Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til vej- og anlægsprojekter

Er din store passion styring af vej- og anlægsprojekter? Sætter du helt naturligt dine samarbejdspartenere i centrum, og har du erfaring med projektledelse inden for vej- og anlæg? Og vil du være en del af en dynamisk og velfungerende Trafik, Byg og Ejendomsafdeling? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

Vi søger en projektleder til Vej og Trafik i Assens Kommune pr. 1. marts 2020 eller efter nærmere aftale. Stillingen er fast og på 37 timer ugentligt med flekstid, så arbejde og privatliv kan hænge sammen.  

Hvem er vi    

Vej og Trafik er en del af Trafik, Byg og Ejendom, som består af ca. 25 medarbejdere og har til huse på Assens Kommunes Rådhus, der er indrettet i den tidligere Assens Sukkerfabrik.   

I afdelingen Vej og Trafik er vi syv engagerede medarbejdere, der varetager opgaver som ledelse af anlægsprojekter, vejvedligehold, trafikplanlægning, trafiksikkerhed, kollektiv trafik, gravetilladelser og alle slags myndighedsopgaver efter vejloven og privatvejsloven.  

Det er ikke alle i afdelingen, som har vejteknisk baggrund. Vi er derimod en blandet flok med forskellige kompetencer, og vi værdsætter vores forskellighed og drager nytte af den b.la. ved faglige snakke over bordene. Vores dagligdag er præget af en frisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi har både frokostordning og sundhedsordning.    

Om jobbet  

Som projektleder får du en spændende og travl hverdag med mange forskelligartede opgaver, som du også selv kan være med til at sætte præg på, prioritere og i fællesskab fordele i teamet.  

Anlægsopgaverne er tænkt opbygget som ”vugge til grav”-projekter, så man er med til at starte processen op i idéfasen og planlægningsfasen og afslutte projektet i anlægsfasen. Samarbejde på tværs af organisationen med f.eks. Plan og Kultur samt Natur og Miljø vil være et væsentligt parameter i udførelsen af anlægsopgaverne.

Ud over anlægsopgaver skal du desuden deltage i planlægning og udførelse af vedligeholdelsesprojekter på broer og bygværker samt opgaver inden for vejafvanding.   

Du får selvstændig beslutningskompetence med opbakning fra dit team og mulighed for faglig og personlig udvikling. 

Du vil referere til afdelingslederen for Vej og Trafik.   

Hvem er du   

Vi søger en kollega, der har en faglig relevant videregående uddannelse og erfaring inden for vej- og anlægsområdet, herunder solidt kendskab med planlægning, udbud og udførelse af veje og anlægsopgaver. Endvidere er du en dygtig projektkoordinator og evner, på en professionel måde i samarbejde med interessenter, at styre projektets tid, økonomi og ressourcer effektivt og sikkert. 

Desuden forventer vi, at du:

  • er velformuleret i både skrift og tale og kan tilpasse din kommunikation til målgruppen 
  • er positiv, glad og tillidsvækkende     
  • trives med at have mange opgaver i gang samtidig og får energi af en omskiftelig hverdag bestående af både ad hoc og projektopgaver   
  • har et højt energiniveau og er i stand til at holde en proces i gang fra start til slut   
  • kan se værdien i samarbejdet med forskellige interessenter
  • er i stand til og trives med at træffe selvstændige beslutninger.   

Løn og ansættelsesforhold   

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.    

Vil du vide mere   

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder, Jane Christine Willander, på tlf. 21 68 51 24 eller Trafik, Byg og Ejendomschef, Lars Evald Jensen, på tlf. 64 74 72 36.    

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 5.  

Vi glæder os til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330152330Phoenix-3d89f65212020-01-15T00:00:00Projektleder til vej- og anlægsprojekter

Er din store passion styring af vej- og anlægsprojekter? Sætter du helt naturligt dine samarbejdspartenere i centrum, og har du erfaring med projektledelse inden for vej- og anlæg? Og vil du være en del af en dynamisk og velfungerende Trafik, Byg og Ejendomsafdeling? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

Vi søger en projektleder til Vej og Trafik i Assens Kommune pr. 1. marts 2020 eller efter nærmere aftale. Stillingen er fast og på 37 timer ugentligt med flekstid, så arbejde og privatliv kan hænge sammen.  

Hvem er vi    

Vej og Trafik er en del af Trafik, Byg og Ejendom, som består af ca. 25 medarbejdere og har til huse på Assens Kommunes Rådhus, der er indrettet i den tidligere Assens Sukkerfabrik.   

I afdelingen Vej og Trafik er vi syv engagerede medarbejdere, der varetager opgaver som ledelse af anlægsprojekter, vejvedligehold, trafikplanlægning, trafiksikkerhed, kollektiv trafik, gravetilladelser og alle slags myndighedsopgaver efter vejloven og privatvejsloven.  

