Projektøkonomer til stort og dynamisk institut i rivende udvikling

Ved Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning (IGN), Science, Københavns Universitet (KU), er der to ledige stillinger som kontorfunktionær til projekt- og sektionsøkonomi til besættelse sommeren 2019. Stillingerne er organisatorisk placeret i IGNs økonomiteam. Teamet er ét ud af tre teams i et samlet sekretariat, og ledes til daglig af en teamkoordinator, men refererer personalemæssigt til IGNs administrationschef.

Om IGN
IGN forsker, underviser, rådgiver og formidler inden for geologi, geografi, skov, natur og biomasse, parkforvaltning, landskabsarkitektur og planlægning i samarbejde med virksomheder, myndigheder, organisationer og andre universiteter og forskningsinstitutioner. Instituttets aktiviteter finansieres af en lang række kilder, herunder EU, offentlige myndigheder, forskningsråd, erhvervslivet mv.
Da Instituttet har tre hovedadresser i København, Frederiksberg og i Nødebo, forventer vi at du er mobil og parat til at bruge instituttets tjenestebiler.

Om stillingerne
Vi søger først og fremmest efter to stærke projektøkonomer gerne med erfaring inden for komplekse projekter og koordinatorbevillinger. Vi lægger vægt på at få medarbejdere med en solid budget- og regnskabsmæssig erfaring, som kan hjælpe vores forskere med økonomimæssigt at styre komplekse projekter sikkert fra ansøgning til slutrapportering. Har du også interesse i at understøtte økonomistyringen af uddannelser og styring af instituttets interne driftsbudgetter, har vi ligeledes opgaver inden for disse områder.

Kvalifikationer
Du skal have en relevant uddannelsesmæssig baggrund, samt erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en politisk styret organisation, gerne et universitet. Ved besættelse af stillingen vil vi desuden lægge vægt på, at du:

  • Har kendskab til styring af økonomien på forskningsprojekter, herunder at du har en faglig ballast i forhold til dokumentation og regnskabsaflæggelse.
  • Gerne må have kendskab til projektansøgninger og bevillingsgiveres regler.
  • Har øje for hvordan projekterne indgår i instituttets økonomiske helhed.
  • Gerne må have kendskab til KUs økonomisystemer (Navision Stat, LDV, samt gerne sidesystemerne RejsUd og IndFak).
Som person er du:
  • Serviceminded, initiativrig og kan styre mange opgaver, men samtidig har fokus på kvalitet.
  • Først og fremmest en teamplayer men kan også arbejde selvstændigt og struktureret.
  • Klar på forandringer og nysgerrig efter nye input.
  • Også i stand til at kommunikere på engelsk, både i skrift og tale.

Vi tilbyder
dig en stilling på et stort og mangfoldigt institut i rivende udvikling med spændende forsknings- og uddannelsesområder. Vi er en travl og dynamisk arbejdsplads med en åben, uformel og humoristisk tone og et godt arbejdsklima. Vi tilbyder dig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og har et mål om at levere stærke faglige resultater og service til tiden.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker som kontorfunktionær i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansatte Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og IT-medarbejdere (HK) i staten.

Lønindplaceringen vil være i løngruppe 3 sats 2, hvor den aktuelle årlige løn er kr. 342.690 kr. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer.

Der er tale om to fuldtidsstillinger med en arbejdstid på 37 timer om ugen, men ønsker du færre timer, er det også en mulighed. Vi har flekstidsordning.

Tiltrædelse er pr. 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Spørgsmål om stillingen kan rettes til teamkoordinator Jon Gudmann Jensen: jj@ign.ku.dk 35323054 eller administrationschef Steen Georg Brandt: sgb@ign.ku.dk 28750221.

Ansøgning mv.:
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via KUs jobportal under Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet.

Når du finder opslaget på KUs jobportal vil der være en ”send ansøgning”-knap, som du skal anvende til elektronisk fremsendelse af ansøgningen.

Ansøgningen skal være bilagt CV og gerne dokumentation for relevant uddannelse mv.

Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. maj 2019.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003203Phoenix-08fe4ac712019-04-08T00:00:00Projektøkonomer til stort og dynamisk institut i rivende udviklingVed Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning (IGN), Science, Københavns Universitet (KU), er der to ledige stillinger som kontorfunktionær til projekt- og sektionsøkonomi til besættelse sommeren 2019. Stillingerne er organisatorisk placeret i IGNs økonomiteam. Teamet er ét ud af tre teams i et samlet sekretariat, og ledes til daglig af en teamkoordinator, men refererer personalemæssigt til IGNs administrationschef.

