PROJEKTLEDER, VENTILATION - HVIDOVRE

Til vores Entrepriseafdeling på Stamholmen i Hvidovre søger vi lige nu en projektleder indenfor ventilation til at varetage spænde projekter.

Er du parat til at drive mindre entrepriser indenfor ventilation, oplære projektassistenter og tilføre faglighed til ventilationsafdelingen?

Så har vi den rette udfordring til dig lige nu.

Jobbet

For at møde vores kunder på byggepladsen, er det et krav at du er solidt fagligt klædt på, for der bliver stillet store krav til din tekniske indsigt og store erfaring, samt professionelle rådgivning.

Du indgår i et team og udføre projekter, der udføres i enten fag- eller teknikentreprise.

Der er fart på i teamet og du skal være klar til at yde fleksibilitet, teamwork og høj performance.

Det er en spændende stilling der vil bidrage til din udvikling med spændende udfordringer og projekter. Du vil altså kunne flytte dig både fagligt og personligt, ligesom du har mulighed for at præge afdelingen med din positive personlighed og erfaring.

Ansvar og arbejdsopgaver

  • Ledelse af projektet på pladsen - større og mindre anlægsprojekter indenfor ventilation
  • Styring af økonomi, ressourcer og tidsplan på projektet
  • Lede montører, teknikere og evt. projekteringsstab
  • Handtere henvendelser fra kunden
  • Sikre at projektet følger de til enhver tid gældende interne administrative og økonomiske rutiner
  • Layout for arbejdstegninger
  • Prissætte ekstraarbejder
  • Bestilling af materialer

Dine vigtige personlige egenskaber

  • Åbent sind og god til at samarbejde - også på tværs af faggrænser
  • Beslutsom og ansvarstagende
  • Forandringsdrivende og villig
  • Fuld af godt humør

Vi tilbyder dig

En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov.

Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold, med en attraktiv gage samt pensionsforhold, med mulighed for sundhedsforsikring.

Såfremt du finder, at ovenstående er en god udfordring for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092108Phoenix-766f9cce12019-09-18T00:00:00PROJEKTLEDER, VENTILATION - HVIDOVRE

Til vores Entrepriseafdeling på Stamholmen i Hvidovre søger vi lige nu en projektleder indenfor ventilation til at varetage spænde projekter.

Er du parat til at drive mindre entrepriser indenfor ventilation, oplære projektassistenter og tilføre faglighed til ventilationsafdelingen?

Så har vi den rette udfordring til dig lige nu.

Jobbet

For at møde vores kunder på byggepladsen, er det et krav at du er solidt fagligt klædt på, for der bliver stillet store krav til din tekniske indsigt og store erfaring, samt professionelle rådgivning.

Du indgår i et team og udføre projekter, der udføres i enten fag- eller teknikentreprise.

Der er fart på i teamet og du skal være klar til at yde fleksibilitet, teamwork og høj performance.

Det er en spændende stilling der vil bidrage til din udvikling med spændende udfordringer og projekter. Du vil altså kunne flytte dig både fagligt og personligt, ligesom du har mulighed for at præge afdelingen med din positive personlighed og erfaring.

Ansvar og arbejdsopgaver

  • Ledelse af projektet på pladsen - større og mindre anlægsprojekter indenfor ventilation
  • Styring af økonomi, ressourcer og tidsplan på projektet
  • Lede montører, teknikere og evt. projekteringsstab
  • Handtere henvendelser fra kunden
  • Sikre at projektet følger de til enhver tid gældende interne administrative og økonomiske rutiner
  • Layout for arbejdstegninger
  • Prissætte ekstraarbejder
  • Bestilling af materialer

Dine vigtige personlige egenskaber

  • Åbent sind og god til at samarbejde - også på tværs af faggrænser
  • Beslutsom og ansvarstagende
  • Forandringsdrivende og villig
  • Fuld af godt humør

Vi tilbyder dig

En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov.

Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold, med en attraktiv gage samt pensionsforhold, med mulighed for sundhedsforsikring.

