Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder til Vej- og Ejendomscenter i Ringsted Kommune

Vil du i en projektansættelse på 2 år arbejde aktivt med projektstyring af anlægsprojekter samt arbejde med vejlovgivning?
 
Ringsted Kommune søger en anlægsingeniør eller lignende profil, til en spændende og alsidig rolle. Du vil få en nøglerolle i konkrete projekter, hvor du vil være det drivende element i forhold til projektstyring og eksekvering.
 
Om jobbet
Du vil i projektansættelsen skulle påtage dig ansvaret vedrørende projektledelse, primært på vej- og stiområdet, hvor du især vil skulle have fokus på gennemførelse af klimatilpasnings- og vejprojekter. Der vil være en stor grad af samarbejde med entreprenører, rådgivere og borgerkommunikation er vigtig.
 
De primære opgaver vil være:

   • Anlæg og projektering
   • Projekt- og økonomistyring, herunder udarbejdelse af udvalgssager
   • Vedligeholdelse, udførelse af ombygning og anlæg af veje og stier mv.
   • Småprojektering og tilsyn mv.

 
Hvem er du
Vi forestiller os, at du er uddannet anlægsingeniør eller lignende og har erfaring indenfor projektering, projektledelse og økonomistyring. Ideelt, hvis du har kommunal erfaring eller erfaring fra en anden politisk ledet organisation.
Derudover, så forventer vi at:

   • Du er opsat på at ramme jorden løbende og interesseret i at lære nyt
   • Du kan se de overordnede linjer og sammenhænge i anlægsprojekter
   • Du er udadvendt, positiv og har gode evner til at kommunikere med interne og eksterne samarbejdsrelationer, og har gode evner i skriftlig og mundlig kommunikation
   • Du løser opgaverne i en uformel omgangsform, hvor det forventes, at du er i stand til at tage ansvar og initiativ samt bidrage med løsningsforslag
   • Du har god økonomiforståelse

 
Afdeling
Byg & Anlæg er en underafdeling i Vej- og Ejendomscenteret (VEC) i Ringsted Kommune. Det er et center med ca. 105 medarbejdere, der alle løser opgaver indenfor vej- og ejendomsområdet.
 
Du vil blive en del af et stærkt team, bestående af 10 personer, som arbejder med områderne anlæg, myndighed og administrativ sagsbehandling. Der prioriteres en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen, hvorfor du vil blive en del af et tværfagligt samarbejde, hvor dialog og samspil med teamet og resten af de tekniske centre er essentiel for at opnå succes.
Kulturen er præget af et socialt og nærværende kollegaskab, hvor der er højt til loftet, fyldt med godt humør og masser af gåpåmod.

Vi tilbyder

   • En spændende arbejdsplads med mange forskellige faglige udfordringer
   • Dygtige og engagerede kollegaer der sætter trivsel på arbejdspladsen højt
   • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
   • Flextid, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra din families behov.

 
Vi bryster os af, at Ringsted kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.
 
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 8. 2019.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329943335Phoenix-005720a912019-01-30T00:00:00Projektleder til Vej- og Ejendomscenter i Ringsted KommuneVil du i en projektansættelse på 2 år arbejde aktivt med projektstyring af anlægsprojekter samt arbejde med vejlovgivning?
 
Ringsted Kommune søger en anlægsingeniør eller lignende profil, til en spændende og alsidig rolle. Du vil få en nøglerolle i konkrete projekter, hvor du vil være det drivende element i forhold til projektstyring og eksekvering.
 
Om jobbet
Du vil i projektansættelsen skulle påtage dig ansvaret vedrørende projektledelse, primært på vej- og stiområdet, hvor du især vil skulle have fokus på gennemførelse af klimatilpasnings- og vejprojekter. Der vil være en stor grad af samarbejde med entreprenører, rådgivere og borgerkommunikation er vigtig.
 
De primære opgaver vil være:

   • Anlæg og projektering
   • Projekt- og økonomistyring, herunder udarbejdelse af udvalgssager
   • Vedligeholdelse, udførelse af ombygning og anlæg af veje og stier mv.
   • Småprojektering og tilsyn mv.

 
Hvem er du
Vi forestiller os, at du er uddannet anlægsingeniør eller lignende og har erfaring indenfor projektering, projektledelse og økonomistyring. Ideelt, hvis du har kommunal erfaring eller erfaring fra en anden politisk ledet organisation.
Derudover, så forventer vi at:

   • Du er opsat på at ramme jorden løbende og interesseret i at lære nyt
   • Du kan se de overordnede linjer og sammenhænge i anlægsprojekter
   • Du er udadvendt, positiv og har gode evner til at kommunikere med interne og eksterne samarbejdsrelationer, og har gode evner i skriftlig og mundlig kommunikation
   • Du løser opgaverne i en uformel omgangsform, hvor det forventes, at du er i stand til at tage ansvar og initiativ samt bidrage med løsningsforslag
   • Du har god økonomiforståelse

 
Afdeling
Byg & Anlæg er en underafdeling i Vej- og Ejendomscenteret (VEC) i Ringsted Kommune. Det er et center med ca. 105 medarbejdere, der alle løser opgaver indenfor vej- og ejendomsområdet.
 
