Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Steno Diabetes Center Sjælland med fokus på sårbare grupper

Projektleder til

Steno Diabetes Center Sjælland

Steno Diabetes Center Sjælland er godt i gang med at blive etableret som et nyt regionalt kraftcenter for diabetes, og har som ambition at favne alle personer med diabetes i Region Sjælland. Er du en ambitiøs projektleder, med særlig interesse for sårbare grupper? Er du samtidig god til at skabe fremdrift og ejerskab til flere forskellige udviklingsprojekter? – så har vi brug for dig.

Steno Diabetes Center Sjælland

Steno Diabetes Center Sjælland (SDCS) blev etableret per 1.januar 2019 for at sikre en styrket diabetesindsats på højeste internationale niveau i Region Sjælland. Vi har fokus på at opbygge og udvikle det bedste tilbud om forebyggelse og behandling af diabetes med et særligt fokus på at minimere ulighed i sundhed i relation til diabetes, følgesygdomme og ko-morbiditet - herunder en målrettet fokus på sårbare grupper.

Dette vil vi opnå gennem gode udviklingsprojekter, dygtige medarbejdere, samling af viden og forskning samt stærke samarbejder.

I SDCS er personen med diabetes i centrum, og centrets aktiviteter udgår fra de eksisterende behandlingssteder på tværs af Region Sjælland og i samarbejde med andre aktører i sundhedsvæsenet. SDCS er en del af et nationalt netværk af diabetescentre i de fem regioner, som alle er støttet af Novo Nordisk Fonden men ejes og drives af de fem regioner.

Jobbet som projektleder

Vi søger en projektleder, som har erfaring med og lyst til sammen med personalet i vores klinikker såvel som i samarbejde med almen praksis og kommuner, at tage ansvar for udvikling, planlægning, praktisk opbygning, gennemførelse og evaluering af nogle af de mange projekter, som skal skabe sammenhængskraft for sårbare personer med diabetes i Region Sjælland.

Du bliver en af fem projektledere i den regionale enhed, som er placeret på Holbæk Sygehus. Her kan du hente masser af sparring fra dine kolleger i enheden, men vi forventer at en stor del af dine daglige aktiviteter bedst udføres ude hos vores samarbejdspartnere - f.eks. sygehusafdelinger, almen praksis og kommuner.

Nogle af dine opgaver

Du vil få en vigtig rolle som projektleder for udvikling af en del af de nye initiativer, som vi bl.a. har beskrevet i vores drejebog. Din primære opgave vil være at drive projekter på tværs af geografi, faggrænser, uddannelse og sektorer – det er en både spændende og svær udfordring, som vi har brug for din hjælp til at løfte.

Jobbet kræver en person, som

  • Er sundheds- eller samfundsvidenskabeligt uddannet, gerne en sundhedsfaglig baggrund (sygeplejerske, fysioterapeut eller lignende) med en efterfølgende overbygning

  • Har projektledererfaring

  • Har en systematisk og struktureret tilgang til sit arbejde

  • Kender til forbedrings- og kvalitetsarbejde

  • Kan begå sig i både det primære og sekundære sundhedsvæsen

  • Har erfaring med at arbejde i komplekse organisationer med mange interessenter. Det på tværs af fag og fysik

En nysgerrig pioner

Da SDCS er en ny organisation under opbygning er en god portion pionerånd og masser af fleksibilitet helt afgørende for, at du vil kunne trives med jobbet. Mange af opgaverne vil være nye udviklingsopgaver, så der vil være et stort behov for, at alle hjælper hinanden og tager fat hvor der er behov.

Vi forventer, at du er ambitiøs og nysgerrig på nye måder, metoder og mennesker og har masser af lyst til sammen med resten af organisationen at løfte vores ambition: At skabe et nyt kraftcenter for diabetes og sårbare med diabetes i Region Sjælland.

