Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

QA/RA Manager

Dynamisk, moderne ledelse af den danske kvalitetsfunktion
Med reference til General Manager og som en vigtig del af ledergruppen får du ansvaret for at lede, drive og videreudvikle kvalitetsfunktionen i Fresenius Kabi Danmark.

Din hovedopgave bliver naturligvis frem for alt dygtig, effektiv og engageret kvalitetsledelse med alt, hvad det indebærer, men også i et vist omfang at initiere og drive et antal udviklingsprojekter inden for dit ansvarsområde.

Du skal således med dit analytiske overblik og fokus på såvel pludseligt opståede opgaver som på langsigtede målsætninger styre og prioritere kvalitetsopgaverne og initiere og implementere relevante forbedrings- eller forandringsprojekter.

I dagligdagen er du kvalitetsansvarlig og -sparringspartner for den danske organisation samt kunder, og i ledergruppen er du med til at udarbejde strategien og koordinerer indsatser og aktiviteter i forhold til medarbejdere, kunder og den øvrige koncern.

Dine arbejdsområder omfatter i hovedtræk:

  • Samordne, harmonisere, implementere og udvikle kvalitetssystemet inden for den danske organisation
  • Udarbejde, dokumentere og vurdere generelle instruktioner og øvrige relevante dokumenter inden for området
  • Sikre implementeringen af globale instrukser i Danmark
  • Deltage i og lede kvalitetsrelaterede projekter eller forbedringsinitiativer/-aktiviteter inden for den danske enhed
  • Sikre, at KPI’er inden for kvalitetsområdet indfries.
  • Håndtere afvigelser og ændringskontrol samt identificere risici og muligheder
  • Følge op på auditobservationer og korrigerende handlinger
  • Gennemføre tiltag og ændringer initieret af den globale kvalitetsafdeling
  • Uddanne den danske organisation inden for kvalitetsstyringssystemet ISO 9001 og GDP
  • Repræsentere virksomheden i forskellige eksterne sammenhænge
  • Q-godkende kvalitetsdokumenter
  • Være kvalitetsrepræsentant i ledergruppen
  • Ansvar for medicinsk information til kunder
  • National Safety Officer og ansvarlig for Pharmacovigilance lokalt
  • Overordnet reklamationsansvarlig
  • GDP-ansvarlig
  • Koordinering med ekstern registreringskonsulent, som er ansvarlig for registreringsopgaver for den danske enhed.

Dygtig, professionel og empatisk kvalitetsleder
Du har ideelt set en teoretisk ballast som cand. pharm. og hertil flere års solid erfaring med kvalitetsledelse fra lægemiddelindustrien, den medicotekniske industri eller fra en lægemiddel-/sundhedsmyndighed.
Du har både bred og dyb erfaring med kvalitetsledelse, og så har du arbejdet med og har interesse i og forståelse for områder som kvalitetsstyringssystemet ISO 9001, EU GDP, Databehandling (IT) og Pharmacovigilance. Herudover har du måske også, men ikke nødvendigvis, erfaring med områder som ernæring, medicinsk udstyrog det danske sundhedsvæsen.

Du er struktureret i din arbejdsstil, god til at basere beslutninger på såvel analyse som sund fornuft og er dertil udviklingsorienteret og ambitiøs i din tilgang til at nå resultater.

Du trives med at beskæftige dig med såvel de daglige praktiske udfordringer som med den mere overordnede kvalitetsudvikling og synes, at en alsidig og ikke altid forudsigelig arbejdsdag er et plus.

Du læser, skriver og taler dansk og engelsk på højt niveau, arbejder med fortrolighed i gængse IT-systemer og har bopæl i rimelig køreafstand til København, da dette vil være dit arbejdssted.

Karriere i innovativ international virksomhed
Med udgangspunkt i dine personlige og faglige kvalifikationer får du grundig introduktion til jobbet samt løbende uddannelse og træning inden for dit fagområde. Hertil kommer gode udviklingsmuligheder i en international og dynamisk organisation med korte beslutningsveje. Lønpakken inkluderer fast løn, attraktiv bonusordning, pension, sundhedssikring, telefon, pc og øvrige normale benefits.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-04943
Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Mercuri Urval, Group Director Steen Gravers, på telefon +45 4055 2660.


Fresenius Kabi er et globalt, markedsledende selskab, der har specialiseret sig inden for områderne klinisk nutrition, infusionsterapi, generiske i.v. lægemidler og medicinsk udstyr. Virksomheden har været ISO 9001-certificeret siden 2007.

Fresenius Kabi er en del af den tyske koncern Fresenius SE & Co. KGaA med flere end 200.000 medarbejdere på verdensplan.

Under mottoet ”Caring for Life” sætter Fresenius Kabi mennesket i centrum – som patient, kunde og medarbejder.
Fresenius Kabi repræsenterer fremskridt og kvalitet i udviklingen af innovative produkter og services til behandling og pleje af meget syge mennesker, både på og uden for sygehusene, og har en lang tradition for samarbejde med sundhedsvæsenet.

Fresenius Kabi er stærkt engageret i dels at sørge for, at essentielle lægemidler og teknologier er til rådighed for de personer, der hjælper patienter, og dels i at finde de bedste løsninger og svar på de udfordringer, de står overfor.

