Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Q&A-kundeservicemedarbejdere til Teleperformance (OPSTART 31.01)

Vi søger, på vegne af Teleperformance, servicemindede kundeservicemedarbejdere til en konkret opgave, hvor du skal besvare spørgsmål fra Canal Digitals kunder. Opstart 30/1 i Kbh.

 

Jobbet

Hos Teleperformance bliver du en del af et stærkt team, der tager sig af henvendelser fra Canal Digitals kunder. Du vil blive ansat som kundeservicemedarbejder på en bestemt telefonlinje, hvor du skal sidde og svare på en bestemt type af spørgsmål fra kunderne - en form for Q&A linje. Det er vigtigt at du er frisk og besidder et højt serviceniveau. Derudover elsker du et arbejdsmiljø, hvor du får noget for hånden og har travlt, og ser det som en kæmpe motivation at yde en formidabel service for kunderne.

    Der vil være et grundigt introforløb, hvor du bliver oplært.

Arbejdskulturen hos Teleperformance bærer præg af, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor er der fokus på et godt og motiverende arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Din profil

Du er imødekommende og serviceorienteret. Som person er du positiv, udadvendt og har et smil i stemmen, når du taler i telefon. Du trives i jobbet, fordi du brænder for at yde et højt serviceniveau. Du motiveres af et godt samarbejde med dine kolleger og den gode stemning i afdelingen.

Derudover forventes det, at du:

  • motiveres af at hjælpe andre
  • har empati og kan sætte dig ind i kundens behov
  • kan arbejde selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • kommunikerer problemfrit på dansk, både i skrift og tale

Arbejdstid, løn og proces

Opstart i jobbet er 31/1. Du skal kunne arbejde lørdag d. 1/2 og søndag d. 2/2.

Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen i tidsrummet kl. 9.00-20.00 mandag - fredag og lørdag - søndag ml. 10.00 - 17.00.

Vikariatet løber til d. 16/2 og er således på 2,5 uge med god mulighed for forlængelse. På din første arbejdsdag vil du få udleveret vagtplan, og du skal være åben for at kunne få tildelt vagter alle 17 dage som vikariatet varer.

Stillingen er ikke relevant, hvis du har ferieplaner eller allerede planlagt fri i perioden.

Teleperformance er beliggende på Hedegaardsvej ved Femøren st. på Amager.

Timeløn: 120 kr.

Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig! 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330164828Phoenix-7165fc8412020-01-25T00:00:00Q&A-kundeservicemedarbejdere til Teleperformance (OPSTART 31.01)

Vi søger, på vegne af Teleperformance, servicemindede kundeservicemedarbejdere til en konkret opgave, hvor du skal besvare spørgsmål fra Canal Digitals kunder. Opstart 30/1 i Kbh.

 

Jobbet

Hos Teleperformance bliver du en del af et stærkt team, der tager sig af henvendelser fra Canal Digitals kunder. Du vil blive ansat som kundeservicemedarbejder på en bestemt telefonlinje, hvor du skal sidde og svare på en bestemt type af spørgsmål fra kunderne - en form for Q&A linje. Det er vigtigt at du er frisk og besidder et højt serviceniveau. Derudover elsker du et arbejdsmiljø, hvor du får noget for hånden og har travlt, og ser det som en kæmpe motivation at yde en formidabel service for kunderne.

    Der vil være et grundigt introforløb, hvor du bliver oplært.

Arbejdskulturen hos Teleperformance bærer præg af, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor er der fokus på et godt og motiverende arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Din profil

Du er imødekommende og serviceorienteret. Som person er du positiv, udadvendt og har et smil i stemmen, når du taler i telefon. Du trives i jobbet, fordi du brænder for at yde et højt serviceniveau. Du motiveres af et godt samarbejde med dine kolleger og den gode stemning i afdelingen.

