Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder vedr. etablering af Danish Tecnical High Voltage Center

Skive College søger til nyoprettet stilling en projektleder, som skal stå for første fase omkring afklaring, udvikling og beskrivelse af en businesscase for det kommende Danish Tecnical High Voltage Center (DTHV-center) i forbindelse med GreenLab Skive. Stillingen er tidsbegrænset men med mulighed for forlængelse.

 

GreenLab Skive er godt i gang med etableringen af en energisymbiose, hvori en lang række af virksomheder og institutioner allerede er eller tænkes at etablere sig.

 

Projektlederen skal være med til at udarbejde og beskrive businesscasen. I den forbindelse vil projektlederen skulle arbejde tæt sammen med interessenter til det kommende DTHV-center, leverandører til forsyningsbranchen, forsyningsvirksomheder samt GreenLab Skive. Det bliver som medlem af en etableret styregruppe og nedsatte taskforce-grupper omkring projektet.

 

Kompetencer og egenskaber som overblik, erfaring, samarbejdsevner, drive, gode kommunikationsevner og selvstændighed er vigtige ift. arbejdet med jobfunktionen, da du som projektleder vil være ansvarlig for at udarbejde teknisk, lovmæssigt og økonomisk aftalegrundlag for etableringen af DTHV-centret.

 

Arbejdsområde

 

Projektlederens opgaver vil være afvekslende og blandt andet indeholde følgende områder:

  • Arbejdet med færdiggørelse og kvalificering af masterplan og businesscase som endelig forhandlings- og beslutningsgrundlag for etablering af det kommende DTHV-center i GreenLab Skive.
  • Afdækning af lovmæssige og juridiske forhold i etablering, opstart og drift af DTHV-centret. Og herunder indgå i et samarbejde og kontrahering med Greenlab Skive A/S.
  • Varetage håndtering af og udarbejdelse af kontrakt- og samarbejdsformer med på den ene side Greenlab Skive A/S og på den anden side interessenter til DTHV-centeret.
  • Afklaring af forskellige muligheder for ejerkonstruktion eller konsortiedannelse og de kontrakter som et kommende DTHV-centret skal være en del af.
  • Afklaring af forhold vedrørende DTHV-centrets brug af distributionsnetværk ejet af Greenlab Skive A/S  
  • Udarbejde, planlægge og projektere beslutningsgrundlag for lejekontrakt (samarbejdsaftale) mellem Greenlab Skive og Skive College installationer.
  • Udarbejde projektforslag til kontraktformer med udstyrsleverandører af højvoltsmaterialer, værktøj og måleudstyr (sponsorer til DTHV-center).
  • Udarbejde projektforslag inkl. budgetter og tidsplaner for projektet.

 

Du vil blive en del af et erfarent lederteam på Skive College og være i tæt samarbejde med Greenlab Skive A/S, og du vil referere til Skive Colleges udviklingsleder.

 

Den primære kommunikation foregår på dansk på et højt niveau, men det er en forudsætning, at du også kan kommunikere på engelsk. Du skal kunne kommunikere målrettet på alle niveauer og forstå vigtigheden af kommunikation. Du tænker selvstændigt og er selvkørende i opgaveløsningen, men også en teamplayer.

 

Tonen er positiv, ligefrem og løsningsorienteret, så det forventes, at du er typen, der siger tingene lige ud og får opgaverne fra hånden. Du skal være god til at skabe relationer til gavn for projekterne og mulige nye opgaver.

 

Profil

 

Vi forventer, at du har flere års erfaring med teknisk projektledelse samt trives og motiveres af hele projektforløbet, herunder at du mestrer alle faser i projektstyringen og kan skabe resultater. Vi forestiller os en projektleder med uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelsesbaggrund, og som har erfaring indenfor rådgivning og projektering men også gerne kompetencer indenfor:

  • Energi/forsyning, fjernvarme
  • Driftsoptimering
  • Udbud, tilbudsevaluering og kontrahering

 

Løn og ansættelsesvilkår

 

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

 

Ansøgning

 

Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk senest den 28. juli 2019 kl. 9.00. På menulinjen vælger du ”Om Skive College” samt "Jobs på Skive College". Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 31.  

 

Tiltrædelse

 

Den 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter.

 

Yderligere information:

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Jens Høffner på jho@skivecollege.dk eller 29 28 71 36.

 

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere. Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk.
Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047532Phoenix-4efa8b2f12019-06-25T00:00:00Projektleder vedr. etablering af Danish Tecnical High Voltage Center

Skive College søger til nyoprettet stilling en projektleder, som skal stå for første fase omkring afklaring, udvikling og beskrivelse af en businesscase for det kommende Danish Tecnical High Voltage Center (DTHV-center) i forbindelse med GreenLab Skive. Stillingen er tidsbegrænset men med mulighed for forlængelse.

 

GreenLab Skive er godt i gang med etableringen af en energisymbiose, hvori en lang række af virksomheder og institutioner allerede er eller tænkes at etablere sig.

 

Projektlederen skal være med til at udarbejde og beskrive businesscasen. I den forbindelse vil projektlederen skulle arbejde tæt sammen med interessenter til det kommende DTHV-center, leverandører til forsyningsbranchen, forsyningsvirksomheder samt GreenLab Skive. Det bliver som medlem af en etableret styregruppe og nedsatte taskforce-grupper omkring projektet.

 

Kompetencer og egenskaber som overblik, erfaring, samarbejdsevner, drive, gode kommunikationsevner og selvstændighed er vigtige ift. arbejdet med jobfunktionen, da du som projektleder vil være ansvarlig for at udarbejde teknisk, lovmæssigt og økonomisk aftalegrundlag for etableringen af DTHV-centret.