Med baggrund i mangeårig erfaring inden for klinisk nutrition og infusionsterapi med såvel  lægemidler som medicinsk udstyr vil Fresenius Kabi bidrage til at opfylde dette mål; en stræben, der forener de ca. 35.000 medarbejdere på verdensplan fordelt på 65 salgsorganisationer og flere end 70 produktionssteder og compounding centre, og som er en vigtig del af Fresenius Kabis virksomhedsidentitet.

Fresenius Kabis logo symboliserer fokus på mennesket – patienten, kunden og medarbejderen – og repræsenterer et team, som med engagement, beslutsomhed og styrke står inde for mål og for fælles bidrag til pleje af alvorligt syge mennesker.

Se mere på www. fresenius-kabi.com



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329791337Phoenix-61f0666312018-04-11T12:00:47.337QA/RA Manager

Dynamisk, moderne ledelse af den danske kvalitetsfunktion
Med reference til General Manager og som en vigtig del af ledergruppen får du ansvaret for at lede, drive og videreudvikle kvalitetsfunktionen i Fresenius Kabi Danmark.

Din hovedopgave bliver naturligvis frem for alt dygtig, effektiv og engageret kvalitetsledelse med alt, hvad det indebærer, men også i et vist omfang at initiere og drive et antal udviklingsprojekter inden for dit ansvarsområde.

Du skal således med dit analytiske overblik og fokus på såvel pludseligt opståede opgaver som på langsigtede målsætninger styre og prioritere kvalitetsopgaverne og initiere og implementere relevante forbedrings- eller forandringsprojekter.

I dagligdagen er du kvalitetsansvarlig og -sparringspartner for den danske organisation samt kunder, og i ledergruppen er du med til at udarbejde strategien og koordinerer indsatser og aktiviteter i forhold til medarbejdere, kunder og den øvrige koncern.

Dine arbejdsområder omfatter i hovedtræk:

  • Samordne, harmonisere, implementere og udvikle kvalitetssystemet inden for den danske organisation
  • Udarbejde, dokumentere og vurdere generelle instruktioner og øvrige relevante dokumenter inden for området
  • Sikre implementeringen af globale instrukser i Danmark
  • Deltage i og lede kvalitetsrelaterede projekter eller forbedringsinitiativer/-aktiviteter inden for den danske enhed
  • Sikre, at KPI’er inden for kvalitetsområdet indfries.
  • Håndtere afvigelser og ændringskontrol samt identificere risici og muligheder
  • Følge op på auditobservationer og korrigerende handlinger
  • Gennemføre tiltag og ændringer initieret af den globale kvalitetsafdeling
  • Uddanne den danske organisation inden for kvalitetsstyringssystemet ISO 9001 og GDP
  • Repræsentere virksomheden i forskellige eksterne sammenhænge
  • Q-godkende kvalitetsdokumenter
  • Være kvalitetsrepræsentant i ledergruppen
  • Ansvar for medicinsk information til kunder
  • National Safety Officer og ansvarlig for Pharmacovigilance lokalt
  • Overordnet reklamationsansvarlig
  • GDP-ansvarlig
  • Koordinering med ekstern registreringskonsulent, som er ansvarlig for registreringsopgaver for den danske enhed.

Dygtig, professionel og empatisk kvalitetsleder
Du har ideelt set en teoretisk ballast som cand. pharm. og hertil flere års solid erfaring med kvalitetsledelse fra lægemiddelindustrien, den medicotekniske industri eller fra en lægemiddel-/sundhedsmyndighed.
Du har både bred og dyb erfaring med kvalitetsledelse, og så har du arbejdet med og har interesse i og forståelse for områder som kvalitetsstyringssystemet ISO 9001, EU GDP, Databehandling (IT) og Pharmacovigilance. Herudover har du måske også, men ikke nødvendigvis, erfaring med områder som ernæring, medicinsk udstyrog det danske sundhedsvæsen.

Du er struktureret i din arbejdsstil, god til at basere beslutninger på såvel analyse som sund fornuft og er dertil udviklingsorienteret og ambitiøs i din tilgang til at nå resultater.

Du trives med at beskæftige dig med såvel de daglige praktiske udfordringer som med den mere overordnede kvalitetsudvikling og synes, at en alsidig og ikke altid forudsigelig arbejdsdag er et plus.

Du læser, skriver og taler dansk og engelsk på højt niveau, arbejder med fortrolighed i gængse IT-systemer og har bopæl i rimelig køreafstand til København, da dette vil være dit arbejdssted.

Karriere i innovativ international virksomhed
Med udgangspunkt i dine personlige og faglige kvalifikationer får du grundig introduktion til jobbet samt løbende uddannelse og træning inden for dit fagområde. Hertil kommer gode udviklingsmuligheder i en international og dynamisk organisation med korte beslutningsveje. Lønpakken inkluderer fast løn, attraktiv bonusordning, pension, sundhedssikring, telefon, pc og øvrige normale benefits.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-04943
Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Mercuri Urval, Group Director Steen Gravers, på telefon +45 4055 2660.


Fresenius Kabi er et globalt, markedsledende selskab, der har specialiseret sig inden for områderne klinisk nutrition, infusionsterapi, generiske i.v. lægemidler og medicinsk udstyr. Virksomheden har været ISO 9001-certificeret siden 2007.