Derudover forventes det, at du:

  • motiveres af at hjælpe andre
  • har empati og kan sætte dig ind i kundens behov
  • kan arbejde selvstændigt såvel som i et team
  • trives i et dynamisk arbejdsmiljø
  • kommunikerer problemfrit på dansk, både i skrift og tale

Arbejdstid, løn og proces

Opstart i jobbet er 31/1. Du skal kunne arbejde lørdag d. 1/2 og søndag d. 2/2.

Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen i tidsrummet kl. 9.00-20.00 mandag - fredag og lørdag - søndag ml. 10.00 - 17.00.

Vikariatet løber til d. 16/2 og er således på 2,5 uge med god mulighed for forlængelse. På din første arbejdsdag vil du få udleveret vagtplan, og du skal være åben for at kunne få tildelt vagter alle 17 dage som vikariatet varer.

Stillingen er ikke relevant, hvis du har ferieplaner eller allerede planlagt fri i perioden.

Teleperformance er beliggende på Hedegaardsvej ved Femøren st. på Amager.

Timeløn: 120 kr.

Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning med det samme.

Vi glæder os til at høre fra dig! 

2020-02-17T20:50:57.873 Vi søger, på vegne af Teleperformance, servicemindede kundeservicemedarbejdere til en konkret opgave, hvor du skal besvare spørgsmål fra Canal Digitals kunder. Opstart 30 1 i Kbh. Jobbet Hos Teleperformance bliver du en del af et stærkt team, der tager sig af henvendelser fra Canal Digitals kunder. Du vil blive ansat som kundeservicemedarbejder på en bestemt telefonlinje, hvor du skal sidde og svare på en bestemt type af spørgsmål fra kunderne - en form for Q A linje. Det er vigtigt at du er frisk og besidder et højt serviceniveau. Derudover elsker du et arbejdsmiljø, hvor du får noget for hånden og har travlt, og ser det som en kæmpe motivation at yde en formidabel service for kunderne. Der vil være et grundigt introforløb, hvor du bliver oplært. Arbejdskulturen hos Teleperformance bærer præg af, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor er der fokus på et godt og motiverende arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Din profil Du er imødekommende og serviceorienteret. Som person er du positiv, udadvendt og har et smil i stemmen, når du taler i telefon. Du trives i jobbet, fordi du brænder for at yde et højt serviceniveau. Du motiveres af et godt samarbejde med dine kolleger og den gode stemning i afdelingen. Derudover forventes det, at du: motiveres af at hjælpe andre har empati og kan sætte dig ind i kundens behov kan arbejde selvstændigt såvel som i et team trives i et dynamisk arbejdsmiljø kommunikerer problemfrit på dansk, både i skrift og tale Arbejdstid, løn og proces Opstart i jobbet er 31 1. Du skal kunne arbejde lørdag d. 1 2 og søndag d. 2 2. Arbejdstiden vil være 37 timer om ugen i tidsrummet kl. 9.00-20.00 mandag - fredag og lørdag - søndag ml. 10.00 - 17.00. Vikariatet løber til d. 16 2 og er således på 2,5 uge med god mulighed for forlængelse. På din første arbejdsdag vil du få udleveret vagtplan, og du skal være åben for at kunne få tildelt vagter alle 17 dage som vikariatet varer. Stillingen er ikke relevant, hvis du har ferieplaner eller allerede planlagt fri i perioden. Teleperformance er beliggende på Hedegaardsvej ved Femøren st. på Amager. Timeløn: 120 kr.Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning med det samme. Vi glæder os til at høre fra dig!11Jobnet7165fc84100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-21T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=37121&title=Q&A-kundeservicemedarbejdere-til-Teleperformance0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3698516MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
info@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000891703JobNet5105889510588910025-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7165fc84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7165fc84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7165fc84&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7165fc84&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/913230-33-1.jpgQ&A-kundeservicemedarbejdere til Teleperformance (OPSTART 31.01)12008011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg364005150Andréinfo@moment.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK