Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektmedarbejder til sundhedscenteret

Projektmedarbejder til sundhedsambassadørerne. 
 
Sundhedscenteret i Vejen Kommune har netop igangsat et nyt initiativ hvor vi arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse på en helt ny måde, hvor vi laver nye samarbejder med frivillige omkring borgernes sundhed. Vi gør det som led i at bringe kommunale sundhedsindsatser tættere på borgeren og det lokale foreningsliv. 
Konkret betyder det, at vi inviterer borgere, som har positive erfaringer med sundhedsforbedringer, og som gerne vil dele disse med andre, til at blive ”sundhedsambassadører”. Sundhedsambassadørerne er dermed frivillige borgere, som skal være med til at bygge bro mellem den kommunale sundhedsindsats og det lokale foreningsliv. Sundhedsambassadørerne kommer til at blive en form for frivillig forlænget arm, som i samarbejde med Brørup Sundhedscenter er med til at bringe sundheden længere ud i lokalsamfundet. Lige der hvor borgerne er. At vi lykkes med at skabe stærke og involverende samarbejder med borgerne er derfor helt centralt. Andre nøglesamarbejder er bl.a. lokalt foreningsliv (både indenfor idræts- og kulturområdet), lokale idrætshaller, patientforeninger mv. 
Som projektmedarbejder er din primære opgave, at du sammen med Sundhedscenterets proceskonsulent skal med til at få vores arbejde med sundhedsambassadører skubbet godt i gang. Dvs. du skal være med til at opbygge og etablere grundlaget for vores nye samarbejder med frivillige omkring sundheden. Sigtet er at de kommunale sundhedsindsatser og tiltag skal have en stærk lokal forankring, og hvor det lokale foreningsliv er en central medspiller. 
 
Dine opgaver som projektmedarbejder vil bl.a. være: 
  • Skabe kontakter til nye mulige sundhedsambassadører 
  • Skabe kontakter til foreningslivet 
  • Indgå i arbejdet med udslusning af borgere som har modtaget sundhedstilbud:  Fra Sundhedscentret til foreningslivet 
  • Lytte til sundhedsambassadørernes ideer til ny initiativer og være med til at realisere dem 
  • Være kontaktperson og bindeled mellem kommune, foreningsliv og samarbejdspartnere 
  • Være med til at tilrettelægge indholdet i ambassadørtræf, inspirationsmøder og events mv.

     
Om dig: 
 
  • Du har godt kendskab til foreningslivet i Vejen Kommune 
  • Du kender til frivilligt arbejde og hvad der er vigtigt for at få succes med samarbejder med frivillige 
  • Du har en positiv tilgang og har nemt ved at omgås mennesker 
  • Du er nysgerrig og opsøgende, du har et ”drive” og en evne til at være med til at få ”ting til at ske” i samarbejde med andre 
  • Du synes det er spændende at indgå i en projektorganisation hvor vi arbejder med udvikling af projekter og hvor ikke alle svar er givet på forhånd 
  • Du er god til at finde løsninger på nye muligheder og udfordringer som pludselig opstår 
  • Du har eventuelt erfaring fra sundhedsområdet 
 
Sundhedscenteret i Brørup er en institution der består af tre afdelinger: Sundhedsplejen, Rehabilitering og Livsstilsafdelingen. Projektstillingen er forankret i en tværgående projektorganisation i Sundhedscentret i tæt samarbejde med Livsstilsafdelingen. Livsstilsafdelingen arbejder med en række forskellige forebyggende og sundhedsfremmende projekter og tiltag. 
Stillingen er på 37 timer og til besættelse hurtigst muligt og gerne senest 1. juni. Stillingen er foreløbig tidsbegrænset indtil udgangen af 2018. Ansøgningsfrist tirsdag den 17. april kl. 8.00. Ansøgningen sendes elektronisk ved at benytte linket i opslaget på kommunens hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Saml gerne alle bilag i én pdf eller word fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post. 
Samtaler forventes afholdt mandag den 23. april. 
Har du spørgsmål til stillingen, så ring til leder af Sundhedscenteret Kirstine Gottlieb tlf. 20519787 eller send en mail til kigo@vejen.dk 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787645Phoenix-9519f67212018-04-05T12:01:50.623Projektmedarbejder til sundhedscenteret
Projektmedarbejder til sundhedsambassadørerne. 
 
