Projektledere søges til Koncernsekretariatet for Udvikling i Direktoratet for Kriminalforsorgen

Har du lyst til at være en del af et sekretariat, hvor vi driver store udviklingsprojekter for at forbedre det danske fængselsvæsen? Vi skal blandt andet være med til at opføre Danmarks første kvindefængsel, strømline hvordan vi fører tilsyn med dømte og klienter i samfundstjeneste mv. og bidrage til udviklingen af et nyt, stort it-system i kriminalforsorgen.

Du bliver derfor en del af et meget udviklingsorienteret og dynamisk miljø, der har samarbejde med stort set alle landets fængsler og arresthuse, et hav af interne og eksterne interessenter og mange forskellige faggrupper.


Stillingen
Som projektleder i Koncernsekretariatet for Udvikling (KSU) får du ansvar for at lede ét eller flere af vores projekter i porteføljen. Projekterne veksler i mål, omfang og kompleksitet, men fælles for dem alle er, at de hver især bidrager til at udvikle kriminalforsorgen. Mange af vores projekter er politisk fastlagt i kriminalforsorgens flerårsaftale.

De vigtigste projekter, der p.t. mangler hver sin projektleder er:

  • Udvikling og implementering af et nyt klientsystem, som er det mest forretningskritiske it-system hos os. Der er brug for en forretningsprojektleder, der skal understøtte kerneforretningen i kriminalforsorgen. Det it-tekniske varetages af en it projektleder i Center for It og Digitalisering (CID). Der arbejdes efter agile udviklingsprincipper – forretningssporet skal varetages af en projektleder fra KSU, i tæt samarbejde med CID.
  • Implementering af Statens HR-system i hele kriminalforsorgen. Det er en meget stor opgave i en organisation med ca. 4300 ansatte fordelt på et centralt direktoratet, 4 områdekontorer og 21 institutioner (med flere forskelige enheder under sig).
Alt efter kompetencer og interesser vil projektlederne dog blive tildelt projekter fra den samlede portefølje. Det er dermed ikke sikkert, at man får tildelt et af de to nævnte projekter.

Dertil kan komme ansvaret for mindre projekter, alt afhængig af scope og tidsplan for ovenstående projekter.

Som projektleder er du ansvarlig for alle projektets faser. Du skal kunne tænke hele vejen rundt om projektet sammen med driftsorganisationen, og kunne rådgive koncernledelsen, styregrupper og projektejer om bl.a. projektets styring, implementering, risici og større beslutninger.

Som projektleder i kriminalforsorgen er vores ledere og medarbejdere i driften din vigtigste ressource. Du skal trives med at motivere og lede kollegaer med forskellige baggrunde, i forskellige funktioner og som arbejder forskellige steder i landet. Vores driftsorganisation er i perioder presset af et højt antal indsatte og mangel på medarbejdere. Du skal som projektleder kunne bidrage til at understøtte projektdeltagere i at balancere opgavebelastningen mellem drifts- og projektopgaver.

Som projektleder i KSU er du placeret tæt på topledelsen og nyder en stor legitimitet i organisationen. Vi forventer, at du aktivt vil tage del i at udvikle vores projektmodel og andre værktøjer samt være en del af et sekretariat, der leverer gode projekter, der skaber værdi for kriminalforsorgen.

Hvem er du?
Ud over en relevant akademisk baggrund, skal du have stærke analytiske kompetencer, være en stærk formidler samt mestre værktøjerne inden for projektledelse. Endvidere er det en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse eller på anden vis kan demonstrere, at du behersker projektmetodik på et højt niveau. Det er vigtigt, at du trives i et miljø, som indimellem har korte deadlines, skiftende forudsætninger og er præget af forskellige hensyn.

Koncernsekretariatet for Udvikling
I vinteren 2017 blev der indgået en politisk flerårsaftale for perioden 2018-21, som blandt andet indebærer, at arbejdet med modernisering og udvikling af kriminalforsorgens ledelse og virksomhed fortsættes og intensiveres i de kommende år.

I den forbindelse har kriminalforsorgen lagt en ambitiøs udviklingsplan, som indeholder initiativer, der spænder fra mindre opgaver over store forandringsprojekter til effektiviseringsprojekter med betydeligt økonomisk potentiale.

Du bliver en del af et stærkt team af projektledere med et betydeligt drive og fokus på at lykkes med opgaven. Vi har det sjovt sammen, og du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, vi løser opgaverne på. Vi arbejder med høj grad af frihed under ansvar og gensidig fleksibilitet. Vi er i dag 10 i sekretariatet og mander nu op med 1-3.

Koncernsekretariatet for Udvikling er ledet af kriminalforsorgens udviklingschef, som indgår i koncernledelsen, og en enhedsleder.

Vi kan tilbyde

  • En spændende organisation, som gør en meningsfuld forskel for mennesker og samfund, og som er i rivende udvikling
  • Projekter af politisk og strategisk vigtighed og udfordrende opgaver
  • Kompetenceudvikling/efteruddannelse
  • Erfarne og dygtige kollegaer
  • Centralt beliggende institution
  • Høj grad af fleksibilitet i arbejdslivet
  • Et godt arbejdsmiljø.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til enhedsleder Maja Sass Nielsen på telefon 7255 4187 eller mail Maja.SassNielsen@krfo.dk, eller udviklingschef Jørgen Kamp Knudsen på telefon 2172 1275 eller mail JorgenKamp.Knudsen@krfo.dk.

Løn og ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for indplacering som speciel- eller chefkonsulent. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen.

Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, beliggende Strandgade 100, 1401 København K.

Ansøgning
Du søger stillingen via linket "Søg stillingen”.

Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest mandag den 17. februar 2020.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, dog primært i uge 8 og eventuel starten af uge 9. Vi afholder en relativ kort 1. samtale. Til 2. samtalen vil der være en case.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser.

Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort.

Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163742Phoenix-aa438dde12020-01-23T00:00:00Projektledere søges til Koncernsekretariatet for Udvikling i Direktoratet for KriminalforsorgenHar du lyst til at være en del af et sekretariat, hvor vi driver store udviklingsprojekter for at forbedre det danske fængselsvæsen? Vi skal blandt andet være med til at opføre Danmarks første kvindefængsel, strømline hvordan vi fører tilsyn med dømte og klienter i samfundstjeneste mv. og bidrage til udviklingen af et nyt, stort it-system i kriminalforsorgen.

Du bliver derfor en del af et meget udviklingsorienteret og dynamisk miljø, der har samarbejde med stort set alle landets fængsler og arresthuse, et hav af interne og eksterne interessenter og mange forskellige faggrupper.