Vi tilbyder

Et spændende arbejde med mening, hvor der er mulighed for at gøre en forskel for personer med diabetes og personer i risiko for at udvikle diabetes. Du får stor indflydelse på dine opgaver og hvordan du løser dem. Du kommer på SDCS og på tværs af de fem Steno Centre med på et hold, der har som ambition at flytte diabetes behandling og forebyggelse til et nyt og højere niveau.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker ved Region Sjælland med tjenestested på Holbæk Sygehus. Der må forventes arbejdsdage på andre sygehusenheder i regionen. Stillingen er en fast stilling på fuld tid. Tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere

Er du velkommen til at ringe til Programchef Peter Bindslev Iversen 9356 6233 eller Sekretariatschef Karin Johansen på tlf9357 6802

Ansøgning

Stillingen søges via linket i annoncen.

Ansøgningsfrist 13. juni 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034476Phoenix-9650f8c712019-06-03T00:00:00Projektleder til Steno Diabetes Center Sjælland med fokus på sårbare grupper

Projektleder til

Steno Diabetes Center Sjælland

Steno Diabetes Center Sjælland er godt i gang med at blive etableret som et nyt regionalt kraftcenter for diabetes, og har som ambition at favne alle personer med diabetes i Region Sjælland. Er du en ambitiøs projektleder, med særlig interesse for sårbare grupper? Er du samtidig god til at skabe fremdrift og ejerskab til flere forskellige udviklingsprojekter? – så har vi brug for dig.

Steno Diabetes Center Sjælland

Steno Diabetes Center Sjælland (SDCS) blev etableret per 1.januar 2019 for at sikre en styrket diabetesindsats på højeste internationale niveau i Region Sjælland. Vi har fokus på at opbygge og udvikle det bedste tilbud om forebyggelse og behandling af diabetes med et særligt fokus på at minimere ulighed i sundhed i relation til diabetes, følgesygdomme og ko-morbiditet - herunder en målrettet fokus på sårbare grupper.

Dette vil vi opnå gennem gode udviklingsprojekter, dygtige medarbejdere, samling af viden og forskning samt stærke samarbejder.

I SDCS er personen med diabetes i centrum, og centrets aktiviteter udgår fra de eksisterende behandlingssteder på tværs af Region Sjælland og i samarbejde med andre aktører i sundhedsvæsenet. SDCS er en del af et nationalt netværk af diabetescentre i de fem regioner, som alle er støttet af Novo Nordisk Fonden men ejes og drives af de fem regioner.

Jobbet som projektleder

Vi søger en projektleder, som har erfaring med og lyst til sammen med personalet i vores klinikker såvel som i samarbejde med almen praksis og kommuner, at tage ansvar for udvikling, planlægning, praktisk opbygning, gennemførelse og evaluering af nogle af de mange projekter, som skal skabe sammenhængskraft for sårbare personer med diabetes i Region Sjælland.

Du bliver en af fem projektledere i den regionale enhed, som er placeret på Holbæk Sygehus. Her kan du hente masser af sparring fra dine kolleger i enheden, men vi forventer at en stor del af dine daglige aktiviteter bedst udføres ude hos vores samarbejdspartnere - f.eks. sygehusafdelinger, almen praksis og kommuner.

Nogle af dine opgaver

Du vil få en vigtig rolle som projektleder for udvikling af en del af de nye initiativer, som vi bl.a. har beskrevet i vores drejebog. Din primære opgave vil være at drive projekter på tværs af geografi, faggrænser, uddannelse og sektorer – det er en både spændende og svær udfordring, som vi har brug for din hjælp til at løfte.

Jobbet kræver en person, som

  • Er sundheds- eller samfundsvidenskabeligt uddannet, gerne en sundhedsfaglig baggrund (sygeplejerske, fysioterapeut eller lignende) med en efterfølgende overbygning

  • Har projektledererfaring

  • Har en systematisk og struktureret tilgang til sit arbejde

  • Kender til forbedrings- og kvalitetsarbejde

  • Kan begå sig i både det primære og sekundære sundhedsvæsen

  • Har erfaring med at arbejde i komplekse organisationer med mange interessenter. Det på tværs af fag og fysik

En nysgerrig pioner

Da SDCS er en ny organisation under opbygning er en god portion pionerånd og masser af fleksibilitet helt afgørende for, at du vil kunne trives med jobbet. Mange af opgaverne vil være nye udviklingsopgaver, så der vil være et stort behov for, at alle hjælper hinanden og tager fat hvor der er behov.

