QA-assistent

Allergica søger QA-assistent

Vi søger en kvalitetssikringsassistent der, sammen med virksomhedens QP, skal sikre kvaliteten af vores lægemiddelportefølje. Vedkommende skal arbejde med opfølgning, vedligehold og udvikling af vores kvalitetssikringssystem. Begreber som SMF, VMP, PQR, SOP, CC, CAPA, validering, kvalificering, læseplaner, samt afvigelses og reklamationsbehandling, skal være velkendte for ansøgeren.

Endvidere vil det være en fordel, hvis ansøgeren har erfaring med auditering og registreringsarbejde.

Vi forestiller os at den rette ansøger har en uddannelsesmæssig baggrund som farmakonom, procesteknolog, industrilaborant eller lignende.

Arbejdstiden vil være på 30 timer om ugen.

Vi har brug for en medarbejder med følgende kvalifikationer:

  • Omfattende erfaring med kvalitetssikring inden for GMP
  • Gerne erfaring med auditering og registreringsarbejde
  • Gode IT-evner i office-pakken
  • Gode samarbejdsevner med henblik på at indgå i et team på en rolig og engageret måde.
  • Evne til at arbejde professionelt og personligt med et højt fagligt niveau.
  • Selvstændigt arbejdende og evne til at administrere frihed i arbejdssituationen.
  • Interesse for og gerne kendskab til homøopati og alternativ medicin.
  • Nysgerrighed over for og positiv indstilling til Rudolf Steiners impulser og antroposofi.

Læs mere om os på www.allergica.dk og kontakt gerne Jesper Schrøder på telefon 70 26 17 77 eller mail jsc@allergica.dk, hvis du ønsker flere oplysninger om jobbet.

Send din ansøgning til llw@allergica.dk snarest og inden d. 1. marts 2019.

Allergica A/S er en medicinalvirksomhed grundlagt i 1984 som et almennyttigt selskab og er beliggende på Hagemannsvej 11 i Silkeborg. Allergica er 100 % ejet af Æskulapfonden, der ligeledes er almennyttig. Vi producerer og sælger homøopatisk og antroposofisk medicin i Danmark samt i Sverige og er pt. 17 medarbejdere fordelt på produktion, kundeservice, forsendelse, rådgivning og administration. De homøopatiske lægemidler, vi fremstiller, viderebringer naturens egne helbredende impulser til medicinen, og de fremstilles efter anvisninger fra Rudolf Steiner. Vi anser to elementer som helt grundlæggende i sygdomsbehandlingen – nemlig medicin og kærlighed. I vores praktiske arbejde fremstiller vi helbredende medicin, men vi bestræber os også på at udstråle kærlighed, omsorg og forståelse.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942419Phoenix-902ec6cd12019-01-14T00:00:00QA-assistent

Allergica søger QA-assistent

Vi søger en kvalitetssikringsassistent der, sammen med virksomhedens QP, skal sikre kvaliteten af vores lægemiddelportefølje. Vedkommende skal arbejde med opfølgning, vedligehold og udvikling af vores kvalitetssikringssystem. Begreber som SMF, VMP, PQR, SOP, CC, CAPA, validering, kvalificering, læseplaner, samt afvigelses og reklamationsbehandling, skal være velkendte for ansøgeren.

Endvidere vil det være en fordel, hvis ansøgeren har erfaring med auditering og registreringsarbejde.

Vi forestiller os at den rette ansøger har en uddannelsesmæssig baggrund som farmakonom, procesteknolog, industrilaborant eller lignende.

Arbejdstiden vil være på 30 timer om ugen.

Vi har brug for en medarbejder med følgende kvalifikationer:

  • Omfattende erfaring med kvalitetssikring inden for GMP
  • Gerne erfaring med auditering og registreringsarbejde
  • Gode IT-evner i office-pakken
  • Gode samarbejdsevner med henblik på at indgå i et team på en rolig og engageret måde.
  • Evne til at arbejde professionelt og personligt med et højt fagligt niveau.
  • Selvstændigt arbejdende og evne til at administrere frihed i arbejdssituationen.
  • Interesse for og gerne kendskab til homøopati og alternativ medicin.
  • Nysgerrighed over for og positiv indstilling til Rudolf Steiners impulser og antroposofi.

