Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

PX3 Indkøb søger ny kollega til vores kontor i Aarhus.

PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst.  

PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge.

Vi tilbyder:

  • En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje
  • Konkurrencedygtig løn plus bonusordning
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Mulighed for både fuldtid og deltid

Vi forventer du:

  • Er selvdrivende, selvsikker og positiv
  • Har erfaring med salg eller mødebooking
  • Er i stand til at overholde aftaler og budgetter
  • Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information
  • Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret

Velkommen på holdet

Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau.

Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes.

Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet.

Ansøgningsfristen er den 14. juni, men vi indkalder løbende til samtale – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032988Phoenix-dc64f84f12019-05-28T00:00:00PX3 Indkøb søger ny kollega til vores kontor i Aarhus.

PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst.  

PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge.

Vi tilbyder:

  • En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje
  • Konkurrencedygtig løn plus bonusordning
  • Pension og sundhedsforsikring
  • Mulighed for både fuldtid og deltid

Vi forventer du:

  • Er selvdrivende, selvsikker og positiv
  • Har erfaring med salg eller mødebooking
  • Er i stand til at overholde aftaler og budgetter
  • Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information
  • Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret

Velkommen på holdet

Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau.

Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes.

Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet.

Ansøgningsfristen er den 14. juni, men vi indkalder løbende til samtale – så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

2019-06-15T01:00:20.967 PX3 er ikke et telemarketingsbureau, vi er et konsulenthus i kraftig vækst. PX3 er et konsulenthus med speciale i indkøb. Vores mål er kontinuerligt at skaffe bedre og billigere indkøb til vores kunder. Ud fra en struktureret gennemgang af omkostningerne, finder vi besparelser, bedre aftaler og optimeringsmuligheder. Vi har styr på processen fra den første kontakt til endelig implementering af nye aftaler. På den måde sparer vi vores kunder både tid og penge. Vi tilbyder: En hverdag i et sundt socialt miljø med højt til loftet Engagerede og dygtige kolleger En arbejdsplads der har din personlige og faglige udvikling for øje Konkurrencedygtig løn plus bonusordning Pension og sundhedsforsikring Mulighed for både fuldtid og deltid Vi forventer du: Er selvdrivende, selvsikker og positiv Har erfaring med salg eller mødebooking Er i stand til at overholde aftaler og budgetter Er dygtig til at sætte dig ind i nyt og kompleks information Er videbegærlig og frisk på at blive udfordret Velkommen på holdet Hos os vil din dagligdag, bestå af telefonisk og skriftlig kontakt med større virksomheder i Danmark. Din kontaktperson hos kunden vil være beslutningstagere på ledelses- eller direktionsniveau. Møderne du booker, afholdes af vores egne konsulenter, som du dermed også arbejder tæt sammen med i det daglige. Din performance er dermed fundamental for vores videre succes. Hos PX3 bruger vi også en del af fritiden sammen på diverse sociale arrangementer. Det gør vi, fordi vi ikke kan lade være, og fordi vi mener, at et godt socialt fællesskab er fundamentalt for gode resultater på jobbet. Ansøgningsfristen er den 14. juni, men vi indkalder løbende til samtale så send gerne din ansøgning allerede i dag. Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til as@px3.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Andreas Seeberg på telefon 69 14 74 57. Vi glæder os meget til at høre fra dig.11jobnetdc64f84f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3536293PX3 ApS11H.H. Seedorffs Stræde 6, 2.tv8000Aarhus CDKDanmark0as@px3.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent768678JobNet4996340499634010028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc64f84fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc64f84fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc64f84f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=dc64f84f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonPX3 Indkøb søger ny kollega til vores kontor i Aarhus.1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing361937128Andreas Seebergas@px3.dkDKDanmarkDKDanmark330108748Mødebooker hos OnlineProfilRobot Er du n af vores nye mødebookere? Går du med tanken om, at tjene gode penge mens du studerer, eller har du bare nogle ekstra timer i ugen, hvor du gerne vil gøre en indsats for at forsøde dit liv? Vi tilbyder dig en MEGET attraktiv løn, for få timers arbejde, på en herlig arbejdsplads i Aarhus C. Vi mangler deltids mødebooker hos OnlineProfil, som kan arbejde nogle timer onsdag og eller torsdag i dagtimerne. Hvad laver vi? Vi er et mindre mediebureau i Aarhus, som hjælper vores kunder med deres online tilstedeværelse. Det gør vi primært ved at styre deres SoMe profiler og annonceringer. Vi er et hold af hyggelige og sociale mennesker, som går den ekstra mil for holdet og ikke mindst for vores kunder. Vi hjælper i dag mere end 100 virksomheder med deres SoMe og ønsker at hjælpe endnu flere. Hvad går jobbet ud på? I al sin enkelthed skal der bookes salgsmøde, og du er med til at bestemme hvilke virksomheder, der er interessante for os at mødes med. Vi forventer, at kunderne får det bedst mulige førstehåndsindtryk, hvilket betyder at du skal kunne afspejle os som virksomhed og vores værdier. Vi stiller store krav til vores nye dream team. Til gengæld tilbyder vi en stilling med ansvar, personlig udvikling og gode muligheder for indflydelse. Hvad søger vi? Vi er ved at opstille et dream team, som skal hjælpe os med at løfte vores salg til nye højder. Vi søger 3-4 friske personligheder med en god og positiv energi. Du behøver ikke, at have arbejdet med opsøgende salg, men du må ikke være bange for at snakke i telefon. Kan du give den fuld gas i ca. 4 timer 2 gange om ugen, så er du måske den helt rigtige til holdet. Når vi alle gør det godt, så er der selvfølgelig tid til bordfodbold og sjove konkurrencer i løbet af dagen. Overordnet skal du kunne skabe en interesse hos potentielle kunder og overbevise dem om, hvorfor de skal afholde et møde med os - hvor vi derefter komme ud til kunden og fortæller mere om, hvordan vi kan hjælpe dem med at få værdi ud af deres online tilstedeværelse. Hvem er du så? Da vi er en virksomhed med fremgang og vindermentalitet, har vi også nogle forventninger til dig: Du skal være et konkurrence menneske, som lever højt på succeser. Du tør have ansvar. Du er et positivt menneske, der deler ud af dine glæder. Du er en holdspiller. Du er serviceminded. Du er ærlig. Der er ikke krav om, at du skal vide noget om annoncering eller håndtering af SoMe, men det er en fordel, hvis du ved lidt.

