Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektmedarbejder til projekt AULA på dagtilbudsområdet.

Projektmedarbejder

Randers Kommune søger en projektmedarbejder på 37 timer ugentligt i perioden 1. april 2019 til 31. december 2020.
Ansættelsen sker på dagtilbudsområdet, som er en del af Børn og skoleforvaltningen.
Dagtilbudsområdet har omkring 1000 ansatte, fordelt på kommunens dagtilbud og dagpleje.

Dine opgaver
Du skal understøtte implementeringen af Aula på dagtilbudsområdet, der er en del af det fællesoffentlige brugerportalsinitiativ.
Der er allerede nu udarbejdet en implementeringsplan for projektet, din opgave bliver derfor at understøtte involveringen af dagtilbuddene, at indgå i et samarbejdet med It- afdelingen, og med skoleområdets projektmedarbejder.
Det er centralt, at implementeringen af AULA ses i lyset af dagtilbuddenes primære opgave, hvor det er nødvendigt med stor fleksibilitet og evne til hurtig omstilling når processen og opgaven kræver det.

Om dig
Du har en baggrund, hvor du både har kendskab til dagtilbudsområdet, kan arbejde samfundsvidenskabeligt, og hvor du har erfaring med at arbejde på tværs af fagligheder.
Du er i stand til at lede projekter og samarbejde i processer blandt ledere og medarbejdere. Du har gode formidlingsevner, og kan oversætte IT og teknik til et sprog, som relaterer sig til dagtilbuddenes kerneopgave med at understøtte alle børns læring, trivsel, udvikling og dannelse.
Du trives med at være udadvendt i en hverdag, der involverer mange samarbejdspartnere, og kan lede projekter og processer på et grundlag, som inddrager interessenterne.
Du er optaget af helhedssynet i en stor implementeringsproces, og kan derfor bevæge dig imellem forskellige perspektiver i opgaven, fra overordnet niveau til anvendelsen af Aula i praksis.
Du kan levere på deadlines.
Dit pejlemærke for succes er at Aula kommer til at understøtter den faglige opgave, hvor børn er det vigtigste.

Vi tilbyder

  • Et selvstændigt job i samarbejde med engagerede brugere
  • Faglig opfølgning og udvikling
  • Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdsopgaver
  • Løn efter gældende overenskomst

Hvis du har spørgsmål
Du er velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål
Pædagogisk konsulent Charlotte Mariane Buchhave på tlf. 51 16 26 69, eller
Børnechef Dorte Brøns på tlf. 89 15 14 17, eller mobil 51 56 24 17

Ansøgningsfrist
15. februar 2019
Der afholdes samtaler 22. februar 2019
I Randers er der 5 dagtilbud med både vuggestuepladser og børnehavepladser samt et antal selvejende og private institutioner. Herudover findes der en dagplejeformidling med ca. 200 dagplejere.
Arbejdet i institutionerne retter sig mod at sikre alle børns læring, dannelse, udvikling og trivsel. Det gør vi i samarbejde med forældrene til de ca. 5500 børn, som har plads i institutioner og dagpleje.

Ansættelsesforhold
Fuldtid - tidsbegrænset til den 31. december 2020

Tiltrædelse
01-04-2019

Ansøgningsfrist
15-02-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Børn og Skole Sekretariat

Kontaktperson
Pædagogisk konsulent Charlotte Mariane Buchhave på tlf. 51 16 26 69, eller
Børnechef Dorte Brøns på tlf. 89 15 14 17, eller mobil 51 56 24 17

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329945509Phoenix-2e58aebd12019-01-21T00:00:00Projektmedarbejder til projekt AULA på dagtilbudsområdet.Projektmedarbejder

Randers Kommune søger en projektmedarbejder på 37 timer ugentligt i perioden 1. april 2019 til 31. december 2020.
Ansættelsen sker på dagtilbudsområdet, som er en del af Børn og skoleforvaltningen.
Dagtilbudsområdet har omkring 1000 ansatte, fordelt på kommunens dagtilbud og dagpleje.

Dine opgaver
Du skal understøtte implementeringen af Aula på dagtilbudsområdet, der er en del af det fællesoffentlige brugerportalsinitiativ.
Der er allerede nu udarbejdet en implementeringsplan for projektet, din opgave bliver derfor at understøtte involveringen af dagtilbuddene, at indgå i et samarbejdet med It- afdelingen, og med skoleområdets projektmedarbejder.
Det er centralt, at implementeringen af AULA ses i lyset af dagtilbuddenes primære opgave, hvor det er nødvendigt med stor fleksibilitet og evne til hurtig omstilling når processen og opgaven kræver det.