Fresenius Kabi er en del af den tyske koncern Fresenius SE & Co. KGaA med flere end 200.000 medarbejdere på verdensplan.

Under mottoet ”Caring for Life” sætter Fresenius Kabi mennesket i centrum – som patient, kunde og medarbejder.
Fresenius Kabi repræsenterer fremskridt og kvalitet i udviklingen af innovative produkter og services til behandling og pleje af meget syge mennesker, både på og uden for sygehusene, og har en lang tradition for samarbejde med sundhedsvæsenet.

Fresenius Kabi er stærkt engageret i dels at sørge for, at essentielle lægemidler og teknologier er til rådighed for de personer, der hjælper patienter, og dels i at finde de bedste løsninger og svar på de udfordringer, de står overfor.

Med baggrund i mangeårig erfaring inden for klinisk nutrition og infusionsterapi med såvel  lægemidler som medicinsk udstyr vil Fresenius Kabi bidrage til at opfylde dette mål; en stræben, der forener de ca. 35.000 medarbejdere på verdensplan fordelt på 65 salgsorganisationer og flere end 70 produktionssteder og compounding centre, og som er en vigtig del af Fresenius Kabis virksomhedsidentitet.

Fresenius Kabis logo symboliserer fokus på mennesket – patienten, kunden og medarbejderen – og repræsenterer et team, som med engagement, beslutsomhed og styrke står inde for mål og for fælles bidrag til pleje af alvorligt syge mennesker.

