Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektudvikler og projektleder (2-i-1)

med forretningsmæssig indsigt og solid IT baggrund

Til dig som drømmer om at arbejde med produktudvikling i tæt samarbejde med journalister, marketingsfolk, sælgere og udviklere, er jobbet her til dig.

Som projektudvikler og -leder skal du være med til at definere og lede it-udviklingsprojekter fra koncept til produkt, være en medspiller i vores digitale marketingsstrategi og eksekvering af marketing automation-initiativer på vore digitale platforme samt kunne omsætte data til konkrete handlinger og produkter.

BAGGRUND:

Helt konkret er vi i Mediehuset i gang med at udvikle vores systemlandskab for at skabe fundamentet for den videre forretningsudvikling i en branche under hastig forvandling.

Vi har de seneste par år øget indsatsen indenfor marketing automation og operationel anvendelse af data, og vi er nu klar til at tage det videre til næste niveau.

Derfor søger vi den person, som skal løbe med bolden og være ansvarlig for strategisk vigtige it-projekter og processer. Du bliver superbruger af vores kunde- og marketing platform. Det kræver indsigt i de it-systemer, der danner basis for denne platform. Det kræver også et godt blik for forretningen, vores marked og vore kundegrupper. Og ikke mindst kræver det et blik for eksekvering af aktiviteter mod vores målgruppe.

Vi udvikler for tiden på alle platforme, hvorfor du vil skulle lede en række større IT-projekter.

HVEM ER DU :

  • Du har 2-3 års erfaring med digital udvikling, digital marketing og gerne marketing automation.

  • Du har ligeledes 2-3 års erfaring med projektledelse. Du har et godt overblik og sans for de vigtige detaljer.

  • Du kender til lead-scoring og CDP.

  • Du er selvstændig, tager gerne initiativ til nye tiltag og har en positiv tilgang til arbejdet.

  • Du har flair for at skrive og kommunikere både indad og udadtil.

  • Du er kundeorienteret og tænker samtidigt analytisk og struktureret.

  • Du er en teamplayer.

  • Du har en relevant uddannelse inden for it, marketing, kommunikation, medievidenskab eller lignende.

ANSVARSOMRÅDER:

  • Projektledelse af udvalgte IT projekter.

  • Udvikling af nye kunde- og indholdstiltag; herunder loyalitetstiltag og e-commerce.

  • Superbruger af vores kunde- og marketing platform.

  • Mapning af kunderejsen med henblik på at forbedre kundeoplevelsen.

  • Deltagelse i kampagneplanlægning, herunder eksekvering af udvalgte kampagner.

  • Udtænke, forfatte, opsætte og vedligeholde udvalgte automatiserede flows i vores marketing automation-system i tæt samarbejde med relevante afdelinger.

  • Analyse, tracking og evaluering i forbindelse med kunderejsen, flows, kampagner, events mv.

  • Løbende udførelse af personificeret kommunikation med relevant indhold til abonnenter bl.a. som en del af mediehusenes fordelskoncept.

  • Vedligehold af produkt- og serviceinformation på mediehusenes websites og -shops.

  • Arbejde med løbende at optimere af vores e-aviser og de tilhørende apps.

  • Lead-indsamling og i den forbindelse nytænkning med henblik på at sikre kvalitets-leads.

  • Tæt samarbejde med mediehusenes redaktioner for at initiere tiltag til gavn for abonnenter.

  • Gennemføre og analysere kundetilfredshedsundersøgelser.

 

Til hverdag sparrer du med kollegaer i Udviklings- og relationsafdelingen om kampagner og nye tiltag. Du vil komme meget rundt i Mediehuset qua din projektlederrolle.

Du referer til Udviklingschefen. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef Kartin Hansen på mobil 53 78 70 88.

ANSØGNING

Ansøgning og CV mailes til direktionssekretær Tina Nortvig Mortensen på nm@mediehusenemidtjylland.dk senest 20. februar 2020.

Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt.

Tiltrædelse 1. april 2020.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330172239Phoenix-a43924fb12020-02-05T17:20:09.880Projektudvikler og projektleder (2-i-1)

med forretningsmæssig indsigt og solid IT baggrund

Til dig som drømmer om at arbejde med produktudvikling i tæt samarbejde med journalister, marketingsfolk, sælgere og udviklere, er jobbet her til dig.

Som projektudvikler og -leder skal du være med til at definere og lede it-udviklingsprojekter fra koncept til produkt, være en medspiller i vores digitale marketingsstrategi og eksekvering af marketing automation-initiativer på vore digitale platforme samt kunne omsætte data til konkrete handlinger og produkter.

BAGGRUND:

Helt konkret er vi i Mediehuset i gang med at udvikle vores systemlandskab for at skabe fundamentet for den videre forretningsudvikling i en branche under hastig forvandling.

Vi har de seneste par år øget indsatsen indenfor marketing automation og operationel anvendelse af data, og vi er nu klar til at tage det videre til næste niveau.

Derfor søger vi den person, som skal løbe med bolden og være ansvarlig for strategisk vigtige it-projekter og processer. Du bliver superbruger af vores kunde- og marketing platform. Det kræver indsigt i de it-systemer, der danner basis for denne platform. Det kræver også et godt blik for forretningen, vores marked og vore kundegrupper. Og ikke mindst kræver det et blik for eksekvering af aktiviteter mod vores målgruppe.

Vi udvikler for tiden på alle platforme, hvorfor du vil skulle lede en række større IT-projekter.