 

Arbejdsområde

 

Projektlederens opgaver vil være afvekslende og blandt andet indeholde følgende områder:

  • Arbejdet med færdiggørelse og kvalificering af masterplan og businesscase som endelig forhandlings- og beslutningsgrundlag for etablering af det kommende DTHV-center i GreenLab Skive.
  • Afdækning af lovmæssige og juridiske forhold i etablering, opstart og drift af DTHV-centret. Og herunder indgå i et samarbejde og kontrahering med Greenlab Skive A/S.
  • Varetage håndtering af og udarbejdelse af kontrakt- og samarbejdsformer med på den ene side Greenlab Skive A/S og på den anden side interessenter til DTHV-centeret.
  • Afklaring af forskellige muligheder for ejerkonstruktion eller konsortiedannelse og de kontrakter som et kommende DTHV-centret skal være en del af.
  • Afklaring af forhold vedrørende DTHV-centrets brug af distributionsnetværk ejet af Greenlab Skive A/S  
  • Udarbejde, planlægge og projektere beslutningsgrundlag for lejekontrakt (samarbejdsaftale) mellem Greenlab Skive og Skive College installationer.
  • Udarbejde projektforslag til kontraktformer med udstyrsleverandører af højvoltsmaterialer, værktøj og måleudstyr (sponsorer til DTHV-center).
  • Udarbejde projektforslag inkl. budgetter og tidsplaner for projektet.

 

Du vil blive en del af et erfarent lederteam på Skive College og være i tæt samarbejde med Greenlab Skive A/S, og du vil referere til Skive Colleges udviklingsleder.

 

Den primære kommunikation foregår på dansk på et højt niveau, men det er en forudsætning, at du også kan kommunikere på engelsk. Du skal kunne kommunikere målrettet på alle niveauer og forstå vigtigheden af kommunikation. Du tænker selvstændigt og er selvkørende i opgaveløsningen, men også en teamplayer.

 

Tonen er positiv, ligefrem og løsningsorienteret, så det forventes, at du er typen, der siger tingene lige ud og får opgaverne fra hånden. Du skal være god til at skabe relationer til gavn for projekterne og mulige nye opgaver.

 

Profil

 

Vi forventer, at du har flere års erfaring med teknisk projektledelse samt trives og motiveres af hele projektforløbet, herunder at du mestrer alle faser i projektstyringen og kan skabe resultater. Vi forestiller os en projektleder med uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelsesbaggrund, og som har erfaring indenfor rådgivning og projektering men også gerne kompetencer indenfor:

  • Energi/forsyning, fjernvarme
  • Driftsoptimering
  • Udbud, tilbudsevaluering og kontrahering

 

Løn og ansættelsesvilkår

 

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

 

Ansøgning

 

Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk senest den 28. juli 2019 kl. 9.00. På menulinjen vælger du ”Om Skive College” samt "Jobs på Skive College". Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 31.  

 

Tiltrædelse

 

Den 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter.

 

Yderligere information:

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Jens Høffner på jho@skivecollege.dk eller 29 28 71 36.

 

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere. Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk.
Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.

