Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PTA Manager

Har du erfaring inden for proceselektronik, hvor præcisionsmåleteknikker og innovation er i højsædet? Er du samtidig en god leder, og vil du være en del af et dynamisk og effektivt team i en global dansk virksomhed med stor fokus på produkt- og produktionskvalitet? Så har vi en udfordrende stilling til dig som PTA chef.

PTA-afdelingen består af 8 kompetente og motiverede kollegaer. Du bliver ansvarlig for at fortsætte deres faglige udvikling både individuelt og som team. Du er derudover ansvarlig for at udarbejde og implementere koncepter for nyt produktionsudstyr og sikre løbende forbedringer og vedligeholdelse af eksisterende udstyr.

 Du er svagstrømsingeniør med speciale i hardware eller tilsvarende, og du har flere års erfaring fra en lignede lederstilling.

Dit primære ansvar vil være:

  • Ansvarlig for løbende forankring af viden i PTA
  • Design og udvikling af test- og kalibreringsudstyr til industriel produktion af højteknologiske produkter
  • Design af fixtur, software arkitektur og koncepter
  • Vedligeholdelse af produktionsudstyr
  • Sikring af konstante forbedringer af vores eksisterende test- og kalibreringsudstyr
Fagligt tilbyder du:

Bred viden om måleteknik, såsom:
  • Sub mikrovolt målinger
  • Signal målinger i størrelsesorden µV, nA, m?
  • Støjkilder og støj immunitet
  • Klimastyring af omgivelser (+/- 1°C)
  • Gentagelighed og algoritmer
  • Sekvensering af måleforløb
Teoretisk forståelse for og praktisk erfaring med præcisionsmåleteknikker og fixtur-arkitektur.

Materiale kendskab indenfor eksempelvis:
  • Galvaniske egenskaber, kontakt-modstand, flutter
  • Overfladebelægninger, oxydationer, parafiner
  • Termiske egenskaber (blandt andet Seebach effekt), udvidelseskoefficient, ohms-modstand
  • Friktions trade-off, kompromis mellem holdbarhed og kontakt kvalitet
Erfaring med vedligeholdelsessystemer, robotter, produktions- og procesoptimeringer samt NPI

Personen der lykkes i rollen
Du er vant til at være ansvarlig og træffe beslutninger, og du formår at omsætte teori til praksis. Du forstår, at forankring af kritisk viden er essentiel, og at succes er tæt forbundet med evnen til at opnå et udbytterigt samarbejde med R&D- og produktionsorganisationen.

Du er hurtigt opfattende, og din fleksibilitet og arbejdsmoral er høj. Du er analytisk og struktureret i dit arbejde og fremtræder med en robust og personlig gennemslagskraft, bl.a. som følge af gode kommunikative evner. Du udøver synlig ledelse og giver gerne et nap med i den praktiske udførelse, når behovet opstår.

Vi tilbyder mere end bare et job
En udfordrende men særdeles spændende stilling i en dialogbaseret og international orienteret koncern, der løbende investerer i ny teknologi, og hvor kommandovejene er korte. Der tilbydes attraktive løn- og ansættelsesforhold, herunder bonus, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Fabrikschef Steen Jensen. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet. 

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Kontaktperson: 

Steen Jensen 
Industrial Plant Manager
E-mail
0045 40334949


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330146005Phoenix-8018a24a12019-12-20T15:01:54.470PTA ManagerHar du erfaring inden for proceselektronik, hvor præcisionsmåleteknikker og innovation er i højsædet? Er du samtidig en god leder, og vil du være en del af et dynamisk og effektivt team i en global dansk virksomhed med stor fokus på produkt- og produktionskvalitet? Så har vi en udfordrende stilling til dig som PTA chef.

PTA-afdelingen består af 8 kompetente og motiverede kollegaer. Du bliver ansvarlig for at fortsætte deres faglige udvikling både individuelt og som team. Du er derudover ansvarlig for at udarbejde og implementere koncepter for nyt produktionsudstyr og sikre løbende forbedringer og vedligeholdelse af eksisterende udstyr.

 Du er svagstrømsingeniør med speciale i hardware eller tilsvarende, og du har flere års erfaring fra en lignede lederstilling.

Dit primære ansvar vil være:
  • Ansvarlig for løbende forankring af viden i PTA
  • Design og udvikling af test- og kalibreringsudstyr til industriel produktion af højteknologiske produkter
  • Design af fixtur, software arkitektur og koncepter
  • Vedligeholdelse af produktionsudstyr
  • Sikring af konstante forbedringer af vores eksisterende test- og kalibreringsudstyr
Fagligt tilbyder du:

Bred viden om måleteknik, såsom:
  • Sub mikrovolt målinger
  • Signal målinger i størrelsesorden µV, nA, m?
  • Støjkilder og støj immunitet
  • Klimastyring af omgivelser (+/- 1°C)
  • Gentagelighed og algoritmer
  • Sekvensering af måleforløb
Teoretisk forståelse for og praktisk erfaring med præcisionsmåleteknikker og fixtur-arkitektur.

Materiale kendskab indenfor eksempelvis:
  • Galvaniske egenskaber, kontakt-modstand, flutter
  • Overfladebelægninger, oxydationer, parafiner
  • Termiske egenskaber (blandt andet Seebach effekt), udvidelseskoefficient, ohms-modstand
  • Friktions trade-off, kompromis mellem holdbarhed og kontakt kvalitet
Erfaring med vedligeholdelsessystemer, robotter, produktions- og procesoptimeringer samt NPI

Personen der lykkes i rollen
Du er vant til at være ansvarlig og træffe beslutninger, og du formår at omsætte teori til praksis. Du forstår, at forankring af kritisk viden er essentiel, og at succes er tæt forbundet med evnen til at opnå et udbytterigt samarbejde med R&D- og produktionsorganisationen.

Du er hurtigt opfattende, og din fleksibilitet og arbejdsmoral er høj. Du er analytisk og struktureret i dit arbejde og fremtræder med en robust og personlig gennemslagskraft, bl.a. som følge af gode kommunikative evner. Du udøver synlig ledelse og giver gerne et nap med i den praktiske udførelse, når behovet opstår.