Du vil blive en del af et stærkt team, bestående af 10 personer, som arbejder med områderne anlæg, myndighed og administrativ sagsbehandling. Der prioriteres en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen, hvorfor du vil blive en del af et tværfagligt samarbejde, hvor dialog og samspil med teamet og resten af de tekniske centre er essentiel for at opnå succes.
Kulturen er præget af et socialt og nærværende kollegaskab, hvor der er højt til loftet, fyldt med godt humør og masser af gåpåmod.

Vi tilbyder

   • En spændende arbejdsplads med mange forskellige faglige udfordringer
   • Dygtige og engagerede kollegaer der sætter trivsel på arbejdspladsen højt
   • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
   • Flextid, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra din families behov.

 
Vi bryster os af, at Ringsted kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil.
 
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 8. 2019.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.
 
Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.
 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

2019-02-18T00:50:50.680 Vil du i en projektansættelse på 2 år arbejde aktivt med projektstyring af anlægsprojekter samt arbejde med vejlovgivning? Ringsted Kommune søger en anlægsingeniør eller lignende profil, til en spændende og alsidig rolle. Du vil få en nøglerolle i konkrete projekter, hvor du vil være det drivende element i forhold til projektstyring og eksekvering. Om jobbet Du vil i projektansættelsen skulle påtage dig ansvaret vedrørende projektledelse, primært på vej- og stiområdet, hvor du især vil skulle have fokus på gennemførelse af klimatilpasnings- og vejprojekter. Der vil være en stor grad af samarbejde med entreprenører, rådgivere og borgerkommunikation er vigtig. De primære opgaver vil være: Anlæg og projektering Projekt- og økonomistyring, herunder udarbejdelse af udvalgssager Vedligeholdelse, udførelse af ombygning og anlæg af veje og stier mv. Småprojektering og tilsyn mv. Hvem er du Vi forestiller os, at du er uddannet anlægsingeniør eller lignende og har erfaring indenfor projektering, projektledelse og økonomistyring. Ideelt, hvis du har kommunal erfaring eller erfaring fra en anden politisk ledet organisation. Derudover, så forventer vi at: Du er opsat på at ramme jorden løbende og interesseret i at lære nyt Du kan se de overordnede linjer og sammenhænge i anlægsprojekter Du er udadvendt, positiv og har gode evner til at kommunikere med interne og eksterne samarbejdsrelationer, og har gode evner i skriftlig og mundlig kommunikation Du løser opgaverne i en uformel omgangsform, hvor det forventes, at du er i stand til at tage ansvar og initiativ samt bidrage med løsningsforslag Du har god økonomiforståelse Afdeling Byg Anlæg er en underafdeling i Vej- og Ejendomscenteret (VEC) i Ringsted Kommune. Det er et center med ca. 105 medarbejdere, der alle løser opgaver indenfor vej- og ejendomsområdet. Du vil blive en del af et stærkt team, bestående af 10 personer, som arbejder med områderne anlæg, myndighed og administrativ sagsbehandling. Der prioriteres en helhedsorienteret tilgang til opgaveløsningen, hvorfor du vil blive en del af et tværfagligt samarbejde, hvor dialog og samspil med teamet og resten af de tekniske centre er essentiel for at opnå succes. Kulturen er præget af et socialt og nærværende kollegaskab, hvor der er højt til loftet, fyldt med godt humør og masser af gåpåmod. Vi tilbyder En spændende arbejdsplads med mange forskellige faglige udfordringer Dygtige og engagerede kollegaer der sætter trivsel på arbejdspladsen højt Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Flextid, så det er muligt at indrette din hverdag ud fra din families behov. Vi bryster os af, at Ringsted kommune er Midt i mulighederne. Det betyder blandt andet ideelle transportmuligheder i alle retninger med både offentlig transport og bil. Ansættelsessamtaler afholdes i uge 8. 2019. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.11Jobnet005720a9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-17T00:00:000000https://ringsted.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a9cefc52-d2aa-4f13-97d0-09f1d78d8e340EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandSorøEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandKøgeEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingstedEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxeEuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønNæstvedEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3436651Ringsted Kommune11Rønnedevej 94100RingstedDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset694855JobNet493144049314401000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=005720a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=005720a9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=005720a9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=005720a9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Bygge_og_anlaeg/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Ringsted Kommune er dette netop hvad du bliver mødt af.12007981Dansk3Læse/ tale214202Bygningsingeniør21Bygge og anlæg360147720Lassenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329981165ERFAREN ANLÆGSINGENIØR SØGESRobot - til udfordrende projekter indenfor bla. byggemodning, vejanlæg og kloakering Vores afdeling i Sorø er i fuld gang med en række spændende og udfordrende anlægsprojekter. Da mange nye opgaver samtidig er på vej, søger vi snarest en erfaren og engageret anlægsingeniør, der kan bidrage til at styrke den positive udvikling i teamet. Har du 3-10 års erfaring med at projektere anlægsarbejder og føre tilsyn? Brænder du for det faglige og samtidig har en sikker forståelse for processen i klassiske anlægsopgaver, herunder økonomi og deadlines, kan vi tilbyde dig et job med mange spændende arbejdsopgaver og konstant fokus på din faglige og personlige udvikling. Vi tilbyder: Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med flad struktur. Vi lægger vægt på balancen mellem arbejde og privatliv - og har praktiseret social ansvarlighed længe før det blev moderne. Vores medarbejdere bliver ofte hos os i mange år, og spørger man dem hvorfor, er svaret som regel, at der hersker en særlig ånd og et godt kollegialt samvær. Du får en ugentlig arbejdstid på 36 timer - fredag til kl. 13 - til en attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være... projektering af byggemodninger, vej- og kloakanlæg samt kloakrenoveringer udarbejdelse af udbudsmateriale koordinering af tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne fagtilsyn og byggeledelse Vi forventer, at du er uddannet anlægsingeniør og gerne har baggrund i rådgiverbranchen har interesse for og gerne erfaring med projektering og tilsyn ifm. anlægsprojekter har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale har kendskab til MS Office pakken Vi forventer, at du personligt har gennemslagskraft overfor kunder og kollegaer har forretningsforsta else, diplomatisk sans og et godt humør er logisk tænkende og fleksibel er ansvarsbevidst og pligtopfyldende er struktureret og selvstændig er klar i din kommunikation og behersker dansk i skrift og tale er nysgerrig og besidder lysten til at lære Ansøgning: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingsleder Henrik Steenfeldt Andersen på mobil: 24 94 95 48 Send din ansøgning vedlagt relevante bilag på mail hsa@dj-co.dk Dines Jørgensen Co. A S har i 70 år været leverandør af rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Vi yder vores kunder en specialiseret og professionel rådgivning, som sikrer overholdelse af økonomiske rammer og deadlines. Vores styrke er fleksibilitet, samarbejde og ansvarlighed med fokus på gennemarbejdede og holdbare løsninger. Læs mere om os på www.dj-co.dk