Vi forventer, at du er ambitiøs og nysgerrig på nye måder, metoder og mennesker og har masser af lyst til sammen med resten af organisationen at løfte vores ambition: At skabe et nyt kraftcenter for diabetes og sårbare med diabetes i Region Sjælland.

Vi tilbyder

Et spændende arbejde med mening, hvor der er mulighed for at gøre en forskel for personer med diabetes og personer i risiko for at udvikle diabetes. Du får stor indflydelse på dine opgaver og hvordan du løser dem. Du kommer på SDCS og på tværs af de fem Steno Centre med på et hold, der har som ambition at flytte diabetes behandling og forebyggelse til et nyt og højere niveau.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker ved Region Sjælland med tjenestested på Holbæk Sygehus. Der må forventes arbejdsdage på andre sygehusenheder i regionen. Stillingen er en fast stilling på fuld tid. Tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere

Er du velkommen til at ringe til Programchef Peter Bindslev Iversen 9356 6233 eller Sekretariatschef Karin Johansen på tlf9357 6802

Ansøgning

Stillingen søges via linket i annoncen.

Ansøgningsfrist 13. juni 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25.

Om Region Sjælland
Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

2019-06-16T00:51:05.863 Projektleder til Steno Diabetes Center Sjælland Steno Diabetes Center Sjælland er godt i gang med at blive etableret som et nyt regionalt kraftcenter for diabetes, og har som ambition at favne alle personer med diabetes i Region Sjælland. Er du en ambitiøs projektleder, med særlig interesse for sårbare grupper? Er du samtidig god til at skabe fremdrift og ejerskab til flere forskellige udviklingsprojekter? så har vi brug for dig. Steno Diabetes Center Sjælland Steno Diabetes Center Sjælland (SDCS) blev etableret per 1.januar 2019 for at sikre en styrket diabetesindsats på højeste internationale niveau i Region Sjælland. Vi har fokus på at opbygge og udvikle det bedste tilbud om forebyggelse og behandling af diabetes med et særligt fokus på at minimere ulighed i sundhed i relation til diabetes, følgesygdomme og ko-morbiditet - herunder en målrettet fokus på sårbare grupper. Dette vil vi opnå gennem gode udviklingsprojekter, dygtige medarbejdere, samling af viden og forskning samt stærke samarbejder. I SDCS er personen med diabetes i centrum, og centrets aktiviteter udgår fra de eksisterende behandlingssteder på tværs af Region Sjælland og i samarbejde med andre aktører i sundhedsvæsenet. SDCS er en del af et nationalt netværk af diabetescentre i de fem regioner, som alle er støttet af Novo Nordisk Fonden men ejes og drives af de fem regioner. Jobbet som projektleder Vi søger en projektleder, som har erfaring med og lyst til sammen med personalet i vores klinikker såvel som i samarbejde med almen praksis og kommuner, at tage ansvar for udvikling, planlægning, praktisk opbygning, gennemførelse og evaluering af nogle af de mange projekter, som skal skabe sammenhængskraft for sårbare personer med diabetes i Region Sjælland. Du bliver en af fem projektledere i den regionale enhed, som er placeret på Holbæk Sygehus. Her kan du hente masser af sparring fra dine kolleger i enheden, men vi forventer at en stor del af dine daglige aktiviteter bedst udføres ude hos vores samarbejdspartnere - f.eks. sygehusafdelinger, almen praksis og kommuner. Nogle af dine opgaver Du vil få en vigtig rolle som projektleder for udvikling af en del af de nye initiativer, som vi bl.a. har beskrevet i vores drejebog. Din primære opgave vil være at drive projekter på tværs af geografi, faggrænser, uddannelse og sektorer det er en både spændende og svær udfordring, som vi har brug for din hjælp til at løfte. Jobbet kræver en person, som Er sundheds- eller samfundsvidenskabeligt uddannet, gerne en sundhedsfaglig baggrund (sygeplejerske, fysioterapeut eller lignende) med en efterfølgende overbygning Har projektledererfaring Har en systematisk og struktureret tilgang til sit arbejde Kender til forbedrings- og kvalitetsarbejde Kan begå sig i både det primære og sekundære sundhedsvæsen Har erfaring med at arbejde i komplekse organisationer med mange interessenter. Det på tværs af fag og fysik En nysgerrig pioner Da SDCS er en ny organisation under opbygning er en god portion pionerånd og masser af fleksibilitet helt afgørende for, at du vil kunne trives med jobbet. Mange af opgaverne vil være nye udviklingsopgaver, så der vil være et stort behov for, at alle hjælper hinanden og tager fat hvor der er behov. Vi forventer, at du er ambitiøs og nysgerrig på nye måder, metoder og mennesker og har masser af lyst til sammen med resten af organisationen at løfte vores ambition: At skabe et nyt kraftcenter for diabetes og sårbare med diabetes i Region Sjælland. Vi tilbyder Et spændende arbejde med mening, hvor der er mulighed for at gøre en forskel for personer med diabetes og personer i risiko for at udvikle diabetes. Du får stor indflydelse på dine opgaver og hvordan du løser dem. Du kommer på SDCS og på tværs af de fem Steno Centre med på et hold, der har som ambition at flytte diabetes behandling og forebyggelse til et nyt og højere niveau. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse sker ved Region Sjælland med tjenestested på Holbæk Sygehus. Der må forventes arbejdsdage på andre sygehusenheder i regionen. Stillingen er en fast stilling på fuld tid. Tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere Er du velkommen til at ringe til Programchef Peter Bindslev Iversen 9356 6233 eller Sekretariatschef Karin Johansen på tlf9357 6802 Ansøgning Stillingen søges via linket i annoncen. Ansøgningsfrist 13. juni 2018. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25. Om Region Sjælland Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 18.000 medarbejdere og et budget på 19 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.11jobnet9650f8c7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-15T00:00:000000http://www.regionsjaelland.dk/JobOgKarriere/Sider/JobSide.aspx?nr=145050EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSlagelse3537483Region Sjælland11Gl Ringstedvej 4B4300HolbækDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent770169JobNet4997953499795310029-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9650f8c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9650f8c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9650f8c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9650f8c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgProjektleder til Steno Diabetes Center Sjælland med fokus på sårbare grupper12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse361951162Karinkjoh@regionsjaelland.dkDKDanmarkDKDanmark330072561Erfaren projektleder til Benny Petersen A/SRobot Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.? Om virksomheden Benny Petersen A S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland. Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber. Benny Petersen A S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A S. Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver Som projektleder hos Benny Petersen A S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering. Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A S. Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering. Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte: Forhandling med underentreprenører og leverandører. Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser. Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse. Din faglige profil Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen. Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på. Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD. Du taler og skriver flydende engelsk. Din personlige profil Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser. Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse. Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel d n, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt. Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift. Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter. Benny Petersen A S tilbyder En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes. Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe. En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter. Løn efter kvalifikationer.

Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed?

Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom?

Så er det dig vi søger!

I jobbet som projektleder er du tiltænkt en nøgleposition. Du får det overordnede ansvar for projektets rentabilitet, og har dermed direkte indflydelse på virksomhedens vækst. Har du den rette strategiske indsigt, er der endvidere mulighed for på sigt at udbygge din position i virksomheden og blive en del af ledergruppen.?

Om virksomheden

Benny Petersen A/S har siden 1984 udført bygge- og anlægsprojekter på hele Sjælland.

Virksomheden har en succesfuld egenproduktion, der omfatter jord- og belægningsarbejder for bygge- og anlægsprojekter samt forsyningsarbejder, herunder nyanlæg og renovering af kloak, fjernvarme, vand, el og fiber.

Benny Petersen A/S er en virksomhed under kraftig udvikling. Virksomheden har for nylig gennemgået generationsskifte og har senest iværksat en række nye initiativer, der skal sikre virksomhedens position og fremtidige vækst. Til at understøtte denne vækst, søger virksomheden en erfaren projektleder, som med sin ekspertise indenfor succesfuld projektledelse, får direkte indflydelse på den videre udvikling af Benny Petersen A/S.