Det er ikke alle i afdelingen, som har vejteknisk baggrund. Vi er derimod en blandet flok med forskellige kompetencer, og vi værdsætter vores forskellighed og drager nytte af den b.la. ved faglige snakke over bordene. Vores dagligdag er præget af en frisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi har både frokostordning og sundhedsordning.    

Om jobbet  

Som projektleder får du en spændende og travl hverdag med mange forskelligartede opgaver, som du også selv kan være med til at sætte præg på, prioritere og i fællesskab fordele i teamet.  

Anlægsopgaverne er tænkt opbygget som ”vugge til grav”-projekter, så man er med til at starte processen op i idéfasen og planlægningsfasen og afslutte projektet i anlægsfasen. Samarbejde på tværs af organisationen med f.eks. Plan og Kultur samt Natur og Miljø vil være et væsentligt parameter i udførelsen af anlægsopgaverne.

Ud over anlægsopgaver skal du desuden deltage i planlægning og udførelse af vedligeholdelsesprojekter på broer og bygværker samt opgaver inden for vejafvanding.   

Du får selvstændig beslutningskompetence med opbakning fra dit team og mulighed for faglig og personlig udvikling. 

Du vil referere til afdelingslederen for Vej og Trafik.   

Hvem er du   

Vi søger en kollega, der har en faglig relevant videregående uddannelse og erfaring inden for vej- og anlægsområdet, herunder solidt kendskab med planlægning, udbud og udførelse af veje og anlægsopgaver. Endvidere er du en dygtig projektkoordinator og evner, på en professionel måde i samarbejde med interessenter, at styre projektets tid, økonomi og ressourcer effektivt og sikkert. 

Desuden forventer vi, at du:

  • er velformuleret i både skrift og tale og kan tilpasse din kommunikation til målgruppen 
  • er positiv, glad og tillidsvækkende     
  • trives med at have mange opgaver i gang samtidig og får energi af en omskiftelig hverdag bestående af både ad hoc og projektopgaver   
  • har et højt energiniveau og er i stand til at holde en proces i gang fra start til slut   
  • kan se værdien i samarbejdet med forskellige interessenter
  • er i stand til og trives med at træffe selvstændige beslutninger.   

Løn og ansættelsesforhold   

Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk.    

Vil du vide mere   

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder, Jane Christine Willander, på tlf. 21 68 51 24 eller Trafik, Byg og Ejendomschef, Lars Evald Jensen, på tlf. 64 74 72 36.    

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 5.  

Vi glæder os til at høre fra dig!

