Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektudvikler med analytisk og politisk tæft

 

Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. 

 

Om Divérs
Divérs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Divérs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer ”hands on”-initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. 

 

Dine arbejdsopgaver

Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Divérs. 

 

Opgaverne vil variere mellem: 

  • Projektudvikling i alle faser; fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over idéudvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater

  • Research, kvalitativ og/eller kvantitativ analyse 

  • Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter

  • Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen)  

 

Vi forestiller os, at du:

  • Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter 

  • Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og/eller kvantitative analyser 

  • Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter 

  • Har en god pen og lyst til at formidle viden

  • Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar

  • Har viden om et eller flere af Divérs’ fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet

  • Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau 

Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen.

 

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt.

 

Divérs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Divérs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.  

 

Er du interesseret?
Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til  info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.


Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt.


Læs mere om Divérs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330071901Phoenix-f78c8fb712019-08-13T00:00:00Projektudvikler med analytisk og politisk tæft

 

Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. 

 

Om Divérs
Divérs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Divérs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer ”hands on”-initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. 

 

Dine arbejdsopgaver

Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Divérs. 

 

Opgaverne vil variere mellem: 

  • Projektudvikling i alle faser; fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over idéudvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater

  • Research, kvalitativ og/eller kvantitativ analyse 

  • Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter

  • Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen)  

 

Vi forestiller os, at du:

  • Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter 

  • Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og/eller kvantitative analyser 

  • Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter 

  • Har en god pen og lyst til at formidle viden

  • Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar

  • Har viden om et eller flere af Divérs’ fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet

  • Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau 

Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen.

 

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt.

 

Divérs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Divérs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.  

 

Er du interesseret?
Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til  info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.


Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt.


Læs mere om Divérs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

 

2019-08-27T00:52:14.600 Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. Om Div rsDiv rs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Div rs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer hands on -initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. Dine arbejdsopgaver Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Div rs. Opgaverne vil variere mellem: Projektudvikling i alle faser fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over id udvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater Research, kvalitativ og eller kvantitativ analyse Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen) Vi forestiller os, at du: Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og eller kvantitative analyser Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter Har en god pen og lyst til at formidle viden Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar Har viden om et eller flere af Div rs fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen. Vi tilbyder En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt. Div rs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Div rs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse. Er du interesseret?Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Læs mere om Div rs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk11jobnetf78c8fb7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-26T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3574005DIVERS11Hyskenstræde 31207København KDKDanmark0
info@foreningendivers.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset804245JobNet5028510502851010009-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78c8fb7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78c8fb7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78c8fb7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78c8fb7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgProjektudvikler med analytisk og politisk tæft12007991Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige362296590info@foreningendivers.dkinfo@foreningendivers.dkDKDanmarkDKDanmark330090608Det Kgl. Bibliotek søger projektmedarbejder til bevaring af computerspil (tidsbegrænset ansættelse)Robot Det Kgl. Bibliotek søger en projektmedarbejder med akademisk baggrund til at arbejde med fremtidssikring af forvaltningen af bibliotekets samling af danske computerspil. Din arbejdsplads bliver Den Sorte Diamant i København i Afdeling for Digital Kulturarv. Afdelingen har ansvar for at indsamle, bevare og give adgang til de digitale kulturarvssamlinger, herunder bibliotekets samlinger af digitale spil. Dine arbejdsopgaver bliver at sikre en opdatering af den nuværende registrering af danske computerspil, enten til databaseform eller til katalogposter svarende til dem, der gælder for øvrigt digitalt materiale i de nationale samlinger. På nuværende tidspunkt er der registreret omkring 3.500 danske spil. Projektet rummer i udgangspunktet følgende delopgaver: der udvælges skabes et metadataskema til danskudviklede computerspil. Skemaet skal overholde de internationale standarder, som anvendes på Det Kgl. Bibliotek, både i forhold til bibliografiske, tekniske og bevaringsmæssige oplysninger. Den nuværende registrering renses, opdateres og tilpasses og konverteres til den valgte form. Der oprettes en database eller en anden form for katalogstruktur, der gør det muligt fremadrettet at arbejde med registrering og indlemmelse af computerspil i den nye form Spil metadata placeres således, at Der er adgang til katalogposterne for slutbrugere Materialet kan bevares i bibliotekets systemer til understøttelse af digital langtidsbevaring Materialet kan formidles Projektet er berammet til ca. 13 måneders ansættelse. Arbejdsopgaverne skal udfyldes i samarbejde med øvrige medarbejdere i både Afdeling for Digital Kulturarv og bibliotekets udviklingsafdeling. Kvalifikationer Du har en relevant uddannelse, fx cand.scient.bibl eller cand.it. Du har erfaring med at arbejde med metadata og digitalt materiale, og du har en grundlæggende forståelse for krav og behov i arbejdet med komplekse digitale materialer. Kendskab til den danske computerspilhistorie kan være en fordel. Du arbejder analytisk og struktureret og er i stand til på kvalificeret vis at sikre, at fx afrapportering og opfølgning har et højt niveau. Du arbejder selvstændigt og metodisk, og kan fungere i samarbejdsrelationer med fx IT-udvikling og øvrige fagområder. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en tidsbegrænset stilling på fuld tid i perioden 15. oktober 2019 til 30. november 2020. Ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdsstedet er Den Sorte Diamant i København. Rejser nationalt og internationalt kan forekomme. Der er mulighed for medlemskab af vores personaleforening og kunstforening, og adgang til kantine. Praktiske oplysninger Tiltrædelse 15. oktober 2019 eller snarest derefter. Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Jakob Moesgaard, Det Kgl. Bibliotek, på telefon 91324724 eller jamo@kb.dk. Du skal være indstillet på at aflevere straffeattest på anmodning. Ansøgning Ansøgning med CV samt dokumentation for uddannelse og andre relevante bilag skal være fremsendt senest 30. september 2019. Stillingen kan kun søges elektronisk via linket søg stillingen . Ved eventuelle tekniske problemer, kontakt venligst HR Manager Solutions Support på 7244 0644. Vi forventer at afholde samtaler i begyndelsen af oktober. Du kan læse mere om Det Kgl. Bibliotek på www.kb.dk Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 900 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr.Det Kgl. Bibliotek søger en projektmedarbejder med akademisk baggrund til at arbejde med fremtidssikring af forvaltningen af bibliotekets samling af danske computerspil.