2019-07-29T00:51:28.283 Skive College søger til nyoprettet stilling en projektleder, som skal stå for første fase omkring afklaring, udvikling og beskrivelse af en businesscase for det kommende Danish Tecnical High Voltage Center (DTHV-center) i forbindelse med GreenLab Skive. Stillingen er tidsbegrænset men med mulighed for forlængelse. GreenLab Skive er godt i gang med etableringen af en energisymbiose, hvori en lang række af virksomheder og institutioner allerede er eller tænkes at etablere sig. Projektlederen skal være med til at udarbejde og beskrive businesscasen. I den forbindelse vil projektlederen skulle arbejde tæt sammen med interessenter til det kommende DTHV-center, leverandører til forsyningsbranchen, forsyningsvirksomheder samt GreenLab Skive. Det bliver som medlem af en etableret styregruppe og nedsatte taskforce-grupper omkring projektet. Kompetencer og egenskaber som overblik, erfaring, samarbejdsevner, drive, gode kommunikationsevner og selvstændighed er vigtige ift. arbejdet med jobfunktionen, da du som projektleder vil være ansvarlig for at udarbejde teknisk, lovmæssigt og økonomisk aftalegrundlag for etableringen af DTHV-centret. Arbejdsområde Projektlederens opgaver vil være afvekslende og blandt andet indeholde følgende områder: Arbejdet med færdiggørelse og kvalificering af masterplan og businesscase som endelig forhandlings- og beslutningsgrundlag for etablering af det kommende DTHV-center i GreenLab Skive.Afdækning af lovmæssige og juridiske forhold i etablering, opstart og drift af DTHV-centret. Og herunder indgå i et samarbejde og kontrahering med Greenlab Skive A S.Varetage håndtering af og udarbejdelse af kontrakt- og samarbejdsformer med på den ene side Greenlab Skive A S og på den anden side interessenter til DTHV-centeret.Afklaring af forskellige muligheder for ejerkonstruktion eller konsortiedannelse og de kontrakter som et kommende DTHV-centret skal være en del af.Afklaring af forhold vedrørende DTHV-centrets brug af distributionsnetværk ejet af Greenlab Skive A S Udarbejde, planlægge og projektere beslutningsgrundlag for lejekontrakt (samarbejdsaftale) mellem Greenlab Skive og Skive College installationer.Udarbejde projektforslag til kontraktformer med udstyrsleverandører af højvoltsmaterialer, værktøj og måleudstyr (sponsorer til DTHV-center).Udarbejde projektforslag inkl. budgetter og tidsplaner for projektet. Du vil blive en del af et erfarent lederteam på Skive College og være i tæt samarbejde med Greenlab Skive A S, og du vil referere til Skive Colleges udviklingsleder. Den primære kommunikation foregår på dansk på et højt niveau, men det er en forudsætning, at du også kan kommunikere på engelsk. Du skal kunne kommunikere målrettet på alle niveauer og forstå vigtigheden af kommunikation. Du tænker selvstændigt og er selvkørende i opgaveløsningen, men også en teamplayer. Tonen er positiv, ligefrem og løsningsorienteret, så det forventes, at du er typen, der siger tingene lige ud og får opgaverne fra hånden. Du skal være god til at skabe relationer til gavn for projekterne og mulige nye opgaver. Profil Vi forventer, at du har flere års erfaring med teknisk projektledelse samt trives og motiveres af hele projektforløbet, herunder at du mestrer alle faser i projektstyringen og kan skabe resultater. Vi forestiller os en projektleder med uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelsesbaggrund, og som har erfaring indenfor rådgivning og projektering men også gerne kompetencer indenfor: Energi forsyning, fjernvarmeDriftsoptimeringUdbud, tilbudsevaluering og kontrahering Løn og ansættelsesvilkår Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Ansøgning Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk senest den 28. juli 2019 kl. 9.00. På menulinjen vælger du Om Skive College samt Jobs på Skive College . Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 31. Tiltrædelse Den 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter. Yderligere information: Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Jens Høffner på jho@skivecollege.dk eller 29 28 71 36. Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere. Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk.Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.11jobnet4efa8b2f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-28T00:00:000000https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=skivets&JobNoticeId=2320EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandSkiveEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3550964Skive College11Kongsvingervej 17800SkiveDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset782040JobNet5008336500833610021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgProjektleder vedr. etablering af Danish Tecnical High Voltage Center12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362116231noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330107850Product Manager for Land PowerRobot Do you have passion to drive the product life cycle from concept to launch and follow it through from cradle to grave. Do you have a strong commercial understanding? Use these skills to make sure our products live up to our customers technical needs, in a position, where you: Work strategically with your own, complex product portfolio, as you define tasks and focus areas in the development of our products Collaborate closely with Sales, subsidiaries and distributors as well as R D you will be the technical expert to your sales colleagues and define new development focus areas for R D Will be part of a global market leader who develops new ways of reducing fuel consumption and maintenance expenses for the world s power generating industries Welcome to DEIF In our Sales Business Area organisation, you join 4 colleagues in our Land Power product management team. With eyes on our market trends and our product strategies, we are developing our existing platforms and preparing to launch the future platform for control solutions to the global Prime Power industry. Therefore, we need you to ensure that your products meet the needs and demands of our global customers you will be product manager for the Plant Management Systems and generator controls for the IPP (Independent Power Producers) and rental market Your primary task will be to analyse the market customer needs as well as competitors and their prices and solutions and based on that knowledge, you ensure we develop the exact technical features that our customers want and need, explains Business Area Manager Badri Narayanan Suresh . Be part of retaining our leadership position in Prime Power sub segment DEIF has a leading position in the Prime Power Sub segment with leading IPP (Independent Power Producers) and Rental companies working with us. We have also introduced solutions that meets the demands of the new Grid Code VDE 4110 and G99, the environmental regulations for emissions Tier 4 F and Stage V We have the pleasure and challenge of retaining this leadership position and you as the product manager will play an important role in this effort. Technical background combined with a commercial interest You have preferably 5 to 7 years of experience in product management You have knowledge of generator control and automation from the Diesel Gas Generator industry. Exposure to working with large Independent power producer rental companies will be an advantage. You have a commercial approach, allowing you to understand how technical development and business work together You are able to travel 45 days per year to e.g. exhibitions and customer meetings You speak and write English effortlessly Interested? If you want to learn more about the position, feel free to contact Business Area Manager Badrinarayanan Suresh, bsu@deif.com, 45 40709654 Send your application and CV as soon as possible via our website www.deif.com careers. We look forward to hearing from you. What can you expect to find at DEIF? DEIF offers an interesting and independent job with development opportunities in a healthy, growth-oriented company which is always prepared for changes. Here, you get attractive job conditions in a position where freedom with responsibility is part of everyday life, and the work environment is informal, dynamic and by good collegiate teamwork between colleagues. Our organisation is characterised by highly motivated, independent and responsible employees who all put our customers at the centre. Based on the intention of maintaining skilled employees, we emphasise efficient human resource management, and we have a flexible attitude towards working hours, a policy for home offices, an open information policy, a favourable canteen scheme, a pension scheme, etc. About DEIF Established in Denmark in 1933, the DEIF Group is today a global market leader in green, safe and reliable control solutions for decentralised power production on land and at sea. Put a little simpler: We make sure that the power never goes out. The DEIF group is privately owned by the founder s son, Toke Foss, and today DEIF has more than 630 employees and is represented in over 50 key markets. 20 of our employees work within R D, identifying new environment friendly ways of reducing maintenance expenses and fuel consumption for the world s power generating industries. We call it: POWER EFFICIENCY.

Do you have passion to drive the product life cycle from concept to launch and follow it through from cradle to grave. Do you have a strong commercial understanding?

Use these skills to make sure our products live up to our customers’ technical needs, in a position, where you:

  • Work strategically with your own, complex product portfolio, as you define tasks and focus areas in the development of our products
  • Collaborate closely with Sales, subsidiaries and distributors as well as R&D – you will be the technical expert to your sales colleagues and define new development focus areas for R&D

  • Will be part of a global market leader who develops new ways of reducing fuel consumption and maintenance expenses for the world’s power generating industries

Welcome to DEIF
In our Sales & Business Area organisation, you join 4 colleagues in our Land Power product management team. With eyes on our market trends and our product strategies, we are developing our existing platforms and preparing to launch the future platform for control solutions to the global Prime Power industry.

Therefore, we need you to ensure that your products meet the needs and demands of our global customers – you will be product manager for the Plant Management Systems and generator controls for the IPP (Independent Power Producers) and rental market 

Your primary task will be to analyse the market – customer needs as well as competitors and their prices and solutions – and based on that knowledge, you ensure we develop the exact technical features that our customers want and need,” explains Business Area  Manager Badri Narayanan Suresh .