Såfremt du finder, at ovenstående er en god udfordring for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Til vores Entrepriseafdeling på Stamholmen i Hvidovre søger vi lige nu en projektleder indenfor ventilation til at varetage spænde projekter. Er du parat til at drive mindre entrepriser indenfor ventilation, oplære projektassistenter og tilføre faglighed til ventilationsafdelingen? Så har vi den rette udfordring til dig lige nu. Jobbet For at møde vores kunder på byggepladsen, er det et krav at du er solidt fagligt klædt på, for der bliver stillet store krav til din tekniske indsigt og store erfaring, samt professionelle rådgivning. Du indgår i et team og udføre projekter, der udføres i enten fag- eller teknikentreprise. Der er fart på i teamet og du skal være klar til at yde fleksibilitet, teamwork og høj performance. Det er en spændende stilling der vil bidrage til din udvikling med spændende udfordringer og projekter. Du vil altså kunne flytte dig både fagligt og personligt, ligesom du har mulighed for at præge afdelingen med din positive personlighed og erfaring. Ansvar og arbejdsopgaver Ledelse af projektet på pladsen - større og mindre anlægsprojekter indenfor ventilation Styring af økonomi, ressourcer og tidsplan på projektet Lede montører, teknikere og evt. projekteringsstab Handtere henvendelser fra kunden Sikre at projektet følger de til enhver tid gældende interne administrative og økonomiske rutiner Layout for arbejdstegninger Prissætte ekstraarbejder Bestilling af materialer Dine vigtige personlige egenskaber Åbent sind og god til at samarbejde - også på tværs af faggrænser Beslutsom og ansvarstagende Forandringsdrivende og villig Fuld af godt humør Vi tilbyder dig En afvekslende hverdag med udfordringer, råderum og muligheder for at udvikle dine kompetencer i takt med, at virksomheden udvikler sig efter de indkommende projekter og kundernes behov. Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold, med en attraktiv gage samt pensionsforhold, med mulighed for sundhedsforsikring. Såfremt du finder, at ovenstående er en god udfordring for dig, vil vi se frem til at modtage din ansøgning via linket nedenfor. Ansøgninger behandles løbende, og modtages kun via linket. Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk11jobnet766f9cce100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-18T00:00:000000https://kempoglauritzen.hr-skyen.dk/show-job/487400EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3614398Kemp & Lauritzen11Stamholmen 1102650HvidovreDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent825556JobNet5046730504673010018-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=766f9ccehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=766f9ccehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=766f9cce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=766f9cce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgPROJEKTLEDER, VENTILATION - HVIDOVRE12008001Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse362763703noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330101193Erfaren projektleder til at flytte kunderne fra fysiske til digitale salgskanalerRobot Kollektiv transport er en del af den offentlige velfærd. De fleste har en holdning til kollektiv transport, og rigtig mange er meget afhængige af den for at få hverdagen og deres sociale liv til at hænge sammen. I Movia arbejder vi for at sikre god og klimavenlig mobilitet overalt på Sjælland, så den kollektive transport kan være et attraktivt valg på tværs af transportformer. Vil du være med til at give kunderne i den kollektive transport en oplevelse af, at det er enkelt at vælge og købe den rigtige billet? Og har du blik for, hvad der skal til at flytte kunderne til digitale billetprodukter og salgskanaler? Trafikselskabet Movia søger en erfaren projektleder med flair for at skabe engagement omkring forandringsprojekter og eksekvere dem. Som medarbejder bliver du en del af Markedsområdet. Vi er 30 kolleger med godt humør og højt til loftet, der arbejder med salg og distribution af billetprodukter og rejsekort, digitale kundetjenester samt skriftlige kundehenvendelser. Movias bestyrelse har besluttet den forretningsplan, som lægger vejen for vores arbejde og virksomhed frem til 2021 med fokus på blandt andet at styrke sammenhæng på tværs af transportformer, at sikre mobilitet overalt på Sjælland og styrke nye teknologier. En af de bærende piller er ikke mindst samarbejdet i DOT med DSB og Metroselskabet om at gøre det lettere at være kunder i den kollektive transport. Dit primære felt bliver at skabe sammenhæng mellem transportformer gennem et enkelt billet- og salgskanaludbud, som gør det intuitivt, enkelt og attraktiv at vælge og købe DOT billetprodukter via digital selvbetjening. Det indebærer bl.a., at nogle billetprodukter og salgskanaler udgår af sortimentet, mens andre skal videreudvikles og gøres mere brugervenlige. Opgaverne løses oftest i samarbejde DOT-parterne (DSB og Metroselskabet), Rejsekort- og Rejseplanselskabet. Målet er både at øge kundetilfredshed og at mindske omkostningerne til salg og distribution. Dine primære opgaver: Tværgående ansvar for Movias salgskanaler og udmøntning af den overordnede salgsstrategi, der skal flytte kunderne til digitale billetter og salgskanaler samt selvbetjening, og derigennem øge kundernes tilfredshed. Udmøntning af DOTs strategi for billetprodukter og salgskanaler ved at drive projekter med henblik på et enklere produktudbud og færre salgskanaler med et tværgående fokus, hvor processer sikres på tværs af partnerne. Ledelse af DOTs strategiske projekt om liberalisering af salgskanaler ved at åbne for 3. parters mulighed for at sælge billetter og periodekort. Forankring af arbejdet med billetprodukter og salgskanaler ved at fungere som kommerciel samarbejdspartner for Movias drift af salgsorganisation og andre interne og eksterne interessenter. Du trives med at have mange forskellige opgaver, er god til at skrive og tale med mange samarbejdspartnere, og du motiveres af at nå resultater og kan tage selvstændigt ansvar. Derudover har du indsigt i politisk drevne organisationer. Vi forventer, at du har: Min. 3-4 års erfaring med projektledelse og forandringsprocesser med tilhørende discipliner. Fingeren på pulsen med hensyn til digitale løsninger, brugervenlighed og betalingsløsninger. En relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc., cand.scient.pol., cand.polit. eller lignende. Gode samarbejdsevner, gennemslagskraft og tværorganisatorisk forståelse både i forhold til kolleger internt i Movia og eksterne samarbejdspartnere. Gode kommunikationsevner i skrift og tale. Drive og kan arbejde struktureret og er god til at holde overblik. Godt humør. Vi tilbyder: Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone med knap 350 fagligt kompetente medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for alle er, at vi samarbejder med det fælles mål at udvikle og forbedre den kollektive transport. Vi bor i nye, moderne lokaler med praktisk beliggenhed som nabo til Valby St. Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi har en uformel omgangstone og tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Vi er en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv nu og i fremtiden. Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL. Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. december eller snarest derefter. Ansøgningsfrist: Søndag 27. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler løbende i ansøgningsperioden. Spørgsmål til stillingen kan rettes til områdechef Pernille Jørgensen på telefon 45 3613 1828.Kollektiv transport er en del af den offentlige velfærd. De fleste har en holdning til kollektiv transport, og rigtig mange er meget afhængige af den for at få hverdagen og deres sociale liv til at hænge sammen. I Movia arbejder vi for at sikre god og klimavenlig mobilitet overalt på Sjælland, så den kollektive transport kan være et attraktivt valg på tværs af transportformer.