Stillingen
Som projektleder i Koncernsekretariatet for Udvikling (KSU) får du ansvar for at lede ét eller flere af vores projekter i porteføljen. Projekterne veksler i mål, omfang og kompleksitet, men fælles for dem alle er, at de hver især bidrager til at udvikle kriminalforsorgen. Mange af vores projekter er politisk fastlagt i kriminalforsorgens flerårsaftale.

De vigtigste projekter, der p.t. mangler hver sin projektleder er:

  • Udvikling og implementering af et nyt klientsystem, som er det mest forretningskritiske it-system hos os. Der er brug for en forretningsprojektleder, der skal understøtte kerneforretningen i kriminalforsorgen. Det it-tekniske varetages af en it projektleder i Center for It og Digitalisering (CID). Der arbejdes efter agile udviklingsprincipper – forretningssporet skal varetages af en projektleder fra KSU, i tæt samarbejde med CID.
  • Implementering af Statens HR-system i hele kriminalforsorgen. Det er en meget stor opgave i en organisation med ca. 4300 ansatte fordelt på et centralt direktoratet, 4 områdekontorer og 21 institutioner (med flere forskelige enheder under sig).
Alt efter kompetencer og interesser vil projektlederne dog blive tildelt projekter fra den samlede portefølje. Det er dermed ikke sikkert, at man får tildelt et af de to nævnte projekter.

Dertil kan komme ansvaret for mindre projekter, alt afhængig af scope og tidsplan for ovenstående projekter.

Som projektleder er du ansvarlig for alle projektets faser. Du skal kunne tænke hele vejen rundt om projektet sammen med driftsorganisationen, og kunne rådgive koncernledelsen, styregrupper og projektejer om bl.a. projektets styring, implementering, risici og større beslutninger.

Som projektleder i kriminalforsorgen er vores ledere og medarbejdere i driften din vigtigste ressource. Du skal trives med at motivere og lede kollegaer med forskellige baggrunde, i forskellige funktioner og som arbejder forskellige steder i landet. Vores driftsorganisation er i perioder presset af et højt antal indsatte og mangel på medarbejdere. Du skal som projektleder kunne bidrage til at understøtte projektdeltagere i at balancere opgavebelastningen mellem drifts- og projektopgaver.

Som projektleder i KSU er du placeret tæt på topledelsen og nyder en stor legitimitet i organisationen. Vi forventer, at du aktivt vil tage del i at udvikle vores projektmodel og andre værktøjer samt være en del af et sekretariat, der leverer gode projekter, der skaber værdi for kriminalforsorgen.

Hvem er du?
Ud over en relevant akademisk baggrund, skal du have stærke analytiske kompetencer, være en stærk formidler samt mestre værktøjerne inden for projektledelse. Endvidere er det en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse eller på anden vis kan demonstrere, at du behersker projektmetodik på et højt niveau. Det er vigtigt, at du trives i et miljø, som indimellem har korte deadlines, skiftende forudsætninger og er præget af forskellige hensyn.

Koncernsekretariatet for Udvikling
I vinteren 2017 blev der indgået en politisk flerårsaftale for perioden 2018-21, som blandt andet indebærer, at arbejdet med modernisering og udvikling af kriminalforsorgens ledelse og virksomhed fortsættes og intensiveres i de kommende år.

I den forbindelse har kriminalforsorgen lagt en ambitiøs udviklingsplan, som indeholder initiativer, der spænder fra mindre opgaver over store forandringsprojekter til effektiviseringsprojekter med betydeligt økonomisk potentiale.

Du bliver en del af et stærkt team af projektledere med et betydeligt drive og fokus på at lykkes med opgaven. Vi har det sjovt sammen, og du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, vi løser opgaverne på. Vi arbejder med høj grad af frihed under ansvar og gensidig fleksibilitet. Vi er i dag 10 i sekretariatet og mander nu op med 1-3.

Koncernsekretariatet for Udvikling er ledet af kriminalforsorgens udviklingschef, som indgår i koncernledelsen, og en enhedsleder.

Vi kan tilbyde

  • En spændende organisation, som gør en meningsfuld forskel for mennesker og samfund, og som er i rivende udvikling
  • Projekter af politisk og strategisk vigtighed og udfordrende opgaver
  • Kompetenceudvikling/efteruddannelse
  • Erfarne og dygtige kollegaer
  • Centralt beliggende institution
  • Høj grad af fleksibilitet i arbejdslivet
  • Et godt arbejdsmiljø.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til enhedsleder Maja Sass Nielsen på telefon 7255 4187 eller mail Maja.SassNielsen@krfo.dk, eller udviklingschef Jørgen Kamp Knudsen på telefon 2172 1275 eller mail JorgenKamp.Knudsen@krfo.dk.

Løn og ansættelse
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for indplacering som speciel- eller chefkonsulent. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen.

Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, beliggende Strandgade 100, 1401 København K.

Ansøgning
Du søger stillingen via linket "Søg stillingen”.

Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest mandag den 17. februar 2020.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, dog primært i uge 8 og eventuel starten af uge 9. Vi afholder en relativ kort 1. samtale. Til 2. samtalen vil der være en case.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser.

Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort.

Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Har du lyst til at være en del af et sekretariat, hvor vi driver store udviklingsprojekter for at forbedre det danske fængselsvæsen? Vi skal blandt andet være med til at opføre Danmarks første kvindefængsel, strømline hvordan vi fører tilsyn med dømte og klienter i samfundstjeneste mv. og bidrage til udviklingen af et nyt, stort it-system i kriminalforsorgen. Du bliver derfor en del af et meget udviklingsorienteret og dynamisk miljø, der har samarbejde med stort set alle landets fængsler og arresthuse, et hav af interne og eksterne interessenter og mange forskellige faggrupper. Stillingen Som projektleder i Koncernsekretariatet for Udvikling (KSU) får du ansvar for at lede ét eller flere af vores projekter i porteføljen. Projekterne veksler i mål, omfang og kompleksitet, men fælles for dem alle er, at de hver især bidrager til at udvikle kriminalforsorgen. Mange af vores projekter er politisk fastlagt i kriminalforsorgens flerårsaftale. De vigtigste projekter, der p.t. mangler hver sin projektleder er: Udvikling og implementering af et nyt klientsystem, som er det mest forretningskritiske it-system hos os. Der er brug for en forretningsprojektleder, der skal understøtte kerneforretningen i kriminalforsorgen. Det it-tekniske varetages af en it projektleder i Center for It og Digitalisering (CID). Der arbejdes efter agile udviklingsprincipper forretningssporet skal varetages af en projektleder fra KSU, i tæt samarbejde med CID. Implementering af Statens HR-system i hele kriminalforsorgen. Det er en meget stor opgave i en organisation med ca. 4300 ansatte fordelt på et centralt direktoratet, 4 områdekontorer og 21 institutioner (med flere forskelige enheder under sig). Alt efter kompetencer og interesser vil projektlederne dog blive tildelt projekter fra den samlede portefølje. Det er dermed ikke sikkert, at man får tildelt et af de to nævnte projekter. Dertil kan komme ansvaret for mindre projekter, alt afhængig af scope og tidsplan for ovenstående projekter. Som projektleder er du ansvarlig for alle projektets faser. Du skal kunne tænke hele vejen rundt om projektet sammen med driftsorganisationen, og kunne rådgive koncernledelsen, styregrupper og projektejer om bl.a. projektets styring, implementering, risici og større beslutninger. Som projektleder i kriminalforsorgen er vores ledere og medarbejdere i driften din vigtigste ressource. Du skal trives med at motivere og lede kollegaer med forskellige baggrunde, i forskellige funktioner og som arbejder forskellige steder i landet. Vores driftsorganisation er i perioder presset af et højt antal indsatte og mangel på medarbejdere. Du skal som projektleder kunne bidrage til at understøtte projektdeltagere i at balancere opgavebelastningen mellem drifts- og projektopgaver. Som projektleder i KSU er du placeret tæt på topledelsen og nyder en stor legitimitet i organisationen. Vi forventer, at du aktivt vil tage del i at udvikle vores projektmodel og andre værktøjer samt være en del af et sekretariat, der leverer gode projekter, der skaber værdi for kriminalforsorgen. Hvem er du? Ud over en relevant akademisk baggrund, skal du have stærke analytiske kompetencer, være en stærk formidler samt mestre værktøjerne inden for projektledelse. Endvidere er det en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse eller på anden vis kan demonstrere, at du behersker projektmetodik på et højt niveau. Det er vigtigt, at du trives i et miljø, som indimellem har korte deadlines, skiftende forudsætninger og er præget af forskellige hensyn. Koncernsekretariatet for Udvikling I vinteren 2017 blev der indgået en politisk flerårsaftale for perioden 2018-21, som blandt andet indebærer, at arbejdet med modernisering og udvikling af kriminalforsorgens ledelse og virksomhed fortsættes og intensiveres i de kommende år. I den forbindelse har kriminalforsorgen lagt en ambitiøs udviklingsplan, som indeholder initiativer, der spænder fra mindre opgaver over store forandringsprojekter til effektiviseringsprojekter med betydeligt økonomisk potentiale. Du bliver en del af et stærkt team af projektledere med et betydeligt drive og fokus på at lykkes med opgaven. Vi har det sjovt sammen, og du vil få mulighed for at præge både teamet og den måde, vi løser opgaverne på. Vi arbejder med høj grad af frihed under ansvar og gensidig fleksibilitet. Vi er i dag 10 i sekretariatet og mander nu op med 1-3. Koncernsekretariatet for Udvikling er ledet af kriminalforsorgens udviklingschef, som indgår i koncernledelsen, og en enhedsleder. Vi kan tilbyde En spændende organisation, som gør en meningsfuld forskel for mennesker og samfund, og som er i rivende udvikling Projekter af politisk og strategisk vigtighed og udfordrende opgaver Kompetenceudvikling efteruddannelse Erfarne og dygtige kollegaer Centralt beliggende institution Høj grad af fleksibilitet i arbejdslivet Et godt arbejdsmiljø. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til enhedsleder Maja Sass Nielsen på telefon 7255 4187 eller mail Maja.SassNielsen@krfo.dk, eller udviklingschef Jørgen Kamp Knudsen på telefon 2172 1275 eller mail JorgenKamp.Knudsen@krfo.dk. Løn og ansættelse Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for indplacering som speciel- eller chefkonsulent. Der vil herudover kunne aftales tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer. Ansættelsesområdet er Kriminalforsorgen. Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, beliggende Strandgade 100, 1401 København K. Ansøgning Du søger stillingen via linket Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest mandag den 17. februar 2020. Vi forventer at afholde samtaler løbende, dog primært i uge 8 og eventuel starten af uge 9. Vi afholder en relativ kort 1. samtale. Til 2. samtalen vil der være en case. Det er en forudsætning for ansættelse, at du i forbindelse med samtalen giver dit samtykke til, at Kriminalforsorgen må indhente og vurdere oplysninger om dig i det Centrale Kriminalregister. Inden ansættelse skal vi modtage dokumentation for CV, f.eks. ansættelsesbeviser. Hvis du indkaldes til samtale, så skal du til samtalen medbringe identifikation f.eks. pas eller kørekort. Kriminalforsorgen opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.11Jobnetaa438dde100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129260&DepartmentId=9248&MediaId=2733&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3697434DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN11Strandgade 1001401København K21721275DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000890793JobNet5105007510500710023-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa438ddehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa438ddehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa438dde&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa438dde&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/213111-122-1.jpgProjektledere søges til Koncernsekretariatet for Udvikling i Direktoratet for Kriminalforsorgen12007971Dansk3Læse/ tale213111Projektleder6Ledelse363983475Jørgen Kampnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330173688Finance Business Partner, Global ITProfile Are you a financial expert with a passion for business IT? Would you like to enable successful IT strategy and projects with the world s largest jewellery brand? If yes, then we have the perfect opportunity for you! Job description and areas of responsibility:We are currently on an IT transformation journey, improving agility in our ways of working, including upscaling capabilities within IT. Therefore, we need your expertise to ensure that our colleagues in Global IT have the right financial information and foundation to move forward on this journey. Joining our Global Business Finance department, you will support and enable our IT organisation by being the go-to finance expert in all aspects of IT planning strategy, operations and IT project management.As Finance Business Partner to Global IT, you will actively participate in IT Management meetings as well as in Project Portfolio Board meetings, helping to ensure that the most value creating projects are being developed within the approved budget. Further to this, you will participate in establishing concrete value creating initiatives and projects to ensure that there is transparency within project and operational spend.Further to the above, you will:Assume the role of primary financial support and sparring partner for the CIOForecast, plan and budget expected performance within ITBe responsible for monthly financial reporting and following up on deviationsBuild, challenge and review business cases to support further investments within IT and TechnologyDevelop and manage systems for internal IT projects financial managementContribute proactively and drive financial improvement projects focusing on internal financial controls, systems and reporting Your new team:You will report to the Head of Global Office IT, Global Business Finance department and join a team of five talented people, as a part of a large multi-cultural Finance department of approx. 60 people. As a team, our main purpose is to support all functions in our Global Office and IT organisation with finance services, acting as true Finance Business Partners. Even though we each have our own functions to support, we work closely together on parallel tasks, we help each other when needed and we enjoy an informal, caring and humorous environment with respect for each other as individuals.What is needed to succeed:You might have a background working as a Consultant at an advisory firm, or within Finance at a larger organisation the most important thing is that you have a strong toolbox of both analytical and problem-solving skills. We imagine that you are educated within Finance, Economics or Accounting, and have worked for several years within a multinational environment. If you have an understanding of agile methods and development, that would be an advantage!In addition, you bring with you:Minimum 5 years of experience working with finance and or project controllingExperience working with or in an IT organisation or departmentExperience working with and supporting executive level managementExceptional presentation skills, with the ability to deliver key messages in a concise professional format? Something about you:You might be the person we are looking for if you are a finance wizard, with a passion for working in a multinational environment. Further to this, you are excited by IT and the benefits of working with an agile mindset, and enjoy a fast-paced environment where priorities change frequently. As a strong communicator, you are able to manage stakeholders and work well in a team setting.Additional information:Application deadline: March 1, 2020Expected start date: As soon as possibleThis role is based in the Pandora Global Office in Copenhagen, Denmark.Did we get your attention?We hope you got all your questions answered and feel confident applying for this position, however if you have more questions regarding the position, please contact:Christian Lindholt AndersenRecruiter, Global Office HR 45 31 26 58 00If you see yourself in the position and would like to become a part of Pandora s future PLEASE CLICK HERE TO APPLY. We look forward to hearing from you!We process applications on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. You can also read more about Pandora on our corporate site www.pandoragroup.com.Icing on the cakeYou will be working out of our beautiful Head Office in Copenhagen V, established in 2016 and designed to unite and inspire our teams. Besides our beautiful interior design we are also proud of our LEED Gold Certification for Energy and Environmental Design. This means that we use as few natural resources as possible and that we use them with respect. The result is a professional and dynamic space that is unique, comfortable and inspirational and delivers a true Pandora experience to anyone who works here or comes to visit.About PandoraPandora designs, manufactures and markets hand-finished and contemporary jewellery made from high-quality materials at affordable prices. Pandora jewellery is sold in more than 100 countries on six continents through more than 7,500 points of sale, including more than 2,700 concept stores.Founded in 1982 and headquartered in Copenhagen, Denmark, Pandora employs more than 26,000 people worldwide of whom more than 11,500 are located in Thailand, where the Company manufactures its jewellery. PANDORA is publicly listed on the Nasdaq Copenhagen stock exchange in Denmark. In 2018, Pandora s total revenue was DKK 22.8 billion (approximately EUR 3.1 billion).