HVEM ER DU :

  • Du har 2-3 års erfaring med digital udvikling, digital marketing og gerne marketing automation.

  • Du har ligeledes 2-3 års erfaring med projektledelse. Du har et godt overblik og sans for de vigtige detaljer.

  • Du kender til lead-scoring og CDP.

  • Du er selvstændig, tager gerne initiativ til nye tiltag og har en positiv tilgang til arbejdet.

  • Du har flair for at skrive og kommunikere både indad og udadtil.

  • Du er kundeorienteret og tænker samtidigt analytisk og struktureret.

  • Du er en teamplayer.

  • Du har en relevant uddannelse inden for it, marketing, kommunikation, medievidenskab eller lignende.

ANSVARSOMRÅDER:

  • Projektledelse af udvalgte IT projekter.

  • Udvikling af nye kunde- og indholdstiltag; herunder loyalitetstiltag og e-commerce.

  • Superbruger af vores kunde- og marketing platform.

  • Mapning af kunderejsen med henblik på at forbedre kundeoplevelsen.

  • Deltagelse i kampagneplanlægning, herunder eksekvering af udvalgte kampagner.

  • Udtænke, forfatte, opsætte og vedligeholde udvalgte automatiserede flows i vores marketing automation-system i tæt samarbejde med relevante afdelinger.

  • Analyse, tracking og evaluering i forbindelse med kunderejsen, flows, kampagner, events mv.

  • Løbende udførelse af personificeret kommunikation med relevant indhold til abonnenter bl.a. som en del af mediehusenes fordelskoncept.

  • Vedligehold af produkt- og serviceinformation på mediehusenes websites og -shops.

  • Arbejde med løbende at optimere af vores e-aviser og de tilhørende apps.

  • Lead-indsamling og i den forbindelse nytænkning med henblik på at sikre kvalitets-leads.

  • Tæt samarbejde med mediehusenes redaktioner for at initiere tiltag til gavn for abonnenter.

  • Gennemføre og analysere kundetilfredshedsundersøgelser.

 

Til hverdag sparrer du med kollegaer i Udviklings- og relationsafdelingen om kampagner og nye tiltag. Du vil komme meget rundt i Mediehuset qua din projektlederrolle.

Du referer til Udviklingschefen. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef Kartin Hansen på mobil 53 78 70 88.

ANSØGNING

Ansøgning og CV mailes til direktionssekretær Tina Nortvig Mortensen på nm@mediehusenemidtjylland.dk senest 20. februar 2020.

Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt.

Tiltrædelse 1. april 2020.