Vil du være med til at give kunderne i den kollektive transport en oplevelse af, at det er enkelt at vælge og købe den rigtige billet? Og har du blik for, hvad der skal til at flytte kunderne til digitale billetprodukter og salgskanaler?

Trafikselskabet Movia søger en erfaren projektleder med flair for at skabe engagement omkring forandringsprojekter og eksekvere dem. Som medarbejder bliver du en del af Markedsområdet. Vi er 30 kolleger med godt humør og højt til loftet, der arbejder med salg og distribution af billetprodukter og rejsekort, digitale kundetjenester samt skriftlige kundehenvendelser.

Movias bestyrelse har besluttet den forretningsplan, som lægger vejen for vores arbejde og virksomhed frem til 2021 med fokus på blandt andet at styrke sammenhæng på tværs af transportformer, at sikre mobilitet overalt på Sjælland og styrke nye teknologier. En af de bærende piller er ikke mindst samarbejdet i DOT med DSB og Metroselskabet om at gøre det lettere at være kunder i den kollektive transport.

Dit primære felt bliver at skabe sammenhæng mellem transportformer gennem et enkelt billet- og salgskanaludbud, som gør det intuitivt, enkelt og attraktiv at vælge og købe DOT billetprodukter via digital selvbetjening. Det indebærer bl.a., at nogle billetprodukter og salgskanaler udgår af sortimentet, mens andre skal videreudvikles og gøres mere brugervenlige. Opgaverne løses oftest i samarbejde DOT-parterne (DSB og Metroselskabet), Rejsekort- og Rejseplanselskabet. Målet er både at øge kundetilfredshed og at mindske omkostningerne til salg og distribution.

Dine primære opgaver:
  • Tværgående ansvar for Movias salgskanaler og udmøntning af den overordnede salgsstrategi, der skal flytte kunderne til digitale billetter og salgskanaler samt selvbetjening, og derigennem øge kundernes tilfredshed.
  • Udmøntning af DOTs strategi for billetprodukter og salgskanaler ved at drive projekter med henblik på et enklere produktudbud og færre salgskanaler med et tværgående fokus, hvor processer sikres på tværs af partnerne.
  • Ledelse af DOTs strategiske projekt om liberalisering af salgskanaler ved at åbne for 3. parters mulighed for at sælge billetter og periodekort.
  • Forankring af arbejdet med billetprodukter og salgskanaler ved at fungere som kommerciel samarbejdspartner for Movias drift af salgsorganisation og andre interne og eksterne interessenter.

Du trives med at have mange forskellige opgaver, er god til at skrive og tale med mange samarbejdspartnere, og du motiveres af at nå resultater og kan tage selvstændigt ansvar. Derudover har du indsigt i politisk drevne organisationer.

Vi forventer, at du har:
  • Min. 3-4 års erfaring med projektledelse og forandringsprocesser med tilhørende discipliner.
  • Fingeren på pulsen med hensyn til digitale løsninger, brugervenlighed og betalingsløsninger.
  • En relevant videregående uddannelse som f.eks. cand.merc., cand.scient.pol., cand.polit. eller lignende.
  • Gode samarbejdsevner, gennemslagskraft og tværorganisatorisk forståelse – både i forhold til kolleger internt i Movia og eksterne samarbejdspartnere.
  • Gode kommunikationsevner i skrift og tale.
  • Drive og kan arbejde struktureret og er god til at holde overblik.
  • Godt humør.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med en uformel omgangstone med knap 350 fagligt kompetente medarbejdere med vidt forskellige baggrunde. Fælles for alle er, at vi samarbejder med det fælles mål at udvikle og forbedre den kollektive transport.

Vi bor i nye, moderne lokaler med praktisk beliggenhed som nabo til Valby St. Som arbejdsplads fokuserer vi på medarbejdertrivsel, kompetenceudvikling og karriereløft. Vi har en uformel omgangstone og tror på frihed til at tilrettelægge sine arbejdsopgaver, så der er sammenhæng mellem privatliv og arbejdsliv. Vi er en røgfri arbejdsplads, fordi vi satser på et sundt arbejdsliv – nu og i fremtiden.

Trafikselskabet Movia tilbyder individuel løn efter kvalifikationer i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og KL.