2020-01-24T00:51:39.223 Er din store passion styring af vej- og anlægsprojekter? Sætter du helt naturligt dine samarbejdspartenere i centrum, og har du erfaring med projektledelse inden for vej- og anlæg? Og vil du være en del af en dynamisk og velfungerende Trafik, Byg og Ejendomsafdeling? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega. Vi søger en projektleder til Vej og Trafik i Assens Kommune pr. 1. marts 2020 eller efter nærmere aftale. Stillingen er fast og på 37 timer ugentligt med flekstid, så arbejde og privatliv kan hænge sammen. Hvem er vi Vej og Trafik er en del af Trafik, Byg og Ejendom, som består af ca. 25 medarbejdere og har til huse på Assens Kommunes Rådhus, der er indrettet i den tidligere Assens Sukkerfabrik. I afdelingen Vej og Trafik er vi syv engagerede medarbejdere, der varetager opgaver som ledelse af anlægsprojekter, vejvedligehold, trafikplanlægning, trafiksikkerhed, kollektiv trafik, gravetilladelser og alle slags myndighedsopgaver efter vejloven og privatvejsloven. Det er ikke alle i afdelingen, som har vejteknisk baggrund. Vi er derimod en blandet flok med forskellige kompetencer, og vi værdsætter vores forskellighed og drager nytte af den b.la. ved faglige snakke over bordene. Vores dagligdag er præget af en frisk og uhøjtidelig omgangstone, og vi har både frokostordning og sundhedsordning. Om jobbet Som projektleder får du en spændende og travl hverdag med mange forskelligartede opgaver, som du også selv kan være med til at sætte præg på, prioritere og i fællesskab fordele i teamet. Anlægsopgaverne er tænkt opbygget som vugge til grav -projekter, så man er med til at starte processen op i idéfasen og planlægningsfasen og afslutte projektet i anlægsfasen. Samarbejde på tværs af organisationen med f.eks. Plan og Kultur samt Natur og Miljø vil være et væsentligt parameter i udførelsen af anlægsopgaverne. Ud over anlægsopgaver skal du desuden deltage i planlægning og udførelse af vedligeholdelsesprojekter på broer og bygværker samt opgaver inden for vejafvanding. Du får selvstændig beslutningskompetence med opbakning fra dit team og mulighed for faglig og personlig udvikling. Du vil referere til afdelingslederen for Vej og Trafik. Hvem er du Vi søger en kollega, der har en faglig relevant videregående uddannelse og erfaring inden for vej- og anlægsområdet, herunder solidt kendskab med planlægning, udbud og udførelse af veje og anlægsopgaver. Endvidere er du en dygtig projektkoordinator og evner, på en professionel måde i samarbejde med interessenter, at styre projektets tid, økonomi og ressourcer effektivt og sikkert. Desuden forventer vi, at du: er velformuleret i både skrift og tale og kan tilpasse din kommunikation til målgruppen er positiv, glad og tillidsvækkende trives med at have mange opgaver i gang samtidig og får energi af en omskiftelig hverdag bestående af både ad hoc og projektopgaver har et højt energiniveau og er i stand til at holde en proces i gang fra start til slut kan se værdien i samarbejdet med forskellige interessenter er i stand til og trives med at træffe selvstændige beslutninger. Løn og ansættelsesforhold Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra principperne om lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at du selv skal indhente straffeattest ved ansættelse. Dette kan du gøre digitalt med NemID på www.borger.dk eller www.politi.dk. Vil du vide mere Hvis du har spørgsmål til stillingen eller behov for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder, Jane Christine Willander, på tlf. 21 68 51 24 eller Trafik, Byg og Ejendomschef, Lars Evald Jensen, på tlf. 64 74 72 36. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 5. Vi glæder os til at høre fra dig!10Phoenix3d89f652101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-23T00:00:000000http://www.assens.dk/vores-kommune/job-i-assens-kommune/job-hos-os/1898820EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfartEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynAssens3688145Assens Kommune - Vej og Trafik11Rådhus Allé 55610AssensDKDanmarkORS/3d89f652_logo.pngORS/Small/3d89f652_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111881453AssensPremium+1898822020011501008-01-20201108-01-202023-01-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d89f652https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d89f652https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d89f652&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d89f652&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Offentlig_administration/3.jpgProjektleder til vej- og anlægsprojekter12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder214204Vejingeniør933538Anlægsingeniør6Ledelse20Ingeniør og naturvidenskab25Offentlig administration363885528hr-support@assens.dkDanmarkDanmark330159356Ambitiøs international projektleder med teknisk baggrundRobot Vil du være med til at sikre proteiner til en stigende verdensbefolkning? Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for Spray Dryers til fødevareindustrien, og den position ønsker vi at fastholde. Vi søger derfor en ambitiøs projektleder med teknisk baggrund som ingeniør eller lignende. Bliv en del af en nystartet virksomhed ejet af SANOVO TECHNOLOGY GROUP Den ledige stilling er i vores datterselskab SANOVO TECHNOLOGY PROCESS. SANOVO TECHNOLOGY GROUP har i mange år leveret tørreudstyr til æggeindustrien og er i dag markedsledende indenfor dette segment. I takt med den stigende efterspørgsel efter såvel animalske som vegetabilske proteiner samt de øgede krav til fødevaresikkerhed worldwide, har vi de seneste år udvidet forretningsområdet til at omfatte andre produkter indenfor fødevareindustrien. Udstyret er designet til at producere kvalitetspulver med det lavest mulige energiforbrug og den bedste hygiejne, og vi er en af de få producenter, der er ATEX certificeret. Læs mere om teknologien her www.sanovoprocess.com og suppler med denne video https: youtu.be H7CKJ1xtcBM Vi beskæftiger ca. 400 medarbejdere over hele verden og har produktionsfaciliteter i Danmark, Holland og Italien. Forventningerne til fremtiden er store vi har et stærkt brand der efterspørges i et voksende globalt marked. Hvad kommer du til at lave? Rollen som projektleder er en central rolle, og du vil få et tæt samarbejde med kompetente kollegaer i Danmark, vores udenlandske søsterselskaber, underleverandører og kunder. Du er projektleder med tekniske kompetencer, gode kommunikationsevner og sund økonomisk sans, der sætter dig i stand til at lede kundespecifikke projekter fra mindre tørre installationer til mere komplekse løsninger sikkert fra aftale til aflevering og i overensstemmelse med de fastlagte procedurer. Projekterne gennemføres på tværs af landegrænser i tæt samarbejde mellem SANOVO TECHNOLOGY s tre produktionsenheder og en række underleverandører. Du skal derfor være indstillet på rejseaktivitet i forbindelse med opstart af projekter, leverandørbesøg og kundemøder. (Ca. 50 dage årligt) Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor vores organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og teamorienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Som forholdsvis nyetableret virksomhed har vi behov for medarbejdere med masser af entreprenørånd og en åben og kommunikerende arbejdsform, som kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, hvor samarbejde og gensidig tillid er i højsædet. Hvad forventer vi af dig? Vi forventer du har en teknisk uddannelsesbaggrund samt nogle års praktisk erfaring med international projektledelse indenfor sammenlignelig industri og struktur. Du er ambitiøs og vil være den bedste til det du gør det vil vi nemlig Relevant teknisk baggrund Om du er ingeniør, maskinmester eller lignende er knap så afgørende, det vigtigste er, at du har indgående kendskab til procesudstyr, og hurtigt kan sætte dig ind i komplekse produktionslinjer. Har du erfaring med projektledelse er det en fordel, men vigtigst er din interesse herfor. Du har overblik, mental robusthed og en empati, der gør dig i stand til at kommunikere med respekt, uanset hvor i verden du befinder dig. Du er en dygtig kommunikator Du formulerer dig klart og med fokus på modtageren, uanset om det er mundtligt eller skriftligt på dansk eller engelsk. Hvad kan du forvente af os? Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder indenfor et forretningsområde med stort potentiale, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer. Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og team orienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur. Har du spørgsmål? Kan du kontakte Jens Gundorph Møller på telefon 42 13 01 69. Ansøgning Send din motiverede ansøgning, CV og relevante via linket herunder senest den 02.02.2020. Vi afholder løbende samtaler, så deadline kan blive fremrykket til en tidligere dato. SANOVO TECHNOLOGY PROCESS A S er en helejet virksomhed under SANOVO TECHNOLOGY A S. Firmaet er udskilt i 2018 med baggrund i fokus på verdens stigende forbrug af proteiner og med udgangspunkt i moderselskabets tekniske knowhow som verdens ledende box spray dryers i æggeindustrien.

