Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PTA-assistent til Group VH, Esbjerg

Vi søger en motiveret kollega med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af typeskilte
  • Produktionsplanlægning
  • Sikkerhedsopgaver
  • ISO Vedligeholdelse

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen


Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "PTA assistent" i emnefeltet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329937297Phoenix-ae22342412019-01-07T00:00:00PTA-assistent til Group VH, Esbjerg

Vi søger en motiveret kollega med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere.

Arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af typeskilte
  • Produktionsplanlægning
  • Sikkerhedsopgaver
  • ISO Vedligeholdelse

Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer:

  • Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik
  • Behersker engelsk og tysk i skrift og tale
  • Fornemmelse for godt købmandsskab
  • Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav
  • Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen


Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring.

Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret.
Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver.
Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling.

Ansøgningfrist er 28. februar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann (+45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing (+45 20 29 30 77).

Sådan ansøger du

Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os
en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk – mærket "PTA assistent" i emnefeltet.

2019-03-01T00:50:32.497 Vi søger en motiveret kollega med interesse for at servicere og vejlede vore kunder over alt i verden. GroupVH er i dag en faglig stærk organisation med kompetente og engagerede kollegaere, så der er garanti for samarbejde og sparring for vore nye kollegaere. Arbejdsopgaver: Udarbejdelse af typeskilte Produktionsplanlægning Sikkerhedsopgaver ISO Vedligeholdelse Vi ønsker, at vore nye kollega besidder følgende profesionelle kompetencer: Teknisk- eller håndværksmæssig uddannelse med solidt kendskab til mekanik Behersker engelsk og tysk i skrift og tale Fornemmelse for godt købmandsskab Kendskab til XAL ERP og Office pakken vil være en fordel, men ikke et krav Gerne erfaring fra reparation- eller reservedelsbranchen Group VH er en virksomhed med fokus på udvikling af både virksomhed, såvel som medarbejdere. Derfor skal du ikke tøve med at søge, hvis du netop har afsluttet en videregående uddannelse inden for mekanik og brændende ønsker en karriere inden for vores felt. Der bliver sørget for, en grundig oplæring. Den ideelle kandidat er imødekommende, fleksibel og samarbejdsorienteret. Du arbejder struktureret og er ikke bange for at kaste dig ud i nye opgaver. Samtidig sætter du en ære i at have styr på tingene og udføre dine arbejdsopgaver med præcision. Du er teamplayer, en god kollega, har et positivt livssyn, godt humør og en lyst til at engagere dig i virksomhedens fremtid og udvikling. Ansøgningfrist er 28. februar 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte virksomhedens Salgsdirektør, Tonny Gjettermann ( 45 30 82 94 77) eller Produktiondirektør, Johnny Jessing ( 45 20 29 30 77). Sådan ansøger du Kan du se dig selv i ovennævnte stilling og finder du jobbet interessant, så send os en motiveret ansøgning og CV til: job@vh.dk mærket PTA assistent i emnefeltet.11Jobnetae223424100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:000000http://groupvh.com/Jobs/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3429505GroupVH A/S11Glarmestervej 56710Esbjerg VDKDanmark0
tg@vh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent689138JobNet492645149264511000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae223424https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae223424https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae223424&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ae223424&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgEr du struktureret? Hos GroupVH A/S søger vi en dygtig Kontorassistent, der udviser selvstændighed.12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration359987100Tonnytg@vh.dkDKDanmarkDKDanmark329986816Freiberg Gruppen søger regnskabsmedarbejder/kontorassistent med flair for tyskRobot En af vores gode kolleger har fået nye udfordringer, og vi søger derfor en regnskabsmedarbejder kontorassistent til vores administration. Du bliver en del af et team med en bogholder og en kontorassistent, der betjener to afdelinger entreprenør og grusgrave samt direktion. Jobbet: Du kan se frem til en travl og spændende hverdag, med en bred kontaktflade og opgaver, der bl.a. omfatter: Kreditorer fakturahåndtering (i SignFlow), kontering, bogføring og betaling i C5 Debitorer fakturering og betalingsregistrering Kontrakter til og oprettelse af medarbejdere Løn til 14-dags lønnede i samarbejde med bogholder Disponering af arbejdstøj og personlige værnemidler Tankkort og brændstofregnskab Receptionsbetjening GDPR Den succesfulde regnskabsmedarbejder kontorassistent Har en relevant uddannelse og erfaring med lignende opgaver. Du trives i en organisation med en flad struktur og hurtige beslutningsgange. Da vi har kunder og kolleger i Tyskland, vil tysk minimum på samtale-niveau være et krav. Erfaring fra bygge og anlæg er en fordel, men ikke et krav. Desuden bør du besidde: God forretningsforståelse Et positivt sind En tålmodig, men bestemt sjæl Parathed til en ekstra indsats, når deadline kræver det Vi tilbyder: Et spændende job i en økonomisk sund virksomhed Gode muligheder for at præge egen hverdag Løn efter kvalifikationer plus pension, sundheds- og frokostordning En god arbejdsplads med fokus på trivsel og efteruddannelse Interesseret? Så send din ansøgning med CV til mo@freiberg.as så snart som muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte udviklingsleder Morten Overgaard på ovenstående email eller telefon 42 25 06 36. Freiberg Gruppen i Tønder blev grundlagt i 1981 og udfører opgaver indenfor jord, kloak, beton, belægning og anlæg i hoved- og fagentreprise. Desuden leverer vi grusmaterialer fra egne grave.

