Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektsælger indenfor byggeri i Region Syddanmark

Projektsælger indenfor byggeri i Region Syddanmark

Scandi Supply udvider organisationen og søger endnu en konsulent til vores team

• Har du stor byggeteknisk indsigt og kan du lide at nørde i tekniske løsninger, med henblik     på at lukke salget?
• Kan du identificere, forfølge og holde ”øjnene på bolden” indtil salget er lukket?
• Forstår du de vigtigste behov hos projektsalgets mange aktører - særligt ingeniører og        entreprenører?
• Kan du opbygge og fastholde en position hvor Scandi Supply er den første, som                 beslutningstagerne tænker på, når de søger en løsning til passiv brandsikring af bygninger? • Er du erfaren bruger af CRM, web-apps og andre digitale salgsværktøjer?

Så har Scandi Supply et spændende job til dig.

Din profil
Ideelt set er du bosiddende i Sønderjylland og vil hovedsageligt være udkørende fra egen adresse. Din dagligdag kommer til at dreje sig om salg af tekniske kvalitetsløsninger, hvor rådgivning er en væsentlig del af dit samarbejde med kunder og aktører. Du går til opgaven med interesse, tager gerne den første kontakt og fører ordet.

Du er en ”Hunter” og arbejder proaktivt på at opbygge din egen kundeportefølje indenfor passiv brandsikring. Du har en god arbejdsdisciplin, følger op på dine tilbud og arbejder målrettet på, at nå i mål med projektet sammen med kunden. Til tider kan dagene være hektiske og med højt tempo; men du formår at skabe roen omkring dig, så du kan få afsluttet dine aftaler på bedste vis.

Når udfordringerne skal løses på byggepladsen, er du ikke bleg for at tage sikkerhedsskoene på og vejlede kunderne på pladsen. Du er udadvendt, glæder du dig til at møde nye mennesker og skabe flere kontakter. Du har sikkert minimum 5 års erfaring med projektsalg til byggeriets parter og har et bredt netværk indenfor byggebranchen.

Primære arbejdsopgaver
- Projektsalg til byggebranchen i Danmark, herunder identificering af projektet,         udarbejdelse af tilbud samt rådgivning af kunder og aktører i hele salgsprocessen.
- Selvstændige kundebesøg.
- Afholdelse af inspirationsarrangementer som seminarer, kurser, praktiske øvelser mv.
- Messedeltagelse.
- Udvikling af nye kunder og forretningsområder.
- Opdatering af og deltagelse i udvikling af digitale salgsværktøjer.

Personlige egenskaber
- Udadvendt og målrettet (Hunter)
- Handlingsorienteret og initiativrig
- Forstår at sælge løsninger frem for pris
- Kan arbejde selvstændigt
- Er i stand til at etablere nødvendig struktur og fokus
- Følger op
- God afslutter
- Samarbejdsvillig
- Kan skabe relationer til alle i organisationen

IT
Erfaren bruger af CRM, web-apps og andre digitale salgsværktøjer.

Sprog
Taler og forstår dansk. Godt kendskab til engelsk

Scandi Supply tilbyder
En spændende stilling i en dynamisk organisation. Virksomheden tilbyder gode arbejdsforhold med udgangspunkt i et topmoderne domicil med lager tæt ved Odense.

Vi tilbyder
• konkurrencedygtig lønpakke og pensionsordning inkl. Sundhedsforsikring
• PC, telefon, etablering af hjemmearbejdsplads efter nærmere aftale.
• Firmabil, evt. egen bilordning

Kontakt
Hvis du kan identificere dig med ovennævnte, så send din ansøgning pr. mail til Salgschef Karsten Holse, email kh@scandisupply.dk mærket ”Projektsælger brandsikring”. Du er også velkommen til at ringe til salgschef Karsten Holse på telefon 52 10 05 70, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Ansættelse snarest muligt. Der indkaldes løbende til samtaler.

Om Scandi Supply
Scandi Supply a/s er den professionelle byggeindustris totalleverandør af produkter til passiv brandsikring.

Scandi Supply a/s er én af Danmarks førende leverandører af produkter inden for vores område. Vi fremstår som byggeindustriens professionelle partner, for hvem kvalitet, dokumentation og hurtig rådgivning er en selvfølge. Alle produkter leveres fra vores centrallager, som ligger sammen med vores moderne domicil i Vissenbjerg. Herudover fås Scandi Supply’s produkter hos førende grossister landet over.

