Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til unikke projekter, Sjælland

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/projektleder-til-unikke-projekter-sjaelland/ . Ansøgniinger behandles løbende og fortroligt.

.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939066Phoenix-0476c58f12019-01-09T00:00:00Projektleder til unikke projekter, Sjælland

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link

ER DU KLAR?… til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings-  og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord?

Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge).

Stillingen

Med reference til Afdelingschefen for Region Øst + Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver/projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk – stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om ”standard-opgaver”.

Dine væsentligste opgaver bliver at

·        varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører

·        varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc.

·        foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet 

Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen.

Vi forventer af dig, at du

·        som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved-  og totalentrepriser

·        er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi

·        er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win – win situationer.

·        kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu

Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes.

Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge.

Vi tilbyder dig

·         en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag

·        opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt

·        et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur

·        en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger

Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at ”tænke ud af boksen” og hvor din egen funktion/rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden.

Virksomheden,

JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på +45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk.

Motiveret ansøgning + CV sendes via følgende link https://ambizzion.dk/stilling/projektleder-til-unikke-projekter-sjaelland/ . Ansøgniinger behandles løbende og fortroligt.

.  Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

2019-03-07T00:50:27.063 ER DU KLAR? til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings- og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord? Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge). Stillingen Med reference til Afdelingschefen for Region Øst Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om standard-opgaver . Dine væsentligste opgaver bliver at varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc. foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen. Vi forventer af dig, at du som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved- og totalentrepriser er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win win situationer. kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes. Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge. Vi tilbyder dig en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at tænke ud af boksen og hvor din egen funktion rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden. Virksomheden, JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på 45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk. Motiveret ansøgning CV sendes via følgende link ER DU KLAR? til , som erfaren Projektleder, at drive og tage ansvar for unikke og særdeles fagligt udfordrende renoverings- og nybyg-opgaver? Vil du gerne have mulighed for indflydelse? Ser du dig være en del af en vækstende virksomhed og organisation, og hvor nærvær, eksternt som internt, er et nøgleord? Vores kunde, JORTON løser som landsdækkende bygge- og entreprenørvirksomhed en lang række spændende opgaver indenfor fag-, hoved- og totalentrepriser baseret på klassiske værdier som, åbenhed, dialog og samarbejde. Værdier som er i spil, når projekter løses i samarbejde med bygherrer, arkitekter, ingeniører, entreprenører etc. JORTON er i en særdeles god udvikling og står overfor flere nye spændende og særlige komplekse og udfordrende opgaver. Derfor søges nu Projektleder til Region Øst (afd. Køge). Stillingen Med reference til Afdelingschefen for Region Øst Områdechefen for Sjælland bliver du ansvarlig for ledelsen af særlige opgaver projekter, herunder igangsættelse og gennem-førelse af disse hen imod det endelige mål. Projekterne vil bl.a. omhandle komplekse og unikke opgaver, så som Middelgrundsfortet, Danmarks nye Ro-stadion samt Østre Gasværk stor totalentreprise uden areal til byggeplads og direkte til offentlig vej. Der er altså ikke tale om standard-opgaver . Dine væsentligste opgaver bliver at varetage forhandling og etablering af aftaler med underleverandører varetage kontakt med blandt andet myndigheder, rådgivere, bygherre etc. foretage budget og økonomistyring, samt koordinering med alle interessenter i projektet Du vil skulle træffe de rette beslutninger undervejs i de enkelte projekter og er ansvarlig for at de forhindringer, som opstår undervejs, bliver håndteret konstruktivt og professionelt. Du bliver ansvarlig for, at samarbejdet i projekt-teamet fungerer, og du vil får en betydende rolle i og omkring de beslutninger og handlinger, der fagligt som forretningsmæssigt foretages i afdelingen. Vi forventer af dig, at du som projektleder har min. 5 års erfaring med ledelse af større fag-, hoved- og totalentrepriser er særligt skarp på tidsplanstyring og eksekvering samt kan foretage stram styring af økonomi er uddannet bygningsingeniør eller bygningskonstruktør med viden og forståelse for at skabe win win situationer. kan træffe beslutninger, stille krav og udvise rettidig omhu Du er handlekraftig, kan og vil nytænkning, har viden og erfaring med AB92 og ABT 93 samt de nye AB regler. Du stortrives som team-player i en handlingsorienteret og flad organisationsstruktur og på samme vis som, at de opgaver du står overfor hos JORTON indeholder noget unikt, gør du det ligeledes. Vi forventer, at du har bopæl på Sjælland, og at du vil være i stand til at varetage ledelse af og være synlig på projekter i København og i det øvrige det sjællandske område. Du får base på afdelingen i Køge. Vi tilbyder dig en selvstændig og fagligt udfordrende stilling med bl.a. af varetagelse af komplekse og unikke opgaver du ikke støder på hver dag opgaver med