Jobbeskrivelse og arbejdsopgaver

Som projektleder hos Benny Petersen A/S får du ansvaret for at planlægge og systematisere projekters udførelse, med det formål at sikre høj kvalitet og rettidig levering.

Det er med andre ord dig, der lægger tidsplanen for projektet, og sikrer, at den bliver overholdt. Dette indebærer evnen til at forudse eventuelle barrierer i projektets udførelse og handle proaktivt for at styre udenom. Du besidder derfor en analytisk tankegang og en handlekraft, der gør dig i stand til at påpege problemer og optimeringsmuligheder tidligt i processen samt en løsningsorientering, der gør dig i stand til at finde den optimale løsning på det pågældende problem. Du vil i jobbet have tæt kontakt med bygherrerne og agere bindeled mellem disse og produktionen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og serviceorienteret og formår at bibeholde den gode relationen til bygherrerne. Da det er dig, der er ansvarlig for den daglige ledelse på byggepladsen, har du endvidere ansvaret for, at dine medarbejdere trives, og er motiverede, og at de, ligesom du, føler sig stolte over at være en del af Benny Petersen A/S.

Du får ansvaret for projektets økonomi, hvilket indebærer løbende kalkulationer og afrapporteringer, med det formål at sikre projektets rentabilitet. Det falder dig naturligt at undersøge økonomiske data til bunds, ligesom du, i kraft af sin store fagkundskab, er i stand til at optimere og effektivisere processer med henblik på generel omkostningsreducering.

Derudover vil dine arbejdsopgaver omfatte:

  • Forhandling med underentreprenører og leverandører.
  • Myndighedsbehandling samt anskaffelse af nødvendige aftaler og godkendelser.
  • Et betydeligt personaleansvar i henhold til bemanding, arbejdsmiljø og sikkerhed i forbindelse med projekters udførelse.

Din faglige profil

  • Du har en byggeteknisk baggrund som ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Vigtigst er dog, at du har evnerne og motivationen til at besidde stillingen.
  • Du har minimum 5 års erfaring fra en lignende stilling i anlægsbranchen, og har derfor et stærkt netværk af samarbejdspartnere, som du kan trække på.
  • Du behersker Office-pakken, herunder Microsoft Excel og har erfaring med MS Project. Derudover er det en fordel hvis du har erfaring med AutoCAD.
  • Du taler og skriver flydende engelsk.

Din personlige profil

  • Du er købmand til fingerspidserne og har en skarp økonomisk sans, der gør dig i stand til at forhandle rentable løsninger og forudsige økonomiske konsekvenser.
  • Du er selvstændig, ansvarlig og punktlig, og formår gennem din tilgang til dit arbejde at skabe tillid mellem dig selv og virksomhedens ledelse.
  • Du er fremadstræbende, resultatorienteret og proaktiv i din vedligeholdelse af de gode kunderelationer, og er som regel dén, der griber telefonen, idet du vægter kundens tilfredshed og stolthed over projektet højt.
  • Du er løsnings- og fremtidsorienteret og har en gennemslagskraft der gør, at du kan skabe fremdrift.
  • Du er systematisk og detaljeorienteret og i stand til at håndtere komplekse projekter.