Be part of retaining our leadership position in Prime Power sub segment
DEIF has a leading position in the Prime Power Sub segment with leading IPP (Independent Power Producers) and Rental companies working with us. We have also introduced solutions that meets the demands of the new Grid Code VDE 4110 and G99, the environmental regulations for emissions Tier 4 F and Stage V 

We have the pleasure and challenge of retaining this leadership position and you as the product manager will play an important role in this effort.

Technical background combined with a commercial interest

  • You have preferably 5 to 7 years of experience in product management

  • You have knowledge of generator control and automation from the Diesel / Gas Generator industry. Exposure to working with large Independent power producer / rental companies will be an advantage.

  • You have a commercial approach, allowing you to understand how technical development and business work together

  • You are able to travel 45 days per year to e.g. exhibitions and customer meetings

  • You speak and write English effortlessly

Interested?
If you want to learn more about the position, feel free to contact Business Area Manager Badrinarayanan Suresh, bsu@deif.com, +45 40709654

Send your application and CV as soon as possible via our website www.deif.com/careers.

We look forward to hearing from you. 

What can you expect to find at DEIF?
DEIF offers an interesting and independent job with development opportunities in a healthy, growth-oriented company which is always prepared for changes. Here, you get attractive job conditions in a position where freedom with responsibility is part of everyday life, and the work environment is informal, dynamic and by good collegiate teamwork between colleagues.

Our organisation is characterised by highly motivated, independent and responsible employees who all put our customers at the centre. Based on the intention of maintaining skilled employees, we emphasise efficient human resource management, and we have a flexible attitude towards working hours, a policy for home offices, an open information policy, a favourable canteen scheme, a pension scheme, etc.

About DEIF
Established in Denmark in 1933, the DEIF Group is today a global market leader in green, safe and reliable control solutions for decentralised power production on land and at sea. Put a little simpler: We make sure that the power never goes out.

The DEIF group is privately owned by the founder's son, Toke Foss, and today DEIF has more than 630 employees and is represented in over 50 key markets. 20% of our employees work within R&D, identifying new environment friendly ways of reducing maintenance expenses and fuel consumption for the world’s power generating industries. We call it: POWER EFFICIENCY.

DEIF A/SSkive2019-10-16T00:00:002019-12-09T00:00:00
330107092NAV/ERP-konsulent (LS Retail eller Produktion)Robot NAV ERP-konsulent (LS Retail eller Produktion) Vi har travlt i ERP afdelingen, og derfor søger vi en ekstra ressource til at hjælpe vores kunder. Beskrivelse af virksomheden: Fiks IT ApS blev stiftet i december 2015. Formålet har fra dag t været at tilbyde tilgængelig, troværdig og punktlig IT-drift og support, for små- og mellemstore virksomheder, beliggende i det midtjyske. I sommeren 2016 blev Fiks IT udvidet med en ERP-afdeling, med fokus på at levere, optimere og med kunden, udvikle NAV og Dynamics 365 ERP-systemer fra Microsoft. I 2018 blev afdelingen udvidet med et Uniconta samarbejde. Vi har et inspirerende arbejdsmiljø, med en uformel og humoristisk omgangstone, hvor alle medarbejdere er engagerede og brænder for deres enkelte arbejdsområder. Som ansat I Fiks IT er der mulighed for personlig og faglig udvikling, hvor du vil blive hørt og inddraget i de dele af virksomheden, du brænder for og hvor du kan gøre en forskel. Ligeledes vil der være store muligheder for at sætte dine egne aftryk på arbejdsprocesserne i ERP-afdelingen, ikke mindst dine egne opgaver. Jobbet:Lidt atypisk søger vi at ansætte n af to positioner, du skal derfor kunne se dig selv i n af dem, og ikke nødvendigvis dem begge: LS Retail konsulent:Hos Fiks IT er vi partnere med LS Retail. Som LS Retail konsulent vil dine primære opgaver bestå i at være ressource i forbindelse med opsætning og implementering af LS-systemer hos vores kunder, med efterfølgende undervisning og support. ERP-konsulent, Produktion:Som konsulent med speciale i produktion vil det være din primære opgave at være kundens sparringspartner omkring opsætning, udvikling og support i forhold til produktion, samt projektleder på udviklingsopgaver opstået heraf. Ligeledes i forbindelse med implementering af ERP-systemer vil det være dit ansvar at sikre opsætning, udvikling og oplæring i forhold til kundernes behov. Om dig: Det vigtige er at du har arbejdet med Microsoft NAV Business Central i en årrække. Vi lægger stor vægt på at du har virksomhedskendskab og virksomhedsforståelse, da du vil skulle arbejde med virksomheder i forskellige brancher og størrelser. Det er derfor vigtigt at du har en naturlig fornemmelse af generel virksomhedsopbygning og struktur, og hvordan de enkelte afdelinger har indvirkning på hinanden. I stillingen vil der være behov for at have gang i mange sager på n gang, og det er vigtigt at kunne holde overblik, og fokusere på at få lukket opgaverne som aftalt. Derudover er det vigtigt at du personligt nyder at arbejde i især NAV og de muligheder systemet kan give, og brænder for at give kunderne adgang til disse muligheder. LS Retail konsulent:Det er vigtigt at du allerede arbejder eller har arbejdet med LS retail, og generelt har indblik i kassesystemer, og de daglige processer forbundet med retail salg. Et godt kendskab til Microsoft NAV Business Central er en klar fordel. ERP-konsulent, Produktion:Det er vigtigt at du har et stort og bredt indblik i produktionsprocesserne og generel forståelse af hele supply chain. Du skal have praktisk erfaring fra produktionsvirksomheder, f.eks. som planlægger, produktionsleder, indkøber eller andet. Ansøgningsfrist:Vi er altid på udkig efter de rigtige folk til vores afdeling. Ansættelsesdato:Efter aftale. Arbejdssted: Fiks IT ApS, Eli Christensensvej 49, 7430 Ikast Send ansøgning: Send ansøgning til: info@fiksit.dk skriv NAV LS eller Produktion i mail beskrivelsen. Kontaktoplysninger: Har du spørgsmål til stillingen, kontakt ERP-konsulent Lars Hempel Hedegaard lh@fiksit.dk 45 9244 3781 Læs mere om os på: www.fiksit.dk

NAV/ERP-konsulent (LS Retail eller Produktion)

 Vi har travlt i ERP afdelingen, og derfor søger vi en ekstra ressource til at hjælpe vores kunder.

Beskrivelse af virksomheden:

Fiks IT ApS blev stiftet i december 2015.

Formålet har fra dag ét været at tilbyde tilgængelig, troværdig og punktlig IT-drift og support, for små- og mellemstore virksomheder, beliggende i det midtjyske. I sommeren 2016 blev Fiks IT udvidet med en ERP-afdeling, med fokus på at levere, optimere og med kunden, udvikle NAV og Dynamics 365 ERP-systemer fra Microsoft. I 2018 blev afdelingen udvidet med et Uniconta samarbejde.

Vi har et inspirerende arbejdsmiljø, med en uformel og humoristisk omgangstone, hvor alle medarbejdere er engagerede og brænder for deres enkelte arbejdsområder.

Som ansat I Fiks IT er der mulighed for personlig og faglig udvikling, hvor du vil blive hørt og inddraget i de dele af virksomheden, du brænder for og hvor du kan gøre en forskel. Ligeledes vil der være store muligheder for at sætte dine egne aftryk på arbejdsprocesserne i ERP-afdelingen, ikke mindst dine egne opgaver.

 

Jobbet:
Lidt atypisk søger vi at ansætte én af to positioner, du skal derfor kunne se dig selv i én af dem, og ikke nødvendigvis dem begge:

 

LS Retail konsulent:
Hos Fiks IT er vi partnere med LS Retail. Som LS Retail konsulent vil dine primære opgaver bestå i at være ressource i forbindelse med opsætning og implementering af LS-systemer hos vores kunder, med efterfølgende undervisning og support.

ERP-konsulent, Produktion:
Som konsulent med speciale i produktion vil det være din primære opgave at være kundens sparringspartner omkring opsætning, udvikling og support i forhold til produktion, samt projektleder på udviklingsopgaver opstået heraf. Ligeledes i forbindelse med implementering af ERP-systemer vil det være dit ansvar at sikre opsætning, udvikling og oplæring i forhold til kundernes behov.

 

Om dig:

Det vigtige er at du har arbejdet med Microsoft NAV/Business Central i en årrække. Vi lægger stor vægt på at du har virksomhedskendskab og virksomhedsforståelse, da du vil skulle arbejde med virksomheder i forskellige brancher og størrelser. Det er derfor vigtigt at du har en naturlig fornemmelse af generel virksomhedsopbygning og struktur, og hvordan de enkelte afdelinger har indvirkning på hinanden. I stillingen vil der være behov for at have gang i mange sager på én gang, og det er vigtigt at kunne holde overblik, og fokusere på at få lukket opgaverne som aftalt. Derudover er det vigtigt at du personligt nyder at arbejde i især NAV og de muligheder systemet kan give, og brænder for at give kunderne adgang til disse muligheder.

LS Retail konsulent:
Det er vigtigt at du allerede arbejder eller har arbejdet med LS retail, og generelt har indblik i kassesystemer, og de daglige processer forbundet med retail salg. Et godt kendskab til Microsoft NAV/Business Central er en klar fordel.

ERP-konsulent, Produktion:
Det er vigtigt at du har et stort og bredt indblik i produktionsprocesserne og generel forståelse af hele supply chain. Du skal have praktisk erfaring fra produktionsvirksomheder, f.eks. som planlægger, produktionsleder, indkøber eller andet.

 

Ansøgningsfrist:
Vi er altid på udkig efter de rigtige folk til vores afdeling.

 

Ansættelsesdato:
Efter aftale.

 

Arbejdssted:

Fiks IT ApS, Eli Christensensvej 49, 7430 Ikast

 

Send ansøgning:

Send ansøgning til: info@fiksit.dk – skriv
”NAV LS eller Produktion” i mail beskrivelsen.

 

Kontaktoplysninger:

