Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til unikke projekter, Sjælland

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/projektleder-til-unikke-projekter-sjaelland/ . Ansøgniinger behandles løbende og fortroligt.

.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939066Phoenix-0476c58f12019-01-09T00:00:00Projektleder til unikke projekter, Sjælland

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/projektleder-til-unikke-projekter-sjaelland/ . Ansøgniinger behandles løbende og fortroligt.

.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

2019-03-07T00:50:27.063 ER DU KLAR? til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings- og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord? Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge). Stillingen Med reference til Afdelingschefen for Region Øst Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om standard-opgaver . Dine væsentligste opgaver bliver at varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc. foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen. Vi forventer af dig, at du som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved- og totalentrepriser er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win win situationer. kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes. Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge. Vi tilbyder dig en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at tænke ud af boksen og hvor din egen funktion rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden. Virksomheden, JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på 45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk. Motiveret ansøgning CV sendes via følgende link ER DU KLAR? til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings- og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord? Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge). Stillingen Med reference til Afdelingschefen for Region Øst Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om standard-opgaver . Dine væsentligste opgaver bliver at varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc. foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen. Vi forventer af dig, at du som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved- og totalentrepriser er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win win situationer. kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes. Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge. Vi tilbyder dig en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at tænke ud af boksen og hvor din egen funktion rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden. Virksomheden, JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på 45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk. Motiveret ansøgning CV sendes via følgende link https: ambizzion.dk stilling projektleder-til-unikke-projekter-sjaelland . Ansøgniinger behandles løbende og fortroligt. . Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.11Jobnet0476c58f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-06T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3431385Ambizzion ApS11Foldagervej 164623Lille SkensvedDKDanmark0
pvh@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent690831JobNet492790549279051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse360017543Peder Vesterpvh@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark330061490Entrepriseleder til betonarbejderRobot Trives du med projekter, hvor din rolle er alsidig i en travl hverdag? Har du sans for de administrative processer, og kan du i et godt og tæt samarbejde understøtte projektchefen, hvor I sammen skaber de endelige resultater? Hos Zacho-Lind A S har vi nu så mange spændende opgaver, at vi gerne vil dele dem med dig. Vi håber, at du er bygningsingeniør eller byggetekniker, og at du er på udkig efter en karriere i en virksomhed præget af både historie og fornyelse. Vi forventer desuden, at du kan lide at lære nyt, og at du har mod på et forløb, hvor der både er plads til sparring med erfarne kollegaer og udfordringer på egen hånd. Jobbeskrivelse Hos os vil du få mulighed for at være med i projekter helt fra tilbudsfasen til afleveringen. Du vil blandt andet have medansvar for planlægning, koordinering, styring, tilsyn og kvalitetssikring. Det er opgaver, der kræver, at du er struktureret, systematisk og kan følge dem til dørs, ligesom du skal være ansvarsbevidst og trives med perioder, hvor der er fart på. Der er også en del kontakt til underentreprenører, leverandører og andre samarbejdspartnere, og vi forventer derfor, at du ligesom os har en positiv omgangsform, er løsningsorienteret og kan lide at skabe resultater i fællesskab med andre dygtige fagfolk. Da det også er dig, der har ansvaret for den løbende økonomi på et projekt, skal du have både overblik og forretningssans. Om afdelingen Vi oplever i øjeblikket stor vækst inden for vores betonafdeling og har mange interessante opgaver. Vi udfører alt fra betonrenovering med spulerobotter til større betonkonstruktioner. Vi gør os umage for at være teknisk dygtige og for at bidrage med vores faglige viden hver dag. Vi tilbyder Et selvstændigt job med faste rammer og deadlines, hvor du er med til at sikre virksomhedens nye opgaver. Du vil træde ind i en dynamisk og travl organisation, hvor du bliver mødt af høje forventninger i kombination med stort engagement og arbejdsglæde. Dagligdagen er præget af en fri, humoristisk og uformel tone samt et travlt, men godt arbejdsmiljø med fokus på høj faglighed og kvalitet. Ansøgning Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Partner Mirka Lauridsen på telefon 2168 2882. Ansøgningsfrist: Vi venter gerne på den rigtige kandidat og indkalder løbende til samtaler. Motiveret ansøgning, CV og eksamensbevis sendes til job@zacho-lind.dk. Af hensyn til ferie kan der gå op til fire uger, før vi vender tilbage på din henvendelse. Zacho-Lind A S er et 100 danskejet entreprenørfirma med ca. 200 ansatte. Vi udfører en bred vifte af anlægsopgaver på Sjælland og øerne. Opgaverne omfatter bl.a. skybrudssikring, broer, belægning, vejarbejder, byrum, renseanlæg, betonbygværker, større kloakopgaver, styrbar underboring samt ledningsarbejder inden for vand, fjernvarme, gas, fiberkabler mv. www.zacho-lind.dk

Trives du med projekter, hvor din rolle er alsidig i en travl hverdag? Har du sans for de administrative processer, og kan du i et godt og tæt samarbejde understøtte projektchefen, hvor I sammen skaber de endelige resultater?