- til udfordrende projekter indenfor bla. byggemodning, vejanlæg og kloakering

Vores afdeling i Sorø er i fuld gang med en række spændende og udfordrende anlægsprojekter.

Da mange nye opgaver samtidig er på vej, søger vi snarest en erfaren og engageret anlægsingeniør, der kan bidrage til at styrke den positive udvikling i teamet.

Har du 3-10 års erfaring med at projektere anlægsarbejder og føre
tilsyn?

Brænder du for det faglige og samtidig har en sikker forståelse
for processen i klassiske anlægsopgaver, herunder økonomi og
deadlines, kan vi tilbyde dig et job med mange spændende arbejdsopgaver og konstant fokus på din faglige og personlige udvikling.

Vi tilbyder:

Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med flad struktur.

Vi lægger vægt på balancen mellem arbejde og privatliv - og har
praktiseret social ansvarlighed længe før det blev moderne.

Vores medarbejdere bliver ofte hos os i mange år, og spørger man dem hvorfor, er svaret som regel, at der hersker en særlig ånd og et
godt kollegialt samvær.

Du får en ugentlig arbejdstid på 36 timer - fredag til
kl. 13 - til en attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være...

• projektering af byggemodninger, vej- og kloakanlæg samt     kloakrenoveringer
• udarbejdelse af udbudsmateriale
• koordinering af tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne
• fagtilsyn og byggeledelse

Vi forventer, at du

• er uddannet anlægsingeniør og gerne har baggrund i rådgiverbranchen
• har interesse for og gerne erfaring med projektering og tilsyn ifm. anlægsprojekter
• har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale
• har kendskab til MS Office pakken

Vi forventer, at du personligt

• har gennemslagskraft overfor kunder og kollegaer
• har forretningsforsta°else, diplomatisk sans
  og et godt humør
• er logisk tænkende og fleksibel
• er ansvarsbevidst og pligtopfyldende
• er struktureret og selvstændig
• er klar i din kommunikation og behersker dansk
   i skrift og tale
• er nysgerrig og besidder lysten til at lære

Ansøgning:

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at ringe
til afdelingsleder Henrik Steenfeldt Andersen på mobil: 24 94 95 48

Send din ansøgning vedlagt relevante bilag på mail
hsa@dj-co.dk

Dines Jørgensen & Co. A/S har i 70 år været leverandør af rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Vi yder vores kunder en specialiseret og professionel rådgivning,
som sikrer overholdelse af økonomiske rammer og deadlines.