Om IGN
IGN forsker, underviser, rådgiver og formidler inden for geologi, geografi, skov, natur og biomasse, parkforvaltning, landskabsarkitektur og planlægning i samarbejde med virksomheder, myndigheder, organisationer og andre universiteter og forskningsinstitutioner. Instituttets aktiviteter finansieres af en lang række kilder, herunder EU, offentlige myndigheder, forskningsråd, erhvervslivet mv.
Da Instituttet har tre hovedadresser i København, Frederiksberg og i Nødebo, forventer vi at du er mobil og parat til at bruge instituttets tjenestebiler.

Om stillingerne
Vi søger først og fremmest efter to stærke projektøkonomer gerne med erfaring inden for komplekse projekter og koordinatorbevillinger. Vi lægger vægt på at få medarbejdere med en solid budget- og regnskabsmæssig erfaring, som kan hjælpe vores forskere med økonomimæssigt at styre komplekse projekter sikkert fra ansøgning til slutrapportering. Har du også interesse i at understøtte økonomistyringen af uddannelser og styring af instituttets interne driftsbudgetter, har vi ligeledes opgaver inden for disse områder.

Kvalifikationer
Du skal have en relevant uddannelsesmæssig baggrund, samt erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en politisk styret organisation, gerne et universitet. Ved besættelse af stillingen vil vi desuden lægge vægt på, at du:
  • Har kendskab til styring af økonomien på forskningsprojekter, herunder at du har en faglig ballast i forhold til dokumentation og regnskabsaflæggelse.
  • Gerne må have kendskab til projektansøgninger og bevillingsgiveres regler.
  • Har øje for hvordan projekterne indgår i instituttets økonomiske helhed.
  • Gerne må have kendskab til KUs økonomisystemer (Navision Stat, LDV, samt gerne sidesystemerne RejsUd og IndFak).
Som person er du:
  • Serviceminded, initiativrig og kan styre mange opgaver, men samtidig har fokus på kvalitet.
  • Først og fremmest en teamplayer men kan også arbejde selvstændigt og struktureret.
  • Klar på forandringer og nysgerrig efter nye input.
  • Også i stand til at kommunikere på engelsk, både i skrift og tale.

Vi tilbyder
dig en stilling på et stort og mangfoldigt institut i rivende udvikling med spændende forsknings- og uddannelsesområder. Vi er en travl og dynamisk arbejdsplads med en åben, uformel og humoristisk tone og et godt arbejdsklima. Vi tilbyder dig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og har et mål om at levere stærke faglige resultater og service til tiden.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen sker som kontorfunktionær i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansatte Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og IT-medarbejdere (HK) i staten.

Lønindplaceringen vil være i løngruppe 3 sats 2, hvor den aktuelle årlige løn er kr. 342.690 kr. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer.

Der er tale om to fuldtidsstillinger med en arbejdstid på 37 timer om ugen, men ønsker du færre timer, er det også en mulighed. Vi har flekstidsordning.

Tiltrædelse er pr. 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Spørgsmål om stillingen kan rettes til teamkoordinator Jon Gudmann Jensen: jj@ign.ku.dk 35323054 eller administrationschef Steen Georg Brandt: sgb@ign.ku.dk 28750221.

Ansøgning mv.:
Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via KUs jobportal under Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet.

Når du finder opslaget på KUs jobportal vil der være en ”send ansøgning”-knap, som du skal anvende til elektronisk fremsendelse af ansøgningen.

Ansøgningen skal være bilagt CV og gerne dokumentation for relevant uddannelse mv.

Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. maj 2019.
Ved Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning (IGN), Science, Københavns Universitet (KU), er der to ledige stillinger som kontorfunktionær til projekt- og sektionsøkonomi til besættelse sommeren 2019. Stillingerne er organisatorisk placeret i IGNs økonomiteam. Teamet er ét ud af tre teams i et samlet sekretariat, og ledes til daglig af en teamkoordinator, men refererer personalemæssigt til IGNs administrationschef. Om IGN IGN forsker, underviser, rådgiver og formidler inden for geologi, geografi, skov, natur og biomasse, parkforvaltning, landskabsarkitektur og planlægning i samarbejde med virksomheder, myndigheder, organisationer og andre universiteter og forskningsinstitutioner. Instituttets aktiviteter finansieres af en lang række kilder, herunder EU, offentlige myndigheder, forskningsråd, erhvervslivet mv. Da Instituttet har tre hovedadresser i København, Frederiksberg og i Nødebo, forventer vi at du er mobil og parat til at bruge instituttets tjenestebiler. Om stillingerne Vi søger først og fremmest efter to stærke projektøkonomer gerne med erfaring inden for komplekse projekter og koordinatorbevillinger. Vi lægger vægt på at få medarbejdere med en solid budget- og regnskabsmæssig erfaring, som kan hjælpe vores forskere med økonomimæssigt at styre komplekse projekter sikkert fra ansøgning til slutrapportering. Har du også interesse i at understøtte økonomistyringen af uddannelser og styring af instituttets interne driftsbudgetter, har vi ligeledes opgaver inden for disse områder. Kvalifikationer Du skal have en relevant uddannelsesmæssig baggrund, samt erfaring med ovennævnte arbejdsopgaver fra en politisk styret organisation, gerne et universitet. Ved besættelse af stillingen vil vi desuden lægge vægt på, at du: Har kendskab til styring af økonomien på forskningsprojekter, herunder at du har en faglig ballast i forhold til dokumentation og regnskabsaflæggelse. Gerne må have kendskab til projektansøgninger og bevillingsgiveres regler. Har øje for hvordan projekterne indgår i instituttets økonomiske helhed. Gerne må have kendskab til KUs økonomisystemer (Navision Stat, LDV, samt gerne sidesystemerne RejsUd og IndFak). Som person er du: Serviceminded, initiativrig og kan styre mange opgaver, men samtidig har fokus på kvalitet. Først og fremmest en teamplayer men kan også arbejde selvstændigt og struktureret. Klar på forandringer og nysgerrig efter nye input. Også i stand til at kommunikere på engelsk, både i skrift og tale. Vi tilbyder dig en stilling på et stort og mangfoldigt institut i rivende udvikling med spændende forsknings- og uddannelsesområder. Vi er en travl og dynamisk arbejdsplads med en åben, uformel og humoristisk tone og et godt arbejdsklima. Vi tilbyder dig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder og har et mål om at levere stærke faglige resultater og service til tiden. Løn- og ansættelsesforhold Ansættelsen sker som kontorfunktionær i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansatte Organisationer Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for Kontorfunktionærer, Laboranter og IT-medarbejdere (HK) i staten. Lønindplaceringen vil være i løngruppe 3 sats 2, hvor den aktuelle årlige løn er kr. 342.690 kr. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Der er tale om to fuldtidsstillinger med en arbejdstid på 37 timer om ugen, men ønsker du færre timer, er det også en mulighed. Vi har flekstidsordning. Tiltrædelse er pr. 1. juni 2019 eller snarest muligt derefter. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Spørgsmål om stillingen kan rettes til teamkoordinator Jon Gudmann Jensen: jj@ign.ku.dk 35323054 eller administrationschef Steen Georg Brandt: sgb@ign.ku.dk 28750221. Ansøgning mv.: Er du interesseret i stillingen, beder vi dig sende en elektronisk ansøgning med bilag via KUs jobportal under Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet. Når du finder opslaget på KUs jobportal vil der være en send ansøgning -knap, som du skal anvende til elektronisk fremsendelse af ansøgningen. Ansøgningen skal være bilagt CV og gerne dokumentation for relevant uddannelse mv. Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 23.59. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. og 28. maj 2019.11jobnet08fe4ac7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149356&DepartmentId=18976&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3504496KU - SCIENCE - IGN11Nørre Campus, Øster Voldgade 101350København K35323054DKDanmark0jj@ign.ku.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent741998JobNet4972374497237410008-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08fe4ac7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=08fe4ac7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08fe4ac7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=08fe4ac7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale934519Projektøkonom3Økonomi361385142Jon Gudmannjj@ign.ku.dkDKDanmarkDKDanmark330024977Junior Business Controller, IshøjRobot Er du skarp til tal og har styr på din debet og kredit? Vi søger en udadvendt Junior Controller til et barselsvikariat i Ishøj. Jobbet Vi søger, på vegne af Scania Danmark, en udadvendt og selvkørende Junior Controller til et barselsvikariat af ca. 8 måneders varighed. Som Junior Controller får du en bred kontaktflade med interne- og eksterne interessenter samt en spændende og alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. Du får mulighed for at prøve kræfter af i en international virksomhed og vil i stillingen få ansvar med gode muligheder for at udvikle dig fagligt og sætte dit eget præg på stillingen og arbejdsopgaverne. Med reference til chefen for Business Controlling indgår du i et engageret og fagligt stærkt team med 3 kollegaer. Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indebære: Økonomisk analyse og controlling af forskellige forretningsområder Udarbejdelse af rapporter til koncern, ledelse og bestyrelse Deltagelse i den månedlige afslutning og rapporteringsproces Afstemning mellem systemer Balance afstemning Diverse ad hoc analyser Din profil Vi forestiller os, at du har et par års relevant erhvervserfaring med allround bogholderi, erfaring med controlling er en fordel. Vigtigst er at du har styr på debet og kredit og stærke evner i Excel. Du har en erhvervsøkonomisk uddannelsesbaggrund, HA, Cand.merc., Handelsøkonom eller lignende. Vi forventer herudover, at du: Har flair for IT Har gode dansk og engelskkundskaber i skrift og tale - forståelse for svensk er en fordel Er nysgerrig, analytisk, detalje- og løsningsorienteret Ser muligheder frem for begrænsninger Er social, åben og fleksibel Opstart, arbejdstider og løn Opstart 5. august 2019 Barselsvikariat af ca. 8 måneder Lokationen i Ishøj Fuldtid. Arbejdstid kan variere afhængigt af deadlines Frokostordning, fri benyttelse af fitnessfaciliteter, gode p-muligheder, personaleforening mm. Søg jobbet Hvis du er interesseret i stillingen, og kan genkende dig selv i den profil, vi søger, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag. Vi holder løbende interviews, og jobbet vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du skarp til tal og har styr på din debet og kredit? Vi søger en udadvendt Junior Controller til et barselsvikariat i Ishøj.

Jobbet

Vi søger, på vegne af Scania Danmark, en udadvendt og selvkørende Junior Controller til et barselsvikariat af ca. 8 måneders varighed.

Som Junior Controller får du en bred kontaktflade med interne- og eksterne interessenter samt en spændende og alsidig hverdag med mange forskellige opgaver. Du får mulighed for at prøve kræfter af i en international virksomhed og vil i stillingen få ansvar med gode muligheder for at udvikle dig fagligt og sætte dit eget præg på stillingen og arbejdsopgaverne.

Med reference til chefen for Business Controlling indgår du i et engageret og fagligt stærkt team med 3 kollegaer.

Dine arbejdsopgaver kan bl.a. indebære:

  • Økonomisk analyse og controlling af forskellige forretningsområder
  • Udarbejdelse af rapporter til koncern, ledelse og bestyrelse
  • Deltagelse i den månedlige afslutning og rapporteringsproces
  • Afstemning mellem systemer
  • Balance afstemning
  • Diverse ad hoc analyser

Din profil

Vi forestiller os, at du har et par års relevant erhvervserfaring med allround bogholderi, erfaring med controlling er en fordel. Vigtigst er at du har styr på debet og kredit og stærke evner i Excel. Du har en erhvervsøkonomisk uddannelsesbaggrund, HA, Cand.merc., Handelsøkonom eller lignende.

Vi forventer herudover, at du:

  • Har flair for IT
  • Har gode dansk og engelskkundskaber i skrift og tale - forståelse for svensk er en fordel
  • Er nysgerrig, analytisk, detalje- og løsningsorienteret
  • Ser muligheder frem for begrænsninger
  • Er social, åben og fleksibel

Opstart, arbejdstider og løn

Opstart 5. august 2019

Barselsvikariat af ca. 8 måneder

Lokationen i Ishøj

Fuldtid. Arbejdstid kan variere afhængigt af deadlines

Frokostordning, fri benyttelse af fitnessfaciliteter, gode p-muligheder, personaleforening mm.

Søg jobbet

Hvis du er interesseret i stillingen, og kan genkende dig selv i den profil, vi søger, vil vi opfordre dig til at søge stillingen allerede i dag. Vi holder løbende interviews, og jobbet vil blive lukket så snart den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at høre fra dig!  

MOMENT A/SIshøj2019-05-15T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Junior Business Controller, Ishøj

MOMENT A/S

Ishøj
Er du skarp til tal og har styr på din debet og kredit? Vi søger en udadvendt Junior Controller til et barselsvikariat i Ishøj. Jobbet Vi søger, på vegne af Scania Danmark, en udadvendt og selvkørende Junior Controller til et barselsvikariat af ca. ...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019