Projektmedarbejder med teknisk flair til hos Metro Service

Motiveres du af en hverdag med en bred kontaktflade kombineret med administrativt arbejde, der kræver sans for struktur, grundighed og teknik? Læs mere her.

 

Jobbet

Metro Service varetager drift og vedligehold af metroen i København og skal tillige varetage driften af den kommende Hovedstadens Letbane. Som driftsoperatør er det helt centralt for Metro Service at sikre, at reservedelslagre via katalogisering og digitalisering til enhver tid er opdaterede. Til dette arbejde hos Metro Service søger vi flere dygtige projektmedarbejdere.

Som projektmedarbejder vil dine primære opgaver være at:

  • kontakte leverandører for i samarbejde med disse at gennemgå og kvalitetssikre eksisterende reservedelsdata (fx data relateret til betjenings- og vedligeholdelsesmanualer og reservedelsliste)
  • opdatere og strukturere relevante reservedelsdata med henblik på at forberede data til at blive lagt ind i SAP
  • registrere opdaterede data i SAP

Hos Metro Service får du mulighed for at være en del af et nyt midlertidigt team i en spændende virksomhed, som er i konstant udvikling og vokser, og hvor arbejdsmiljøet bærer præg af åbenhed og tæt samarbejde

Din profil

Du trives i en udadvendt rolle og er ikke bange for at spørge en ekstra gang for at sikre dig, at du får alle detaljer med. Vi forestiller os, at du har teknisk forståelse, ligesom det vil være et plus, hvis du har erfaring med arbejdet med reservedele og/eller lagerstyring. Du kan have en teknisk uddannelse eller være autodidakt. Vigtigst er det, at du har stor interesse for området. Du er nysgerrig af natur og elsker at kunne følge dine opgaver til dørs med et grundigt resultat til følge.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • har erfaring med opsøgende kunde/leverandørkontakt
  • kan udtrykke dig klart og tydeligt på dansk og engelsk i skrift og tale
  • har interesse for/erfaring med at arbejde i ERP-systemer, såsom SAP
  • er tålmodig, pligtopfyldende og selvstændig
  • har overblik og sans for struktur

Arbejdstid, løn og proces

    Der er tale om et fuldtidsvikariat på 6 måneder med opstart hurtigst muligt.
    Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet kl. 8.00-17.00, mandag til fredag.
    Løn efter kvalifikationer.
    Arbejdssted: Vasbygade 16, 2450 København SV
    Vi behandler løbende ansøgninger så send os gerne din ansøgning allerede i dag!

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330105831Phoenix-6542572f12019-10-11T00:00:00Projektmedarbejder med teknisk flair til hos Metro Service

Motiveres du af en hverdag med en bred kontaktflade kombineret med administrativt arbejde, der kræver sans for struktur, grundighed og teknik? Læs mere her.

 

Jobbet

Metro Service varetager drift og vedligehold af metroen i København og skal tillige varetage driften af den kommende Hovedstadens Letbane. Som driftsoperatør er det helt centralt for Metro Service at sikre, at reservedelslagre via katalogisering og digitalisering til enhver tid er opdaterede. Til dette arbejde hos Metro Service søger vi flere dygtige projektmedarbejdere.

Som projektmedarbejder vil dine primære opgaver være at:

  • kontakte leverandører for i samarbejde med disse at gennemgå og kvalitetssikre eksisterende reservedelsdata (fx data relateret til betjenings- og vedligeholdelsesmanualer og reservedelsliste)
  • opdatere og strukturere relevante reservedelsdata med henblik på at forberede data til at blive lagt ind i SAP
  • registrere opdaterede data i SAP

Hos Metro Service får du mulighed for at være en del af et nyt midlertidigt team i en spændende virksomhed, som er i konstant udvikling og vokser, og hvor arbejdsmiljøet bærer præg af åbenhed og tæt samarbejde

