Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til udbud og driftsudvikling på affaldsområdet i Affald og Genbrug

Er du en erfaren og energisk projektleder? Vil du hjælpe os med vores mange udbud af affaldsopgaver og med projekter i forbindelse med realiseringen af en ambitiøs ressource- og affaldsplan? 
 
Så er du måske den projektleder, vi søger til Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning. 
 
Affald og Genbrug
Som projektleder bliver du en del af Affald og Genbrug, der er en enhed under Byens Drift. Vi sørger for indsamling og behandling af husholdningsaffald, herunder udbud af opgaver, kontraktstyring, kundevejledning, kundedata, kommunikation og andre driftsrelaterede opgaver.   
 
Du bliver en del af en driftsorganisation med en mangfoldig medarbejderflok, der har forskellige uddannelser og baggrunde, og vi er bundet sammen af opgaverne, som vi brænder for.
 
Vi er en arbejdsplads, der er præget af et godt socialt sammenhold med plads til humor, og hvor du som medarbejder har stor indflydelse på opgaverne og deres løsning. Der er desuden gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling.  
 
Om jobbet  
Da en af vores dygtige kolleger har skiftet job, søger vi en kompetent og erfaren projektleder, som kan indgå i vores Projekt- og Udbudsteam.
 
Teamet står for gennemførelse af udbud af alle affaldsopgaver, udviklingsprojekter og implementering af nye indsamlingsordninger.
 
Du skal også være med til at gennemføre de projekter og initiativer, der følger af den nuværende og den kommende ressource- og affaldsplan.  
 
Om dig 
Du er en nysgerrig, faglig ildsjæl, som kan indgå i et velfungerende teamsamarbejde. Vi lægger vægt på en systematisk tilgang til større projekter, et tæt samarbejde med alle medarbejdergrupper og levering til aftalt tid. Du skal have overskud og energi og kunne bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag. Vi forventer, at du  
  • har et indgående kendskab til affaldsområdet og driftsforhold i affaldsbranchen  
  • har dokumenteret erfaring med projektledelse, herunder at du er god til at følge op på og dokumentere fremdriften i projekterne 
  • har dokumenteret erfaring med udbud af tjenesteydelser og indkøb  
  • er god til at formulere dig i skrift og tale  
  • har en relevant akademisk uddannelse  
Derudover vil det være en fordel, hvis du har gode analytiske evner, har kendskab til evalueringsmodeller og har arbejdet med økonomiske analyser.   
 
Som person lægger vi især vægt på, at du  
  • har en høj grad af personlig integritet og gennemslagskraft  
  • har gode samarbejdsevner og er god til at bringe din viden og dine erfaringer i spil  
  • er driftsorienteret og har forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation  
  • har humor og en loyal og positiv tilgang til opgaveløsningen  
Om os   
Vi arbejder målrettet med at udvikle en enhedsforvaltning, der bruger al sin viden, sine ressourcer og kompetencer optimalt på tværs af de organisatoriske rammer til gavn for borgere og brugere. Vi arbejder for, at vores opgaveløsning er optimeret og helhedsorienteret, at vores ledelse er stærk og baseret på fælles værdier, at vi bruger vores ressourcer fleksibelt på baggrund af fælles prioriteringer samt at vores medarbejdere er kompetente og velmotiverede. Vi har et stringent fokus på klare mål og en fælles forankret kultur. Arbejdsglæde og et dynamisk samarbejde er vigtige elementer for os og vores arbejdsplads.    
 
Løn- og ansættelsesvilkår    
Ansættelse er efter gældende overenskomst og i øvrigt efter forhandling med den faglige organisation. Vi har en arbejdsuge på 37 timer inkl. frokost, og vi har flekstid.   
 
Du bliver ansat i Teknik- og Miljøforvaltningen, Byens Drift, Affald og Genbrug på Islands Brygge.   
 
Yderligere oplysninger  
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte projektleder Ilonka Domela på 3036 0539 eller fungerende enhedschef Lotte Stächer Christensen på 2036 2239.   
 
Vedhæft en motiveret ansøgning, CV og anden relevant dokumentation, herunder referenceliste.  
 
Forventet tiltrædelse den 1. april 2018 eller tidligere om muligt.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 22. februar 2018 
Vi forventer at holde samtaler i uge 9. 
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her