En af vores gode kolleger har fået nye udfordringer, og vi søger derfor en regnskabsmedarbejder/ kontorassistent til vores administration. Du bliver en del af et team med en bogholder og en kontorassistent, der betjener to afdelinger – entreprenør og grusgrave – samt direktion.

Jobbet: Du kan se frem til en travl og spændende hverdag, med en bred kontaktflade og opgaver, der bl.a. omfatter:

  • Kreditorer – fakturahåndtering (i SignFlow), kontering, bogføring og betaling i C5
  • Debitorer – fakturering og betalingsregistrering
  • Kontrakter til og oprettelse af medarbejdere
  • Løn til 14-dags lønnede i samarbejde med bogholder
  • Disponering af arbejdstøj og personlige værnemidler
  • Tankkort og brændstofregnskab
  • Receptionsbetjening
  • GDPR

Den succesfulde regnskabsmedarbejder/kontorassistent

Har en relevant uddannelse og erfaring med lignende opgaver. Du trives i en organisation med en flad struktur og hurtige beslutningsgange. Da vi har kunder og kolleger i Tyskland, vil tysk minimum på samtale-niveau være et krav. Erfaring fra bygge og anlæg er en fordel, men ikke et krav.

Desuden bør du besidde:

  • God forretningsforståelse
  • Et positivt sind
  • En tålmodig, men bestemt sjæl
  • Parathed til en ekstra indsats, når deadline kræver det

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i en økonomisk sund virksomhed
  • Gode muligheder for at præge egen hverdag
  • Løn efter kvalifikationer plus pension, sundheds- og frokostordning
  • En god arbejdsplads med fokus på trivsel og efteruddannelse


Interesseret?

Så send din ansøgning med CV til mo@freiberg.as så snart som muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte udviklingsleder Morten Overgaard på ovenstående email eller telefon 42 25 06 36.

 

Freiberg Gruppen i Tønder blev grundlagt i 1981 og udfører opgaver indenfor jord, kloak, beton, belægning og anlæg i hoved- og fagentreprise. Desuden leverer vi grusmaterialer fra egne grave. 

