Projektleder vedr. etablering af Danish Tecnical High Voltage Center

Skive College søger til nyoprettet stilling en projektleder, som skal stå for første fase omkring afklaring, udvikling og beskrivelse af en businesscase for det kommende Danish Tecnical High Voltage Center (DTHV-center) i forbindelse med GreenLab Skive. Stillingen er tidsbegrænset men med mulighed for forlængelse.

 

GreenLab Skive er godt i gang med etableringen af en energisymbiose, hvori en lang række af virksomheder og institutioner allerede er eller tænkes at etablere sig.

 

Projektlederen skal være med til at udarbejde og beskrive businesscasen. I den forbindelse vil projektlederen skulle arbejde tæt sammen med interessenter til det kommende DTHV-center, leverandører til forsyningsbranchen, forsyningsvirksomheder samt GreenLab Skive. Det bliver som medlem af en etableret styregruppe og nedsatte taskforce-grupper omkring projektet.

 

Kompetencer og egenskaber som overblik, erfaring, samarbejdsevner, drive, gode kommunikationsevner og selvstændighed er vigtige ift. arbejdet med jobfunktionen, da du som projektleder vil være ansvarlig for at udarbejde teknisk, lovmæssigt og økonomisk aftalegrundlag for etableringen af DTHV-centret.

 

Arbejdsområde

 

Projektlederens opgaver vil være afvekslende og blandt andet indeholde følgende områder:

  • Arbejdet med færdiggørelse og kvalificering af masterplan og businesscase som endelig forhandlings- og beslutningsgrundlag for etablering af det kommende DTHV-center i GreenLab Skive.
  • Afdækning af lovmæssige og juridiske forhold i etablering, opstart og drift af DTHV-centret. Og herunder indgå i et samarbejde og kontrahering med Greenlab Skive A/S.
  • Varetage håndtering af og udarbejdelse af kontrakt- og samarbejdsformer med på den ene side Greenlab Skive A/S og på den anden side interessenter til DTHV-centeret.
  • Afklaring af forskellige muligheder for ejerkonstruktion eller konsortiedannelse og de kontrakter som et kommende DTHV-centret skal være en del af.
  • Afklaring af forhold vedrørende DTHV-centrets brug af distributionsnetværk ejet af Greenlab Skive A/S  
  • Udarbejde, planlægge og projektere beslutningsgrundlag for lejekontrakt (samarbejdsaftale) mellem Greenlab Skive og Skive College installationer.
  • Udarbejde projektforslag til kontraktformer med udstyrsleverandører af højvoltsmaterialer, værktøj og måleudstyr (sponsorer til DTHV-center).
  • Udarbejde projektforslag inkl. budgetter og tidsplaner for projektet.

 

Du vil blive en del af et erfarent lederteam på Skive College og være i tæt samarbejde med Greenlab Skive A/S, og du vil referere til Skive Colleges udviklingsleder.

 

Den primære kommunikation foregår på dansk på et højt niveau, men det er en forudsætning, at du også kan kommunikere på engelsk. Du skal kunne kommunikere målrettet på alle niveauer og forstå vigtigheden af kommunikation. Du tænker selvstændigt og er selvkørende i opgaveløsningen, men også en teamplayer.

 

Tonen er positiv, ligefrem og løsningsorienteret, så det forventes, at du er typen, der siger tingene lige ud og får opgaverne fra hånden. Du skal være god til at skabe relationer til gavn for projekterne og mulige nye opgaver.

 

Profil

 

Vi forventer, at du har flere års erfaring med teknisk projektledelse samt trives og motiveres af hele projektforløbet, herunder at du mestrer alle faser i projektstyringen og kan skabe resultater. Vi forestiller os en projektleder med uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelsesbaggrund, og som har erfaring indenfor rådgivning og projektering men også gerne kompetencer indenfor:

  • Energi/forsyning, fjernvarme
  • Driftsoptimering
  • Udbud, tilbudsevaluering og kontrahering

 

Løn og ansættelsesvilkår

 

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

 

Ansøgning

 

Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk senest den 28. juli 2019 kl. 9.00. På menulinjen vælger du ”Om Skive College” samt "Jobs på Skive College". Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 31.  

 

Tiltrædelse

 

Den 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter.

 

Yderligere information:

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Jens Høffner på jho@skivecollege.dk eller 29 28 71 36.

 

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere. Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk.
Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047532Phoenix-4efa8b2f12019-06-25T00:00:00Projektleder vedr. etablering af Danish Tecnical High Voltage Center

Skive College søger til nyoprettet stilling en projektleder, som skal stå for første fase omkring afklaring, udvikling og beskrivelse af en businesscase for det kommende Danish Tecnical High Voltage Center (DTHV-center) i forbindelse med GreenLab Skive. Stillingen er tidsbegrænset men med mulighed for forlængelse.

 

GreenLab Skive er godt i gang med etableringen af en energisymbiose, hvori en lang række af virksomheder og institutioner allerede er eller tænkes at etablere sig.

 

Projektlederen skal være med til at udarbejde og beskrive businesscasen. I den forbindelse vil projektlederen skulle arbejde tæt sammen med interessenter til det kommende DTHV-center, leverandører til forsyningsbranchen, forsyningsvirksomheder samt GreenLab Skive. Det bliver som medlem af en etableret styregruppe og nedsatte taskforce-grupper omkring projektet.