bygherrer, der forventer særlig interesse for deres unikke projekt et team af engagerende kolleger i et uformelt miljø og med flad organisationsstruktur en kultur med afgørende fokus på kvalitet, kundeorienterede løsninger og handlinger Du vil indgå i et team og en kultur, hvor der er stor fokus på, at tænke ud af boksen og hvor din egen funktion rolle kan udvikle sig, bl.a. afhængigt af, hvad du kommer med af erfaring og ballast. En virksomhed i vækst med korte beslutningsveje og handlekraft decentralt, spændende opgaver i pipeline og med særdeles gode og solide perspektiver for fremtiden. Virksomheden, JORTON er en veletableret og anerkendt bygge- og entreprenørvirksomhed som blev etableret i Aarhus i 1932. I dag er JORTON en landsdækkende og anerkendt leverandør af bygge- og anlægsløsninger og beskæftiger i dag ca.400 medarbejdere. Virksomheden leverer ydelser inden for fag- og totalentrepriser, og er helt fremme når der skal bygges nyt. Derudover har JORTON også årtiers erfaring med at bevare og forny den ældre bygningsmasse og infrastruktur, når der renoveres for fremtiden til gavn for boligforeninger, erhvervslivet, det offentlige og private. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Peder Vester Henriksen på 45 53296929 eller pvh@ambizzion.dk. Motiveret ansøgning CV sendes via følgende link https: ambizzion.dk stilling projektleder-til-unikke-projekter-sjaelland . Ansøgniinger behandles løbende og fortroligt. . Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.11Jobnet0476c58f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-06T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3431385Ambizzion ApS11Foldagervej 164623Lille SkensvedDKDanmark0
pvh@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent690831JobNet492790549279051000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0476c58f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse360017543Peder Vesterpvh@ambizzion.dkDKDanmarkDKDanmark330002779Energisk og erfaren projektleder til 2-årigt vikariat i kompetenceudvikling og implementering i VurderingsstyrelsenRobot Det går stærkt så kan du lide vind i håret, en uforudsigelig hverdag og at drive projekter fremad? Kan du motivere dine kollegaer og projektdeltagere og har du kendskab til undervisning og formidling? Så kan du blive barselsvikar for Vurderingsstyrelsens projektleder i Kompetencehuset. Bindeleddet mellem projekterne og projektlederne Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for HR og Implementering. Kontoret består af en kontorchef og 10 medarbejdere, og du indgår i et tæt samarbejde med dine kolleger i HR-teamet. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i opbygningen af den nye styrelse og har både projektopgaver og mere driftsprægede opgaver. Vurderingsstyrelsen kommer til at tilbyde sine medarbejdere en række kurser og kompetenceudvikling i løbet af 2019 og 2020. I den forbindelse er du bindeleddet. Du bidrager til, at undervisningsmaterialet er opdateret, kommet i trykken, og at underviserne har hvad de skal bruge. Kort sagt kvalitetssikrer du flowet i og omkring undervisningsforløbet. Du vil indgå i et kompetenceteam med en projektkoordinator der bl.a. arbejder med kursusadministration. Vores projektleder går på barsel og derfor søger vi hendes barselsvikar. Du skal derfor træde ind i et projekt, der er konceptualiseret og allerede kører med adskillige underspor. Uddannelsesplanlægning og kompetenceudvikling En af hovedopgaverne bliver at sikre fortsat opbakning i organisationen til kompetencehusets aktiviteter bl.a. ved at udarbejde relevant undervisning til organisationens behov, der løbende ændrer sig. Vores hovedfokus er at træne medarbejderne til at balancere mellem kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen med fokus på kerneopgaven og kompetencerne. Derfor vil dine opgaver være: Opretholde vores interne underviserkorps og sikre at de er motiverede og engagerede ambassadører. Udarbejde indhold i kompetenceudvikling til fremtidige releases i vores kommende it-system for ejendomsvurderinger i samarbejde med it-projektudviklingen. Uddannelsesplanlægning, herunder koordinering med drift og produktionsstyring. Videndeling ift. interessenter og organisationen. Udarbejde og sikre løbende opdatering af undervisningsmateriale i samarbejde med modulformænd og pædagogiske samarbejdspartnere. Detailplanlægge undervisnings- og underviservagtplaner i samarbejde med din kollega i kompetenceteamet. Opgaverne løses i tæt koordinering med lokale uddannelseskoordinatorer og implementeringsstøtter. Struktur, samarbejde og energi For at kunne opretholde succesen i Kompetencehuset forventer vi, at du har en akademisk uddannelse og har erfaring som projektleder med store koordineringsopgaver. Du har meget gerne erfaring med undervisning og udarbejdelse af undervisningsmateriale. Du arbejder struktureret og tjekker detaljerne en ekstra gang, før du færdiggør en opgave. Du har stærke samarbejdsevner og trives med faglig sparring med dine kollegaer. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, og derfor bliver du heller ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Pludselige ændringer i opgaver og prioriteringer gør blot din arbejdsdag sjovere. Du har drive og brænder for sagen og evner at sende denne energi videre og motivere dine kollegaer og vores interne undervisningskorps. Vi forventer, at du har en oplæringsperiode sammen med den nuværende projektleder. Ansøgning og kontakt Stillingen forventes besat på konsulentniveau i 2 år. I det første år vil opgaven være projektleder i Kompetencehuset. Herefter forventer vi at stillingen vil overgå til at være projektleder ifm. implementeringen af it-systemet til gennemførelse af ejendomsvurderinger. Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket søg jobbet senest den 24. april 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende og sidste samtaledag den 26. april. Tiltrædelse hurtigst muligt. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anette Munk Ebbesen på telefon 23367490. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest, og der vil indgå test i rekrutteringsprocessen. Om Vurderingsstyrelsen Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde. Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger. Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Det går stærkt – så kan du lide vind i håret, en uforudsigelig hverdag og at drive projekter fremad? Kan du motivere dine kollegaer og projektdeltagere og har du kendskab til undervisning og formidling? Så kan du blive barselsvikar for Vurderingsstyrelsens projektleder i Kompetencehuset.