Se mere på www. fresenius-kabi.com


2018-05-16T10:51:35.260 Dynamisk, moderne ledelse af den danske kvalitetsfunktion Med reference til General Manager og som en vigtig del af ledergruppen får du ansvaret for at lede, drive og videreudvikle kvalitetsfunktionen i Fresenius Kabi Danmark. Din hovedopgave bliver naturligvis frem for alt dygtig, effektiv og engageret kvalitetsledelse med alt, hvad det indebærer, men også i et vist omfang at initiere og drive et antal udviklingsprojekter inden for dit ansvarsområde. Du skal således med dit analytiske overblik og fokus på såvel pludseligt opståede opgaver som på langsigtede målsætninger styre og prioritere kvalitetsopgaverne og initiere og implementere relevante forbedrings- eller forandringsprojekter. I dagligdagen er du kvalitetsansvarlig og -sparringspartner for den danske organisation samt kunder, og i ledergruppen er du med til at udarbejde strategien og koordinerer indsatser og aktiviteter i forhold til medarbejdere, kunder og den øvrige koncern. Dine arbejdsområder omfatter i hovedtræk: Samordne, harmonisere, implementere og udvikle kvalitetssystemet inden for den danske organisation Udarbejde, dokumentere og vurdere generelle instruktioner og øvrige relevante dokumenter inden for området Sikre implementeringen af globale instrukser i Danmark Deltage i og lede kvalitetsrelaterede projekter eller forbedringsinitiativer -aktiviteter inden for den danske enhed Sikre, at KPI er inden for kvalitetsområdet indfries. Håndtere afvigelser og ændringskontrol samt identificere risici og muligheder Følge op på auditobservationer og korrigerende handlinger Gennemføre tiltag og ændringer initieret af den globale kvalitetsafdeling Uddanne den danske organisation inden for kvalitetsstyringssystemet ISO 9001 og GDP Repræsentere virksomheden i forskellige eksterne sammenhænge Q-godkende kvalitetsdokumenter Være kvalitetsrepræsentant i ledergruppen Ansvar for medicinsk information til kunder National Safety Officer og ansvarlig for Pharmacovigilance lokalt Overordnet reklamationsansvarlig GDP-ansvarlig Koordinering med ekstern registreringskonsulent, som er ansvarlig for registreringsopgaver for den danske enhed. Dygtig, professionel og empatisk kvalitetsleder Du har ideelt set en teoretisk ballast som cand. pharm. og hertil flere års solid erfaring med kvalitetsledelse fra lægemiddelindustrien, den medicotekniske industri eller fra en lægemiddel- sundhedsmyndighed. Du har både bred og dyb erfaring med kvalitetsledelse, og så har du arbejdet med og har interesse i og forståelse for områder som kvalitetsstyringssystemet ISO 9001, EU GDP, Databehandling (IT) og Pharmacovigilance. Herudover har du måske også, men ikke nødvendigvis, erfaring med områder som ernæring, medicinsk udstyrog det danske sundhedsvæsen. Du er struktureret i din arbejdsstil, god til at basere beslutninger på såvel analyse som sund fornuft og er dertil udviklingsorienteret og ambitiøs i din tilgang til at nå resultater. Du trives med at beskæftige dig med såvel de daglige praktiske udfordringer som med den mere overordnede kvalitetsudvikling og synes, at en alsidig og ikke altid forudsigelig arbejdsdag er et plus. Du læser, skriver og taler dansk og engelsk på højt niveau, arbejder med fortrolighed i gængse IT-systemer og har bopæl i rimelig køreafstand til København, da dette vil være dit arbejdssted. Karriere i innovativ international virksomhed Med udgangspunkt i dine personlige og faglige kvalifikationer får du grundig introduktion til jobbet samt løbende uddannelse og træning inden for dit fagområde. Hertil kommer gode udviklingsmuligheder i en international og dynamisk organisation med korte beslutningsveje. Lønpakken inkluderer fast løn, attraktiv bonusordning, pension, sundhedssikring, telefon, pc og øvrige normale benefits. Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV. Referencenummer: DK-04943 Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Mercuri Urval, Group Director Steen Gravers, på telefon 45 4055 2660. Fresenius Kabi er et globalt, markedsledende selskab, der har specialiseret sig inden for områderne klinisk nutrition, infusionsterapi, generiske i.v. lægemidler og medicinsk udstyr. Virksomheden har været ISO 9001-certificeret siden 2007. Fresenius Kabi er en del af den tyske koncern Fresenius SE Co. KGaA med flere end 200.000 medarbejdere på verdensplan. Under mottoet Caring for Life sætter Fresenius Kabi mennesket i centrum som patient, kunde og medarbejder. Fresenius Kabi repræsenterer fremskridt og kvalitet i udviklingen af innovative produkter og services til behandling og pleje af meget syge mennesker, både på og uden for sygehusene, og har en lang tradition for samarbejde med sundhedsvæsenet. Fresenius Kabi er stærkt engageret i dels at sørge for, at essentielle lægemidler og teknologier er til rådighed for de personer, der hjælper patienter, og dels i at finde de bedste løsninger og svar på de udfordringer, de står overfor. Med baggrund i mangeårig erfaring inden for klinisk nutrition og infusionsterapi med såvel lægemidler som medicinsk udstyr vil Fresenius Kabi bidrage til at opfylde dette mål en stræben, der forener de ca. 35.000 medarbejdere på verdensplan fordelt på 65 salgsorganisationer og flere end 70 produktionssteder og compounding centre, og som er en vigtig del af Fresenius Kabis virksomhedsidentitet. Fresenius Kabis logo symboliserer fokus på mennesket patienten, kunden og medarbejderen og repræsenterer et team, som med engagement, beslutsomhed og styrke står inde for mål og for fælles bidrag til pleje af alvorligt syge mennesker. Se mere på www. fresenius-kabi.com10Phoenix61f06663100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-16T00:00:000000https://www.mercuriurval.com/da-dk/opportunity/Apply?jobadid=53176&refNo=DK-049430EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3212357Fresenius Kabi111000København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent552991MercuriUrvalGrund Jobannonce på Ofir.dk0000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f06663https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f06663https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f06663&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61f06663&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Manager lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale131913Manager6Ledelse354293403mia.risbo@mercuriurval.comDKDanmarkDKDanmark329920118Microsoft Technical Postdoctoral Fellow in nanofabrication and device design toward quantum information technologyRobot Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Research aimed at developing topological quantum information processing hardware. Information about Station Q can be found at microsoft.com en-us quantum The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk. The position The Center for Quantum Devices and Microsoft Quantum Copenhagen are seeking applications for technical postdoc position for the experimental implementation of solid state quantum information systems. Applicants should have a PhD in Physics or related topics with relevant experimental experience. Research involves device design, nanofabrication with a variety of state-of-the-art cleanroom tools, and device testing, material characterization and related activities, working with a team of researchers, students, and faculty. The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen, with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA). The position is open from 1 May, 2019, or by arrangement. The position is available for a 2-year period. Inquiries about the position can be made to Principal Investigator, Charles Marcus (marcus@nbi.ku.dk). Terms of employment The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff. Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is minimum 398K DKK including annual supplement plus additional pension contribution minimum 68K DKK. Negotiation for salary supplement is possible. Application Please send an application that describes your background and research interests. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees (do not send letters). The deadline for applications is 15 Febuary 2019, 23:59 GMT 1 As an equal opportunities employer, the University of Copenhagen invites applications from all interested candidates, regardless of gender, age, religion, or ethnic origin. After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process.Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Research aimed at developing topological quantum information processing hardware. Information about Station Q can be found at microsoft.com/en-us/quantum/

The Center for Quantum Devices is a basic research center supported by the Danish National Research Foundation, comprising materials research, experimental physics, nanoelectronics and condensed matter theory. Information about QDev can be found at qdev.dk.

The position
The Center for Quantum Devices and Microsoft Quantum Copenhagen are seeking applications for technical postdoc position for the experimental implementation of solid state quantum information systems. Applicants should have a PhD in Physics or related topics with relevant experimental experience. Research involves device design, nanofabrication with a variety of state-of-the-art cleanroom tools, and device testing, material characterization and related activities, working with a team of researchers, students, and faculty.

The postdoctoral fellowship is at the Niels Bohr Institute, University of Copenhagen, with collaborative teams in Delft Technical University (NL), University of Sydney (AUS), Purdue University (USA), UC Santa Barbara (USA), and Microsoft, Redmond, Washington (USA).

The position is open from 1 May, 2019, or by arrangement. The position is available for a 2-year period.

Inquiries about the position can be made to Principal Investigator, Charles Marcus (marcus@nbi.ku.dk).

Terms of employment
The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff.
Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.

The starting salary is minimum 398K DKK including annual supplement plus additional pension contribution minimum 68K DKK. Negotiation for salary supplement is possible.