Vores styrke er fleksibilitet, samarbejde og ansvarlighed med fokus på gennemarbejdede og holdbare løsninger.

Læs mere om os på www.dj-co.dk

 

DINES JØRGENSEN & CO A/SSorø2019-03-25T00:00:002019-04-26T00:00:00
330001397P. Olesen og Sønner A/S søger entrepriseleder til SjællandBasic Brænder du for at stå i spidsen for egne projekter, og trives du med at have stor indflydelse på egen hverdag og dagligt at møde nye faglige udfordringer? Så er det dig, vi søger til et spændende job som entrepriseleder. P. Olesen og Sønner A S søger en entrepriseleder med erfaring inden for nedbrydning og miljøsanering, som vil være med til at udvikle vores eksisterende kunder. Virksomheden er geografisk beliggende i Hovedgård ved Horsens samt ved Ringsted på Sjælland og har kunder i hele landet. Om jobbet Du bliver ansvarlig for egne projekter, store som små, og vil selvstændigt stå for at koordinere, planlægge og føre tilsyn med nedbrydningsprojekterne på Sjælland igennem de forskellige faser. Du ressourcestyrer og koordinerer projekternes medarbejdere, både ansatte og eksterne, samt sikrer, at udførelsen sker på en effektiv og sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde. Sekundært vil du arbejde med detailprojektering, beregning og tilbudsgivning. Derudover indbefatter jobbet: Strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning Koordinering mellem forskellige faggrupper, samarbejdspartnere og kunder En koordinerende rolle ift. medarbejdere og udstyr Deltagelse i rådgivnings- og byggemøder samt afvikling af interne infomøder Sikkerhed og kvalitetssikring samt efterlevelse af gældende lovgivning på området Om dig Du har erfaring fra nedbryderbranchen samt erfaring som entrepriseleder eller projektleder. Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og har læst videre til eksempelvis bygningskonstruktør. Alternativt har du anden relevant uddannelse men vigtigst er erfaring fra lignende stilling. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljøloven og har en naturlig interesse for maskiner og grej. Derudover besidder du en generel god IT-forståelse. Din bopæl er i området, da du skal være synlig i den daglige opfølgning på de igangværende projekter hvorfor der kræves alm. kørekort B BE. Desuden tænker vi, at du: Har tilsynserfaring Har tilbudserfaring Har ledelseserfaring Har et godt overblik og kan håndtere flere igangværende projekter samtidig Tager ejerskab over dine projekter og følger projektet igennem alle faser fra start til slut Formår at kommunikere respektfuldt både internt og eksternt, også selvom der er travlt Er god til at koordinere mellem forskellige faggrupper Du brænder for projektledelse og koordinering, og du trives med og er vant til at arbejde selvstændigt. Du sikrer opfølgning og færdiggørelse af projekter til rette tid, og du yder altid en engageret indsats med fokus på kvaliteten. Du trives i et uformelt arbejdsmiljø og har et godt humør og en positiv tilgang til dine opgaver. Vi ser frem til at høre fra dig JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for P. Olesen og Sønner A S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Søg hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. 45 30 85 13 31. Om P. Olesen og Sønner P. Olesen og Sønner A S er en danskejet familie-entreprenørvirksomhed med speciale i nedbrydning og miljøsanering og har eksisteret i mere end 50 år. Vi er styret af et stærkt kundefokus og lægger derfor afgørende vægt på ordentlighed og kvalitet i arbejdet. P. Olesen beskæftiger ca. 145 medarbejdere foruden adskillige underentreprenører og har kurs mod relevant certificering. Læs mere om virksomheden på www.p-olesen.dkBrænder du for at stå i spidsen for egne projekter, og trives du med at have stor indflydelse på egen hverdag og dagligt at møde nye faglige udfordringer? Så er det dig, vi søger til et spændende job som entrepriseleder.
 
 
 
P. Olesen og Sønner A/S søger en entrepriseleder med erfaring inden for nedbrydning og miljøsanering, som vil være med til at udvikle vores eksisterende kunder. Virksomheden er geografisk beliggende i Hovedgård ved Horsens samt ved Ringsted på Sjælland og har kunder i hele landet. 
 
Om jobbet 
Du bliver ansvarlig for egne projekter, store som små, og vil selvstændigt stå for at koordinere, planlægge og føre tilsyn med nedbrydningsprojekterne på Sjælland igennem de forskellige faser. 
 