 

Scandi Supply a/s • Energivej 2 • 5492 Vissenbjerg • Tlf.: 45 7624 4800 • E-mail: info@scandisupply.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330149868Phoenix-fd9a4daa12020-01-06T00:00:00Projektsælger indenfor byggeri i Region Syddanmark

Projektsælger indenfor byggeri i Region Syddanmark

Scandi Supply udvider organisationen og søger endnu en konsulent til vores team

• Har du stor byggeteknisk indsigt og kan du lide at nørde i tekniske løsninger, med henblik     på at lukke salget?
• Kan du identificere, forfølge og holde ”øjnene på bolden” indtil salget er lukket?
• Forstår du de vigtigste behov hos projektsalgets mange aktører - særligt ingeniører og        entreprenører?
• Kan du opbygge og fastholde en position hvor Scandi Supply er den første, som                 beslutningstagerne tænker på, når de søger en løsning til passiv brandsikring af bygninger? • Er du erfaren bruger af CRM, web-apps og andre digitale salgsværktøjer?

Så har Scandi Supply et spændende job til dig.

Din profil
Ideelt set er du bosiddende i Sønderjylland og vil hovedsageligt være udkørende fra egen adresse. Din dagligdag kommer til at dreje sig om salg af tekniske kvalitetsløsninger, hvor rådgivning er en væsentlig del af dit samarbejde med kunder og aktører. Du går til opgaven med interesse, tager gerne den første kontakt og fører ordet.

Du er en ”Hunter” og arbejder proaktivt på at opbygge din egen kundeportefølje indenfor passiv brandsikring. Du har en god arbejdsdisciplin, følger op på dine tilbud og arbejder målrettet på, at nå i mål med projektet sammen med kunden. Til tider kan dagene være hektiske og med højt tempo; men du formår at skabe roen omkring dig, så du kan få afsluttet dine aftaler på bedste vis.

Når udfordringerne skal løses på byggepladsen, er du ikke bleg for at tage sikkerhedsskoene på og vejlede kunderne på pladsen. Du er udadvendt, glæder du dig til at møde nye mennesker og skabe flere kontakter. Du har sikkert minimum 5 års erfaring med projektsalg til byggeriets parter og har et bredt netværk indenfor byggebranchen.

Primære arbejdsopgaver
- Projektsalg til byggebranchen i Danmark, herunder identificering af projektet,         udarbejdelse af tilbud samt rådgivning af kunder og aktører i hele salgsprocessen.
- Selvstændige kundebesøg.
- Afholdelse af inspirationsarrangementer som seminarer, kurser, praktiske øvelser mv.
- Messedeltagelse.
- Udvikling af nye kunder og forretningsområder.
- Opdatering af og deltagelse i udvikling af digitale salgsværktøjer.

Personlige egenskaber
- Udadvendt og målrettet (Hunter)
- Handlingsorienteret og initiativrig
- Forstår at sælge løsninger frem for pris
- Kan arbejde selvstændigt
- Er i stand til at etablere nødvendig struktur og fokus
- Følger op
- God afslutter
- Samarbejdsvillig
- Kan skabe relationer til alle i organisationen

IT
Erfaren bruger af CRM, web-apps og andre digitale salgsværktøjer.

Sprog
Taler og forstår dansk. Godt kendskab til engelsk

Scandi Supply tilbyder
En spændende stilling i en dynamisk organisation. Virksomheden tilbyder gode arbejdsforhold med udgangspunkt i et topmoderne domicil med lager tæt ved Odense.

Vi tilbyder
• konkurrencedygtig lønpakke og pensionsordning inkl. Sundhedsforsikring
• PC, telefon, etablering af hjemmearbejdsplads efter nærmere aftale.
• Firmabil, evt. egen bilordning

Kontakt
Hvis du kan identificere dig med ovennævnte, så send din ansøgning pr. mail til Salgschef Karsten Holse, email kh@scandisupply.dk mærket ”Projektsælger brandsikring”. Du er også velkommen til at ringe til salgschef Karsten Holse på telefon 52 10 05 70, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Ansættelse snarest muligt. Der indkaldes løbende til samtaler.