Vi tilbyder mere end bare et job
En udfordrende men særdeles spændende stilling i en dialogbaseret og international orienteret koncern, der løbende investerer i ny teknologi, og hvor kommandovejene er korte. Der tilbydes attraktive løn- og ansættelsesforhold, herunder bonus, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Fabrikschef Steen Jensen. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet. 

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Kontaktperson: 

Steen Jensen 
Industrial Plant Manager
E-mail
0045 40334949
2020-02-18T00:50:17.087 Har du erfaring inden for proceselektronik, hvor præcisionsmåleteknikker og innovation er i højsædet? Er du samtidig en god leder, og vil du være en del af et dynamisk og effektivt team i en global dansk virksomhed med stor fokus på produkt- og produktionskvalitet? Så har vi en udfordrende stilling til dig som PTA chef.PTA-afdelingen består af 8 kompetente og motiverede kollegaer. Du bliver ansvarlig for at fortsætte deres faglige udvikling både individuelt og som team. Du er derudover ansvarlig for at udarbejde og implementere koncepter for nyt produktionsudstyr og sikre løbende forbedringer og vedligeholdelse af eksisterende udstyr. Du er svagstrømsingeniør med speciale i hardware eller tilsvarende, og du har flere års erfaring fra en lignede lederstilling.Dit primære ansvar vil være:Ansvarlig for løbende forankring af viden i PTADesign og udvikling af test- og kalibreringsudstyr til industriel produktion af højteknologiske produkterDesign af fixtur, software arkitektur og koncepterVedligeholdelse af produktionsudstyrSikring af konstante forbedringer af vores eksisterende test- og kalibreringsudstyr Fagligt tilbyder du:Bred viden om måleteknik, såsom:Sub mikrovolt målingerSignal målinger i størrelsesorden µV, nA, m?Støjkilder og støj immunitetKlimastyring af omgivelser ( - 1°C)Gentagelighed og algoritmerSekvensering af måleforløb Teoretisk forståelse for og praktisk erfaring med præcisionsmåleteknikker og fixtur-arkitektur.Materiale kendskab indenfor eksempelvis:Galvaniske egenskaber, kontakt-modstand, flutterOverfladebelægninger, oxydationer, parafinerTermiske egenskaber (blandt andet Seebach effekt), udvidelseskoefficient, ohms-modstandFriktions trade-off, kompromis mellem holdbarhed og kontakt kvalitet Erfaring med vedligeholdelsessystemer, robotter, produktions- og procesoptimeringer samt NPIPersonen der lykkes i rollenDu er vant til at være ansvarlig og træffe beslutninger, og du formår at omsætte teori til praksis. Du forstår, at forankring af kritisk viden er essentiel, og at succes er tæt forbundet med evnen til at opnå et udbytterigt samarbejde med R D- og produktionsorganisationen.Du er hurtigt opfattende, og din fleksibilitet og arbejdsmoral er høj. Du er analytisk og struktureret i dit arbejde og fremtræder med en robust og personlig gennemslagskraft, bl.a. som følge af gode kommunikative evner. Du udøver synlig ledelse og giver gerne et nap med i den praktiske udførelse, når behovet opstår.Vi tilbyder mere end bare et jobEn udfordrende men særdeles spændende stilling i en dialogbaseret og international orienteret koncern, der løbende investerer i ny teknologi, og hvor kommandovejene er korte. Der tilbydes attraktive løn- og ansættelsesforhold, herunder bonus, pensionsordning og sundhedsforsikring.Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte Fabrikschef Steen Jensen. Vi behandler ansøgningerne løbende og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Kontaktperson: Steen Jensen Industrial Plant ManagerE-mail0045 4033494910Phoenix8018a24a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1443&departmentId=19974&ProjectId=143656&MediaId=50EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSyddjurs3679681PR ELECTRONICS A/S11Lerbakken 108410RøndeDKDanmarkORS/8018a24a_logo.pngORS/Small/8018a24a_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent875251PhoenixPremium+01120-12-20191120-12-201917-02-20201https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8018a24ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8018a24ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8018a24a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8018a24a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/5.jpgPTA Manager12008011Dansk3Læse/ tale131918Leder214401Svagstrømsingeniør235903Faglig leder311940Ingeniør6Ledelse20Ingeniør og naturvidenskab363777490sj@prelectronics.comDanmarkDanmark330182988Vej-ingeniør, senior rådgiverRobot Kom med i Tyr ns Vi har tredoblet styrken i Danmark på bare to år og nu vil vi gerne have sat autograf på endnu en ny ansættelseskontrakt. Fokus på teamwork, erfaringen og overblikket til styring af større projekter. Er du på udkig efter din næste faglige udfordring, hvor du vil komme til at arbejde på og lede projekteringen af super spændende anlægsprojekter ? Du vil fra start både blive involveret og blive udfordret i Hovedstadens Letbane-projektet. Erfaren specialist med ambitioner om mere. Du har en bred viden om vejregler, sikkert erfaring med at skrive udbudsmateriale og projektering af skilte, autoværn, geometri, befæstelser, oversigtslængder, 3D-overflader og materialevalg. Vi søger erfaring fra større projekter og med en samtidig lyst til at vejlede og oplære dygtige yngre kolleger. Vi ser det kun som en fordel at vores medarbejdere vil lidt mere og vi tager både din udvikling og dine interesser seriøst. Uddannelse som ingeniør med længere erfaring fra en lignende stilling som projektdeltager eller som leder indenfor vej-området - alternativt anden tilsvarende relevant baggrund. Har du en ret stærk faglig profil, med et ønske om at tage ansvaret for de faglige udfordringer i dine projekter ? Så er du måske vores nye kollega i Ørestad. Uden nysgerrighed kan vi ikke løse morgendagens udfordringer. Vi hos Tyr ns værdsætter derfor viljen til at finde nye løsninger og at føle lyst til ny viden. Vi tilbyder dig job i en ambitiøs virksomhed og udfordringer, som få andre kan matche. Du vil blive en del af en organisation med meget højt kompetenceniveau. Vi har højt til loftet, inspirerende arbejdsopgaver, tværfaglige projekter og dygtige kollegaer. Samarbejde er omdrejningspunktet for alt, hvad vi gør. Vi tror på, at respekt, professionalisme og videndeling er forudsætningen for, at vi lykkes. Og vi ved, at et stærkt samarbejde med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere i sidste ende er vejen til de bedste resultater. Få en fortrolig snak om dine muligheder. Ansøgning Henriksen HR ved Rekrutteringschef Brian Henriksen er behjælpelig ved rekruttering af denne stilling, hvorfor ansøgning i form af et opdateret CV venligst bedes sendt til info@henriksen-hr.dk, ansøgningen bedes mærket Vej-ingeniør, senior rådgiver. Ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Kontakt Rekrutteringschef Brian Henriksen Telefon 45 3147 8001