Er du én af vores nye mødebookere?

Går du med tanken om, at tjene gode penge mens du studerer, eller har du bare nogle ekstra timer i ugen, hvor du gerne vil gøre en indsats for at forsøde dit liv?

Vi tilbyder dig en MEGET attraktiv løn, for få timers arbejde, på en herlig arbejdsplads i Aarhus C.

 

Vi mangler deltids mødebooker hos OnlineProfil, som kan arbejde nogle timer onsdag og/eller torsdag i dagtimerne.

 

Hvad laver vi?

Vi er et mindre mediebureau i Aarhus, som hjælper vores kunder med deres online tilstedeværelse. Det gør vi primært ved at styre deres SoMe profiler og annonceringer.

Vi er et hold af hyggelige og sociale mennesker, som går den ekstra mil for holdet og ikke mindst for vores kunder. Vi hjælper i dag mere end 100 virksomheder med deres SoMe og ønsker at hjælpe endnu flere.

 

Hvad går jobbet ud på?

I al sin enkelthed skal der bookes salgsmøde, og du er med til at bestemme hvilke virksomheder, der er interessante for os at mødes med. 

Vi forventer, at kunderne får det bedst mulige førstehåndsindtryk, hvilket betyder at du skal kunne afspejle os som virksomhed og vores værdier. Vi stiller store krav til vores nye dream team. Til gengæld tilbyder vi en stilling med ansvar, personlig udvikling og gode muligheder for indflydelse.

 

Hvad søger vi?

Vi er ved at opstille et dream team, som skal hjælpe os med at løfte vores salg til nye højder.

Vi søger 3-4 friske personligheder med en god og positiv energi. Du behøver ikke, at have arbejdet med opsøgende salg, men du må ikke være bange for at snakke i telefon.

 

Kan du give den fuld gas i ca. 4 timer 2 gange om ugen, så er du måske den helt rigtige til holdet. Når vi alle gør det godt, så er der selvfølgelig tid til bordfodbold og sjove konkurrencer i løbet af dagen.

 

Overordnet skal du kunne skabe en interesse hos potentielle kunder og overbevise dem om, hvorfor de skal afholde et møde med os - hvor vi derefter komme ud til kunden og fortæller mere om, hvordan vi kan hjælpe dem med at få værdi ud af deres online tilstedeværelse.

 

Hvem er du så?

Da vi er en virksomhed med fremgang og vindermentalitet, har vi også nogle forventninger til dig:

 

  • Du skal være et konkurrence menneske, som lever højt på succeser.
  • Du tør have ansvar.
  • Du er et positivt menneske, der deler ud af dine glæder.
  • Du er en holdspiller.
  • Du er serviceminded.
  • Du er ærlig.

