsen omhandlende forbedringstiltag på kort og lang sigt. Støtte op om udarbejdelse og implementering af fabrikkens strategiproces. Implementere JCMS (Johnson Control Manufactoring System) som omhandler LEAN værktøjskassen. Drive egne optimeringsprojekter og sikre leverancer, som skal resultere i besparelser i vores processer. Støtte andre projektledere i at nå de lovede deadlines til de aftalte specifikationer og i den rigtige kvalitet. Afholde Lean Six Sigma workshops og undervise i relevante værktøjer og metoder. Hvem vi leder efter Du har en relevant teknisk uddannelse som maskinmester, produktionsingeniør eller tilsvarende, og du har opnået dokumenteret erfaring samt resultater i at arbejde med omkostningsbesparelser i et produktionsmiljø. Din tilgang til at arbejde med forbedringsprojekter og LEAN implementering er baseret på en proces- og projektorienteret tilgang. Ydermere, har du erfaring med at arbejde tværorganisatorisk og gerne med erfaring fra en international organisation. Vi forestiller os desuden at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer kompetencer: Du har Six Sigma Black Belt med en anerkendt certificering. Alternativt, har du Six Sigma Green Belt og har lyst samt kompetencer til at opkvalificere dig til Black Belt. Du har erfaring med projektledelse inden for LEAN management og med at arbejde i et LEAN miljø. Du er en empatisk person med højt humør samt en god portion vedholdenhed. Du tør udfordre det eksisterende og du genererer ideer til forbedringer projekter. Du har et stort drive, er fleksibel og du er klar til at yde lidt ekstra, når det går stærkt. Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk. Ansøgningsfrist og tiltrædelse Lyder ovenstående som dig? Så send os din ansøgning med det samme via vores hjemmeside, da vi behandler ansøgningerne løbende. Tiltrædelse sker efter aftale. For yderligere information er du velkommen til at kontakte CI Manager Svend Haahr Andersen på tlf.: 45 25 50 78 22 eller via e-mail: svend.haahr.andersen@jci.com.

Brænder du for Continuous Improvement? Og vil du udfordres både fagligt og personligt i en international organisation med gode udviklingsmuligheder? Så ligger din fremtid måske hos Johnson Controls!

Hos Johnson Controls’ fabrik i Holme er det primære fokus at levere industrielle køleanlæg og tilhørende el-styringer. Hertil er Continuous Improvement (CI) teamets opgave at identificere og drive løbende forbedringer og besparelser i både produktionen og administrationen samt at implementere og vedligeholde High Performance Teams.

Hvad du vil lave 

CI-teamet består i øjeblikket af en manager og to projektledere, der hver især varetager egne opgaver i organisationen. Der er i afdelingen et meget tæt og professionelt samarbejde og vi ønsker nu at ansætte en Senior CI-Projektleder for at styrke teamet yderligere.

Som Senior CI-Projektleder vil du være med til at sikre, at fabrikken hele tiden udvikler sig og at vi gør tingene mere effektivt for at vi kan fastholde og udvide vores markedsandele. Du vil ikke få direkte lederansvar, men du vil komme til at stå i spidsen for teams og projekter med både finansiel og strategisk betydning for vores fabrik. 

Hvordan du vil gøre det 

  • Arbejde med Business Excellence og opfylde mål inden for sikkerhed, kvalitet, levering og omkostninger.
  • Analysere samt opbygge et datagrundlag, som kan bruges til proaktivt at agere på udsving (produktionskapacitet, kvalitet og effektivitet).
  • Beskrive databaserede anbefalinger til ledelsen omhandlende forbedringstiltag på kort og lang sigt.
  • Støtte op om udarbejdelse og implementering af fabrikkens strategiproces.
  • Implementere JCMS (Johnson Control Manufactoring System) som omhandler LEAN værktøjskassen.
  • Drive egne optimeringsprojekter og sikre leverancer, som skal resultere i besparelser i vores processer.
  • Støtte andre projektledere i at nå de lovede deadlines til de aftalte specifikationer og i den rigtige kvalitet.
  • Afholde Lean/Six Sigma workshops og undervise i relevante værktøjer og metoder. 

Hvem vi leder efter 

Du har en relevant teknisk uddannelse som maskinmester, produktionsingeniør eller tilsvarende, og du har opnået dokumenteret erfaring samt resultater i at arbejde med omkostningsbesparelser i et produktionsmiljø.

Din tilgang til at arbejde med forbedringsprojekter og LEAN implementering er baseret på en proces- og projektorienteret tilgang. Ydermere, har du erfaring med at arbejde tværorganisatorisk og gerne med erfaring fra en international organisation. 

