Vi søger engagerede og selvstændige konsulenter, som vil være del af et projekt i DSB i hhv. Kbh., Aarhus og Fredericia. Er du serviceminded, teknisk stærk og har iOS erfaring?
Jobbet
Du vil blive tilknyttet et landsdækkende projekt, der omhandler opgradering af iPads til en ny platform for alt DSB's tog- og logopersonale. Projektet forventes at starte i midten af januar 2020 og foregå over 4 uger.
Din primære opgave vil være at afholde 1:1 support-sessioner med det kørende personale og sørge for, at deres dokumentation på gamle iPads kommer over på de nye iPads, der kører på den nye platform.
Du vil blive ansvarlig for en vigtig opgave, der stiller krav til dit planlægnings- og servicegen, og besvare eventuelle spørgsmål fra brugerne. Opgaven vil foregå i direkte kontakt med brugerne, hvorfor det er vigtigt at fremstå hjælpsom, imødekommende og præsentabel.
I forbindelse med projektet vil der være oplæring i DSB's sagshåndteringssystem, som foregår én dag ugen op til projektet går i luften.
Der vil være konsulenter placeret på tre forskellige lokationer, som vil sørge for at opgaven bliver løst effektivt. Der vil være mulighed for at arbejde på følgende lokationer:
- København
- Aarhus
- Fredericia
Det er vigtigt, at du i din ansøgning fremhæver hvilken lokation, du ønsker at blive tilknyttet.
Din profil
Vi forestiller os, at de rette kandidater har erfaring med formidling af teknisk information og gerne kendskab til iOS som styresystem. Vi stiller ikke krav til nogen bestemt uddannelsesretning eller specifik erhvervserfaring.
Da du skal have en servicepræget og formidlende rolle, værdsættes det i høj grad, at du motiveres af at hjælpe, og at du er en god kommunikator.
De brugere, du vil være i kontakt med, kan være forskellige, ligesom IT-kundskaberne kan variere, hvorfor din evne til at bevare roen og videregive denne følelse til brugeren er essentiel.
Den rette kandidat skal kunne forbinde sig selv med følgende nøgleord:
- Serviceminded
- Teknisk flair (iOS)
- Stærke kommunikationsfærdigheder
- Overblik
- Imødekommende
Det er en fordel, hvis du har kendskab til ServiceNow, og hvis du har opnået indsigt i at arbejde med IT enten fra uddannelse eller erhvervserfaring.
Proces, arbejdstid og løn
Projektet vil løbe over 4 uger, hvor der i alle hverdage arbejdes på 3 forskellige vagter i tidsrummet kl. 6.00-22.00. Du vil derfor tildeles vagter i dette tidsrum. Derudover vil alle vagter have standby vagter, som vil kunne træde til, hvis der er behov for dette.
Lønnen er efter kvalifikationer.
For at kunne blive konsulent på dette projekt, skal du kunne deltage i et assessment i København hos Moment d. 7. januar kl. 13:30-17:00.
Derudover skal du kunne deltage i oplæring på den lokation, du ønsker at arbejde på én dag inden projektet går i luften. Mere information vil følge.
Er du den rette?
Moment varetager rekrutteringsprocessen, og det er derfor vigtigt, at du ansøger jobbet gennem os. Er du interesseret i dette spændende og udfordrende job, så klik på ”Søg job” og skriv en kort ansøgning.
Da vi løbende behandler ansøgninger, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt!
Vi glæder os til at høre fra dig!