Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektlederassistent til næste generation af medarbejdersignatur og brugerrettighedsstyring

Kan du planlægge, koordinere og sikre rettidig levering, og har du samtidig erfaring med leverandørstyring og agil udvikling? Så står dit nye skrivebord måske i Center for infrastrukturudvikling.

Om stillingen
Hverdagen er digital, og i Digitaliseringsstyrelsens Center for infrastrukturudvikling er vi ansvarlige for at etablere næste generation NemID til borgere (MitID), næste generation NemLog-in og NemID til erhverv og næste generation Digital Post.

Vi søger en projektlederassistent til projektet om næste generation NemLog-in, som også vil omfatte en ny erhvervsløsning, der erstatter NemID til erhverv (medarbejdersignatur). Du skal indgå i projektledelsen og selvstændigt drive forskellige spor og tværgående processer i og omkring projektet. Vi har i december 2018 gennemført et udbud, og vi er nu ved at forberede udviklings- og implementeringsfasen. Projektet er et strategisk vigtigt projekt, og du skal være med til at sikre, at projektet drives sikkert i mål.

Sammen med projektlederen skal du stå i spidsen for at planlægge, koordinere og sikre rettidig gennemførelse af alle opgaver i projektet, herunder gennemførelse af analysefase, udvikling og implementering af den ny løsning.

Dine opgaver bliver bl.a. at:
• være ansvarlig for at drive forskellige selvstændige spor i projektet
• bidrage til vedligeholdelse og ajourføring af projektdokumenter
• følge op på fremdrift og resultater hos leverandøren og projektmedarbejdere
• bidrage til udarbejdelse af styregruppe- og andet mødemateriale, status rapporteringer mv.
• varetage ad hoc opgaver, der knytter sig til projektet, herunder udarbejde sager til direktionen, input
til presseberedskab og pressehenvendelser mv.

På tværs af alle vores opgaver udarbejder vi analyser, baggrundsnotater og beslutningsoplæg til vores direktion, departement og minister. Det er derfor afgørende, at du trives med en høj grad af skriftlighed og har blik for detaljen og den politiske kontekst.

Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau og solid erfaring med projektarbejde – gerne med relevante certificeringer. Det er en fordel, hvis du også har erfaring fra den offentlige sektor.

Vi leder herudover efter dig, der:
• kender til agil udvikling
• har erfaring med leverandørstyring og kontraktopfølgning
• har god interessentforståelse og forstår at navigere i samarbejdet mellem ministerier, kommuner og
regioner og vores mange øvrige interessenter
• har personlig gennemslagskraft og kan arbejde i et højt tempo
• ser dig selv som en holdspiller og er god til at samarbejde på tværs af flere faggrupper
• kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for at drive opgaver i mål
• har gode analyseevner og er stærk i skriftlig formidling på både dansk og engelsk
• har fokus på balancen mellem kvalitet og deadlines.

Om styrelsen
I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 ansatte, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for den enkelte dansker. Vi skaber digitale relationer mellem borgere, virksomheder og det offentlige med klare resultater fx deling af grunddata og digital adgang med NemID. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling. Selvom vi for det meste har travlt, lægger vi vægt på en uformel omgangstone og har altid tid til at samarbejde og hjælpe hinanden.

Du kan læse mere om os og den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi på www.digst.dk.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maja Bjerregaard Have på 33 92 60 48 eller mbhav@digst.dk.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutteringssystem senest mandag d. 5. august 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34 og ser frem til at byde vores nye kollega velkommen d. 1. oktober.

Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.







Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050232Phoenix-55492ecd12019-06-28T00:00:00Projektlederassistent til næste generation af medarbejdersignatur og brugerrettighedsstyringKan du planlægge, koordinere og sikre rettidig levering, og har du samtidig erfaring med leverandørstyring og agil udvikling? Så står dit nye skrivebord måske i Center for infrastrukturudvikling.

Om stillingen
Hverdagen er digital, og i Digitaliseringsstyrelsens Center for infrastrukturudvikling er vi ansvarlige for at etablere næste generation NemID til borgere (MitID), næste generation NemLog-in og NemID til erhverv og næste generation Digital Post.