Are you a financial expert with a passion for business IT? Would you like to enable successful IT strategy and projects with the world’s largest jewellery brand? If yes, then we have the perfect opportunity for you!


Job description and areas of responsibility:
We are currently on an IT transformation journey, improving agility in our ways of working, including upscaling capabilities within IT. Therefore, we need your expertise to ensure that our colleagues in Global IT have the right financial information and foundation to move forward on this journey. Joining our Global Business Finance department, you will support and enable our IT organisation by being the ‘go-to’ finance expert in all aspects of IT planning & strategy, operations and IT project management.

As Finance Business Partner to Global IT, you will actively participate in IT Management meetings as well as in Project Portfolio Board meetings, helping to ensure that the most value creating projects are being developed within the approved budget. Further to this, you will participate in establishing concrete value creating initiatives and projects to ensure that there is transparency within project and operational spend.

Further to the above, you will:
  • Assume the role of primary financial support and sparring partner for the CIO
  • Forecast, plan and budget expected performance within IT
  • Be responsible for monthly financial reporting and following up on deviations
  • Build, challenge and review business cases to support further investments within IT and Technology
  • Develop and manage systems for internal IT projects financial management
  • Contribute proactively and drive financial improvement projects focusing on internal financial controls, systems and reporting
Your new team:
You will report to the Head of Global Office & IT, Global Business Finance department and join a team of five talented people, as a part of a large multi-cultural Finance department of approx. 60 people. As a team, our main purpose is to support all functions in our Global Office and IT organisation with finance services, acting as true Finance Business Partners. Even though we each have our own functions to support, we work closely together on parallel tasks, we help each other when needed and we enjoy an informal, caring and humorous environment with respect for each other as individuals.

What is needed to succeed:
You might have a background working as a Consultant at an advisory firm, or within Finance at a larger organisation – the most important thing is that you have a strong toolbox of both analytical and problem-solving skills. We imagine that you are educated within Finance, Economics or Accounting, and have worked for several years within a multinational environment. If you have an understanding of agile methods and development, that would be an advantage!

In addition, you bring with you:
  • Minimum 5 years of experience working with finance and/or project controlling
  • Experience working with or in an IT organisation or department
  • Experience working with and supporting executive level management
  • Exceptional presentation skills, with the ability to deliver key messages in a concise professional format?
Something about you:
You might be the person we are looking for if you are a finance wizard, with a passion for working in a multinational environment. Further to this, you are excited by IT and the benefits of working with an agile mindset, and enjoy a fast-paced environment where priorities change frequently. As a strong communicator, you are able to manage stakeholders and work well in a team setting.

Additional information:
Application deadline: March 1, 2020
Expected start date: As soon as possible
This role is based in the Pandora Global Office in Copenhagen, Denmark.

Did we get your attention?
We hope you got all your questions answered and feel confident applying for this position, however if you have more questions regarding the position, please contact:
Christian Lindholt Andersen
Recruiter, Global Office HR
+45 31 26 58 00

If you see yourself in the position and would like to become a part of Pandora’s future PLEASE CLICK HERE TO APPLY. We look forward to hearing from you!

We process applications on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. You can also read more about Pandora on our corporate site www.pandoragroup.com.

Icing on the cake
You will be working out of our beautiful Head Office in Copenhagen V, established in 2016 and designed to unite and inspire our teams. Besides our beautiful interior design we are also proud of our LEED Gold Certification for Energy and Environmental Design. This means that we use as few natural resources as possible and that we use them with respect. The result is a professional and dynamic space that is unique, comfortable and inspirational – and delivers a true Pandora experience to anyone who works here or comes to visit.