Benny Petersen A/S tilbyder

  • En stilling med masser af ansvar, indflydelse og frie rammer i en virksomhed, hvor medarbejdernes meninger og holdninger anerkendes og værdsættes.
  • Klare udviklingsmuligheder og sparring med virksomhedens direktør og ledelse. Besidder du evnerne og motivationen, er der mulighed for på sigt at blive en del af virksomhedens ledergruppe.
  • En unik mulighed for at blive en del af en spændende udvikling og sætte dit præg på fremtidens projekter.
  • Løn efter kvalifikationer.
Asgaard RecruitmentJerslev Sjælland2019-08-14T00:00:002019-10-07T00:00:00
330065523Afdelingsleder - Vej & TrafikRobot Ledelseskræfter med en stærk faglig profil til vores afdeling for Vej Trafik i Næstved Vi søger en ambitiøs ledertype med den rette faglige profil til at videreføre vores afdeling for Vej Trafik i Næstved. Du får en central rolle i udviklingen og styrkelsen af vores markedsposition i geografien region Sjælland. Vi arbejder med en bred vifte af vejopgaver, dog primært byggemodninger, krydsombygninger, og forskellige typer af vej- og stianlæg, og har et ønske om at styrke og udvide paletten af opgavetyper yderligere. Vi arbejder også indenfor trafikplanlægning og trafiksikkerhed, for nuværende primært i samarbejde med specialister i den øvrige koncern. I rollen som afdelingsleder står du i spidsen for en afdeling på 5 medarbejdere, som vi har en ambition om at udvide væsentligt over de kommende år. Du har det daglige ansvar for både fagligheden samt medarbejderne i afdelingen. Herudover skal du følge vores projekter tæt og sikre et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet foruden at du selv bidrager fagligt på projekterne. Du bliver en del af lederteamet for Infrastruktur i MOE Sjælland og vil desuden være med til at tegne den overordnede strategi på koncernplan indenfor infrastruktur. Vores tværfaglighed sikrer, at vi kan tilbyde vores kunder landet over et bredt spektrum af ydelser. Du vil således skulle samarbejde i nogen grad med koncernens øvrige divisioner og kontorer. Dit daglige virke bliver på vores kontor i Næstved. Din profil Du er uddannet ingeniør og har minimum 10 års relevant erfaring indenfor vej- trafikområdet, samt erfaring som rådgiver Du har stærke kompetencer indenfor personaleledelse samt projektledelse Du har evnen til at skabe faglig udvikling udover at være stærk faglig indenfor det vejtekniske- og eller trafiktekniske område Du har solide faglige kompetencer indenfor minimum t af vores fagområder og er up-to-date med viden på området Du har erfaring med tilbudsgivning og markedsføring Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen Dine primære arbejdsopgaver Være ansvarlig for ressourcestyring i afdelingen Deltage på projekter selvstændigt eller i grupper samt rådgive og eller projektere Bistå teamet med faglig sparring og udvikling i samarbejde med forretningschefen for området Bidrage med videndeling på tværs af afdeling, division og koncern Bidrage til salg og markedsføring i samarbejde med forretningschefen Bidrage til udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet i samarbejde med forretningschefen Fungere som projektansvarlig og projektleder inden for eget fagområde Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Ledelseskræfter med en stærk faglig profil til vores afdeling for Vej & Trafik i Næstved

Vi søger en ambitiøs ledertype med den rette faglige profil til at videreføre vores afdeling for Vej & Trafik i Næstved. Du får en central rolle i udviklingen og styrkelsen af vores markedsposition i geografien region Sjælland. Vi arbejder med en bred vifte af vejopgaver, dog primært byggemodninger, krydsombygninger, og forskellige typer af vej- og stianlæg, og har et ønske om at styrke og udvide paletten af opgavetyper yderligere. Vi arbejder også indenfor trafikplanlægning og trafiksikkerhed, for nuværende primært i samarbejde med specialister i den øvrige koncern.

I rollen som afdelingsleder står du i spidsen for en afdeling på 5 medarbejdere, som vi har en ambition om at udvide væsentligt over de kommende år. Du har det daglige ansvar for både fagligheden samt medarbejderne i afdelingen. Herudover skal du følge vores projekter tæt og sikre et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet foruden at du selv bidrager fagligt på projekterne. Du bliver en del af lederteamet for Infrastruktur i MOE|Sjælland og vil desuden være med til at tegne den overordnede strategi på koncernplan indenfor infrastruktur. Vores tværfaglighed sikrer, at vi kan tilbyde vores kunder landet over et bredt spektrum af ydelser. Du vil således skulle samarbejde i nogen grad med koncernens øvrige divisioner og kontorer. Dit daglige virke bliver på vores kontor i Næstved.