 

Der er ikke krav om, at du skal vide noget om annoncering eller håndtering af SoMe, men det er en fordel, hvis du ved lidt.

Online Profil ApSAarhus C2019-10-18T00:00:002019-12-11T00:00:00
330132376Grønlandsktalende interviewere søges til aften og weekendarbejdeRobot Randstad søger for vores kunde Epinion medarbejdere til at interviewe grønlandske borgere. Epinion er et moderne analyseinstitut med mere end ti års erfaring i at levere faktabaserede konsulentydelser, som hver dag danner grundlaget for vigtige beslutninger. Epinion skræddersyr løsningen til den enkelte problemstilling. Epinion har en kultur med plads til individualitet. Det gør blandt andet, at virksomheden er i stand til at indgå et unikt samarbejde, der tilgodeser kundernes individuelle ønsker. Udover at servicere kunder i Danmark er Epinion ligeledes engageret i flere lande rundt omkring i verden: Norge, Storbritannien, Sverige, Vietnam, Østrig og Grønland. Arbejdsopgaver: Jobbet består i at interviewe borgere bosiddende i Grønland. Omfanget og karakteren af interviewene varierer fra projekt til projekt, og man vil derfor løbende modtage informationer oplæring ift. dette. Om dig: • Du kan og vil arbejde aften og weekender • Du er vedholdende og har en god telefonstemme • Du taler og forstår grønlandsk og dansk Vi tilbyder: • Arbejdstid i tidsrummet: Mandag-fredag 15.00-20.00, søndag 15.00-19.00, Evt. lørdage 12.00-17.00 • Løn: 120 kr. timen • Et arbejde, der giver mening • Arbejde i en dynamisk, ung og moderne virksomhed i attraktive lokaler med udsigt over havnen • En kultur, der bærer præg af en god stemning og høj energi Interesseret? Er du interesseret, skal du sende en mail til heidi.kristensen@randstad.dk. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte Heidi på telefon 61959248 Om Randstad Hos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward. Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

Randstad søger for vores kunde Epinion medarbejdere til at interviewe grønlandske borgere.

Epinion er et moderne analyseinstitut med mere end ti års erfaring i at levere faktabaserede konsulentydelser, som hver dag danner grundlaget for vigtige beslutninger. Epinion skræddersyr løsningen til den enkelte problemstilling. Epinion har en kultur med plads til individualitet. Det gør blandt andet, at virksomheden er i stand til at indgå et unikt samarbejde, der tilgodeser kundernes individuelle ønsker. Udover at servicere kunder i Danmark er Epinion ligeledes engageret i flere lande rundt omkring i verden: Norge, Storbritannien, Sverige, Vietnam, Østrig og Grønland.

Arbejdsopgaver:
Jobbet består i at interviewe borgere bosiddende i Grønland.
Omfanget og karakteren af interviewene varierer fra projekt til projekt, og man vil derfor løbende modtage informationer/oplæring ift. dette.

Om dig:
• Du kan og vil arbejde aften og weekender
• Du er vedholdende og har en god telefonstemme
• Du taler og forstår grønlandsk og dansk

Vi tilbyder:
• Arbejdstid i tidsrummet: Mandag-fredag 15.00-20.00, søndag 15.00-19.00, Evt. lørdage 12.00-17.00
• Løn: 120 kr./timen
• Et arbejde, der giver mening
• Arbejde i en dynamisk, ung og moderne virksomhed i attraktive lokaler med udsigt over havnen
• En kultur, der bærer præg af en god stemning og høj energi

Interesseret?
Er du interesseret, skal du sende en mail til heidi.kristensen@randstad.dk. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte Heidi på telefon 61959248

Om Randstad
Hos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward. Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.800 kontorer fordelt på 38 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.

I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

RANDSTAD A/SAarhus C2019-11-28T00:00:002019-12-31T00:00:00
330134080Er du vores nye mødebooker?Robot Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er, at udvide vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores salgsteam. Arbejdet består i at kontakte potentielle erhvervskunder pr. telefon, primært i jylland og på fyn og booke møder for vores salgskonsulenter. Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret med dine opgaver og være med til at motiverer afdelingen i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet. Målet er at booke kvalitetsmøder, hvor kunden har en reel interesse for et skift af rengøringsleverandør. Så vi har ikke interesse i pistol sælger metoder. Vi forventer: Du taler, læser og skriver dansk Du brænder for at levere gode resultater Erfaring indenfor telemarketingsarbejde mødebookning kan være en fordel Smilende og positiv telefonstemme Straffeattest bedes fremvist Vi tilbyder: Oplæring og sparring Aktiv personaleforening med sociale arrangementer Fast timeløn provision pr. møde der bookes. Provisionen stiger pr. booket møde Arbejdstid: Stillingen er på 30 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale. Mandag-fredag fra 08.30 - 15.00. Er du interesseret i ovennævnte stilling, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Med venlig hilsen Jydan Rengøringsservice

Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er, at udvide vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores salgsteam.

