Projektsekretær til Nyt Hospital Hvidovre

Vil du være med til at udvikle fremtidens hospital? Er du god til at skabe struktur og orden? Kan du gribe bolde i en travl hverdag? Og har du let til smil? Så er det lige netop dig vi mangler.

Om os
Nyt Hospital Hvidovre er et kvalitetsfondsprojekt, der består af 3 dele:

  • Ombygninger af sengeafsnit på Hvidovre Hospital
  • Ombygninger af ambulatorier på Hvidovre Hospital
  • En udvidelse af Hvidovre Hospital med ca. 43.000 kvm
Bag projektet står en bygherreorganisation på ca. 12 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde, der samarbejder om at skabe de bedste rammer for Hvidovre Hospitals patienter og personale. Og det er netop denne bygherreorganisation, du bliver en del af.

Størstedelen af projektets ombygninger har allerede fundet sted, så lige nu beskæftiger vi os primært med den 43.000 kvm store udvidelse af hospitalet.

Som bygherreorganisation har vi ansvar for fremdrift, budget, udvikling, tidsplan mv. samt at drive dialogen med samarbejdspartnere, eksterne interessenter og offentligheden. Noget, der alt sammen sætter høje krav til systematik og planlægning, hvorfor vi nu søger ekstra kræfter til at hjælpe os hermed.

Vi arbejder tæt sammen med projektets byggeledelse og totalrådgivere, der fysisk sidder i samme kontorbygning som os.

Her er højt til loftet og stort fokus på, at det skal være spændende og sjovt at gå på arbejde.

Om stillingen
Som projektsekretær hos Nyt Hospital Hvidovre skal du bl.a. assistere projektchef Malene Nygaard Kristensen og projektholdet. Konkret vil det sige, at du skal gribe de opgaver, der kommer dumpende i løbet af dagen fra flere dele af organisationen og samarbejdspartnere.

Derudover skal du holde styr på alt fra møder og indkøb til præsentationer og plantegninger. Samt sikre det daglige flow på kontoret, registrere fremdrift og trives med at færdes på en byggeplads. Hver uge skal byggeriets udvikling nemlig dokumenteres på video.

Som projektsekretær kommer du helt tæt på de store beslutninger og bliver en vigtig del af de centrale arbejdsprocesser i bygherreorganisationen.

Om dig
Du holder af orden, struktur og rammer. Men også overraskelser. For her er dagene aldrig ens og udvikler sig ofte anderledes end først antaget.

En mærkbar del af din tid vil gå med interessentpleje – både inden- og udenfor huset, derfor er du også smilende, glad og socialt anlagt. Ligesom at du har en skarp pen, der både hurtigt og fejlfrit kan forfatte udmeldinger til både vores egen og andre organisationer.

Af natur trives du med at holde orden og skabe struktur. Det en fordel, hvis du kender til SAP og Dalux Field samt er hjemmevant i Word, Excel og Power Point.

Derudover er det også en styrke, hvis du har tidligere erfaring som sekretær på større bygge/anlægsprojekter.

Kort sagt skal du trives med en mangfoldig opgaveportefølje, være en temaplayer og tage ejerskab i en dynamisk hverdag.

En del af noget større
Vi holder til på Hvidovre Hospital og samarbejder tæt med det eksisterende hospital, der i 2022 skal overtage den nye hospitalsbygning.

Samtidig er Nyt Hospital Hvidovre er en del af koncerncentret Center for Ejendomme i Region Hovedstaden. Center for Ejendomme varetager regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede og historiske ejendomme til nybyggeri af moderne hospitaler. Center for Ejendomme er en af Danmarks største bygherrer med ansvaret for nybyg, renovering og drift af RegionH’s hospitaler, psykiatri og bofællesskaber.

Center for Ejendomme er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Ansættelse løber frem til projektets afslutning i 2023.

Yderligere information
Du finder yderligere information om kvalitetsfondsprojektet Nyt Hvidovre Hospital på vores hjemmeside: https://www.hvidovrehospital.dk/nyt-hospital-hvidovre/Sider/nythospitalhvidovre.aspx

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Projektchef Malene Nygaard Kristensen på tlf. 20 13 64 71 eller Kommunikationsmedarbejder Anna Krogh på tlf. 28 40 00 14.

Ansøgningsprocedure
Upload din ansøgning og CV via linket i annoncen.