Kom med i Tyréns  

Vi har tredoblet styrken i Danmark på bare to år og nu vil vi gerne have sat autograf på endnu en ny ansættelseskontrakt.

Fokus på teamwork, erfaringen og overblikket til styring af større projekter. 

Er du på udkig efter din næste faglige udfordring, hvor du vil komme til at arbejde på og lede projekteringen af super spændende anlægsprojekter ? 

Du vil fra start både blive involveret og blive udfordret i Hovedstadens Letbane-projektet.

Erfaren specialist med ambitioner om mere.

Du har en bred viden om vejregler, sikkert erfaring med at skrive udbudsmateriale og projektering af skilte, autoværn, geometri, befæstelser, oversigtslængder, 3D-overflader og materialevalg. 

Vi søger erfaring fra større projekter og med en samtidig lyst til at vejlede og oplære dygtige yngre kolleger.

Vi ser det kun som en fordel at vores medarbejdere vil lidt mere og vi tager både din udvikling og dine interesser seriøst.

Uddannelse som ingeniør med længere erfaring fra en lignende stilling som projektdeltager eller som leder indenfor vej-området - alternativt anden tilsvarende relevant baggrund.

Har du en ret stærk faglig profil, med et ønske om at tage ansvaret for de faglige udfordringer i dine projekter ?

Så er du måske vores nye kollega i Ørestad.

Uden nysgerrighed kan vi ikke løse morgendagens udfordringer.

Vi hos Tyréns værdsætter derfor viljen til at finde nye løsninger og at føle lyst til ny viden.

Vi tilbyder dig job i en ambitiøs virksomhed og udfordringer, som få andre kan matche. Du vil blive en del af en organisation med meget højt kompetenceniveau. Vi har højt til loftet, inspirerende arbejdsopgaver, tværfaglige projekter og dygtige kollegaer.

Samarbejde er omdrejningspunktet for alt, hvad vi gør. Vi tror på, at respekt, professionalisme og videndeling er forudsætningen for, at vi lykkes. Og vi ved, at et stærkt samarbejde med kunder, kollegaer og samarbejdspartnere i sidste ende er vejen til de bedste resultater.

Få en fortrolig snak om dine muligheder.

Ansøgning

Henriksen HR ved Rekrutteringschef Brian Henriksen er behjælpelig ved rekruttering af denne stilling, hvorfor ansøgning i form af et opdateret CV venligst bedes sendt til info@henriksen-hr.dk, ansøgningen bedes mærket Vej-ingeniør, senior rådgiver. 

Ansøgninger behandles løbende og fortroligt.

Kontakt Rekrutteringschef Brian Henriksen Telefon +45 3147 8001 

 

Henriksen HROdder2020-02-18T00:00:002020-02-28T00:00:00
330190811Leder til selvejende klub - Galten Junior- & Ungdomsklub (GJUK)Robot Vi søger en dygtig leder til den selvejende institution, Galten Junior-& Ungdomsklub (GJUK), med start 1. maj 2020.GJUK er en kombineret mini-, junior- og ungdomsklub, med stærke traditioner og årelang forankring i lokalsamfundet.GJUKs brugergruppe er børn og unge fra 9 18 år, hvoraf de fleste, bor i lokalområdet og går i den lokale kommuneskole.Vi ønsker en inddragende leder, som med gejst og overskud har mod på at manøvrere mellem kutyme og nytænkning, udvikling og sparring med en engageret, stabil og fleksibel medarbejderstab.Vi lægger vægt på, at duVærner om klubbens og personalets kerneopgaver.Er anerkendende i din pædagogiske og relationelle tilgang til brugere og personale.Er handlekraftig og kan opstille klare mål og opnå dem, samt kan træffe svære beslutninger og stå ved dem, selv når det bliver svært.Kan samarbejde med bestyrelsen om driften og udviklingen af klubben, så du både klæder bestyrelsen på og er tydelig i forhold til hvilke faglige argumenter, der har betydning for retningen for klubben.Vi forventer, at duHar en pædagogfaglig baggrund og gerne ledelseserfaring.Har styr på budgetter og økonomi.Er rutineret it-bruger.Er klar på både administrativt og praktisk pædagogisk arbejde.Ud over en hverdag blandt de dejligste børn i verden, kan vi tilbydeEn stabil, fleksibel og engageret personalegruppe, med stort kendskab til brugergruppen og lokalsamfundet.En varm, venlig og humoristisk omgangstone mellem en stab, som kan lide hinanden og at arbejde sammen.Nogle fantastiske rammer i et gammelt hus, med et utal af muligheder såvel ude som inde.Et etableret ledernetværk, som yder stor omsorg og fantastisk sparring for hinanden og den nye .En aktiv og tillidsfuld bestyrelse.Frist8. marts 2020.Vi søger en dygtig leder til den selvejende institution, Galten Junior-& Ungdomsklub (GJUK), med start 1. maj 2020.

GJUK er en kombineret mini-, junior- og ungdomsklub, med stærke traditioner og årelang forankring i lokalsamfundet.
GJUKs brugergruppe er børn og unge fra 9 – 18 år, hvoraf de fleste, bor i lokalområdet og går i den lokale kommuneskole.