Vi søger en projektlederassistent til projektet om næste generation NemLog-in, som også vil omfatte en ny erhvervsløsning, der erstatter NemID til erhverv (medarbejdersignatur). Du skal indgå i projektledelsen og selvstændigt drive forskellige spor og tværgående processer i og omkring projektet. Vi har i december 2018 gennemført et udbud, og vi er nu ved at forberede udviklings- og implementeringsfasen. Projektet er et strategisk vigtigt projekt, og du skal være med til at sikre, at projektet drives sikkert i mål.

Sammen med projektlederen skal du stå i spidsen for at planlægge, koordinere og sikre rettidig gennemførelse af alle opgaver i projektet, herunder gennemførelse af analysefase, udvikling og implementering af den ny løsning.

Dine opgaver bliver bl.a. at:
• være ansvarlig for at drive forskellige selvstændige spor i projektet
• bidrage til vedligeholdelse og ajourføring af projektdokumenter
• følge op på fremdrift og resultater hos leverandøren og projektmedarbejdere
• bidrage til udarbejdelse af styregruppe- og andet mødemateriale, status rapporteringer mv.
• varetage ad hoc opgaver, der knytter sig til projektet, herunder udarbejde sager til direktionen, input
til presseberedskab og pressehenvendelser mv.

På tværs af alle vores opgaver udarbejder vi analyser, baggrundsnotater og beslutningsoplæg til vores direktion, departement og minister. Det er derfor afgørende, at du trives med en høj grad af skriftlighed og har blik for detaljen og den politiske kontekst.

Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau og solid erfaring med projektarbejde – gerne med relevante certificeringer. Det er en fordel, hvis du også har erfaring fra den offentlige sektor.

Vi leder herudover efter dig, der:
• kender til agil udvikling
• har erfaring med leverandørstyring og kontraktopfølgning
• har god interessentforståelse og forstår at navigere i samarbejdet mellem ministerier, kommuner og
regioner og vores mange øvrige interessenter
• har personlig gennemslagskraft og kan arbejde i et højt tempo
• ser dig selv som en holdspiller og er god til at samarbejde på tværs af flere faggrupper
• kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for at drive opgaver i mål
• har gode analyseevner og er stærk i skriftlig formidling på både dansk og engelsk
• har fokus på balancen mellem kvalitet og deadlines.

Om styrelsen
I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 ansatte, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for den enkelte dansker. Vi skaber digitale relationer mellem borgere, virksomheder og det offentlige med klare resultater fx deling af grunddata og digital adgang med NemID. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling. Selvom vi for det meste har travlt, lægger vi vægt på en uformel omgangstone og har altid tid til at samarbejde og hjælpe hinanden.

Du kan læse mere om os og den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi på www.digst.dk.

Ansættelsesvilkår
Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maja Bjerregaard Have på 33 92 60 48 eller mbhav@digst.dk.

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutteringssystem senest mandag d. 5. august 2019.

Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34 og ser frem til at byde vores nye kollega velkommen d. 1. oktober.

Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.