Om Scandi Supply
Scandi Supply a/s er den professionelle byggeindustris totalleverandør af produkter til passiv brandsikring.

Scandi Supply a/s er én af Danmarks førende leverandører af produkter inden for vores område. Vi fremstår som byggeindustriens professionelle partner, for hvem kvalitet, dokumentation og hurtig rådgivning er en selvfølge. Alle produkter leveres fra vores centrallager, som ligger sammen med vores moderne domicil i Vissenbjerg. Herudover fås Scandi Supply’s produkter hos førende grossister landet over.

 

Scandi Supply a/s • Energivej 2 • 5492 Vissenbjerg • Tlf.: 45 7624 4800 • E-mail: info@scandisupply.dk

2020-02-17T18:51:01.953 Projektsælger indenfor byggeri i Region Syddanmark Scandi Supply udvider organisationen og søger endnu en konsulent til vores team • Har du stor byggeteknisk indsigt og kan du lide at nørde i tekniske løsninger, med henblik på at lukke salget? • Kan du identificere, forfølge og holde øjnene på bolden indtil salget er lukket? • Forstår du de vigtigste behov hos projektsalgets mange aktører - særligt ingeniører og entreprenører? • Kan du opbygge og fastholde en position hvor Scandi Supply er den første, som beslutningstagerne tænker på, når de søger en løsning til passiv brandsikring af bygninger? • Er du erfaren bruger af CRM, web-apps og andre digitale salgsværktøjer? Så har Scandi Supply et spændende job til dig. Din profil Ideelt set er du bosiddende i Sønderjylland og vil hovedsageligt være udkørende fra egen adresse. Din dagligdag kommer til at dreje sig om salg af tekniske kvalitetsløsninger, hvor rådgivning er en væsentlig del af dit samarbejde med kunder og aktører. Du går til opgaven med interesse, tager gerne den første kontakt og fører ordet. Du er en Hunter og arbejder proaktivt på at opbygge din egen kundeportefølje indenfor passiv brandsikring. Du har en god arbejdsdisciplin, følger op på dine tilbud og arbejder målrettet på, at nå i mål med projektet sammen med kunden. Til tider kan dagene være hektiske og med højt tempo men du formår at skabe roen omkring dig, så du kan få afsluttet dine aftaler på bedste vis. Når udfordringerne skal løses på byggepladsen, er du ikke bleg for at tage sikkerhedsskoene på og vejlede kunderne på pladsen. Du er udadvendt, glæder du dig til at møde nye mennesker og skabe flere kontakter. Du har sikkert minimum 5 års erfaring med projektsalg til byggeriets parter og har et bredt netværk indenfor byggebranchen. Primære arbejdsopgaver - Projektsalg til byggebranchen i Danmark, herunder identificering af projektet, udarbejdelse af tilbud samt rådgivning af kunder og aktører i hele salgsprocessen. - Selvstændige kundebesøg. - Afholdelse af inspirationsarrangementer som seminarer, kurser, praktiske øvelser mv. - Messedeltagelse. - Udvikling af nye kunder og forretningsområder. - Opdatering af og deltagelse i udvikling af digitale salgsværktøjer. Personlige egenskaber - Udadvendt og målrettet (Hunter) - Handlingsorienteret og initiativrig - Forstår at sælge løsninger frem for pris - Kan arbejde selvstændigt - Er i stand til at etablere nødvendig struktur og fokus - Følger op - God afslutter - Samarbejdsvillig - Kan skabe relationer til alle i organisationen IT Erfaren bruger af CRM, web-apps og andre digitale salgsværktøjer. Sprog Taler og forstår dansk. Godt kendskab til engelsk Scandi Supply tilbyder En spændende stilling i en dynamisk organisation. Virksomheden tilbyder gode arbejdsforhold med udgangspunkt i et topmoderne domicil med lager tæt ved Odense. Vi tilbyder • konkurrencedygtig lønpakke og pensionsordning inkl. Sundhedsforsikring • PC, telefon, etablering af hjemmearbejdsplads efter nærmere aftale. • Firmabil, evt. egen bilordning Kontakt Hvis du kan identificere dig med ovennævnte, så send din ansøgning pr. mail til Salgschef Karsten Holse, email kh@scandisupply.dk mærket Projektsælger brandsikring . Du er også velkommen til at ringe til salgschef Karsten Holse på telefon 52 10 05 70, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Ansættelse snarest muligt. Der indkaldes løbende til samtaler. Om Scandi Supply Scandi Supply a s er den professionelle byggeindustris totalleverandør af produkter til passiv brandsikring. Scandi Supply a s er én af Danmarks førende leverandører af produkter inden for vores område. Vi fremstår som byggeindustriens professionelle partner, for hvem kvalitet, dokumentation og hurtig rådgivning er en selvfølge. Alle produkter leveres fra vores centrallager, som ligger sammen med vores moderne domicil i Vissenbjerg. Herudover fås Scandi Supply s produkter hos førende grossister landet over. Scandi Supply a s • Energivej 2 • 5492 Vissenbjerg • Tlf.: 45 7624 4800 • E-mail: info@scandisupply.dk11Jobnetfd9a4daa100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-18T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNordfyn3685874SCANDI SUPPLY A/S11Energivej 25492VissenbjergDKDanmark0
kh@scandisupply.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000877799JobNet5092793509279310002-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd9a4daahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd9a4daahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd9a4daa&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd9a4daa&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgProjektsælger indenfor byggeri i Region Syddanmark12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg363869818Karsten Holsekh@scandisupply.dkDKDanmarkDKDanmark330181278Telefonarbejde med kundebetjening, DELTIDSJOBRobot Har du en god og dokumenterbar erfaring med salg og kundebetjening, så er du måske lige den person vi står og mangler. Det er en deltidsstilling på 20 til 25 timer om ugen, hvor du skal fungere i et udringningsteam sammen med andre gode og dygtige medarbejdere. Der vil følge en grundig uddannelse i vores produkter og telefonhåndtering, men du skal selv medbringe erfaring fra tidligere job.