2020-02-28T10:00:50.853 med forretningsmæssig indsigt og solid IT baggrund Til dig som drømmer om at arbejde med produktudvikling i tæt samarbejde med journalister, marketingsfolk, sælgere og udviklere, er jobbet her til dig. Som projektudvikler og -leder skal du være med til at definere og lede it-udviklingsprojekter fra koncept til produkt, være en medspiller i vores digitale marketingsstrategi og eksekvering af marketing automation-initiativer på vore digitale platforme samt kunne omsætte data til konkrete handlinger og produkter. BAGGRUND: Helt konkret er vi i Mediehuset i gang med at udvikle vores systemlandskab for at skabe fundamentet for den videre forretningsudvikling i en branche under hastig forvandling. Vi har de seneste par år øget indsatsen indenfor marketing automation og operationel anvendelse af data, og vi er nu klar til at tage det videre til næste niveau. Derfor søger vi den person, som skal løbe med bolden og være ansvarlig for strategisk vigtige it-projekter og processer. Du bliver superbruger af vores kunde- og marketing platform. Det kræver indsigt i de it-systemer, der danner basis for denne platform. Det kræver også et godt blik for forretningen, vores marked og vore kundegrupper. Og ikke mindst kræver det et blik for eksekvering af aktiviteter mod vores målgruppe. Vi udvikler for tiden på alle platforme, hvorfor du vil skulle lede en række større IT-projekter. HVEM ER DU : Du har 2-3 års erfaring med digital udvikling, digital marketing og gerne marketing automation. Du har ligeledes 2-3 års erfaring med projektledelse. Du har et godt overblik og sans for de vigtige detaljer. Du kender til lead-scoring og CDP. Du er selvstændig, tager gerne initiativ til nye tiltag og har en positiv tilgang til arbejdet. Du har flair for at skrive og kommunikere både indad og udadtil. Du er kundeorienteret og tænker samtidigt analytisk og struktureret. Du er en teamplayer. Du har en relevant uddannelse inden for it, marketing, kommunikation, medievidenskab eller lignende. ANSVARSOMRÅDER: Projektledelse af udvalgte IT projekter. Udvikling af nye kunde- og indholdstiltag herunder loyalitetstiltag og e-commerce. Superbruger af vores kunde- og marketing platform. Mapning af kunderejsen med henblik på at forbedre kundeoplevelsen. Deltagelse i kampagneplanlægning, herunder eksekvering af udvalgte kampagner. Udtænke, forfatte, opsætte og vedligeholde udvalgte automatiserede flows i vores marketing automation-system i tæt samarbejde med relevante afdelinger. Analyse, tracking og evaluering i forbindelse med kunderejsen, flows, kampagner, events mv. Løbende udførelse af personificeret kommunikation med relevant indhold til abonnenter bl.a. som en del af mediehusenes fordelskoncept. Vedligehold af produkt- og serviceinformation på mediehusenes websites og -shops. Arbejde med løbende at optimere af vores e-aviser og de tilhørende apps. Lead-indsamling og i den forbindelse nytænkning med henblik på at sikre kvalitets-leads. Tæt samarbejde med mediehusenes redaktioner for at initiere tiltag til gavn for abonnenter. Gennemføre og analysere kundetilfredshedsundersøgelser. Til hverdag sparrer du med kollegaer i Udviklings- og relationsafdelingen om kampagner og nye tiltag. Du vil komme meget rundt i Mediehuset qua din projektlederrolle. Du referer til Udviklingschefen. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Udviklingschef Kartin Hansen på mobil 53 78 70 88. ANSØGNING Ansøgning og CV mailes til direktionssekretær Tina Nortvig Mortensen på nm@mediehusenemidtjylland.dk senest 20. februar 2020. Ansøgningerne vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt. Tiltrædelse 1. april 2020.10Phoenixa43924fb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-11T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3705752Mediehusene Midtjylland A/S11Østergade 217400HerningDKDanmarkORS/a43924fb_logo.jpegORS/Small/a43924fb_logo.jpeg0tnm@herningfolkeblad.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent11111898864JobMidtPremium+33017194701005-02-20201105-02-202011-03-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a43924fbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a43924fbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a43924fb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a43924fb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/213111-121-1.jpgProjektudvikler og projektleder (2-i-1)12008011Dansk3Læse/ tale213111Projektleder937571Projektleder, digital marketing4Marketing6Ledelse14Media364112985tnm@herningfolkeblad.dktnm@herningfolkeblad.dkDanmarkDanmark330182736Technical Project LeadRobot We are looking for an ambitious Technical Project Lead to join our team with 6 other Technical Project Leads placed in Denmark and Poland. As a Technical Project Lead you ll be working in multi-cultural project teams with colleagues from Denmark, Germany, India, Poland and China. In doing so, you will interact with a wide range of stakeholders as you work with both suppliers, external consultants and not least: World-leading wind turbine manufacturers. It will be your task to ensure customer satisfaction and to maintain our image as a professional partner with deep knowledge of wind turbine electrical control systems. Responsibilities • Build and maintain relations to the technical stakeholders at the customer. • Main interface to and from customer on technical matters • Managing the technical development of our projects, ensuring that projects are finalized in the highest quality and within the agreed time frame • Secure strong technical support to Project manager and or Global Key Account Managers • Secure continuous optimizations and explore cost-out opportunities together with the customer • Acquire more knowledge about the customers product portfolio and ways of working • Provide direction and technical expertise in design, development, test and system interface. • Make and follow up on project plans together with Project Manager and project team • Participate in external tests and FAI s with customer Your profile • Technical education, e.g. Marine or Electrical Engineer with minimum 5 years of experience • Self-driven and motivated by the satisfying the customer • Experience with electrical panel design for wind turbines • Can handle pressed situations and many parallel tasks • Can motivate and lead a multi-cultural project team • Good communicator • Striving for optimal solutions • Business travel experience • Good English skills both oral and written. We offer At KK Wind Solutions, we are passionate about designing, producing and servicing innovative solutions that push the boundaries of wind power. We have done so for more than 35 years thanks to our more than 1000 highly skilled and dedicated employees. Our systems are used in more than 25.000 wind turbines around the world. We employ the best talent to stay at the forefront of the renewables industry. We offer the opportunity to expand your skills in an informal, collaborative environment and to make a difference for a dynamic and established leader in greentech. As a part of strengthening our customer focused organization you will regularly be working from our Shanghai office where you secure a strong technical relation to our key customers in the Asia area. Location: Ikast, Denmark. Traveling: Approximately 30 - 40 days a year mainly in Asia Application: If you have any questions, you are welcome to contact Manager - Technical Project Management, Kristian Frederiksen on 4529447350. If the above matches your field of interest and your qualifications, please forward your application and resume as soon as possible. Interviews are held on an ongoing basis. KK Wind Solutions is a dedicated greentech company with more than 35 years of experience within electrical systems for wind turbines. Our solutions range from the development of state-of-the-art systems and lean manufacturing to distribution, installation and maintenance on site. Headquartered in Ikast, Denmark, we have approx. 800 employees at locations in Denmark, Poland, Germany, USA, Korea and China and a global service organization.

We are looking for an ambitious Technical Project Lead to join our team with 6 other Technical Project Leads placed in Denmark and Poland. As a Technical Project Lead you'll be working in multi-cultural project teams with colleagues from Denmark, Germany, India, Poland and China. In doing so, you will interact with a wide range of stakeholders as you work with both suppliers, external consultants and not least: World-leading wind turbine manufacturers. It will be your task to ensure customer satisfaction and to maintain our image as a professional partner with deep knowledge of wind turbine electrical control systems.

Responsibilities

• Build and maintain relations to the technical stakeholders at the customer.


• Main interface to and from customer on technical matters


• Managing the technical development of our projects, ensuring that projects are finalized in the highest quality and within the agreed time frame


• Secure strong technical support to Project manager and/or Global Key Account Managers


• Secure continuous optimizations and explore cost-out opportunities together with the customer


• Acquire more knowledge about the customers product portfolio and ways of working

• Provide direction and technical expertise in design, development, test and system interface.


• Make and follow up on project plans together with Project Manager and project team


• Participate in external tests and FAI’s with customer

Your profile

• Technical education, e.g. Marine or Electrical Engineer with minimum 5 years of experience


• Self-driven and motivated by the satisfying the customer


• Experience with electrical panel design for wind turbines


• Can handle pressed situations and many parallel tasks


• Can motivate and lead a multi-cultural project team


• Good communicator


• Striving for optimal solutions


• Business travel experience


• Good English skills – both oral and written.