Din arbejdsplads bliver Den Sorte Diamant i København i Afdeling for Digital Kulturarv. Afdelingen har ansvar for at indsamle, bevare og give adgang til de digitale kulturarvssamlinger, herunder bibliotekets samlinger af digitale spil.

Dine arbejdsopgaver bliver at sikre en opdatering af den nuværende registrering af danske computerspil, enten til databaseform eller til katalogposter svarende til dem, der gælder for øvrigt digitalt materiale i de nationale samlinger. På nuværende tidspunkt er der registreret omkring 3.500 danske spil. Projektet rummer i udgangspunktet følgende delopgaver:

  1. der udvælges / skabes et metadataskema til danskudviklede computerspil. Skemaet skal overholde de internationale standarder, som anvendes på Det Kgl. Bibliotek, både i forhold til bibliografiske, tekniske og bevaringsmæssige oplysninger.

  2. Den nuværende registrering renses, opdateres og tilpasses og konverteres til den valgte form.

  3. Der oprettes en database eller en anden form for katalogstruktur, der gør det muligt fremadrettet at arbejde med registrering og indlemmelse af computerspil i den nye form

  4. Spil + metadata placeres således, at

    1. Der er adgang til katalogposterne for slutbrugere

    2. Materialet kan bevares i bibliotekets systemer til understøttelse af digital langtidsbevaring

    3. Materialet kan formidles

Projektet er berammet til ca. 13 måneders ansættelse. Arbejdsopgaverne skal udfyldes i samarbejde med øvrige medarbejdere i både Afdeling for Digital Kulturarv og bibliotekets udviklingsafdeling.

Kvalifikationer

Du har en relevant uddannelse, fx cand.scient.bibl eller cand.it. Du har erfaring med at arbejde med metadata og digitalt materiale, og du har en grundlæggende forståelse for krav og behov i arbejdet med komplekse digitale materialer. Kendskab til den danske computerspilhistorie kan være en fordel. Du arbejder analytisk og struktureret og er i stand til på kvalificeret vis at sikre, at fx afrapportering og opfølgning har et højt niveau. Du arbejder selvstændigt og metodisk, og kan fungere i samarbejdsrelationer med fx IT-udvikling og øvrige fagområder.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en tidsbegrænset stilling på fuld tid i perioden 15. oktober 2019 til 30. november 2020. Ansættelse vil ske i henhold til relevant overenskomst med Finansministeriet og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Arbejdsstedet er Den Sorte Diamant i København. Rejser nationalt og internationalt kan forekomme. Der er mulighed for medlemskab af vores personaleforening og kunstforening, og adgang til kantine.



Praktiske oplysninger



Tiltrædelse 15. oktober 2019 eller snarest derefter.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Jakob Moesgaard, Det Kgl. Bibliotek, på telefon 91324724 eller jamo@kb.dk.

Du skal være indstillet på at aflevere straffeattest på anmodning.



Ansøgning

Ansøgning med CV samt dokumentation for uddannelse og andre relevante bilag skal være fremsendt senest 30. september 2019.