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt

ERP-konsulent Lars Hempel Hedegaard

lh@fiksit.dk

+45 9244 3781

Læs mere om os på: www.fiksit.dk

WE Fiks IT ApSIkast2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330114488Leder til opbygning og udvikling af have-, lager- og håndværksafdelingRobot Er du frisk på udfordringer, har du iværksætterånd og lyst til at være ledende medarbejder for omkring 3-5 have-, lager- og lettere håndværksmedarbejdere? Er det måske dig, vi mangler. FlexVirk IVS er en 2½ år gammel virksomhed, som stadig vokser og derfor søger vi en ledende medarbejder, som både løser, de indkomne opgaver, leder og fordeler arbejdet samt brænder for at være med til at opbygge og videreudvikle vores have-, lager- og håndværksafdeling. Dine arbejdsopgaver bliver at: selv løse opgaver med kvalitet, stabilitet og service i verdensklasse sørge for at alle kunder bliver serviceret godt og effektivt fordele opgaverne mellem medarbejderne og instruere dem oplære, følge op og udvikle nye medarbejdere prissætte, opbygge og videreudvikle afdelingen sammen med lederteamet Vi forventer, at du: har flere års erfaring med have-, lager og eller forskelligt håndværksarbejde har øje for detaljer og er yderst kvalitetsbevidst er fleksibel, og tager ejerskab, så du kommer i mål med alle opgaverne har stærke IT administrative kundskaber i forhold til planlægning og indberetninger kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt vil stå til rådighed, være ansporende, inspirerende og drage omsorg for medarbejderne har humor, da vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone er engageret, pålidelig og rummelig har gyldigt kørekort og egen bil ( trailer er en fordel), som kan bruges i jobbet FlexVirk IVS er en privat og ustøttet socioøkonomisk virksomhed, som ansætter fleksjobbere, flygtninge og andre, der har et stærkt ønske om at komme på arbejdsmarkedet. Vi brænder for det, vi laver, og sætter en ære i hele tiden at gøre det bedste for vores kunder og medarbejdere gennem dialog, tillid og åbenhed. Hvad tilbyder vi? Et spændende job i et utraditionelt arbejdsmiljø med høj medbestemmelse En arbejdsplads med en stærk social arbejdskultur og med stor mangfoldighed Du bliver en del af et voksende team, der sammen stræber efter at blive bedre og større Relevante kurser, foredrag og events, som du vil have mulighed for at deltage i Din ugentlige arbejdstid vil være mellem 0 40 timer, da du er med til at bygge en afdeling op. Løn på timebasis efter kvalifikationer. Søger du et dynamisk job med stor medindflydelse og hvor 2 dage aldrig er ens, så send en motiveret ansøgning og CV snarest til direktør Anne Stecher på post@flexvirk.dk. Der vil løbende blive holdt samtaler med relevante kandidater.

Er du frisk på udfordringer, har du iværksætterånd og lyst til at være ledende medarbejder for omkring 3-5 have-, lager- og lettere håndværksmedarbejdere? – Er det måske dig, vi mangler.

 

FlexVirk IVS er en 2½ år gammel virksomhed, som stadig vokser og derfor søger vi en ledende medarbejder, som både løser, de indkomne opgaver, leder og fordeler arbejdet samt brænder for at være med til at opbygge og videreudvikle vores have-, lager- og håndværksafdeling.

 

Dine arbejdsopgaver bliver at:

  • selv løse opgaver med kvalitet, stabilitet og service i verdensklasse
  • sørge for at alle kunder bliver serviceret godt og effektivt
  • fordele opgaverne mellem medarbejderne og instruere dem
  • oplære, følge op og udvikle nye medarbejdere
  • prissætte, opbygge og videreudvikle afdelingen sammen med lederteamet

Vi forventer, at du:

  • har flere års erfaring med have-, lager og/eller forskelligt håndværksarbejde
  • har øje for detaljer og er yderst kvalitetsbevidst
  • er fleksibel, og tager ejerskab, så du kommer i mål med alle opgaverne
  • har stærke IT/administrative kundskaber i forhold til planlægning og indberetninger
  • kan kommunikere direkte, målrettet og effektivt både skriftligt og mundtligt
  • vil stå til rådighed, være ansporende, inspirerende og drage omsorg for medarbejderne
  • har humor, da vi sætter pris på en uhøjtidelig omgangstone
  • er engageret, pålidelig og rummelig
  • har gyldigt kørekort og egen bil (+trailer er en fordel), som kan bruges i jobbet

FlexVirk IVS er en privat og ustøttet socioøkonomisk virksomhed, som ansætter fleksjobbere, flygtninge og andre, der har et stærkt ønske om at komme på arbejdsmarkedet. Vi brænder for det, vi laver, og sætter en ære i hele tiden at gøre det bedste for vores kunder og medarbejdere gennem dialog, tillid og åbenhed.

 

Hvad tilbyder vi?

  • Et spændende job i et utraditionelt arbejdsmiljø med høj medbestemmelse
  • En arbejdsplads med en stærk social arbejdskultur og med stor mangfoldighed
  • Du bliver en del af et voksende team, der sammen stræber efter at blive bedre og større
  • Relevante kurser, foredrag og events, som du vil have mulighed for at deltage i

Din ugentlige arbejdstid vil være mellem 0 – 40 timer, da du er med til at bygge en afdeling op. Løn på timebasis efter kvalifikationer.

Søger du et dynamisk job med stor medindflydelse og hvor 2 dage aldrig er ens, så send en motiveret ansøgning og CV snarest til direktør Anne Stecher på post@flexvirk.dk. Der vil løbende blive holdt samtaler med relevante kandidater.

 

 

FlexVirk IVSRanders SV2019-10-30T00:00:002019-12-01T00:00:00
330116069Erfaren projektleder til MulticutRobot Som projektleder ved Multicut får du ansvaret for at sikre en effektiv implementering af nye kundeprojekter i produktionen. Du er i løbende dialog med interne projektdeltagere, kunder og leverandører og sikrer, at tekniske udfordringer håndteres og løses effektivt og professionelt. Du bliver en vigtig del af tekniske afdeling et engageret team af erfarne specialister, fagfolk, programmører og projektledere. Jobbet indeholder mange berøringsflader internt som eksternt hvorfor en effektiv og klar kommunikation er et nøgleord. Jobbet varetages primært på virksomheden i Vildbjerg. Begrænset rejseaktivitet ifm. besøg ved kunder og samarbejdspartnere må forventes. Faglige kompetencer: Du har en teknisk videregående uddannelse eller lignende suppleret med erfaring i at lede teknisk komplekse projekter fra virksomhed. Din store erfaring med projektledelse sikrer høj kvalitet, omkostningsstyring og at tidsplaner overholdes. Du er formentlig maskinkonstruktør, maskin- eller produktionsingeniør, og har gerne en håndværksmæssig baggrund. Du er stærk på analyse, overblik og struktur. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab og Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Du kan læse og forstå tekniske tegninger og har erfaring med kundekrav og produktspecifikationer. Du taler og skriver engelsk og gerne tysk eller fransk, men det er ikke et krav. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du fremstår som en stærk og robust type med flere års erfaring med lignende opgaver. Du er fokuseret og resultatorienteret. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Du arbejder struktureret, fordi du ved at det giver dig de bedste resultater. Multicut tilbyder: Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling. Lønpakken indebærer fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Send os gerne din ansøgning samt CV til job@multicut.dk Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte CCO, John Søndergaard Andersen på 45 4090 1470 Multicut har et omfattende og moderne produktionsapparat til alle former for spåntagende bearbejdning af metal f.eks. jern, støbejern, højstyrkestål, aluminium og titanium. Kunderne er indenfor segmenterne industri, energi, aerospace og defence. De er alle kendetegnet ved høje forventninger og krav til kvalitet og leverigssikkerhed. Virksomheden beskæftiger i dag ca. 200 medarbejdere og har en omsætning på knap en halv milliard kr. Læs mere om virksomheden på www.multicut.dk