Har du en god og dokumenterbar erfaring med salg og kundebetjening, så er du måske lige den person vi står og mangler.

Det er en deltidsstilling på 20 til 25 timer om ugen, hvor du skal fungere i et udringningsteam sammen med andre gode og dygtige medarbejdere.

Der vil følge en grundig uddannelse i vores produkter og telefonhåndtering, men du skal selv medbringe erfaring fra tidligere job.

PEGASUS-MOBILITY A/SOtterup2020-02-18T00:00:002020-03-29T00:00:00
330181067Salgskonsulent til markedsledende sprogvirksomhedRobot Vil du være en del af et væksteventyr? Kan du bidrage til, at vi erhverver os vores 10. gazelle? Hvis ja, så skal du være en del af Ordbogen A S! Ordbogen A S er en markedsledende IT-virksomhed med internationale perspektiver og en fantastisk salgsafdeling. Vi vækster stadig og har brug for at udbygge vores salgsorganisation. Arbejdsopgaven består i at generere ny forretning (primært via telefon) i den danske undervisningssektor og efterfølgende sikre kundens udvikling hos Ordbogen A S. Dit fokus bliver hovedsageligt ordbøgerne fra Ordbogen.com og de nyligt tilkomne ordbøger fra Gyldendal, samt Ordbogen A S grammatikportal Grammatip. Du vil have det fulde kundeansvar og forventes at skabe gode relationer til dine kunder. Du får naturligvis en masse opbakning og sparring med kollegaer og ledere i den kommercielle organisation. Vi søger en ung salgsprofil med højt drive og energiniveau. Som person er du resultatorienteret, ihærdig og selvstændig, ligesom det er vigtigt at være robust og ikke mindst sulten. Vores salgsafdeling er præget af en sjov og uformel tone, men med fokus på præstationer. Vi forestiller os at du er imellem 20-25 år, har lyst og mod på udfordringen i en virksomhed i bevægelse, og ikke mindst at du har indstillingen til at tilgå salget som det håndværk, det er. Hvis du skal med på rejsen mod den næste gazelle og måske endda meget mere end det, så send os din ansøgning. Vi afholder samtaler løbende med henblik på opstart hurtigst muligt og gerne 1. april 2020, eller tidligere. Vi tilbyder: Hos Ordbogen A S fokuserer vi på medarbejdertrivsel samt personlig og faglig udvikling. Her er et rart og uformelt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum. Vi er en værdibaseret virksomhed, hvor troværdighed, gensidig respekt, empati og viljen til at vinde er i højsædet. Vi tilbyder et spændende internationalt job i vores virksomhed. Vi har en fri omgangstone og et ambitiøst samarbejde inden for faste rammer. Vi har vores egen onboarding-politik, hvor du vil følge et introduktionsforløb og få en grundig indføring i virksomheden og dens strategier, så du kan løse de stillede opgaver på et højt fagligt niveau.