Application
Please send an application that describes your background and research interests.

The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.

Enclose CV with publication list, short description of your work relevant to the research field (e.g. PhD, Masters thesis), and names and contact information on up to three scientific referees (do not send letters).

The deadline for applications is 15 Febuary 2019, 23:59 GMT + 1

As an equal opportunities employer, the University of Copenhagen invites applications from all interested candidates, regardless of gender, age, religion, or ethnic origin.

After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee.

You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process.

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2018-11-29T00:00:002019-01-20T00:00:00
329934165Energisk, struktureret og kommunikativ Branch Manager Assistant til Academic Work i KøbenhavnRobot Ønsker du at få indblik i det at lede en virksomhed og et attraktivt studiearbejde? Er du i gang med en videregående uddannelse og ønsker du at have et administrativt arbejde i en forretningsorienteret virksomhed? Vi, på Academic Work, i København søger en assistent til vores kontorchef, som behøver hjælp med varierende administrative og koordinerende opgaver til kontoret og ledelsesgruppen. Om stillingen Som Branch Manager Assistant arbejder du primært i tæt samarbejde med vores kontorchef, men understøtter også vores ledelsesteam. Du forventes at afhjælpe med en række administrative opgaver for at frigøre tid og gøre det muligt for vores Branch Manager at prioritere tilgængelighed og nærvær for kontorets ledelsesteam , hos operationelle medarbejdere og Academic Works aktuelle fokusområder. Dette er altså en stilling for dig, der trives i en støttende og koordinerende rolle. Du vil blive udfordret med forskellige opgaver af både høj og lav karakter, som også vil ændre sig over tid afhængigt af kontorchefen og kontorets behov. Arbejdsopgaver Oprette og akkumulér tekster og præsentationer på vores intranet såvel som i PowerPoint og Excel Ansvarlig for mødeforberedelse, registrering og dokumentation Godkende fakturaer og rejseregninger Uafhængigt eller i samarbejde med kolleger i det lokale ledelsesteam, køre forskellige interne projekter Koordinere og bestille forskellige interne aktiviteter Vi søger dig, som Stor interesse i administrativt arbejde Er i gang med en relevant uddannelse og gerne erfaring fra en lignende stilling med administrative og koordinerende arbejdsopgaver Har god viden og vaner i alle Office-programmer, især Excel og PowerPoint Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift Har kørekort B Struktureret og effektiv Som person er du serviceminded, der kan lide at gøre det lille ekstra. Du er komfortabel ved at være involveret i forskellige projekter på én gang og har også evnen til at tilpasse sig vores organisations varierede behov. Du er velkommen til at tage selvstændigt ansvar, og selvom du ikke kan løse alle problemerne, søger du altid at lande med de udfordringer, du møder. Du har høj integritet, god personlig modenhed og ved, hvordan du kommunikerer og håndterer forskellige personer. Du er dygtig til at kommunikere skriftligt og du har en professionel og troværdig måde at udtrykke dig på. Til dig, som vil lidt mere velkommen hos os. We reward ambition! Anden information START: Februar OMFANG: Deltid PLACERING: Academic Work i København LØN: Timeløn KONTAKTINFORMATION: Talent Acquisition Manager, Marlene Hansen Har du spørgsmål kan disse henvendes til marlene.hansen@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen. Du ansøger ved at klikke på ANSØG via linket længere nede på siden. Vi gør opmærksom på at vi går igennem ansøgninger løbende, og at opslaget kan blive fjernet før stillingen er besat, men hvor vi er gået videre til interviewfasen. Vær opmærksom på når du ansøger, foregår dette via et eksternt link, hvilket gør, at det ikke vil være synligt under mine sider på din profil. Anden information Vi er Home of the Young Professionals . Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Vi henvender os til dig som er akademiker eller studerende på højskole universitet, er nyuddannet eller ny på arbejdsmarkedet. Vi lægger meget tid og mange ressourcer i at finde nye talenter og fremtidige medarbejdere. Er du en af dem? Læs mere på http: www.academicwork.dk.

Ønsker du at få indblik i det at lede en virksomhed og et attraktivt studiearbejde? Er du i gang med en videregående uddannelse og ønsker du at have et administrativt arbejde i en forretningsorienteret virksomhed? Vi, på Academic Work, i København søger en assistent til vores kontorchef, som behøver hjælp med varierende administrative og koordinerende opgaver til kontoret og ledelsesgruppen.

Om stillingen

Som Branch Manager Assistant arbejder du primært i tæt samarbejde med vores kontorchef, men understøtter også vores ledelsesteam. Du forventes at afhjælpe med en række administrative opgaver for at frigøre tid og gøre det muligt for vores Branch Manager at prioritere tilgængelighed og nærvær for kontorets ledelsesteam , hos operationelle medarbejdere og Academic Works aktuelle fokusområder. Dette er altså en stilling for dig, der trives i en støttende og koordinerende rolle. Du vil blive udfordret med forskellige opgaver af både høj og lav karakter, som også vil ændre sig over tid afhængigt af kontorchefen og kontorets behov.