Sundhedscenteret i Vejen Kommune har netop igangsat et nyt initiativ hvor vi arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse på en helt ny måde, hvor vi laver nye samarbejder med frivillige omkring borgernes sundhed. Vi gør det som led i at bringe kommunale sundhedsindsatser tættere på borgeren og det lokale foreningsliv. 
Konkret betyder det, at vi inviterer borgere, som har positive erfaringer med sundhedsforbedringer, og som gerne vil dele disse med andre, til at blive ”sundhedsambassadører”. Sundhedsambassadørerne er dermed frivillige borgere, som skal være med til at bygge bro mellem den kommunale sundhedsindsats og det lokale foreningsliv. Sundhedsambassadørerne kommer til at blive en form for frivillig forlænget arm, som i samarbejde med Brørup Sundhedscenter er med til at bringe sundheden længere ud i lokalsamfundet. Lige der hvor borgerne er. At vi lykkes med at skabe stærke og involverende samarbejder med borgerne er derfor helt centralt. Andre nøglesamarbejder er bl.a. lokalt foreningsliv (både indenfor idræts- og kulturområdet), lokale idrætshaller, patientforeninger mv. 
Som projektmedarbejder er din primære opgave, at du sammen med Sundhedscenterets proceskonsulent skal med til at få vores arbejde med sundhedsambassadører skubbet godt i gang. Dvs. du skal være med til at opbygge og etablere grundlaget for vores nye samarbejder med frivillige omkring sundheden. Sigtet er at de kommunale sundhedsindsatser og tiltag skal have en stærk lokal forankring, og hvor det lokale foreningsliv er en central medspiller. 
 
Dine opgaver som projektmedarbejder vil bl.a. være: 
  • Skabe kontakter til nye mulige sundhedsambassadører 
  • Skabe kontakter til foreningslivet 
  • Indgå i arbejdet med udslusning af borgere som har modtaget sundhedstilbud:  Fra Sundhedscentret til foreningslivet 
  • Lytte til sundhedsambassadørernes ideer til ny initiativer og være med til at realisere dem 
  • Være kontaktperson og bindeled mellem kommune, foreningsliv og samarbejdspartnere 
  • Være med til at tilrettelægge indholdet i ambassadørtræf, inspirationsmøder og events mv.

     
Om dig: 
 
  • Du har godt kendskab til foreningslivet i Vejen Kommune 
  • Du kender til frivilligt arbejde og hvad der er vigtigt for at få succes med samarbejder med frivillige 
  • Du har en positiv tilgang og har nemt ved at omgås mennesker 
  • Du er nysgerrig og opsøgende, du har et ”drive” og en evne til at være med til at få ”ting til at ske” i samarbejde med andre 
  • Du synes det er spændende at indgå i en projektorganisation hvor vi arbejder med udvikling af projekter og hvor ikke alle svar er givet på forhånd 
  • Du er god til at finde løsninger på nye muligheder og udfordringer som pludselig opstår 
  • Du har eventuelt erfaring fra sundhedsområdet 
 
Sundhedscenteret i Brørup er en institution der består af tre afdelinger: Sundhedsplejen, Rehabilitering og Livsstilsafdelingen. Projektstillingen er forankret i en tværgående projektorganisation i Sundhedscentret i tæt samarbejde med Livsstilsafdelingen. Livsstilsafdelingen arbejder med en række forskellige forebyggende og sundhedsfremmende projekter og tiltag. 
Stillingen er på 37 timer og til besættelse hurtigst muligt og gerne senest 1. juni. Stillingen er foreløbig tidsbegrænset indtil udgangen af 2018. Ansøgningsfrist tirsdag den 17. april kl. 8.00. Ansøgningen sendes elektronisk ved at benytte linket i opslaget på kommunens hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Saml gerne alle bilag i én pdf eller word fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post. 
Samtaler forventes afholdt mandag den 23. april. 
Har du spørgsmål til stillingen, så ring til leder af Sundhedscenteret Kirstine Gottlieb tlf. 20519787 eller send en mail til kigo@vejen.dk 
 