Din profil

Du trives i en udadvendt rolle og er ikke bange for at spørge en ekstra gang for at sikre dig, at du får alle detaljer med. Vi forestiller os, at du har teknisk forståelse, ligesom det vil være et plus, hvis du har erfaring med arbejdet med reservedele og/eller lagerstyring. Du kan have en teknisk uddannelse eller være autodidakt. Vigtigst er det, at du har stor interesse for området. Du er nysgerrig af natur og elsker at kunne følge dine opgaver til dørs med et grundigt resultat til følge.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • har erfaring med opsøgende kunde/leverandørkontakt
  • kan udtrykke dig klart og tydeligt på dansk og engelsk i skrift og tale
  • har interesse for/erfaring med at arbejde i ERP-systemer, såsom SAP
  • er tålmodig, pligtopfyldende og selvstændig
  • har overblik og sans for struktur

Arbejdstid, løn og proces

    Der er tale om et fuldtidsvikariat på 6 måneder med opstart hurtigst muligt.
    Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet kl. 8.00-17.00, mandag til fredag.
    Løn efter kvalifikationer.
    Arbejdssted: Vasbygade 16, 2450 København SV
    Vi behandler løbende ansøgninger så send os gerne din ansøgning allerede i dag!

 

Motiveres du af en hverdag med en bred kontaktflade kombineret med administrativt arbejde, der kræver sans for struktur, grundighed og teknik? Læs mere her. Jobbet Metro Service varetager drift og vedligehold af metroen i København og skal tillige varetage driften af den kommende Hovedstadens Letbane. Som driftsoperatør er det helt centralt for Metro Service at sikre, at reservedelslagre via katalogisering og digitalisering til enhver tid er opdaterede. Til dette arbejde hos Metro Service søger vi flere dygtige projektmedarbejdere. Som projektmedarbejder vil dine primære opgaver være at: kontakte leverandører for i samarbejde med disse at gennemgå og kvalitetssikre eksisterende reservedelsdata (fx data relateret til betjenings- og vedligeholdelsesmanualer og reservedelsliste) opdatere og strukturere relevante reservedelsdata med henblik på at forberede data til at blive lagt ind i SAP registrere opdaterede data i SAP Hos Metro Service får du mulighed for at være en del af et nyt midlertidigt team i en spændende virksomhed, som er i konstant udvikling og vokser, og hvor arbejdsmiljøet bærer præg af åbenhed og tæt samarbejde Din profil Du trives i en udadvendt rolle og er ikke bange for at spørge en ekstra gang for at sikre dig, at du får alle detaljer med. Vi forestiller os, at du har teknisk forståelse, ligesom det vil være et plus, hvis du har erfaring med arbejdet med reservedele og eller lagerstyring. Du kan have en teknisk uddannelse eller være autodidakt. Vigtigst er det, at du har stor interesse for området. Du er nysgerrig af natur og elsker at kunne følge dine opgaver til dørs med et grundigt resultat til følge. Derudover ser vi gerne, at du: har erfaring med opsøgende kunde leverandørkontakt kan udtrykke dig klart og tydeligt på dansk og engelsk i skrift og tale har interesse for erfaring med at arbejde i ERP-systemer, såsom SAP er tålmodig, pligtopfyldende og selvstændig har overblik og sans for struktur Arbejdstid, løn og proces Der er tale om et fuldtidsvikariat på 6 måneder med opstart hurtigst muligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet kl. 8.00-17.00, mandag til fredag. Løn efter kvalifikationer. Arbejdssted: Vasbygade 16, 2450 København SV Vi behandler løbende ansøgninger så send os gerne din ansøgning allerede i dag!11jobnet6542572f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-06T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=36472&title=Projektmedarbejder-med-teknisk-flair-til-Kbh-SV0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3629756MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.2450København SVDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset837920JobNet5058295505829510011-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6542572fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6542572fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6542572f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6542572f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgProjektmedarbejder med teknisk flair til hos Metro Service12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige363110829noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330122382Projektmedarbejder til bygningsdrift, AAU CPHRobot Brænder du for at yde god service og søger du et job hvor dagene ikke er ens. Har du erfaring med og interesse for projektstyring og for at drifte og optimere den tekniske bygningsdrift på en universitetscampus i konstant udvikling? Så er du måske den profil vi søger. Stillingen ønskes besat pr. 1 februar 2020 eller snarest derefter. Stillingen er en fuldtidsstilling.StillingsbeskrivelseStillingen som projektmedarbejder indgår i Campus Service afdelingen på AAU CPH. Her vil du blive en del af et dynamisk team, som holder af udfordringer og arbejder både sammen og individuelt med højt engagement og professionalisme, når vi servicerer vore mange brugere og gæster på campus. Arbejdsopgaverne er mangeartede og varierende og af stor vigtighed for driften af campus og den fælles arbejdsplads.Afdelingen, består af et team på 6 engagerede medarbejdere inklusiv områdelederen, som har ansvar for udvikling og vedligeholdelse af bygninger og udendørsarealer på Campus København og dertilhørende dokumentation og kvalitetssikring. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores maskinmester og koordinator, og sammen løser vi de daglige service -og driftsopgaver, samt tekniske udfordringer. Vi er en stærk faglig afdeling med højt humør og en uformel omgangstone.Dine primære arbejdsopgaver:Planlægge og eksekvere forskellige projektopgaverUdføre daglige service -og driftsopgaver vedligeholdsopgaver i samarbejde med de øvrige kollegerFøre tilsyn med håndværkere fra eksterne håndværksfirmaer, der udfører mindre ombygninger og tekniske installationer for universitetetFakturabehandling af bestillinger og indkøbOm digDu har en relevant uddannelse, eks. bygningskonstruktør, ejendomsservicetekniker, en håndværksmæssig uddannelse eller lignende, og har god erfaring fra mindre interne byggeprojekter på større domiciler. Du har erfaring med ovennævnte arbejdsområder og mod på at arbejde i en til tider travl hverdag. Du arbejder selvstændigt og struktureret, har gå-på-mod og en konstruktiv tilgang til opgaverne. Det er vigtigt, at du er driftssikker i en hverdag, hvor opgaverne kan opstå fra den ene dag til den anden, og at du løbende kan prioritere disse opgaver. Du er en holdspiller som trives med tæt samarbejde med dine kollegaer. Hertil har du flair for navigation og serviceminded adfærd i en stor organisation.Vi lægger særligt vægt på at du:Har erfaring inden for bygningsdriftHar solidt kendskab til bygnings service og facility managementHar erfaring med at samarbejde med eksterne håndværkere og konsulenterOverholder deadlinesEr imødekommende over for brugere og samarbejdspartnereArbejder med vi attitude og ikke jeg attitude .Behersker skriftlig dansk og engelsk på et højt niveauDet er desuden en fordel, hvis du har kendskab til følgende: ventilation og køleanlæg, CTS, ABA, El-område og AutoCadVi tilbyderEn stilling med selvstændigt ansvarsområde i et miljø, der er præget af stort fagligt engagement og kvalitet i opgaveløsningen som går hånd-i-hånd med kollegial støtte, sparring og en uhøjtidelig omgangsform. Du får ca. 30 kolleger i Fælles Service CPH, som hver især løser forskellige administrative opgaver for AAU CPH, samt et tæt samarbejde med CAS i Aalborg.AAU CPH udgør Aalborg Universitets forsknings- og uddannelsesaktiviteter i Københavnsområdet. Vi er en moderne campus, som er præget at den energi, der er i et innovativt studie- og læringsmiljø. Vi huser ca. 3300 studerende og mere end 500 ansatte heraf en stor del af både studerende og ansatte med international baggrund.Læs mere om AAU CPH på www.aaucph.dk.Arbejdssted: Aalborg Universitet København, A.C. Meyers Vænge 15, 2450 København SV.Ansøgningsfristen er den 24. november 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 49.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Nikolaj Mølgaard på telefon 9940 2479 e-mail: nim@adm.aau.dk.Løn og ansættelsesvilkårAnsættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO- og CO10-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.Der er tre måneders gensidig prøvetid i stillingen.Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket søg stillingen online og udfyld ansøgningsformularen.AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.Stillingsnummer2019-224-02445Søg stillingen onlineBrænder du for at yde god service og søger du et job hvor dagene ikke er ens. Har du erfaring med og interesse for projektstyring og for at drifte og optimere den tekniske bygningsdrift på en universitetscampus i konstant udvikling? Så er du måske den profil vi søger. Stillingen ønskes besat pr. 1 februar 2020 eller snarest derefter. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Stillingsbeskrivelse
Stillingen som projektmedarbejder indgår i Campus Service afdelingen på AAU CPH. Her vil du blive en del af et dynamisk team, som holder af udfordringer og arbejder både sammen og individuelt med højt engagement og professionalisme, når vi servicerer vore mange brugere og gæster på campus. Arbejdsopgaverne er mangeartede og varierende og af stor vigtighed for driften af campus og den fælles arbejdsplads.