We offer

At KK Wind Solutions, we are passionate about designing, producing and servicing innovative solutions that push the boundaries of wind power. We have done so for more than 35 years thanks to our more than 1000 highly skilled and dedicated employees. Our systems are used in more than 25.000 wind turbines around the world.

We employ the best talent to stay at the forefront of the renewables industry. We offer the opportunity to expand your skills in an informal, collaborative environment and to make a difference for a dynamic and established leader in greentech.

As a part of strengthening our customer focused organization you will regularly be working from our Shanghai office where you secure a strong technical relation to our key customers in the Asia area.

Location: Ikast, Denmark.
Traveling: Approximately 30 - 40 days a year mainly in Asia 

Application: 

If you have any questions, you are welcome to contact Manager - Technical Project Management, Kristian Frederiksen on  +4529447350. If the above matches your field of interest and your qualifications, please forward your application and resume as soon as possible. Interviews are held on an ongoing basis. 

 

KK Wind Solutions is a dedicated greentech company with more than 35 years of experience within electrical systems for wind turbines. Our solutions range from the development of state-of-the-art systems and lean manufacturing to distribution, installation and maintenance on site. Headquartered in Ikast, Denmark, we have approx. 800 employees at locations in Denmark, Poland, Germany, USA, Korea and China and a global service organization.

KK WIND SOLUTIONS A/SIkast2020-02-18T00:00:002020-03-31T00:00:00
330185106Projektleder - HerningRobot Til virksomhed i vækst søges en Projektleder til koordinering og ledelse af interne projekter indenfor blandt andet IT og økonomi. Virksomheden har stor fokus på, hvordan forretningen kan drives endnu mere hensigtsmæssigt end i dag, og dette fokus har medført mange interne projekter, som der er brug for din hjælp, erfaring og kompetencer til at bringe sikkert i land. Om jobbet Som Projektleder kommer du til at varetage projekter fra de første planlægningsmøder med forretningen og eventuelt eksterne samarbejdspartnere. Du bidrager til at få klarlagt projektrammerne herunder økonomi, ressourcer og tidsplan. Du bliver den person, der skal have det tværorganisatoriske overblik over de forskellige projekter, og sikrer dig, at der både kan holdes fokus på driften og udviklingsprojekterne. Du styrer effektivt alle faser i projektprocessen og inddrager relevante kolleger i det omfang, og på de tidspunkter, projekterne kræver det, og driften tillader det. Bliver der undervejs udfordringer med at holde projekterne indenfor de aftalte rammer, er det dig der sørger for at bringe dette på ledelsens dagsorden. Eksempler på projekter der ønskes gennemført: Udvikling af Business Intelligence Udvikling og optimering af virksomhedens ERP system (Aspect4) Optimering af arbejdsgange i økonomiafdelingen Beskrivelse af Transfer Pricing Digital fakturahåndtering Du bliver en del af en global virksomhed med kontorer i mange lande. Der er fokus på at skabe en god forretning med respekt for virksomhedens stærke værdisæt, som er styrende for tilgangen til både kunder og kollegaer. Du referer til den Administrerende Direktør. Om dig Du har solid erfaring med projektledelse og en alsidig værktøjskasse, hvor du ikke er bundet af en enkelt projektmodel, men kan manøvrere fleksibelt afhængig af behovet. Stillingen er nyoprettet, og du kommer derfor til at sætte dit præg på jobindhold og metoder. Du bliver en del af en driftsstærk organisation, og skal derfor kunne begå dig i projektlederrollen med den fornødne respekt for den kultur, du træder ind i. Du skal sætte handling bag projekterne, men ikke på bekostning af driften. Har du erfaring med at implementere projektkultur i en driftsorganisation, er det derfor en fordel. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Måske har du erfaring fra jobs i en økonomiafdeling og har fået kendskab til økonomiprocesserne med tilhørende IT-værktøjer. Det er vigtigt, du har generel flair for IT, og kendskab til Aspect4 er en stor fordel. Du behersker Excel på ekspertniveau. Du skal have gode kommunikations- og samarbejdsevner og skal kunne begå dig på engelsk på forretningsniveau. Du kommer til at arbejde med mange forskellige projekter på samme tid, og skal derfor kunne bevare overblikket, selvom der er travlt og pres på. Det er væsentligt, at du evner at arbejde selvstændigt, og er vant til selv at skulle træffe beslutninger. Virksomheden tilbyder Et selvstændigt og afvekslende job i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø. Virksomheden er værdibaseret med stor fokus på ansvarlighed. Du får gode muligheder for indflydelse i en flad organisation. Lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Dit arbejde vil primært være på kontoret i Herning. Ansøgning Send din ansøgning til PRO CO allerede i dag, via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.Til virksomhed i vækst søges en Projektleder til koordinering og ledelse af interne projekter indenfor blandt andet IT og økonomi. Virksomheden har stor fokus på, hvordan forretningen kan drives endnu mere hensigtsmæssigt end i dag, og dette fokus har medført mange interne projekter, som der er brug for din hjælp, erfaring og kompetencer til at bringe sikkert i land.