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. december eller snarest derefter.

Ansøgningsfrist:

Søndag 27. oktober 2019. Vi forventer at holde samtaler løbende i ansøgningsperioden.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til områdechef Pernille Jørgensen på telefon +45 3613 1828.
Trafikselskabet MoviaValby2019-10-04T00:00:002019-10-27T00:00:00
330100476Lean projektlederRobot Vi søger en lean projektleder til Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion. Vi leder større lean-projekter og IT-projekter i anklagemyndigheden og varetager overordnede tværgående opgaver, f.eks. projekter på tværs af straffesagskæden og uddannelse og træning af medarbejdere og ledere. Rigsadvokaten har siden 2008 arbejdet systematisk med at effektivisere straffesagsbehandlingen i politiet og anklagemyndigheden med udgangspunkt i driftsstyring og lean, og vi har gennemført en lang række projekter i anklagemyndigheden og på tværs af myndighederne i straffesagskæden. Opgaven Du får en nøglerolle i Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion, sammen med de øvrige medarbejdere, som projektleder for organisationens lean-indsatser og strategiske udvikling af organisationen på dette område. Du vil bl.a. skulle varetage og have ansvar for følgende opgaver: Projektledelse af større implementeringer i anklagemyndigheden, lokalt i politikredsene og centralt hos statsadvokaterne og Rigsadvokaten. Forandringsledelse og coaching af ledere, medarbejdere og teams i hele anklagemyndigheden. Løbende bidrage til udvikling af lean-indsatsen både på kort sigt gennem konkrete initiativer og i et mere langsigtet strategisk perspektiv. Faglig metodeudvikling og konceptualisering. Facilitere, kommunikere og involvere projektdeltagere og interessenter. Tilrettelægge og gennemføre undervisning og træningsprogrammer for medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden både i lean-metodikken, værktøjer og adfærd. Deltage i projekter på tværs af straffesagskæden. Dig Du har stærke faglige kompetencer inden for projektledelse og forandringsledelse, herunder erfaringer med gennemførsel af større projekter, f.eks. fra ansættelse i et privat konsulentfirma eller i en intern funktion i en offentlig institution eller privat virksomhed. Derudover brænder du for driftsstyring, procesoptimering, løbende forbedringer og kommunikation. Det er ikke afgørende hvilken kandidatgrad du har det et vigtigste er dit erfaringsniveau og de succeser, du har med i bagagen. Det er ikke et krav, men en fordel hvis du er uddannet indenfor Lean, også hvis du har erfaring indenfor agile metoder, som eksempelvis Scrum eller SAFe. Som person er du den strukturerede type, der planlægger og koordinerer dine opgaver. Du er karakterisereret ved dit gåpåmod og din evne til at samarbejde og skabe stærke relationer på alle niveauer. Vilkår Du bliver lønmæssigt honoreret i henhold til gældende overenskomst med tillæg i relation til kompetence og erfaring. Søger du? Har du lyst til at blive en del af rigsadvokaturen, skal du sende en ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 28. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 45 & 46. Du søger stillingen via nedenstående link. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund. Yderligere information Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Lean og udviklingschef Mikkel Severin på telefon 4242 3300 eller sende en e-mail til MSE@ankl.dk. Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dk.Vi søger en lean projektleder til Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion. Vi leder større lean-projekter og IT-projekter i anklagemyndigheden og varetager overordnede tværgående opgaver, f.eks. projekter på tværs af straffesagskæden og uddannelse og træning af medarbejdere og ledere.

Rigsadvokaten har siden 2008 arbejdet systematisk med at effektivisere straffesagsbehandlingen i politiet og anklagemyndigheden med udgangspunkt i driftsstyring og lean, og vi har gennemført en lang række projekter i anklagemyndigheden og på tværs af myndighederne i straffesagskæden.

Opgaven
Du får en nøglerolle i Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion, sammen med de øvrige medarbejdere, som projektleder for organisationens lean-indsatser og strategiske udvikling af organisationen på dette område. Du vil bl.a. skulle varetage og have ansvar for følgende opgaver:

  • Projektledelse af større implementeringer i anklagemyndigheden, lokalt i politikredsene og centralt hos statsadvokaterne og Rigsadvokaten.
  • Forandringsledelse og coaching af ledere, medarbejdere og teams i hele anklagemyndigheden.
  • Løbende bidrage til udvikling af lean-indsatsen – både på kort sigt gennem konkrete initiativer og i et mere langsigtet strategisk perspektiv.
  • Faglig metodeudvikling og konceptualisering.
  • Facilitere, kommunikere og involvere projektdeltagere og interessenter.
  • Tilrettelægge og gennemføre undervisning og træningsprogrammer for medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden både i lean-metodikken, værktøjer og adfærd.
  • Deltage i projekter på tværs af straffesagskæden.
Dig
Du har stærke faglige kompetencer inden for projektledelse og forandringsledelse, herunder erfaringer med gennemførsel af større projekter, f.eks. fra ansættelse i et privat konsulentfirma eller i en intern funktion i en offentlig institution eller privat virksomhed. Derudover brænder du for driftsstyring, procesoptimering, løbende forbedringer og kommunikation.