Vi forestiller os desuden at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer/kompetencer:

  • Du har Six Sigma Black Belt med en anerkendt certificering. Alternativt, har du Six Sigma Green Belt og har lyst samt kompetencer til at opkvalificere dig til Black Belt.
  • Du har erfaring med projektledelse inden for LEAN management og med at arbejde i et LEAN miljø.
  • Du er en empatisk person med højt humør samt en god portion vedholdenhed.
  • Du tør udfordre det eksisterende og du genererer ideer til forbedringer/projekter.
  • Du har et stort drive, er fleksibel og du er klar til at yde lidt ekstra, når det går stærkt.
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk. 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Lyder ovenstående som dig? Så send os din ansøgning med det samme via vores hjemmeside, da vi behandler ansøgningerne løbende. Tiltrædelse sker efter aftale.

For yderligere information er du velkommen til at kontakte CI Manager Svend Haahr Andersen på tlf.: +45 25 50 78 22 eller via e-mail: svend.haahr.andersen@jci.com.

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApSHøjbjerg2018-12-20T00:00:002019-01-20T00:00:00
329926226PROJEKTLEDERRobot Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus Virksomhedsbeskrivelse:SWARCO Danmark A S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100 af Swarovski familien.SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked. Stillingsbeskrivelse:Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på n gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø med fart på! Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. Egenskaber:Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed. Du tilbydes:En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale. Løn:Løn efter kvalifikationer. Erhvervserfaring:Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver. Uddannelser:Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.

Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus

Virksomhedsbeskrivelse:
SWARCO Danmark A/S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100% af Swarovski familien.

SWARCO har specialiseret sig i udvikling af avancerede løsninger inden for trafik og infrastruktur og er den ledende aktør på markedet for intelligente trafikløsninger (ITS). SWARCO Danmark A/S indgår i SWARCO Nordic, som består af mere en 210 højtkvalificerede medarbejdere og har en omsætning på mere end 700 mio. DKK. Selskabet er førende på det danske marked.

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at fungere som bindeled mellem projekt-, salgs-, logistik- og økonomiafdelingen og får derfor et bredt ansvarsområde med stor berøringsflade både internt i organisationen samt eksternt. 

Du får ansvaret for styring af et stort antal projekter på én gang, hvilket omfatter koordinering og afholdelse af interne og eksterne byggemøder, tilsyn, aflevering af projekter og sørger naturligvis for al dokumentation og overholdelse af regler m.v. 

Du sikrer fakturering på kontrakterne, samt udarbejdelse af aftalesedler m.v. på ekstraarbejde. Med andre ord registrerer du alle ændringer og tager proaktivt fat i kunderne, så der vil være en tæt kundekontakt, både telefonisk og på byggemøder. 

Du vil få ansvaret for projekt- og økonomistyring, faktureringsprocesser, indkøb af materialer, rammeaftaler, opgavekoordinering og elektronisk planlægning og kvalitetssikring. 

I dette job, er der gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt, og du er selv med til at præge dit job på sigt i denne virksomhed, der arbejder med korte beslutningsveje og har et positivt miljø – med fart på! 

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rette kandidat. 

Egenskaber:
Du har en solid forretningsforståelse og forstår at servicere kunder samt at koordinere eksterne leverandører og kollegaer. Du har en god økonomisk forståelse og det er en selvfølge for dig at efterleve processerne igennem en struktureret tilgang til dit arbejde. Du sætter baren højt, når det kommer til dit arbejde, og går ikke på kompromis med kvaliteten.

Som person er du ansvarsbevidst og pålidelig. Du er fleksibel og kan bevare dit gode humør i stressede situationer. Du har en seriøs holdning til kvaliteten af dit arbejde og forstår vigtigheden af dokumentation. Du er udadvendt og kan lide at arbejde både selvstændigt og i teams. Du trives med at arbejde både ude og på kontoret. Da en del af projekterne er i Aalborg er kørekort en nødvendighed.

Du tilbydes:
En alsidig stilling i en spændende virksomhed, der er kendt for at lave gode solide løsninger af høj kvalitet.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale.

Løn:
Løn efter kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Du kommer gerne fra en lignende stilling som projektleder i en større eller mindre teknisk virksomhed, hvorfra du har erfaring med lignende opgaver.

Uddannelser:
Vi er åbne for forskellige uddannelsesmæssige baggrunde, men en el-teknisk baggrund vil være en stor fordel.