Afdelingen, består af et team på 6 engagerede medarbejdere inklusiv områdelederen, som har ansvar for udvikling og vedligeholdelse af bygninger og udendørsarealer på Campus København og dertilhørende dokumentation og kvalitetssikring. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores maskinmester og koordinator, og sammen løser vi de daglige service -og driftsopgaver, samt tekniske udfordringer. Vi er en stærk faglig afdeling med højt humør og en uformel omgangstone.

Dine primære arbejdsopgaver:
  • Planlægge og eksekvere forskellige projektopgaver
  • Udføre daglige service -og driftsopgaver/vedligeholdsopgaver i samarbejde med de øvrige kolleger
  • Føre tilsyn med håndværkere fra eksterne håndværksfirmaer, der udfører mindre ombygninger og tekniske installationer for universitetet
  • Fakturabehandling af bestillinger og indkøb

Om dig
Du har en relevant uddannelse, eks. bygningskonstruktør, ejendomsservicetekniker, en håndværksmæssig uddannelse eller lignende, og har god erfaring fra mindre interne byggeprojekter på større domiciler. Du har erfaring med ovennævnte arbejdsområder og mod på at arbejde i en til tider travl hverdag. Du arbejder selvstændigt og struktureret, har gå-på-mod og en konstruktiv tilgang til opgaverne. Det er vigtigt, at du er driftssikker i en hverdag, hvor opgaverne kan opstå fra den ene dag til den anden, og at du løbende kan prioritere disse opgaver. Du er en holdspiller som trives med tæt samarbejde med dine kollegaer. Hertil har du flair for navigation og serviceminded adfærd i en stor organisation.

Vi lægger særligt vægt på at du:
  • Har erfaring inden for bygningsdrift
  • Har solidt kendskab til bygnings service og facility management
  • Har erfaring med at samarbejde med eksterne håndværkere og konsulenter
  • Overholder deadlines
  • Er imødekommende over for brugere og samarbejdspartnere
  • Arbejder med ”vi attitude” og ikke ”jeg attitude”.
  • Behersker skriftlig dansk og engelsk på et højt niveau
  • Det er desuden en fordel, hvis du har kendskab til følgende: ventilation og køleanlæg, CTS, ABA, El-område og AutoCad

Vi tilbyder
En stilling med selvstændigt ansvarsområde i et miljø, der er præget af stort fagligt engagement og kvalitet i opgaveløsningen som går hånd-i-hånd med kollegial støtte, sparring og en uhøjtidelig omgangsform. Du får ca. 30 kolleger i Fælles Service CPH, som hver især løser forskellige administrative opgaver for AAU CPH, samt et tæt samarbejde med CAS i Aalborg.

AAU CPH udgør Aalborg Universitets forsknings- og uddannelsesaktiviteter i Københavnsområdet. Vi er en moderne campus, som er præget at den energi, der er i et innovativt studie- og læringsmiljø. Vi huser ca. 3300 studerende og mere end 500 ansatte heraf en stor del af både studerende og ansatte med international baggrund.
Læs mere om AAU CPH på www.aaucph.dk.
Arbejdssted: Aalborg Universitet København, A.C. Meyers Vænge 15, 2450 København SV.

Ansøgningsfristen er den 24. november 2019. Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 49.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Nikolaj Mølgaard på telefon 9940 2479/ e-mail: nim@adm.aau.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO- og CO10-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er tre måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.
AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Stillingsnummer
2019-224-02445

Søg stillingen online

 

Aalborg UniversitetKøbenhavn SV2019-11-11T00:00:002019-11-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektmedarbejder til bygningsdrift, AAU CPH

Aalborg Universitet

København SV
Brænder du for at yde god service og søger du et job hvor dagene ikke er ens. Har du erfaring med og interesse for projektstyring og for at drifte og optimere den tekniske bygningsdrift på en universitetscampus i konstant udvikling? Så er du måske d...
Indrykket:11. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019