Stillingen kan kun søges elektronisk via linket ’søg stillingen’. Ved eventuelle tekniske problemer, kontakt venligst HR Manager Solutions Support på 7244 0644. Vi forventer at afholde samtaler i begyndelsen af oktober. Du kan læse mere om Det Kgl. Bibliotek på www.kb.dk

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.



Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 900 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr.






Det Kgl. Bibliotek KøbenhavnKøbenhavn K2019-09-16T00:00:002019-09-30T00:00:00
330087898Projektmedarbejder til Medierådets arbejde med digital dannelse (barselsvikariat)Robot Har du overblik og vil bidrage med ideer til nye aktiviteter for at fremme børn og unges digitale dannelse? Er du god til at tage ansvar i projekter og har erfaring med afvikling af events? Så kan du være den barselsvikar, vi søger i Medierådet for Børn og Unge. Dine opgaver bliver især, at: Forberede og afvikle en planlagt konference primo 2020 i samarbejde med kollega og samarbejdspartnere samt afvikle lignende events. Videreudvikle Medierådets forældreindsats i forhold til børnenes digitale liv på sociale medier. Være med i udvikling og gennemførelse af Medierådets indsats på førskoleområdet og i grundskolen i forhold til digital dannelse. Være tovholder på Medierådets tilstedeværelse med stand materialer på messer og festivaler. Sikre udbredelse af Medierådets seneste oplysnings- og læringsmaterialer. Udføre kommunikationsarbejde, herunder artikelskrivning, og arbejde i CMS og SoMe. Du bliver en del af et team på fire, som arbejder sammen med en bred vifte af aktører inden for den store dagsorden om digital dannelse ministerier, styrelser, NGO er, uddannelsessektoren, industrien mv. Din profil Vi ser gerne, at: Du har erfaring med projektledelse, er udadvendt og kan lide at samarbejde. Du interesserer dig for børn og unges liv med digitale medier og synes, at digital dannelse er vigtig måske har du tidligere arbejdet med børn og eller unge. Du skriver godt. Idet en del af vores arbejde foregår i europæisk regi, ser vi også gerne, at du er velformuleret på engelsk. Din uddannelsesmæssige baggrund kan eksempelvis være cand.mag., cand.pæd. eller læreruddannet. Læs mere om Medierådet for Børn og Unge på www.medieraadet.dk. Løn- og ansættelsesforhold Arbejdstiden er 37 timer om ugen med start medio november eller 1. december 2019. Stillingen er tidsbegrænset til 30. september 2020 med mulighed for forlængelse. Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation Din formelle ansættelse vil være i Det Danske Filminstitut. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Ansøgning Motiveret ansøgning med CV og andre relevante bilag skal være indsendt via knappen Søg stillingen nedenfor senest onsdag den 2. oktober 2019. Samtaler afholdes 7., 8. og 10. oktober 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte daglig leder Casper Hollerup, 24 64 52 53, casperh@dfi.dk eller projektleder Lisbeth Holmegaard, 33 74 36 07, lisbethh@dfi.dk. Medierådet for Børn og Unge oplyser og rådgiver om børn og unges digitale dannelse, herunder om digital tryghed, trivsel, kompetencer og rettigheder. Medierådet vejleder forældre m.fl. om egnetheden af film for børn og unge ved at aldersmærke biograffilm og film på dvd. Medierådet har desuden til opgave at rådgive og bistå kulturministeren i spørgsmål på rådets område.Har du overblik og vil bidrage med ideer til nye aktiviteter for at fremme børn og unges digitale dannelse? Er du god til at tage ansvar i projekter og har erfaring med afvikling af events? Så kan du være den barselsvikar, vi søger i Medierådet for Børn og Unge.



Dine opgaver bliver især, at:

  • Forberede og afvikle en planlagt konference primo 2020 i samarbejde med kollega og samarbejdspartnere samt afvikle lignende events.
  • Videreudvikle Medierådets forældreindsats i forhold til børnenes digitale liv på sociale medier.
  • Være med i udvikling og gennemførelse af Medierådets indsats på førskoleområdet og i grundskolen i forhold til digital dannelse.
  • Være tovholder på Medierådets tilstedeværelse med stand/materialer på messer og festivaler.
  • Sikre udbredelse af Medierådets seneste oplysnings- og læringsmaterialer.
  • Udføre kommunikationsarbejde, herunder artikelskrivning, og arbejde i CMS og SoMe.
Du bliver en del af et team på fire, som arbejder sammen med en bred vifte af aktører inden for den store dagsorden om digital dannelse – ministerier, styrelser, NGO’er, uddannelsessektoren, industrien mv.