PROFILPARTNERS ApSAarhus C2018-12-11T00:00:002019-02-05T00:00:00
329938485Projektstyring, IT-færdigheder og sprogforståelse - bliv projektleder hos World TranslationRobot Ønsker du at arbejde med projektstyring, og har du en god sprogforståelse? Trives du i et travlt team og kan holde mange bolde i luften? Vil du hjælpe danske og internationale eksportvirksomheder med deres oversættelser? World Translation en arbejdsplads med fokus på arbejdsglæde World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus. World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde. Du bliver projektets bindeled Som projektleder er du bindeleddet mellem vores kunder og freelanceoversættere. Du vil have ansvaret for dine egne kunder og projekter. Projekterne kan variere fra de helt små, til store længerevarende projekter. Du vil have ansvaret for hele projektets forløb, helt fra udarbejdelse af tilbud til levering af slutproduktet til kunden. Jobbet som projektleder er derfor et samspil mellem mange forskellige kompetencer både sproglige, tekniske, kulturelle og forretningsmæssige. Vi er en hurtigt voksende virksomhed, og vi kan derfor tilbyde dig en alsidig, spændende og udfordrende hverdag med kontakt til en masse spændende eksportvirksomheder fra hele verden. Nogle af de opgaver, du kommer til at varetage, er blandt andet: styring af oversættelsesprojekter til mange forskellige sprog kontakt med danske og internationale kunder og oversættere sproglig og formel kvalitetskontrol af oversættelser rådgivning til kunder anvendelse af oversættelses- og terminologiværktøjer. Teamarbejde Som projektleder vil du indgå i et af vores projektlederteams bestående af 4-5 projektledere. Du vil blive en del af et tæt team med et stærkt sammenhold og en god stemning. I de forskellige projektlederteams understøtter man hinanden og hjælper med hinandens opgaver, når der er behov for det. Teamstrukturen skaber et meget åbent miljø med plads til videndeling, dialog og sparring. Som projektleder ved World Translation byder min hverdag på spændende, udfordrende og varierende arbejdsopgaver. Mit primære arbejde omfatter projektstyring og håndtering af kundernes mangeartede oversættelsesopgaver samt den daglige kommunikation med vores kunder, samarbejdspartnere og oversættere på tværs af landegrænser. Derudover har vi en social og mangfoldig arbejdsplads, hvor der trods travlhed og deadlines altid er plads til smil, hygge og grin med gode kolleger. Mette, projektleder hos World Translation siden 2013 Hvem søger vi? Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Dette kunne være en sproglig uddannelse, såsom en cand.ling.merc., men det kan også være, at du har en IT- eller økonomisk baggrund og brænder for projektstyring. Det er en forudsætning, at du taler tysk, dansk og engelsk. Det er dig, vi søger, hvis du derudover: har en god sprogforståelse har stærke IT-kompetencer hvis du har kendskab til oversættelsesværktøjer, er det kun en fordel gerne har erfaring med projektstyring fra en lignende stilling arbejder struktureret og kan bevare overblikket selv i pressede situationer har øje for detaljen, men også formår at overholde deadlines er kundeorienteret, god til at kommunikere og har en god forretningsforståelse er teamplayer og har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger. Er du vores nye projektleder? Ansøgningsfrist: 31. januar 2019 Ansættelsesdato: hurtigst muligt Ansættelsesforhold: tidsbegrænset stilling på 6 måneder, forlængelse kan være muligt Send din ansøgning inkl. det forventede lønniveau til job@worldtranslation.dk hurtigst muligt, da vi løbende behandler de indkomne ansøgninger. Har du spørgsmål? Hvis du vil vide mere om stillingen som projektleder eller vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. 45 8620 4840.

Ønsker du at arbejde med projektstyring, og har du en god sprogforståelse? Trives du i et travlt team og kan holde mange bolde i luften? Vil du hjælpe danske og internationale eksportvirksomheder med deres oversættelser?

World Translation − en arbejdsplads med fokus på arbejdsglæde
World Translation er et af de største privatejede oversætterbureauer i Danmark. Vi er specialiseret i at udarbejde oversættelser og andre sprogydelser til eksportvirksomheder over hele verden og anvender altid den nyeste sprogteknologi. Vi er ca. 40 medarbejdere på vores kontor, som ligger i Tilst, Aarhus.
World Translation er en virksomhed med et stort fokus på arbejdsglæde, personlig udvikling samt et uformelt og socialt arbejdsmiljø. For os er det vigtigt at skabe de bedste arbejdsrammer for dig, så det hver dag skal være en glæde at komme på arbejde.

Du bliver projektets bindeled
Som projektleder er du bindeleddet mellem vores kunder og freelanceoversættere. Du vil have ansvaret for dine egne kunder og projekter. Projekterne kan variere fra de helt små, til store længerevarende projekter. Du vil have ansvaret for hele projektets forløb, helt fra udarbejdelse af tilbud til levering af slutproduktet til kunden. Jobbet som projektleder er derfor et samspil mellem mange forskellige kompetencer − både sproglige, tekniske, kulturelle og forretningsmæssige.