Om jobbet
Som Projektleder kommer du til at varetage projekter fra de første planlægningsmøder med forretningen og eventuelt eksterne samarbejdspartnere. Du bidrager til at få klarlagt projektrammerne herunder økonomi, ressourcer og tidsplan. Du bliver den person, der skal have det tværorganisatoriske overblik over de forskellige projekter, og sikrer dig, at der både kan holdes fokus på driften og udviklingsprojekterne. Du styrer effektivt alle faser i projektprocessen og inddrager relevante kolleger i det omfang, og på de tidspunkter, projekterne kræver det, og driften tillader det. Bliver der undervejs udfordringer med at holde projekterne indenfor de aftalte rammer, er det dig der sørger for at bringe dette på ledelsens dagsorden.

Eksempler på projekter der ønskes gennemført:

  • Udvikling af Business Intelligence
  • Udvikling og optimering af virksomhedens ERP system (Aspect4)
  • Optimering af arbejdsgange i økonomiafdelingen
  • Beskrivelse af Transfer Pricing
  • Digital fakturahåndtering


Du bliver en del af en global virksomhed med kontorer i mange lande. Der er fokus på at skabe en god forretning med respekt for virksomhedens stærke værdisæt, som er styrende for tilgangen til både kunder og kollegaer. Du referer til den Administrerende Direktør.

Om dig
Du har solid erfaring med projektledelse og en alsidig værktøjskasse, hvor du ikke er bundet af en enkelt projektmodel, men kan manøvrere fleksibelt afhængig af behovet. Stillingen er nyoprettet, og du kommer derfor til at sætte dit præg på jobindhold og metoder. Du bliver en del af en driftsstærk organisation, og skal derfor kunne begå dig i projektlederrollen med den fornødne respekt for den kultur, du træder ind i. Du skal sætte handling bag projekterne, men ikke på bekostning af driften. Har du erfaring med at implementere projektkultur i en driftsorganisation, er det derfor en fordel.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Måske har du erfaring fra jobs i en økonomiafdeling og har fået kendskab til økonomiprocesserne med tilhørende IT-værktøjer. Det er vigtigt, du har generel flair for IT, og kendskab til Aspect4 er en stor fordel. Du behersker Excel på ekspertniveau. Du skal have gode kommunikations- og samarbejdsevner og skal kunne begå dig på engelsk på forretningsniveau. Du kommer til at arbejde med mange forskellige projekter på samme tid, og skal derfor kunne bevare overblikket, selvom der er travlt og pres på. Det er væsentligt, at du evner at arbejde selvstændigt, og er vant til selv at skulle træffe beslutninger.

Virksomheden tilbyder
Et selvstændigt og afvekslende job i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø. Virksomheden er værdibaseret med stor fokus på ansvarlighed. Du får gode muligheder for indflydelse i en flad organisation. Lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Dit arbejde vil primært være på kontoret i Herning.

Ansøgning
Send din ansøgning til PRO&CO allerede i dag, via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningerne behandles løbende.

PRO&CO A/SIkast2020-02-19T00:00:002020-03-30T00:00:00
330185110Projektleder til højspændingsinstallationer - HerningRobot Vil du være med i alt fra tilbudgivning og frem til aflevering af installationsprojekter i entreprenør selskab? For vores kunde Vestjyske Net Service A S søger vi en projektleder som kan arbejde med installationsprojekter. Vestjyske Net Service A S er en specialiseret service- og entreprenørvirksomhed i højspændingsbranchen, der bygger på en lang håndværksmæssig tradition for projektering, etablering, vedligehold og tilsyn med højspændingsanlæg. Virksomheden beskæftiger ca. 70 medarbejdere fordelt på afdelingerne i Esbjerg og Herning. Med mere end 40 års erfaring hviler Vestjyske Net Service A S på et solidt økonomisk og fagligt fundament. Virksomhedens afsæt i medarbejdernes viden, kompetencer og kvalitetsbevidsthed, er dermed et godt udgangspunkt for at opnå kommerciel succes som serviceleverandør i et stadigt mere konkurrencepræget marked, hvor der stilles høje krav til kompetencer og processer. Med stærkt kommercielt fokus er selskabet i en rivende udvikling og har bl.a. som led i den forsatte professionalisering modernisering, igangsat udvikling af et fornyet kvalitetsledelses- og arbejdsmiljøsystem. Jobbet er med reference til lederen af projekt afdelingen. Afdelingen med 12 ansatte består af ingeniører, installatører og elektrikere. Arbejdsopgaverne er: Tilbudsgivning og forhandling Projektledelse fra projektering og design over konstruktion til aflevering Kalkulations- og opfølgningsopgaver samt rådgivning og aflevering Daglig sparring med kunder og kollegaer Faglige kvalifikationer: Uddannelse som ingeniør, installatør eller anden relevant uddannelse Erfaring med projektledelse foretrækkes Erfaring med kontrakt håndtering foretrækkes Gerne erfaring fra tilsvarende job Kan formulere dig på skrift Personlige kvalifikationer: Du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge Du kan kommunikere på alle niveauer i både en organisation og i projekter Du har fra tidligere jobs gode erfaringer med at skabe stabile levarancer med høj kvalitet og samtidig samarbejde med mange eksterne parter i projekterne Du har fokus på udviking af projektteams Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen telefon 45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet læs mere på nettet under Vestjyske Net Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

 

Vil du være med i alt fra tilbudgivning og frem til aflevering af installationsprojekter i entreprenør selskab?