About Pandora
Pandora designs, manufactures and markets hand-finished and contemporary jewellery made from high-quality materials at affordable prices. Pandora jewellery is sold in more than 100 countries on six continents through more than 7,500 points of sale, including more than 2,700 concept stores.

Founded in 1982 and headquartered in Copenhagen, Denmark, Pandora employs more than 26,000 people worldwide of whom more than 11,500 are located in Thailand, where the Company manufactures its jewellery. PANDORA is publicly listed on the Nasdaq Copenhagen stock exchange in Denmark. In 2018, Pandora’s total revenue was DKK 22.8 billion (approximately EUR 3.1 billion).
ORS/Small/993f6b98_logo.pngPANDORA A/SKøbenhavn V2020-02-12T00:00:002020-03-01T00:00:00
330163636Senior Projektleder med erfaring i SCRUMRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 12075 Kære projektledere, Vi søger en projektleder som er ærlig, stabil og erfaren for vores kunde. En kunde ønsker en struktureret projektleder til at stå for projektledelse i IT projekter. Kunden er en IT-virksomhed på under 10 mand med en anciennitet på ca. 7 år, og en uformel tone med plads til læring. Dine kollegaer er motiverede og selvkørende og har alle senior erfaring. Det er primært vigtigt at du har erfaring i at arbejde med SCRUM og kan vise erfaring i praksis og teoretisk i dette. Sekundært er klassisk projektledelse. Omfang: Vi vil til at starte med tage dig med på en opgave og ønsker at kunne trække på dig over tid. Det er derfor vigtigt at du ikke er fuldt booket når vi ser et par måneder frem i siden. Omfanget kan være alt fra 5 timer om måneder til 100 timer. Forventer i omegnen af 25-30 timer om måneden. Pris: vi forventer en timepris på ca. 800 kr. i timen vi aflønner efter halve dage uge og på timebasis på opgaver hvor du kan arbejde hjemme. Om dig: - Du kan levere, overholde og facilitere en struktureret projektplan som interne IT folk og eksterne stakeholders forstår og tror på - Du er realitisk og ambitiøs - Du skal have pondus når tingene skal struktureres, erfaring i at afholde work shops og være selvkørende. - Vores kunder er på Sjælland. Det er en fordel at du har kørekort - Du er ansvarlig for kundekontakten og kan udvikle relationer over tid - Du rapportere undervejs i god tid når du ser fejl og er opsøgende ved mulige misforståelser. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 12075

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/12075

 

 

Kære projektledere,

Vi søger en projektleder som er ærlig, stabil og erfaren for vores kunde.

En kunde ønsker en struktureret projektleder til at stå for projektledelse i IT projekter.
Kunden er en IT-virksomhed på under 10 mand med en anciennitet på ca. 7 år, og en uformel tone med plads til læring. Dine kollegaer er motiverede og selvkørende og har alle senior erfaring.

Det er primært vigtigt at du har erfaring i at arbejde med SCRUM og kan vise erfaring i praksis og teoretisk i dette. Sekundært er klassisk projektledelse.
Omfang: Vi vil til at starte med tage dig med på en opgave og ønsker at kunne trække på dig over tid. Det er derfor vigtigt at du ikke er fuldt booket når vi ser et par måneder frem i siden. Omfanget kan være alt fra 5 timer om måneder til 100 timer. Forventer i omegnen af 25-30 timer om måneden.

Pris: vi forventer en timepris på ca. 800 kr. i timen
vi aflønner efter halve dage uge og på timebasis på opgaver hvor du kan arbejde hjemme.

Om dig:
- Du kan levere, overholde og facilitere en struktureret projektplan som interne IT folk og eksterne stakeholders forstår og tror på
- Du er realitisk og ambitiøs
- Du skal have pondus når tingene skal struktureres, erfaring i at afholde work shops og være selvkørende.
- Vores kunder er på Sjælland. Det er en fordel at du har kørekort
- Du er ansvarlig for kundekontakten og kan udvikle relationer over tid
- Du rapportere undervejs i god tid når du ser fejl og er opsøgende ved mulige misforståelser.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/12075

Worksome ApSKøbenhavn Ø2020-01-23T00:00:002020-03-19T00:00:00
330169496Projektleder til marketingRobot Har du lyst til at markedsføre metroen og den kollektive transport i hovedstaden? Har du erfaring med at køre kampagner og kommercielle indsatser sikkert i mål? Og har du flere års erfaring som projektleder med blik for det strategiske plan, de taktiske eksekveringer og dine mange samarbejdspartnere? Så er du måske vores nye projektleder. I Metroselskabet arbejder vi målrettet for at tiltrække flere passagerer til metroen og den kollektive transport i hovedstaden. Metroen bringer hver uge ca. 2 millioner passagerer rundt i København og på Frederiksberg. I 2019 åbnede M3 Cityringen, og snart åbner vi første etape af M4, der sammen giver den kollektive trafik på Sjælland et stort løft. Vi arbejder i tæt fællesskab med de øvrige trafikselskaber på Sjælland (DOT) for at gøre den kollektive transport attraktiv for de mange kunder, der hver dag vælger at køre med metro, tog og bus. Skab stærke kampagner med højt fokus Vi søger en struktureret og målrettet projektleder med erfaring inden for kampagnestyring, eksekvering og effektmåling. Du vil blive projektleder på marketing- og kunderettede aktiviteter og indgå i tætte samarbejdsrelationer med kollegaer i Metroselskabet Hovedstadens Letbane og de øvrige transportaktører på Sjælland gennem DOT. Du vil være involveret fra udvikling til planlægning, eksekvering og effektmåling. Som projektleder vil du få ansvaret for at arbejde med at: Planlægge og eksekvere kampagner i samarbejde med eksterne bureauer og leverandører Planlægge, koordinere og eksekvere kampagner i samarbejde med de øvrige trafikselskaber i DOT (Din Offentlige Transport) Planlægge og koordinere øvrige kommercielle og kunderettede indsatser, der kan bidrage til at skabe passagervækst Udarbejde beslutningsoplæg, præsentationer og sikre en høj inddragelse og gode beslutningsprocesser Sikre effektmålinger, opfølgning og afrapportering på aktiviteter Stærk projektleder med stort engagement Som person drives du af at skabe stærke resultater gennem engagement, god planlægning og et velfungerende samarbejde. Du er ambitiøs, målrettet og proaktiv og følger dine indsatser til dørs. Som projektleder og kollega har du fokus på at inddrage viden og kompetencer fra dine kollegaer i afdelingen og i resten af organisationen og dine kollegaer vil opleve dig som opsøgende og interesseret. Du har en veludviklet organisationsforståelse og er en dygtig formidler. Professionelt forventer vi, at du har følgende kvalifikationer: Relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau Flere års dokumenteret erfaring som projektleder Erfaring med at projektlede marketing- og kommercielle indsatser i samarbejde med eksterne reklame-, medie- og analysebureauer Erfaring med styring af marketingplaner, budgetter og budgetopfølgning Stærke kommunikationskompetencer Bliv en del af en fagligt stærk og engageret enhed i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane Du kommer til at være en del af afdelingen Kommunikation og Markedsføring og får mulighed for at få 15 dygtige og gode kollegaer, der arbejder med intern og ekstern kommunikation om metroen og de store anlægsprojekter, der er med til at udvide metro- og letbanenettet i hovedstaden. Du bliver en del af et team, der arbejder med markedsføring og intern kommunikation og vil få mange samarbejdspartnere internt og eksternt. Der er tale om et etårigt barselsvikariat. Tiltrædelse hurtigst muligt, senest 1. april. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Kommunikation og Markedsføring, Lise Hein på tlf. 3311 1700. Ansøgningsfrist mandag d. 17. februar. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så du kan med fordel søge hurtigt. 1. samtaler vil blive holdt i slutningen af uge 8.