Om dig
Du har en baggrund, hvor du både har kendskab til dagtilbudsområdet, kan arbejde samfundsvidenskabeligt, og hvor du har erfaring med at arbejde på tværs af fagligheder.
Du er i stand til at lede projekter og samarbejde i processer blandt ledere og medarbejdere. Du har gode formidlingsevner, og kan oversætte IT og teknik til et sprog, som relaterer sig til dagtilbuddenes kerneopgave med at understøtte alle børns læring, trivsel, udvikling og dannelse.
Du trives med at være udadvendt i en hverdag, der involverer mange samarbejdspartnere, og kan lede projekter og processer på et grundlag, som inddrager interessenterne.
Du er optaget af helhedssynet i en stor implementeringsproces, og kan derfor bevæge dig imellem forskellige perspektiver i opgaven, fra overordnet niveau til anvendelsen af Aula i praksis.
Du kan levere på deadlines.
Dit pejlemærke for succes er at Aula kommer til at understøtter den faglige opgave, hvor børn er det vigtigste.

Vi tilbyder
  • Et selvstændigt job i samarbejde med engagerede brugere
  • Faglig opfølgning og udvikling
  • Fleksibel tilrettelæggelse af arbejdsopgaver
  • Løn efter gældende overenskomst

Hvis du har spørgsmål
Du er velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål
Pædagogisk konsulent Charlotte Mariane Buchhave på tlf. 51 16 26 69, eller
Børnechef Dorte Brøns på tlf. 89 15 14 17, eller mobil 51 56 24 17

Ansøgningsfrist
15. februar 2019
Der afholdes samtaler 22. februar 2019
I Randers er der 5 dagtilbud med både vuggestuepladser og børnehavepladser samt et antal selvejende og private institutioner. Herudover findes der en dagplejeformidling med ca. 200 dagplejere.
Arbejdet i institutionerne retter sig mod at sikre alle børns læring, dannelse, udvikling og trivsel. Det gør vi i samarbejde med forældrene til de ca. 5500 børn, som har plads i institutioner og dagpleje.

Ansættelsesforhold
Fuldtid - tidsbegrænset til den 31. december 2020

Tiltrædelse
01-04-2019

Ansøgningsfrist
15-02-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Børn og Skole Sekretariat

Kontaktperson
Pædagogisk konsulent Charlotte Mariane Buchhave på tlf. 51 16 26 69, eller
Børnechef Dorte Brøns på tlf. 89 15 14 17, eller mobil 51 56 24 17

 