Din profil

Vi ser gerne, at:

  • Du har erfaring med projektledelse, er udadvendt og kan lide at samarbejde.
  • Du interesserer dig for børn og unges liv med digitale medier og synes, at digital dannelse er vigtig – måske har du tidligere arbejdet med børn og/eller unge.
  • Du skriver godt. Idet en del af vores arbejde foregår i europæisk regi, ser vi også gerne, at du er velformuleret på engelsk.
Din uddannelsesmæssige baggrund kan eksempelvis være cand.mag., cand.pæd. eller læreruddannet.

Læs mere om Medierådet for Børn og Unge på www.medieraadet.dk.



Løn- og ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer om ugen med start medio november eller 1. december 2019. Stillingen er tidsbegrænset til 30. september 2020 med mulighed for forlængelse.

Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation

Din formelle ansættelse vil være i Det Danske Filminstitut. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.



Ansøgning

Motiveret ansøgning med CV og andre relevante bilag skal være indsendt via knappen ’Søg stillingen’ nedenfor senest onsdag den 2. oktober 2019. Samtaler afholdes 7., 8. og 10. oktober 2019.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte daglig leder Casper Hollerup, 24 64 52 53, casperh@dfi.dk eller projektleder Lisbeth Holmegaard, 33 74 36 07, lisbethh@dfi.dk.



Medierådet for Børn og Unge oplyser og rådgiver om børn og unges digitale dannelse, herunder om digital tryghed, trivsel, kompetencer og rettigheder. Medierådet vejleder forældre m.fl. om egnetheden af film for børn og unge ved at aldersmærke biograffilm og film på dvd. Medierådet har desuden til opgave at rådgive og bistå kulturministeren i spørgsmål på rådets område.

Det Danske FilminstitutKøbenhavn K2019-09-11T00:00:002019-10-02T00:00:00
330085438Projektkoordinator til et 3 ½-årigt projekt om styrkelse af peer-indsatser og recovery i Danmark i Peer-Netværket DanmarkRobot Brænder du for at gøre en forskel for psykisk sårbare og vil du bidrage til at flere kommer sig? Er du en fagligt stærk projektkoordinator med stor viden om peer-støtte i praksis? Og vil du være med til at skabe udvikling og forandring på et felt i rivende udvikling, så er det måske dig, vi leder efter. Peer-Netværket Danmark har i samarbejde med Peer-Partnerskabet (Det Sociale Netværk og SIND) modtaget kr.1.498.750,00 fra Sundhedsstyrelsen til at gennemføre projektet: Fra tavs viden til tydelighed i samarbejdet Kvalificering af peer-indsatser for mennesker med psykiske lidelser. Projektet skal i løbet af 3 år undersøge virkningen af de to guider: Udskrivningsguiden og Guide til et godt hverdagsliv, som begge benyttes i store dele af behandlings- og socialpsykiatrien herhjemme. De to guider ligger desuden til grund for den svenske Återh mtningsguiden , som på samme vis er et integreret værktøj i Sverige. Projektet er bredt funderet i dansk recovery- og peer-praksis og har deltagelse af psykiatrien i hhv. Region Hovedstaden og Region Sjælland. Dine arbejdsopgaver: Som projektkoordinator skal du sikre fremdrift og udvikling af projektet med overholdelse af deadlines og delmål. Gennem tæt samarbejde med projektets tre målgrupper (peer-støttemodtagere, peer-støttemedarbejdere og arbejdspladser og organisationer, som benytter peer-støtte) skal du være med til at sikre, at vi opfylder følgende målsætning: At identificere de væsentligste problematikker for mennesker med psykiske lidelser med udgangspunkt i brugerperspektivet. At udvikle peer-støtte som recovery-understøttende og brobyggende praksis i indsatser for mennesker med psykiske lidelser samt at styrke samspillet mellem brugere og indsats. At fremme brugerinddragelse på organisatorisk plan ved at udvikle et undervisningsprogram for peer-støttemedarbejdere samt kvalificere regioner og kommuner i deres generelle recovery-orientering og recovery-orienterede arbejde Projektkoordinatoren har det overordnede ansvar ved planlægning og afholdelse af workshops og større events, hvor opsamling og videreformidling af viden er helt essentielt. I samarbejde med daglig leder skal projektkoordinatoren motivere de frivillige peers, som er tilknyttet projektet, og holde gejsten oppe hos dem gennem egen entusiasme og ved at gå foran som et godt eksempel. Om dig: Du har en videregående uddannelse og solid viden om peer-støtte og recovery. Du har erfaring med projektarbejde og trives med at tage ansvar og følge initiativer til dørs. Du kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag, men inddrager kollegaer og samarbejdspartnere, når det er nødvendigt. Du har et godt praktisk håndelag ifm. planlægning og gennemførelse af møder og arrangementer med mange deltagere. Du har gerne viden om peer-støtteprojekter, hvor Udskrivningsguiden og Guide til et godt hverdagsliv har været anvendt, og du kan omsætte læringsforløb til brugbare uddannelsesprogrammer. Du har evt. selv erfaringer med psykisk sygdom og recovery og har evt. selv arbejdet som peer-støttemedarbejder. Kendskab til aktionslæring er en fordel. Vi tilbyder: Du får kontorplads i Peer-Netværkets lokaler på Vesterbro Torv. Du bliver kollega til Peer-Netværkets daglige leder og projektkonsulenter og kommer til at sidde dør og dør med Recovery Lab. Da mange peers kommer til møder og undervisning hos os, er der liv i huset og altid mulighed for sparring og uformel snak på tværs af kontorer. Der kan blive tale om supplerende arbejde i Peer-Netværkets sekretariat. Ansættelse og løn: Stillingen er tidsbegrænset og løber frem til og med 2022 og er på 26 timer pr. uge med ansættelse pr. 1. november eller snarest derefter. Der må forventes nogen rejseaktivitet ifm. arrangementer udenfor København, hvilket betyder arbejdsdage med skæve arbejdstider Da vi søger bredt, vil den endelige løn blive fastlagt ifm. mulig ansættelse og i forhold til uddannelse og øvrige kvalifikationer. Send din ansøgning samt cv til Merete Benedikte Johansen på merete@peernet.dk senest d.25. september. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 40 41. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive til ovenstående mailadresse eller ringe til Merete Benedikte Johansen på 21 97 70 87