FREIBERG Entreprenør A/STønder2019-03-29T00:00:002019-04-26T00:00:00
330001745Sekretær til Naturstyrelsen BlåvandshukRobot Naturstyrelsen søger snarest muligt en sekretær til regnskab og sekretariatsbetjening af Schweiss-registret. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Opgaver og organisering Du får en varieret hverdag med en bred vifte af administrative opgaver, hvor opgaverne vil falde i to grupper suppleret med ad hoc opgaver. Regnskabsdelen, der er hovedopgaven, består i varetagelse af Naturstyrelsen Blåvandshuks finans- og kreditorbogholderi som er en selvstændig funktion. Dertil kommer opgaver indenfor debitor- og projektregnskab. Opgaven løses i tæt samarbejde med kolleger på enheden og på hovedkontoret i Randbøl samt naturligvis vores kunder og leverandører. Regnskabsdelen vedrører ikke opgaven med drift af Schweiss-sekretariatet. Sekretærfunktionen i Schweiss-sekretariatet består bl.a. i skriftlig og mundtlig kommunikation med Schweiss-registrets frivillige hundeførere, forsendelse og lagerhold af udstyr, assistance ved planlægning af møder og kurser, kørsels- og udlægsafregning samt løbende ad hoc opgaver. Opgaverne løses i samarbejde med den daglige leder af Sekretariatet. Den lokale skovrider er chef for Sekretariatet. Du skal ligeledes indgå i den daglige drift af Naturstyrelsen Blåvandshuk, hvilket bl.a. indebærer assistance til kolleger, kundebetjening samt forskellige serviceopgaver på kontoret. Din profil Du har en kontorfaglig uddannelse med mindst 5 års relevant erfaring Du har praktisk erfaring og solid viden om regnskab meget gerne i Navision Stat Du er rutineret bruger af Office-pakken og alment IT-kundskab på mindst brugerniveau Du har et udpræget servicegen og en positiv indstilling Du arbejder systematisk, målrettet og effektivt med løsningen af de daglige opgaver Du er detaljeorienteret og ansvarsfuld Du er loyal og stærk på det samarbejdsmæssige felt Erfaring med offentlig forvaltning og administration vil være en fordel, men ikke et krav Vi tilbyder Et godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, en uhøjtidelig omgangstone og rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Derudover tilbyder vi kaffe- og frugtordning. Om os Naturstyrelsen Blåvandshuk er en af de 16 forvaltningsenheder, der sammen med det centrale kontor i Randbøl udgør Naturstyrelsen. Vi har til huse i Ål plantage, tæt på Oksbøl. Enheden arbejder primært med skovdrift, naturpleje og naturgenopretning for at sikre et rigt og varieret natur- og dyreliv. Særligt for Naturstyrelsen Blåvandshuk er de store, kystnære klitheder og nogle af landets største, sammenhængende enge såsom Skallingen, Tipperne og Skjern Enge. Vi arbejder med at skabe gode muligheder for naturoplevelser og friluftstilbud til borgere og turister. Desuden varetager enheden jagtforvaltningen for et område dækkende fra Fanø til Skive. Løn og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner. Tjenestested er Naturstyrelsen Blåvandshuk, Ålholtvej 1, 6840 Oksbøl. Stillingen er på 37 timer ugentligt inklusiv frokostpause. Yderligere oplysninger Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte skovrider Ulrik Lorenzen på tlf. 21 41 86 46 eller sekretær Mariane Baun Nielsen på tlf. 72 54 35 36. Sådan søger du stillingen Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest fredag den 10. maj 2019. Miljø- og Fødevareministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge. Naturstyrelsen forvalter Miljø- og Fødevareministeriets cirka 200.000 hektar skove og naturarealer, så der skabes størst mulig værdi for samfundet i form af gode rammer for friluftslivet, beskyttelse af naturen og effektiv drift af styrelsens skove og andre naturarealer. Naturstyrelsen gennemfører praktiske opgaver inden for jagt- og vildtforvaltning og konkrete friluftslivs- og naturprojekter - ofte i samarbejde med andre myndigheder, organisationer og frivillige. Kystdirektoratet er en del af Naturstyrelsen og varetager drifts- og myndighedsopgaver inden for kystbeskyttelse, maritim infrastruktur, klitfredning, strandbeskyttelse og varetagelse af statens højhedsret over søterritoriet. Vi befinder os på 19 enheder fordelt i hele landet - vi sikrer solid forankring med fokus på lokale ønsker og behov.Naturstyrelsen søger snarest muligt en sekretær til regnskab og sekretariatsbetjening af Schweiss-registret. Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Opgaver og organisering
Du får en varieret hverdag med en bred vifte af administrative opgaver, hvor opgaverne vil falde i to grupper suppleret med ad hoc opgaver.