Som projektleder ved Multicut får du ansvaret for at sikre en effektiv implementering af nye kundeprojekter i produktionen. Du er i løbende dialog med interne projektdeltagere, kunder og leverandører og sikrer, at tekniske udfordringer håndteres og løses effektivt og professionelt.

Du bliver en vigtig del af tekniske afdeling – et engageret team af erfarne specialister, fagfolk, programmører og projektledere. Jobbet indeholder mange berøringsflader internt som eksternt hvorfor en effektiv og klar kommunikation er et nøgleord.

Jobbet varetages primært på virksomheden i Vildbjerg. Begrænset rejseaktivitet ifm. besøg ved kunder og samarbejdspartnere må forventes.

 

Faglige kompetencer:

Du har en teknisk videregående uddannelse eller lignende suppleret med erfaring i at lede teknisk komplekse projekter fra virksomhed. Din store erfaring med projektledelse sikrer høj kvalitet, omkostningsstyring og at tidsplaner overholdes. Du er formentlig maskinkonstruktør, maskin- eller produktionsingeniør, og har gerne en håndværksmæssig baggrund. Du er stærk på analyse, overblik og struktur. Du er naturlig bruger af IT som arbejdsredskab og Officepakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Du kan læse og forstå tekniske tegninger og har erfaring med kundekrav og produktspecifikationer. Du taler og skriver engelsk – og gerne tysk eller fransk, men det er ikke et krav.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du fremstår som en stærk og robust type med flere års erfaring med lignende opgaver. Du er fokuseret og resultatorienteret. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at engagere andre. Du arbejder struktureret, fordi du ved at det giver dig de bedste resultater.

Multicut tilbyder:

Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job og mulighed for at præge virksomhedens udvikling. Lønpakken indebærer fast løn, pensionsordning og sundhedsforsikring. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Send os gerne din ansøgning samt CV til job@multicut.dk

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte CCO, John Søndergaard Andersen på +45 4090 1470

Multicut har et omfattende og moderne produktionsapparat til alle former for spåntagende bearbejdning af metal f.eks. jern, støbejern, højstyrkestål, aluminium og titanium.

Kunderne er indenfor segmenterne industri, energi, aerospace og defence. De er alle kendetegnet ved høje forventninger og krav til kvalitet og leverigssikkerhed.

Virksomheden beskæftiger i dag ca. 200 medarbejdere og har en omsætning på knap en halv milliard kr. Læs mere om virksomheden på www.multicut.dk

 

Multicut A/SVildbjerg2019-11-01T00:00:002019-12-25T00:00:00
330120803Projektleder til klimasikring og spildevandprojekterRobot Der er fart over feltet hos Favrskov Forsyning, da vi de næste mange år står til at udføre kloaksaneringer og nyanlæg for ca. 50 mio. kr. årligt. Vi søger derfor en selvstændig og løsningsorienteret kollega, som kan være med til at løfte de mange spændende opgaver, der venter os.Hvad kommer du til at lave?I din hverdag vil du indgå i udviklingsafdelingen, som arbejder med udviklings- og anlægsprojekter indenfor spildevand- og affaldsområdet. Her vil du blive en del af vores anlægsteam indenfor spildevand, hvor du får fire erfarne kollegaer, du kan sparre med. I en lille forsyning som vores er der aldrig to dage, der er ens, og dine arbejdsopgaver vil derfor bære præg af stor variation, som spænder lige fra klimaprojekter til opgaver inden for renovering af regnvandsbassiner og mindre renoveringsarbejder på vores ledningsnet i samarbejde med vores drift.Dine opgaver omfatter blandt andet:* Projektering af byggemodning * Udbud og tilsyn med anlægsarbejder * Klima- og saneringsprojekter * Renovering af regnvandsbassiner * Samarbejde med myndigheder om tilladelser, klimaprojekter m.v. * Mindre reparationer af kloakanlæg * Kommunikation med kunder og samarbejdspartnereHvem er du, og hvad kan du?Du har en teknisk baggrund som eksempelvis ingeniør, og gerne med et par års erfaring i baggagen. Da du vil komme til at arbejde med opgaver fra planlægningsfasen til udførelsen i marken, er det vigtigt, at du med et løsningsorienteret mindset kan have mange bolde i luften og samtidig bevare et godt overblik. Kommunikation er ligeledes en vigtig brik i dit arbejde og du skal derfor have gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt, når du indgår i samarbejde med myndigheder, samarbejdspartnere og kolleger samt når du selvstændigt fører dine opgaver til dørs. Det er desuden et krav, at du har kørekort til personbil, eftersom der vil være tjenstlig kørsel.Hvem er vi?I Favrskov Forsyning tager vi os af spildevand og affald i Favrskov Kommune. Vi sørger for, at kloakkerne fungerer, så spildevandet kan blive ledt til vores rensningsanlæg, og regnvandet kan løbe ud i vores regnvandsbassiner, inden det ledes ud i naturen.Favrskov Forsyning er en arbejdsplads, hvor samarbejde, trivsel, høj faglighed og udvikling er i centrum. Samtidig kommer du ind i en branche, hvor ansvarlighed, miljø, bæredygtighed og klima går hånd i hånd med helhedsorienteret forretningsudvikling.Du kan læse mere om os på www.favrskovforsyning.dk.Yderligere oplysningerAnsøgningsfristen er 1. december 2019. Vi forventer at holde 1. samtale den 11. december og 2. samtale den 18. december 2019. Tiltrædelse er 1. februar 2020 eller efter nærmere aftale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projekt- og udviklingschef Lone Bejder på tlf. 40 95 20 53 eller fagkoordinator Peter Dyhre på tlf. 20 63 97 67.Der er fart over feltet hos Favrskov Forsyning, da vi de næste mange år står til at udføre kloaksaneringer og nyanlæg for ca. 50 mio. kr. årligt. Vi søger derfor en selvstændig og løsningsorienteret kollega, som kan være med til at løfte de mange spændende opgaver, der venter os.