Din profil

• Du er uddannet ingeniør og har minimum 10 års relevant erfaring indenfor vej-/trafikområdet, samt erfaring som rådgiver
• Du har stærke kompetencer indenfor personaleledelse samt projektledelse
• Du har evnen til at skabe faglig udvikling udover at være stærk faglig indenfor det vejtekniske- og/eller trafiktekniske område
• Du har solide faglige kompetencer indenfor minimum ét af vores fagområder og er up-to-date med viden på området
• Du har erfaring med tilbudsgivning og markedsføring
• Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen

Dine primære arbejdsopgaver

• Være ansvarlig for ressourcestyring i afdelingen
• Deltage på projekter selvstændigt eller i grupper samt rådgive og/eller projektere
• Bistå teamet med faglig sparring og udvikling i samarbejde med forretningschefen for området
• Bidrage med videndeling på tværs af afdeling, division og koncern
• Bidrage til salg og markedsføring i samarbejde med forretningschefen
• Bidrage til udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet i samarbejde med forretningschefen
• Fungere som projektansvarlig og projektleder inden for eget fagområde

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SNæstved2019-07-29T00:00:002019-09-26T00:00:00
330077760Projektleder til Telecom afd. på SjællandRobot Projektleder til Telecom afdeling på Sjælland Vi søger en erfaren og ambitiøs projektleder til udvikling af Integos Telecom afdeling på Sjælland (Greve), hvor du sammen med dine kolleger vil få ansvaret for afdelingen samt for gennemførelse af spændende Telecom projekter på Sjælland. I stillingen får du i høj grad mulighed for at præge din egen jobfunktion, da der er tale om en virksomhed, som er i vækst og konstant udvikling. Intego går ind for løbende personlig og faglig udvikling af medarbejderne, og der lægges op til et landsækkende tværfagligt samarbejde med dygtige kolleger. Vi forestiller os, at du p.t. arbejder for en entreprenør, operatør eller udstyrsleverandør, og dermed har stor erfaring med at arbejde i den danske telebranche. Telecom afdelingen har siden 1996 spillet en stor rolle i branchen, og har arbejdet sammen med de forskellige teleudbydere omkring udvidelser og opgraderinger af deres landsdækkende net. Afdelingen består i dag af 40 medarbejdere fordelt på 4 lokationer i Danmark. Dine ansvarsområder: Løbende opbygning af organisationen i takt med at opgaverne kræver det Gennemføre projekter til aftalt tid og pris Præsentation af attraktive og innovative tekniske løsninger til kunder Tilbudsgivning og projektering Koordinering og opfølgning med kunder pr. telefon og i møder Håndtering af tidsplan og interessenter Styring af underleverandører, lodsejere, offentlige instanser m.m. Styring af montører og ressourcer Din baggrund: Du har erfaring med ovenstående opgaver samt udrulning af Telecom infrastruktur Nye sites, SWAP, opgraderinger, sammenlægninger, transmission m.m. Indendørsløsninger, DAS og wi-fi løsninger Styring af økonomi Medarbejderledelse Ansættelse af montører m.m Du har erfaring inden for Telecom og evt. uddannet elektriker eller el-installatør Du er i besiddelse af teknisk og kommerciel flair Du er udadvendt og har nemt ved at etablere tillid Vi tilbyder: Et fast job i en landsdækkende virksomhed med mange muligheder Stor mulighed for udvikling af jobbet og afdelingen Daglige udfordringer med spændende arbejdsopgaver Sparring og opbakning som en naturlig del af hverdagen Løbende faglig udvikling samt deltagelse i relevante kurser Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Poul Erik Madsen på tlf. 4045 2397 og få en uforpligtende snak. Vi indkalder løbende til samtale, så søg allerede i dag (via Søg stillingen i bunden) Om virksomheden: Intego A S er en landsdækkende teknisk servicepartner, der hjælper dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik og automation. Intego har over 800 medarbejdere, 15 afdelinger rundt i landet og hovedkontor i Aalborg. Læs mere på www.intego.dk

Projektleder til Telecom afdeling på Sjælland

Vi søger en erfaren og ambitiøs projektleder til udvikling af Integos Telecom afdeling på Sjælland (Greve), hvor du sammen med dine kolleger vil få ansvaret for afdelingen samt for gennemførelse af spændende Telecom projekter på Sjælland.