 

For vores kunde Vestjyske Net Service A/S søger vi en projektleder som kan arbejde med installationsprojekter. Vestjyske Net Service A/S er en specialiseret service- og entreprenørvirksomhed i højspændingsbranchen, der bygger på en lang håndværksmæssig tradition for projektering, etablering, vedligehold og tilsyn med højspændingsanlæg. Virksomheden beskæftiger ca. 70 medarbejdere fordelt på afdelingerne i Esbjerg og Herning. Med mere end 40 års erfaring hviler Vestjyske Net Service A/S på et solidt økonomisk og fagligt fundament. Virksomhedens afsæt i medarbejdernes viden, kompetencer og kvalitetsbevidsthed, er dermed et godt udgangspunkt for at opnå kommerciel succes som serviceleverandør i et stadigt mere konkurrencepræget marked, hvor der stilles høje krav til kompetencer og processer. Med stærkt kommercielt fokus er selskabet i en rivende udvikling og har bl.a. som led i den forsatte professionalisering modernisering, igangsat udvikling af et fornyet kvalitetsledelses- og arbejdsmiljøsystem. Jobbet er med reference til lederen af projekt afdelingen. Afdelingen med 12 ansatte består af ingeniører, installatører og elektrikere.

Arbejdsopgaverne er:

  • Tilbudsgivning og forhandling
  • Projektledelse fra projektering og design over konstruktion til aflevering
  • Kalkulations- og opfølgningsopgaver samt rådgivning og aflevering
  • Daglig sparring med kunder og kollegaer

 

 

Faglige kvalifikationer:

  • Uddannelse som ingeniør, installatør eller anden relevant uddannelse
  • Erfaring med projektledelse foretrækkes
  • Erfaring med kontrakt håndtering foretrækkes
  • Gerne erfaring fra tilsvarende job
  • Kan formulere dig på skrift

 


Personlige kvalifikationer:

  • Du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført
  • Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge
  • Du kan kommunikere på alle niveauer i både en organisation og i projekter
  • Du har fra tidligere jobs gode erfaringer med at skabe stabile levarancer med høj kvalitet og samtidig samarbejde med mange eksterne parter i projekterne
  • Du har fokus på udviking af projektteams

 

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet – læs mere på nettet under Vestjyske Net

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

JP KRISTENSEN ApSHerning2020-02-19T00:00:002020-03-31T00:00:00
330185281Er du erfaren Projektleder?Robot Er du erfaren Projektleder Vi søger snarest muligt en kvalitetsbevidst projektleder til vores afdeling for nybygninger Hvide Sande Shipyard, Steel and Service har igennem mange år bygget og serviceret skibe. Det er en del af vores strategi at følge den nyeste, teknologiske udvikling. Senest har vi i december 2019 underskrevet kontrakt med Molslinjen på byggeri af en elektrisk færge til ruten mellem Esbjerg og Fanø. Vi beskæftiger i alt ca. 180 medarbejdere, hvoraf 40 er funktionærer. På værftet arbejder 40 produktionsmedarbejdere, fordelt på både ufaglærte, skibstømrere bådebyggere, skibsmontører, klejnsmede og lærlinge. Du vil blive en del af et lille team af projektledere og formænd, der sikkert leder projekterne henimod et af vores fornemste mål, nemlig MEGET tilfredse kunder - samtidig med at du har fokus på sikkerhed i produktionen. Opgaven er projektledelse - overordnet og detaljeret - i vores nybygningsafdeling, herunder: Kalkulation, tegning, projektering og tilbudsafgivning kontraktforhandling Udarbejdelse af arbejdspakker til produktionen Indkøb af komponenter Tidsplaner Overdragelse af opgaver til og løbende dialog med produktionen Styring af underleverandører Økonomistyring for egne projekter Dialog med kunde og myndigheder under projektgennemførelse Håndtering af egne projekter i garantiperioden Vi forventer at du: Er maskinmester eller har en anden uddannelse kombineret med relevant erfaring Er indstillet på at yde stor fleksibilitet og evner at holde overblik over de mange forskelligartede opgaver, som skal løses i løbet af din travle og uforudsigelige hverdag Er indstillet på en vis rejseaktivitet (ca. 20 dage om året) Kan bruge Office-pakken og evt. AutoCAD Som person er du selvstændig. Du skal være i stand til at tage ejerskab på opgaverne og være opsøgende i din problemløsning, da det er dit ansvar at få deadlines og kvalitet til at gå op i en højere enhed. Med andre ord, dine samarbejdsevner er i top og du går ikke på kompromis. Send din ansøgning i dag Vi afholder løbende samtaler, men venter gerne på den rigtige kollega. Ansøgninger modtages kun via linket nedenfor. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af teknisk afdeling, nybygninger: Jeppe Hoff, enten på mail jhp@hvsa.dk eller på tlf. 6120 7611. Hvide Sande Shipyard, Steel Service arbejder aktivt på at skabe tryghed for medarbejdere, kunder og det omgivende samfund. Dette afspejles også i virksomhedens mål, som vi bl.a. lader os måle på i vore årlige trivsels- og kundeundersøgelser: Vi skal drive en troværdig virksomhed Vi skal sikre MEGET tilfredse kunder Vi skal sikre MEGET tilfredse medarbejdere Vi skal vækste 5 på bundlinjen Det skal være sjovt at arbejde på HVSA Du kan læse mere om firmaets samlede aktiviteter på hjemmesiden www.hvsa.dk Søg nu

Er du erfaren Projektleder

Vi søger snarest muligt en kvalitetsbevidst projektleder til vores afdeling for nybygninger

Hvide Sande Shipyard, Steel and Service har igennem mange år bygget og serviceret skibe. Det er en del af vores strategi at følge den nyeste, teknologiske udvikling. Senest har vi i december 2019 underskrevet kontrakt med Molslinjen på byggeri af en elektrisk færge til ruten mellem Esbjerg og Fanø.