Vil du være en del af et væksteventyr? Kan du bidrage til, at vi erhverver os vores 10. gazelle?

Hvis ja, så skal du være en del af Ordbogen A/S!

Ordbogen A/S er en markedsledende IT-virksomhed med internationale perspektiver og en fantastisk salgsafdeling. Vi vækster stadig og har brug for at udbygge vores salgsorganisation.

Arbejdsopgaven består i at generere ny forretning (primært via telefon) i den danske undervisningssektor og efterfølgende sikre kundens udvikling hos Ordbogen A/S. Dit fokus bliver hovedsageligt ordbøgerne fra Ordbogen.com og de nyligt tilkomne ordbøger fra Gyldendal, samt Ordbogen A/S’ grammatikportal Grammatip.

Du vil have det fulde kundeansvar og forventes at skabe gode relationer til dine kunder. Du får naturligvis en masse opbakning og sparring med kollegaer og ledere i den kommercielle organisation.

Vi søger en ung salgsprofil med højt drive og energiniveau. Som person er du resultatorienteret, ihærdig og selvstændig, ligesom det er vigtigt at være robust og ikke mindst sulten. Vores salgsafdeling er præget af en sjov og uformel tone, men med fokus på præstationer. Vi forestiller os at du er imellem 20-25 år, har lyst og mod på udfordringen i en virksomhed i bevægelse, og ikke mindst at du har indstillingen til at tilgå salget som det håndværk, det er.

Hvis du skal med på rejsen mod den næste gazelle og måske endda meget mere end det, så send os din ansøgning.

Vi afholder samtaler løbende med henblik på opstart hurtigst muligt og gerne 1. april 2020, eller tidligere.

Vi tilbyder:

Hos Ordbogen A/S fokuserer vi på medarbejdertrivsel samt personlig og faglig udvikling. Her er et rart og uformelt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum.

Vi er en værdibaseret virksomhed, hvor troværdighed, gensidig respekt, empati og viljen til at vinde er i højsædet.

Vi tilbyder et spændende internationalt job i vores virksomhed. Vi har en fri omgangstone og et ambitiøst samarbejde inden for faste rammer. Vi har vores egen onboarding-politik, hvor du vil følge et introduktionsforløb og få en grundig indføring i virksomheden og dens strategier, så du kan løse de stillede opgaver på et højt fagligt niveau.

Ordbogen A/SOdense M2020-02-18T00:00:002020-03-13T00:00:00
330181058Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse.Robot Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop d t område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet voksne og modne medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig? En anderledes telemarketingvirksomhed Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse. Men vi er ikke, som telemarketingvirksomheder er flest. Hos os er der ingen larm i baggrunden, ingen klokker der ringer eller høje klapsalver. Med fokus på kvalitet, etik og moral er vi en seriøs og professionel samarbejdspartner for vores kunder, som pt tæller: Dansk Erhverv IT Branchen, Grafisk Arbejdsgiverforening, Volkswagen Danmark, Ford, Institut for Fremtidsforskning,Sikkerhedsbranchen, International Business College og ca 45 andre. Tag kontakt til beslutningstagere Som erhvervskonsulent sidder du med nogle af vores tungere mødebooking- og salgsopgaver. Det betyder, at du både ringer kanvas og opbygger relationer med marketingschefer, direktører og andre beslutningstagere. Da der er tale om større ordrer, kræver det benarbejde at få aftalen i hus og ofte længere tids dialog med kunderne, før de er parate til at træffe en beslutning. Derfor arbejdes der løbende med en pipeline af mulige kunder, som du systematisk kontakter, så du løbende høster gevinsten. Udvikl dit salgstalent Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling over manus til motivation. Vores direktør er selv en populær underviser på diverse uddannelsesinstitutioner, hvilket du som medarbejder også drager nytte af. Samarbejd med kompetente kollegaer Du bliver del af et team på ca. 17 kollegaer. Gennemsnitsalderen ligger over de 30, og vi har en moden og professionel tilgang til arbejdet. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, og du sidder ved n af vores øer sammen med 3 kollegaer i et lyst lokale med gulv-til-loft-vinduer. Du tilbydes fast timeløn samt en god bonusordning. Vi har frokostordning fra restaurant Pasfall, ligesom der er frugt, kaffe og vand. Kort sagt prioriterer vi gode arbejdsforhold. Professionel erhvervskonsulent med salgserfaring Det er en fordel, hvis du i forvejen har erfaring med blandt andet kanvassalg. Din salgserfaring skal dog ikke nødvendigvis være fra telemarketing, men det er vigtigt, at du trives med at opbygge relationer over telefonen. Derudover forestiller vi os, at du har en seriøs og professionel tilgang, og at du bliver motiveret af at se resultaterne af dit arbejde. Er du interesseret? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør Anders Grønvald på telefon 45 82 20 24 00 eller e-mail job@focus-telemarketing.dk. Du kan også læse mere om virksomheden på http: www.focus-telemarketing.dk. For at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV til job@focus-telemarketing.dk snarest muligt. Vi følger løbende op på ansøgninger, og kalder løbende relevante kandidater til samtale. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop dét område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet – voksne og modne medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig?