Vil du være med til at sikre proteiner til en stigende verdensbefolkning?

Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for Spray Dryers til fødevareindustrien, og den position ønsker vi at fastholde. Vi søger derfor en ambitiøs projektleder med teknisk baggrund som ingeniør eller lignende.

Bliv en del af en nystartet virksomhed ejet af SANOVO TECHNOLOGY GROUP
Den ledige stilling er i vores datterselskab SANOVO TECHNOLOGY PROCESS.
SANOVO TECHNOLOGY GROUP har i mange år leveret tørreudstyr til æggeindustrien og er i dag markedsledende indenfor dette segment. I takt med den stigende efterspørgsel efter såvel animalske som vegetabilske proteiner samt de øgede krav til fødevaresikkerhed worldwide, har vi de seneste år udvidet forretningsområdet til at omfatte andre produkter indenfor fødevareindustrien. Udstyret er designet til at producere kvalitetspulver med det lavest mulige energiforbrug og den bedste hygiejne, og vi er en af de få producenter, der er ATEX certificeret.

Læs mere om teknologien her; www.sanovoprocess.com

og suppler med denne video; https://youtu.be/H7CKJ1xtcBM

Vi beskæftiger ca. 400 medarbejdere over hele verden og har produktionsfaciliteter i Danmark, Holland og Italien. Forventningerne til fremtiden er store; vi har et stærkt brand der efterspørges i et voksende globalt marked.


Hvad kommer du til at lave?

Rollen som projektleder er en central rolle, og du vil få et tæt samarbejde med kompetente kollegaer i Danmark, vores udenlandske søsterselskaber, underleverandører og kunder.

Du er projektleder med tekniske kompetencer, gode kommunikationsevner og sund økonomisk sans, der sætter dig i stand til at lede kundespecifikke projekter fra mindre tørre installationer til mere komplekse løsninger sikkert fra aftale til aflevering og i overensstemmelse med de fastlagte procedurer.

Projekterne gennemføres på tværs af landegrænser i tæt samarbejde mellem SANOVO TECHNOLOGY’s tre produktionsenheder og en række underleverandører. Du skal derfor være indstillet på rejseaktivitet i forbindelse med opstart af projekter, leverandørbesøg og kundemøder. (Ca. 50 dage årligt)

Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor vores organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og teamorienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur vi lægger vægt på, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Som forholdsvis nyetableret virksomhed har vi behov for medarbejdere med masser af entreprenørånd og en åben og kommunikerende arbejdsform, som kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, hvor samarbejde og gensidig tillid er i højsædet.


Hvad forventer vi af dig?

Vi forventer du har en teknisk uddannelsesbaggrund samt nogle års praktisk erfaring med international projektledelse indenfor sammenlignelig industri og struktur.

  • Du er ambitiøs og vil være den bedste til det du gør – det vil vi nemlig
  • Relevant teknisk baggrund – Om du er ingeniør, maskinmester eller lignende er knap så afgørende, det vigtigste er, at du har indgående kendskab til procesudstyr, og hurtigt kan sætte dig ind i komplekse produktionslinjer.
  • Har du erfaring med projektledelse er det en fordel, men vigtigst er din interesse herfor.
  • Du har overblik, mental robusthed og en empati, der gør dig i stand til at kommunikere med respekt, uanset hvor i verden du befinder dig.
  • Du er en dygtig kommunikator – Du formulerer dig klart og med fokus på modtageren, uanset om det er mundtligt eller skriftligt – på dansk eller engelsk.