Regnskabsdelen, der er hovedopgaven, består i varetagelse af Naturstyrelsen Blåvandshuks finans- og kreditorbogholderi som er en selvstændig funktion. Dertil kommer opgaver indenfor debitor- og projektregnskab. Opgaven løses i tæt samarbejde med kolleger på enheden og på hovedkontoret i Randbøl samt naturligvis vores kunder og leverandører. Regnskabsdelen vedrører ikke opgaven med drift af Schweiss-sekretariatet.

Sekretærfunktionen i Schweiss-sekretariatet består bl.a. i skriftlig og mundtlig kommunikation med Schweiss-registrets frivillige hundeførere, forsendelse og lagerhold af udstyr, assistance ved planlægning af møder og kurser, kørsels- og udlægsafregning samt løbende ad hoc opgaver. Opgaverne løses i samarbejde med den daglige leder af Sekretariatet. Den lokale skovrider er chef for Sekretariatet.
Du skal ligeledes indgå i den daglige drift af Naturstyrelsen Blåvandshuk, hvilket bl.a. indebærer assistance til kolleger, kundebetjening samt forskellige serviceopgaver på kontoret.

Din profil
  • Du har en kontorfaglig uddannelse med mindst 5 års relevant erfaring
  • Du har praktisk erfaring og solid viden om regnskab – meget gerne i Navision Stat
  • Du er rutineret bruger af Office-pakken og alment IT-kundskab på mindst brugerniveau
  • Du har et udpræget servicegen og en positiv indstilling
  • Du arbejder systematisk, målrettet og effektivt med løsningen af de daglige opgaver
  • Du er detaljeorienteret og ansvarsfuld
  • Du er loyal og stærk på det samarbejdsmæssige felt
  • Erfaring med offentlig forvaltning og administration vil være en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder
Et godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, en uhøjtidelig omgangstone og rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Derudover tilbyder vi kaffe- og frugtordning.

Om os
Naturstyrelsen Blåvandshuk er en af de 16 forvaltningsenheder, der sammen med det centrale kontor i Randbøl udgør Naturstyrelsen. Vi har til huse i Ål plantage, tæt på Oksbøl.
Enheden arbejder primært med skovdrift, naturpleje og naturgenopretning for at sikre et rigt og varieret natur- og dyreliv. Særligt for Naturstyrelsen Blåvandshuk er de store, kystnære klitheder og nogle af landets største, sammenhængende enge såsom Skallingen, Tipperne og Skjern Enge. Vi arbejder med at skabe gode muligheder for naturoplevelser og friluftstilbud til borgere og turister. Desuden varetager enheden jagtforvaltningen for et område dækkende fra Fanø til Skive.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område samt tilhørende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK).

Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner.

Tjenestested er Naturstyrelsen Blåvandshuk, Ålholtvej 1, 6840 Oksbøl.

Stillingen er på 37 timer ugentligt inklusiv frokostpause.

Yderligere oplysninger
Såfremt du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte skovrider Ulrik Lorenzen på tlf. 21 41 86 46 eller sekretær Mariane Baun Nielsen på tlf. 72 54 35 36.