Læs mere om os på www.allergica.dk og kontakt gerne Jesper Schrøder på telefon 70 26 17 77 eller mail jsc@allergica.dk, hvis du ønsker flere oplysninger om jobbet.

Send din ansøgning til llw@allergica.dk snarest og inden d. 1. marts 2019.

Allergica A/S er en medicinalvirksomhed grundlagt i 1984 som et almennyttigt selskab og er beliggende på Hagemannsvej 11 i Silkeborg. Allergica er 100 % ejet af Æskulapfonden, der ligeledes er almennyttig. Vi producerer og sælger homøopatisk og antroposofisk medicin i Danmark samt i Sverige og er pt. 17 medarbejdere fordelt på produktion, kundeservice, forsendelse, rådgivning og administration. De homøopatiske lægemidler, vi fremstiller, viderebringer naturens egne helbredende impulser til medicinen, og de fremstilles efter anvisninger fra Rudolf Steiner. Vi anser to elementer som helt grundlæggende i sygdomsbehandlingen – nemlig medicin og kærlighed. I vores praktiske arbejde fremstiller vi helbredende medicin, men vi bestræber os også på at udstråle kærlighed, omsorg og forståelse.

Allergica søger QA-assistent Vi søger en kvalitetssikringsassistent der, sammen med virksomhedens QP, skal sikre kvaliteten af vores lægemiddelportefølje. Vedkommende skal arbejde med opfølgning, vedligehold og udvikling af vores kvalitetssikringssystem. Begreber som SMF, VMP, PQR, SOP, CC, CAPA, validering, kvalificering, læseplaner, samt afvigelses og reklamationsbehandling, skal være velkendte for ansøgeren. Endvidere vil det være en fordel, hvis ansøgeren har erfaring med auditering og registreringsarbejde. Vi forestiller os at den rette ansøger har en uddannelsesmæssig baggrund som farmakonom, procesteknolog, industrilaborant eller lignende. Arbejdstiden vil være på 30 timer om ugen. Vi har brug for en medarbejder med følgende kvalifikationer: Omfattende erfaring med kvalitetssikring inden for GMP Gerne erfaring med auditering og registreringsarbejde Gode IT-evner i office-pakken Gode samarbejdsevner med henblik på at indgå i et team på en rolig og engageret måde. Evne til at arbejde professionelt og personligt med et højt fagligt niveau. Selvstændigt arbejdende og evne til at administrere frihed i arbejdssituationen. Interesse for og gerne kendskab til homøopati og alternativ medicin. Nysgerrighed over for og positiv indstilling til Rudolf Steiners impulser og antroposofi. Læs mere om os på www.allergica.dk og kontakt gerne Jesper Schrøder på telefon 70 26 17 77 eller mail jsc@allergica.dk, hvis du ønsker flere oplysninger om jobbet. Send din ansøgning til llw@allergica.dk snarest og inden d. 1. marts 2019. Allergica A S er en medicinalvirksomhed grundlagt i 1984 som et almennyttigt selskab og er beliggende på Hagemannsvej 11 i Silkeborg. Allergica er 100 ejet af skulapfonden, der ligeledes er almennyttig. Vi producerer og sælger homøopatisk og antroposofisk medicin i Danmark samt i Sverige og er pt. 17 medarbejdere fordelt på produktion, kundeservice, forsendelse, rådgivning og administration. De homøopatiske lægemidler, vi fremstiller, viderebringer naturens egne helbredende impulser til medicinen, og de fremstilles efter anvisninger fra Rudolf Steiner. Vi anser to elementer som helt grundlæggende i sygdomsbehandlingen nemlig medicin og kærlighed. I vores praktiske arbejde fremstiller vi helbredende medicin, men vi bestræber os også på at udstråle kærlighed, omsorg og forståelse.11Jobnet902ec6cd100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-28T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3435416ALLERGICA A/S11Hagemannsvej 118600SilkeborgDKDanmark0
llw@allergica.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent694049JobNet493053549305351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=902ec6cdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=902ec6cdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=902ec6cd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=902ec6cd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgHos ALLERGICA A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige360114223Jesper Schrøderllw@allergica.dkDKDanmarkDKDanmark329957606Kvalitets- og complianceansvarligRobot Vi har stort fokus på kvalitet, og vi ønsker at give både kunder og forbrugere størst mulig kvalitet og dermed tryghed, når de arbejder sammen med os.Derfor søger vi en kvalitets- og compliance-ansvarlig til vores Operations, der får ansvaret for at kvalitetssikre vores processer og udbygge dokumentation og kontrol af disse. Opgaver Du får en meget central rolle i den forsatte udvikling og implementering af kvalitet og compliance-kontroller. Opgaverne vil bl.a. være: Vedligeholde og udvikle af politikker og retningslinier Gennemføre 1st. line kontroller hos medarbejderne i forhold til compliance og GDPR Undervise kollegaer i kvalitetskontroller Hvidvaskbehandling Behandle aktindsigtssager og klager Rapportering internt og eksternt Din profil Du har erfaring med de nævnte opgaver og kender til lovgivning inden for inkasso. Du har kendskab til GDPR og behandling af persondata. Du skal være selvstændigt arbejdende og have en god sans for detaljen. Du kan lide en dagligdag, hvor der hele tiden er mange bolde i luften, og hvor det er vigtigt, at de alle bliver grebet igen. Du kan lide at være i en virksomhed, hvor dagene aldrig er ens Du skal kunne arbejde selvstændigt og have sans for detaljer Du er målrettet og meget fokuseret på at finde løsninger, der både opfylder dine behov, og som dine kolleger kan omsætte til effektivt arbejde i deres hverdag. Endelig skal du være forandringsparat og forberedt på en hverdag, hvor tingene ofte ændrer sig. Du taler og skriver engelsk Du tilbydes Et ansvarsfuldt job med gode muligheder for udvikling i en attraktiv virksomhed i vækst. Gode kolleger med specialist-kompetencer på et højt niveau Samarbejde med interne Compliance- specialister i Danmark og i den øvrige del af koncernen Muligheder for at vokse med dit job og øge dine kompetencer En god pensionsordning samt sundsforsikring efter gældende overenskomst med Finansforbundet. Et godt arbejdsklima med bl.a. en aktiv personaleforening, der arrangerer mange spændende aktiviteter. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Director Operations Ren Mejlstrup på 3017 3391. Søg jobbet Du søger jobbet ved at bruge dette link https: lowell.wd3.myworkdayjobs.com en-US LowellGroup_Careers2 job Lowell-Horsens Kvalitets--og-complianceansvarlig_R002749