 

Kompetencer og egenskaber som overblik, erfaring, samarbejdsevner, drive, gode kommunikationsevner og selvstændighed er vigtige ift. arbejdet med jobfunktionen, da du som projektleder vil være ansvarlig for at udarbejde teknisk, lovmæssigt og økonomisk aftalegrundlag for etableringen af DTHV-centret.

 

Arbejdsområde

 

Projektlederens opgaver vil være afvekslende og blandt andet indeholde følgende områder:

  • Arbejdet med færdiggørelse og kvalificering af masterplan og businesscase som endelig forhandlings- og beslutningsgrundlag for etablering af det kommende DTHV-center i GreenLab Skive.
  • Afdækning af lovmæssige og juridiske forhold i etablering, opstart og drift af DTHV-centret. Og herunder indgå i et samarbejde og kontrahering med Greenlab Skive A/S.
  • Varetage håndtering af og udarbejdelse af kontrakt- og samarbejdsformer med på den ene side Greenlab Skive A/S og på den anden side interessenter til DTHV-centeret.
  • Afklaring af forskellige muligheder for ejerkonstruktion eller konsortiedannelse og de kontrakter som et kommende DTHV-centret skal være en del af.
  • Afklaring af forhold vedrørende DTHV-centrets brug af distributionsnetværk ejet af Greenlab Skive A/S  
  • Udarbejde, planlægge og projektere beslutningsgrundlag for lejekontrakt (samarbejdsaftale) mellem Greenlab Skive og Skive College installationer.
  • Udarbejde projektforslag til kontraktformer med udstyrsleverandører af højvoltsmaterialer, værktøj og måleudstyr (sponsorer til DTHV-center).
  • Udarbejde projektforslag inkl. budgetter og tidsplaner for projektet.

 

Du vil blive en del af et erfarent lederteam på Skive College og være i tæt samarbejde med Greenlab Skive A/S, og du vil referere til Skive Colleges udviklingsleder.

 

Den primære kommunikation foregår på dansk på et højt niveau, men det er en forudsætning, at du også kan kommunikere på engelsk. Du skal kunne kommunikere målrettet på alle niveauer og forstå vigtigheden af kommunikation. Du tænker selvstændigt og er selvkørende i opgaveløsningen, men også en teamplayer.

 

Tonen er positiv, ligefrem og løsningsorienteret, så det forventes, at du er typen, der siger tingene lige ud og får opgaverne fra hånden. Du skal være god til at skabe relationer til gavn for projekterne og mulige nye opgaver.

 

Profil

 

Vi forventer, at du har flere års erfaring med teknisk projektledelse samt trives og motiveres af hele projektforløbet, herunder at du mestrer alle faser i projektstyringen og kan skabe resultater. Vi forestiller os en projektleder med uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelsesbaggrund, og som har erfaring indenfor rådgivning og projektering men også gerne kompetencer indenfor:

  • Energi/forsyning, fjernvarme
  • Driftsoptimering
  • Udbud, tilbudsevaluering og kontrahering

 

Løn og ansættelsesvilkår

 

Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

 

Ansøgning

 

Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk senest den 28. juli 2019 kl. 9.00. På menulinjen vælger du ”Om Skive College” samt "Jobs på Skive College". Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.

 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 31.  

 

Tiltrædelse

 

Den 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter.

 

Yderligere information:

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Jens Høffner på jho@skivecollege.dk eller 29 28 71 36.

 

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere. Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk.
Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.