Bindeleddet mellem projekterne og projektlederne
Du bliver organisatorisk placeret i kontoret for HR og Implementering. Kontoret består af en kontorchef og 10 medarbejdere, og du indgår i et tæt samarbejde med dine kolleger i HR-teamet. Vi sidder i åbent kontorlandskab, deler viden og giver hinanden faglig sparring. Kontoret har en central rolle i opbygningen af den nye styrelse og har både projektopgaver og mere driftsprægede opgaver.

Vurderingsstyrelsen kommer til at tilbyde sine medarbejdere en række kurser og kompetenceudvikling i løbet af 2019 og 2020. I den forbindelse er du bindeleddet. Du bidrager til, at undervisningsmaterialet er opdateret, kommet i trykken, og at underviserne har hvad de skal bruge. Kort sagt kvalitetssikrer du flowet i og omkring undervisningsforløbet.

Du vil indgå i et kompetenceteam med en projektkoordinator der bl.a. arbejder med kursusadministration.
Vores projektleder går på barsel og derfor søger vi hendes barselsvikar. Du skal derfor træde ind i et projekt, der er konceptualiseret og allerede kører med adskillige underspor.

Uddannelsesplanlægning og kompetenceudvikling
En af hovedopgaverne bliver at sikre fortsat opbakning i organisationen til kompetencehusets aktiviteter bl.a. ved at udarbejde relevant undervisning til organisationens behov, der løbende ændrer sig.
Vores hovedfokus er at træne medarbejderne til at balancere mellem kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen med fokus på kerneopgaven og kompetencerne.

Derfor vil dine opgaver være:

  • Opretholde vores interne underviserkorps og sikre at de er motiverede og engagerede ambassadører.
  • Udarbejde indhold i kompetenceudvikling til fremtidige releases i vores kommende it-system for ejendomsvurderinger i samarbejde med it-projektudviklingen.
  • Uddannelsesplanlægning, herunder koordinering med drift og produktionsstyring.
  • Videndeling ift. interessenter og organisationen.
  • Udarbejde og sikre løbende opdatering af undervisningsmateriale i samarbejde med modulformænd og pædagogiske samarbejdspartnere.
  • Detailplanlægge undervisnings- og underviservagtplaner i samarbejde med din kollega i kompetenceteamet.

Opgaverne løses i tæt koordinering med lokale uddannelseskoordinatorer og implementeringsstøtter.

Struktur, samarbejde og energi
For at kunne opretholde succesen i Kompetencehuset forventer vi, at du har en akademisk uddannelse og har erfaring som projektleder med store koordineringsopgaver. Du har meget gerne erfaring med undervisning og udarbejdelse af undervisningsmateriale.

Du arbejder struktureret og tjekker detaljerne en ekstra gang, før du færdiggør en opgave. Du har stærke samarbejdsevner og trives med faglig sparring med dine kollegaer. I en travl hverdag er du personen, der mestrer at bevare overblikket og roen, og derfor bliver du heller ikke skræmt af komplekse problemstillinger eller af at arbejde under tidspres. Pludselige ændringer i opgaver og prioriteringer gør blot din arbejdsdag sjovere.

Du har drive og brænder for sagen og evner at sende denne energi videre og motivere dine kollegaer og vores interne undervisningskorps.

Vi forventer, at du har en oplæringsperiode sammen med den nuværende projektleder.

Ansøgning og kontakt
Stillingen forventes besat på konsulentniveau i 2 år. I det første år vil opgaven være
projektleder i Kompetencehuset. Herefter forventer vi at stillingen vil overgå til at være projektleder ifm. implementeringen af it-systemet til gennemførelse af ejendomsvurderinger.

Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”søg jobbet” senest den 24. april 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende og sidste samtaledag den 26. april. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Anette Munk Ebbesen på telefon 23367490.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest, og der vil indgå test i rekrutteringsprocessen.