Hvad kommer du til at lave?
I din hverdag vil du indgå i udviklingsafdelingen, som arbejder med udviklings- og anlægsprojekter indenfor spildevand- og affaldsområdet. Her vil du blive en del af vores anlægsteam indenfor spildevand, hvor du får fire erfarne kollegaer, du kan sparre med. I en lille forsyning som vores er der aldrig to dage, der er ens, og dine arbejdsopgaver vil derfor bære præg af stor variation, som spænder lige fra klimaprojekter til opgaver inden for renovering af regnvandsbassiner og mindre renoveringsarbejder på vores ledningsnet i samarbejde med vores drift.

Dine opgaver omfatter blandt andet:
* Projektering af byggemodning
* Udbud og tilsyn med anlægsarbejder
* Klima- og saneringsprojekter
* Renovering af regnvandsbassiner
* Samarbejde med myndigheder om tilladelser, klimaprojekter m.v.
* Mindre reparationer af kloakanlæg
* Kommunikation med kunder og samarbejdspartnere

Hvem er du, og hvad kan du?
Du har en teknisk baggrund som eksempelvis ingeniør, og gerne med et par års erfaring i baggagen. Da du vil komme til at arbejde med opgaver fra planlægningsfasen til udførelsen i marken, er det vigtigt, at du med et løsningsorienteret mindset kan have mange bolde i luften og samtidig bevare et godt overblik. Kommunikation er ligeledes en vigtig brik i dit arbejde og du skal derfor have gode formidlingsevner både skriftligt og mundtligt, når du indgår i samarbejde med myndigheder, samarbejdspartnere og kolleger samt når du selvstændigt fører dine opgaver til dørs. Det er desuden et krav, at du har kørekort til personbil, eftersom der vil være tjenstlig kørsel.

Hvem er vi?
I Favrskov Forsyning tager vi os af spildevand og affald i Favrskov Kommune. Vi sørger for, at kloakkerne fungerer, så spildevandet kan blive ledt til vores rensningsanlæg, og regnvandet kan løbe ud i vores regnvandsbassiner, inden det ledes ud i naturen.

Favrskov Forsyning er en arbejdsplads, hvor samarbejde, trivsel, høj faglighed og udvikling er i centrum. Samtidig kommer du ind i en branche, hvor ansvarlighed, miljø, bæredygtighed og klima går hånd i hånd med helhedsorienteret forretningsudvikling.

Du kan læse mere om os på www.favrskovforsyning.dk.

Yderligere oplysninger
Ansøgningsfristen er 1. december 2019. Vi forventer at holde 1. samtale den 11. december og 2. samtale den 18. december 2019. Tiltrædelse er 1. februar 2020 eller efter nærmere aftale. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projekt- og udviklingschef Lone Bejder på tlf. 40 95 20 53 eller fagkoordinator Peter Dyhre på tlf. 20 63 97 67.

 

Favrskov Forsyning A/SHammel2019-11-08T00:00:002019-12-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Product Manager for Land Power

DEIF A/S

Skive
Do you have passion to drive the product life cycle from concept to launch and follow it through from cradle to grave. Do you have a strong commercial understanding? Use these skills to make sure our products live up to our customers technical needs...
Indrykket:16. oktober 2019
Udløbsdato:9. december 2019

NAV/ERP-konsulent (LS Retail eller Produktion)

WE Fiks IT ApS

Ikast
NAV ERP-konsulent (LS Retail eller Produktion) Vi har travlt i ERP afdelingen, og derfor søger vi en ekstra ressource til at hjælpe vores kunder. Beskrivelse af virksomheden: Fiks IT ApS blev stiftet i december 2015. Formålet har fra dag t været at ...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Leder til opbygning og udvikling af have-, lager- og håndværksafdeling

FlexVirk IVS

Randers SV
Er du frisk på udfordringer, har du iværksætterånd og lyst til at være ledende medarbejder for omkring 3-5 have-, lager- og lettere håndværksmedarbejdere? Er det måske dig, vi mangler. FlexVirk IVS er en 2½ år gammel virksomhed, som stadig vokser og...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:1. december 2019

Erfaren projektleder til Multicut

Multicut A/S

Vildbjerg
Som projektleder ved Multicut får du ansvaret for at sikre en effektiv implementering af nye kundeprojekter i produktionen. Du er i løbende dialog med interne projektdeltagere, kunder og leverandører og sikrer, at tekniske udfordringer håndteres og ...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:25. december 2019

Projektleder til klimasikring og spildevandprojekter

Favrskov Forsyning A/S

Hammel
Der er fart over feltet hos Favrskov Forsyning, da vi de næste mange år står til at udføre kloaksaneringer og nyanlæg for ca. 50 mio. kr. årligt. Vi søger derfor en selvstændig og løsningsorienteret kollega, som kan være med til at løfte de mange sp...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:1. december 2019