Har du lyst til at markedsføre metroen og den kollektive transport i hovedstaden? Har du erfaring med at køre kampagner og kommercielle indsatser sikkert i mål? Og har du flere års erfaring som projektleder med blik for det strategiske plan, de taktiske eksekveringer og dine mange samarbejdspartnere? Så er du måske vores nye projektleder.

I Metroselskabet arbejder vi målrettet for at tiltrække flere passagerer til metroen og den kollektive transport i hovedstaden. Metroen bringer hver uge ca. 2 millioner passagerer rundt i København og på Frederiksberg. I 2019 åbnede M3 Cityringen, og snart åbner vi første etape af M4, der sammen giver den kollektive trafik på Sjælland et stort løft. Vi arbejder i tæt fællesskab med de øvrige trafikselskaber på Sjælland (DOT) for at gøre den kollektive transport attraktiv for de mange kunder, der hver dag vælger at køre med metro, tog og bus.

Skab stærke kampagner med højt fokus

Vi søger en struktureret og målrettet projektleder med erfaring inden for kampagnestyring, eksekvering og effektmåling.

Du vil blive projektleder på marketing- og kunderettede aktiviteter og indgå i tætte samarbejdsrelationer med kollegaer i Metroselskabet/Hovedstadens Letbane og de øvrige transportaktører på Sjælland gennem DOT. Du vil være involveret fra udvikling til planlægning, eksekvering og effektmåling.

Som projektleder vil du få ansvaret for at arbejde med at:

  • Planlægge og eksekvere kampagner i samarbejde med eksterne bureauer og leverandører
  • Planlægge, koordinere og eksekvere kampagner i samarbejde med de øvrige trafikselskaber i DOT (Din Offentlige Transport)
  • Planlægge og koordinere øvrige kommercielle og kunderettede indsatser, der kan bidrage til at skabe passagervækst
  • Udarbejde beslutningsoplæg, præsentationer og sikre en høj inddragelse og gode beslutningsprocesser
  • Sikre effektmålinger, opfølgning og afrapportering på aktiviteter

Stærk projektleder med stort engagement Som person drives du af at skabe stærke resultater gennem engagement, god planlægning og et velfungerende samarbejde. Du er ambitiøs, målrettet og proaktiv og følger dine indsatser til dørs. Som projektleder og kollega har du fokus på at inddrage viden og kompetencer fra dine kollegaer i afdelingen og i resten af organisationen og dine kollegaer vil opleve dig som opsøgende og interesseret. Du har en veludviklet organisationsforståelse og er en dygtig formidler.

Professionelt forventer vi, at du har følgende kvalifikationer:

  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund på kandidatniveau
  • Flere års dokumenteret erfaring som projektleder
  • Erfaring med at projektlede marketing- og kommercielle indsatser i samarbejde med eksterne reklame-, medie- og analysebureauer
  • Erfaring med styring af marketingplaner, budgetter og budgetopfølgning
  • Stærke kommunikationskompetencer

 

Bliv en del af en fagligt stærk og engageret enhed i Metroselskabet og Hovedstadens Letbane Du kommer til at være en del af afdelingen Kommunikation og Markedsføring og får mulighed for at få 15 dygtige og gode kollegaer, der arbejder med intern og ekstern kommunikation om metroen og de store anlægsprojekter, der er med til at udvide metro- og letbanenettet i hovedstaden. Du bliver en del af et team, der arbejder med markedsføring og intern kommunikation og vil få mange samarbejdspartnere internt og eksternt. Der er tale om et etårigt barselsvikariat. Tiltrædelse hurtigst muligt, senest 1. april.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Kommunikation og Markedsføring, Lise Hein på tlf. 3311 1700.

Ansøgningsfrist mandag d. 17. februar. Ansøgninger vil blive behandlet løbende, så du kan med fordel søge hurtigt. 1. samtaler vil blive holdt i slutningen af uge 8.

 