Det er ikke afgørende hvilken kandidatgrad du har – det et vigtigste er dit erfaringsniveau og de succeser, du har med i bagagen. Det er ikke et krav, men en fordel hvis du er uddannet indenfor Lean, også hvis du har erfaring indenfor agile metoder, som eksempelvis Scrum eller SAFe.

Som person er du den strukturerede type, der planlægger og koordinerer dine opgaver. Du er karakterisereret ved dit gåpåmod og din evne til at samarbejde og skabe stærke relationer på alle niveauer.

Vilkår

Du bliver lønmæssigt honoreret i henhold til gældende overenskomst med tillæg i relation til kompetence og erfaring.

Søger du?

Har du lyst til at blive en del af rigsadvokaturen, skal du sende en ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 28. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt i uge 45 & 46.

Du søger stillingen via nedenstående link.

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Lean og udviklingschef Mikkel Severin på telefon 4242 3300 eller sende en e-mail til MSE@ankl.dk.

Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dk.



RigsadvokatenKøbenhavn K2019-10-03T00:00:002019-10-28T00:00:00
330096479Project Manager hos AP Pension på ØsterbroRobot Søger du virksomheden, som investerer i dine PMO-drømme? Så se her. Din nye arbejdsplads Dine kommende kolleger beskriver AP Pension, som et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der lyttes til hinanden. En medarbejder fortæller: I vores PMO team har vi frihed under ansvar og rig mulighed for at påvirke både indholdet i egne opgaver samt projektmodellen og dermed måden vi arbejder på i AP Pension. Samarbejde og medarbejdertrivsel bliver uden tvivl prioriteret højt, og som den 53. medarbejder i AP Pensions projektafdeling, kan du blandt PMO-teamets 3 fagligt stærke medarbejdere se frem til en spændende arbejdsdag udover det sædvanlige. Din kommende arbejdsplads er på Østerbro i København. Fra usleben diamant til selvkørende PMO I det første halve år vil fokus ligge på at få dig onboardet korrekt og sikre, at du kan løfte de opgaver, som primært består i opfølgning, kontrol og assistance til teamet og de underliggende projekter. Derfor vil dine arbejdsopgaver fordele sig som følger: Halvdelen af dine opgaver vil bestå af opfølgning på projektporteføljen. Det vil udelukkende være opgaver, som relaterer sig til opfølgning og servicering af forskellige projekter Sekundært arbejder du på ressourcestyring på de projekter, som du involveres i En mindre del vil bestå af forefaldende opgaver Den resterende tid vil du modtage undervisning Efter det første halve år ser vi dig få og tage mere ansvar. Med direkte reference til projektdirektøren kan stillingen udvikle sig i flere retninger - alt afhængig af dine interesser og spidskompetencer. Herunder f.eks.: Udføre porteføljeopfølgning på tværs af alle projekter og programmer i AP Pension. Tage ejerskab for ressourceallokeringsprocessen, og ressourcestyring og -allokerer på tværs af projektporteføljen. Dokumentere, drive og videreudvikle projektmodellen og bistå med at sikre forankring af denne i organisationen, herunder fremtidigt styregruppearbejde, projektrapportering, udrulning af nye releases, kvalitetssikre faseovergange, mødestrukturer for diverse projektfora mv. Facilitere forretningsudviklingsarbejdet herunder processen med udarbejdelse af materiale og afholdelse af møder. Den ambitiøse analytiker Vi forestiller os, at du har 3-5 års erfaring - helst fra en lignende stilling. Det vigtigste er, at du besidder evnen til at ville lære. Din uddannelsesbaggrund kan fx være matematisk eller økonomisk, hvor du har din solide talforståelse og strategisk forretningsforståelse fra. Vi forventer, at: Din arbejdsstil er kendetegnende ved at være kvalitetsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret og serviceminded overfor andre. Du har en proaktiv adfærd og et naturligt drive til at skabe resultater Du er velbevandret i MS Office, herunder i særdeleshed Excel. Du udstråler selvstændighed i din adfærd, karakteriseres af at være ambitiøs og besidder et analytisk mindset. Vilkår Der er tale om en konsulentansættelse på fuldtid med henblik på fastansættelse efter 3 måneder. Løn efter kvalifikationer. Er du den rette? Moment varetager rekrutteringsprocessen, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på Søg job og vedhæft din ansøgning samt CV. Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt! Vi glæder os til at høre fra dig!

Søger du virksomheden, som investerer i dine PMO-drømme? Så se her.

 

 

Din nye arbejdsplads

Dine kommende kolleger beskriver AP Pension, som et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der lyttes til hinanden.

En medarbejder fortæller:
”I vores PMO team har vi frihed under ansvar og rig mulighed for at påvirke både indholdet i egne opgaver samt projektmodellen og dermed måden vi arbejder på i AP Pension. ”

Samarbejde og medarbejdertrivsel bliver uden tvivl prioriteret højt, og som den 53. medarbejder i AP Pensions projektafdeling, kan du blandt PMO-teamets 3 fagligt stærke medarbejdere se frem til en spændende arbejdsdag udover det sædvanlige.

Din kommende arbejdsplads er på Østerbro i København.