Brænder du for at gøre en forskel for psykisk sårbare og vil du bidrage til at flere kommer sig? Er du en fagligt stærk projektkoordinator med stor viden om peer-støtte i praksis? Og vil du være med til at skabe udvikling og forandring på et felt i rivende udvikling, så er det måske dig, vi leder efter.

Peer-Netværket Danmark har i samarbejde med Peer-Partnerskabet (Det Sociale Netværk og SIND) modtaget kr.1.498.750,00 fra Sundhedsstyrelsen til at gennemføre projektet: Fra tavs viden til tydelighed i samarbejdet – Kvalificering af peer-indsatser for mennesker med psykiske lidelser. Projektet skal i løbet af 3 ½ år undersøge virkningen af de to guider: Udskrivningsguiden og Guide til et godt hverdagsliv, som begge benyttes i store dele af behandlings- og socialpsykiatrien herhjemme. De to guider ligger desuden til grund for den svenske ’Återhämtningsguiden’, som på samme vis er et integreret værktøj i Sverige. Projektet er bredt funderet i dansk recovery- og peer-praksis og har deltagelse af psykiatrien i hhv. Region Hovedstaden og Region Sjælland.

Dine arbejdsopgaver:

Som projektkoordinator skal du sikre fremdrift og udvikling af projektet med overholdelse af deadlines og delmål. Gennem tæt samarbejde med projektets tre målgrupper (peer-støttemodtagere, peer-støttemedarbejdere og arbejdspladser og organisationer, som benytter peer-støtte) skal du være med til at sikre, at vi opfylder følgende målsætning:

  • At identificere de væsentligste problematikker for mennesker med psykiske lidelser med udgangspunkt i brugerperspektivet.
  • At udvikle peer-støtte som recovery-understøttende og brobyggende praksis i indsatser for mennesker med psykiske lidelser samt at styrke samspillet mellem brugere og indsats.
  • At fremme brugerinddragelse på organisatorisk plan ved at udvikle et undervisningsprogram for peer-støttemedarbejdere samt kvalificere regioner og kommuner i deres generelle recovery-orientering og recovery-orienterede arbejde

Projektkoordinatoren har det overordnede ansvar ved planlægning og afholdelse af workshops og større events, hvor opsamling og videreformidling af viden er helt essentielt. I samarbejde med daglig leder skal projektkoordinatoren motivere de frivillige peers, som er tilknyttet projektet, og holde gejsten oppe hos dem gennem egen entusiasme og ved at gå foran som et godt eksempel.

Om dig:

Du har en videregående uddannelse og solid viden om peer-støtte og recovery. Du har erfaring med projektarbejde og trives med at tage ansvar og følge initiativer til dørs. Du kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag, men inddrager kollegaer og samarbejdspartnere, når det er nødvendigt. Du har et godt praktisk håndelag ifm. planlægning og gennemførelse af møder og arrangementer med mange deltagere. Du har gerne viden om peer-støtteprojekter, hvor Udskrivningsguiden og Guide til et godt hverdagsliv har været anvendt, og du kan omsætte læringsforløb til brugbare uddannelsesprogrammer. Du har evt. selv erfaringer med psykisk sygdom og recovery og har evt. selv arbejdet som peer-støttemedarbejder. Kendskab til aktionslæring er en fordel.