Du ressourcestyrer og koordinerer projekternes medarbejdere, både ansatte og eksterne, samt sikrer, at udførelsen sker på en effektiv og sikkerhedsmæssigt forsvarlig måde. Sekundært vil du arbejde med detailprojektering, beregning og tilbudsgivning. 
 
Derudover indbefatter jobbet: 
  • Strukturering af byggepladsen, herunder planlægning, gennemførelse og opfølgning 
  • Koordinering mellem forskellige faggrupper, samarbejdspartnere og kunder 
  • En koordinerende rolle ift. medarbejdere og udstyr 
  • Deltagelse i rådgivnings- og byggemøder samt afvikling af interne infomøder 
  • Sikkerhed og kvalitetssikring samt efterlevelse af gældende lovgivning på området 
 
Om dig 
Du har erfaring fra nedbryderbranchen samt erfaring som entrepriseleder eller projektleder. Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og har læst videre til eksempelvis bygningskonstruktør. Alternativt har du anden relevant uddannelse – men vigtigst er erfaring fra lignende stilling. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til arbejdsmiljøloven og har en naturlig interesse for maskiner og grej. Derudover besidder du en generel god IT-forståelse. 
Din bopæl er i området, da du skal være synlig i den daglige opfølgning på de igangværende projekter – hvorfor der kræves alm. kørekort B/BE. 
 
Desuden tænker vi, at du:
  • Har tilsynserfaring 
  • Har tilbudserfaring 
  • Har ledelseserfaring 
  • Har et godt overblik og kan håndtere flere igangværende projekter samtidig 
  • Tager ejerskab over dine projekter og følger projektet igennem alle faser fra start til slut 
  • Formår at kommunikere respektfuldt både internt og eksternt, også selvom der er travlt 
  • Er god til at koordinere mellem forskellige faggrupper 
 
Du brænder for projektledelse og koordinering, og du trives med og er vant til at arbejde selvstændigt. Du sikrer opfølgning og færdiggørelse af projekter til rette tid, og du yder altid en engageret indsats med fokus på kvaliteten. Du trives i et uformelt arbejdsmiljø og har et godt humør og en positiv tilgang til dine opgaver. 
 
Vi ser frem til at høre fra dig 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for P. Olesen og Sønner A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Søg hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på tlf. +45 30 85 13 31.  
  
 
Om P. Olesen og Sønner
P. Olesen og Sønner A/S er en danskejet familie-entreprenørvirksomhed med speciale i nedbrydning og miljøsanering og har eksisteret i mere end 50 år. Vi er styret af et stærkt kundefokus og lægger derfor afgørende vægt på ordentlighed og kvalitet i arbejdet. P. Olesen beskæftiger ca. 145 medarbejdere foruden adskillige underentreprenører og har kurs mod relevant certificering. 
 