Skive College søger til nyoprettet stilling en projektleder, som skal stå for første fase omkring afklaring, udvikling og beskrivelse af en businesscase for det kommende Danish Tecnical High Voltage Center (DTHV-center) i forbindelse med GreenLab Skive. Stillingen er tidsbegrænset men med mulighed for forlængelse. GreenLab Skive er godt i gang med etableringen af en energisymbiose, hvori en lang række af virksomheder og institutioner allerede er eller tænkes at etablere sig. Projektlederen skal være med til at udarbejde og beskrive businesscasen. I den forbindelse vil projektlederen skulle arbejde tæt sammen med interessenter til det kommende DTHV-center, leverandører til forsyningsbranchen, forsyningsvirksomheder samt GreenLab Skive. Det bliver som medlem af en etableret styregruppe og nedsatte taskforce-grupper omkring projektet. Kompetencer og egenskaber som overblik, erfaring, samarbejdsevner, drive, gode kommunikationsevner og selvstændighed er vigtige ift. arbejdet med jobfunktionen, da du som projektleder vil være ansvarlig for at udarbejde teknisk, lovmæssigt og økonomisk aftalegrundlag for etableringen af DTHV-centret. Arbejdsområde Projektlederens opgaver vil være afvekslende og blandt andet indeholde følgende områder: Arbejdet med færdiggørelse og kvalificering af masterplan og businesscase som endelig forhandlings- og beslutningsgrundlag for etablering af det kommende DTHV-center i GreenLab Skive.Afdækning af lovmæssige og juridiske forhold i etablering, opstart og drift af DTHV-centret. Og herunder indgå i et samarbejde og kontrahering med Greenlab Skive A S.Varetage håndtering af og udarbejdelse af kontrakt- og samarbejdsformer med på den ene side Greenlab Skive A S og på den anden side interessenter til DTHV-centeret.Afklaring af forskellige muligheder for ejerkonstruktion eller konsortiedannelse og de kontrakter som et kommende DTHV-centret skal være en del af.Afklaring af forhold vedrørende DTHV-centrets brug af distributionsnetværk ejet af Greenlab Skive A S Udarbejde, planlægge og projektere beslutningsgrundlag for lejekontrakt (samarbejdsaftale) mellem Greenlab Skive og Skive College installationer.Udarbejde projektforslag til kontraktformer med udstyrsleverandører af højvoltsmaterialer, værktøj og måleudstyr (sponsorer til DTHV-center).Udarbejde projektforslag inkl. budgetter og tidsplaner for projektet. Du vil blive en del af et erfarent lederteam på Skive College og være i tæt samarbejde med Greenlab Skive A S, og du vil referere til Skive Colleges udviklingsleder. Den primære kommunikation foregår på dansk på et højt niveau, men det er en forudsætning, at du også kan kommunikere på engelsk. Du skal kunne kommunikere målrettet på alle niveauer og forstå vigtigheden af kommunikation. Du tænker selvstændigt og er selvkørende i opgaveløsningen, men også en teamplayer. Tonen er positiv, ligefrem og løsningsorienteret, så det forventes, at du er typen, der siger tingene lige ud og får opgaverne fra hånden. Du skal være god til at skabe relationer til gavn for projekterne og mulige nye opgaver. Profil Vi forventer, at du har flere års erfaring med teknisk projektledelse samt trives og motiveres af hele projektforløbet, herunder at du mestrer alle faser i projektstyringen og kan skabe resultater. Vi forestiller os en projektleder med uddannelse som maskinmester, ingeniør eller anden relevant uddannelsesbaggrund, og som har erfaring indenfor rådgivning og projektering men også gerne kompetencer indenfor: Energi forsyning, fjernvarmeDriftsoptimeringUdbud, tilbudsevaluering og kontrahering Løn og ansættelsesvilkår Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Ansøgning Ansøgninger skal sendes elektronisk via skivecollege.dk senest den 28. juli 2019 kl. 9.00. På menulinjen vælger du Om Skive College samt Jobs på Skive College . Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 31. Tiltrædelse Den 1. september 2019, eller hurtigst muligt derefter. Yderligere information: Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingsleder Jens Høffner på jho@skivecollege.dk eller 29 28 71 36. Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 1500 årselever og 270 medarbejdere. Vi har to gymnasier og 32 erhvervsuddannelser samt et stort program for efteruddannelse. Læs mere om Skive College og oplev vores uddannelser på www.skivecollege.dk.Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive.11jobnet4efa8b2f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-28T00:00:000000https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=skivets&JobNoticeId=2320EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandSkiveEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3550964Skive College11Kongsvingervej 17800SkiveDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset782040JobNet5008336500833610021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4efa8b2f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgEr du en dygtig leder? Som Projektleder bliver du jævnligt mødt af spændende ledelsesrelaterede opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362116231noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330054820Kvalitets- og projektkoordinatorRobot Bliv en del af kvalitetsteamet i en spændende komposit-virksomhed Er du udpræget kvalitetsbevidst, og kan håndtere mange forskellige opgaver samtidigt? Kan du træffe beslutninger, der sikrer en optimal produktion for Unika? Du har et stort personligt drive og en positiv tilgang til opgaverne. Du er god til at kommunikere på alle niveauer og formår at inspirere andre til at yde det bedste. Du kan lide at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver, men samtidig er du teamorienteret og sætter pris på faglig sparring. Du skal være god til at kommunikere med vores kunder i forbindelse med reklamationsbehandling. Du arbejder systematisk, og har overblik over detaljerne. Din baggrund For at komme i betragtning til denne stilling skal du være uddannet tekniker, ingeniør eller have en anden relevant teknisk uddannelse, kombineret med praktisk erfaring fra den tekniske branche - gerne fra plastindustrien og eller sprøjtestøbefabrik. Erfaring med projektledelse, herunder procesoptimering, LEAN implementering og kvalitetsforbedring. Du kan kommunikere på engelsk mundligt såvel som skriftligt. Har du kendskab til ISO9001, PPAP, 8-D behandling er det kun en fordel. Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med mulighed for at præge Unika Danmark produktion. Interesseret? Ansøgning og CV sendes til bjohansen@unika.dk Ansøgningerne behandles løbende. Tiltrædelse snarest.

Bliv en del af kvalitetsteamet i en spændende

komposit-virksomhed 

Er du udpræget kvalitetsbevidst, og kan håndtere mange forskellige opgaver samtidigt?

Kan du træffe beslutninger, der sikrer en optimal produktion for Unika?

Du har et stort personligt drive og en positiv tilgang til opgaverne. Du er god til at kommunikere på alle niveauer og formår at inspirere andre til at yde det bedste. Du kan lide at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver, men samtidig er du teamorienteret og sætter pris på faglig sparring.

Du skal være god til at kommunikere med vores kunder i forbindelse med reklamationsbehandling.

Du arbejder systematisk, og har overblik over detaljerne. 

Din baggrund

For at komme i betragtning til denne stilling skal du være uddannet tekniker, ingeniør eller have en anden relevant teknisk uddannelse, kombineret med praktisk erfaring fra den tekniske branche - gerne fra plastindustrien og/eller sprøjtestøbefabrik.

Erfaring med projektledelse, herunder procesoptimering, LEAN implementering og kvalitetsforbedring.

Du kan kommunikere på engelsk mundligt såvel som skriftligt.

Har du kendskab til ISO9001, PPAP, 8-D behandling er det kun en fordel. 

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med mulighed for at præge Unika Danmark produktion.

Interesseret?  Ansøgning og CV sendes til bjohansen@unika.dk

Ansøgningerne behandles løbende. Tiltrædelse snarest.