Sådan søger du stillingen
Du søger stillingen online ved at sende din ansøgning, CV, uddannelsesbevis m.m. senest fredag den 10. maj 2019.




Miljø- og Fødevareministeriet betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge.

Naturstyrelsen forvalter Miljø- og Fødevareministeriets cirka 200.000 hektar skove og naturarealer, så der skabes størst mulig værdi for samfundet i form af gode rammer for friluftslivet, beskyttelse af naturen og effektiv drift af styrelsens skove og andre naturarealer. Naturstyrelsen gennemfører praktiske opgaver inden for jagt- og vildtforvaltning og konkrete friluftslivs- og naturprojekter - ofte i samarbejde med andre myndigheder, organisationer og frivillige. Kystdirektoratet er en del af Naturstyrelsen og varetager drifts- og myndighedsopgaver inden for kystbeskyttelse, maritim infrastruktur, klitfredning, strandbeskyttelse og varetagelse af statens højhedsret over søterritoriet. Vi befinder os på 19 enheder fordelt i hele landet - vi sikrer solid forankring med fokus på lokale ønsker og behov.

 

NaturstyrelsenOksbøl2019-04-05T00:00:002019-05-10T00:00:00
330008918Kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi.Robot Stillingsopslag Kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi. På vegne af vores kunde i Haderslev søger vi en kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi, med opstart lige efter påske og frem til den 28.juni. 2019. Vikariatet er på 20 timer ugentligt fordelt på 3 dage ugen henholdsvis tirsdag og onsdag i tidsrummet kl. 9-15 og torsdage i tidsrummet 9-17. Der vil være forefaldende kontoropgaver og journaliseringer af diverse sager, booking af borgeraftaler i relevante journalsystemer, udsendelse af indkaldelser til borgere samt behov for telefonpasning. Der er ligeledes brug for hjælp til udarbejdelse af dagsordener og referater, så du skal være vant til og sikker i at formulere dig på skrift. - Der er mulighed for frokostordning på arbejdsstedet. Faglige kvalifikationer: Der arbejdes i forskellige journal systemer og det vil være en fordel hvis du har kendskab til disse: Nexus, Acadre, Novax, Prisme God bruger i Office pakken Diverse administrative opgaver: Telefonisk besvarelse af borgerhenvendelser Personlige kvalifikationer: Du er punktlig og møder til tiden. Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst. Du tager ansvar og er pålidelig. Du er positiv, fleksibel, opsøgende og trives med forskelligartede opgaver. Du er i besiddelse af godt humør og har gode samarbejdsevner. Løn og ansættelsesforhold: Arbejdstiden er 20 timer ugentligt set over en 3 dages periode. Løn og ansættelse i sker i henhold til gældende overenskomst på området. Arbejdspladsen er beliggende i Haderslev. Arbejdstiden er 20 timer ugentligt set over en 3 dages periode. Er du interesseret? Opret dig i vores database på: https: vikarbackup.dk hvor du også kan uploade dit cv m.m. Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent Dorthe Hvalsøe på tlf. 2023 2285 eller mail: dh@vikarbackup.dk (Træffes mandag til fredag mellem 0800-1600) Opret dig hurtigst muligt, da vi stopper søgningen når den rette kandidat er fundet. Back Up Vikar A S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003. Siden da er Back Up Vikar A S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland. Vi vægter, at vores vikarer arbejder under ordnede vilkår og hos nogle gode og spændende kunder og er derudover medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening. Vores match sikrer kvalificeret, fleksibel arbejdskraft samt spændende og udviklende jobmuligheder

Stillingsopslag

Kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi.

På vegne af vores kunde i Haderslev søger vi en kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi, med opstart lige efter påske og frem til den 28.juni. 2019. Vikariatet er på 20 timer ugentligt fordelt på 3 dage/ugen henholdsvis tirsdag og onsdag i tidsrummet kl. 9-15 og torsdage i tidsrummet 9-17.

