Provstisekretær m/k for Greve-Solrød provsti

Provstisekretær for Greve-Solrød 

Stillingen som provstisekretær for Greve-Solrød Provsti er ledig til besættelse 1. juni 2018 eller snarest derefter. 

Ansættelseskvote: 86%, dvs. i gennemsnit 32 timer om ugen, fordelt på 5 hverdage samt en række aftenmøder hen over året. Der kan evt. efter forhandling eller med tiden blive tale om en højere ansættelseskvote.

Arbejdssted: Provstikontoret, Hundige kirke, Eriksmindevej 20, 2670 Greve 

Faglige kompetencer: 

Du er kontoruddannet eller har tilsvarende uddannelse, det forventes at du er regnskabskyndig og i stand til at arbejde selvstændigt. 

Arbejdsopgaver:

  • sekretærvirksomhed for provst og provstiudvalg, herunder forberedelse af dagsorden til de månedlige møder og deltagelse i møderne
  • administration af ind- og udgående post, herunder elektronisk journalisering og arkivering i Kirkeministeriets ESDH-system
  • regnskab, budget og bogføring for provstiudvalgskassen herunder budgetlægning og udarbejdelse af årsregnskab, kasserervirksomhed for provstiudvalget
  • indsamling og registrering via det elektroniske dataarkiv af menighedsrådenes budgetter og forberedelse af provstiudvalgets behandling af disse
  • sagsforberedelse, mødereferater og opfølgning i forbindelse med provstiudvalgsmøder
  • fraværsregnskab for provstiets præster i Kirkeministeriets elektroniske fraværsregistreringssystem
  • hertil kommer ad hoc opgaver, også af praktisk art 

Provstisekretæren skal

  • kunne arbejde selvstændigt, systematisk, ordentligt og med præcision
  • have gode kundskaber i skriftligt dansk
  • være en sikker og erfaren superbruger i Microsoft office programmerne
  • være villig til at lære at bruge de kirkelige løn-, regnskabs- og budgetsystemer
  • have godt kendskab til regnskabsprincipper
  • være i stand til at tage mødereferater og føre korrespondance
  • være venlig og myndig, fleksibel og stabil, have ro, overblik og et godt humør
  • være vant til at yde service telefonisk, pr. mail og ved personlige henvendelser til kontoret og kunne dokumentere gode samarbejdsevner 

- et vist kendskab til Folkekirken og dens forhold kan være en fordel 

Greve-Solrød Provsti tilbyder

  • et interessant arbejde i et offentligt administrativt system, der er under stadig og hastig forandring
  • obligatorisk uddannelsesforløb og løbende efteruddannelse
  • selvstændigt arbejde med særlige ansvarsområder
  • fleksibel arbejdstid
  • et godt netværk af provstisekretærer i og uden for Roskilde stift 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Der forventes en indplacering i løngruppe 3, sats 1. Årslønnen udgør kr. 316.490 pr. 1.december 2017 ved fuld tid. Der kan blive mulighed for at forhandle tillæg efter særlige kvalifikationer. Der er tre måneders prøvetid.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

KONTORASSISTENT - AALBORG

Kemp & Lauritzen

Albertslund
Serviceminded og detaljeorienteret kontorassistent søges til vores kontor i Aalborg Med reference til afdelingschefen for Petrokemi og Industri skal du være med til at opretholde de administrative rutiner inden for projektrelateret logistik, planlæg...
Indrykket:28. marts 2018
Udløbsdato:27. april 2018

Søger du nye udfordringer med en bred vifte af opgaver?

OSTERKRÜGER ELECTRIC A/S

Albertslund
Osterkruger Electric A S søger pt. en stilling på 30 timer som kontorassistent i en elektriker virksomhed i Ballerup. Du skal være klar på bliver udfordret og få nye færdigheder. Jobbet: Lønudbetaling til vores ansatte Daglig bogføring og afstemning...
Indrykket:11. april 2018
Udløbsdato:6. juni 2018

Administrativ medarbejder/barselsvikariat - mulighed for fast job

HANDICAPFORMIDLINGEN ApS

Ringsted
Administrativ medarbejder barselsvikariat Handicapformidlingen ApS, Hvalsø Handicapformidlingen er en privatejet virksomhed, som administrerer og varetager Administations og BPA ordninger landet over. Vi bestræber os på, at sikre en mere smidig hver...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Lejre Kommune søger erfaren administrativ medarbejder der er skarp på overblik og struktur i analyse og udvikling

Center for Velfærd og Omsorg - CVO

Ringsted
Har du erfaringen til at arbejde med hele palletten af administrative opgaver? Vil du være en del af en unik afdeling, der bidrager til at der arbejdes målrettet med sundhed? Og kunne du tænke dig en hverdag med gode kollegaer i en afdeling der får ...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:7. maj 2018