Hos Zacho-Lind A/S har vi nu så mange spændende opgaver, at vi gerne vil dele dem med dig. Vi håber, at du er bygningsingeniør eller byggetekniker, og at du er på udkig efter en karriere i en virksomhed præget af både historie og fornyelse. Vi forventer desuden, at du kan lide at lære nyt, og at du har mod på et forløb, hvor der både er plads til sparring med erfarne kollegaer og udfordringer på egen hånd.

Jobbeskrivelse

Hos os vil du få mulighed for at være med i projekter helt fra tilbudsfasen til afleveringen. Du vil blandt andet have medansvar for planlægning, koordinering, styring, tilsyn og kvalitetssikring. Det er opgaver, der kræver, at du er struktureret, systematisk og kan følge dem til dørs, ligesom du skal være ansvarsbevidst og trives med perioder, hvor der er fart på.

Der er også en del kontakt til underentreprenører, leverandører og andre samarbejdspartnere, og vi forventer derfor, at du ligesom os har en positiv omgangsform, er løsningsorienteret og kan lide at skabe resultater i fællesskab med andre dygtige fagfolk. Da det også er dig, der har ansvaret for den løbende økonomi på et projekt, skal du have både overblik og forretningssans.

Om afdelingen

Vi oplever i øjeblikket stor vækst inden for vores betonafdeling og har mange interessante opgaver. Vi udfører alt fra betonrenovering med spulerobotter til større betonkonstruktioner. Vi gør os umage for at være teknisk dygtige og for at bidrage med vores faglige viden hver dag.

Vi tilbyder

Et selvstændigt job med faste rammer og deadlines, hvor du er med til at sikre virksomhedens nye opgaver. Du vil træde ind i en dynamisk og travl organisation, hvor du bliver mødt af høje forventninger i kombination med stort engagement og arbejdsglæde. Dagligdagen er præget af en fri, humoristisk og uformel tone samt et travlt, men godt arbejdsmiljø med fokus på høj faglighed og kvalitet.

Ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte HR Partner Mirka Lauridsen på telefon 2168 2882.

Ansøgningsfrist: Vi venter gerne på den rigtige kandidat og indkalder løbende til samtaler. Motiveret ansøgning, CV og eksamensbevis sendes til job@zacho-lind.dk. Af hensyn til ferie kan der gå op til fire uger, før vi vender tilbage på din henvendelse.

 

Zacho-Lind A/S er et 100 % danskejet entreprenørfirma med ca. 200 ansatte. Vi udfører en bred vifte af anlægsopgaver på Sjælland og øerne. Opgaverne omfatter bl.a. skybrudssikring, broer, belægning, vejarbejder, byrum, renseanlæg, betonbygværker, større kloakopgaver, styrbar underboring samt ledningsarbejder inden for vand, fjernvarme, gas, fiberkabler mv.

www.zacho-lind.dk

 

ZACHO-LIND A/SIshøj2019-08-13T00:00:002019-08-30T00:00:00
330065523Afdelingsleder - Vej & TrafikRobot Ledelseskræfter med en stærk faglig profil til vores afdeling for Vej Trafik i Næstved Vi søger en ambitiøs ledertype med den rette faglige profil til at videreføre vores afdeling for Vej Trafik i Næstved. Du får en central rolle i udviklingen og styrkelsen af vores markedsposition i geografien region Sjælland. Vi arbejder med en bred vifte af vejopgaver, dog primært byggemodninger, krydsombygninger, og forskellige typer af vej- og stianlæg, og har et ønske om at styrke og udvide paletten af opgavetyper yderligere. Vi arbejder også indenfor trafikplanlægning og trafiksikkerhed, for nuværende primært i samarbejde med specialister i den øvrige koncern. I rollen som afdelingsleder står du i spidsen for en afdeling på 5 medarbejdere, som vi har en ambition om at udvide væsentligt over de kommende år. Du har det daglige ansvar for både fagligheden samt medarbejderne i afdelingen. Herudover skal du følge vores projekter tæt og sikre et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet foruden at du selv bidrager fagligt på projekterne. Du bliver en del af lederteamet for Infrastruktur i MOE Sjælland og vil desuden være med til at tegne den overordnede strategi på koncernplan indenfor infrastruktur. Vores tværfaglighed sikrer, at vi kan tilbyde vores kunder landet over et bredt spektrum af ydelser. Du vil således skulle samarbejde i nogen grad med koncernens øvrige divisioner og kontorer. Dit daglige virke bliver på vores kontor i Næstved. Din profil Du er uddannet ingeniør og har minimum 10 års relevant erfaring indenfor vej- trafikområdet, samt erfaring som rådgiver Du har stærke kompetencer indenfor personaleledelse samt projektledelse Du har evnen til at skabe faglig udvikling udover at være stærk faglig indenfor det vejtekniske- og eller trafiktekniske område Du har solide faglige kompetencer indenfor minimum t af vores fagområder og er up-to-date med viden på området Du har erfaring med tilbudsgivning og markedsføring Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen Dine primære arbejdsopgaver Være ansvarlig for ressourcestyring i afdelingen Deltage på projekter selvstændigt eller i grupper samt rådgive og eller projektere Bistå teamet med faglig sparring og udvikling i samarbejde med forretningschefen for området Bidrage med videndeling på tværs af afdeling, division og koncern Bidrage til salg og markedsføring i samarbejde med forretningschefen Bidrage til udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet i samarbejde med forretningschefen Fungere som projektansvarlig og projektleder inden for eget fagområde Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter rekrutteringsfirma til dette jobopslag.Ledelseskræfter med en stærk faglig profil til vores afdeling for Vej & Trafik i Næstved