Vi beskæftiger i alt ca. 180 medarbejdere, hvoraf 40 er funktionærer. På værftet arbejder 40 produktionsmedarbejdere, fordelt på både ufaglærte, skibstømrere/bådebyggere, skibsmontører, klejnsmede og lærlinge.

Du vil blive en del af et lille team af projektledere og formænd, der sikkert leder projekterne henimod et af vores fornemste mål, nemlig MEGET tilfredse kunder - samtidig med at du har fokus på sikkerhed i produktionen.

Opgaven er projektledelse - overordnet og detaljeret - i vores nybygningsafdeling, herunder:

  • Kalkulation, tegning, projektering og tilbudsafgivning/kontraktforhandling
  • Udarbejdelse af arbejdspakker til produktionen
  • Indkøb af komponenter
  • Tidsplaner
  • Overdragelse af opgaver til og løbende dialog med produktionen
  • Styring af underleverandører
  • Økonomistyring for egne projekter
  • Dialog med kunde og myndigheder under projektgennemførelse
  • Håndtering af egne projekter i garantiperioden

Vi forventer at du:

  • Er maskinmester eller har en anden uddannelse kombineret med relevant erfaring
  • Er indstillet på at yde stor fleksibilitet og evner at holde overblik over de mange forskelligartede opgaver, som skal løses i løbet af din travle og uforudsigelige hverdag
  • Er indstillet på en vis rejseaktivitet (ca. 20 dage om året)
  • Kan bruge Office-pakken og evt. AutoCAD

Som person er du selvstændig. Du skal være i stand til at tage ejerskab på opgaverne og være opsøgende i din problemløsning, da det er dit ansvar at få deadlines og kvalitet til at gå op i en højere enhed. Med andre ord, dine samarbejdsevner er i top og du går ikke på kompromis.

Send din ansøgning i dag

Vi afholder løbende samtaler, men venter gerne på den rigtige kollega. Ansøgninger modtages kun via linket nedenfor.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af teknisk afdeling, nybygninger: Jeppe Hoff, enten på mail jhp@hvsa.dk eller på tlf. 6120 7611.


Hvide Sande Shipyard, Steel & Service arbejder aktivt på at skabe tryghed for medarbejdere, kunder og det omgivende samfund. Dette afspejles også i virksomhedens mål, som vi bl.a. lader os måle på i vore årlige trivsels- og kundeundersøgelser:

  • Vi skal drive en troværdig virksomhed
  • Vi skal sikre MEGET tilfredse kunder
  • Vi skal sikre MEGET tilfredse medarbejdere
  • Vi skal vækste 5% på bundlinjen
  • Det skal være sjovt at arbejde på HVSA

 Du kan læse mere om firmaets samlede aktiviteter på hjemmesiden www.hvsa.dk


Søg nu


Hvide Sande Shipyard Steel & ServiceHvide Sande2020-02-19T00:00:002020-03-01T00:00:00
330185340Er du erfaren Projektleder?Robot Vi søger Projektleder til Design- og udviklingsteamet i stålafdelingen Har du erfaring med design, udvikling og projektledelse og har du en baggrund inden for industrien. Kunne du tænke dig en stilling, hvor du selv kan sætte et stort præg på din hverdag? I denne stilling får du en hverdag med mange faglige udfordringer og mulighed for at udvikle dine kompetencer i en international virksomhed. Hvide Sande Shipyard, Steel and Service har igennem mange år bygget og serviceret skibe og produceret avancerede stål- og aluminiumskonstruktioner. Vi producerer løsninger til mange store virksomheder i mange forskellige brancher, og vi har travlt, derfor ønsker vi at udvide vores stab af dygtige projektledere. Du har ansvaret for et projekt igennem hele forløbet Som vores nye projektleder indenfor design og udvikling refererer du til lederen af design og udviklingsafdelingen, og du får en bred jobfunktion, hvor du har ansvaret for både design og udvikling, salg, kalkulation, tilbudsgivning, og i nogle tilfælde gennemførelse af projektet, dokumentation, samt fakturering og afslutning af projektet. Du designer og udvikler Du udarbejder kalkulationer og tilbud Du sikrer dokumentation, herunder CE-mærkning Du laver i nogle tilfælde selv projektledelsen i et tæt samarbejde med vores produktionschef Du fakturerer og afslutter projekterne Bliv fagligt udfordret I travle perioder fylder nogle opgaver mere end andre, men i denne stilling får du et element af det hele. Du tilrettelægger selv din dag, i tæt samarbejde med den daglige leder og dine teamkollegaer, ud fra de opgaver du har. Det er en stilling, hvor du bliver fagligt udfordret, og du kan ikke undgå at udvikle dig på alle fronter. Derudover bliver du en del af et godt fagligt miljø med gode kollegaer og gode forhold. Relevant erfaring uddannelse Du har gerne en teknisk uddannelse og har: Erfaring med tegningslæsning, samt evt. 3D tegning i Solid Works Erfaring med projektledelse Erfaring med CE-mærkning og teknisk dokumentation Erfaring med EN 1090, samt tilhørende dokumentation Kendskab til design standarder Erfaring med brugen af Office pakken Gerne kendskab til Safexpert Gerne kendskab til Dynamic Nav Gerne kendskab til D4 Som person er du selvstændig, og du skal være i stand til at tage ejerskab på opgaverne, da du skal få deadlines og kvalitet til at gå op i en højere enhed. Af samme årsag er dine samarbejdsevner i top og du kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Du er loyal over for standarderne og går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Lyder det som noget for dig? Vi holder samtaler løbende og forventer stillingen besat snarest, men venter dog gerne på den rette ansøger. Ansøg via vores hjemmeside https: hvsa.dk career vacant-jobs Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Halkjær enten på mail thk@hvsa.dk eller på telefon 5140 0511 Søg nu