Læs mere om virksomheden på www.p-olesen.dk
ORS/Small/a588d09d_logo.pngJKS A/SNæstved2019-04-05T11:03:25.7732019-05-03T00:00:00
330008921Vi søger medarbejdere der kan komme op om morgenen, og arbejde hele natten, til diverse opgaver inden for entrepernørbranchen.Robot Hvem kan vi bruge? Vi kan bruge folk, der taler dansk, har lyst til at lære noget nyt, har arme ben som de kan bruge, et hoved der kan sidde en hjelm fast på, er bomstærke, aldrig syge, klar til at møde for en time siden, døgnet rundt, arbejde 92 timer om ugen, altid i godt humør, med totalt overblik og med kørekort, gerne til lastbil. Er det dig ?? eller kan du bare genkende noget af det, dansk tale og kørekort til bil er en nødvendighed, og du må også gerne have egen bil, da vi har skiftende arbejdssteder og tider, så er det dig vi skal bruge. Hvis du nu sidder og tænker, jamen hvad skal jeg kunne? Så er det svært at indkapsle, det er måske nemmere at forklare ved at fortælle hvem vi er. Derudover lærer vi dig det du skal kunne. Hvem er vi så? og hvad laver vi? Vi hedder Hardworkers.dk ApS, vi blev stiftet 2017, Vi driver en mandskabsudlejning- og entreprenør virksomhed, primært inden for vejteknik og anlæg. Den største del af virksomhedens aktiviteter er mandskabsudlejningen, det er ikke et vikarbureau, man er ansat hos os, på fuld tid, og så leverer vi mandskab, på timebasis, og fra time til time, til flere faste kunder. Derudover har vi også flere og flere projekter hvor vi selv står for hele bemandingen og udførslen. Langt størstedelen foregår på og omkring vejene, det vil sige afspærringer, asfaltarbejde, afstribning, græsslåning, montage af støjværn, autoværn, rækværker osv. Det kan også være maskinfører, forefaldende arbejde på byggepladser eller hvad vores kunder, eller vi, nu finder på. Da der altid foregår et eller andet, et eller andet sted, så er vi også et eller andet sted døgnet rundt, året rundt. Du kan se mere om os på vores hjemmeside hardworkers.dk og på Facebook. Vi ved at vi er en anderledes arbejdsplads, vi er helt med på at det, til tider, kan være stressende at opgaver pludselig kan blive ændret, og at arbejdstiden ikke altid ligger helt fast, men vi mener selv at vi behersker kaos, og plejer at få kabalen til at gå op til de flestes tilfredshed. Det kan kun lade sig gøre med fleksible medarbejdere, for at have det, bestræber vi os også efter at være fleksible, det kan være fridage, lån af værktøj og maskiner måske hjælp til et privat projekt, eller måske et lille forskud på lønnen ??. Da vi i det daglige farer lidt i hver sin retning, og kun ser hinanden en gang imellem, gør vi det at vi i januar holder julefrokost for alle, og der inviterer vi også partneren med, da vi godt ved at vi trækker lidt på tålmodigheden der, når der er travlt, og i løbet af sommeren prøver vi at samle så mange som muligt også, til en form for arrangement. I årets stille måneder, fordriver vi tiden med lidt kurser, selvfølgelig først og fremmest certifikater og kørekort som vi har brug for i det daglige, men vi lytter også på ønsker, der kunne jo være inspiration til nye forretningsområder. Hvis du har spørgsmål, eller kunne tænke dig at høre mere, og er frisk på at prøve en anderledes arbejdsplads, hvor det går stærkt og hvor kaos og kammeratskab går hånd i hånd, i en absolut uhøjtidelig tone, med alle led i virksomheden, så send mig en mail på job@hardworkers.dk, jeg hedder Ole Lambæk det er mig der er direktøren, og jeg ansætter folk, hvis de er indstillet på at arbejde, have det sjovt og tjene lidt penge på det. PS. Lad være med at ringe, jeg ved godt at man bliver anbefalet at henvende sig personligt, men du risikerer at få en i røret som har alt muligt andet i hovedet, og så glemmer at ringe tilbage, og det ville være ærgerligt, når det er dig vi skal bruge.

Hvem kan vi bruge? Vi kan bruge folk, der taler dansk, har lyst til at lære noget nyt, har arme & ben som de kan bruge, et hoved der kan sidde en hjelm fast på, er bomstærke, aldrig syge, klar til at møde for en time siden, døgnet rundt, arbejde 92 timer om ugen, altid i godt humør, med totalt overblik og med kørekort, gerne til lastbil.

Er det dig ?? eller kan du bare genkende noget af det, dansk tale og kørekort til bil er en nødvendighed, og du må også gerne have egen bil, da vi har skiftende arbejdssteder og tider, så er det dig vi skal bruge.

Hvis du nu sidder og tænker, jamen hvad skal jeg kunne? Så er det svært at indkapsle, det er måske nemmere at forklare ved at fortælle hvem vi er. Derudover lærer vi dig det du skal kunne.

Hvem er vi så? og hvad laver vi? Vi hedder Hardworkers.dk ApS, vi blev stiftet 2017,

Vi driver en mandskabsudlejning- og entreprenør virksomhed, primært inden for vejteknik og anlæg. Den største del af virksomhedens aktiviteter er mandskabsudlejningen, det er ikke et vikarbureau, man er ansat hos os, på fuld tid, og så leverer vi mandskab, på timebasis, og fra time til time, til flere faste kunder. Derudover har vi også flere og flere ”projekter” hvor vi selv står for hele bemandingen og udførslen.

Langt størstedelen foregår på og omkring vejene, det vil sige afspærringer, asfaltarbejde, afstribning, græsslåning, montage af støjværn, autoværn, rækværker osv. Det kan også være maskinfører, forefaldende arbejde på byggepladser eller hvad vores kunder, eller vi, nu finder på.

Da der altid foregår et eller andet, et eller andet sted, så er vi også et eller andet sted døgnet rundt, året rundt.

Du kan se mere om os på vores hjemmeside hardworkers.dk og på Facebook.

Vi ved at vi er en anderledes arbejdsplads, vi er helt med på at det, til tider, kan være stressende at opgaver pludselig kan blive ændret, og at arbejdstiden ikke altid ligger helt fast, men vi mener selv at vi behersker kaos, og plejer at få kabalen til at gå op til de flestes tilfredshed.

Det kan kun lade sig gøre med fleksible medarbejdere, for at have det, bestræber vi os også efter at være fleksible, det kan være fridage, lån af værktøj og maskiner måske hjælp til et privat projekt, eller måske et lille forskud på lønnen ??.