Vi ønsker en inddragende leder, som med gejst og overskud har mod på at manøvrere mellem kutyme og nytænkning, udvikling og sparring med en engageret, stabil og fleksibel medarbejderstab.

Vi lægger vægt på, at du
  • Værner om klubbens og personalets kerneopgaver.
  • Er anerkendende i din pædagogiske og relationelle tilgang til brugere og personale.
  • Er handlekraftig og kan opstille klare mål og opnå dem, samt kan træffe svære beslutninger og stå ved dem, selv når det bliver svært.
  • Kan samarbejde med bestyrelsen om driften og udviklingen af klubben, så du både klæder bestyrelsen på og er tydelig i forhold til hvilke faglige argumenter, der har betydning for retningen for klubben.

Vi forventer, at du
  • Har en pædagogfaglig baggrund og gerne ledelseserfaring.
  • Har styr på budgetter og økonomi.
  • Er rutineret it-bruger.
  • Er klar på både administrativt og praktisk pædagogisk arbejde.

Ud over en hverdag blandt de dejligste børn i verden, kan vi tilbyde
  • En stabil, fleksibel og engageret personalegruppe, med stort kendskab til brugergruppen og lokalsamfundet.
  • En varm, venlig og humoristisk omgangstone mellem en stab, som kan lide hinanden og at arbejde sammen.
  • Nogle fantastiske rammer i et gammelt hus, med et utal af muligheder såvel ude som inde.
  • Et etableret ledernetværk, som yder stor omsorg og fantastisk sparring for hinanden og ”den nye”.
  • En aktiv og tillidsfuld bestyrelse.

Frist
8. marts 2020.

 

Skanderborg KommuneGalten2020-02-21T00:00:002020-03-08T00:00:00
330187513Leder søges til selvejende institutionRobot Brænder du for at skabe et godt børneliv og understøtte trivsel, læring og udvikling for 3-6årige? Og drømmer du om at lede en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere? Så er den selvejende institution Frk. Ellen Gades Børnehave i Risskov lige stedet for dig! Alle børn skal have de bedste betingelser for at lære, udvikle sig og trives. Vi søger en ny leder med et stærkt fagligt ståsted i den pædagogiske verden, der med engagement, ansvar og i tæt dialog med bestyrelse, forældre, pædagogiske medarbejdere og tværfaglige samarbejdspartnere vil arbejde for at skabe stærke faglige og inkluderende fællesskaber for alle institutionens børn. Du skal nyde at have børn omkring dig, da vi ønsker, at du også skal være en del af den pædagogiske praksis. Vi ønsker en leder, der er synlig og har pædagogisk indsigt ved aktivt at deltage i hverdagen. Vores børnehave: Frk. Ellen Gades Børnehave er en mindre selvejende, værdibåren og traditionsrig børnehave med to stuer og 40 børn i alt. Personalegruppen består af syv pædagoger og en medhjælper, som arbejder på tværs af stuerne, men under samme struktur vi er t fælles hus. Vi er så heldige, at vi bor i en lille villa tæt på både skov og strand og har en engageret forældregruppe og bestyrelse. Vi tror på, at en stærk faglig leder, der er i stand til at understøtte det gode arbejdsmiljø, er forudsætningen for børnenes trivsel og udvikling. Børnehavens personale er engagerede, velfungerende og aktive medspillere i institutionens videre udvikling. Alt personale er uddannet pædagoger, da fagligheden i Frk. Ellen Gades Børnehave er i højsædet. Vi er en del af paraplyorganisationen fobu, og vi har en driftsoverenskomst med Aarhus Kommune, som derfor også er en vigtig samarbejdspartner for børnehaven. Dine kommende ansvarsområder Som institutionsleder er du en del af ledelsen af Frk. Ellen Gades Børnehave sammen med bestyrelsen. Som institutionsleder har du ansvaret for den samlede drift, koordinering og samarbejdet mellem medarbejderne og går forrest for at skabe et godt forældresamarbejde. Det vigtigste for dig som kommende leder af Frk. Ellen Gades Børnehave er at understøtte trivsel og læring for børnehavens børn og fortsætte den faglige udvikling af dine medarbejderes kompetencer og evne til at omsætte dem til pædagogisk praksis. Du skal også være med til at lede arbejdet med den nye styrkede læreplan. En proces vi er godt i gang med, men som vi også ønsker, at du sætter dit præg på. Vi har særligt fokus på nærvær og tid til det enkelte barn, udeliv og leg. Du får ansvaret for at lede den videre udvikling, men vi forventer, at du også giver dig tid som ny leder til at lære børnehaven og personalet at kende. Din profil Vi søger en institutionsleder, der har ledelsesmæssig erfaring med børn fra 0-6 år og et stærkt organisatorisk blik. Du er er uddannet pædagog og har fokus på hele tiden at videreudvikle institutionen i samarbejde med medarbejdere og bestyrelse, altid med fokus på at skabe det bedste daginstitutionstilbud for børnene og en attraktiv arbejdsplads. Samarbejde og kommunikation falder dig naturligt. Både i forhold til børn, medarbejdere, forældre og med Aarhus Kommune og andre relevante samarbejdspartnere såsom 2012 netværket, vores skoler og forældrebestyrelsen. Du har øje for vigtigheden af god trivsel og godt arbejdsmiljø, og så er du en nærværende leder, der er synlig i dagligdagen. Du inddrager medarbejderne og er støttende på en ordentlig, troværdig, empatisk og tillidsskabende måde. Både personaleledelse, økonomistyring og administrative opgaver falder dig naturligt. Hvad kan netop vores institution og vores personale tilbyde dig Med netop dette job får du en hverdag i en velkørende børnehave med en god og lang historie og med et tæt samarbejde med et netværk af 5 andre ledere af selvejende intuitioner. Derudover får du som leder i Frk. Ellen Gades Børnehave et afvekslende job med timer på kontoret og gulvet tæt på dit personale. En personalegruppe, som har let til smil og grin, er fleksibel, og som brænder for netop Frk. Ellen Gades Børnehave og for at videreudvikle børnehaven sammen med dig. Og hos os er der ikke langt fra ideer til handling, når der skal videreudvikles, eller når vi skal udvikle rammerne for at skabe det gode børneliv i vores børnehave. Kan du se dig selv i ovenstående profil, så ser vi frem til at modtage din ansøgning. Det praktiske Stillingen er en fuldtidsstilling. Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse, vedlagt eventuelle udtalelser, skal sendes til konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk Ansøgningen skal være modtaget senest den 5. marts 2020 1. samtalerunde forventes afholdt i uge 12 og 2. runde i uge 13 Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børne- og straffeattest og med forbehold for godkendelse af Aarhus Kommune. Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere Du har mulighed for at lære os bedre at kende via vores hjemmeside (copy paste evt det fulde link): https: aarhus.inst.dk Foresides IntraForeside.aspx?Location IP.9E Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk eller tlf. 24782510.

 

Brænder du for at skabe et godt børneliv og understøtte trivsel, læring og udvikling for 3-6årige? Og drømmer du om at lede en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere? Så er den selvejende institution Frk. Ellen Gades Børnehave i Risskov lige stedet for dig!

Alle børn skal have de bedste betingelser for at lære, udvikle sig og trives. Vi søger en ny leder med et stærkt fagligt ståsted i den pædagogiske verden, der med engagement, ansvar og i tæt dialog med bestyrelse, forældre, pædagogiske medarbejdere og tværfaglige samarbejdspartnere vil arbejde for at skabe stærke faglige og inkluderende fællesskaber for alle institutionens børn. Du skal nyde at have børn omkring dig, da vi ønsker, at du også skal være en del af den pædagogiske praksis. Vi ønsker en leder, der er synlig og har pædagogisk indsigt ved aktivt at deltage i hverdagen.

Vores børnehave: Frk. Ellen Gades Børnehave er en mindre selvejende, værdibåren og traditionsrig børnehave med to stuer og 40 børn i alt. Personalegruppen består af syv pædagoger og en medhjælper, som arbejder på tværs af stuerne, men under samme struktur – vi er ét fælles hus. Vi er så heldige, at vi bor i en lille villa tæt på både skov og strand og har en engageret forældregruppe og bestyrelse. Vi tror på, at en stærk faglig leder, der er i stand til at understøtte det gode arbejdsmiljø, er forudsætningen for børnenes trivsel og udvikling. Børnehavens personale er engagerede, velfungerende og aktive medspillere i institutionens videre udvikling. Alt personale er uddannet pædagoger, da fagligheden i Frk. Ellen Gades Børnehave er i højsædet. Vi er en del af paraplyorganisationen fobu, og vi har en driftsoverenskomst med Aarhus Kommune, som derfor også er en vigtig samarbejdspartner for børnehaven.

Dine kommende ansvarsområder Som institutionsleder er du en del af ledelsen af Frk. Ellen Gades Børnehave sammen med bestyrelsen. Som institutionsleder har du ansvaret for den samlede drift, koordinering og samarbejdet mellem medarbejderne og går forrest for at skabe et godt forældresamarbejde. Det vigtigste for dig som kommende leder af Frk. Ellen Gades Børnehave er at understøtte trivsel og læring for børnehavens børn og fortsætte den faglige udvikling af dine medarbejderes kompetencer og evne til at omsætte dem til pædagogisk praksis. Du skal også være med til at lede arbejdet med den nye styrkede læreplan. En proces vi er godt i gang med, men som vi også ønsker, at du sætter dit præg på. Vi har særligt fokus på nærvær og tid til det enkelte barn, udeliv og leg. Du får ansvaret for at lede den videre udvikling, men vi forventer, at du også giver dig tid som ny leder til at lære børnehaven og personalet at kende.

Din profil Vi søger en institutionsleder, der har ledelsesmæssig erfaring med børn fra 0-6 år og et stærkt organisatorisk blik. Du er er uddannet pædagog og har fokus på hele tiden at videreudvikle institutionen i samarbejde med medarbejdere og bestyrelse, altid med fokus på at skabe det bedste daginstitutionstilbud for børnene og en attraktiv arbejdsplads.

Samarbejde og kommunikation falder dig naturligt. Både i forhold til børn, medarbejdere, forældre og med Aarhus Kommune og andre relevante samarbejdspartnere såsom 2012 netværket, vores skoler og forældrebestyrelsen.

Du har øje for vigtigheden af god trivsel og godt arbejdsmiljø, og så er du en nærværende leder, der er synlig i dagligdagen. Du inddrager medarbejderne og er støttende på en ordentlig, troværdig, empatisk og tillidsskabende måde. Både personaleledelse, økonomistyring og administrative opgaver falder dig naturligt.

Hvad kan netop vores institution og vores personale tilbyde dig Med netop dette job får du en hverdag i en velkørende børnehave med en god og lang historie og med et tæt samarbejde med et netværk af 5 andre ledere af selvejende intuitioner. Derudover får du som leder i Frk. Ellen Gades Børnehave et afvekslende job med timer på kontoret og gulvet tæt på dit personale. En personalegruppe, som har let til smil og grin, er fleksibel, og som brænder for netop Frk. Ellen Gades Børnehave og for at videreudvikle børnehaven sammen med dig. Og hos os er der ikke langt fra ideer til handling, når der skal videreudvikles, eller når vi skal udvikle rammerne for at skabe det gode børneliv i vores børnehave.

Kan du se dig selv i ovenstående profil, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

Det praktiske

Stillingen er en fuldtidsstilling.

• Ansøgning med oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse, vedlagt eventuelle udtalelser, skal sendes til konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk

• Ansøgningen skal være modtaget senest den 5. marts 2020

• 1. samtalerunde forventes afholdt i uge 12 og 2. runde i uge 13

Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børne- og straffeattest og med forbehold for godkendelse af Aarhus Kommune.

Ansættelsesvilkår Løn efter gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere Du har mulighed for at lære os bedre at kende via vores hjemmeside (copy paste evt det fulde link):

https://aarhus.inst.dk/Foresides/IntraForeside.aspx?Location=IP.9E

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret leder, Kathrine Bomholt, på mail bomkat@aarhus.dk eller tlf. 24782510.