UNIKA DANMARK A/SAns By2019-07-05T00:00:002019-08-02T00:00:00
330060128Projektleder til BIG BLUE - Drift & AnlægRobot Dygtig projektleder til afdelingen Drift & Anlæg i SkiveVi søger en dygtig og erfaren projektleder til BigBlue, som består af spændende anlægsprojekter langs Skive Å i Skive by. BigBlue er en folkegave foræret af Spar Vest Fonden til Skive Kommunes borgere. Gaven er en vision for udviklingen af Skive by udarbejdet af arkitektfirmaet Bjarke Ingels Group (BIG)JobbetJobbet består hovedsageligt af projektering og projektledelse i forbindelse med etablering af 4 konkrete projekter. Herudover vil du skulle bidrage til teamets øvrige opgaver i afdelingen. De 4 projekter er:Banesti - kreativ oplevelsesruteIdræts- og kulturpark ved Skive ÅOpholds- og mødested ved SøndercentretSti- og ophold ved Gl. SkivehusHerudover vil opgaverne også bestå af:Projektering og udførelse af opgaver indenfor teamets opgaveområderFaglig udvikling og sparring med teamets øvrige medarbejdereStyring af økonomi og budget indenfor egne ansvarsområder.Personlige egenskaberVi søger en person, der er i besiddelse af følgende egenskaber:Faglig velfunderet inden projektledelse og anlægsprojekterErfaring eller interesse indenfor arbejdsområderneGerne erfaring med digitale projekteringsværktøjer. Vi anvender AutoCAD og NovapointLyst og evne til at koordinere gennem dialog og aktivt samvær med andreEvne til at kommunikere skriftligt og mundtligtHar mod til forandring og til at finde løsningerOverblik, prioriteringsevne og struktur af planlægning og økonomiHar gode forhandlingsevner og gennemslagskraftAfdelingenDrift & Anlæg er en del af Teknik, Miljø & Udvikling. Afdelingen består af ca. 130 medarbejdere opdelt i 3 enheder: Administration, Entreprenørgård og Fur færgeri. Den administrative del er opdelt i 5 teams og stillingen hører under teamet for Trafik og havne. Vores opgaver er tværfaglige og vi samarbejder på tværs af vores 5 afdelinger. Vi ønsker at sikre vores opgaver er båret af samarbejde med borgere og erhvervsliv og vi arbejder på at samskabe vore projekter med borgere og lokalråd.Du tilbydesEt spændende og udviklende job, som du i høj grad selv er med til at påvirke.Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter forhandling med den relevante faglige organisation.Stillingen er 2 års projektansættelse, med mulighed for forlængelse.Tiltrædelse den 2. september - eller snarest muligt derefter.Ønsker du flere oplysninger er du velkommen til at kontakte Drift- & Anlægschef, Kim Hald på tlf. 29 62 43 62 kimh@skivekommune.dk eller teamleder Henrik Hjorth på 23 35 56 01 hehj@skivekommune.dkFristSend din ansøgning med relevante bilag elektronisk via Skive Kommunes hjemmeside senest den 9. august 2019.Samtaler i uge 34 35.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkDygtig projektleder til afdelingen Drift & Anlæg i Skive
Vi søger en dygtig og erfaren projektleder til BigBlue, som består af spændende anlægsprojekter langs Skive Å i Skive by. BigBlue er en folkegave foræret af Spar Vest Fonden til Skive Kommunes borgere. Gaven er en vision for udviklingen af Skive by udarbejdet af arkitektfirmaet Bjarke Ingels Group (BIG)

Jobbet
Jobbet består hovedsageligt af projektering og projektledelse i forbindelse med etablering af 4 konkrete projekter. Herudover vil du skulle bidrage til teamets øvrige opgaver i afdelingen. De 4 projekter er:
  • Banesti - kreativ oplevelsesrute
  • Idræts- og kulturpark ved Skive Å
  • Opholds- og mødested ved Søndercentret
  • Sti- og ophold ved Gl. Skivehus

Herudover vil opgaverne også bestå af:
  • Projektering og udførelse af opgaver indenfor teamets opgaveområder
  • Faglig udvikling og sparring med teamets øvrige medarbejdere
  • Styring af økonomi og budget indenfor egne ansvarsområder.

Personlige egenskaber
Vi søger en person, der er i besiddelse af følgende egenskaber:
  • Faglig velfunderet inden projektledelse og anlægsprojekter
  • Erfaring eller interesse indenfor arbejdsområderne
  • Gerne erfaring med digitale projekteringsværktøjer. Vi anvender AutoCAD og Novapoint
  • Lyst og evne til at koordinere gennem dialog og aktivt samvær med andre
  • Evne til at kommunikere skriftligt og mundtligt
  • Har mod til forandring og til at finde løsninger
  • Overblik, prioriteringsevne og struktur af planlægning og økonomi
  • Har gode forhandlingsevner og gennemslagskraft

Afdelingen
Drift & Anlæg er en del af Teknik, Miljø & Udvikling. Afdelingen består af ca. 130 medarbejdere opdelt i 3 enheder: Administration, Entreprenørgård og Fur færgeri. Den administrative del er opdelt i 5 teams og stillingen hører under teamet for Trafik og havne. Vores opgaver er tværfaglige og vi samarbejder på tværs af vores 5 afdelinger. Vi ønsker at sikre vores opgaver er båret af samarbejde med borgere og erhvervsliv og vi arbejder på at samskabe vore projekter med borgere og lokalråd.

Du tilbydes
Et spændende og udviklende job, som du i høj grad selv er med til at påvirke.

Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter forhandling med den relevante faglige organisation.

Stillingen er 2 års projektansættelse, med mulighed for forlængelse.

Tiltrædelse den 2. september - eller snarest muligt derefter.

Ønsker du flere oplysninger er du velkommen til at kontakte Drift- & Anlægschef, Kim Hald på tlf. 29 62 43 62 / kimh@skivekommune.dk eller teamleder Henrik Hjorth på 23 35 56 01 / hehj@skivekommune.dk

Frist
Send din ansøgning med relevante bilag elektronisk via Skive Kommunes hjemmeside senest den 9. august 2019.

Samtaler i uge 34/35.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-07-15T00:00:002019-08-09T00:00:00
330060731Senior Technical Project ManagerRobot Are you ready to help set a new technological direction for Grundfos? And would you like to apply your project management skills in a company that works towards solving the world s water and energy challenges? Then step into a role where technological development is a focal point by joining our Controls, Connectivity and Sensor Development Engineering department in Bjerringbro, Denmark. We are 19 colleagues with responsibility for the electronic products of our innovative product portfolio. With us, you will manage product development projects that are increasingly revolving around cloud solutions, IoT ecosystems and other connectivity tools for our products and offerings. You most certainly won t be alone in this role. Two colleagues in your team share your title, and you will also become part of a learning network of technical project managers across Grundfos, giving you ample opportunity to gain inspiration and assistance and share knowledge with others. Take the lead on the development of new water solutions and digital offerings You will manage all technical development aspects of our product development projects involving electronics, connectivity and digital offerings. Often, you will be part of a larger project lead team and will refer functionally to the global programme development manager. Specifically, you will: Develop an understanding of the systems used in our offerings Explore product specifications and manage planning and resource agreements Monitor and ensure project progress Manage stakeholders within the organization, e.g. IS, Operations and Product Information Management to gain commitment to agreed project deliverances Take responsibility for effective teamwork and that participants work toward a common goal These complex projects that span across the Grundfos organization are new territory for us. One of your challenges will be to help us define our approach to how we carry out these projects going forward, says Senior Manager Anne Katrine Windfeld. You can expect to travel 10-20 days a year. Strong and agile project manager We imagine that you: Have solid project management skills and a proven track record of managing larger projects and you are ready to take part in driving our ongoing change toward agile project management Project management education certification is an advantage Take an interest in IoT, cloud and connectivity Have minimum a bachelor s degree, e.g. in engineering Speak and write English effortlessly You are not scared off by the prospect of everything not being specified beforehand. And above all, you view projects holistically yet know when to zoom in and ask the challenging questions, says Senior Manager Anne Katrine Windfeld. Additional information If you have questions or want to know more about the position, please contact Senior Manager Anne Katrine Windfeld on 45 2048 5461. If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 11 August 2019 by clicking on Apply . We expect interviews to be held on the 26th of August 2019. We look forward to hearing from you. If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: www.linkedin.com company 5195 or our YouTube channel: https: www.youtube.com watch?v zwY54t455CU.

Are you ready to help set a new technological direction for Grundfos? And would you like to apply your project management skills in a company that works towards solving the world’s water and energy challenges?

 

Then step into a role where technological development is a focal point by joining our Controls, Connectivity and Sensor Development & Engineering department in Bjerringbro, Denmark. We are 19 colleagues with responsibility for the electronic products of our innovative product portfolio.

With us, you will manage product development projects that are increasingly revolving around cloud solutions, IoT ecosystems and other connectivity tools for our products and offerings.

 

You most certainly won’t be alone in this role. Two colleagues in your team share your title, and you will also become part of a learning network of technical project managers across Grundfos, giving you ample opportunity to gain inspiration and assistance and share knowledge with others.

 

Take the lead on the development of new water solutions and digital offerings

You will manage all technical development aspects of our product development projects involving electronics, connectivity and digital offerings. Often, you will be part of a larger project lead team and will refer functionally to the global programme development manager. Specifically, you will:

 

  • Develop an understanding of the systems used in our offerings
  • Explore product specifications and manage planning and resource agreements
  • Monitor and ensure project progress
  • Manage stakeholders within the organization, e.g. IS, Operations and Product Information Management to gain commitment to agreed project deliverances
  • Take responsibility for effective teamwork and that participants work toward a common goal

 

“These complex projects that span across the Grundfos organization are new territory for us. One of your challenges will be to help us define our approach to how we carry out these projects going forward,” says Senior Manager Anne Katrine Windfeld.

 

You can expect to travel 10-20 days a year.

 

Strong and agile project manager

We imagine that you:

  • Have solid project management skills and a proven track record of managing larger projects – and you are ready to take part in driving our ongoing change toward agile project management
  • Project management education/certification is an advantage
  • Take an interest in IoT, cloud and connectivity
  • Have minimum a bachelor’s degree, e.g. in engineering
  • Speak and write English effortlessly

 

“You are not scared off by the prospect of everything not being specified beforehand. And above all, you view projects holistically yet know when to zoom in and ask the challenging questions,” says Senior Manager Anne Katrine Windfeld.

 

Additional information

If you have questions or want to know more about the position, please contact Senior Manager Anne Katrine Windfeld on +45 2048 5461.

 

If this job sounds appealing to you, please send your resume and cover letter today and no later than 11 August 2019 by clicking on “Apply”. We expect interviews to be held on the 26th of August 2019.

 

We look forward to hearing from you.