Arbejdet består i at kontakte potentielle erhvervskunder pr. telefon, primært i jylland og på fyn og booke møder for vores salgskonsulenter.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret med dine opgaver og være med til at motiverer afdelingen i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet. Målet er at booke kvalitetsmøder, hvor kunden har en reel interesse for et skift af rengøringsleverandør. Så vi har ikke interesse i "pistol" sælger metoder.

 

Vi forventer:

  • Du taler, læser og skriver dansk
  • Du brænder for at levere gode resultater
  • Erfaring indenfor telemarketingsarbejde/mødebookning kan være en fordel
  • Smilende og positiv telefonstemme
  • Straffeattest bedes fremvist

 

Vi tilbyder:

  • Oplæring og sparring
  • Aktiv personaleforening med sociale arrangementer
  • Fast timeløn + provision pr. møde der bookes. Provisionen stiger pr. booket møde

 

Arbejdstid:

Stillingen er på 30 timer pr. uge med start hurtigst muligt eller efter aftale.

Mandag-fredag fra 08.30 - 15.00.

 

Er du interesseret i ovennævnte stilling, ser vi frem til at modtage din ansøgning.

 

Med venlig hilsen

Jydan Rengøringsservice 

 

JYDAN RengøringsserviceLystrup2019-12-02T00:00:002019-12-16T00:00:00
330133101Sælgere søgesRobot Vi har kæmpe succes, derfor søger vi nye medarbejdere til vores salgsteams. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner. Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde. Hvem leder vi efter? Vi leder efter nye medarbejdere der: er velformulerede, og elsker at tale deres sag er resultatorienteret er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen Snakker dansk Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. Hvad tilbyder vi? En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer Lækker frokostordning Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. Faste arbejdstider Skal du være en af vores nye medarbejdere? Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https: keksales.dk job ! Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734. Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

Vi har kæmpe succes, derfor søger vi nye medarbejdere til vores salgsteams.

Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer.
Vi søger både til vores B2C og B2B teams.

Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgstræning af vores salgstræner.
Telia er et godt brand, så du vil hurtigt få succes og opleve jobglæde.

Hvem leder vi efter? 

Vi leder efter nye medarbejdere der: 

  • er velformulerede, og elsker at tale deres sag
  • er resultatorienteret 
  • er mødestabil, og overholder aftaler - både med os, kollegerne og kunderne 
  • brænder for, og ønsker en karriere i salgsbranchen 
  • Snakker dansk

Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav men et plus. Når du kommer til opstart, gennemgår du et tilpasset oplæringsforløb, hvor du bliver klædt på til opgaven. Du vil også løbende modtage salgsuddannelse og træning. 

Hvad tilbyder vi? 

  • En af branchens bedste løn-pakker med fast grundløn og attraktiv provisionsordning uden loft 
  • Dygtigere ledere, der altid står parat til at komme med deres inputs, og dermed sørge for, at du hele tiden udvikler dig som sælger
  • Sjove personalearrangementer og interne konkurrencer 
  • Lækker frokostordning
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus på Åboulevarden 23, 4 th. 8000 Aarhus C. 
  • Faste arbejdstider 

Skal du være en af vores nye medarbejdere? 
Så send din ansøgning i dag til ks@keksales.dk eller søg telefonisk ved Kasper Skovbo på 21954734, eller via ansøgningsformularen på https://keksales.dk/job/!

Har du spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Kasper Skovbo på 21954734.

Vi ansætter løbende, så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag!