2019-08-06T00:51:49.030 Kan du planlægge, koordinere og sikre rettidig levering, og har du samtidig erfaring med leverandørstyring og agil udvikling? Så står dit nye skrivebord måske i Center for infrastrukturudvikling. Om stillingen Hverdagen er digital, og i Digitaliseringsstyrelsens Center for infrastrukturudvikling er vi ansvarlige for at etablere næste generation NemID til borgere (MitID), næste generation NemLog-in og NemID til erhverv og næste generation Digital Post. Vi søger en projektlederassistent til projektet om næste generation NemLog-in, som også vil omfatte en ny erhvervsløsning, der erstatter NemID til erhverv (medarbejdersignatur). Du skal indgå i projektledelsen og selvstændigt drive forskellige spor og tværgående processer i og omkring projektet. Vi har i december 2018 gennemført et udbud, og vi er nu ved at forberede udviklings- og implementeringsfasen. Projektet er et strategisk vigtigt projekt, og du skal være med til at sikre, at projektet drives sikkert i mål. Sammen med projektlederen skal du stå i spidsen for at planlægge, koordinere og sikre rettidig gennemførelse af alle opgaver i projektet, herunder gennemførelse af analysefase, udvikling og implementering af den ny løsning. Dine opgaver bliver bl.a. at: • være ansvarlig for at drive forskellige selvstændige spor i projektet • bidrage til vedligeholdelse og ajourføring af projektdokumenter • følge op på fremdrift og resultater hos leverandøren og projektmedarbejdere • bidrage til udarbejdelse af styregruppe- og andet mødemateriale, status rapporteringer mv. • varetage ad hoc opgaver, der knytter sig til projektet, herunder udarbejde sager til direktionen, input til presseberedskab og pressehenvendelser mv. På tværs af alle vores opgaver udarbejder vi analyser, baggrundsnotater og beslutningsoplæg til vores direktion, departement og minister. Det er derfor afgørende, at du trives med en høj grad af skriftlighed og har blik for detaljen og den politiske kontekst. Om dig Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau og solid erfaring med projektarbejde gerne med relevante certificeringer. Det er en fordel, hvis du også har erfaring fra den offentlige sektor. Vi leder herudover efter dig, der: • kender til agil udvikling • har erfaring med leverandørstyring og kontraktopfølgning • har god interessentforståelse og forstår at navigere i samarbejdet mellem ministerier, kommuner og regioner og vores mange øvrige interessenter • har personlig gennemslagskraft og kan arbejde i et højt tempo • ser dig selv som en holdspiller og er god til at samarbejde på tværs af flere faggrupper • kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for at drive opgaver i mål • har gode analyseevner og er stærk i skriftlig formidling på både dansk og engelsk • har fokus på balancen mellem kvalitet og deadlines. Om styrelsen I Digitaliseringsstyrelsen er vi ca. 290 ansatte, der hver dag går på arbejde for at gøre en forskel for den enkelte dansker. Vi skaber digitale relationer mellem borgere, virksomheder og det offentlige med klare resultater fx deling af grunddata og digital adgang med NemID. Vi sætter barren højt og har et klart fokus på din kompetence- og karriereudvikling. Selvom vi for det meste har travlt, lægger vi vægt på en uformel omgangstone og har altid tid til at samarbejde og hjælpe hinanden. Du kan læse mere om os og den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi på www.digst.dk. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Maja Bjerregaard Have på 33 92 60 48 eller mbhav@digst.dk. Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag sendes via statens e-rekrutteringssystem senest mandag d. 5. august 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34 og ser frem til at byde vores nye kollega velkommen d. 1. oktober. Digitaliseringsstyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet55492ecd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123781&DepartmentId=6074&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553593Digitaliseringsstyrelsen11Landgreven 41301København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent784058JobNet5009944500994410026-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55492ecdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=55492ecdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55492ecd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=55492ecd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Digitaliseringsstyrelsen er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige362148234noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330066990Medarbejder søges til Easy-byg ApS - Entreprenør- og tømrevirksomhedRobot Medarbejder søges til Easy-byg ApS Entreprenør- og tømrevirksomhed med tiltrædelse snarest muligt. Easy-byg ApS laver alt indenfor entreprenør og tømre arbejde. Har du en solid erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring? Så kan vi tilbyde et fast job, med udlægger på Refshaleøen ved København og andet arbejde i Midtjylland. Dine kvalifikationer: Du har erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring. Du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats Du har kørekort til alm. bil og trailer. Kunden tilbyder: Løn efter kvalifikationer. Arbejdskontrakt med god 14 dagslønning. Rejsearbejde, 4-5-dages uge. Gode arbejdsforhold med pension og feriepenge m.m. INTERESSERET? Send din ansøgning og dit CV til denne link: https: hr-online.dk S C3 B8g-job?id 203584 Har du spørgsmål eller vide mere om arbejdet, kan du skrive på overstående mail: easybyg.kontor@gmail.com

Medarbejder søges til Easy-byg ApS – Entreprenør- og tømrevirksomhed med tiltrædelse snarest muligt.

Easy-byg ApS laver alt indenfor entreprenør og tømre arbejde.

Har du en solid erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring?

Så kan vi tilbyde et fast job, med udlægger på Refshaleøen ved København og andet arbejde i Midtjylland.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring.
  • Du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats
  • Du har kørekort til alm. bil og trailer.

Kunden tilbyder:

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Arbejdskontrakt med god 14 dagslønning.
  • Rejsearbejde, 4-5-dages uge.
  • Gode arbejdsforhold med pension og feriepenge m.m.

INTERESSERET?

Send din ansøgning og dit CV til denne link: https://hr-online.dk/S%C3%B8g-job?id=203584

Har du spørgsmål eller vide mere om arbejdet, kan du skrive på overstående mail: easybyg.kontor@gmail.com

Job-Suli IVSKøbenhavn S2019-08-01T00:00:002019-09-16T00:00:00
330071901Projektudvikler med analytisk og politisk tæftRobot Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. Om Div rsDiv rs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Div rs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer hands on -initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. Dine arbejdsopgaver Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Div rs. Opgaverne vil variere mellem: Projektudvikling i alle faser fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over id udvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater Research, kvalitativ og eller kvantitativ analyse Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen) Vi forestiller os, at du: Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og eller kvantitative analyser Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter Har en god pen og lyst til at formidle viden Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar Har viden om et eller flere af Div rs fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen. Vi tilbyder En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt. Div rs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Div rs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse. Er du interesseret?Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Læs mere om Div rs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

 

Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. 

 

Om Divérs
Divérs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Divérs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer ”hands on”-initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. 

 

Dine arbejdsopgaver

Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Divérs. 

 

Opgaverne vil variere mellem: 

  • Projektudvikling i alle faser; fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over idéudvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater

  • Research, kvalitativ og/eller kvantitativ analyse 

  • Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter

  • Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen)  

 

Vi forestiller os, at du:

  • Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter 

  • Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og/eller kvantitative analyser 

  • Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter 

  • Har en god pen og lyst til at formidle viden

  • Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar

  • Har viden om et eller flere af Divérs’ fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet

  • Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau 

Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen.

 

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt.

 

Divérs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Divérs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.  

 

Er du interesseret?
Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til  info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.


Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt.


Læs mere om Divérs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

 

DIVERSKøbenhavn K2019-08-13T00:00:002019-08-26T00:00:00
330069927Project AssistantRobot Job Description Appetizer Are you currently taking a gap year and would like to prepare for your studies with practical experience from an international, high performing energy organization? And are you interested in kick-starting your career within employee compliance? If yes, then this position at Total in Copenhagen might be your match! Starting date: as soon as possible Fixed term contract: 8 12 months Key Responsibilities You will be working with documentation of various projects, presentations and various practical tasks cross functionally within Finance, HR shared service and Employee tax. Overall, with the varying day-to-day tasks, you are responsible of managing and shaping your daily tasks. These areas of responsibilities will include tasks such as: Support and perform tasks related to our payroll processes across Finance and HR Documentation of compliance projects Preparation of reports, guidelines etc. Presentations Workshops Meeting attendance Ad hoc tasks Context and environment We offer Total offers you a unique opportunity to join one of the top 5 Oil Gas majors operating in more than 130 countries with over 150 nationalities in 500 professions. This means that you will be able to engage, share knowledge, gain cultural intelligence and become part of a collective success in terms of cross-cultural and cross-disciplinary project teams. This is essential for this position in the interaction with a variety of key internal and external stakeholders. As a Project Assistant at Total, you will get to understand the oil and gas industry. In becoming the responsible energy major committing to better energy, there is still a need for hydrocarbons in meeting energy demands. Take action today and shape tomorrow s energy in Total at the office in Copenhagen by contributing to a shared ambition for responsible energy, tackling extraordinary technological challenges in multicultural teams. With diversity and mobility being the hallmarks of Total, you will therefore both get to develop professionally and personally. Contact For HR related questions regarding this position, please contact Recruitment Partner, Erhan Culjandji on 45 21 30 01 24. For the position job related questions, please contact Tina Frydensberg on 45 21291422. Candidate profile Who we are looking for We are looking for a strong team player with the ability to build relationships and work constructively with others to achieve business goals. Humble, structured and thorough approach towards handling basic as well as more complex project tasks ?A go-do person, who can take ownership, work independently and achieve results You are self-driven, proactive and results-oriented with an open and international mind-set You are fluent in English (speaking and writing) We expect you are highly reliable with a flexible approach to whatever work you undertake, have the ability to take the initiative, to prioritize and to organize your workload We look forward to receiving your application!

Job Description

Appetizer
Are you currently taking a gap year and would like to prepare for your studies with practical experience from an international, high performing energy organization? And are you interested in kick-starting your career within employee compliance? If yes, then this position at Total in Copenhagen might be your match!
 