Vi er en hurtigt voksende virksomhed, og vi kan derfor tilbyde dig en alsidig, spændende og udfordrende hverdag med kontakt til en masse spændende eksportvirksomheder fra hele verden.
Nogle af de opgaver, du kommer til at varetage, er blandt andet:

  • styring af oversættelsesprojekter til mange forskellige sprog
  • kontakt med danske og internationale kunder og oversættere
  • sproglig og formel kvalitetskontrol af oversættelser
  • rådgivning til kunder
  • anvendelse af oversættelses- og terminologiværktøjer.

Teamarbejde

Som projektleder vil du indgå i et af vores projektlederteams bestående af 4-5 projektledere. Du vil blive en del af et tæt team med et stærkt sammenhold og en god stemning. I de forskellige projektlederteams understøtter man hinanden og hjælper med hinandens opgaver, når der er behov for det. Teamstrukturen skaber et meget åbent miljø med plads til videndeling, dialog og sparring.

"Som projektleder ved World Translation byder min hverdag på spændende, udfordrende og varierende arbejdsopgaver. Mit primære arbejde omfatter projektstyring og håndtering af kundernes mangeartede oversættelsesopgaver samt den daglige kommunikation med vores kunder, samarbejdspartnere og oversættere på tværs af landegrænser. Derudover har vi en social og mangfoldig arbejdsplads, hvor der trods travlhed og deadlines altid er plads til smil, hygge og grin med gode kolleger."
Mette, projektleder hos World Translation siden 2013

Hvem søger vi?
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Dette kunne være en sproglig uddannelse, såsom en cand.ling.merc., men det kan også være, at du har en IT- eller økonomisk baggrund og brænder for projektstyring.
Det er en forudsætning, at du taler tysk, dansk og engelsk.
Det er dig, vi søger, hvis du derudover:

  • har en god sprogforståelse
  • har stærke IT-kompetencer — hvis du har kendskab til oversættelsesværktøjer, er det kun en fordel
  • gerne har erfaring med projektstyring fra en lignende stilling
  • arbejder struktureret og kan bevare overblikket selv i pressede situationer
  • har øje for detaljen, men også formår at overholde deadlines
  • er kundeorienteret, god til at kommunikere og har en god forretningsforståelse
  • er teamplayer og har en positiv tilgang til dit arbejde og dine kolleger.

Er du vores nye projektleder?
Ansøgningsfrist: 31. januar 2019
Ansættelsesdato: hurtigst muligt

Ansættelsesforhold: tidsbegrænset stilling på 6 måneder, forlængelse kan være muligt

Send din ansøgning inkl. det forventede lønniveau til job@worldtranslation.dk hurtigst muligt, da vi løbende behandler de indkomne ansøgninger.

Har du spørgsmål?
Hvis du vil vide mere om stillingen som projektleder eller vores forventninger til dig, er du velkommen til at kontakte Marion Randelshofer på tlf. +45 8620 4840.

WORLD TRANSLATION A/STilst2019-01-08T00:00:002019-01-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvstændig projektleder med stort engagement søges til entreprise

Bytømreren A/S

Aarhus N
Vi søger en selvstændig, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst projektleder til at indgå i vores stærke projekt- og byggeleder-team. Som projektleder får du ansvar for nybyg og renoveringsopgaver i total-, hoved- og fagentrepriser. Du skal derfor være kva...
Indrykket:4. januar 2019
Udløbsdato:18. januar 2019

Projektleder til byggeselskabet PAULSEN A/S

RANDSTAD A/S

Aarhus V
Randstad A S søger for Byggeselskabet PAULSEN A S en projektleder med solid erfaring inden for hoved- og totalentrepriser til større erhvervs- og boligbyggerier i Midt og Østjylland. Nu har du muligheden for at påbegynde et nyt eventyr og blive en d...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Senior CI-Projektleder

JOHNSON CONTROLS DENMARK ApS

Højbjerg
Brænder du for Continuous Improvement? Og vil du udfordres både fagligt og personligt i en international organisation med gode udviklingsmuligheder? Så ligger din fremtid måske hos Johnson Controls! Hos Johnson Controls fabrik i Holme er det primære...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

PROJEKTLEDER

PROFILPARTNERS ApS

Aarhus C
Vi søger en alsidig projektleder til styring af eksterne projekter og leverandører til virksomhedens afdeling i Aarhus Virksomhedsbeskrivelse:SWARCO Danmark A S er en del af den østrigske SWARCO-koncern, som ejes 100 af Swarovski familien.SWARCO har...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:5. februar 2019

Projektstyring, IT-færdigheder og sprogforståelse - bliv projektleder hos World Translation

WORLD TRANSLATION A/S

Tilst
Ønsker du at arbejde med projektstyring, og har du en god sprogforståelse? Trives du i et travlt team og kan holde mange bolde i luften? Vil du hjælpe danske og internationale eksportvirksomheder med deres oversættelser? World Translation en arbejds...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:31. januar 2019