2019-02-16T00:50:58.207 ProjektmedarbejderRanders Kommune søger en projektmedarbejder på 37 timer ugentligt i perioden 1. april 2019 til 31. december 2020.Ansættelsen sker på dagtilbudsområdet, som er en del af Børn og skoleforvaltningen.Dagtilbudsområdet har omkring 1000 ansatte, fordelt på kommunens dagtilbud og dagpleje. Dine opgaverDu skal understøtte implementeringen af Aula på dagtilbudsområdet, der er en del af det fællesoffentlige brugerportalsinitiativ.Der er allerede nu udarbejdet en implementeringsplan for projektet, din opgave bliver derfor at understøtte involveringen af dagtilbuddene, at indgå i et samarbejdet med It- afdelingen, og med skoleområdets projektmedarbejder.Det er centralt, at implementeringen af AULA ses i lyset af dagtilbuddenes primære opgave, hvor det er nødvendigt med stor fleksibilitet og evne til hurtig omstilling når processen og opgaven kræver det.Om digDu har en baggrund, hvor du både har kendskab til dagtilbudsområdet, kan arbejde samfundsvidenskabeligt, og hvor du har erfaring med at arbejde på tværs af fagligheder.Du er i stand til at lede projekter og samarbejde i processer blandt ledere og medarbejdere. Du har gode formidlingsevner, og kan oversætte IT og teknik til et sprog, som relaterer sig til dagtilbuddenes kerneopgave med at understøtte alle børns læring, trivsel, udvikling og dannelse. Du trives med at være udadvendt i en hverdag, der involverer mange samarbejdspartnere, og kan lede projekter og processer på et grundlag, som inddrager interessenterne.Du er optaget af helhedssynet i en stor implementeringsproces, og kan derfor bevæge dig imellem forskellige perspektiver i opgaven, fra overordnet niveau til anvendelsen af Aula i praksis.Du kan levere på deadlines.Dit pejlemærke for succes er at Aula kommer til at understøtter den faglige opgave, hvor børn er det vigtigste.Vi tilbyderEt selvstændigt job i samarbejde med engagerede brugereFaglig opfølgning og udviklingFleksibel tilrettelæggelse af arbejdsopgaverLøn efter gældende overenskomstHvis du har spørgsmålDu er velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmålPædagogisk konsulent Charlotte Mariane Buchhave på tlf. 51 16 26 69, ellerBørnechef Dorte Brøns på tlf. 89 15 14 17, eller mobil 51 56 24 17Ansøgningsfrist15. februar 2019Der afholdes samtaler 22. februar 2019I Randers er der 5 dagtilbud med både vuggestuepladser og børnehavepladser samt et antal selvejende og private institutioner. Herudover findes der en dagplejeformidling med ca. 200 dagplejere. Arbejdet i institutionerne retter sig mod at sikre alle børns læring, dannelse, udvikling og trivsel. Det gør vi i samarbejde med forældrene til de ca. 5500 børn, som har plads i institutioner og dagpleje. AnsættelsesforholdFuldtid - tidsbegrænset til den 31. december 2020Tiltrædelse01-04-2019Ansøgningsfrist15-02-2019 23:59Virksomhedens oplysningerBørn og Skole SekretariatKontaktpersonPædagogisk konsulent Charlotte Mariane Buchhave på tlf. 51 16 26 69, ellerBørnechef Dorte Brøns på tlf. 89 15 14 17, eller mobil 51 56 24 1711Jobnet2e58aebd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://job.randers.dk/ledige-job-i-randers-kommune/?webadid=512630EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3439967Randers Kommune11Laksetorvet8900Randers C89151515DKDanmark0
Dorte.Broens@randers.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset696071JobNet493247549324751000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e58aebdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e58aebdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e58aebd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2e58aebd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgEr du den nye Projektmedarbejder i Randers Kommune?12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige360259252DorteDorte.Broens@randers.dkDKDanmarkDKDanmark329946094Projekt AssistentRobot r2pTracking har siden 1997 udviklet og solgt GPS-baserede løsninger til bl.a. flådestyring og tyverisikring af kørende materiel. Vi har kunder og partnere i hele verden og beskæftiger ca. 190 personer globalt, og har HQ i Flensborg. Som markedsleder udvikler og distribuerer vi software og hardware til tog, busser og andre køretøjer inden for mobil CCTV, GPS tracking, telemetriske løsninger og kørsels disponering. Hos r2pTracking står et hold af dedikerede medarbejdere inden for salg, service, support, it-udvikling og montage alle på spring for at hjælpe med at finde den helt rette løsning for vores kunder. r2pTracking arbejder således på mange fronter for at kunne tilbyde de bedste og mest optimale løsninger. Alle løsninger med fokus på optimering af de kørende ressourcer og større indtjening til kunden. Dette er den direkte årsag til, at r2p igennem en årrække har oplevet en stigende vækst internationalt. JOBBESKRIVELSE: Som en del i vores store vækst søger vi en projekt assisent til at varetage nuværende og fremtidige udvikling- og projektopgaver. Med fokus på innovation og kundens behov i markedet får du i samarbejde med de øvrige afdelinger direkte indflydelse udviklingen af produkter og services. Du får en alsidig rolle hvor du i tæt samarbejde med udviklingsteamet og sælgere bidrager til specificering, godkendelse og eksekveringen af mindre og større projekter. Dit primære område bliver at varetage nationale og internationale opgaver. I stillingen som projekt assistent refererer du direkte til udviklingschefen der vil coache dig til at opnå de rette kompetencer. Du vil derfor få mere ansvar i takt med opnåede kompetencer, og vil på sigt komme til at styre egne projekter. Hos r2p arbejder vi bredt på tværs af stillingsbetegnelser og landegræner. Du skal derfor have lyst til at arbejde sammen med andre mennesker og tage del i et socialt team med humor og en uformel omgangstone.

r2pTracking har siden 1997 udviklet og solgt GPS-baserede løsninger til bl.a. flådestyring og tyverisikring af kørende materiel. Vi har kunder og partnere i hele verden og beskæftiger ca. 190 personer globalt, og har HQ i Flensborg.