En anderledes telemarketingvirksomhed

Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse. Men vi er ikke, som telemarketingvirksomheder er flest. Hos os er der ingen larm i baggrunden, ingen klokker der ringer eller høje klapsalver.

Med fokus på kvalitet, etik og moral er vi en seriøs og professionel samarbejdspartner for vores kunder, som pt tæller: Dansk Erhverv/IT Branchen, Grafisk Arbejdsgiverforening, Volkswagen Danmark, Ford, Institut for Fremtidsforskning,Sikkerhedsbranchen, International Business College og ca 45 andre.

Tag kontakt til beslutningstagere

Som erhvervskonsulent sidder du med nogle af vores tungere mødebooking- og salgsopgaver. Det betyder, at du både ringer kanvas og opbygger relationer med marketingschefer, direktører og andre beslutningstagere. Da der er tale om større ordrer, kræver det benarbejde at få aftalen i hus – og ofte længere tids dialog med kunderne, før de er parate til at træffe en beslutning. Derfor arbejdes der løbende med en pipeline af mulige kunder, som du systematisk kontakter, så du løbende høster gevinsten.

Udvikl dit salgstalent

Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling over manus til motivation. Vores direktør er selv en populær underviser på diverse uddannelsesinstitutioner, hvilket du som medarbejder også drager nytte af.

Samarbejd med kompetente kollegaer

Du bliver del af et team på ca. 17 kollegaer. Gennemsnitsalderen ligger over de 30, og vi har en moden og professionel tilgang til arbejdet. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, og du sidder ved én af vores øer sammen med 3 kollegaer i et lyst lokale med gulv-til-loft-vinduer. Du tilbydes fast timeløn samt en god bonusordning. Vi har frokostordning fra restaurant Pasfall, ligesom der er frugt, kaffe og vand. Kort sagt prioriterer vi gode arbejdsforhold.

Professionel erhvervskonsulent med salgserfaring

Det er en fordel, hvis du i forvejen har erfaring med blandt andet kanvassalg. Din salgserfaring skal dog ikke nødvendigvis være fra telemarketing, men det er vigtigt, at du trives med at opbygge relationer over telefonen. Derudover forestiller vi os, at du har en seriøs og professionel tilgang, og at du bliver motiveret af at se resultaterne af dit arbejde.

Er du interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Salgsdirektør Anders Grønvald på telefon +45 82 20 24 00 eller e-mail job@focus-telemarketing.dk. Du kan også læse mere om virksomheden på http://www.focus-telemarketing.dk. For at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV til job@focus-telemarketing.dk snarest muligt. Vi følger løbende op på ansøgninger, og kalder løbende relevante kandidater til samtale. Vi ser frem til at læse din ansøgning. 