Fra usleben diamant til selvkørende PMO

I det første halve år vil fokus ligge på at få dig onboardet korrekt og sikre, at du kan løfte de opgaver, som primært består i opfølgning, kontrol og assistance til teamet og de underliggende projekter.

Derfor vil dine arbejdsopgaver fordele sig som følger:

  • Halvdelen af dine opgaver vil bestå af opfølgning på projektporteføljen. Det vil udelukkende være opgaver, som relaterer sig til opfølgning og servicering af forskellige projekter
  • Sekundært arbejder du på ressourcestyring på de projekter, som du involveres i
  • En mindre del vil bestå af forefaldende opgaver
  • Den resterende tid vil du modtage undervisning

Efter det første halve år ser vi dig få og tage mere ansvar. Med direkte reference til projektdirektøren kan stillingen udvikle sig i flere retninger - alt afhængig af dine interesser og spidskompetencer. Herunder f.eks.:

  • Udføre porteføljeopfølgning på tværs af alle projekter og programmer i AP Pension.
  • Tage ejerskab for ressourceallokeringsprocessen, og ressourcestyring og -allokerer på tværs af projektporteføljen.
  • Dokumentere, drive og videreudvikle projektmodellen og bistå med at sikre forankring af denne i organisationen, herunder fremtidigt styregruppearbejde, projektrapportering, udrulning af nye releases, kvalitetssikre faseovergange, mødestrukturer for diverse projektfora mv.
  • Facilitere forretningsudviklingsarbejdet herunder processen med udarbejdelse af materiale og afholdelse af møder.

Den ambitiøse analytiker

Vi forestiller os, at du har 3-5 års erfaring - helst fra en lignende stilling. Det vigtigste er, at du besidder evnen til at ville lære. Din uddannelsesbaggrund kan fx være matematisk eller økonomisk, hvor du har din solide talforståelse og strategisk forretningsforståelse fra.

Vi forventer, at:

  • Din arbejdsstil er kendetegnende ved at være kvalitetsbevidst, omhyggelig, detaljeorienteret og serviceminded overfor andre.
  • Du har en proaktiv adfærd og et naturligt drive til at skabe resultater
  • Du er velbevandret i MS Office, herunder i særdeleshed Excel.

Du udstråler selvstændighed i din adfærd, karakteriseres af at være ambitiøs og besidder et analytisk mindset.

Vilkår

Der er tale om en konsulentansættelse på fuldtid med henblik på fastansættelse efter 3 måneder.

Løn efter kvalifikationer.

Er du den rette?

Moment varetager rekrutteringsprocessen, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på ”Søg job” og vedhæft din ansøgning samt CV.

Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt!

Vi glæder os til at høre fra dig! 

MOMENT A/SKøbenhavn Ø2019-09-26T00:00:002019-11-21T00:00:00
330094381Projektledere til strategiske udviklingsprojekter ved Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC)Robot Brænder du for at drive udviklingsprojekter i sundhedsvæsenet der gør en forskel, og er du en stærk projektleder? Så er det dig, vi søger! Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger tre projektledere til at drive og lede en række strategiske indsatser og udviklingsprojekter. SDCC blev etableret i 2017 i et visionært samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden. Visionen for SDCC er at løfte diabetesindsatsen (forebyggelse, forskning, uddannelse og behandling) i hele Region Hovedstaden, samt bidrage med inspiration og ny viden nationalt og internationalt på diabetesområdet. Derfor igangsætter SDCC en række strategiske udviklingsprojekter for at skabe ny viden om forbedrede behandlingsmuligheder og organisering af forløb for personer med diabetes. Det sker i tæt samarbejde med hospitalerne i Region Hovedstaden, almen praksis og kommunerne. Jobbet Vi søger tre projektledere, der har indgående erfaring med projektledelse af større og komplekse projekter. Det gælder både allerede igangværende projekter og nye projekter, som er ved at blive planlagt. Af større nye projekter kan nævnes: 24 7 telefon: Etablering af en regional telefonrådgivning for alle personer med diabetes og sundhedsprofessionelle Sammedagsscreening: Tilbud om undersøgelse for senkomplikationer på hospital for personer med diabetes, der følges i almen praksis Rationel farmakoterapi: Ensartet anvendelse af diabetesmedicin på tværs af hospitalsafdelinger og i almen praksis. Du kan læse mere om SDCC i Drejebog for etablering af SDCC , som beskriver rammerne for SDCC-satsningen og de mange initiativer (https: www.sdcc.dk om-SDCC organisation Sider Visionen.aspx). De strategiske indsatser, som er særligt relevante for disse stillinger, er beskrevet i afsnit 1.3 Supplerende Behandling. Projektlederens rolle og opgaver: Projektledelse af 2-3 nye strategiske projekter i alle faser (udvikling, planlægning, afprøvning, implementering og evaluering) Projektledelse og evaluering af allerede igangsatte initiativer Understøttelse af den lokale og regionale implementering af projekterne i tæt samarbejde med kliniske ressourcepersoner Løbende afrapportering af projekternes fremdrift til relevante ledelses- og samarbejdsfora De enkelte projekter fordeles mellem projektlederne efter kompetencer, erfaringer og interesse. Som projektleder vil du blive ansat i SDCC s Stab med personalemæssig reference til stabschefen. Du kommer til at have tæt samarbejde med de øvrige projektledere samt programlederne for Supplerende Behandlingsinitiativer på SDCC, som varetager den overordnede koordinering samt de øvrige afdelinger på SDCC, som deltager i de konkrete projekter. Vi tilbyder Mulighed for at være med til at realisere visionen om diabetesbehandling på højeste internationale niveau Tæt tværfagligt samarbejde mellem centrets afdelinger, ansatte og øvrige samarbejdspartnere En afvekslende hverdag i et miljø med god stemning, engagerede kollegaer og mange forskellige arbejdsopgaver Dine kvalifikationer Vi forventer, at du har: Relevant kandidatuddannelse (fx sundheds- eller samfundsfaglig) Mangeårig erfaring med projektledelse af større, tværgående og komplekse projekter Dokumenteret projektlederuddannelse med anvendelse af projektlederværktøjer Kendskab og erfaring med arbejde i sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning Og at du derudover er: God til at opbygge netværk Engageret og har et stærkt personligt drive Kan navigere og samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og organisationer Kan arbejde selvstændigt og holde fokus selv med mange bolde i luften Hvis du har denne profil, venter dig et spændende job med rigtig gode muligheder for at lære og præge arbejdet med de strategiske udviklingsprojekter Løn og ansættelsesvilkår Stillingerne er tidsbegrænset til tre år med tiltrædelse fra 1. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst og forventeligt indplaceret på konsulentniveau (afhængig af kompetencer og erfaring). Ansøgning og yderlige oplysninger Er du interesseret i at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte programleder Kristine Skovgaard Bossen på mobil 40 87 79 76 eller stabschef Charlotte Hove Andreasen på mobil 28 11 31 31. Ansøgningsfrist er søndag den 20. oktober 2019. Vi planlægger ansættelsessamtaler i uge 43. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i forebyggelse, forskning, uddannelse, klinisk forskning og behandling. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der er tilknyttet omkring 9.500 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Brænder du for at drive udviklingsprojekter i sundhedsvæsenet der gør en forskel, og er du en stærk projektleder? Så er det dig, vi søger!