FRK ELLEN GADES BØRNEHAVERisskov2020-02-19T00:00:002020-03-05T00:00:00
330178159Underviser til elektrikeruddannelse med fokus på vindenergiProfile Ved du noget om at arbejde som elektriker i vindmøllebranchen? Kan du formidle den viden til fremtidens grønnere elektrikere? Så er det lige dig vi mangler på Skive Colleges nye branchetilpassede elektrikeruddannelse. Vi er 4 fagligt dedikeret el-faglærere der pga. travlhed og opstart af ny branchetilpasset uddannelse søger en ny kollega. Den nye branchetilpassede elektrikeruddannelse er direkte målrettet job i vindmøllebranchen, og det er netop hertil, at vi søger en ny erfaren og dygtig faglærer. Vindmøllebranchen bruger mange elektrikere, og de senere år har vi oplevet en stigende efterspørgsel fra branchen på el-uddannet arbejdskraft. Dertil kommer hele den miljøpolitiske dagsorden på verdensplan, hvilket betyder, at der også fremadrettet vil være stor efterspørgsel på vedvarende energianlæg. Danmark har allerede en førende position, og den position vil vi fastholde igennem uddannelse af fremtidens grønnere elektrikere. Vores prioritet er først og fremmest at uddanne de bedste elektrikere til branchen. Derudover vil vi være rollemodeller for vores elever og kursister som de gode håndværkere. Samtidig har vi et godt arbejdsmiljø med et højt tempo og smil på. Det er vigtigt, at du i kraft af din personlighed og joberfaring kan branchetone undervisningen til at arbejde som elektriker med vedvarende energianlæg. Du leverer faglighed, personlighed og gode sociale kompetencer. Vi tilbyder dig drømmejobbet og en pædagogisk uddannelse til faglærer.ArbejdsområdeSom faglærer skal du være med til at planlægge og gennemføre teoretisk og praktisk undervisning på elektrikeruddannelsen. Jobbet kræver, at du har lyst til at samarbejde med teamet, vil være med til at tænke i nye retninger og brænder for at lege med ny teknologi. Du vil både undervise vores unge elever på grundforløbet, de lidt ældre på hovedforløbene og de erfarne elektrikere på vores efteruddannelseskurser. Du skal både undervise i klassisk el-teori og på tekniske moduler som vedvarende energi, energieffektivisering, automatik i industrien mv. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra jobprofilen elektriker i vindmøllebranchen, men ikke et must . ProfilDu er:Uddannet indenfor el-området. Eventuelt elektriker med videregående uddannelse som elinstallatør, maskinmester, ingeniør eller lignende inden for et teknisk område.Har et grundlæggende kendskab til ovennævnte undervisningsområder, gerne med erfaring fra arbejdsmarkedet Vindmølle Off- og Onshore.Du har gode sprogfærdigheder i engelsk, idet der på vores kurser kan være undervisning på engelsk.Har interesse for undervisning og vejledning af unge og voksne mennesker.Har gode kommunikative egenskaber og er en åben og tillidsvækkende person.Som fagmand teknisk og fagligt nysgerrig.Har en konstruktiv og positiv tilgang til de daglige opgaver og kan indgå i samarbejde med andre.Du har mindst 5 års relevant erhvervserfaring.Vant til at arbejde med IT og har gode læse- og skrivekundskaber. AnsættelseStillingen er til besættelse fra 1. april 2020. Der er tale om en fuldtidsstilling. Ansættelsen sker i henhold til bekendtgørelse om ansættelsesvilkår for tjenestemandslignende ansatte ved erhvervsskoler og skolehjem. Der er NY LØN på området. Til stillingen er tilknyttet en pensionsordning. Skive College tilbyder dig om nødvendigt en pædagogisk uddannelse. Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Tina Dyeremose på mail tidy@skivecollege.dk eller 30 96 87 51. Ansøgning Send din ansøgning senest fredag d. 28. februar 2020 kl. 9:00. Ansøgninger skal sendes elektronisk via knappen Send ansøgning . På menulinjen vælger du Om Skive College samt Job på Skive College . Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive. Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 250 medarbejdere og ca. 1500 årselever. Vi har uddannelsesudbud inden for det merkantile område og det tekniske område på erhvervsuddannelsesniveau med faglige uddannelser indenfor flere områder herunder efteruddannelse samt gymnasieuddannelser inden for hhx Handelsgymnasium og htx - Tekniske Gymnasium. Skive College sætter kvaliteten i højsædet. Læs mere på www.skivecollege.dk.Ved du noget om at arbejde som elektriker i vindmøllebranchen? Kan du formidle den viden til fremtidens ”grønnere” elektrikere? Så er det lige dig vi mangler på Skive Colleges nye branchetilpassede elektrikeruddannelse. 

Vi er 4 fagligt dedikeret el-faglærere der pga. travlhed og opstart af ny branchetilpasset uddannelse søger en ny kollega. Den nye branchetilpassede elektrikeruddannelse er direkte målrettet job i vindmøllebranchen, og det er netop hertil, at vi søger en ny erfaren og dygtig faglærer. 

Vindmøllebranchen bruger mange elektrikere, og de senere år har vi oplevet en stigende efterspørgsel fra branchen på el-uddannet arbejdskraft. Dertil kommer hele den miljøpolitiske dagsorden på verdensplan, hvilket betyder, at der også fremadrettet vil være stor efterspørgsel på vedvarende energianlæg. Danmark har allerede en førende position, og den position vil vi fastholde igennem uddannelse af fremtidens grønnere elektrikere.  

Vores prioritet er først og fremmest at uddanne de bedste elektrikere til branchen. Derudover vil vi være rollemodeller for vores elever og kursister som de gode håndværkere. Samtidig har vi et godt arbejdsmiljø med et højt tempo og smil på. 

Det er vigtigt, at du i kraft af din personlighed og joberfaring kan branchetone undervisningen til at arbejde som elektriker med vedvarende energianlæg. Du leverer faglighed, personlighed og gode sociale kompetencer. Vi tilbyder dig drømmejobbet og en pædagogisk uddannelse til faglærer.