Vi tilbyder:

Du får kontorplads i Peer-Netværkets lokaler på Vesterbro Torv. Du bliver kollega til Peer-Netværkets daglige leder og projektkonsulenter og kommer til at sidde dør og dør med Recovery Lab. Da mange peers kommer til møder og undervisning hos os, er der liv i huset og altid mulighed for sparring og uformel snak på tværs af kontorer.

Der kan blive tale om supplerende arbejde i Peer-Netværkets sekretariat.

Ansættelse og løn:

Stillingen er tidsbegrænset og løber frem til og med 2022 og er på 26 timer pr. uge med ansættelse pr. 1. november eller snarest derefter. Der må forventes nogen rejseaktivitet ifm. arrangementer udenfor København, hvilket betyder arbejdsdage med skæve arbejdstider

Da vi søger bredt, vil den endelige løn blive fastlagt ifm. mulig ansættelse og i forhold til uddannelse og øvrige kvalifikationer.

Send din ansøgning samt cv til Merete Benedikte Johansen på merete@peernet.dk senest d.25. september. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 40/41.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at skrive til ovenstående mailadresse eller ringe til Merete Benedikte Johansen på 21 97 70 87

 

Peernetværket DanmarkKøbenhavn V2019-09-06T00:00:002019-09-25T00:00:00
330090978Projektleder og købmand til Hotel og RestaurantskolenRobot Hotel- og Restaurantskolen søger intern købmand og projektleder for udvikling af skolens vareforsyning, købmand og forrådskammer. Som førende uddannelsesinstitution inden for uddannelse af madhåndværkere, har vi en vision om, at sundhed, økologi og bæredygtighed bliver integrerede parametre i alle skolens aktiviteter, herunder undervisning på alle niveauer. Opgaverne Stillingen vil være en god blanding af noget lavpraktisk og noget visionært. Kort sagt skal vores købmand være projektleder og praktisk købmand. Du vil indgå i et tæt team med en anden medarbejder og skolens leverandører. Du vil dagligt sørge for udlevering af varerne, bestilling af disse og vil have stor kontakt med eleverne. Din opgave bliver en central medarbejder, når det handler om at sikre god og ansvarlig udnyttelse af vores råvarer. I et tæt samarbejde med den pædagogiske afdeling skal du sikre, at forvaltningen af råvarerne bliver så skarp som mulig. Dit arbejde bliver at sikre et godt råvare-flow i huset, herunder at der ikke er noget spild i forbindelse med indlevering, lager og opbevaring af råvarer, der bliver tilovers efter endt undervisning. Råvarerne er en af skolens centrale ressourcer, og du skal være med til at understøtte en høj etik og respekt omkring denne ressource. Dine arbejdsopgaver Du skal på et praktisk niveau og i tæt samarbejde med den pædagogiske ledelse og projektlederen for skolens vision omkring sundhed, økologi og bæredygtighed: - kvalificere skolens fødevareindkøb og bestillingsvaner i tæt dialog med skolens leverandører og skolens medarbejdere - kvalificere og optimere flowet af råvarer igennem huset med henblik på optimering og mindre spild - afprøve og kvalificere nye modeller for effektivt råvarelager og opsamling af tiloversblevne råvarer Vi forventer, at du - er uddannet kok - har erfaring med at drive en købmandsforretning - har kendskab til indkøbsaftaler - kan udregne forbrugsprognoser og dækningsbidrag - har viden og erfaring med at arbejde bæredygtigt og økologisk - er servicemindet og er god til kundekontakt. da du vil have daglig kontakt med skolens elever, lærere og kantinepersonale - er visionær og konkret i din måde at løse arbejdsopgaver på - er modstandsdygtig. På den ene side har kunden altid ret , og på den anden side skal kunden (eleven) lære økonomisk og bæredygtig ansvarlighed Det er en fordel, hvis du er uddannet inden for økonomi og har erfaring med undervisning og tilrettelæggelse af uddannelsesforløb. Vi ser for os, at den rette kandidat desuden har et stort netværk blandt små og mellemstore kvalitetsproducenter i Danmark og har viden om og ekspertise inden for forædling, fermentering, syltning, mm. Vi tilbyder et uformelt arbejdsmiljø med gode og dygtige kollegaer et alsidigt job med udfordringer og indflydelse en bred kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere en særdeles fordelagtig madordning et røgfrit arbejdsmiljø Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning i henhold til gældende overenskomst mellem staten og relevant faglig organisation. Stillingen er fortsættelsen af en projektansættelse, nu i form af en fastansættelse. Stillingen er en fuldtidsstilling. Ansættelse hurtigst muligt. Interesseret? Du er velkommen til at høre mere om jobbet hos udviklingschef Kenneth Højgaard på telefon 6080 0708 Send os en begrundet ansøgning med CV og kopi af dine uddannelsespapirer senest fredag den 27. februar 2019 klokken 12. Vi modtager kun ansøgninger via linket på www.hrs.dk. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold. Om Hotel- og Restaurantskolen Hotel- og Restaurantskolen er en brancheskole med erhvervsfaglige uddannelser, eux, 10. klasse, htx og kursusvirksomhed i madens, måltidernes og servicens tegn. Uddannelserne fremelsker håndværk af høj kvalitet til elever, branche og samfund. Skolen prioriterer bæredygtighed gennem et højt økologisk forbrug, egen køkkenhave og klar sundhedsprofil. Skolen ligger i Valby og spænder over mere end 25.000 m2, hvor 160 medarbejdere og ca. 850 elever har deres daglige gang. I 2019 har Hotel- og Restaurantskolen igangsat en større udviklingsproces, hvor vi nytænker vores struktur, kultur, ressourcer, pædagogik og strategi. De nye målsætninger er at tiltrække og fastholde flere elever og at danne ramme for sociale fællesskaber på tværs af aldre og uddannelser. Samtidig ønsker vi at udvikle skolens fag og undervisningsmetoder for at kunne tilbyde undervisning af højere kvalitet. Vi vil sammen med branchen skabe et skolemiljø, der emmer af faglig stolthed og tradition, men også af innovation og nyskabelse. I 2022 fylder skolen 100 år. Til den tid vil vi gerne fejre, at vi har nået disse målsætninger og kan regnes for n af verdens bedste brancheskoler.