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger tre projektledere til at drive og lede en række strategiske indsatser og udviklingsprojekter.

SDCC blev etableret i 2017 i et visionært samarbejde mellem Region Hovedstaden og Novo Nordisk Fonden. Visionen for SDCC er at løfte diabetesindsatsen (forebyggelse, forskning, uddannelse og behandling) i hele Region Hovedstaden, samt bidrage med inspiration og ny viden nationalt og internationalt på diabetesområdet. Derfor igangsætter SDCC en række strategiske udviklingsprojekter for at skabe ny viden om forbedrede behandlingsmuligheder og organisering af forløb for personer med diabetes. Det sker i tæt samarbejde med hospitalerne i Region Hovedstaden, almen praksis og kommunerne.

Jobbet

Vi søger tre projektledere, der har indgående erfaring med projektledelse af større og komplekse projekter. Det gælder både allerede igangværende projekter og nye projekter, som er ved at blive planlagt. Af større nye projekter kan nævnes:

  • 24/7 telefon: Etablering af en regional telefonrådgivning for alle personer med diabetes og sundhedsprofessionelle
  • Sammedagsscreening: Tilbud om undersøgelse for senkomplikationer på hospital for personer med diabetes, der følges i almen praksis
  • Rationel farmakoterapi: Ensartet anvendelse af diabetesmedicin på tværs af hospitalsafdelinger og i almen praksis.
Du kan læse mere om SDCC i ’Drejebog for etablering af SDCC’, som beskriver rammerne for SDCC-satsningen og de mange initiativer (https://www.sdcc.dk/om-SDCC/organisation/Sider/Visionen.aspx). De strategiske indsatser, som er særligt relevante for disse stillinger, er beskrevet i afsnit 1.3 Supplerende Behandling.

Projektlederens rolle og opgaver:

  • Projektledelse af 2-3 nye strategiske projekter i alle faser (udvikling, planlægning, afprøvning, implementering og evaluering)
  • Projektledelse og evaluering af allerede igangsatte initiativer
  • Understøttelse af den lokale og regionale implementering af projekterne i tæt samarbejde med kliniske ressourcepersoner
  • Løbende afrapportering af projekternes fremdrift til relevante ledelses- og samarbejdsfora
De enkelte projekter fordeles mellem projektlederne efter kompetencer, erfaringer og interesse. Som projektleder vil du blive ansat i SDCC’s Stab med personalemæssig reference til stabschefen. Du kommer til at have tæt samarbejde med de øvrige projektledere samt programlederne for Supplerende Behandlingsinitiativer på SDCC, som varetager den overordnede koordinering samt de øvrige afdelinger på SDCC, som deltager i de konkrete projekter.