Starting date: as soon as possible
Fixed term contract: 8/12 months

Key Responsibilities
You will be working with documentation of various projects, presentations and various practical tasks cross functionally within Finance, HR shared service and Employee tax. Overall, with the varying day-to-day tasks, you are responsible of managing and shaping your daily tasks.
 
These areas of responsibilities will include tasks such as:

  • Support and perform tasks related to our payroll processes across Finance and HR
  • Documentation of compliance projects
  • Preparation of reports, guidelines etc.
  • Presentations
  • Workshops
  • Meeting attendance
  • Ad hoc tasks

Context and environment

We offer
Total offers you a unique opportunity to join one of the top 5 Oil & Gas majors operating in more than 130 countries with over 150 nationalities in 500 professions. This means that you will be able to engage, share knowledge, gain cultural intelligence and become part of a collective success in terms of cross-cultural and cross-disciplinary project teams. This is essential for this position in the interaction with a variety of key internal and external stakeholders. 
 
As a Project Assistant at Total, you will get to understand the oil and gas industry. In becoming the responsible energy major committing to better energy, there is still a need for hydrocarbons in meeting energy demands. Take action today and shape tomorrow’s energy in Total at the office in Copenhagen by contributing to a shared ambition for responsible energy, tackling extraordinary technological challenges in multicultural teams. With diversity and mobility being the hallmarks of Total, you will therefore both get to develop professionally and personally.

Contact
For HR related questions regarding this position, please contact Recruitment Partner, Erhan Culjandji on +45 21 30 01 24. For the position/job related questions, please contact Tina Frydensberg on +45 21291422.

Candidate profile

Who we are looking for
We are looking for a strong team player with the ability to build relationships and work constructively with others to achieve business goals. Humble, structured and thorough approach towards handling basic as well as more complex project tasks
 ?A go-do person, who can take ownership, work independently and achieve results

  • You are self-driven, proactive and results-oriented with an open and international mind-set
  • You are fluent in English (speaking and writing)
  • We expect you are highly reliable with a flexible approach to whatever work you undertake, have the ability to take the initiative, to prioritize and to organize your workload 

We look forward to receiving your application!