 

If you want to dig deeper into the Grundfos universe, please visit us on LinkedIn: www.linkedin.com/company/5195 or our YouTube channel: https://www.youtube.com/watch?v=zwY54t455CU.

GRUNDFOS HOLDING A/SBjerringbro2019-07-16T00:00:002019-08-11T00:00:00
330056679Manager, Global Training & Knowledge TransferRobot Are you a strong people manager who can lead large teams of manufacturing trainers? Can you direct, manage and motivate people who are working on the distance? If you have an international mindset and like to travel, then you may be the manager that we are looking for. Blades Blade Launch Execution Global Training Knowledge Transfer Blade Launch Execution is accountable of taking the product from development to implementation in the factories. In Global Training Knowledge Transfer, we are responsible for the training and support to the manufacturers of Blades. There is an increasing need for new products and launch of these. We are soon to have this new organisation in place in which we need a direct manager for, to secure ramp up of new blade products. Responsibilities You will be the manager of three teams, each consisting of up to 15 manufacturing trainers (40-45 in total), ensuring collaboration to secure flawless and efficient tech transfer. Overall capacity responsible for the Blade Launch Team (BLT) Make sure that your team members are always onboarded, trained and ready to travel (incl. travel management) Secure that prerequisites are in place before each tech transfer Receive customer feedback about team performance Responsible for the team s compliance with site legal regulatory requirements and adherence to Vestas quality safety standards. Secure workforce planning and training in accordance with team commitments. Your main colleagues to liaise with, will be the organisational manager (who you report to), a training specialist and training leads to ensure smooth operational transitions. Qualifications You will have relevant experience in management and preferable an educational background within leadership. You are proficient in English verbally and in writing. Furthermore, the desired qualifications are: Managerial experience 5 years, preferably from a global team Vestas experience 5 years and blades experience Vestas product knowledge Knowledge about project management Knowledge about time management Knowledge about risk assessments Competencies You will have a positive, proactive attitude to work and be motivated by continuously improving work methods. Other behavioral competencies which are desirable: Collaboration to make the project team work and develop Accountability towards the business and deliverables Getting ahead, by posing strong planning skills and thinking forward Getting along by the ability to interact with and communicate to all organisational levels from hourly paid workers to SVP´s Simplicity by the ability to explain issues to all levels and getting things done It is essential, that you are a team player and value close collaboration with various stakeholders building strong relationships which ensure fast execution What we offer We offer you an exciting and challenging job in a dynamic work environment within the world s largest wind turbine manufacturer. You will be part of a professional and dedicated team with continued focus on improvement and high performance. You will have a broad interface and work closely with people from all over the organisation and on all organisational levels. There are many internal opportunities for good performers, so you decide which direction the wind blows in the future. Additional information Primary work location could be Lem, Denmark but could also be allocated in other part of the world. The position requires approx. 90-120 days of travel activity. For additional information on the position, please contact Senior Manager of Global Training Knowledge Transfer, Kent Madsen at 45 52157889. About Vestas Vestas is the energy industry s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with more than 101 GW of wind turbines in 80 countries, we have installed more wind power than anyone else. Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled more than 86 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. Together with our customers, Vestas more than 24,600 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future. We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

Are you a strong people manager who can lead large teams of manufacturing trainers?  


Can you direct, manage and motivate people who are working on the distance? If you have an international mindset and like to travel, then you may be the manager that we are looking for.   


Blades > Blade Launch & Execution > Global Training & Knowledge Transfer
Blade Launch & Execution is accountable of taking the product from development to implementation in the factories. In Global Training & Knowledge Transfer, we are responsible for the training and support to the manufacturers of Blades. There is an increasing need for new products and launch of these.


We are soon to have this new organisation in place in which we need a direct manager for, to secure ramp up of new blade products. 


Responsibilities
You will be the manager of three teams, each consisting of up to 15 manufacturing trainers (40-45 in total), ensuring collaboration to secure flawless and efficient tech transfer. 

  • Overall capacity responsible for the Blade Launch Team (BLT)
  • Make sure that your team members are always onboarded, trained and ready to travel (incl. travel management)
  • Secure that prerequisites are in place before each tech transfer
  • Receive customer feedback about team performance
  • Responsible for the team's compliance with site legal/regulatory requirements and adherence to Vestas quality & safety standards.
  • Secure workforce planning and training in accordance with team commitments. 

 

Your main colleagues to liaise with, will be the organisational manager (who you report to), a training specialist and training leads to ensure smooth operational transitions.

 

Qualifications
You will have relevant experience in management and preferable an educational background within leadership. You are proficient in English verbally and in writing. Furthermore, the desired qualifications are:

  • Managerial experience 5+ years, preferably from a global team
  • Vestas experience 5+ years and blades experience
  • Vestas product knowledge 
  • Knowledge about project management
  • Knowledge about time management
  • Knowledge about risk assessments

 

Competencies
You will have a positive, proactive attitude to work and be motivated by continuously improving work methods. Other behavioral competencies which are desirable:

  • Collaboration to make the project team work and develop      
  • Accountability towards the business and deliverables     
  • Getting ahead, by posing strong planning skills and thinking forward     
  • Getting along by the ability to interact with and communicate to all organisational levels from hourly paid workers to SVP´s     
  • Simplicity by the ability to explain issues to all levels and getting things done 
  • It is essential, that you are a team player and value close collaboration with various stakeholders – building strong relationships which ensure fast execution

 

What we offer
We offer you an exciting and challenging job in a dynamic work environment within the world's largest wind turbine manufacturer. You will be part of a professional and dedicated team with continued focus on improvement and high performance. You will have a broad interface and work closely with people from all over the organisation and on all organisational levels. 