Hvad kan du forvente af os?

Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed med gode udviklings- og karrieremuligheder indenfor et forretningsområde med stort potentiale, samt en gage med pensions- og sundhedsordning, som modsvarer krav og kvalifikationer.

Du bliver en del af en uhøjtidelig virksomhedskultur med en høj grad af medarbejdertilfredshed, og hvor den flade organisationsstruktur giver mulighed for at træffe hurtige beslutninger. Vores hverdag kan til tider være hektisk med mange bolde i luften og skarpe deadlines, men vi er åbne og team orienterede og hjælper gerne hinanden når det brænder på. Humøret er en vigtig del af vores kultur.


Har du spørgsmål?

Kan du kontakte Jens Gundorph Møller på telefon 42 13 01 69.

Ansøgning

Send din motiverede ansøgning, CV og relevante via linket herunder senest den 02.02.2020.

Vi afholder løbende samtaler, så deadline kan blive fremrykket til en tidligere dato.

SANOVO TECHNOLOGY PROCESS A/S er en helejet virksomhed under SANOVO TECHNOLOGY A/S. Firmaet er udskilt i 2018 med baggrund i fokus på verdens stigende forbrug af proteiner og med udgangspunkt i moderselskabets tekniske knowhow som verdens ledende box spray dryers i æggeindustrien.

SANOVO TECHNOLOGY A/SOdense SØ2020-01-17T00:00:002020-02-02T00:00:00
330156472PROJECT MANAGER, WASTE RECYCLINGRobot For our customer Metso Denmark A S, we are looking for a Project Manager to handle our increasing volume of sales projects worldwide. You will be responsible for selected customer projects, implementing waste recycling shredding equipment. The solutions are implemented worldwide, but travelling days are moderate. THE COMPANY Metso Waste Recycling is part of the Metso group of companies, and with more than 700 installations, we are one of the global leaders in shredding equipment for industries working with incineration, hazardous waste, waste to energy, recycling, waste disposal, cement production and composting. We are 110 dedicated employees based in either the Danish headquarter in Horsens or in sales hubs in Europe, Asia and USA. Metso is a world-leading industrial company offering equipment and services for the sustainable processing and flow of natural resources in the mining, aggregates, recycling and process industries. With our unique knowledge and innovative solutions, we help our customers improve their operational efficiency, reduce risks and increase profitability. Metso is listed on the Nasdaq Helsinki in Finland and had sales of about EUR 2.7 billion in 2017. Metso employs over 12,000 people in more than 50 countries. More information on: metso.com industries waste-recycling THE CANDIDATE You are an experienced project manager, having dealt with heavy duty technical equipment. You are motivated by implementing high quality solutions, and you communicate easily with colleagues, suppliers, external partners and customers all on international level. You take responsibility for your projects, and you master the combination of working both individually and in teams. Your professional skills include: At least 3-5 years experience in working with technical projects in the industry segment. You must be able to handle multiple projects. An education as a mechanical engineer, machine engineer or similar. Experienced in working in an international environment with extensive travelling and global time zones. Possibility to travel internationally, probably approx. 20 days year. Knowledge in working with SAP or a similar ERP system. The ability to work up against a timeschedule, where deadlines must be respected and deliver succesfull projects, in some periods tight schedules. Have knowledge on the electrical project, being able to understand and process information. Experience in understanding technical drawings in Autodesk Inventor. Has proven knowledge in contract management. It is required that the project manager is fluent in English, in writing and verbally, and it would be and advantage if the second language was one of the following German, French or Chinese. Proficient with MS Office tools (Word, Excel, Power Point and Outlook) and IT in general. Your personal skills include: A high drive and a strong team spirit. An outgoing nature with good communication skills. Ability to stay focused on details, results and deadlines. Good planning skills working independently, prioritizing projects and own work in relation to ongoing projects. Flexibility, with the ability to navigate in an often very dynamic environment. Ambitions to develop your own competencies and take part in the development of the Waste Recycling project department. THE POSITION In the project department, you will have approx. 10 colleagues, all dedicated to supplying customer specific aggregates and solutions. Your main responsibility will be specifying and implementing shredding equipment for selected customers. You will work in close cooperation with both internal and external contacts, and your tasks will be: Be an integral part of the sales phase and give actively work with the tender material provided as well as other quotation documents. Work with sales and service to build the proposal and agreement. Create the project in SAP and maintain this, through the active project period. Communicate with sales, designers, electrical engineers, external partners and the customer to ensure the optimal solution for all in the project. Schedule with purchasing, planning and external vendors, ensuring on time delivery. Manage large and complex projects in a cross functional environment. Moderate global travelling (approx. 20 days year) is a part of beeing a project manager in Metso Waste Recycling, as we want to support our customers where they run their business. Can handle contract management on a high level. THE COMPANY OFFERS Metso emphasize wellbeing at work with room for good social interaction in a busy environment. The company is characterized by a non-hierarchical and action driven organization. The environment is informal and straightforward, with good development possibilities. It is natural for the company to provide well-organized working conditions, pension health insurance, as well as a good canteen scheme with delicious food. Your salary conditions will include Fixed salary Pension Health insurance Bonus scheme APPLICATION For application, use below link. For further information, you are welcome to contact: For protection of your personal data (GDPR) you are required to ensure, that the documents you forward in connection with your application do not contain sensitive data, such as your CPR number, information about health, ethnical background, political or religious beliefs, sexual orientation or similar.