KekSales Aarhus ApSAarhus C2019-11-29T00:00:002020-01-24T00:00:00
330132537TelemarketingmedarbejderRobot Mødebooknings supportere Norge og Danmark: X Systems Aps Hvis du ønsker en arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her: Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at booke, planlægge og samarbejde med virksomhedens interne konsulenter. Teamet består af 8-10 mødebookere og to driftsledere og en afdelingschef. Dit primære fokusområde forventes at være de interne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning. Arbejdsopgaven består i mødebookning i Norge og eller Danmark. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav. Det er ikke et krav, at man kan norsk, hvis man søger den norske stilling - vi har idag flere danske mødebookere, som ringer til Norge. Afdelingen er intern i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor ergonomi og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før. Dine egenskaber: - Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer. - Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer. - Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking. - Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale. - Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger. Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt. Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer. Har du spørgsmål til stillingerne, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye kollega ? Så kan du kontakte Driftsleder export Søren Spottog på 41933048 eller Soren@xsystems.dk eller Driftsleder Danmark Casper Chouhan på 28563878 eller Chouhen@xcomm.dk Det er i udgangspunkt to fuldtids stillinger. Praktik er også en mulighed i virksomheden. Der er 2 ledig stillinger

Mødebooknings supportere Norge og Danmark:

X Systems Aps

Hvis du ønsker en arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her:

Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at booke, planlægge og samarbejde med virksomhedens interne konsulenter.

Teamet består af 8-10 mødebookere og to driftsledere og en afdelingschef. Dit primære fokusområde forventes at være de interne sælgere, som du er i daglig kontakt med i forbindelse med mødebooking og planlægning.

Arbejdsopgaven består i mødebookning i Norge og/eller Danmark. Har man erfaring med mødebooking, er det fint, men ikke et krav.

Det er ikke et krav, at man kan norsk, hvis man søger den norske stilling - vi har idag flere danske mødebookere, som ringer til Norge.

Afdelingen er intern i salgsvirksomheden X Systems. En virksomhed der omsætter den inspiration, som vi henter hos vores kunder og får i vores omgivelser til produkter, hvor design og funktion går op i en højere enhed. Vi forhandler innovative produkter indenfor ergonomi og arbejdsmiljø samt unikke kreative materialer, der ikke er set før.

Dine egenskaber:

- Du er en positiv og selvstændig arbejdende person og som besidder evnen til at være en god teamplayer.

-  Du er god til at motivere dig selv og andre samtidig med, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.

- Du må gerne have en baggrund inden for mødebooking.

- Du kan udtrykke dig professionelt i både skrift og tale.

- Ser forskellighed som styrker, frem for begrænsninger.

 

Vi kan tilbyde: En spændende stilling i en virksomhed i vækst, hvor du kan udvikle dig personligt og professionelt.

Løn: Vi tilbyder en løn der matcher dine kompetencer.

Har du spørgsmål til stillingerne, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye kollega ? Så kan du kontakte Driftsleder export Søren Spottog på 41933048 eller Soren@xsystems.dk eller Driftsleder Danmark Casper Chouhan på  28563878 eller Chouhen@xcomm.dk

Det er i udgangspunkt to fuldtids stillinger.

Praktik er også en mulighed i virksomheden.

Der er 2 ledig stillinger

XsystemsSilkeborg2019-11-29T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Mødebooker hos OnlineProfil

Online Profil ApS

Aarhus C
Er du n af vores nye mødebookere? Går du med tanken om, at tjene gode penge mens du studerer, eller har du bare nogle ekstra timer i ugen, hvor du gerne vil gøre en indsats for at forsøde dit liv? Vi tilbyder dig en MEGET attraktiv løn, for få timer...
Indrykket:18. oktober 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Grønlandsktalende interviewere søges til aften og weekendarbejde

RANDSTAD A/S

Aarhus C
Randstad søger for vores kunde Epinion medarbejdere til at interviewe grønlandske borgere. Epinion er et moderne analyseinstitut med mere end ti års erfaring i at levere faktabaserede konsulentydelser, som hver dag danner grundlaget for vigtige besl...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Er du vores nye mødebooker?

JYDAN Rengøringsservice

Lystrup
Vi er et rengøringsfirma i udvikling og vores mål er, at udvide vores kundeportefølje. Derfor søger vi en ny kollega til vores salgsteam. Arbejdet består i at kontakte potentielle erhvervskunder pr. telefon, primært i jylland og på fyn og booke møde...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019

Sælgere søges

KekSales Aarhus ApS

Aarhus C
Vi har kæmpe succes, derfor søger vi nye medarbejdere til vores salgsteams. Jobbet består af at sælge Telia mobil og bredbåndsabonnementer. Vi søger både til vores B2C og B2B teams. Som telesælger får du grundig oplæring, og modtager effektiv salgst...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:24. januar 2020

Telemarketingmedarbejder

Xsystems

Silkeborg
Mødebooknings supportere Norge og Danmark: X Systems Aps Hvis du ønsker en arbejdsplads, skønne kollegaer og motiveres ved daglige mål, så se her: Du bliver en del af et team, hvis arbejde består af, at booke, planlægge og samarbejde med virksomhede...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019