Arbejdsområde
Som faglærer skal du være med til at planlægge og gennemføre teoretisk og praktisk undervisning på elektrikeruddannelsen. Jobbet kræver, at du har lyst til at samarbejde med teamet, vil være med til at tænke i nye retninger og brænder for at lege med ny teknologi. 

Du vil både undervise vores unge elever på grundforløbet, de lidt ældre på hovedforløbene og de erfarne elektrikere på vores efteruddannelseskurser. Du skal både undervise i klassisk el-teori og på tekniske moduler som vedvarende energi, energieffektivisering, automatik i industrien mv.
 
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra jobprofilen elektriker i vindmøllebranchen, men ikke et ”must”.
 
Profil
Du er:
  • Uddannet indenfor el-området. Eventuelt elektriker med videregående uddannelse som elinstallatør, maskinmester, ingeniør eller lignende inden for et teknisk område.
  • Har et grundlæggende kendskab til ovennævnte undervisningsområder, gerne med erfaring fra arbejdsmarkedet Vindmølle Off- og Onshore.
  • Du har gode sprogfærdigheder i engelsk, idet der på vores kurser kan være undervisning på engelsk.
  • Har interesse for undervisning og vejledning af unge og voksne mennesker.
  • Har gode kommunikative egenskaber og er en åben og tillidsvækkende person.
  • Som fagmand teknisk og fagligt nysgerrig.
  • Har en konstruktiv og positiv tilgang til de daglige opgaver og kan indgå i samarbejde med andre.
  • Du har mindst 5 års relevant erhvervserfaring.
  • Vant til at arbejde med IT og har gode læse- og skrivekundskaber.
Ansættelse
Stillingen er til besættelse fra 1. april 2020. Der er tale om en fuldtidsstilling. 

Ansættelsen sker i henhold til bekendtgørelse om ansættelsesvilkår for tjenestemandslignende ansatte ved erhvervsskoler og skolehjem. Der er NY LØN på området. Til stillingen er tilknyttet en pensionsordning. Skive College tilbyder dig om nødvendigt en pædagogisk uddannelse. 

Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte uddannelsesleder Tina Dyeremose på mail tidy@skivecollege.dk eller 30 96 87 51.
 
Ansøgning 
Send din ansøgning senest fredag d. 28. februar 2020 kl. 9:00. Ansøgninger skal sendes elektronisk via knappen "Send ansøgning". På menulinjen vælger du ”Om Skive College” samt "Job på Skive College". Herefter vælger du den stilling, du ønsker at søge. Ansøgninger, som sendes på anden vis, vil blive returneret til afsenderen og indgår ikke i ansøgerfeltet.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Skive College er beliggende på adresserne Arvikavej 2B og Kongsvingervej 1 i Skive. Skive College er en erhvervsrettet uddannelsesinstitution med 250 medarbejdere og ca. 1500 årselever. Vi har uddannelsesudbud inden for det merkantile område og det tekniske område på erhvervsuddannelsesniveau med faglige uddannelser indenfor flere områder herunder efteruddannelse samt gymnasieuddannelser inden for hhx – Handelsgymnasium og htx - Tekniske Gymnasium. Skive College sætter kvaliteten i højsædet. Læs mere på www.skivecollege.dk.

 
ORS/Small/3812fdb3_logo.pngSkive CollegeSkive2020-02-14T15:08:51.4032020-02-28T00:00:00
330183867Leder af Teknisk AfdelingRobot Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark søger Leder til Teknisk Afdeling Til de to spændende selvejende institutioner Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark, som er i fortsat udvikling, søger vi en hands-on leder til vores Tekniske Afdeling. Med reference til vores Administrerende Direktør bliver du ansvarlig for et mangfoldigt team på 8 medarbejdere, der servicerer Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyreparks mange afdelinger og erhvervslejere. Opgaverne i teamet favner bredt og inkluderer alt fra renoveringsprojekter, tømrer- og malerarbejde og VVS-opgaver til vedligeholdelse af maskiner og udstyr, flytning af møbler og AV-assistance til møder og konferencer. Du vil spille en nøglerolle i forhold til at sikre et givende og konstruktivt samarbejde både internt i afdelingen og med de forskellige forretningsområder og stabe. Vi søger en serviceminded og ansvarsbevidst person, der både teknisk og ledelsesmæssigt har det rette drive og erfaring til at gå forrest og sørge for, at de forskellige opgaver prioriteres, planlægges og fuldføres. Det er meget vigtigt for os, at du kan agere som spillende træner og bruger tid i marken ved siden af ledelsen af teamet. Du skal derfor selv have den nødvendige håndværksmæssige- og tekniske viden til at løse opgaver, men samtidigt formå at få hele det tekniske team til at spille optimalt. Stilingen er på fuldtid. Arbejdstiden vil være skiftende (morgen, aften og weekend), og du skal være forberedt på, at der også uden for normal arbejdstid skal kunne ydes assistance ved pludseligt opstået behov. Dine ansvarsområder omfatter, men er ikke begrænset til: Daglig ledelse af Teknisk Afdeling, herunder planlægning og prioritering af arbejdsopgaver Ledelse af bygnings- og installationsopgaver Vicevært for lejerne i Ferskvandscentrets ErhvervsPark IT- og telefoniløsninger Vedligeholdelse og servicering af tekniske installationer Vi forventer, at du: har en relevant teknisk og eller håndværksmæssig baggrund og praktisk erfaring med samme trives med at lede et team har erfaring med at planlægge og styre større opgaver samt arbejder struktureret og vedholdende med et højt kvalitetsniveau formår at samarbejde med hele organisationen viser gennemslagskraft, når det er nødvendigt, besidder et stort drive og ambitioner, der naturligt smitter af på dine opgivelser er erfaren IT-bruger på administratorniveau. Du tilbydes et attraktivt, men også udfordrende job i en ambitiøs organisation med et højt fagligt niveau og en professionel indstilling. Interesseret? Skulle du ønske yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Bundgaard på telefon 41 60 40 39. Ansøgning mærket Leder til Teknisk Afdeling vedlagt CV med relevante oplysninger og dokumentation sendes elektronisk til job@fvc.dk Ansøgningerne behandles i takt med at de modtages. Ferskvandscentret og AQUA er et lokalt og nationalt center for vandmiljø, der på baggrund af de naturlige omgivelser, mange faciliteter og et højt kvalitetsniveau danner ramme om erhvervsaktiviteter, uddannelse, formidling og forskning på flere niveauer. Læs mere på vores hjemmesider www.fvc.dk og www.visitaqua.dk

Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyrepark søger Leder til Teknisk Afdeling

 

Til de to spændende selvejende institutioner Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyrepark, som er i fortsat udvikling, søger vi en hands-on leder til vores Tekniske Afdeling.