Som markedsleder udvikler og distribuerer vi software og hardware til tog, busser og andre køretøjer inden for mobil CCTV, GPS tracking, telemetriske løsninger og kørsels disponering.

Hos r2pTracking står et hold af dedikerede medarbejdere inden for salg, service, support, it-udvikling og montage alle på spring for at hjælpe med at finde den helt rette løsning for vores kunder.

r2pTracking arbejder således på mange fronter for at kunne tilbyde de bedste og mest optimale løsninger. Alle løsninger med fokus på optimering af de kørende ressourcer og større indtjening til kunden. Dette er den direkte årsag til, at r2p igennem en årrække har oplevet en stigende vækst internationalt.

JOBBESKRIVELSE:

Som en del i vores store vækst søger vi en projekt assisent til at varetage nuværende og fremtidige udvikling- og projektopgaver. Med fokus på innovation og kundens behov i markedet får du i samarbejde med de øvrige afdelinger direkte indflydelse udviklingen af produkter og services.

Du får en alsidig rolle hvor du i tæt samarbejde med udviklingsteamet og sælgere bidrager til specificering, godkendelse og eksekveringen af mindre og større projekter. Dit primære område bliver at varetage nationale og internationale opgaver.

I stillingen som projekt assistent refererer du direkte til udviklingschefen der vil coache dig til at opnå de rette kompetencer. Du vil derfor få mere ansvar i takt med opnåede kompetencer, og vil på sigt komme til at styre egne projekter.

Hos r2p arbejder vi bredt på tværs af stillingsbetegnelser og landegræner. Du skal derfor have lyst til at arbejde sammen med andre mennesker og tage del i et socialt team med humor og en uformel omgangstone.

R2PTRACKING ApSViborg2019-02-13T00:00:002019-03-18T00:00:00
329954663Service Assistant, Special ProjectsRobot Combine your great interpersonal skills with you administration experience Do you have excellent administration skills, and do you thrive in a role with various stakeholders from all parts of the organisation? Are you service-minded and outgoing, and do you have a structured and systematic approach to your tasks? MHI Vestas wants to do better every day With 2500 employees in seven different countries, we are one of the leading players in the offshore wind industry. Even if we find ourselves in many different locations, one thing remains the same: We prioritise the team spirit and we value the close connection between our employees. We focus on financially viable and sustainable solutions that benefit future generations. Established in 2014, we are a young, diverse and ambitious organisation with an informal and dynamic environment. Tasks responsibilities: You will... ...provide administrative support to the Special Project department, including Project Managers and Deputy Implementation Managers as wells as personnel and contractors from the Operations Site Resources Electrical Operations (OSREO) department. Your tasks will include: Work orders Time registration Documentation Maintain good relations with OSREO Forecast and book technical training and safety-related courses Arrange and book external courses Register, upload and manage certificates and qualifications in AX Create and manage POs for training activities Relevant ad hoc tasks Create project overview and reports Skills experience: Our new colleague... ...has excellent administration and interpersonal skills. You have a couple of years of experience from a similar position, preferably form the wind industry. As a person, you are extrovert and reliable and work in a structured and systematic way. We expect that you: Are a team player Are flexible and can work in a constantly shifting environment Understand and respect cultural differences Have excellent communication and English skills Are a confident user of MS Office and have experience with Dynamics AX Join us if you... ...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional. In Special Projects, we offer you: Great colleagues that support each other and work together Excellent opportunities for professional and personal development The right balance between creativity and quality in all solutions. We value initiative and responsibility A broad interface with many stakeholders Apply now We re already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Special Project Management Execution, Thomas Rasmussen, on 45 4070 5725. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially. Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with 2500 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan and Japan.

Combine your great interpersonal skills with you administration experience

Do you have excellent administration skills, and do you thrive in a role with various stakeholders from all parts of the organisation? Are you service-minded and outgoing, and do you have a structured and systematic approach to your tasks?

MHI Vestas wants to do better every day

With +2500 employees in seven different countries, we are one of the leading players in the offshore wind industry. Even if we find ourselves in many different locations, one thing remains the same: We prioritise the team spirit and we value the close connection between our employees. We focus on financially viable and sustainable solutions that benefit future generations. Established in 2014, we are a young, diverse and ambitious organisation with an informal and dynamic environment.