Hotel- og Restaurantskolen

søger intern købmand og projektleder for udvikling af skolens vareforsyning, købmand og forrådskammer.

Som førende uddannelsesinstitution inden for uddannelse af madhåndværkere, har vi en vision om, at sundhed, økologi og bæredygtighed bliver integrerede parametre i alle skolens aktiviteter, herunder undervisning på alle niveauer.

Opgaverne

Stillingen vil være en god blanding af noget lavpraktisk og noget visionært. Kort sagt skal vores købmand være projektleder og praktisk købmand. Du vil indgå i et tæt team med en anden medarbejder og skolens leverandører. Du vil dagligt sørge for udlevering af varerne, bestilling af disse og vil have stor kontakt med eleverne. 

Din opgave bliver en central medarbejder, når det handler om at sikre god og ansvarlig udnyttelse af vores råvarer. I et tæt samarbejde med den pædagogiske afdeling skal du sikre, at forvaltningen af råvarerne bliver så skarp som mulig.

Dit arbejde bliver at sikre et godt råvare-flow i huset, herunder at der ikke er noget spild i forbindelse med indlevering, lager og opbevaring af råvarer, der bliver tilovers efter endt undervisning.

Råvarerne er en af skolens centrale ressourcer, og du skal være med til at understøtte en høj etik og respekt omkring denne ressource.

Dine arbejdsopgaver

Du skal på et praktisk niveau og i tæt samarbejde med den pædagogiske ledelse og projektlederen for skolens vision omkring sundhed, økologi og bæredygtighed:

- kvalificere skolens fødevareindkøb og bestillingsvaner i tæt dialog med skolens leverandører og skolens medarbejdere

- kvalificere og optimere flowet af råvarer igennem huset med henblik på optimering og mindre spild

- afprøve og kvalificere nye modeller for effektivt råvarelager og opsamling af tiloversblevne råvarer

Vi forventer, at du

- er uddannet kok

- har erfaring med at drive en købmandsforretning

- har kendskab til indkøbsaftaler

- kan udregne forbrugsprognoser og dækningsbidrag

- har viden og erfaring med at arbejde bæredygtigt og økologisk

- er servicemindet og er god til kundekontakt. da du vil have daglig kontakt med skolens elever, lærere og kantinepersonale

- er visionær og konkret i din måde at løse arbejdsopgaver på

- er modstandsdygtig. På den ene side ”har kunden altid ret”, og på den anden side skal kunden (eleven) lære økonomisk og bæredygtig ansvarlighed

Det er en fordel, hvis du er uddannet inden for økonomi og har erfaring med undervisning og tilrettelæggelse af uddannelsesforløb. Vi ser for os, at den rette kandidat desuden har et stort netværk blandt små og mellemstore kvalitetsproducenter i Danmark og har viden om og ekspertise inden for forædling, fermentering, syltning, mm.

Vi tilbyder

• et uformelt arbejdsmiljø med gode og dygtige kollegaer

• et alsidigt job med udfordringer og indflydelse

• en bred kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere

• en særdeles fordelagtig madordning

• et røgfrit arbejdsmiljø

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning i henhold til gældende overenskomst mellem staten og relevant faglig organisation. Stillingen er fortsættelsen af en projektansættelse, nu i form af en fastansættelse. Stillingen er en fuldtidsstilling. Ansættelse hurtigst muligt.