TOTAL E&P DENMARK JUTLAND, FILIAL AF TOTAL E&P DENMARK JUTLAND B.V., HOLLANDKøbenhavn Ø2019-08-08T00:00:002019-08-20T00:00:00
330069040PsykInfo søger projektkonsulent til at nedbryde fordomme og øge viden om psykisk sygdomRobot Motiverer det dig at skabe åbenhed og viden om psykisk sygdom og psykiatrien? Ønsker du at bruge din viden til at arbejde med afstigmatisering? Så er det måske dig, PsykInfo Region Hovedstaden søger som vores nye projektkonsulent. Dine opgaver Som projektkonsulent skal du sammen med vores EN AF OS frivillige være med til at udbrede og nuancere viden om psykisk sygdom på sundhedsuddannelser, i boligselskaber, på skoler alle steder, hvor mere viden kan gøre en forskel. Sammen med en kollega skaber du rammerne for et motiverende arbejdsfællesskab blandt de frivillige, herunder træne dem i at holde personlige oplæg. Du er også med, når PsykInfo afholder arrangementer om psykisk sygdom og psykiatri ofte i samarbejde med bruger- og pårørendeforeninger. Arbejdsopgaverne spænder fra opsøgende arbejde til produktion af tekster, program og plakater for vores arrangementer, samt afvikling. Du er god til at skrive og iderig både i forhold til udvikling af nye koncepter og samarbejdspartnere. Du bliver ansvarlig for PsykInfos hjemmeside samt mindre ad hoc kommunikationsprojekter såsom at bidrage til indhold på facebook. Om dig Du har en videregående uddannelse og solid erfaring med formidling og undervisning inden for psykisk sygdom og afstigmatisering. Du har erfaring med at arbejde projektorienteret og har et godt overblik. Du har arbejdet med sårbare frivillige, og forstår hvad det vil sige at samarbejde med en frivilliggruppe med brugerbaggrund. Du trives med mange kontakter i løbet af en dag og kan lide at arbejde selvstændigt. Du har viden om psykisk sygdom, og er vant til at planlægge og koordinere arrangementer events, der nedbryder tabu om psykisk sygdom og psykiatrien. Erfaring med at producere podcast er et plus. Som person har du… Energi, der smitter, og du evner at motivere og engagere dem omkring dig. En anerkendende tilgang og søger sparring og feedback. En nysgerrig tilgang til verden og er fleksibel over for forandringer og nye tiltag. Om PsykInfo PsykInfos formål er at udbrede viden og rådgive borgere, patienter og pårørende om psykisk sygdom og psykiatrisk behandling. Vores aktiviteter spænder fra personlig rådgivning til arrangementer, kampagner, events, undervisning og aktiviteter på sociale medier. Vi vil mindske tabuiseringen af mennesker med psykisk sygdom og afstigmatisere psykiatrien som behandlingssted. Vores arbejde tager altid udgangspunkt i PsykInfos slogan Viden der får dig videre . Ansættelse og løn Du vil blive ansat i Region Hovedstadens Psykiatris Sekretariats- og Kommunikationsafdeling, som PsykInfo er en del af. Lønniveau er i henhold til gældende overenskomst for din uddannelsestype. Der kan forhandles tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timers ugentlig arbejdstid. Stillingen er 2-årig (tidsbegrænset) og starter d. 1. oktober 2019. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder i PsykInfo Caroline Osander på e-mail caroline.osander@regionh.dk eller på telefon 3864 1300. Forbedringskultur Hos os bliver du en del af en forbedringskultur, hvor vi styrer efter at skabe mere værdi for borgere, patienter og pårørende. I dagligdagen betyder det, at du sammen med dine kolleger har fokus på systematisk at forbedre kvaliteten i jeres arbejde, den nødvendige kompetenceudvikling og effektiviteten af vores arbejdsgange, ud fra patienternes ønsker og behov. Ansøgning Send en kort motiveret ansøgning samt et cv via linket på siden. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. august kl. 12.00. Region Hovedstadens Psykiatri er Danmarks største psykiatriske hospital. Vi behandler årligt ca. 50.000 børn og voksne med psykiske sygdomme som skizofreni, depression og personlighedsforstyrrelser.Motiverer det dig at skabe åbenhed og viden om psykisk sygdom og psykiatrien? Ønsker du at bruge din viden til at arbejde med afstigmatisering? Så er det måske dig, PsykInfo Region Hovedstaden søger som vores nye projektkonsulent.



Dine opgaver

Som projektkonsulent skal du sammen med vores EN AF OS frivillige være med til at udbrede og nuancere viden om psykisk sygdom på sundhedsuddannelser, i boligselskaber, på skoler – alle steder, hvor mere viden kan gøre en forskel. Sammen med en kollega skaber du rammerne for et motiverende arbejdsfællesskab blandt de frivillige, herunder træne dem i at holde personlige oplæg. Du er også med, når PsykInfo afholder arrangementer om psykisk sygdom og psykiatri – ofte i samarbejde med bruger- og pårørendeforeninger. Arbejdsopgaverne spænder fra opsøgende arbejde til produktion af tekster, program og plakater for vores arrangementer, samt afvikling. Du er god til at skrive og iderig både i forhold til udvikling af nye koncepter og samarbejdspartnere. Du bliver ansvarlig for PsykInfos hjemmeside samt mindre ad hoc kommunikationsprojekter såsom at bidrage til indhold på facebook.

Om dig

Du har en videregående uddannelse og solid erfaring med formidling og undervisning inden for psykisk sygdom og afstigmatisering. Du har erfaring med at arbejde projektorienteret og har et godt overblik. Du har arbejdet med sårbare frivillige, og forstår hvad det vil sige at samarbejde med en frivilliggruppe med brugerbaggrund. Du trives med mange kontakter i løbet af en dag og kan lide at arbejde selvstændigt. Du har viden om psykisk sygdom, og er vant til at planlægge og koordinere arrangementer/events, der nedbryder tabu om psykisk sygdom og psykiatrien. Erfaring med at producere podcast er et plus.

Som person har du…

  • Energi, der smitter, og du evner at motivere og engagere dem omkring dig.
  • En anerkendende tilgang og søger sparring og feedback.
  • En nysgerrig tilgang til verden og er fleksibel over for forandringer og nye tiltag.