Tasks & responsibilities: You will...

...provide administrative support to the Special Project department, including Project Managers and Deputy Implementation Managers as wells as personnel and contractors from the Operations Site Resources & Electrical Operations (OSREO) department.

Your tasks will include:

  • Work orders
  • Time registration
  • Documentation
  • Maintain good relations with OSREO
  • Forecast and book technical training and safety-related courses
  • Arrange and book external courses
  • Register, upload and manage certificates and qualifications in AX
  • Create and manage POs for training activities
  • Relevant ad hoc tasks
  • Create project overview and reports

Skills & experience: Our new colleague...

...has excellent administration and interpersonal skills. You have a couple of years of experience from a similar position, preferably form the wind industry. As a person, you are extrovert and reliable and work in a structured and systematic way.

We expect that you:

  • Are a team player
  • Are flexible and can work in a constantly shifting environment
  • Understand and respect cultural differences
  • Have excellent communication and English skills
  • Are a confident user of MS Office and have experience with Dynamics AX

Join us if you...

...would like to work in an international and ambitious company where we work shoulder to shoulder every day to become the global leader in the offshore wind market. You will be part of a dedicated team in an organisation characterised by being ambitious, innovative and professional.

In Special Projects, we offer you:

  • Great colleagues that support each other and work together
  • Excellent opportunities for professional and personal development
  • The right balance between creativity and quality in all solutions. We value initiative and responsibility
  • A broad interface with many stakeholders

Apply now

We're already looking forward to hearing from you. In case you have questions about the position, please contact Head of Special Project Management & Execution, Thomas Rasmussen, on +45 4070 5725. Your primary work location will be Aarhus, Denmark. Please note that applications are handled on an ongoing basis. So, please send your application and CV as soon as possible using the link on this page. We treat all inquiries confidentially.

Established in April 2014, MHI Vestas Offshore Wind is a joint venture between Mitsubishi Heavy Industries (MHI) and Vestas Wind Systems A/S. Our vision is to be a leading player in the offshore industry by co-developing offshore wind as a financially viable and sustainable energy source to benefit future generations. An international organisation with +2500 employees and HQ in Aarhus, Denmark, we also have offices in the UK, Netherlands, Belgium, Germany, Taiwan and Japan.

 

MHI VESTAS OFFSHORE WIND A/SAarhus N2019-02-05T00:00:002019-04-02T00:00:00
329944500Idérig 3D-konstruktør - ÅrhusRobot Id rig 3D-konstruktør Kunne du tænke dig at designe unikke konstruktioner, til installation af LED-storskærmsløsninger? Er du kreativ, id rig og passioneret, indenfor konstruktion af kundetilpassede 3D-modeller og 2D-tegninger? Så er det måske dig vi søger. Solide løsninger i mulighedernes verden Som del af et passioneret produktteam, bliver du ansvarlig for at konstruere kundetilpassede modeller og tegninger. Du får mulighed for at være med i opbygningen, af nogle helt enestående og spektakulære konstruktioner men også mindre krævende projekter, er blandt dine opgaver. Dine tegninger skal danne grundlag for rentable konstruktioner, og du søger derfor rettidigt for at indhente relevante informationer, fra eksterne og interne partnere. En primær arbejdsopgave, bliver at udarbejde og vedligeholde en valid tegningsdokumentation, som du deler med underleverandører, kunder og installationsafdeling. Din tekniske indsigt skaber nye rammer I dit samarbejde med andre er du kommunikativ og løsningsorienteret. Du formår at omsætte kundernes ønsker til tegninger, der overholder den høje kvalitetsstandard, Expromo Europe A S løsninger er kendt for. Du arbejder selvstændigt, kan træffe de nødvendige beslutninger og følger dine opgaver helt til dørs. Et godt overblik gør, at du løbende får prioriteret dine indsatser, og du yder også gerne en ekstra indsats, så alle når rettidigt i mål. Flere års erfaring inden for konstruktion, giver dig ballasten til at kreere holdbare løsninger. Uddannelsesmæssigt er du 3D-konstruktør, CAD-designer, maskintekniker, eller måske har du en anden relevant teknisk baggrund og indsigt. Stor erfaring med SolidWorks er afgørende for din succes i jobbet, mens erfaring med AutoCAD er en fordel. Du trives med en stor kontaktflade og flere sideløbende projekter. Dit tætte samarbejde med projektpartnere i ind- og udland betyder, at du som minimum skal kunne kommunikere på dansk og engelsk. Kontaktperson For nærmere info, kontakt Carsten Halkjær Rasmussen på telefon 29623566 eller send en mail til chr@expromo.eu Virksomheden Expromo Europe A S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme og AV-løsninger, mens ProShop Europe Media A S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https: expromo.eu da

Idérig 3D-konstruktør

Kunne du tænke dig at designe unikke konstruktioner, til installation af LED-storskærmsløsninger? Er du kreativ, idérig og passioneret, indenfor konstruktion af kundetilpassede 3D-modeller og 2D-tegninger? Så er det måske dig vi søger.