Da vi i det daglige farer lidt i hver sin retning, og kun ser hinanden en gang imellem, gør vi det at vi i januar holder julefrokost for alle, og der inviterer vi også partneren med, da vi godt ved at vi trækker lidt på tålmodigheden der, når der er travlt, og i løbet af sommeren prøver vi at samle så mange som muligt også, til en form for arrangement.

I årets stille måneder, fordriver vi tiden med lidt kurser, selvfølgelig først og fremmest certifikater og kørekort som vi har brug for i det daglige, men vi lytter også på ønsker, der kunne jo være inspiration til nye forretningsområder.

Hvis du har spørgsmål, eller kunne tænke dig at høre mere, og er frisk på at prøve en anderledes arbejdsplads, hvor det går stærkt og hvor kaos og kammeratskab går hånd i hånd, i en absolut uhøjtidelig tone, med alle led i virksomheden, så send mig en mail på job@hardworkers.dk, jeg hedder Ole Lambæk det er mig der er direktøren, og jeg ansætter folk, hvis de er indstillet på at arbejde, have det sjovt og tjene lidt penge på det.

PS. Lad være med at ringe, jeg ved godt at man bliver anbefalet at henvende sig personligt, men du risikerer at få en i røret som har alt muligt andet i hovedet, og så glemmer at ringe tilbage, og det ville være ærgerligt, når det er dig vi skal bruge.

Hardworkers.dk ApSSvinninge2019-04-17T00:00:002019-04-23T00:00:00
330007888Chauffør indenfor entreprenør branchenRobot - Kørsel indenfor entreprenør branchen - Fordel hvis man har arbejdet indenfor entreprenør faget - Erfaring påkrævet - Tiltrædelse hurtigst muligt - Kørekort C

- Kørsel indenfor entreprenør branchen

- Fordel hvis man har arbejdet indenfor entreprenør faget

- Erfaring påkrævet

- Tiltrædelse hurtigst muligt

- Kørekort C

Sjællands Vikarservice ApSFrederikssund2019-04-15T00:00:002019-04-28T00:00:00
330006384Dygtig medarbejder til byggesagsbehandlingRobot Lejre Kommune er et sted med smuk og storslået natur. Et sted med 49 små byer og landsbyer og en hel masse andre levende steder. Der sker rigtig meget i Lejre Kommune, og derfor har vi travlt. Lyder det som et sted, hvor du har lyst til at arbejde, og synes du, at byggesagsbehandling er spændende, så er du måske den, vi leder efter. Om jobbet De primære arbejdsopgaver er: Byggesagsbehandling af bolig- og erhvervsbyggeri. BBR-opgaver, bl.a. indberetning af byggesager i BBR. Ud over de opgaverne nævnt ovenfor, får du også berøring med f.eks. sager omkring byfornyelsesloven og adressesager, ligesom du vil kunne komme til at yde sekretariatsbistand til hegnssynet. Andre opgaver kan opså blive relevante afhængigt af din baggrund og kompetencer I det faglige team, som du bliver en del af, får du seks erfarne kolleger som arbejder med samme opgaver. Om dig Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og du må gerne have erfaring fra lignende arbejde. Men du kan også være nyuddannet med flair og interesse for byggesagsbehandling. Stillingen kræver, at du arbejder systematisk, målrettet og er i stand til at holde mange bolde i luften. Du får tingene fra hånden også i en travl hverdag med forstyrrelser. Du evner desuden at have overblik, og så har du en pragmatisk og praktisk tilgang til opgaveløsningen. En stor del af jobbet er dialog. Dialog med borgere, virksomheder, rådgivere, kolleger og andre. Vi ønsker os derfor en kollega, som er god til at samarbejde og kommunikere med alle. Og vi sætter pris på et optimistisk livssyn og godt humør i hverdagen. Om os Du vil blive en del af Center for Teknik Miljø. I Center for Teknik og Miljø får du ca. 40 dygtige og engagerede kolleger, der arbejder med alt indenfor planlægning, natur, miljø, byggeri og trafik. Vi har et godt socialt miljø, hvor tillid og frie rammer under ansvar er nøgleord. Der er kort fra beslutning til handling. Vores hverdag er præget af spændende faglige udfordringer, der er med til at udvikle os. Vi er ambitiøse og er ikke bange for at gå imod strømmen. Vi skaber muligheder for at borgerne kan udleve deres drømme hver især og sammen. Lejre Kommune er Vores sted. Et sted hvor der sker rigtig meget. Et sted, hvor vi deler og skaber sammen. Et sted, hvor man kan, hvis man vil. Er det et sted, du har lyst til at arbejde? Løn og ansættelse Vi lønner og ansætter efter gældende overenskomst. Stillingen er tidsbegrænset til den 31. december 2019. Tiltrædelse snarest muligt. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 22. maj 2019.