Der vil være forefaldende kontoropgaver og journaliseringer af diverse sager, booking af borgeraftaler i relevante journalsystemer, udsendelse af indkaldelser til borgere samt behov for telefonpasning. Der er ligeledes brug for hjælp til udarbejdelse af dagsordener og referater, så du skal være vant til og sikker i at formulere dig på skrift. -  Der er mulighed for frokostordning på arbejdsstedet.

Faglige kvalifikationer:

Der arbejdes i forskellige journal systemer og det vil være en fordel hvis du har kendskab til disse:

  • Nexus, Acadre, Novax, Prisme
  • God bruger i Office pakken

Diverse administrative opgaver:

  • Telefonisk besvarelse af borgerhenvendelser

Personlige kvalifikationer:

  • Du er punktlig og møder til tiden.
  • Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst.
  • Du tager ansvar og er pålidelig. 
  • Du er positiv, fleksibel, opsøgende og trives med forskelligartede opgaver.
  • Du er i besiddelse af godt humør og har gode samarbejdsevner.

Løn og ansættelsesforhold:

  • Arbejdstiden er 20 timer ugentligt set over en 3 dages periode.
  • Løn og ansættelse i sker i henhold til gældende overenskomst på området.
  • Arbejdspladsen er beliggende i Haderslev.
  • Arbejdstiden er 20 timer ugentligt set over en 3 dages periode.
    Er du interesseret?

Opret dig i vores database på: https://vikarbackup.dk/ hvor du også kan uploade dit cv m.m.

Har du spørgsmål til vikariatet, så kontakt konsulent Dorthe Hvalsøe på tlf. 2023 2285 eller mail: dh@vikarbackup.dk  (Træffes mandag til fredag mellem 0800-1600)

Opret dig hurtigst muligt, da vi stopper søgningen når den rette kandidat er fundet.
Back Up Vikar A/S er et vikar- og rekrutteringsbureau, der er grundlagt i 2003.

Siden da er Back Up Vikar A/S vokset til nu at være stærkt repræsenteret i Syddanmark og på Sjælland. Vi vægter, at vores vikarer arbejder under ordnede vilkår – og hos nogle gode og spændende kunder og er derudover medlem af både DI, DE og vikarbureauernes brancheforening.

"Vores match sikrer kvalificeret, fleksibel arbejdskraft – samt spændende og udviklende jobmuligheder

BACK UP VIKAR A/SHaderslev2019-04-17T00:00:002019-04-30T00:00:00
329977552VIKING søger GRADUATE SALES TRAINEE - PPE FireRobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en salgsminded og ambitiøs Graduate Sales Trainee. Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Graduate Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail Salg og kundeservice - BtB Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger samt egne salgsbesøg Deltage i salgsprojekter og dokumentation Deltage i workshops, messer og lignende Din profil Du har afsluttet en videregående uddannelse (professionsbachelor, erhvervsakademiuddannelse eller lignende) i sommeren 2019 eller tidligere. Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt. ?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber. Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salgs- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger. Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til PPE Fire-afdelingen en salgsminded og ambitiøs Graduate Sales Trainee.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg bliver du en del af VIKINGs globale PPE Fire-afdeling - PPE står for Personal Protective Equipment, og i Fire-afdelingen designer, producerer og sælger vi branddragter og udstyr til hele verden.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover har du mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Graduate Sales Trainee vil du være tilknyttet salgsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At behandle forespørgsler fra kunder, agenter og forhandlere
  • Tage imod salgsordre og følge op via telefon og mail
  • Salg og kundeservice - BtB
  • Kunde- og forhandlerbesøg sammen med erfarne kolleger samt egne salgsbesøg
  • Deltage i salgsprojekter og dokumentation
  • Deltage i workshops, messer og lignende

Din profil
Du har afsluttet en videregående uddannelse (professionsbachelor, erhvervsakademiuddannelse eller lignende) i sommeren 2019 eller tidligere.