Om Vurderingsstyrelsen
’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.
Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny ØstergadeRoskilde2019-04-08T00:00:002019-04-24T00:00:00
330008577Erfaren, ambitiøs og passioneret projektleder søges til Fritz Schur Technical GroupRobot Erfaren, ambitiøs og passioneret projektleder søges til Fritz Schur Technical Group Har du styr på din projektværktøjskasse, og har du minimum 3 års projektledererfaring? Har du gennemslagskraft til at holde fast i processer og standarder, også selv i pressede situationer? Kan du jonglere med både tidsplaner og afrapportering til styregrupper? Hvis ja, så er du måske lige netop d n projektleder, ScanPeople søger til vores kunde, Fritz Schur Technical Group. Om jobbet: Med din brede erfaring, vil du få en rolle i at styrke organisationens projektmodenhed, herunder styrkelse af værktøjer og processer. Project Management Office (PMO) er sat i verden for at skabe forandring, og det er gennem virksomhedens gode eksempler, at forandringerne implementeres. Du vil i organisationen opleve stor opbakning til at arbejde med at gennemføre projekter med mindst muligt ressourceforbrug. Short and fat og Project Excellence er områder, som Fritz Schur Technical Group fremadrettet vil have større fokus på. Du vil få tildelt konkrete projekter med ansvaret for, at projekterne færdiggøres inden for deadline og med den forventede høje kvalitet. Projekterne, du vil få ansvaret for, kan være af teknisk karakter dette kan eventuelt være udvikling af et hydraulisk system, eller et forretningsudviklingsprojekt, såsom implementering af et IT-system eller en organisationsændring. Virksomhedens eksterne kunder har selvsagt en vigtig position i forretningen og kundekontakt vil blive en vigtig del af dit daglige arbejde samarbejde med salgsafdelingen. Faglige kvalifikationer og krav: Du jonglerer med lethed både tidsplaner og afrapportering til styregruppen, gerne med en projektcertificering i bagagen (PMI IPMA PRINCE2 eller tilsvarende). Du er vant til at håndtere både kunder, styregrupper og kollegaer på en professionel måde. Du har gerne erfaring med at drive projekter fra designfase til produktionsimplementering i en produktionsvirksomhed. Personlige kvalifikationer: Du har gennemslagskraft og er vant til at dele dine kompetencer med andre. Du har en høj arbejdskapacitet og er vant til at styre flere projekter simultant. Du påtager dig d t ansvar, du får tildelt, og holder fast, indtil opgaven er løst. Du bliver opfattet som intelligent - både socialt og generelt. Du besidder evner inden for kommunikation og samarbejde på et højt niveau. Du taler og skriver engelsk, da størstedelen af virksomhedens kunder er internationale. Du tilbydes: En enestående mulighed for at være en del af en af branchens førende virksomheder. At repræsentere et stærkt brand med kvalitetsprodukter. En hverdag i et dynamisk, internationalt og meget passioneret miljø. En lønpakke efter kvalifikationer samt en pensionsordning på 10 5. Stor frihed under ansvar du planlægger og bestemmer over din egen hverdag og bliver målt på dine resultater. Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Wilhelm Brammer på tlf: 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10784 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10784 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Fritz Schur Technical Group A S: Fritz Schur Technical Group blev etableret i 2006 og består i dag af 4 selskaber - Fritz Schur Energy A S, Hans Buch A S, Fritz Schur Teknik A S og Johs Thornam A S udgør de fire selskaber i Fritz Schur Technical Group. Tilsammen beskæftiger vi godt 200 højt kvalificerede medarbejdere og omsætter årligt for mere end 600 mio. kroner. Gennem det seneste årti har selskaberne i gruppen opkøbt en lang række virksomheder, alle med henblik på at styrke Fritz Schur Technical Groups position som en væsentlig udbyder af højt profilerede produkter og løsninger, der ligeledes fortsat vil være med til at drive udviklingen af bæredygtige løsninger til industrien. Om ScanPeople: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Erfaren, ambitiøs og passioneret projektleder søges til Fritz Schur Technical Group

Har du styr på din projektværktøjskasse, og har du minimum 3 års projektledererfaring? Har du gennemslagskraft til at holde fast i processer og standarder, også selv i pressede situationer? Kan du jonglere med både tidsplaner og afrapportering til styregrupper? Hvis ja, så er du måske lige netop dén projektleder, ScanPeople søger til vores kunde,
Fritz Schur Technical Group.

Om jobbet:

Med din brede erfaring, vil du få en rolle i at styrke organisationens projektmodenhed, herunder styrkelse af værktøjer og processer. Project Management Office (PMO) er sat i verden for at skabe forandring, og det er gennem virksomhedens gode eksempler, at forandringerne implementeres. Du vil i organisationen opleve stor opbakning til at arbejde med at gennemføre projekter med mindst muligt ressourceforbrug. ”Short and fat” og Project Excellence er områder, som Fritz Schur Technical Group fremadrettet vil have større fokus på.

Du vil få tildelt konkrete projekter med ansvaret for, at projekterne færdiggøres inden for deadline og med den forventede høje kvalitet. Projekterne, du vil få ansvaret for, kan være af teknisk karakter – dette kan eventuelt være udvikling af et hydraulisk system, eller et forretningsudviklingsprojekt, såsom implementering af et IT-system eller en organisationsændring. Virksomhedens eksterne kunder har selvsagt en vigtig position i forretningen og kundekontakt vil blive en vigtig del af dit daglige arbejde samarbejde med salgsafdelingen.

Faglige kvalifikationer og krav:

  • Du jonglerer med lethed både tidsplaner og afrapportering til styregruppen, gerne med en projektcertificering i bagagen (PMI / IPMA / PRINCE2 eller tilsvarende).
  • Du er vant til at håndtere både kunder, styregrupper og kollegaer på en professionel måde.
  • Du har gerne erfaring med at drive projekter fra designfase til produktionsimplementering i en produktionsvirksomhed.

Personlige kvalifikationer:

  • Du har gennemslagskraft og er vant til at dele dine kompetencer med andre.
  • Du har en høj arbejdskapacitet og er vant til at styre flere projekter simultant.
  • Du påtager dig dét ansvar, du får tildelt, og holder fast, indtil opgaven er løst.
  • Du bliver opfattet som intelligent - både socialt og generelt.
  • Du besidder evner inden for kommunikation og samarbejde på et højt niveau.
  • Du taler og skriver engelsk, da størstedelen af virksomhedens kunder er internationale.