Arbejdsopgaver

  • Oprette og akkumulér tekster og præsentationer på vores intranet såvel som i PowerPoint og Excel
  • Ansvarlig for mødeforberedelse, registrering og dokumentation
  • Godkende fakturaer og rejseregninger
  • Uafhængigt eller i samarbejde med kolleger i det lokale ledelsesteam, køre forskellige interne projekter
  • Koordinere og bestille forskellige interne aktiviteter

Vi søger dig, som

  • Stor interesse i administrativt arbejde
  • Er i gang med en relevant uddannelse og gerne erfaring fra en lignende stilling med administrative og koordinerende arbejdsopgaver
  • Har god viden og vaner i alle Office-programmer, især Excel og PowerPoint
  • Er flydende i dansk og dygtig til engelsk, både i tale og skrift
  • Har kørekort B
  • Struktureret og effektiv

Som person er du serviceminded, der kan lide at gøre det lille ekstra. Du er komfortabel ved at være involveret i forskellige projekter på én gang og har også evnen til at tilpasse sig vores organisations varierede behov. Du er velkommen til at tage selvstændigt ansvar, og selvom du ikke kan løse alle problemerne, søger du altid at lande med de udfordringer, du møder. Du har høj integritet, god personlig modenhed og ved, hvordan du kommunikerer og håndterer forskellige personer. Du er dygtig til at kommunikere skriftligt og du har en professionel og troværdig måde at udtrykke dig på.

Til dig, som vil lidt mere – velkommen hos os. We reward ambition!

Anden information

  • START: Februar
  • OMFANG: Deltid
  • PLACERING: Academic Work i København
  • LØN: Timeløn
  • KONTAKTINFORMATION: Talent Acquisition Manager, Marlene Hansen

Har du spørgsmål kan disse henvendes til marlene.hansen@academicwork.dk. Spørgsmål besvares hurtigst muligt inden for vores åbningstider. Inkludér gerne opslagstitel eller ID i emnefeltet, eller inkludér link til opslaget i mailen.

Du ansøger ved at klikke på "ANSØG" via linket længere nede på siden. Vi gør opmærksom på at vi går igennem ansøgninger løbende, og at opslaget kan blive fjernet før stillingen er besat, men hvor vi er gået videre til interviewfasen. Vær opmærksom på når du ansøger, foregår dette via et eksternt link, hvilket gør, at det ikke vil være synligt under "mine sider" på din profil.

Anden information

Vi er ‘Home of the Young Professionals’. Vi tilbyder jobs til studenter samt dem der har op til 5 års arbejdserfaring. Vi henvender os til dig som er akademiker eller studerende på højskole/universitet, er nyuddannet eller ny på arbejdsmarkedet. Vi lægger meget tid og mange ressourcer i at finde nye talenter og fremtidige medarbejdere. Er du en af dem?

Læs mere på http://www.academicwork.dk.

ACADEMIC WORK DENMARK A/SKøbenhavn V2018-12-28T00:00:002019-02-22T00:00:00
329943155Postdoc with focus on the use of IT in vocational educationRobot The Department of Science Education (DSE), Section for Science and Mathematics Education Research and Teaching (SMART) seeks a postdoc to focus on the use of IT in vocational education In order to facilitate development of the use of IT in vocational education, DSE has started a cooperation project with the Center for anvendelse af it i undervisningen på erhvervsuddannelserne located at TietgenSkolen in Odense. The postdoc s duties will include research and related tasks within this project. This will include systematically reviewing existing literature about the use of IT in vocational education, conducting empirical research, producing peer-reviewed publications, and contributing to a catalogue of teaching contexts that invoke IT tools. The postdoc s deliverables will thus serve as a research-based foundation for the Centre s activities. The post will also include teaching duties at DSE, primarily within competence development of university teachers. Since the duties of the post will include empirical research in settings where teachers and students speak Danish, it is a requirement that the postdoc speaks and reads Danish. The candidate must be able to document experiences with conducting empirical educational research and with conducting research within collaborative projects. The primary workplace will be at DSE in Copenhagen, but there will be regular work activities in Odense. Further information on the Department is linked at http: www.ind.ku.dk. Inquiries about the position can be made to Head of Section, Jan Alexis Nielsen. The position is open from April 1th, 2019 or as soon as possible thereafter. The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background. Terms of employment The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff. Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement ( pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Please include Curriculum vita Diplomas (Master and PhD degree or equivalent) Research plan description of current and future research plans Complete publication list Separate reprints of 3 particularly relevant papers The deadline for applications is Sunday 03th of February 2019, 23:59 GMT 1. After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process . Interviews will be held the first week of March 2019.The Department of Science Education (DSE), Section for Science and Mathematics Education Research and Teaching (SMART) seeks a postdoc to focus on the use of IT in vocational education

In order to facilitate development of the use of IT in vocational education, DSE has started a cooperation project with the ”Center for anvendelse af it i undervisningen på erhvervsuddannelserne” located at TietgenSkolen in Odense.

The postdoc’s duties will include research and related tasks within this project. This will include systematically reviewing existing literature about the use of IT in vocational education, conducting empirical research, producing peer-reviewed publications, and contributing to a catalogue of teaching contexts that invoke IT tools. The postdoc’s deliverables will thus serve as a research-based foundation for the Centre’s activities. The post will also include teaching duties at DSE, primarily within competence development of university teachers.

Since the duties of the post will include empirical research in settings where teachers and students speak Danish, it is a requirement that the postdoc speaks and reads Danish.

The candidate must be able to document experiences with conducting empirical educational research and with conducting research within collaborative projects.
The primary workplace will be at DSE in Copenhagen, but there will be regular work activities in Odense.

Further information on the Department is linked at http://www.ind.ku.dk. Inquiries about the position can be made to Head of Section, Jan Alexis Nielsen.

The position is open from April 1th, 2019 or as soon as possible thereafter.

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Terms of employment
The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff.

Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.
The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement (+ pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible.
The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.


Please include
  • Curriculum vita
  • Diplomas (Master and PhD degree or equivalent)
  • Research plan – description of current and future research plans
  • Complete publication list
  • Separate reprints of 3 particularly relevant papers
The deadline for applications is Sunday 03th of February 2019, 23:59 GMT +1.

After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee.

You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.

Interviews will be held the first week of March 2019.


KU-SCIENCE - INDKøbenhavn K2019-01-15T00:00:002019-02-03T00:00:00
329943337Postdoc in Physical OceanographyRobot The Gullmarsfjorden in Sweden will be used to test fundamental assumptions about ocean turbulence. In collaboration with the universities of East Anglia, Gothenburg and Rostock we will directly observe lateral and horizontal momentum fluxes across the fjord s boundary layers. These data will be used to test commonly used turbulence closures of numerical ocean models. The successful candidate will have expertise in either acquisition and analysis of oceanographic data or numerical modelling of the coastal ocean. A keen interest in combining observations, models and theory is expected. The position is funded for 2 years. The postdoc s duties will include research within physical oceanography as well as teaching. The post may also include performance of other duties. Further information on the Department is linked at http: www.science.ku.dk english about-the-faculty organisation . Inquiries about the position can be made to Prof. Markus Jochum (mjochum@nbi.dk). The position is open from May 1st 2019 or as soon as possible thereafter. The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background. Terms of employment The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff. Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State. The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement ( pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible. The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below. Please include Curriculum vita Diploma (PhD degree or equivalent) Research plan description of current and future research plans Complete publication list Separate reprint of one particularly relevant paper. The deadline for applications is March 1st, 2019, 23:59 GMT 1. After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee. You can read about the recruitment process at http: employment.ku.dk faculty recruitment-process . Interviews will be held during April.The Gullmarsfjorden in Sweden will be used to test fundamental assumptions about ocean turbulence. In collaboration with the universities of East Anglia, Gothenburg and Rostock we will directly observe lateral and horizontal momentum fluxes across the fjord's boundary layers. These data will be used to test commonly used turbulence closures of numerical ocean models. The successful candidate will have expertise in either acquisition and analysis of oceanographic data or numerical modelling of the coastal ocean. A keen interest in combining observations, models and theory is expected. The position is funded for 2 years.

The postdoc’s duties will include research within physical oceanography as well as teaching. The post may also include performance of other duties.

Further information on the Department is linked at http://www.science.ku.dk/english/about-the-faculty/organisation/. Inquiries about the position can be made to Prof. Markus Jochum (mjochum@nbi.dk).

The position is open from May 1st 2019 or as soon as possible thereafter.

The University wishes our staff to reflect the diversity of society and thus welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.

Terms of employment
The position is covered by the Memorandum on Job Structure for Academic Staff.

Terms of appointment and payment accord to the agreement between the Ministry of Finance and The Danish Confederation of Professional Associations on Academics in the State.

The starting salary is currently up to DKK 426.625 including annual supplement (+ pension up to DKK 72.952). Negotiation for salary supplement is possible.

The application, in English, must be submitted electronically by clicking APPLY NOW below.

Please include
  • Curriculum vita
  • Diploma (PhD degree or equivalent)
  • Research plan – description of current and future research plans
  • Complete publication list
  • Separate reprint of one particularly relevant paper.
The deadline for applications is March 1st, 2019, 23:59 GMT +1.

After the expiry of the deadline for applications, the authorized recruitment manager selects applicants for assessment on the advice of the Interview Committee.

You can read about the recruitment process at http://employment.ku.dk/faculty/recruitment-process/.