FOCUS TELEMARKETING A/SOdense C2020-02-18T00:00:002020-04-09T00:00:00
330180928Butikssælger med viden om værktøjRobot Kan du vejlede professionelle kunder, og vil du være en del af et team med godt humør, og stort råderum. Carl Hassings butik i Odense er stedet, hvor professionelle kunder fra industrien kan nde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder både når det gælder værktøj, tekniske produkter, sikkerhedsudstyr og meget mere. Salg vejledning butiksoptimering Din arbejdsdag går med, at du: Ekspederer vores kunder, der primært er professionelle kunder fra industrien. Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet. Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc., og er med til at bestemme sortimentsudvalget. Tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver. Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs virksomhed I Carl Hassing træder du ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling. Er du den rette profi l? Vi forestiller os, at du har god erfaring med værktøj og tekniske produkter. Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed. Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet. Du har IT- air og gerne kendskab til Navision - men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer. Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning. Du er eksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde. Er du interesseret? Ønsker du at søge eller har du spørgsmål til denne stilling kan du ringe til Ole Damgaard 40239444 eller sende din ansøgning på job@hassing.dk Sådan ansøger du sende din ansøgning på job@hassing.dk

Kan du vejlede professionelle kunder, og vil du være en del af et team med godt humør, og stort råderum.

Carl Hassings butik i Odense er stedet, hvor professionelle kunder fra industrien kan nde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder – både når det gælder værktøj, tekniske produkter, sikkerhedsudstyr og meget mere.

Salg – vejledning – butiksoptimering

Din arbejdsdag går med, at du:

  • Ekspederer vores kunder, der primært er professionelle kunder fra industrien.
  • Sørger for butiksoptimering og vedligehold af sortimentet.
  • Udfører salgsfremmende indsatser, husmesser, udstillinger, etc., og er med til at bestemme sortimentsudvalget.
  • Tager dig af øvrige butiksrelaterede opgaver.

Gode kolleger med stor viden og en professionel og faglig ambitiøs virksomhed

I Carl Hassing træder du ind i et fagligt ambitiøst miljø kendetegnet ved uhøjtidelig professionalisme, stort engagement og naturligt fokus på at skabe vækst og udvikling.

Er du den rette profi l?

  • Vi forestiller os, at du har god erfaring med værktøj og tekniske produkter.
  • Du har erfaringen til at vejlede, rådgive og udfordre kunderne med din faglighed.
  • Du er en udadvendt, åben personlighed der sætter service og den gode kundeoplevelse i højsædet.
  • Du har IT- air og gerne kendskab til Navision - men vi skal selvfølgelig nok lære dig op i vores systemer.

Som person er du god til at sætte dig i kundens sted, og du tænker i mersalg og er i stand til at yde professionel vejledning.

Du er eksibel, serviceminded og klar til at stå på mål for dine resultater. Endelig er du en god kollega, og du har dit gode humør med på arbejde.

Er du interesseret?
Ønsker du at søge eller har du spørgsmål til denne stilling kan du ringe til Ole Damgaard 40239444 eller sende din ansøgning på job@hassing.dk

Sådan ansøger du

sende din ansøgning på job@hassing.dk

Carl Hassing A/SOdense SV2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330180875Mødebooker eller Salgs- og servicekonsulent - er du vores næste talent :)Robot Blev en del af en succes og et fantastisk fællesskab! Salgsbureauet i Odense har startet 2020 oven på et af de bedste år nogensinde. Det kan mærkes på vores tilfredse kunder, der alle gerne vil have endnu mere gang i forretningen. Derfor søger vi flere fantastiske kollegaer til vores afdeling i Odense! Salgsbureauet Er et 9 år gammelt outbound callcenter beliggende i Odense. Vi er en del af DKs største telemarketingskæde, samt medlem af Dansk Telemarketingsforening. Vi tilbyder blandt meget andet: Fastløn, bonus og provision Ugentlige konkurrencer og sociale indslag Byens bedste ledere Byens bedste kollegaer Et job der skaber din fremtid Vi leder efter Personer med højt personligt drive og humør, og lysten til hele tiden at blive bedre gerne samme med andre. Er du allerede en stjerne inden for salg, så skal du være så velkommen! Har du ingen eller lav erfaring, gør det ingen ting. Vi kigger primært på motivationen og potentialet og så skal vi nok hjælpe med resten. Vi har en forventning om at alle kollegaer møder ind hver dag med lysten til at blive lidt bedre, end de var i går, så det forventer vi naturligvis at du også brænder for J Stillingen Vi søger primært fuldtidsansatte der typisk kan arbejde kl. 09 til 16 alle dage. Vi har dog ledige stillinger på vores aftenhold, der arbejder kl. 16:15 til 20:30 to dage om ugen. Opstart er løbende, så hvis ovenstående har din interesse, så få endelig ansøgt hurtigst muligt. Er der spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis også velkommen til at kontakte os. Ledige stillinger: 6 Vi ser frem til at høre fra dig!