Du tilbydes:

  • En enestående mulighed for at være en del af en af branchens førende virksomheder.
  • At repræsentere et stærkt brand med kvalitetsprodukter.
  • En hverdag i et dynamisk, internationalt og meget passioneret miljø.
  • En lønpakke efter kvalifikationer – samt en pensionsordning på 10/5.
  • Stor frihed under ansvar – du planlægger og bestemmer over din egen hverdag og bliver målt på dine resultater.

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Christian Behrenthz Olesen eller Oscar Wilhelm Brammer på tlf: 43 31 00 71.

Søg jobbet her:
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10784

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10784 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om Fritz Schur Technical Group A/S: 

Fritz Schur Technical Group blev etableret i 2006 og består i dag af 4 selskaber - Fritz Schur Energy A/S, Hans Buch A/S, Fritz Schur Teknik A/S og Johs Thornam A/S udgør de fire selskaber i Fritz Schur Technical Group.

Tilsammen beskæftiger vi godt 200 højt kvalificerede medarbejdere og omsætter årligt for mere end 600 mio. kroner. Gennem det seneste årti har selskaberne i gruppen opkøbt en lang række virksomheder, alle med henblik på at styrke Fritz Schur Technical Groups position som en væsentlig udbyder af højt profilerede produkter og løsninger, der ligeledes fortsat vil være med til at drive udviklingen af bæredygtige løsninger til industrien.

Om ScanPeople:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale inden for Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSGlostrup2019-04-16T00:00:002019-04-24T00:00:00
330003971Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder!Robot Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder! Group Buy er en virksomhed, der driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland. Vi hjælper familier med at spare mange penge på indkøb af f.eks. artikler til haven og husholdningen, kosmetik, samt bøger. Vi er en ung virksomhed, der er ejet af erfarne iværksættere. Vores ambitionsniveau er tårnhøjt og du skal hjælpe os med at realisere dem. Vores hidtidige freelance projektleder skal studere i Schweiz, hvilket er årsagen til at vi nu søger hans afløser. Arbejdsopgaverne er meget varierede Projektlederstillingen har til formål at varetage ledelsen af tværgående projekter. Virksomhedens ejere er gode til at få idéer til nye måder medlemmerne kan spare penge, men de har brug for hjælp til at idéerne bliver omdannet til konkrete projekter, og at disse projekter eksekveres professionelt, effektivt og målrettet. Du vil blandt andet blive involveret i følgende opgaver: Opstart af medlemsklubber Ledelse og koordinering af IT- og andre udviklingsprojekter Tværgående koordinering med afdelingerne i virksomheden, samt eksterne samarbejdspartnere Løbende optimering, hvor der er behov Varetagelse af DPO-rollen i forhold til GDPR (Begrænset omfang) Der kan være mange veje til at være en succes i jobbet, men vi vil lægge vægt på følgende faglige egenskaber: Gode generelle IT-kundskaber, herunder grundlæggende kendskab til CSS og HTML Grundlæggende kendskab til udveksling af data mellem applikationer og integrationer (API og ftp) Forretningsforståelse Kendskab til-, og erfaring med diverse projektmodeller og metoder Du vil blive en del af et team, hvor vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Det er derfor vigtigt, at du er et positivt og mulighedsorienteret menneske. Derudover kan du formentlig sætte flueben ved følgende karaktertræk: Målrettet Vedholdende Struktureret Gennemslagskraft Godt overblik Vi tilbyder Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og du vil få meget frie rammer til at løse opgaven. Udover en god omgangstone har vi en dejlig frokostordning, attraktive ansættelsesvilkår og skønne kolleger. Ansøgningsfrist Vi afholder samtaler løbende, så vent ikke med at søge stillingen. Vi forventer at jobbet er besat til opstart 1. juni 2019. du søger jobbet ved at sende dit materiale via webformularen. Ansøgninger der sendes via mail, vil på grund af GDPR ikke komme i betragtning og slettes uden yderligere behandling Spørgsmål? Kontakt John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk.

Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder!

Group Buy er en virksomhed, der driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland. Vi hjælper familier med at spare mange penge på indkøb af f.eks. artikler til haven og husholdningen, kosmetik, samt bøger.

Vi er en ung virksomhed, der er ejet af erfarne iværksættere. Vores ambitionsniveau er tårnhøjt og du skal hjælpe os med at realisere dem. Vores hidtidige freelance projektleder skal studere i Schweiz, hvilket er årsagen til at vi nu søger hans afløser.

Arbejdsopgaverne er meget varierede

Projektlederstillingen har til formål at varetage ledelsen af tværgående projekter. Virksomhedens ejere er gode til at få idéer til nye måder medlemmerne kan spare penge, men de har brug for hjælp til at idéerne bliver omdannet til konkrete projekter, og at disse projekter eksekveres professionelt, effektivt og målrettet.