Vi tilbyder

  • Mulighed for at være med til at realisere visionen om diabetesbehandling på højeste internationale niveau
  • Tæt tværfagligt samarbejde mellem centrets afdelinger, ansatte og øvrige samarbejdspartnere
  • En afvekslende hverdag i et miljø med god stemning, engagerede kollegaer og mange forskellige arbejdsopgaver
Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du har:

  • Relevant kandidatuddannelse (fx sundheds- eller samfundsfaglig)
  • Mangeårig erfaring med projektledelse af større, tværgående og komplekse projekter
  • Dokumenteret projektlederuddannelse med anvendelse af projektlederværktøjer
  • Kendskab og erfaring med arbejde i sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning
Og at du derudover er:

  • God til at opbygge netværk
  • Engageret og har et stærkt personligt drive
  • Kan navigere og samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og organisationer
  • Kan arbejde selvstændigt og holde fokus selv med mange bolde i luften
  • Hvis du har denne profil, venter dig et spændende job med rigtig gode muligheder for at lære og præge arbejdet med de strategiske udviklingsprojekter
Løn og ansættelsesvilkår

Stillingerne er tidsbegrænset til tre år med tiltrædelse fra 1. december 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende regional overenskomst og forventeligt indplaceret på konsulentniveau (afhængig af kompetencer og erfaring).

Ansøgning og yderlige oplysninger

Er du interesseret i at vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte programleder Kristine Skovgaard Bossen på mobil 40 87 79 76 eller stabschef Charlotte Hove Andreasen på mobil 28 11 31 31.

Ansøgningsfrist er søndag den 20. oktober 2019. Vi planlægger ansættelsessamtaler i uge 43.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i forebyggelse, forskning, uddannelse, klinisk forskning og behandling. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der er tilknyttet omkring 9.500 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-09-23T00:00:002019-10-20T00:00:00
330087769Projektleder for eventsRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9989 Du er kandidat med et par års erfaring i bagagen. Din akademiske baggrund er måske samfundsvidenskab kombineret med event performance design. Du er en dygtig eventmager med indsigt i moderne eventformer og deres organisation, og du brænder for at skabe nye og engagerende mødesteder. Du er stærk i rollen som projektleder - både konceptudvikling, budgetstyring, procesledelse, deltagerhåndtering, afvikling, evaluering mv. Du har en solid akademisk grundfaglighed inden for blandt andet problemformulering -løsning og formidling og har endvidere erfaring med designtænkning. Du har forståelse for forskellige målgruppers, kunders og samarbejdspartneres behov. Du formår at planlægge din egen tid og evner at håndtere flere projekter selvstændigt og samtidigt, men arbejder også konstruktivt i teams med andre. Du er god til at tale med mange og forskellige mennesker og har et interessant netværk. Du er imødekommende og fleksibel - og har en god portion selvironi! Note: Dette err et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9989

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9989

 

• Du er kandidat med et par års erfaring i bagagen. Din akademiske baggrund er måske samfundsvidenskab kombineret med event/performance design.


• Du er en dygtig eventmager med indsigt i moderne eventformer og deres organisation, og du brænder for at skabe nye og engagerende mødesteder.


• Du er stærk i rollen som projektleder - både konceptudvikling, budgetstyring, procesledelse, deltagerhåndtering, afvikling, evaluering mv.


• Du har en solid akademisk grundfaglighed inden for blandt andet problemformulering/-løsning og formidling og har endvidere erfaring med designtænkning.


• Du har forståelse for forskellige målgruppers, kunders og samarbejdspartneres behov.


• Du formår at planlægge din egen tid og evner at håndtere flere projekter selvstændigt og samtidigt, men arbejder også konstruktivt i teams med andre.


• Du er god til at tale med mange og forskellige mennesker og har et interessant netværk.


• Du er imødekommende og fleksibel - og har en god portion selvironi! 

Note: Dette err et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9989

Worksome ApSKøbenhavn K2019-09-10T00:00:002019-10-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren projektleder til at flytte kunderne fra fysiske til digitale salgskanaler

Trafikselskabet Movia

Valby
Kollektiv transport er en del af den offentlige velfærd. De fleste har en holdning til kollektiv transport, og rigtig mange er meget afhængige af den for at få hverdagen og deres sociale liv til at hænge sammen. I Movia arbejder vi for at sikre god ...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Lean projektleder

Rigsadvokaten

København K
Vi søger en lean projektleder til Rigsadvokatens Lean og udviklingssektion. Vi leder større lean-projekter og IT-projekter i anklagemyndigheden og varetager overordnede tværgående opgaver, f.eks. projekter på tværs af straffesagskæden og uddannelse ...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Project Manager hos AP Pension på Østerbro

MOMENT A/S

København Ø
Søger du virksomheden, som investerer i dine PMO-drømme? Så se her. Din nye arbejdsplads Dine kommende kolleger beskriver AP Pension, som et inspirerende arbejdsmiljø, hvor der lyttes til hinanden. En medarbejder fortæller: I vores PMO team har vi f...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Projektledere til strategiske udviklingsprojekter ved Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC)

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Brænder du for at drive udviklingsprojekter i sundhedsvæsenet der gør en forskel, og er du en stærk projektleder? Så er det dig, vi søger! Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) søger tre projektledere til at drive og lede en række strategiske inds...
Indrykket:23. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019

Projektleder for events

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9989 Du er kandidat med et par års erfa...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019