Vi indkalder løbende til samtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest inden d. 30. november 2020.

Vi opfordrer alle til at søge stillingen - uanset etnicitet, køn og alder.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler til Erhvervsregistrering i Skattestyrelsen, Fredensborg

Skatteforvaltningen, Fredensborg

Fredensborg
Vil du være med til at hjælpe regelrette virksomheder med at blive registreret, så de hurtigt og effektivt kan komme i gang med at drive deres forretning? Og vil du være med til kontrollere de virksomheder, som potentielt vil opbygge gæld til det of...
Indrykket:20. november 2020

Administrative stillinger til skoleforvaltningen i Hillerød

Hillerød Kommune

Hillerød
Sjældent udbudte administrative stillinger til skoleområdet i HillerødDa to af vores administrative medarbejdere stopper efter mange års tro tjeneste i Skoleafdelingen, søger vi snarest to administrative profiler til at hjælpe os med fortsat at kunn...
Indrykket:19. november 2020

Er du GoLearns nye bogholder/administrative blæksprutte?

Golearn

Ballerup
Vi leder efter en IT-stærk administrativ medarbejder, der har erfaring med bogføring, administration og måske kundeservice?Kort om stillingen:Du kommer til at styre store dele af den daglige drift på vores kontor i Ballerup.Du vil være ansvarlig for...
Indrykket:20. november 2020

PROAKTIV KONTORASSISTENT SØGES TIL TELEFONBETJENING, ADMINISTRATIVE OG PRAKTISKE OPGAVER PÅ DELTID

De Forenede Dampvaskerier A/S

Smørum
De Forenede Dampvaskerier A S (DFD) søger en proaktiv kontorassistent til hovedkontoret i Smørum, som skal hjælpe med at besvare telefonhenvendelser fra eksisterende eller potentielle kunder samt hjælpe kontorets forskellige afdelinger med administr...
Indrykket:18. november 2020

Spændende nyoprettet administrativ stilling i velfungerende myndighedsafdeling

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Vi leder efter dig, der med ordenlighed, grundighed og organisatorisk flair kan være med til at sikre myndighedsafdelingen den rette administrative understøttelse. Da stillingen er nyoprettet, vil du i høj grad have mulighed for at have in...
Indrykket:20. november 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Sagsbehandler til Erhvervsregistrering i Skattestyrelsen, Fredensborg

Skatteforvaltningen, Fredensborg

Fredensborg
Vil du være med til at hjælpe regelrette virksomheder med at blive registreret, så de hurtigt og effektivt kan komme i gang med at drive deres forretning? Og vil du være med til kontrollere de virksomheder, som potentielt vil opbygge gæld til det of...
Indrykket:20. november 2020

Administrative stillinger til skoleforvaltningen i Hillerød

Hillerød Kommune

Hillerød
Sjældent udbudte administrative stillinger til skoleområdet i HillerødDa to af vores administrative medarbejdere stopper efter mange års tro tjeneste i Skoleafdelingen, søger vi snarest to administrative profiler til at hjælpe os med fortsat at kunn...
Indrykket:19. november 2020

Er du GoLearns nye bogholder/administrative blæksprutte?

Golearn

Ballerup
Vi leder efter en IT-stærk administrativ medarbejder, der har erfaring med bogføring, administration og måske kundeservice?Kort om stillingen:Du kommer til at styre store dele af den daglige drift på vores kontor i Ballerup.Du vil være ansvarlig for...
Indrykket:20. november 2020

PROAKTIV KONTORASSISTENT SØGES TIL TELEFONBETJENING, ADMINISTRATIVE OG PRAKTISKE OPGAVER PÅ DELTID

De Forenede Dampvaskerier A/S

Smørum
De Forenede Dampvaskerier A S (DFD) søger en proaktiv kontorassistent til hovedkontoret i Smørum, som skal hjælpe med at besvare telefonhenvendelser fra eksisterende eller potentielle kunder samt hjælpe kontorets forskellige afdelinger med administr...
Indrykket:18. november 2020

Spændende nyoprettet administrativ stilling i velfungerende myndighedsafdeling

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Vi leder efter dig, der med ordenlighed, grundighed og organisatorisk flair kan være med til at sikre myndighedsafdelingen den rette administrative understøttelse. Da stillingen er nyoprettet, vil du i høj grad have mulighed for at have in...
Indrykket:20. november 2020