Du vil blandt andet blive involveret i følgende opgaver:

  • Opstart af medlemsklubber
  • Ledelse og koordinering af IT- og andre udviklingsprojekter
  • Tværgående koordinering med afdelingerne i virksomheden, samt eksterne samarbejdspartnere
  • Løbende optimering, hvor der er behov
  • Varetagelse af DPO-rollen i forhold til GDPR (Begrænset omfang)

Der kan være mange veje til at være en succes i jobbet, men vi vil lægge vægt på følgende faglige egenskaber:

  • Gode generelle IT-kundskaber, herunder grundlæggende kendskab til CSS og HTML
  • Grundlæggende kendskab til udveksling af data mellem applikationer og integrationer (API og ftp)
  • Forretningsforståelse
  • Kendskab til-, og erfaring med diverse projektmodeller og metoder

Du vil blive en del af et team, hvor vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Det er derfor vigtigt, at du er et positivt og mulighedsorienteret menneske. Derudover kan du formentlig sætte flueben ved følgende karaktertræk:

  • Målrettet
  • Vedholdende
  • Struktureret
  • Gennemslagskraft
  • Godt overblik

Vi tilbyder

Jobbet rummer mange udviklingsmuligheder og du vil få meget frie rammer til at løse opgaven. Udover en god omgangstone har vi en dejlig frokostordning, attraktive ansættelsesvilkår og skønne kolleger.

Ansøgningsfrist

Vi afholder samtaler løbende, så vent ikke med at søge stillingen. Vi forventer at jobbet er besat til opstart 1. juni 2019. du søger jobbet ved at sende dit materiale via webformularen. Ansøgninger der sendes via mail, vil på grund af GDPR ikke komme i betragtning og slettes uden yderligere behandling

Spørgsmål?

Kontakt John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk.

VoksewerkBrøndby2019-04-09T00:00:002019-04-26T00:00:00
329984084Projektleder til byggepladskoordineringRobot Projekt Universitetshospital Køge har brug for en stærk projektleder til byggepladskoordinering. Kan du overskue store komplekse byggeprojekter, og er du tillidsvækkende og med faglig gennemslagskraft? Så er det måske dig vi søger Vi er godt i gang med projektet, og er på vej videre med udførelsesfasen for flere store selvstændige totalentrepriseprojekter. Vi har derfor brug for en kompetent person til at koordinere og styre sammenhængen samt grænsefladerne mellem de forskellige entreprenører, der arbejder på pladsen. Der skal være styr på de fælles byggepladsforanstaltninger, på sikkerheden, logistikken og adgangs- og pladsforhold. Den du er Du er målorienteret og kan arbejde selvstændigt. Som person er du udadvendt, god til at skabe relationer og du formår at skabe resultater gennem samarbejde. Du ser samarbejde med mange interessenter som en styrke for projektet, og du formår at lytte og fastholde de overordnede linjer for projektet, så de fastlagte leverancer kommer i mål. Som person er du åben, troværdig og stærk i din kommunikation. Engagement, kreativitet og handlekraft er nogle af dine styrker, og du har masser af godt humør selv, når der er modvind. Du trives i et dynamisk og komplekst miljø, hvor du evner at være løsningsorienteret samtidig med, at du fastholder projektets fokus. Projektstyringen tager udgangspunkt i klassiske værktøjer som dialog og samarbejde, planlægning, rapportering, risikohåndtering, kvalitetsstyring og håndtering af interessenter alle discipliner hvor vi forventer, du er kompetent. Din opgave Som projektleder skal du sikre sammenhængskraften mellem flere igangværende byggepladser. Dit primære fokus skal være at sikre, at alle entreprenører har lige adgang til fælles byggepladsarealer og -veje samt de respektive byggepladser, og samtidig kan arbejde på egne byggerier uden umiddelbar påvirkning fra andre entreprenørers side. Meget arbejde vil ske i møder og koordinering med repræsentanter fra totalentreprenører, rådgivere, kollegaer, brugere og beslutningstagere fra alle enheder i regionen. Her skal du kunne sætte din faglighed i spil for at sikre, at byggepladsens forskellige entreprenører får aftalte og rimelige arbejdsvilkår med respekt for hospitalets drift. Du vil skulle koordinere dine opgaver med en udpeget arbejdsmiljøkoordinator på de enkelte byggepladser og bistå med, at bygherren har et samlet overblik over byggeplads- og arbejdsmiljøforhold. Du vil også kunne få andre opgaver inden for f.eks. tilsyn med konstruktioner alt efter dine kvalifikationer og kompetencer. Dine kompetencer Du har en generel bred byggeteknisk viden, og særligt erfaring som byggepladskoordinator dette gerne suppleret med konstruktionsmæssige kompetencer indenfor hospitalsbyggeri eller andre komplekse byggerier. Din erfaring sætter dig i stand til at gennemskue konsekvenserne af de løsningsforslag, totalentreprenør eller rådgivere fremlægger, og til at indgå i en konstruktiv dialog herom. Som den ideelle kandidat har du relevant uddannelse som ingeniør, konstruktør eller lignende suppleret med projektlederuddannelse. Du har erfaring fra store komplekse byggerier. Desuden lægger vi vægt på, at du har særlige kompetencer især inden for flere af nedenstående områder: Dokumenteret erfaring med byggeriets styringsdiscipliner, herunder særligt byggeledelse, koordinering af projekter, samt økonomi-, tid- og risikostyring Byggepladserfaring som tilsynsførende eller byggeleder. Det vil være en fordel, hvis du har uddannelse som arbejdsmiljøkoordinator Lyst til at skabe et operationelt og løsningsorienteret samarbejde om at skabe en byggepladskultur, vi kan være stolte af En god indsigt i arbejdsmiljøregler og byggepladsforhold Analytisk og helhedsorienteret tilgang til opgaveløsning Erfaring med styring af logistikflows på en byggeplads Har skabt positive resultater gennem samarbejde med byggeriets aktører, og er i stand til at navigere i et farvand med modsatrettede interesser Organisatorisk forståelse og tæft Erfaring med at identificere optimeringer, samarbejder, synergieffekter og opgaver, der går på tværs, så byggepladsen får en optimal drift Konstruktionsmæssig erfaring fra komplekse byggerier. Vi tilbyder For den rette person vil der være mulighed for et særdeles spændende og udviklende job. Du får selvstændigt ansvar, faglige udfordringer og engagerede kolleger i et stærkt, ambitiøst, tværfagligt team. Det primære arbejdssted er det fælles projektkontor i Køge. Løn og ansættelsesvilkår efter aftale og gældende overenskomst. Er det dig, så skriv en begrundet ansøgning inkluderet CV og referencer, og send den til os. Om projektet Det eksisterende hospital udbygges til fremtidens store universitetshospital i Region Sjælland med ca. 800 senge. Hospitalet får ansvar for al specialiseret behandling i regionen. Det fremtidige hospital bliver ca. tre gange så stort som det eksisterende hospital (ca. 185.000 m2). universitetshospitalet forventes at stå færdigt i 2024 og indflytningen vil ske løbende. Forud sker en omfattende tilrettelæggelses- og planlægningsopgave og efterfølgende bygge- og implementeringsperiode. Centralt gennem hele processen foregår dialogen med patienter, personale, regionens tværgående afdelinger, totalentreprenør, rådgivere og leverandører. Projektet er delt i to hovedspor med en ansvarlig projektchef for henholdsvis: Byggeri og anlæg Udstyr Ansvaret for gennemførelse af det fysiske byggeri er forankret i byggeri og anlæg, og stillingen vil primært få reference til projektchefen for byggeri og anlæg. Udstyrssporet står for planlægning af medicoteknisk udstyr, it (hardware), teknisk og løst inventar. Herudover indgår der i projektteamet tværgående områder, der varetager ansvar for henholdsvis økonomi- og risikostyring, brugerprocesser, innovation og kommunikation. Ansøgningsfrist 23.04.2019. Flere oplysninger om stillingen kan fås hos projektchef Jens Peter Nielsen, tlf. 93 56 76 13 eller projektdirektør Helle Gaub, tlf. 24 96 97 34. Læs mere om projektet på www.regionsjaelland.dk koege2020 Tiltrædelse snarest muligt. Ansættelsessamtaler i uge 19. Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Projekt Universitetshospital Køge har brug for en stærk projektleder til byggepladskoordinering.