Interviews will be held during April.
KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-01-16T00:00:002019-03-01T00:00:00
329943563Innovation Portfolio Manager, Low Carbon TechnologyRobot Join us as we take on one of the world s biggest decarbonization challenges! You will be central to shaping the activities and initiatives and be accountable for driving concrete results. We realize that not everything we start will succeed, but the goal is to deliver… or fail fast . Maersk is looking for a senior Innovation Portfolio Manager to join our Technical Innovation team: Help us explore, assess and drive the maturation of new low carbon technology for the world s largest vessels. We offer In December 2018 Maersk announced the strategy to reduce its CO2 emissions to net zero in 2050. No economically and operationally viable solutions to reduce our vessels emissions to net zero exist today. As vessels typically operate for 20-25 years, technologies need to be identified, tested and matured over the next 5-10 years. We offer: • A unique opportunity to work with large-scale technical innovation and new technology. • International exposure working for the industry leader in a dynamic, global industry. • Experienced colleagues and broad internal and external networking opportunities. • Excellent development prospects within technology development, strategy and innovation. • The chance to make a real difference for the environment. Key responsibilities You will join Maersk s Technical Innovation team and work with highly talented colleagues from across the organisation to shape and execute our low carbon strategy. Your will explore opportunities, develop business cases, and drive technology development initiatives and technical proofs of concept to find solutions for shipping s decarbonization challenge. Key tasks: • Technology landscapes and innovation roadmaps • Idea generation, e.g. with internal stakeholders or external experts • Supplier and partner engagement • Business case development • Technical studies, e.g. concept development or feasibility assessment • Proof of concept project, e.g. trial installation of new technology onboard a vessel or on a terminal You will have to navigate large and diverse stakeholder groups, manage high levels of uncertainty and competing priorities, and balance requirements for speedy execution and quality outputs. A significant part of the job will be to engage and collaborate with external partners, e.g. customers, universities, technology companies and start-ups. We are looking for A great new colleague with the following traits: • Track record of project execution and value realisation, preferably within technology. • Ability to manage complex relationships and collaborate with multiple teams at the same time. • Excellent communicator and presenter able to engage all levels and types of stakeholders. • Tenacious problem solver with a solid feel for what is practically and economically viable. • Passion for technology, innovation and the global environmental agenda. Experience in vessel technology, low carbon technology and shipping operations is a plus.

Join us as we take on one of the world’s biggest decarbonization challenges!

You will be central to shaping the activities and initiatives and be accountable for driving concrete results. We realize that not everything we start will succeed, but the goal is to “deliver… or fail fast”. 

Maersk is looking for a senior Innovation Portfolio Manager to join our Technical Innovation team: Help us explore, assess and drive the maturation of new low carbon technology for the world’s largest vessels. 

We offer

In December 2018 Maersk announced the strategy to reduce its CO2 emissions to net zero in 2050. 

No economically and operationally viable solutions to reduce our vessels’ emissions to net zero exist today. 

As vessels typically operate for 20-25 years, technologies need to be identified, tested and matured over the next 5-10 years.

We offer:

• A unique opportunity to work with large-scale technical innovation and new technology.

• International exposure working for the industry leader in a dynamic, global industry.

• Experienced colleagues and broad internal and external networking opportunities.

• Excellent development prospects within technology development, strategy and innovation.

• The chance to make a real difference for the environment.

Key responsibilities

You will join Maersk’s Technical Innovation team and work with highly talented colleagues from across the organisation to shape and execute our low carbon strategy. 

Your will explore opportunities, develop business cases, and drive technology development initiatives and technical proofs of concept to find solutions for shipping’s decarbonization challenge. 

Key tasks:

• Technology landscapes and innovation roadmaps

• Idea generation, e.g. with internal stakeholders or external experts

• Supplier and partner engagement

• Business case development

• Technical studies, e.g. concept development or feasibility assessment

• Proof of concept project, e.g. trial installation of new technology onboard a vessel or on a terminal

You will have to navigate large and diverse stakeholder groups, manage high levels of uncertainty and competing priorities, and balance requirements for speedy execution and quality outputs.

A significant part of the job will be to engage and collaborate with external partners, e.g. customers, universities, technology companies and start-ups.

We are looking for

A great new colleague with the following traits:

• Track record of project execution and value realisation, preferably within technology.

• Ability to manage complex relationships and collaborate with multiple teams at the same time. 

• Excellent communicator and presenter able to engage all levels and types of stakeholders. 

• Tenacious problem solver with a solid feel for what is practically and economically viable.

• Passion for technology, innovation and the global environmental agenda.

Experience in vessel technology, low carbon technology and shipping operations is a plus.

MAERSK LINE A/SKøbenhavn K2019-01-16T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Microsoft Technical Postdoctoral Fellow in nanofabrication and device design toward quantum information technology

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Microsoft Quantum Copenhagen is a research center sponsored by Microsoft Research aimed at developing topological quantum information processing hardware. Information about Station Q can be found at microsoft.com en-us quantum The Center for Quantum...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:20. januar 2019

Energisk, struktureret og kommunikativ Branch Manager Assistant til Academic Work i København

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Ønsker du at få indblik i det at lede en virksomhed og et attraktivt studiearbejde? Er du i gang med en videregående uddannelse og ønsker du at have et administrativt arbejde i en forretningsorienteret virksomhed? Vi, på Academic Work, i København s...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:22. februar 2019

Postdoc with focus on the use of IT in vocational education

KU-SCIENCE - IND

København K
The Department of Science Education (DSE), Section for Science and Mathematics Education Research and Teaching (SMART) seeks a postdoc to focus on the use of IT in vocational education In order to facilitate development of the use of IT in vocationa...
Indrykket:15. januar 2019
Udløbsdato:3. februar 2019

Postdoc in Physical Oceanography

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
The Gullmarsfjorden in Sweden will be used to test fundamental assumptions about ocean turbulence. In collaboration with the universities of East Anglia, Gothenburg and Rostock we will directly observe lateral and horizontal momentum fluxes across t...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:1. marts 2019

Innovation Portfolio Manager, Low Carbon Technology

MAERSK LINE A/S

København K
Join us as we take on one of the world s biggest decarbonization challenges! You will be central to shaping the activities and initiatives and be accountable for driving concrete results. We realize that not everything we start will succeed, but the...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:28. januar 2019