There are many internal opportunities for good performers, so you decide which direction the wind blows in the future.


Additional information
Primary work location could be Lem, Denmark but could also be allocated in other part of the world. The position requires approx. 90-120 days of travel activity. 


For additional information on the position, please contact Senior Manager of  Global Training & Knowledge Transfer, Kent Madsen at +45 52157889.

About Vestas

Vestas is the energy industry’s global partner on sustainable energy solutions. We design, manufacture, install, and service wind turbines across the globe, and with more than 101 GW of wind turbines in 80 countries, we have installed more wind power than anyone else. 

Through our industry-leading smart data capabilities and unparalleled more than 86 GW of wind turbines under service, we use data to interpret, forecast, and exploit wind resources and deliver best-in-class wind power solutions. 

Together with our customers, Vestas’ more than 24,600 employees are bringing the world sustainable energy solutions to power a bright future.

We invite you to learn more about Vestas by visiting our website at www.vestas.com and following us on our social media channels.

VESTAS WIND SYSTEMS A/SLem St2019-07-08T00:00:002019-07-22T00:00:00
330060253Projektleder ? Internationale projekter ? Overblik ? Maskinteknisk ?Robot Den nordjyske virksomhed Danish Crane Building A S har eksisteret siden 1983 og har gennem årene udviklet sig til at være Danmarks førende leverandør af kranløsninger. Danish Crane Building konstruerer, producerer, monterer, servicerer og vedligeholder traverskraner, svingkraner, portalkraner, fuldautomatiske kraner, maskinrumskraner og special kraner. Vil du læse nærmere om Danish Crane Building A S, så se her: www.dcb.dk Med hovedsæde i Nibe, ca. 15 km vest for Aalborg, beskæftiger virksomheden ca. 85 medarbejdere. Virksomheden gennemgår en meget positiv udvikling og har en klar og ambitiøs strategiplan med fokus på yderligere vækst. For at kunne håndtere tilgangen af ordrer, søges nu en: Projektleder ? Internationale projekter ? Overblik ? Maskinteknisk ? Du vil indgå som en vigtig spiller i projektafdelingen og du bliver ansvarlig for at styre Danish Crane Building A S projekter sikkert i hus. Danish Crane Building A S er i dag organiseret således, at projektafdelingen er den centrale afdeling i virksomheden, hvorfor din rolle også vil være ganske central og med stor indflydelse. Du vil blive tildelt konkrete projekter, hvor du får selvstændigt ansvar. Der er tale om kundespecifikke projekter i størrelsesordenen 0,5-20 mio. kr. Mindre mellemstore projekter kører du selv, mens større projekter styres af en projektgruppe. Vi kan tilbyde internationale aktiviteter, da opgaverne hovedsageligt er uden for landets grænser, hvor der primært er tale om de nære markeder, bl.a. Skandinavien, UK, Baltikum og Tyskland. Der vil være moderat omfang af rejseaktivitet, hvor vi forventer ca. 30-40 dage om året, dog gerne mere, såfremt du har lysten og opbakningen. Du bliver målt på din evne til at gennemføre projekter til tiden og inden for den givne økonomiske ramme. Vi ser gerne, at du i samarbejde med dine kollegaer i projektafdelingen vil videreudvikle og forbedre vores projektmodel. Du kommer til at have berøringsflade med konstruktionsafdelingen, montageafdelingen, salgsafdelingen, teknisk afdeling, software- og hardwareafdelingen samt serviceafdelingen. Du har nogen års erfaring som projektleder fra en lignende stilling i en international orienteret produktionsvirksomhed. Uddannelsesmæssigt er det en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund og efterfølgende har læst ingeniør, maskinmester, maskintekniker, produktionsteknolog eller lignende. Men vi vægter din erfaring samt evne til at styre projekter højere end din uddannelse. Du er systematisk og struktureret i dit arbejde og sætter en ære i at overholde deadlines. Du er imødekommende, har et stort drive, er resultatorienteret og robust. Du har kommerciel forståelse, kan sætte dig ind i en kontrakt og ved hvad købmandskab betyder. Du forstår vigtigheden af teamwork og er vant til samarbejde på tværs af organisationen. Du besidder stort overblik og er vant til at håndtere til tider pressede situationer. Du har erfaring med at navigere internt, finde den rette samarbejdspartner og vide, hvor du skal søge support og viden. Du taler og skriver flydende dansk og engelsk, således at du begår dig ubesværet blandt kunderne. Du kender AutoCad Inventor og kan åbne læse tegninger. Du er habil IT bruger og har du herudover erfaring med MS Project, så er det et plus, men intet krav. Bopæl ser vi gerne er i fornuftig køreafstand af domicilet i Nibe. Vi tilbyder ansættelse i et godt og veldrevet firma, hvor udvikling, produktion og salg, af et af markedets mest solide produkter er drivkraften. Du vil få en løn som modsvarer dine kvalifikationer, samt de goder der ellers hører sig til. Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word eller PDF mærket DCB-PRO4 til job@varbergmanagement.dk For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Varberg Management ApS, indehaver Jan Varberg på 45 5151 5422.

Den nordjyske virksomhed Danish Crane Building A/S har eksisteret siden 1983 og har gennem årene udviklet sig til at være Danmarks førende leverandør af kranløsninger.

Danish Crane Building konstruerer, producerer, monterer, servicerer og vedligeholder traverskraner, svingkraner, portalkraner, fuldautomatiske kraner, maskinrumskraner og special kraner.