Kan du overskue store komplekse byggeprojekter, og er du tillidsvækkende og med faglig gennemslagskraft? Så er det måske dig vi søger …

Vi er godt i gang med projektet, og er på vej videre med udførelsesfasen for flere store selvstændige totalentrepriseprojekter. Vi har derfor brug for en kompetent person til at koordinere og styre sammenhængen samt grænsefladerne mellem de forskellige entreprenører, der arbejder på pladsen. Der skal være styr på de fælles byggepladsforanstaltninger, på sikkerheden, logistikken og adgangs- og pladsforhold.

Den du er
Du er målorienteret og kan arbejde selvstændigt. Som person er du udadvendt, god til at skabe relationer og du formår at skabe resultater gennem samarbejde. Du ser samarbejde med mange interessenter som en styrke for projektet, og du formår at lytte og fastholde de overordnede linjer for projektet, så de fastlagte leverancer kommer i mål.

Som person er du åben, troværdig og stærk i din kommunikation. Engagement, kreativitet og handlekraft er nogle af dine styrker, og du har masser af godt humør selv, når der er modvind. Du trives i et dynamisk og komplekst miljø, hvor du evner at være løsningsorienteret samtidig med, at du fastholder projektets fokus.

Projektstyringen tager udgangspunkt i klassiske værktøjer som dialog og samarbejde, planlægning, rapportering, risikohåndtering, kvalitetsstyring og håndtering af interessenter; alle discipliner hvor vi forventer, du er kompetent.

Din opgave
Som projektleder skal du sikre sammenhængskraften mellem flere igangværende byggepladser.

Dit primære fokus skal være at sikre, at alle entreprenører har lige adgang til fælles byggepladsarealer og -veje samt de respektive byggepladser, og samtidig kan arbejde på egne byggerier uden umiddelbar påvirkning fra andre entreprenørers side. Meget arbejde vil ske i møder og koordinering med repræsentanter fra totalentreprenører, rådgivere, kollegaer, brugere og beslutningstagere fra alle enheder i regionen. Her skal du kunne sætte din faglighed i spil for at sikre, at byggepladsens forskellige entreprenører får aftalte og rimelige arbejdsvilkår med respekt for hospitalets drift. Du vil skulle koordinere dine opgaver med en udpeget arbejdsmiljøkoordinator på de enkelte byggepladser og bistå med, at bygherren har et samlet overblik over byggeplads- og arbejdsmiljøforhold.

Du vil også kunne få andre opgaver inden for f.eks. tilsyn med konstruktioner alt efter dine kvalifikationer og kompetencer.