2018-04-17T06:50:10.700 Projektmedarbejder til sundhedsambassadørerne. Sundhedscenteret i Vejen Kommune har netop igangsat et nyt initiativ hvor vi arbejder med sundhedsfremme og forebyggelse på en helt ny måde, hvor vi laver nye samarbejder med frivillige omkring borgernes sundhed. Vi gør det som led i at bringe kommunale sundhedsindsatser tættere på borgeren og det lokale foreningsliv. Konkret betyder det, at vi inviterer borgere, som har positive erfaringer med sundhedsforbedringer, og som gerne vil dele disse med andre, til at blive sundhedsambassadører . Sundhedsambassadørerne er dermed frivillige borgere, som skal være med til at bygge bro mellem den kommunale sundhedsindsats og det lokale foreningsliv. Sundhedsambassadørerne kommer til at blive en form for frivillig forlænget arm, som i samarbejde med Brørup Sundhedscenter er med til at bringe sundheden længere ud i lokalsamfundet. Lige der hvor borgerne er. At vi lykkes med at skabe stærke og involverende samarbejder med borgerne er derfor helt centralt. Andre nøglesamarbejder er bl.a. lokalt foreningsliv (både indenfor idræts- og kulturområdet), lokale idrætshaller, patientforeninger mv. Som projektmedarbejder er din primære opgave, at du sammen med Sundhedscenterets proceskonsulent skal med til at få vores arbejde med sundhedsambassadører skubbet godt i gang. Dvs. du skal være med til at opbygge og etablere grundlaget for vores nye samarbejder med frivillige omkring sundheden. Sigtet er at de kommunale sundhedsindsatser og tiltag skal have en stærk lokal forankring, og hvor det lokale foreningsliv er en central medspiller. Dine opgaver som projektmedarbejder vil bl.a. være: Skabe kontakter til nye mulige sundhedsambassadører Skabe kontakter til foreningslivet Indgå i arbejdet med udslusning af borgere som har modtaget sundhedstilbud: Fra Sundhedscentret til foreningslivet Lytte til sundhedsambassadørernes ideer til ny initiativer og være med til at realisere dem Være kontaktperson og bindeled mellem kommune, foreningsliv og samarbejdspartnere Være med til at tilrettelægge indholdet i ambassadørtræf, inspirationsmøder og events mv. Om dig: Du har godt kendskab til foreningslivet i Vejen Kommune Du kender til frivilligt arbejde og hvad der er vigtigt for at få succes med samarbejder med frivillige Du har en positiv tilgang og har nemt ved at omgås mennesker Du er nysgerrig og opsøgende, du har et drive og en evne til at være med til at få ting til at ske i samarbejde med andre Du synes det er spændende at indgå i en projektorganisation hvor vi arbejder med udvikling af projekter og hvor ikke alle svar er givet på forhånd Du er god til at finde løsninger på nye muligheder og udfordringer som pludselig opstår Du har eventuelt erfaring fra sundhedsområdet Sundhedscenteret i Brørup er en institution der består af tre afdelinger: Sundhedsplejen, Rehabilitering og Livsstilsafdelingen. Projektstillingen er forankret i en tværgående projektorganisation i Sundhedscentret i tæt samarbejde med Livsstilsafdelingen. Livsstilsafdelingen arbejder med en række forskellige forebyggende og sundhedsfremmende projekter og tiltag. Stillingen er på 37 timer og til besættelse hurtigst muligt og gerne senest 1. juni. Stillingen er foreløbig tidsbegrænset indtil udgangen af 2018. Ansøgningsfrist tirsdag den 17. april kl. 8.00. Ansøgningen sendes elektronisk ved at benytte linket i opslaget på kommunens hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Saml gerne alle bilag i én pdf eller word fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post. Samtaler forventes afholdt mandag den 23. april. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til leder af Sundhedscenteret Kirstine Gottlieb tlf. 20519787 eller send en mail til kigo@vejen.dk10Phoenix9519f672101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1387&ProjectId=144152&DepartmentId=20061&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejen3206126Sundhed og Familie - Sundhed11Stadionvej 156650BrørupDKDanmarkORS/9519f672_logo.pngORS/Small/9519f672_logo.png155.491395009.01810300
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset549473VejenMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9519f672https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9519f672https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9519f672&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9519f672&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Sundhed og Familie - Sundhed er dette netop hvad du bliver mødt af.12008001Dansk3Læse/ tale241932Proceskonsulent5Kontor og administration354170711kigo@vejen.dkDKDanmarkDKDanmark329963488Lønkonsulent til Vejen KommuneBasic Har du styr på løn- og personaleadministration samt afstemninger? Vi søger en dygtig kollega til en fast stilling i HR & Personale i Vejen Kommune. HR & Personale består af 20 medarbejdere: Lønkonsulenter, HR-konsulenter, personalekonsulenter, digitaliseringskonsulenter, en elev og en chefkonsulent. Du bliver en del af et team, hvor vi har fokus på at yde god service og på at finde løsninger sammen med vores samarbejdspartnere. Løn- og personaleadministrationen for hele Vejen Kommune varetages af HR & Personale, som er en del af afdelingen Intern Service, der også omfatter ledelsessekretariatet, jura samt IT GIS. Vi lægger stor vægt på, at du: har erfaring med lønadministration fra en kommune har erfaring med KMD Opus løn har erfaring med afstemninger af konti løbende arbejder med at gøre tingene på en smartere måde har erfaring i at vejlede og rådgive ledere medarbejdere i spørgsmål omkring løn- og personaleforhold. Sammen med vores øvrige ansvarsfulde og selvkørende lønkonsulenter kommer du til at løfte de opgaver som relaterer sig til ansættelse og lønudbetaling for kommunens institutioner. Du vil få dine egne selvstændige områder. Desuden får du dine egne konti, som du har ansvaret for at afstemme. Vi er en afdeling, der konstant er i udvikling med fokus på at gøre tingene på den smarteste måde. Vi arbejder tæt sammen og sætter fagligheden og vidensdeling højt. Vi er rigtig gode til at kombinere travlhed med god humor for at sikre arbejdsglæden. Som lønkonsulent hos os får du: mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt stor indflydelse på din egen hverdag, med baggrund i institutionernes behov engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, højt humør og en uformel omgangstone faglige udfordringer og gode muligheder for faglig sparring Vi har gode, fleksible og familievenlige vilkår for at udføre vores arbejdsopgaver, herunder flekstid. Løn- og ansættelsesforhold: Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Tiltrædelse: Aftales nærmere Yderligere information: Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Merete Nielbæk på tlf. 23 84 90 00 eller via mail mesn@vejen.dk. Ansøgningsprocedure: Ansøgningsfrist: Fredag d. 1. marts 2019 kl. 8.00. Ansøgere, der udvælges til samtale får besked denne dag. Ansættelsessamtaler gennemføres mandag d. 4. marts 2019. Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk
Har du styr på løn- og personaleadministration samt afstemninger? 
 