Blev en del af en succes og et fantastisk fællesskab!

Salgsbureauet i Odense har startet 2020 oven på et af de bedste år nogensinde. Det kan mærkes på vores tilfredse kunder, der alle gerne vil have endnu mere gang i forretningen. Derfor søger vi flere fantastiske kollegaer til vores afdeling i Odense!

 

Salgsbureauet

Er et 9 år gammelt outbound callcenter beliggende i Odense. Vi er en del af DKs største telemarketingskæde, samt medlem af Dansk Telemarketingsforening.

 

Vi tilbyder blandt meget andet:

  • Fastløn, bonus og provision
  • Ugentlige konkurrencer og sociale indslag
  • Byens bedste ledere
  • Byens bedste kollegaer
  • Et job der skaber din fremtid

 

Vi leder efter

Personer med højt personligt drive og humør, og lysten til hele tiden at blive bedre – gerne samme med andre. Er du allerede en stjerne inden for salg,  så skal du være så velkommen! Har du ingen eller lav erfaring, gør det ingen ting. Vi kigger primært på motivationen og potentialet – og så skal vi nok hjælpe med resten.

Vi har en forventning om at alle kollegaer møder ind hver dag med lysten til at blive lidt bedre, end de var i går, så det forventer vi naturligvis at du også brænder for J

Stillingen

Vi søger primært fuldtidsansatte der typisk kan arbejde kl. 09 til 16 alle dage. Vi har dog ledige stillinger på vores aftenhold, der arbejder kl. 16:15 til 20:30 to dage om ugen.

Opstart er løbende, så hvis ovenstående har din interesse, så få endelig ansøgt hurtigst muligt. Er der spørgsmål til ovenstående, er du naturligvis også velkommen til at kontakte os.

Ledige stillinger: 6

 

Vi ser frem til at høre fra dig!

SALGSBUREAUET ApSOdense C2020-02-18T00:00:002020-03-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telefonarbejde med kundebetjening, DELTIDSJOB

PEGASUS-MOBILITY A/S

Otterup
Har du en god og dokumenterbar erfaring med salg og kundebetjening, så er du måske lige den person vi står og mangler. Det er en deltidsstilling på 20 til 25 timer om ugen, hvor du skal fungere i et udringningsteam sammen med andre gode og dygtige m...
Indrykket:18. februar 2020

Salgskonsulent til markedsledende sprogvirksomhed

Ordbogen A/S

Odense M
Vil du være en del af et væksteventyr? Kan du bidrage til, at vi erhverver os vores 10. gazelle? Hvis ja, så skal du være en del af Ordbogen A S! Ordbogen A S er en markedsledende IT-virksomhed med internationale perspektiver og en fantastisk salgsa...
Indrykket:18. februar 2020

Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse.

FOCUS TELEMARKETING A/S

Odense C
Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop d t område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker...
Indrykket:18. februar 2020

Butikssælger med viden om værktøj

Carl Hassing A/S

Odense SV
Kan du vejlede professionelle kunder, og vil du være en del af et team med godt humør, og stort råderum. Carl Hassings butik i Odense er stedet, hvor professionelle kunder fra industrien kan nde inspiration, gode tilbud og spændende nyheder både når...
Indrykket:18. februar 2020

Mødebooker eller Salgs- og servicekonsulent - er du vores næste talent :)

SALGSBUREAUET ApS

Odense C
Blev en del af en succes og et fantastisk fællesskab! Salgsbureauet i Odense har startet 2020 oven på et af de bedste år nogensinde. Det kan mærkes på vores tilfredse kunder, der alle gerne vil have endnu mere gang i forretningen. Derfor søger vi fl...
Indrykket:18. februar 2020