Dine kompetencer
Du har en generel bred byggeteknisk viden, og særligt erfaring som byggepladskoordinator; dette gerne suppleret med konstruktionsmæssige kompetencer indenfor hospitalsbyggeri eller andre komplekse byggerier. Din erfaring sætter dig i stand til at gennemskue konsekvenserne af de løsningsforslag, totalentreprenør eller rådgivere fremlægger, og til at indgå i en konstruktiv dialog herom.

Som den ideelle kandidat har du relevant uddannelse som ingeniør, konstruktør eller lignende suppleret med projektlederuddannelse. Du har erfaring fra store komplekse byggerier. Desuden lægger vi vægt på, at du har særlige kompetencer især inden for flere af nedenstående områder:

• Dokumenteret erfaring med byggeriets styringsdiscipliner, herunder særligt byggeledelse, koordinering af projekter, samt økonomi-, tid- og risikostyring
• Byggepladserfaring som tilsynsførende eller byggeleder. Det vil være en fordel, hvis du har uddannelse som arbejdsmiljøkoordinator
• Lyst til at skabe et operationelt og løsningsorienteret samarbejde om at skabe en byggepladskultur, vi kan være stolte af
• En god indsigt i arbejdsmiljøregler og byggepladsforhold
• Analytisk og helhedsorienteret tilgang til opgaveløsning
• Erfaring med styring af logistikflows på en byggeplads
• Har skabt positive resultater gennem samarbejde med byggeriets aktører, og er i stand til at navigere i et farvand med modsatrettede interesser
• Organisatorisk forståelse og tæft
• Erfaring med at identificere optimeringer, samarbejder, synergieffekter og opgaver, der går på tværs, så byggepladsen får en optimal drift
• Konstruktionsmæssig erfaring fra komplekse byggerier.

Vi tilbyder
For den rette person vil der være mulighed for et særdeles spændende og udviklende job. Du får selvstændigt ansvar, faglige udfordringer og engagerede kolleger i et stærkt, ambitiøst, tværfagligt team. Det primære arbejdssted er det fælles projektkontor i Køge.

Løn og ansættelsesvilkår efter aftale og gældende overenskomst.

Er det dig, så skriv en begrundet ansøgning inkluderet CV og referencer, og send den til os.

Om projektet
Det eksisterende hospital udbygges til fremtidens store universitetshospital i Region Sjælland med ca. 800 senge. Hospitalet får ansvar for al specialiseret behandling i regionen. Det fremtidige hospital bliver ca. tre gange så stort som det eksisterende hospital (ca. 185.000 m2).

universitetshospitalet forventes at stå færdigt i 2024 og indflytningen vil ske løbende. Forud sker en omfattende tilrettelæggelses- og planlægningsopgave og efterfølgende bygge- og implementeringsperiode. Centralt gennem hele processen foregår dialogen med patienter, personale, regionens tværgående afdelinger, totalentreprenør, rådgivere og leverandører.

Projektet er delt i to hovedspor med en ansvarlig projektchef for henholdsvis:

  • Byggeri og anlæg
  • Udstyr

Ansvaret for gennemførelse af det fysiske byggeri er forankret i byggeri og anlæg, og stillingen vil primært få reference til projektchefen for byggeri og anlæg.

Udstyrssporet står for planlægning af medicoteknisk udstyr, it (hardware), teknisk og løst inventar. Herudover indgår der i projektteamet tværgående områder, der varetager ansvar for henholdsvis økonomi- og risikostyring, brugerprocesser, innovation og kommunikation.

Ansøgningsfrist 23.04.2019.

Flere oplysninger om stillingen kan fås hos projektchef Jens Peter Nielsen, tlf. 93 56 76 13 eller projektdirektør Helle Gaub, tlf. 24 96 97 34. Læs mere om projektet på www.regionsjaelland.dk/koege2020

Tiltrædelse snarest muligt.

Ansættelsessamtaler i uge 19.

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandKøge2019-03-27T00:00:002019-04-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Energisk og erfaren projektleder til 2-årigt vikariat i kompetenceudvikling og implementering i Vurderingsstyrelsen

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Roskilde
Det går stærkt så kan du lide vind i håret, en uforudsigelig hverdag og at drive projekter fremad? Kan du motivere dine kollegaer og projektdeltagere og har du kendskab til undervisning og formidling? Så kan du blive barselsvikar for Vurderingsstyre...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Erfaren, ambitiøs og passioneret projektleder søges til Fritz Schur Technical Group

SCANPEOPLE ApS

Glostrup
Erfaren, ambitiøs og passioneret projektleder søges til Fritz Schur Technical Group Har du styr på din projektværktøjskasse, og har du minimum 3 års projektledererfaring? Har du gennemslagskraft til at holde fast i processer og standarder, også selv...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:24. april 2019

Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder!

Voksewerk

Brøndby
Kan du holde styr på en sæk lopper? Group Buy ApS søger projektleder! Group Buy er en virksomhed, der driver webshops i Danmark, Sverige og Tyskland. Vi hjælper familier med at spare mange penge på indkøb af f.eks. artikler til haven og husholdninge...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Projektleder til byggepladskoordinering

Region Sjælland

Køge
Projekt Universitetshospital Køge har brug for en stærk projektleder til byggepladskoordinering. Kan du overskue store komplekse byggeprojekter, og er du tillidsvækkende og med faglig gennemslagskraft? Så er det måske dig vi søger Vi er godt i gang ...
Indrykket:27. marts 2019
Udløbsdato:23. april 2019