Om PsykInfo

PsykInfos formål er at udbrede viden og rådgive borgere, patienter og pårørende om psykisk sygdom og psykiatrisk behandling. Vores aktiviteter spænder fra personlig rådgivning til arrangementer, kampagner, events, undervisning og aktiviteter på sociale medier. Vi vil mindske tabuiseringen af mennesker med psykisk sygdom og afstigmatisere psykiatrien som behandlingssted. Vores arbejde tager altid udgangspunkt i PsykInfos slogan ”Viden der får dig videre”.

Ansættelse og løn

Du vil blive ansat i Region Hovedstadens Psykiatris Sekretariats- og Kommunikationsafdeling, som PsykInfo er en del af. Lønniveau er i henhold til gældende overenskomst for din uddannelsestype. Der kan forhandles tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timers ugentlig arbejdstid.

Stillingen er 2-årig (tidsbegrænset) og starter d. 1. oktober 2019.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder i PsykInfo Caroline Osander på e-mail caroline.osander@regionh.dk eller på telefon 3864 1300.

Forbedringskultur

Hos os bliver du en del af en forbedringskultur, hvor vi styrer efter at skabe mere værdi for borgere, patienter og pårørende. I dagligdagen betyder det, at du sammen med dine kolleger har fokus på systematisk at forbedre kvaliteten i jeres arbejde, den nødvendige kompetenceudvikling og effektiviteten af vores arbejdsgange, ud fra patienternes ønsker og behov.

Ansøgning

Send en kort motiveret ansøgning samt et cv via linket på siden. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 20. august kl. 12.00.

Region Hovedstadens Psykiatri er Danmarks største psykiatriske hospital. Vi behandler årligt ca. 50.000 børn og voksne med psykiske sygdomme som skizofreni, depression og personlighedsforstyrrelser.



Region Hovedstadens PsykiatriKøbenhavn Ø2019-08-06T00:00:002019-08-20T00:00:00
330068297Snr. Procurement Specialist - Tactical ProcurementRobot Work with global sourcing projects across direct and indirect procurement categories with impact on multimillion spend LEO Pharma has embarked on an ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner with a very ambitious growth strategy. You will join our recently established Tactical Procurement dept. and assume global responsibility for delivery of sourcing projects, tenders and activities across Direct and Indirect categories. In this position you will be directly involved in optimizing value from est. 35 of total global spend. You will become part of an international team consisting of eight specialists deployed throughout Europe reporting to the Head of Tactical Procurement and work closely with Category Managers and business stakeholders across the company. The job As a Snr. Procurement specialist you will work in a highly dynamic environment both professionally in the execution of diverse projects within different spend categories as well as geographically with internal and external stakeholders around the world. Accordingly, the main responsibilities of the position will be to: Manage and execute procurement projects ranging from one-off purchases over Work Orders under Master Agreements to full tenders across the Direct and Indirect categories Work in close cooperation with Category Managers to identify the need for, develop and negotiate frame agreements as needed Develop and maintain your procurement project pipelines in collaboration with Category Managers and LoB stakeholders Work in close collaboration and dialogue with Category Managers to ensure internal procurement alignment on category spend development and delivery off value to the business in accordance with category strategies Build strong relationships within Procurement and with internal as well as external stakeholders to ensure effective and decisive execution of responsibilities and minimize risk. Global Procurement in LEO is on a continued fast-paced strategic development path of which Tactical procurement is a direct result. If you thrive and are looking for a dynamic working environment, where we constantly work to optimize the way we deliver value to our stakeholders and where the path from decision to execution is short, then this is a place for you! Your qualifications The ideal candidates for the positions hold qualifications within the following fields: 3-5 years of procurement and RfX experience in an international category based organization and company Pharma or life sciences industry experience is preferred, but not a required Strong commercial acumen Experience from working with eSourcing platforms and or SRM tools are equally desirable, but not required Fluency in English and preferably in Danish, as well as a third major language A relevant Master s degree in e.g. SCM or economics is preferred Since you will work as a trusted advisor for stakeholders in LEO and engage with a diverse field of suppliers, understanding of commercial drivers and market dynamics, as well as change management and negotiation skills, are crucial for success in the job. Excellent stakeholder management and communication skills are equally obvious and relevant skills you dominate. Interviews will be held on an on-going basis. Please note this is a local position and relocation is not offered. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Marcus Beier Durazo, Head of Tactical procurement, at 45 5151 9133. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is August 31, 2019.