For our customer Metso Denmark A/S, we are looking for a Project Manager to handle our increasing volume of sales projects worldwide.

You will be responsible for selected customer projects, implementing waste recycling shredding equipment. The solutions are implemented worldwide, but travelling days are moderate.

THE COMPANY

Metso Waste Recycling is part of the Metso group of companies, and with more than 700 installations, we are one of the global leaders in shredding equipment for industries working with incineration, hazardous waste, waste to energy, recycling, waste disposal, cement production and composting. We are 110 dedicated employees based in either the Danish headquarter in Horsens or in sales hubs in Europe, Asia and USA.

Metso is a world-leading industrial company offering equipment and services for the sustainable processing and flow of natural resources in the mining, aggregates, recycling and process industries. With our unique knowledge and innovative solutions, we help our customers improve their operational efficiency, reduce risks and increase profitability. Metso is listed on the Nasdaq Helsinki in Finland and had sales of about EUR 2.7 billion in 2017. Metso employs over 12,000 people in more than 50 countries.

More information on: metso.com/industries/waste-recycling/


THE CANDIDATE

You are an experienced project manager, having dealt with heavy duty technical equipment.

You are motivated by implementing high quality solutions, and you communicate easily with colleagues, suppliers, external partners and customers – all on international level. You take responsibility for your projects, and you master the combination of working both individually and in teams.

Your professional skills include:

  • At least 3-5 years experience in working with technical projects in the industry segment. You must be able to handle multiple projects.
  • An education as a mechanical engineer, machine engineer or similar.
  • Experienced in working in an international environment with extensive travelling and global time zones.
  • Possibility to travel internationally, probably approx. 20 days/year.
  • Knowledge in working with SAP or a similar ERP system.
  • The ability to work up against a timeschedule, where deadlines must be respected and deliver succesfull projects, in some periods tight schedules.
  • Have knowledge on the electrical project, being able to understand and process information.
  • Experience in understanding technical drawings in Autodesk Inventor.
  • Has proven knowledge in contract management.
  • It is required that the project manager is fluent in English, in writing and verbally, and it would be and advantage if the second language was one of the following German, French or Chinese.
  • Proficient with MS Office tools (Word, Excel, Power Point and Outlook) and IT in general.

Your personal skills include:

  • A high drive and a strong team spirit.
  • An outgoing nature with good communication skills.
  • Ability to stay focused on details, results and deadlines.
  • Good planning skills working independently, prioritizing projects and own work in relation to ongoing projects.
  • Flexibility, with the ability to navigate in an often very dynamic environment.
  • Ambitions to develop your own competencies and take part in the development of the Waste Recycling project department.

THE POSITION

In the project department, you will have approx. 10 colleagues, all dedicated to supplying customer specific aggregates and solutions.

Your main responsibility will be specifying and implementing shredding equipment for selected customers. You will work in close cooperation with both internal and external contacts, and your tasks will be:

  • Be an integral part of the sales phase and give actively work with the tender material provided as well as other quotation documents.
  • Work with sales and service to build the proposal and agreement.
  • Create the project in SAP and maintain this, through the active project period.
  • Communicate with sales, designers, electrical engineers, external partners and the customer to ensure the optimal solution for all in the project.
  • Schedule with purchasing, planning and external vendors, ensuring on time delivery.
  • Manage large and complex projects in a cross functional environment.
  • Moderate global travelling (approx. 20 days/year) is a part of beeing a project manager in Metso Waste Recycling, as we want to support our customers where they run their business.
  • Can handle contract management on a high level.


THE COMPANY OFFERS

Metso emphasize wellbeing at work with room for good social interaction in a busy environment.

The company is characterized by a non-hierarchical and action driven organization. The environment is informal and straightforward, with good development possibilities.

It is natural for the company to provide well-organized working conditions, pension/health insurance, as well as a good canteen scheme with delicious food.

Your salary conditions will include

  • Fixed salary
  • Pension
  • Health insurance
  • Bonus scheme

APPLICATION

For application, use below link.

For further information, you are welcome to contact:

For protection of your personal data (GDPR) you are required to ensure, that the documents you forward in connection with your application do not contain sensitive data, such as your CPR number, information about health, ethnical background, political or religious beliefs, sexual orientation or similar.