Vi har stort fokus på kvalitet, og vi ønsker at give både kunder og forbrugere størst mulig kvalitet og dermed tryghed, når de arbejder sammen med os.
Derfor søger vi en kvalitets- og compliance-ansvarlig til vores Operations, der får ansvaret for at kvalitetssikre vores processer og udbygge dokumentation og kontrol af disse.

Opgaver

Du får en meget central rolle i den forsatte udvikling og implementering af kvalitet og compliance-kontroller.

Opgaverne vil bl.a. være:

  • Vedligeholde og udvikle af politikker og retningslinier
  • Gennemføre 1st. line kontroller hos medarbejderne i forhold til compliance og GDPR
  • Undervise kollegaer i kvalitetskontroller
  • Hvidvaskbehandling
  • Behandle aktindsigtssager og klager
  • Rapportering internt og eksternt

 

Din profil

  • Du har erfaring med de nævnte opgaver og kender til lovgivning inden for inkasso.
  • Du har kendskab til GDPR og behandling af persondata.
  • Du skal være selvstændigt arbejdende og have en god sans for detaljen.
  • Du kan lide en dagligdag, hvor der hele tiden er mange bolde i luften, og hvor det er vigtigt, at de alle bliver grebet igen.
  • Du kan lide at være i en virksomhed, hvor dagene aldrig er ens
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og have sans for detaljer
  • Du er målrettet og meget fokuseret på at finde løsninger, der både opfylder dine behov, og som dine kolleger kan omsætte til effektivt arbejde i deres hverdag.
  • Endelig skal du være forandringsparat og forberedt på en hverdag, hvor tingene ofte ændrer sig.
  • Du taler og skriver engelsk

 

Du tilbydes

  • Et ansvarsfuldt job med gode muligheder for udvikling i en attraktiv virksomhed i vækst.
  • Gode kolleger med specialist-kompetencer på et højt niveau
  • Samarbejde med interne Compliance- specialister i Danmark og i den øvrige del af koncernen
  • Muligheder for at vokse med dit job og øge dine kompetencer
  • En god pensionsordning samt sundsforsikring efter gældende overenskomst med Finansforbundet.
  • Et godt arbejdsklima med bl.a. en aktiv personaleforening, der arrangerer mange spændende aktiviteter.