I stillingen får du i høj grad mulighed for at præge din egen jobfunktion, da der er tale om en virksomhed, som er i vækst og konstant udvikling. Intego går ind for løbende personlig og faglig udvikling af medarbejderne, og der lægges op til et landsækkende tværfagligt samarbejde med dygtige kolleger.

Vi forestiller os, at du p.t. arbejder for en entreprenør, operatør eller udstyrsleverandør, og dermed har stor erfaring med at arbejde i den danske telebranche.

Telecom afdelingen har siden 1996 spillet en stor rolle i branchen, og har arbejdet sammen med de forskellige teleudbydere omkring udvidelser og opgraderinger af deres landsdækkende net. Afdelingen består i dag af 40 medarbejdere fordelt på 4 lokationer i Danmark.

Dine ansvarsområder:

  • Løbende opbygning af organisationen i takt med at opgaverne kræver det

  • Gennemføre projekter til aftalt tid og pris

  • Præsentation af attraktive og innovative tekniske løsninger til kunder

  • Tilbudsgivning og projektering

  • Koordinering og opfølgning med kunder pr. telefon og i møder

  • Håndtering af tidsplan og interessenter

  • Styring af underleverandører, lodsejere, offentlige instanser m.m.

  • Styring af montører og ressourcer

Din baggrund:

  • Du har erfaring med ovenstående opgaver samt udrulning af Telecom infrastruktur

    • Nye sites, SWAP, opgraderinger, sammenlægninger, transmission m.m.

    • Indendørsløsninger, DAS og wi-fi løsninger

    • Styring af økonomi

    • Medarbejderledelse

    • Ansættelse af montører m.m

  • Du har erfaring inden for Telecom og evt. uddannet elektriker eller el-installatør

  • Du er i besiddelse af teknisk og kommerciel flair

  • Du er udadvendt og har nemt ved at etablere tillid

Vi tilbyder:

  • Et fast job i en landsdækkende virksomhed med mange muligheder

  • Stor mulighed for udvikling af jobbet og afdelingen

  • Daglige udfordringer med spændende arbejdsopgaver

  • Sparring og opbakning som en naturlig del af hverdagen

  • Løbende faglig udvikling samt deltagelse i relevante kurser

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Poul Erik Madsen på tlf. 4045 2397 og få en uforpligtende snak.

Vi indkalder løbende til samtale, så søg allerede i dag (via "Søg stillingen" i bunden)

Om virksomheden:

Intego A/S er en landsdækkende teknisk servicepartner, der hjælper dansk industri og erhverv samt udbygger og fremtidssikrer infrastrukturen inden for el-teknik, mekanik og automation. Intego har over 800 medarbejdere, 15 afdelinger rundt i landet og hovedkontor i Aalborg. Læs mere på www.intego.dk

IntegoGreve2019-08-23T00:00:002019-10-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren projektleder til Benny Petersen A/S

Asgaard Recruitment

Jerslev Sjælland
Vil du være med til at præge udviklingen i en velrenommeret entreprenørvirksomhed? Brænder du for effektiv projektledelse og har du evnen til at forudse problemer og styre udenom? Så er det dig vi søger! I jobbet som projektleder er du tiltænkt en n...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:7. oktober 2019

Afdelingsleder - Vej & Trafik

MOE A/S

Næstved
Ledelseskræfter med en stærk faglig profil til vores afdeling for Vej Trafik i Næstved Vi søger en ambitiøs ledertype med den rette faglige profil til at videreføre vores afdeling for Vej Trafik i Næstved. Du får en central rolle i udviklingen og st...
Indrykket:29. juli 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Projektleder til Telecom afd. på Sjælland

Intego

Greve
Projektleder til Telecom afdeling på Sjælland Vi søger en erfaren og ambitiøs projektleder til udvikling af Integos Telecom afdeling på Sjælland (Greve), hvor du sammen med dine kolleger vil få ansvaret for afdelingen samt for gennemførelse af spænd...
Indrykket:23. august 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019