Vil du læse nærmere om Danish Crane Building A/S, så se her: www.dcb.dk

Med hovedsæde i Nibe, ca. 15 km vest for Aalborg, beskæftiger virksomheden ca. 85 medarbejdere. Virksomheden gennemgår en meget positiv udvikling og har en klar og ambitiøs strategiplan med fokus på yderligere vækst.


For at kunne håndtere tilgangen af ordrer, søges nu en:

Projektleder ? Internationale projekter ? Overblik ? Maskinteknisk ?

Du vil indgå som en vigtig spiller i projektafdelingen og du bliver ansvarlig for at styre Danish Crane Building A/S’ projekter sikkert i hus. Danish Crane Building A/S er i dag organiseret således, at projektafdelingen er den centrale afdeling i virksomheden, hvorfor din rolle også vil være ganske central og med stor indflydelse. Du vil blive tildelt konkrete projekter, hvor du får selvstændigt ansvar. Der er tale om kundespecifikke projekter i størrelsesordenen 0,5-20 mio. kr. Mindre/mellemstore projekter kører du selv, mens større projekter styres af en projektgruppe.

Vi kan tilbyde internationale aktiviteter, da opgaverne hovedsageligt er uden for landets grænser, hvor der primært er tale om de nære markeder, bl.a. Skandinavien, UK, Baltikum og Tyskland. Der vil være moderat omfang af rejseaktivitet, hvor vi forventer ca. 30-40 dage om året, dog gerne mere, såfremt du har lysten og opbakningen.

Du bliver målt på din evne til at gennemføre projekter til tiden og inden for den givne økonomiske ramme. Vi ser gerne, at du i samarbejde med dine kollegaer i projektafdelingen vil videreudvikle og forbedre vores projektmodel. Du kommer til at have berøringsflade med konstruktionsafdelingen, montageafdelingen, salgsafdelingen, teknisk afdeling, software- og hardwareafdelingen samt serviceafdelingen.

Du har nogen års erfaring som projektleder fra en lignende stilling i en international orienteret produktionsvirksomhed. Uddannelsesmæssigt er det en fordel, hvis du har en håndværksmæssig baggrund og efterfølgende har læst ingeniør, maskinmester, maskintekniker, produktionsteknolog eller lignende. Men vi vægter din erfaring samt evne til at styre projekter højere end din uddannelse.

  • Du er systematisk og struktureret i dit arbejde og sætter en ære i at overholde deadlines.
  • Du er imødekommende, har et stort drive, er resultatorienteret og robust.
  • Du har kommerciel forståelse, kan sætte dig ind i en kontrakt og ved hvad købmandskab betyder. Du forstår vigtigheden af teamwork og er vant til samarbejde på tværs af organisationen.
  • Du besidder stort overblik og er vant til at håndtere til tider pressede situationer.
  • Du har erfaring med at navigere internt, finde den rette samarbejdspartner og vide, hvor du skal søge support og viden.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk, således at du begår dig ubesværet blandt kunderne.
  • Du kender AutoCad/Inventor og kan åbne/læse tegninger.
  • Du er habil IT bruger og har du herudover erfaring med MS Project, så er det et plus, men intet krav.
  • Bopæl ser vi gerne er i fornuftig køreafstand af domicilet i Nibe.

Vi tilbyder ansættelse i et godt og veldrevet firma, hvor udvikling, produktion og salg, af et af markedets mest solide produkter er drivkraften. Du vil få en løn som modsvarer dine kvalifikationer, samt de goder der ellers hører sig til.

Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word eller PDF mærket ”DCB-PRO4” til job@varbergmanagement.dk

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Varberg Management ApS, indehaver Jan Varberg på + 45 5151 5422.

VARBERG Management ApSNibe2019-07-16T00:00:002019-08-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kvalitets- og projektkoordinator

UNIKA DANMARK A/S

Ans By
Bliv en del af kvalitetsteamet i en spændende komposit-virksomhed Er du udpræget kvalitetsbevidst, og kan håndtere mange forskellige opgaver samtidigt? Kan du træffe beslutninger, der sikrer en optimal produktion for Unika? Du har et stort personlig...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Projektleder til BIG BLUE - Drift & Anlæg

Skive Kommune

Skive
Dygtig projektleder til afdelingen Drift & Anlæg i SkiveVi søger en dygtig og erfaren projektleder til BigBlue, som består af spændende anlægsprojekter langs Skive Å i Skive by. BigBlue er en folkegave foræret af Spar Vest Fonden til Skive Kommunes ...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Senior Technical Project Manager

GRUNDFOS HOLDING A/S

Bjerringbro
Are you ready to help set a new technological direction for Grundfos? And would you like to apply your project management skills in a company that works towards solving the world s water and energy challenges? Then step into a role where technologic...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Manager, Global Training & Knowledge Transfer

VESTAS WIND SYSTEMS A/S

Lem St
Are you a strong people manager who can lead large teams of manufacturing trainers? Can you direct, manage and motivate people who are working on the distance? If you have an international mindset and like to travel, then you may be the manager that...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Projektleder ? Internationale projekter ? Overblik ? Maskinteknisk ?

VARBERG Management ApS

Nibe
Den nordjyske virksomhed Danish Crane Building A S har eksisteret siden 1983 og har gennem årene udviklet sig til at være Danmarks førende leverandør af kranløsninger. Danish Crane Building konstruerer, producerer, monterer, servicerer og vedligehol...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019