ConfidenceSearchOdense SV2020-01-14T00:00:002020-02-02T00:00:00
330156437PROJECT MANAGER, SOLUTIONSRobot PROCESSING LINES, WASTE RECYCLING For our customer Metso Denmark A S, we are looking for a Project Manager to handle our increasing volume of sales projects worldwide. You will be responsible for the Metso s newest concept within complete processing lines for waste recycling. The solutions are implemented world wide. THE COMPANY Metso Waste Recycling is part of the Metso group of companies, and with more than 700 installations, we are one of the global leaders in shredding equipment for industries working with incineration, hazardous waste, waste to energy, recycling, waste disposal, cement production and composting. We are 110 dedicated employees based in either the Danish headquarter in Horsens or in sales hubs in Europe, Asia and USA. Metso is a world-leading industrial company offering equipment and services for the sustainable processing and flow of natural resources in the mining, aggregates, recycling and process industries. With our unique knowledge and innovative solutions, we help our customers improve their operational efficiency, reduce risks and increase profitability. Metso is listed on the Nasdaq Helsinki in Finland and had sales of about EUR 2.7 billion in 2017. Metso employs over 12,000 people in more than 50 countries. More information on: metso.com industries waste-recycling THE CANDIDATE You are an experienced project manager, having dealt with technical processing line projects. You are motivated by implementing high quality solutions, and you communicate easily with colleagues, suppliers, external partners and customers all on international level. You take responsibility for your projects, and you master the combination of working both individually and in teams. Your professional skills include: 4-7 years experience in working with technical processing line projects in the industry segment. You must be able to handle multiple projects. An education as a mechanical engineer, machine engineer or similar. Experienced in working in an international environment with extensive travelling and global time zones. Experience and a family structure that allows for at least 60 travelling days per year, often with short visibility. Knowledge in working with SAP or a similar ERP system. The ability to work up against a timeschedule, where deadlines must be respected and deliver succesfull projects, in some periods tight schedules. Have knowledge on the electrical project, being able to understand and process information. Experience in understanding technical drawings in Autodesk Inventor. Has proven knowledge in contract management. It is required that the project manager is fluent in English, in writing and verbally, and it would be and advantage if the second language was one of the following German, French or Chinese. Proficient with MS Office tools (Word, Excel, Power Point and Outlook) and IT in general. Your personal skills include: A high drive and a strong team spirit. An outgoing nature with good communication skills. Ability to stay focused on details, results and deadlines. Good planning skills working independently, prioritizing projects and own work in relation to ongoing projects. Flexibility, with the ability to navigate in an often very dynamic environment. Ambitions to develop your own competencies and take part in the development of the Waste Recycling project department. THE POSITION In the project department, you will have approx. 10 colleagues, all dedicated to supplying customer specific aggregates and solutions. Your main responsibility will be a new solution, where Metso aggregates are combined with third party equipment, in order to supply a full processing line. You will work in close cooperation with both internal and external contacts, and your tasks will be: Be an integral part of the sales phase and give actively work with the tender material provided as well as other quotation documents. Work with sales and service to build the proposal and agreement. Create the project in SAP and maintain this, through the active project period. Communicate with sales, designers, electrical engineers, external partners and the customer to ensure the optimal solution for all in the project. Schedule with purchasing, planning and external vendors, ensuring on time delivery. Manage large and complex projects in a cross -functional environment. Intensive global travelling, is a part of beeing a project manager in Metso Waste Recycling, as we want to support our customers where they run their business. Can handle contract management on a high level. THE COMPANY OFFERS Metso emphasize wellbeing at work with room for good social interaction in a busy environment. The company is characterized by a non-hierarchical and action driven organization. The environment is informal and straightforward, with good development possibilities. It is natural for the company to provide well-organized working conditions, pension health insurance, as well as a good canteen scheme with delicious food. Your salary conditions will include Fixed salary Pension Health insurance Bonus scheme APPLICATION For application, use below link. For further information, you are welcome to contact: For protection of your personal data (GDPR) you are required to ensure, that the documents you forward in connection with your application do not contain sensitive data, such as your CPR number, information about health, ethnical background, political or religious beliefs, sexual orientation or similar.

PROCESSING LINES, WASTE RECYCLING

For our customer Metso Denmark A/S, we are looking for a Project Manager to handle our increasing volume of sales projects worldwide.

You will be responsible for the Metso’s newest concept within complete processing lines for waste recycling. The solutions are implemented world wide.

THE COMPANY

Metso Waste Recycling is part of the Metso group of companies, and with more than 700 installations, we are one of the global leaders in shredding equipment for industries working with incineration, hazardous waste, waste to energy, recycling, waste disposal, cement production and composting. We are 110 dedicated employees based in either the Danish headquarter in Horsens or in sales hubs in Europe, Asia and USA.