 

Med reference til vores Administrerende Direktør bliver du ansvarlig for et mangfoldigt team på 8 medarbejdere, der servicerer Ferskvandscentret og AQUA Akvarium & Dyreparks mange afdelinger og erhvervslejere. Opgaverne i teamet favner bredt og inkluderer alt fra renoveringsprojekter, tømrer- og malerarbejde og VVS-opgaver til vedligeholdelse af maskiner og udstyr, flytning af møbler og AV-assistance til møder og konferencer. Du vil spille en nøglerolle i forhold til at sikre et givende og konstruktivt samarbejde både internt i afdelingen og med de forskellige forretningsområder og stabe.

 

Vi søger en serviceminded og ansvarsbevidst person, der både teknisk og ledelsesmæssigt har det rette drive og erfaring til at gå forrest og sørge for, at de forskellige opgaver prioriteres, planlægges og fuldføres.  Det er meget vigtigt for os, at du kan agere som ”spillende træner” og bruger tid ”i marken” ved siden af ledelsen af teamet. Du skal derfor selv have den nødvendige håndværksmæssige- og tekniske viden til at løse opgaver, men samtidigt formå at få hele det tekniske team til at spille optimalt.

 

Stilingen er på fuldtid. Arbejdstiden vil være skiftende (morgen, aften og weekend), og du skal være forberedt på, at der også uden for normal arbejdstid skal kunne ydes assistance ved pludseligt opstået behov.

 

Dine ansvarsområder omfatter, men er ikke begrænset til:

 

  • Daglig ledelse af Teknisk Afdeling, herunder planlægning og prioritering af arbejdsopgaver
  • Ledelse af bygnings- og installationsopgaver
  • Vicevært for lejerne i Ferskvandscentrets ErhvervsPark
  • IT- og telefoniløsninger
  • Vedligeholdelse og servicering af tekniske installationer

 

Vi forventer, at du:

 

  • har en relevant teknisk og/eller håndværksmæssig baggrund og praktisk erfaring med samme
  • trives med at lede et team
  • har erfaring med at planlægge og styre større opgaver samt arbejder struktureret og vedholdende med et højt kvalitetsniveau
  • formår at samarbejde med hele organisationen
  • viser gennemslagskraft, når det er nødvendigt,
  • besidder et stort drive og ambitioner, der naturligt smitter af på dine opgivelser
  • er erfaren IT-bruger på administratorniveau.

 

Du tilbydes et attraktivt, men også udfordrende job i en ambitiøs organisation med et højt fagligt niveau og en professionel indstilling.

 

Interesseret? 

 

Skulle du ønske yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Bundgaard på telefon 41 60 40 39. Ansøgning mærket ”Leder til Teknisk Afdeling” vedlagt CV med relevante oplysninger og dokumentation sendes elektronisk til job@fvc.dk

 

Ansøgningerne behandles i takt med at de modtages.

 

Ferskvandscentret og AQUA er et lokalt og nationalt center for vandmiljø, der på baggrund af de naturlige omgivelser, mange faciliteter og et højt kvalitetsniveau danner ramme om erhvervsaktiviteter, uddannelse, formidling og forskning på flere niveauer. Læs mere på vores hjemmesider www.fvc.dk og www.visitaqua.dk

Vejlsøhus hotel og konferencecenterSilkeborg2020-02-19T00:00:002020-03-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vej-ingeniør, senior rådgiver

Henriksen HR

Odder
Kom med i Tyr ns Vi har tredoblet styrken i Danmark på bare to år og nu vil vi gerne have sat autograf på endnu en ny ansættelseskontrakt. Fokus på teamwork, erfaringen og overblikket til styring af større projekter. Er du på udkig efter din næste f...
Indrykket:18. februar 2020

Leder til selvejende klub - Galten Junior- & Ungdomsklub (GJUK)

Skanderborg Kommune

Galten
Vi søger en dygtig leder til den selvejende institution, Galten Junior-& Ungdomsklub (GJUK), med start 1. maj 2020.GJUK er en kombineret mini-, junior- og ungdomsklub, med stærke traditioner og årelang forankring i lokalsamfundet.GJUKs brugergruppe ...
Indrykket:21. februar 2020

Leder søges til selvejende institution

FRK ELLEN GADES BØRNEHAVE

Risskov
Brænder du for at skabe et godt børneliv og understøtte trivsel, læring og udvikling for 3-6årige? Og drømmer du om at lede en arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere? Så er den selvejende institution Frk. Ellen Gades Børnehave i Risskov...
Indrykket:19. februar 2020

Underviser til elektrikeruddannelse med fokus på vindenergi

Skive College

Skive
Ved du noget om at arbejde som elektriker i vindmøllebranchen? Kan du formidle den viden til fremtidens grønnere elektrikere? Så er det lige dig vi mangler på Skive Colleges nye branchetilpassede elektrikeruddannelse. Vi er 4 fagligt dedikeret el-fa...
Indrykket:14. februar 2020

Leder af Teknisk Afdeling

Vejlsøhus hotel og konferencecenter

Silkeborg
Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark søger Leder til Teknisk Afdeling Til de to spændende selvejende institutioner Ferskvandscentret og AQUA Akvarium Dyrepark, som er i fortsat udvikling, søger vi en hands-on leder til vores Tekniske Afdeling...
Indrykket:19. februar 2020