Vi søger en ambitiøs ledertype med den rette faglige profil til at videreføre vores afdeling for Vej & Trafik i Næstved. Du får en central rolle i udviklingen og styrkelsen af vores markedsposition i geografien region Sjælland. Vi arbejder med en bred vifte af vejopgaver, dog primært byggemodninger, krydsombygninger, og forskellige typer af vej- og stianlæg, og har et ønske om at styrke og udvide paletten af opgavetyper yderligere. Vi arbejder også indenfor trafikplanlægning og trafiksikkerhed, for nuværende primært i samarbejde med specialister i den øvrige koncern.

I rollen som afdelingsleder står du i spidsen for en afdeling på 5 medarbejdere, som vi har en ambition om at udvide væsentligt over de kommende år. Du har det daglige ansvar for både fagligheden samt medarbejderne i afdelingen. Herudover skal du følge vores projekter tæt og sikre et skarpt fokus på tid, pris og kvalitet foruden at du selv bidrager fagligt på projekterne. Du bliver en del af lederteamet for Infrastruktur i MOE|Sjælland og vil desuden være med til at tegne den overordnede strategi på koncernplan indenfor infrastruktur. Vores tværfaglighed sikrer, at vi kan tilbyde vores kunder landet over et bredt spektrum af ydelser. Du vil således skulle samarbejde i nogen grad med koncernens øvrige divisioner og kontorer. Dit daglige virke bliver på vores kontor i Næstved.

Din profil

• Du er uddannet ingeniør og har minimum 10 års relevant erfaring indenfor vej-/trafikområdet, samt erfaring som rådgiver
• Du har stærke kompetencer indenfor personaleledelse samt projektledelse
• Du har evnen til at skabe faglig udvikling udover at være stærk faglig indenfor det vejtekniske- og/eller trafiktekniske område
• Du har solide faglige kompetencer indenfor minimum ét af vores fagområder og er up-to-date med viden på området
• Du har erfaring med tilbudsgivning og markedsføring
• Du har lyst til at udvikle dine lederkompetencer og indgå i ledergruppen i divisionen

Dine primære arbejdsopgaver

• Være ansvarlig for ressourcestyring i afdelingen
• Deltage på projekter selvstændigt eller i grupper samt rådgive og/eller projektere
• Bistå teamet med faglig sparring og udvikling i samarbejde med forretningschefen for området
• Bidrage med videndeling på tværs af afdeling, division og koncern
• Bidrage til salg og markedsføring i samarbejde med forretningschefen
• Bidrage til udvikling og implementering af strategi inden for forretningsområdet i samarbejde med forretningschefen
• Fungere som projektansvarlig og projektleder inden for eget fagområde

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke

Jobbet er opslået via MOE.dk. Der anvendes ikke headhunter / rekrutteringsfirma til dette jobopslag.

MOE A/SNæstved2019-07-29T00:00:002019-09-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Entrepriseleder til betonarbejder

ZACHO-LIND A/S

Ishøj
Trives du med projekter, hvor din rolle er alsidig i en travl hverdag? Har du sans for de administrative processer, og kan du i et godt og tæt samarbejde understøtte projektchefen, hvor I sammen skaber de endelige resultater? Hos Zacho-Lind A S har ...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:30. august 2019

Afdelingsleder - Vej & Trafik

MOE A/S

Næstved
Ledelseskræfter med en stærk faglig profil til vores afdeling for Vej Trafik i Næstved Vi søger en ambitiøs ledertype med den rette faglige profil til at videreføre vores afdeling for Vej Trafik i Næstved. Du får en central rolle i udviklingen og st...
Indrykket:29. juli 2019
Udløbsdato:26. september 2019