Metso is a world-leading industrial company offering equipment and services for the sustainable processing and flow of natural resources in the mining, aggregates, recycling and process industries. With our unique knowledge and innovative solutions, we help our customers improve their operational efficiency, reduce risks and increase profitability. Metso is listed on the Nasdaq Helsinki in Finland and had sales of about EUR 2.7 billion in 2017. Metso employs over 12,000 people in more than 50 countries.

More information on: metso.com/industries/waste-recycling/


THE CANDIDATE

You are an experienced project manager, having dealt with technical processing line projects.

You are motivated by implementing high quality solutions, and you communicate easily with colleagues, suppliers, external partners and customers – all on international level. You take responsibility for your projects, and you master the combination of working both individually and in teams.

Your professional skills include:

  • 4-7 years experience in working with technical processing line projects in the industry segment. You must be able to handle multiple projects.
  • An education as a mechanical engineer, machine engineer or similar.
  • Experienced in working in an international environment with extensive travelling and global time zones.
  • Experience and a family structure that allows for at least 60 travelling days per year, often with short visibility.
  • Knowledge in working with SAP or a similar ERP system.
  • The ability to work up against a timeschedule, where deadlines must be respected and deliver succesfull projects, in some periods tight schedules.
  • Have knowledge on the electrical project, being able to understand and process information.
  • Experience in understanding technical drawings in Autodesk Inventor.
  • Has proven knowledge in contract management.
  • It is required that the project manager is fluent in English, in writing and verbally, and it would be and advantage if the second language was one of the following German, French or Chinese.
  • Proficient with MS Office tools (Word, Excel, Power Point and Outlook) and IT in general.

Your personal skills include:

  • A high drive and a strong team spirit.
  • An outgoing nature with good communication skills.
  • Ability to stay focused on details, results and deadlines.
  • Good planning skills working independently, prioritizing projects and own work in relation to ongoing projects.
  • Flexibility, with the ability to navigate in an often very dynamic environment.
  • Ambitions to develop your own competencies and take part in the development of the Waste Recycling project department.

THE POSITION

In the project department, you will have approx. 10 colleagues, all dedicated to supplying customer specific aggregates and solutions.

Your main responsibility will be a new solution, where Metso aggregates are combined with third party equipment, in order to supply a full processing line. You will work in close cooperation with both internal and external contacts, and your tasks will be:

  • Be an integral part of the sales phase and give actively work with the tender material provided as well as other quotation documents.
  • Work with sales and service to build the proposal and agreement.
  • Create the project in SAP and maintain this, through the active project period.
  • Communicate with sales, designers, electrical engineers, external partners and the customer to ensure the optimal solution for all in the project.
  • Schedule with purchasing, planning and external vendors, ensuring on time delivery.
  • Manage large and complex projects in a cross -functional environment.
  • Intensive global travelling, is a part of beeing a project manager in Metso Waste Recycling, as we want to support our customers where they run their business.
  • Can handle contract management on a high level.


THE COMPANY OFFERS

Metso emphasize wellbeing at work with room for good social interaction in a busy environment.

The company is characterized by a non-hierarchical and action driven organization. The environment is informal and straightforward, with good development possibilities.

It is natural for the company to provide well-organized working conditions, pension/health insurance, as well as a good canteen scheme with delicious food.

Your salary conditions will include

  • Fixed salary
  • Pension
  • Health insurance
  • Bonus scheme

APPLICATION

For application, use below link.

For further information, you are welcome to contact:

For protection of your personal data (GDPR) you are required to ensure, that the documents you forward in connection with your application do not contain sensitive data, such as your CPR number, information about health, ethnical background, political or religious beliefs, sexual orientation or similar.

ConfidenceSearchOdense SV2020-01-14T00:00:002020-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ambitiøs international projektleder med teknisk baggrund

SANOVO TECHNOLOGY A/S

Odense SØ
Vil du være med til at sikre proteiner til en stigende verdensbefolkning? Blandt kunderne, som befinder sig i hele verden, er vi kendt for vores høje kvalitet og sikre levering af unikt udstyr inden for Spray Dryers til fødevareindustrien, og den po...
Indrykket:17. januar 2020

PROJECT MANAGER, WASTE RECYCLING

ConfidenceSearch

Odense SV
For our customer Metso Denmark A S, we are looking for a Project Manager to handle our increasing volume of sales projects worldwide. You will be responsible for selected customer projects, implementing waste recycling shredding equipment. The solut...
Indrykket:14. januar 2020

PROJECT MANAGER, SOLUTIONS

ConfidenceSearch

Odense SV
PROCESSING LINES, WASTE RECYCLING For our customer Metso Denmark A S, we are looking for a Project Manager to handle our increasing volume of sales projects worldwide. You will be responsible for the Metso s newest concept within complete processing...
Indrykket:14. januar 2020