Vi søger Projektleder til Design- og udviklingsteamet i stålafdelingen

Har du erfaring med design, udvikling og projektledelse og har du en baggrund inden for industrien. Kunne du tænke dig en stilling, hvor du selv kan sætte et stort præg på din hverdag? 
I denne stilling får du en hverdag med mange faglige udfordringer og mulighed for at udvikle dine kompetencer i en international virksomhed.

Hvide Sande Shipyard, Steel and Service har igennem mange år bygget og serviceret skibe og produceret avancerede stål- og aluminiumskonstruktioner. Vi producerer løsninger til mange store virksomheder i mange forskellige brancher, og vi har travlt, derfor ønsker vi at udvide vores stab af dygtige projektledere.

Du har ansvaret for et projekt igennem hele forløbet
Som vores nye projektleder indenfor design og udvikling refererer du til lederen af design og udviklingsafdelingen, og du får en bred jobfunktion, hvor du har ansvaret for både design og udvikling, salg, kalkulation, tilbudsgivning, og i nogle tilfælde gennemførelse af projektet, dokumentation, samt fakturering og afslutning af projektet.

Du designer og udvikler

Du udarbejder kalkulationer og tilbud

Du sikrer dokumentation, herunder CE-mærkning

Du laver i nogle tilfælde selv projektledelsen i et tæt samarbejde med vores produktionschef

Du fakturerer og afslutter projekterne

Bliv fagligt udfordret
I travle perioder fylder nogle opgaver mere end andre, men i denne stilling får du et element af det hele. Du tilrettelægger selv din dag, i tæt samarbejde med den daglige leder og dine teamkollegaer, ud fra de opgaver du har. Det er en stilling, hvor du bliver fagligt udfordret, og du kan ikke undgå at udvikle dig på alle fronter. Derudover bliver du en del af et godt fagligt miljø med gode kollegaer og gode forhold.

Relevant erfaring/uddannelse
Du har gerne en teknisk uddannelse og har:

  • Erfaring med tegningslæsning, samt evt. 3D tegning i Solid Works
  • Erfaring med projektledelse
  • Erfaring med CE-mærkning og teknisk dokumentation
  • Erfaring med EN 1090, samt tilhørende dokumentation
  • Kendskab til design standarder
  • Erfaring med brugen af Office pakken
  • Gerne kendskab til Safexpert
  • Gerne kendskab til Dynamic Nav
  • Gerne kendskab til D4

Som person er du selvstændig, og du skal være i stand til at tage ejerskab på opgaverne, da du skal få deadlines og kvalitet til at gå op i en højere enhed. Af samme årsag er dine samarbejdsevner i top og du kan holde hovedet koldt i pressede situationer. Du er loyal over for standarderne og går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde.

Lyder det som noget for dig?

Vi holder samtaler løbende og forventer stillingen besat snarest, men venter dog gerne på den rette ansøger.

Ansøg via vores hjemmeside https://hvsa.dk/career/vacant-jobs/

 Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Halkjær enten på mail thk@hvsa.dk eller på telefon 5140 0511


Søg nu


Hvide Sande Shipyard Steel & ServiceHvide Sande2020-02-19T00:00:002020-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Technical Project Lead

KK WIND SOLUTIONS A/S

Ikast
We are looking for an ambitious Technical Project Lead to join our team with 6 other Technical Project Leads placed in Denmark and Poland. As a Technical Project Lead you ll be working in multi-cultural project teams with colleagues from Denmark, Ge...
Indrykket:18. februar 2020

Projektleder - Herning

PRO&CO A/S

Ikast
Til virksomhed i vækst søges en Projektleder til koordinering og ledelse af interne projekter indenfor blandt andet IT og økonomi. Virksomheden har stor fokus på, hvordan forretningen kan drives endnu mere hensigtsmæssigt end i dag, og dette fokus h...
Indrykket:19. februar 2020

Projektleder til højspændingsinstallationer - Herning

JP KRISTENSEN ApS

Herning
Vil du være med i alt fra tilbudgivning og frem til aflevering af installationsprojekter i entreprenør selskab? For vores kunde Vestjyske Net Service A S søger vi en projektleder som kan arbejde med installationsprojekter. Vestjyske Net Service A S ...
Indrykket:19. februar 2020

Er du erfaren Projektleder?

Hvide Sande Shipyard Steel & Service

Hvide Sande
Er du erfaren Projektleder Vi søger snarest muligt en kvalitetsbevidst projektleder til vores afdeling for nybygninger Hvide Sande Shipyard, Steel and Service har igennem mange år bygget og serviceret skibe. Det er en del af vores strategi at følge ...
Indrykket:19. februar 2020

Er du erfaren Projektleder?

Hvide Sande Shipyard Steel & Service

Hvide Sande
Vi søger Projektleder til Design- og udviklingsteamet i stålafdelingen Har du erfaring med design, udvikling og projektledelse og har du en baggrund inden for industrien. Kunne du tænke dig en stilling, hvor du selv kan sætte et stort præg på din hv...
Indrykket:19. februar 2020