Du har interesse for salg og service, og du er udadvendt og ambitiøs. Du trives i et aktivt miljø og ikke bange for at prøve noget nyt og selv tage initiativ.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt.
?Desuden er det - i denne stilling, et krav at du også har gode tyskkundskaber.

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Er du interesseret i en international karriere, hvor du får en bred salgs- og forretningsforståelse, kan det være lige dig, vi søger.

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-10T00:00:00
329977548VIKING søger TRADE TRAINEERobot Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger til Global Sales en ambitiøs trainee til vores Trade-afdeling. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Trade Trainee vil du være tilknyttet Trade-afdelingen i Global Sales under din uddannelse, og dine primære arbejdsopgaver vil være: At behandle ordrer for globale salgsprojekter Dag til dag-salgssupport til den globale organisation Deltage i salgsrelaterede aktiviteter og produktudvikling Koordinere opgaver med forskellige afdelinger i organisationen, blandt andre indkøb, logistik og lager produktion Bearbejde priser, varenumre og materialebeskrivelser Koordinere med VIKING Thailand på relevante områder Yde administrativ support i afdelingen Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Du er engageret og har interesse for salg og service. Du er ivrig efter at lære og har interesse i at arbejde med nogle af VIKINGs kernekoncepter og hjælpe dine kolleger i en travl hverdag. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.comJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger til Global Sales en ambitiøs trainee til vores Trade-afdeling.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Trade Trainee vil du være tilknyttet Trade-afdelingen i Global Sales under din uddannelse, og dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • At behandle ordrer for globale salgsprojekter
  • Dag til dag-salgssupport til den globale organisation
  • Deltage i salgsrelaterede aktiviteter og produktudvikling
  • Koordinere opgaver med forskellige afdelinger i organisationen, blandt andre indkøb, logistik og lager/produktion
  • Bearbejde priser, varenumre og materialebeskrivelser
  • Koordinere med VIKING Thailand på relevante områder
  • Yde administrativ support i afdelingen

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HTX, STX eller tilsvarende, suppleret med en EUS) i sommeren 2019 eller tidligere. Derudover er du ambitiøs og klar til at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse.

Du er engageret og har interesse for salg og service. Du er ivrig efter at lære og har interesse i at arbejde med nogle af VIKINGs kernekoncepter og hjælpe dine kolleger i en travl hverdag.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden marts - juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-03-13T00:00:002019-05-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Freiberg Gruppen søger regnskabsmedarbejder/kontorassistent med flair for tysk

FREIBERG Entreprenør A/S

Tønder
En af vores gode kolleger har fået nye udfordringer, og vi søger derfor en regnskabsmedarbejder kontorassistent til vores administration. Du bliver en del af et team med en bogholder og en kontorassistent, der betjener to afdelinger entreprenør og g...
Indrykket:29. marts 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Sekretær til Naturstyrelsen Blåvandshuk

Naturstyrelsen

Oksbøl
Naturstyrelsen søger snarest muligt en sekretær til regnskab og sekretariatsbetjening af Schweiss-registret. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Opgaver og organisering Du får en varieret hverdag med en bred vifte af administrative opgaver, hvor opga...
Indrykket:5. april 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

Kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi.

BACK UP VIKAR A/S

Haderslev
Stillingsopslag Kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi. På vegne af vores kunde i Haderslev søger vi en kontorassistent med erfaring fra kommunalt regi, med opstart lige efter påske og frem til den 28.juni. 2019. Vikariatet er på 20 timer u...
Indrykket:17. april 2019
Udløbsdato:30. april 2019

VIKING søger GRADUATE SALES TRAINEE - PPE Fire

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:10. maj 2019

VIKING søger TRADE TRAINEE

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder ...
Indrykket:13. marts 2019
Udløbsdato:12. maj 2019