 

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Director Operations René Mejlstrup  på 3017 3391.

 

Søg jobbet

Du søger jobbet ved at bruge dette link

https://lowell.wd3.myworkdayjobs.com/en-US/LowellGroup_Careers2/job/Lowell-Horsens/Kvalitets--og-complianceansvarlig_R002749

Lowell Danmark A/SHorsens2019-02-08T00:00:002019-04-05T00:00:00
329934643Quality AssistantRobot Analytisk og kvalitetsbevidst assistent til Vikans Quality team Sammen med dine kolleger skal du varetage løbende sagsbehandling og opfølgning på afvigelser internt og eksternt hos leverandører samt medvirke til at understøtte kvalitetsafdelingen i drift og udvikling af ledelsessystemerne. Effektiv og opfølgende sagsbehandling - central rolle i kvalitetsafdelingen Du vil referere til vores HSEQ Manager og får selvstændigt ansvar for en afvekslende række opgaver: Behandling af kundereklamationer og leverandørafvigelser Analyse og formidling af kvalitetsdata samt opfølgning på tendenser Kvalitetskontrol i produktion og varemodtagelse Kvalitetstest af produkter Medvirke til udvikling af ledelsessystemer for arbejdsmiljø, miljø og kvalitet Interne audits Din uddannelse er ikke afgørende, men du har 3-5 års erfaring fra kvalitet og reklamationsbehandling i en produktionsvirksomhed. Kendskab til ISO 9001 og ISO 14001 og erfaring med audits er en fordel. Vi lægger vægt på, at du: Kommunikerer enkelt og præcist på alle niveauer i og udenfor organisationen Er en dygtig sagsbehandler og har en struktureret og systematisk tilgang til problemstillinger Er kvalitetsbevidst med en god vedholdenhed, der sikrer at du får fulgt dine sager helt til dørs Er flydende på dansk og engelsk Er rutineret bruger af MS Office programmer, og herudover gerne Microsoft AX og Sharepoint Struktureret og vedholdende med godt øje for æstetik Vi efterspørger en ny medarbejder, som er kendetegnet ved at være målrettet, selvstændig og produktiv. Du skal være i stand til at se potentiale for forbedringer. Din tilgang til opgaver og andre mennesker skal være positiv. Du må gerne have et smittende humør, også hvis opgaverne bliver rutine. Du sætter en ære i, at opgaverne afleveres til aftalt tid og i aftalt kvalitet. Kort sagt - du stræber efter at indfri forventningerne til dig, og dit arbejde er præget af det samme høje kvalitetsniveau, som Vikan stræber efter i alle processer. Når situationen kræver det, er du fleksibel og yder den nødvendige indsats for at nå i mål. Du får en plads på holdet i en international vækst-virksomhed Som medarbejder hos Vikan vil du opleve en stærk virksomhedskultur, der understøtter videndeling og personlig udvikling. Din hverdag bliver international, og du vil opleve en åben informationskultur i en moderne virksomhed. Dine kommende kollegaer er stolte og dedikerede, og virksomheden har visioner og en klar vækststrategi. Løn og pensionsforhold aftales på markedsvilkår. Ansøgning Send din ansøgning hurtigst muligt, hellere i dag end i morgen, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter jobbet, så snart den rigtige kandidat er fundet. Vikan er en international virksomhed med hovedsæde i Danmark, eksport til mere end 80 lande og arbejdsplads for 230 engagerede medarbejdere i 7 forskellige lande. Virksomheden har siden 1898 hjulpet fødevareindustrien og andre miljøer, hvor der stilles store krav til hygiejnen, med at leve op til deres hygiejnemæssige idealer. Med integritet, omhu, nytænkning og drive har Vikan skabt branchens største vidensbank om hygiejne og relateret lovgivning. Vikan har anvendt denne viden til at udvikle verdens mest effektive professionelle rengøringsrekvisitter og rådgivningsydelser. Alt sammen for at sikre, at Vikans kunder kan levere alle de produkter, de fremstiller, med stolthed og ro i sindet. Læs mere på Vikan.comAnalytisk og kvalitetsbevidst assistent til Vikans Quality team Sammen med dine kolleger skal du varetage løbende sagsbehandling og opfølgning på afvigelser internt og eksternt hos leverandører samt medvirke til at understøtte kvalitetsafdelingen i drift og udvikling af ledelsessystemerne. Effektiv og opfølgende sagsbehandling - central rolle i kvalitetsafdelingen