METROSELSKABET I/SKøbenhavn S2020-02-01T00:00:002020-02-17T00:00:00
330170488Dreven projektleder med potentiale for ledelse af projektteamsRobot Har du solid erfaring med projektledelse, projektplanlægning og projektporteføljestyring i tekniske projekter? Så har vi et job med mulighed for at sætte sit eget præg på et nyt team. Banedanmark er i gang med en stor fornyelse af teknologien til afvikling af sikker togdrift. Vi sørger blandt andet for at komponenter der nedtages på de første strækninger kan genbruges som reservedele på strækninger der udrulles senere. Til gavn for miljø, økonomi og driftsikkerhed. Som vores nye kollega bliver du en del af sektionen Fornyelse og Nedtagning i Sikring, hvor vi er otte medarbejdere. Vi tilbyder et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance. Du får mulighed for at medvirke til sammensætningen af teamet, hvor vi løser de mange opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og i samarbejde med flere forskellige medarbejdergrupper. Samtidig bidrager du til en vigtig samfundsmæssig opgave nemlig en velfungerende jernbane. Du er det afgørende led fra projektmodtagelse til eksekvering Som projektleder bliver du krumtappen i arbejdet med interne fornyelses- og nedtagningsprojekter fra modtagelse til udførelse. Du deltager aktivt i projekterne og definerer, koordinerer og sikrer fremdriften i de enkelte delopgaver og for projektteamet, herunder den løbende dialog med samtlige interessenter. Vi arbejder med flere sideløbende projekter, så det er vigtigt at du kan bevare overblikket over mange opgaver og delopgaver ad gangen. Dine projekter udspringer primært fra to hovedområder dels porteføljestyring og planlægning for fornyelsesprojekter, dels projektledelse på Banedanmarks nedtagninger af udfaset teknologi i takt med at det nye signalsystem udrulles. Du får en bred kontaktflade internt i Banedanmark, da du via projekterne har med flere forskellige teams og områder at gøre. Dine dage kommer til at bestå af en stor del koordinering og sparring, ligesom du løbende rapporterer om projekternes økonomi og fremdrift. Dygtig generalist med evner for koordinering og planlægning Vi forestiller os, at du arbejder struktureret og målrettet, og naturligvis respekterer de formelle krav, men samtidig gerne udfordrer vores arbejdsgange og vaner med idéer og erfaringer, du har fra tidligere. Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, men erfaring med projektledelse, herunder både det analytiske og administrative, er essentielt. Du har formentlig i tidligere jobs drevet tekniske projekter på egen hånd, og vil derfor hurtigt være selvkørende i rollen. Du trives med at være en del af et fællesskab, hvor gensidig hjælpsomhed får hverdagen til at lykkes. Det betyder at du både hjælper andre, men også selv er klar til at bede om hjælp. Som projektleder får du en bred kontaktflade ud til flere dele af organisationen, og derfor er det vigtigt at du kommunikerer klart og tydeligt, både mundtligt og skriftligt, og ikke er tilbageholdende med at opsøge kolleger i andre afdelinger. Din evne til at skabe gode relationer og samarbejder på tværs af fagligheder og interesser er afgørende. Løn Hvis du er akademiker, ansættes du i henhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. Ellers er er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad, og basislønnen udgør kr. 375.674,00 årligt og kr. 31.306,17 månedligt. Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt teamleder Per Christiansen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionen.Har du solid erfaring med projektledelse, projektplanlægning og projektporteføljestyring i tekniske projekter? Så har vi et job med mulighed for at sætte sit eget præg på et nyt team.

Banedanmark er i gang med en stor fornyelse af teknologien til afvikling af sikker togdrift.
Vi sørger blandt andet for at komponenter der nedtages på de første strækninger kan genbruges som reservedele på strækninger der udrulles senere. Til gavn for miljø, økonomi og driftsikkerhed.

Som vores nye kollega bliver du en del af sektionen Fornyelse og Nedtagning i Sikring, hvor vi er otte medarbejdere.

Vi tilbyder et job, hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance. Du får mulighed for at medvirke til sammensætningen af teamet, hvor vi løser de mange opgaver gennem en uhøjtidelig omgangstone og i samarbejde med flere forskellige medarbejdergrupper. Samtidig bidrager du til en vigtig samfundsmæssig opgave – nemlig en velfungerende jernbane.

Du er det afgørende led fra projektmodtagelse til eksekvering
Som projektleder bliver du krumtappen i arbejdet med interne fornyelses- og nedtagningsprojekter fra modtagelse til udførelse. Du deltager aktivt i projekterne og definerer, koordinerer og sikrer fremdriften i de enkelte delopgaver og for projektteamet, herunder den løbende dialog med samtlige interessenter.
Vi arbejder med flere sideløbende projekter, så det er vigtigt at du kan bevare overblikket over mange opgaver og delopgaver ad gangen.

Dine projekter udspringer primært fra to hovedområder; dels porteføljestyring og planlægning for fornyelsesprojekter, dels projektledelse på Banedanmarks nedtagninger af udfaset teknologi i takt med at det nye signalsystem udrulles.
Du får en bred kontaktflade internt i Banedanmark, da du via projekterne har med flere forskellige teams og områder at gøre. Dine dage kommer til at bestå af en stor del koordinering og sparring, ligesom du løbende rapporterer om projekternes økonomi og fremdrift.

Dygtig generalist med evner for koordinering og planlægning
Vi forestiller os, at du arbejder struktureret og målrettet, og naturligvis respekterer de formelle krav, men samtidig gerne udfordrer vores arbejdsgange og vaner med idéer og erfaringer, du har fra tidligere. Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, men erfaring med projektledelse, herunder både det analytiske og administrative, er essentielt. Du har formentlig i tidligere jobs drevet tekniske projekter på egen hånd, og vil derfor hurtigt være selvkørende i rollen.

Du trives med at være en del af et fællesskab, hvor gensidig hjælpsomhed får hverdagen til at lykkes. Det betyder at du både hjælper andre, men også selv er klar til at bede om hjælp.

Som projektleder får du en bred kontaktflade ud til flere dele af organisationen, og derfor er det vigtigt at du kommunikerer klart og tydeligt, både mundtligt og skriftligt, og ikke er tilbageholdende med at opsøge kolleger i andre afdelinger. Din evne til at skabe gode relationer og samarbejder på tværs af fagligheder og interesser er afgørende.

Løn
Hvis du er akademiker, ansættes du i henhold til AC-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.

Ellers er er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 3, Hovedstad, og basislønnen udgør kr. 375.674,00 årligt og kr. 31.306,17 månedligt. Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere, så kontakt teamleder Per Christiansen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.



Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2020-02-04T00:00:002020-03-01T00:00:00
330170629Pædagogisk projektleder søges til 3-årigt udviklingsprojektRobot Københavns Skolehaver søger en projektleder i en fuldtidsstilling fra 1. marts 2020 eller snarest muligt derefter. Stillingen er pa° 37 timer om ugen og vil primært være i vores tre skolehaver ved Grøndalsvænge All . Der er med fondsmidler rejst mulighed for at udforme et udviklingsprojekt over en treårig periode, hvor du som projektleder skal stå for alle aspekter af projektet fra ende til anden. Du skal udvikle pædagogiske forløb, kommunikere aktiviteter og forløb til relevante samarbejdspartnere, løbende samarbejde og kommunikere med lokaludvalg og relevante fonde samt på daglig basis undervise rammesætte aktiviteter for børn i alderen 0-6 år. Du skal have lyst til at give børn gode have- og naturoplevelser og et unikt grundlag for læring allerede fra tidlig barndom. Du skal have bredt kendskab til formidling og være god til at formidle og engagere i børnehøjde samt kunne skabe empowerment hos pædagoger i sidemandsoplæring undervejs i hele forløbet. De pædagogiske forløb og aktiviteter i projektet tager alle udgangspunkt i begreberne sundhed og natur altså med udgangspunkt i at bidrage til bedre trivsel, både fysisk og mentalt i Københavns Skolehavers grønne rammer. Vi forventer at du har: en relevant pædagogisk uddannelse, gerne kandidatretning. ledelseserfaring solid erfaring i udvikling, planlægning, afvikling og evaluering af forløb og aktiviteter for målgruppen solid erfaring i at etablere og opretholde god kommunikation til fonde og lokaludvalg erfaring i at omsætte id til praksis et godt kendskab til og arbejdserfaring fra institutionsverdenen erfaring i at samarbejde med frivillige erfaring med resultatorienteret og jordnær projektledelse solid erfaring i evaluering og afrapportering erfaring med budgetstyring en samvittighedsfuld og omhyggelig tilgang til dit arbejde lyst og evner til at arbejde selvstændigt og med mange bolde i luften overblik og lyst til at arbejde sammen med mange forskellige mennesker lyst til at arbejde udendørs a°ret rundt Du bliver ansat i en projektlederstilling i en 3 årig periode, evt. med mulighed for forlængelse. Du indga°r i et lille team af meget engagerede medarbejdere, som der kan sparres med undervejs men du er som udgangspunkt alene tovholder på projektet. Københavns Skolehaver er en forening, som arbejder med at give byens børn lys i øjnene og jord under neglene. Her er æbler og eventyr, klatretræer og krydderurter, bærbuske og ba°lpladser, bier og blomster, hønsefødder og gulerødder. En ansættelse er betinget af en ren børneattest. Ansøgning og cv sendes pr. mail til: kbhskolehaver@gmail.com senest d. 16. februar. Mærk ansøgningen: Pædagogisk projektleder . Der afholdes løbende samtaler. For yderligere information om stillingen kontakt: Camilla Friedrichsen, daglig leder, mobil: 50 46 25 35

Københavns Skolehaver søger en projektleder i en fuldtidsstilling fra 1. marts 2020 eller snarest muligt derefter. Stillingen er pa° 37 timer om ugen og vil primært være i vores tre skolehaver ved Grøndalsvænge Allé.

Der er med fondsmidler rejst mulighed for at udforme et udviklingsprojekt over en treårig periode, hvor du som projektleder skal stå for alle aspekter af projektet fra ende til anden. Du skal udvikle pædagogiske forløb, kommunikere aktiviteter og forløb til relevante samarbejdspartnere, løbende samarbejde og kommunikere med lokaludvalg og relevante fonde samt på daglig basis undervise/rammesætte aktiviteter for børn i alderen 0-6 år.

Du skal have lyst til at give børn gode have- og naturoplevelser og et unikt grundlag for læring allerede fra tidlig barndom. Du skal have bredt kendskab til formidling og være god til at formidle og engagere i børnehøjde samt kunne skabe empowerment hos pædagoger i sidemandsoplæring undervejs i hele forløbet.

De pædagogiske forløb og aktiviteter i projektet tager alle udgangspunkt i begreberne sundhed og natur – altså med udgangspunkt i at bidrage til bedre trivsel, både fysisk og mentalt i Københavns Skolehavers grønne rammer.

Vi forventer at du har:

  • en relevant pædagogisk uddannelse, gerne kandidatretning.
  • ledelseserfaring   
  • solid erfaring i udvikling, planlægning, afvikling og evaluering af forløb og aktiviteter for målgruppen
  • solid erfaring i at etablere og opretholde god kommunikation til fonde og lokaludvalg
  • erfaring i at omsætte idé til praksis
  • et godt kendskab til og arbejdserfaring fra institutionsverdenen
  • erfaring i at samarbejde med frivillige
  • erfaring med resultatorienteret og jordnær projektledelse
  • solid erfaring i evaluering og afrapportering
  • erfaring med budgetstyring
  • en samvittighedsfuld og omhyggelig tilgang til dit arbejde
  • lyst og evner til at arbejde selvstændigt og med mange bolde i luften
  • overblik og lyst til at arbejde sammen med mange forskellige mennesker
  • lyst til at arbejde udendørs a°ret rundt

Du bliver ansat i en projektlederstilling i en 3 årig periode, evt. med mulighed for forlængelse. Du indga°r i et lille team af meget engagerede medarbejdere, som der kan sparres med undervejs – men du er som udgangspunkt alene tovholder på projektet. Københavns Skolehaver er en forening, som arbejder med at give byens børn lys i øjnene og jord under neglene. Her er æbler og eventyr, klatretræer og krydderurter, bærbuske og ba°lpladser, bier og blomster, hønsefødder og gulerødder.

En ansættelse er betinget af en ren børneattest.  Ansøgning og cv sendes pr. mail til: kbhskolehaver@gmail.com senest d. 16. februar. Mærk ansøgningen: ”Pædagogisk projektleder”. Der afholdes løbende samtaler.

For yderligere information om stillingen kontakt: Camilla Friedrichsen, daglig leder, mobil: 50 46 25 35

Foreningen SkolehavenKøbenhavn NV2020-02-04T00:00:002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Finance Business Partner, Global IT

PANDORA A/S

København V
Are you a financial expert with a passion for business IT? Would you like to enable successful IT strategy and projects with the world s largest jewellery brand? If yes, then we have the perfect opportunity for you! Job description and areas of resp...
Indrykket:12. februar 2020

Senior Projektleder med erfaring i SCRUM

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 12075 Kære projektledere, Vi søger en p...
Indrykket:23. januar 2020

Projektleder til marketing

METROSELSKABET I/S

København S
Har du lyst til at markedsføre metroen og den kollektive transport i hovedstaden? Har du erfaring med at køre kampagner og kommercielle indsatser sikkert i mål? Og har du flere års erfaring som projektleder med blik for det strategiske plan, de takt...
Indrykket:1. februar 2020

Dreven projektleder med potentiale for ledelse af projektteams

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Har du solid erfaring med projektledelse, projektplanlægning og projektporteføljestyring i tekniske projekter? Så har vi et job med mulighed for at sætte sit eget præg på et nyt team. Banedanmark er i gang med en stor fornyelse af teknologien til af...
Indrykket:4. februar 2020

Pædagogisk projektleder søges til 3-årigt udviklingsprojekt

Foreningen Skolehaven

København NV
Københavns Skolehaver søger en projektleder i en fuldtidsstilling fra 1. marts 2020 eller snarest muligt derefter. Stillingen er pa° 37 timer om ugen og vil primært være i vores tre skolehaver ved Grøndalsvænge All . Der er med fondsmidler rejst mul...
Indrykket:4. februar 2020