Lejre Kommune er et sted med smuk og storslået natur. Et sted med 49 små byer og landsbyer og en hel masse andre levende steder. Der sker rigtig meget i Lejre Kommune, og derfor har vi travlt. Lyder det som et sted, hvor du har lyst til at arbejde, og synes du, at byggesagsbehandling er spændende, så er du måske den, vi leder efter.

Om jobbet

De primære arbejdsopgaver er:

  • Byggesagsbehandling af bolig- og erhvervsbyggeri.
  • BBR-opgaver, bl.a. indberetning af byggesager i BBR.

Ud over de opgaverne nævnt ovenfor, får du også berøring med f.eks. sager omkring byfornyelsesloven og adressesager, ligesom du vil kunne komme til at yde sekretariatsbistand til hegnssynet. Andre opgaver kan opså blive relevante afhængigt af din baggrund og kompetencer

I det faglige team, som du bliver en del af, får du seks erfarne kolleger som arbejder med samme opgaver.

Om dig

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og du må gerne have erfaring fra lignende arbejde. Men du kan også være nyuddannet med flair og interesse for byggesagsbehandling.

Stillingen kræver, at du arbejder systematisk, målrettet og er i stand til at holde mange bolde i luften. Du får tingene fra hånden også i en travl hverdag med forstyrrelser. Du evner desuden at have overblik, og så har du en pragmatisk og praktisk tilgang til opgaveløsningen.

En stor del af jobbet er dialog. Dialog med borgere, virksomheder, rådgivere, kolleger og andre. Vi ønsker os derfor en kollega, som er god til at samarbejde og kommunikere med alle. Og vi sætter pris på et optimistisk livssyn og godt humør i hverdagen.

Om os

Du vil blive en del af Center for Teknik & Miljø. I Center for Teknik og Miljø får du ca. 40 dygtige og engagerede kolleger, der arbejder med alt indenfor planlægning, natur, miljø, byggeri og trafik. Vi har et godt socialt miljø, hvor tillid og frie rammer under ansvar er nøgleord. Der er kort fra beslutning til handling. Vores hverdag er præget af spændende faglige udfordringer, der er med til at udvikle os. Vi er ambitiøse og er ikke bange for at gå imod strømmen. Vi skaber muligheder for at borgerne kan udleve deres drømme – hver især og sammen.

Lejre Kommune er Vores sted. Et sted hvor der sker rigtig meget. Et sted, hvor vi deler og skaber sammen. Et sted, hvor man kan, hvis man vil. Er det et sted, du har lyst til at arbejde?

Løn og ansættelse

Vi lønner og ansætter efter gældende overenskomst. Stillingen er tidsbegrænset til den 31. december 2019.

Tiltrædelse snarest muligt. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 22. maj 2019.

Lejre KommuneLejre2019-04-12T00:00:002019-05-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ERFAREN ANLÆGSINGENIØR SØGES

DINES JØRGENSEN & CO A/S

Sorø
- til udfordrende projekter indenfor bla. byggemodning, vejanlæg og kloakering Vores afdeling i Sorø er i fuld gang med en række spændende og udfordrende anlægsprojekter. Da mange nye opgaver samtidig er på vej, søger vi snarest en erfaren og engage...
Indrykket:25. marts 2019
Udløbsdato:26. april 2019

P. Olesen og Sønner A/S søger entrepriseleder til Sjælland

JKS A/S

Næstved
Brænder du for at stå i spidsen for egne projekter, og trives du med at have stor indflydelse på egen hverdag og dagligt at møde nye faglige udfordringer? Så er det dig, vi søger til et spændende job som entrepriseleder. P. Olesen og Sønner A S søge...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Vi søger medarbejdere der kan komme op om morgenen, og arbejde hele natten, til diverse opgaver inden for entrepernørbranchen.

Hardworkers.dk ApS

Svinninge
Hvem kan vi bruge? Vi kan bruge folk, der taler dansk, har lyst til at lære noget nyt, har arme ben som de kan bruge, et hoved der kan sidde en hjelm fast på, er bomstærke, aldrig syge, klar til at møde for en time siden, døgnet rundt, arbejde 92 ti...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:23. april 2019

Chauffør indenfor entreprenør branchen

Sjællands Vikarservice ApS

Frederikssund
- Kørsel indenfor entreprenør branchen - Fordel hvis man har arbejdet indenfor entreprenør faget - Erfaring påkrævet - Tiltrædelse hurtigst muligt - Kørekort C
Indrykket:15. april 2019
Udløbsdato:28. april 2019

Dygtig medarbejder til byggesagsbehandling

Lejre Kommune

Lejre
Lejre Kommune er et sted med smuk og storslået natur. Et sted med 49 små byer og landsbyer og en hel masse andre levende steder. Der sker rigtig meget i Lejre Kommune, og derfor har vi travlt. Lyder det som et sted, hvor du har lyst til at arbejde, ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:8. maj 2019