Du vil referere til vores HSEQ Manager og får selvstændigt ansvar for en afvekslende række opgaver:

  • Behandling af kundereklamationer og leverandørafvigelser
  • Analyse og formidling af kvalitetsdata samt opfølgning på tendenser
  • Kvalitetskontrol i produktion og varemodtagelse
  • Kvalitetstest af produkter
  • Medvirke til udvikling af ledelsessystemer for arbejdsmiljø, miljø og kvalitet
  • Interne audits

Din uddannelse er ikke afgørende, men du har 3-5 års erfaring fra kvalitet og reklamationsbehandling i en produktionsvirksomhed. Kendskab til ISO 9001 og ISO 14001 og erfaring med audits er en fordel.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Kommunikerer enkelt og præcist på alle niveauer i og udenfor organisationen
  • Er en dygtig sagsbehandler og har en struktureret og systematisk tilgang til problemstillinger
  • Er kvalitetsbevidst med en god vedholdenhed, der sikrer at du får fulgt dine sager helt til dørs
  • Er flydende på dansk og engelsk
  • Er rutineret bruger af MS Office programmer, og herudover gerne Microsoft AX og Sharepoint
Struktureret og vedholdende med godt øje for æstetik

Vi efterspørger en ny medarbejder, som er kendetegnet ved at være målrettet, selvstændig og produktiv. Du skal være i stand til at se potentiale for forbedringer. Din tilgang til opgaver og andre mennesker skal være positiv. Du må gerne have et smittende humør, også hvis opgaverne bliver rutine. Du sætter en ære i, at opgaverne afleveres til aftalt tid og i aftalt kvalitet. Kort sagt - du stræber efter at indfri forventningerne til dig, og dit arbejde er præget af det samme høje kvalitetsniveau, som Vikan stræber efter i alle processer. Når situationen kræver det, er du fleksibel og yder den nødvendige indsats for at nå i mål.

Du får en plads på holdet i en international vækst-virksomhed

Som medarbejder hos Vikan vil du opleve en stærk virksomhedskultur, der understøtter videndeling og personlig udvikling. Din hverdag bliver international, og du vil opleve en åben informationskultur i en moderne virksomhed. Dine kommende kollegaer er stolte og dedikerede, og virksomheden har visioner og en klar vækststrategi. Løn og pensionsforhold aftales på markedsvilkår.

Ansøgning

Send din ansøgning hurtigst muligt, hellere i dag end i morgen, da vi behandler ansøgninger løbende og besætter jobbet, så snart den rigtige kandidat er fundet.

Vikan er en international virksomhed med hovedsæde i Danmark, eksport til mere end 80 lande og arbejdsplads for 230 engagerede medarbejdere i 7 forskellige lande. Virksomheden har siden 1898 hjulpet fødevareindustrien og andre miljøer, hvor der stilles store krav til hygiejnen, med at leve op til deres hygiejnemæssige idealer. Med integritet, omhu, nytænkning og drive har Vikan skabt branchens største vidensbank om hygiejne og relateret lovgivning. Vikan har anvendt denne viden til at udvikle verdens mest effektive professionelle rengøringsrekvisitter og rådgivningsydelser. Alt sammen for at sikre, at Vikans kunder kan levere alle de produkter, de fremstiller, med stolthed og ro i sindet. Læs mere på Vikan.com

Vikan A/SSkive2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kvalitets- og complianceansvarlig

Lowell Danmark A/S

Horsens
Vi har stort fokus på kvalitet, og vi ønsker at give både kunder og forbrugere størst mulig kvalitet og dermed tryghed, når de arbejder sammen med os.Derfor søger vi en kvalitets- og compliance-ansvarlig til vores Operations, der får ansvaret for at...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:5. april 2019

Quality Assistant

Vikan A/S

Skive
Analytisk og kvalitetsbevidst assistent til Vikans Quality team Sammen med dine kolleger skal du varetage løbende sagsbehandling og opfølgning på afvigelser internt og eksternt hos leverandører samt medvirke til at understøtte kvalitetsafdelingen i ...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019