Vi søger en dygtig kollega til en fast stilling i HR & Personale i Vejen Kommune. HR & Personale består af 20 medarbejdere: Lønkonsulenter, HR-konsulenter, personalekonsulenter, digitaliseringskonsulenter, en elev og en chefkonsulent. Du bliver en del af et team, hvor vi har fokus på at yde god service og på at finde løsninger sammen med vores samarbejdspartnere.
 
Løn- og personaleadministrationen for hele Vejen Kommune varetages af HR & Personale, som er en del af afdelingen Intern Service, der også omfatter ledelsessekretariatet, jura samt IT/GIS. 
 
Vi lægger stor vægt på, at du:  
 
  • har erfaring med lønadministration fra en kommune 
  • har erfaring med KMD Opus løn 
  • har erfaring med afstemninger af konti  
  • løbende arbejder med at gøre tingene på en smartere måde 
  • har erfaring i at vejlede og rådgive ledere/medarbejdere i spørgsmål omkring løn- og personaleforhold. 
 
Sammen med vores øvrige ansvarsfulde og selvkørende lønkonsulenter kommer du til at løfte de opgaver som relaterer sig til ansættelse og lønudbetaling for kommunens institutioner. Du vil få dine egne selvstændige områder. Desuden får du dine egne konti, som du har ansvaret for at afstemme.
 
Vi er en afdeling, der konstant er i udvikling med fokus på at gøre tingene på den smarteste måde. Vi arbejder tæt sammen og sætter fagligheden og vidensdeling højt. Vi er rigtig gode til at kombinere travlhed med god humor for at sikre arbejdsglæden.  
  
Som lønkonsulent hos os får du:  
 
  • mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt 
  • stor indflydelse på din egen hverdag, med baggrund i institutionernes behov 
  • engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, højt humør og en uformel omgangstone 
  • faglige udfordringer og gode muligheder for faglig sparring 

 

Vi har gode, fleksible og familievenlige vilkår for at udføre vores arbejdsopgaver, herunder flekstid. 

 
Løn- og ansættelsesforhold:
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. 
 
Tiltrædelse:  
 
Aftales nærmere 
 
Yderligere information: 
 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Merete Nielbæk på tlf. 23 84 90 00 eller via mail mesn@vejen.dk. 
 
Ansøgningsprocedure:  
 
Ansøgningsfrist: Fredag d. 1. marts 2019 kl. 8.00. Ansøgere, der udvælges til samtale får besked denne dag. Ansættelsessamtaler gennemføres mandag d. 4. marts 2019.

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
 
Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk
 
ORS/Small/848ff9ca_logo.pngHRVejen2019-02-20T14:00:29.7802019-03-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lønkonsulent til Vejen Kommune

HR

Vejen
Har du styr på løn- og personaleadministration samt afstemninger? Vi søger en dygtig kollega til en fast stilling i HR & Personale i Vejen Kommune. HR & Personale består af 20 medarbejdere: Lønkonsulenter, HR-konsulenter, personalekonsulenter, digit...
Indrykket:20. februar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019