Solide løsninger i mulighedernes verden

Som del af et passioneret produktteam, bliver du ansvarlig for at konstruere kundetilpassede modeller og tegninger.

Du får mulighed for at være med i opbygningen, af nogle helt enestående og spektakulære konstruktioner – men også mindre krævende projekter, er blandt dine opgaver.

Dine tegninger skal danne grundlag for rentable konstruktioner, og du søger derfor rettidigt for at indhente relevante informationer, fra eksterne og interne partnere. En primær arbejdsopgave, bliver at udarbejde og vedligeholde en valid tegningsdokumentation, som du deler med underleverandører, kunder og installationsafdeling.

Din tekniske indsigt skaber nye rammer

I dit samarbejde med andre er du kommunikativ og løsningsorienteret. Du formår at omsætte kundernes ønsker til tegninger, der overholder den høje kvalitetsstandard, Expromo Europe A/S’ løsninger er kendt for.

Du arbejder selvstændigt, kan træffe de nødvendige beslutninger og følger dine opgaver helt til dørs. Et godt overblik gør, at du løbende får prioriteret dine indsatser, og du yder også gerne en ekstra indsats, så alle når rettidigt i mål.

Flere års erfaring inden for konstruktion, giver dig ballasten til at kreere holdbare løsninger. Uddannelsesmæssigt er du 3D-konstruktør, CAD-designer, maskintekniker, eller måske har du en anden relevant teknisk baggrund – og indsigt. Stor erfaring med SolidWorks er afgørende for din succes i jobbet, mens erfaring med AutoCAD er en fordel.

Du trives med en stor kontaktflade og flere sideløbende projekter. Dit tætte samarbejde med projektpartnere i ind- og udland betyder, at du som minimum skal kunne kommunikere på dansk og engelsk.

Kontaktperson

For nærmere info, kontakt Carsten Halkjær Rasmussen på telefon 29623566 eller send en mail til chr@expromo.eu

Virksomheden

Expromo Europe A/S producerer, projekterer og installerer LED-storskærme og AV-løsninger, mens ProShop Europe Media A/S skaber grafisk design og indhold, 3D animationer, filmproduktion og motion graphics. Begge er en del af ProShop Europe A/S, som på absolut højeste niveau designer, bygger og afvikler tekniske løsninger til konferencer, events, koncerter og udstillinger. Samspillet mellem kompetenceområderne giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Virksomheden har en flad organisation og højt til loftet. Du kan læse mere her: https://expromo.eu/da/

PersonaleBørsenAarhus N2019-01-17T00:00:002019-03-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projekt Assistent

R2PTRACKING ApS

Viborg
r2pTracking har siden 1997 udviklet og solgt GPS-baserede løsninger til bl.a. flådestyring og tyverisikring af kørende materiel. Vi har kunder og partnere i hele verden og beskæftiger ca. 190 personer globalt, og har HQ i Flensborg. Som markedsleder...
Indrykket:13. februar 2019
Udløbsdato:18. marts 2019

Service Assistant, Special Projects

MHI VESTAS OFFSHORE WIND A/S

Aarhus N
Combine your great interpersonal skills with you administration experience Do you have excellent administration skills, and do you thrive in a role with various stakeholders from all parts of the organisation? Are you service-minded and outgoing, an...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:2. april 2019

Idérig 3D-konstruktør - Århus

PersonaleBørsen

Aarhus N
Id rig 3D-konstruktør Kunne du tænke dig at designe unikke konstruktioner, til installation af LED-storskærmsløsninger? Er du kreativ, id rig og passioneret, indenfor konstruktion af kundetilpassede 3D-modeller og 2D-tegninger? Så er det måske dig v...
Indrykket:17. januar 2019
Udløbsdato:14. marts 2019