Work with global sourcing projects across direct and indirect procurement categories with impact on multimillion spend

LEO Pharma has embarked on an ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner with a very ambitious growth strategy. You will join our recently established Tactical Procurement dept. and assume global responsibility for delivery of sourcing projects, tenders and activities across Direct and Indirect categories. In this position you will be directly involved in optimizing value from est. 35% of total global spend.

You will become part of an international team consisting of eight specialists deployed throughout Europe reporting to the Head of Tactical Procurement and work closely with Category Managers and business stakeholders across the company.

The job

As a Snr. Procurement specialist you will work in a highly dynamic environment both professionally in the execution of diverse projects within different spend categories as well as geographically with internal and external stakeholders around the world.

Accordingly, the main responsibilities of the position will be to:

  • Manage and execute procurement projects ranging from one-off purchases over Work Orders under Master Agreements to full tenders across the Direct and Indirect categories
  • Work in close cooperation with Category Managers to identify the need for, develop and negotiate frame agreements as needed
  • Develop and maintain your procurement project pipelines in collaboration with Category Managers and LoB stakeholders
  • Work in close collaboration and dialogue with Category Managers to ensure internal procurement alignment on category spend development and delivery off value to the business in accordance with category strategies
  • Build strong relationships within Procurement and with internal as well as external stakeholders to ensure effective and decisive execution of responsibilities and minimize risk.

Global Procurement in LEO is on a continued fast-paced strategic development path of which Tactical procurement is a direct result. If you thrive and are looking for a dynamic working environment, where we constantly work to optimize the way we deliver value to our stakeholders; and where the path from decision to execution is short, then this is a place for you!

Your qualifications

The ideal candidates for the positions hold qualifications within the following fields:

  • 3-5 years of procurement and RfX experience in an international category based organization and company
  • Pharma or life sciences industry experience is preferred, but not a required
  • Strong commercial acumen
  • Experience from working with eSourcing platforms and/or SRM tools are equally desirable, but not required
  • Fluency in English and preferably in Danish, as well as a third major language
  • A relevant Master’s degree in e.g. SCM or economics is preferred

Since you will work as a trusted advisor for stakeholders in LEO and engage with a diverse field of suppliers, understanding of commercial drivers and market dynamics, as well as change management and negotiation skills, are crucial for success in the job. Excellent stakeholder management and communication skills are equally obvious and relevant skills you dominate.

Interviews will be held on an on-going basis. Please note this is a local position and relocation is not offered.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Marcus Beier Durazo, Head of Tactical procurement, at + 45 5151 9133.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is August 31, 2019.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-08-05T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder søges til Easy-byg ApS - Entreprenør- og tømrevirksomhed

Job-Suli IVS

København S
Medarbejder søges til Easy-byg ApS Entreprenør- og tømrevirksomhed med tiltrædelse snarest muligt. Easy-byg ApS laver alt indenfor entreprenør og tømre arbejde. Har du en solid erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring? Så kan v...
Indrykket:1. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Projektudvikler med analytisk og politisk tæft

DIVERS

København K
Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. Om Div rsDiv rs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og ...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Project Assistant

TOTAL E&P DENMARK JUTLAND, FILIAL AF TOTAL E&P DENMARK JUTLAND B.V., HOLLAND

København Ø
Job Description Appetizer Are you currently taking a gap year and would like to prepare for your studies with practical experience from an international, high performing energy organization? And are you interested in kick-starting your career within...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:20. august 2019

PsykInfo søger projektkonsulent til at nedbryde fordomme og øge viden om psykisk sygdom

Region Hovedstadens Psykiatri

København Ø
Motiverer det dig at skabe åbenhed og viden om psykisk sygdom og psykiatrien? Ønsker du at bruge din viden til at arbejde med afstigmatisering? Så er det måske dig, PsykInfo Region Hovedstaden søger som vores nye projektkonsulent. Dine opgaver Som p...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:20. august 2019

Snr. Procurement Specialist - Tactical Procurement

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Work with global sourcing projects across direct and indirect procurement categories with impact on multimillion spend LEO Pharma has embarked on an ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner with a very ambitious gro...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019