Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PTA-medarbejder/intern supporter, der kommer til at arbejde med state of the art inden for automatiske smøresystemer

Vi søger en systematisk, ansvarsbevidst, selvmotiverende og engageret person, med interesse for teknik og flair for salg

Virksomhedsbeskrivelse:
Masytec A/S har agenturer for verdens førende producenter inden for centralsmøring fra SKF/Lincoln. Virksomheden har dermed adgang til den nyeste udvikling inden for produkter og teknologi. 

Virksomhedens mange internationale relationer giver således sikkerhed for en professionel håndtering af service og montage Worldwide. 

Der er 24 medarbejdere ansat hos Masytec. 

Stillingsbeskrivelse:
Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, hvoraf teknisk support til kunderne som ringer ind og backup til sælgerne i marken, vil være de mest centrale. 

Der er 4 medarbejdere i det daglige på kontoret til at varetage alle de teknisk administrative opgaver i virksomheden og til at supportere kunder og kollegaer, så du skal generelt være indstillet på at hjælpe til, hvor behovet måtte opstå. 

Du har den daglige dialog med kunder, som ringer ind og yder teknisk support og rådgivning. Du skal også være indstillet på at lave lidt montage af smøresystemerne, når tiden tillader det. 

Du udarbejder styklister, dokumentation, indhenter tilbud på skaffevarer eller andre ydelser hos diverse underleverandører i ind- og udland. Du tager dig af reklamationer i tæt samarbejde med dine kollegaer i virksomheden.

Du er meget kundeminded og vil gerne ud og besøge kunder nu og da. Det forventes faktisk, at du tager ud på kundebesøg en gang om ugen, hvor du besøger virksomhedens kunder, overvejende på Sjælland, men også engang imellem i Jylland. 

Du er fleksibel og åben og går ikke af vejen for at give dine kollegaer, internt og eksternt, en hjælpende hånd, både med diverse spændende ad-hoc opgaver og de mere rutineprægede dagligdags opgaver. 

Egenskaber:
Du er god til at kommunikere og forventes at være selvigangsættende og generelt meget dedikeret i dit arbejde. 

Du arbejder systematisk og målrettet og går således ikke på kompromis med kvaliteten i dine løsninger. 

Da du er meget struktureret, har du generelt godt styr på dine ting. Du tager således gerne et ansvar og er derfor også i stand til at løse opgaverne egenhændigt. Samtidig har du en fleksibel tilgang til tingene, og giver gerne andre en hjælpende hånd. 

Du tilbydes:
At blive en del af en meget spændende virksomhed i rivende udvikling, som har produkter og løsninger, der er state of the art inden for sit felt. 

Du kommer til at arbejde tæt sammen med ledelsen og vil således få god mulighed for at være med til at præge virksomhedens udvikling på både operationelt og strategisk niveau.

Sprogkundskaber / IT:
Du er en dygtig bruger af IT og har du god erfaring med NAV (eller har kendskab til Axapta), er det en stor fordel. 

Du behersker engelsk og gerne tysk på et godt niveau, og du er i stand til at forstå svensk og norsk.

Løn:
Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer samt pension med sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Indgangsvinklen til stillingen kan være meget forskellig. Du kan have erfaring fra industrien, hvor du har serviceret på noget produktionsudstyr og er nu åben for en stilling, hvor du også kan få fokus på salg.

Uddannelser:
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne som industritekniker/maskinarbejder, produktionsteknolog, ingeniør eller andet relevant.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her