Interesseret?

Du er velkommen til at høre mere om jobbet hos udviklingschef Kenneth Højgaard på telefon 6080 0708

Send os en begrundet ansøgning med CV og kopi af dine uddannelsespapirer senest fredag den 27. februar 2019 klokken 12.

Vi modtager kun ansøgninger via linket på www.hrs.dk.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Om Hotel- og Restaurantskolen

Hotel- og Restaurantskolen er en brancheskole med erhvervsfaglige uddannelser, eux, 10. klasse, htx og kursusvirksomhed i madens, måltidernes og servicens tegn. Uddannelserne fremelsker håndværk af høj kvalitet til elever, branche og samfund. Skolen prioriterer bæredygtighed gennem et højt økologisk forbrug, egen køkkenhave og klar sundhedsprofil. Skolen ligger i Valby og spænder over mere end 25.000 m2, hvor 160 medarbejdere og ca. 850 elever har deres daglige gang.

I 2019 har Hotel- og Restaurantskolen igangsat en større udviklingsproces, hvor vi nytænker vores struktur, kultur, ressourcer, pædagogik og strategi. De nye målsætninger er at tiltrække og fastholde flere elever og at danne ramme for sociale fællesskaber på tværs af aldre og uddannelser. Samtidig ønsker vi at udvikle skolens fag og undervisningsmetoder for at kunne tilbyde undervisning af højere kvalitet. Vi vil sammen med branchen skabe et skolemiljø, der emmer af faglig stolthed og tradition, men også af innovation og nyskabelse.

I 2022 fylder skolen 100 år. Til den tid vil vi gerne fejre, at vi har nået disse målsætninger og kan regnes for én af verdens bedste brancheskoler.

Hotel- og RestaurantskolenValby2019-09-17T00:00:002019-09-27T00:00:00
330091214Projektering af tilbygning til eksisterende sundhedshusRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10065 Projektering af en tilbygning til et eksisterende sundhedshus. Muligvis omdisponering i eksisterende hus. Kvalificering af brugernes ønsker. Udarbejdelse af projektbeskrivelse udbudsmateriale. Samlet budget er til rådgivning er ca. 170.000 kr. Projektet skal udbydes i oktober, 2019. Kontraktindgåelse inden udgangen af 2019. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10065

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10065

 

Projektering af en tilbygning til et eksisterende sundhedshus. Muligvis omdisponering i eksisterende hus. Kvalificering af brugernes ønsker. Udarbejdelse af projektbeskrivelse/udbudsmateriale. Samlet budget er til rådgivning er ca. 170.000 kr. Projektet skal udbydes i oktober, 2019. Kontraktindgåelse inden udgangen af 2019.

 

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/10065

Worksome ApSVallensbæk2019-09-17T00:00:002019-09-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Det Kgl. Bibliotek søger projektmedarbejder til bevaring af computerspil (tidsbegrænset ansættelse)

Det Kgl. Bibliotek København

København K
Det Kgl. Bibliotek søger en projektmedarbejder med akademisk baggrund til at arbejde med fremtidssikring af forvaltningen af bibliotekets samling af danske computerspil. Din arbejdsplads bliver Den Sorte Diamant i København i Afdeling for Digital Ku...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Projektmedarbejder til Medierådets arbejde med digital dannelse (barselsvikariat)

Det Danske Filminstitut

København K
Har du overblik og vil bidrage med ideer til nye aktiviteter for at fremme børn og unges digitale dannelse? Er du god til at tage ansvar i projekter og har erfaring med afvikling af events? Så kan du være den barselsvikar, vi søger i Medierådet for ...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Projektkoordinator til et 3 ½-årigt projekt om styrkelse af peer-indsatser og recovery i Danmark i Peer-Netværket Danmark

Peernetværket Danmark

København V
Brænder du for at gøre en forskel for psykisk sårbare og vil du bidrage til at flere kommer sig? Er du en fagligt stærk projektkoordinator med stor viden om peer-støtte i praksis? Og vil du være med til at skabe udvikling og forandring på et felt i ...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Projektleder og købmand til Hotel og Restaurantskolen

Hotel- og Restaurantskolen

Valby
Hotel- og Restaurantskolen søger intern købmand og projektleder for udvikling af skolens vareforsyning, købmand og forrådskammer. Som førende uddannelsesinstitution inden for uddannelse af madhåndværkere, har vi en vision om, at sundhed, økologi og ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Projektering af tilbygning til eksisterende sundhedshus

Worksome ApS

Vallensbæk
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 10065 Projektering af en tilbygning til...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019