Quality Coordinator

Som Quality Coordinator i Operations afdelingen hos Pascal A/S, får du en nøglerolle i en af verdens førende ingeniørvirksomheder indenfor audio.

Pascal er en virksomhed i en unik markedsposition. Pascal er udnævnt til gazellevirksomhed 6 år i træk, og har i 2019 modtaget Dansk Erhvervs Initiativ Pris. Dette placerer Pascal A/S i den absolutte top blandt danske vækstvirksomheder.

Pascal udvikler og producerer forstærkerløsninger, og er på mindre end 10 år blevet en af de førende leverandører på verdensplan indenfor kraftige forstærkerløsninger til professionelt brug, typisk indenfor højttalerfabrikanter.

Pascal vækster kraftigt og har derfor behov for at øge kapaciteten i Quality team’et ved at koordinere kvalitets processer på tværs af organisationen.

Arbejdssted er fra kontoret i Herlev.

Der skal påregnes ca. 20-30 rejsedage årligt.

Du tilbydes mere end "blot" et job:

Du har her en unik mulighed for at blive en del af et væksteventyr, og samtidig få en central rolle i den videre udvikling af absolut førende forstærkerløsninger.

Du vil få faglige udfordringer i et miljø med mere end 40 meget engagerede og fagligt dygtige kollegaer, som vægter det sociale højt. Tonen er uhøjtidelig og frem for alt humoristisk - men som også stiller høje krav til hinanden.Vi sætter en dyd i en flad organisatorisk struktur, hvor alle stemmer bliver hørt og hvor døren er åben til dine kolleger.

Pascal er kendt for at udfordre og udvikle løsninger, der bliver bemærket og anerkendt på markedet for audio produkter. Vi er overbevidste om, at væksten i virksomheden går hånd i hånd med udviklingen af den enkelte medarbejder. Dette kommer til udtryk i flere stærke personalegoder f.eks. hjemmearbejdsplads, fleksibel arbejdstid samt personlig og faglig udvikling.

Dine ansvarsområder bliver:

Som Quality Coordinator i Pascals Operations afdeling, vil du blive en del af et team af højt uddannede kollegaer fra forskellige dele af organisationen. Du vil sammen med virksomhedens Quality Manager arbejde med både interne og eksterne interessenter i projekterne og i produktionen.

Du vil blive en del af det team som fokuserer på den rigtige kvalitet i både produkt, proces og mindset. Sammen vil vi løbende udvikle, udvide og forbedre vores interne processer og systemer, og dit personlige drive og erfaring vil være afgørende i dette.

Herudover vil dine opgaver være at:

  • Sikre produkt- og proces kvalitet i produktionen hos CMS partnere (supplier quality)
  • Kundeservice koordinering (produkt defekter)
  • Vedligehold af compliance dokumentation
  • Støtte op om og facilitere kvalitet i projekterne
  • Udvikle og modne initiativer indenfor kvalitetsområdet, der er under kraftig vækst

Personlig Profil:

  • Systematisk og organiseret facilitator med stærke kommunikations- og interpersonelle færdigheder
  • Stærke Excel og analytiske færdigheder, med en evne til at forstå og arbejde med store datasæt
  • Erfaring med industristandard kvalitetsværktøjer og processer
  • Erfaring med produktkvalitet i mekanik- eller elektronikproduktion
  • Erfaring med outsourcet produktion
  • Generel forståelse af mekaniske og/eller elektroniske produktfejl

Om virksomheden:

Du kan læse mere om Pascal A/S her: http://www.pascal-audio.com

Kan du se dig selv?

Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV på dansk eller engelsk, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår Pascal ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633.

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044153Phoenix-0d65577e12019-06-19T00:00:00Quality Coordinator

Som Quality Coordinator i Operations afdelingen hos Pascal A/S, får du en nøglerolle i en af verdens førende ingeniørvirksomheder indenfor audio.

Pascal er en virksomhed i en unik markedsposition. Pascal er udnævnt til gazellevirksomhed 6 år i træk, og har i 2019 modtaget Dansk Erhvervs Initiativ Pris. Dette placerer Pascal A/S i den absolutte top blandt danske vækstvirksomheder.

Pascal udvikler og producerer forstærkerløsninger, og er på mindre end 10 år blevet en af de førende leverandører på verdensplan indenfor kraftige forstærkerløsninger til professionelt brug, typisk indenfor højttalerfabrikanter.

Pascal vækster kraftigt og har derfor behov for at øge kapaciteten i Quality team’et ved at koordinere kvalitets processer på tværs af organisationen.

Arbejdssted er fra kontoret i Herlev.

Der skal påregnes ca. 20-30 rejsedage årligt.

Du tilbydes mere end "blot" et job:

Du har her en unik mulighed for at blive en del af et væksteventyr, og samtidig få en central rolle i den videre udvikling af absolut førende forstærkerløsninger.

Du vil få faglige udfordringer i et miljø med mere end 40 meget engagerede og fagligt dygtige kollegaer, som vægter det sociale højt. Tonen er uhøjtidelig og frem for alt humoristisk - men som også stiller høje krav til hinanden.Vi sætter en dyd i en flad organisatorisk struktur, hvor alle stemmer bliver hørt og hvor døren er åben til dine kolleger.

Pascal er kendt for at udfordre og udvikle løsninger, der bliver bemærket og anerkendt på markedet for audio produkter. Vi er overbevidste om, at væksten i virksomheden går hånd i hånd med udviklingen af den enkelte medarbejder. Dette kommer til udtryk i flere stærke personalegoder f.eks. hjemmearbejdsplads, fleksibel arbejdstid samt personlig og faglig udvikling.

Dine ansvarsområder bliver:

Som Quality Coordinator i Pascals Operations afdeling, vil du blive en del af et team af højt uddannede kollegaer fra forskellige dele af organisationen. Du vil sammen med virksomhedens Quality Manager arbejde med både interne og eksterne interessenter i projekterne og i produktionen.

Du vil blive en del af det team som fokuserer på den rigtige kvalitet i både produkt, proces og mindset. Sammen vil vi løbende udvikle, udvide og forbedre vores interne processer og systemer, og dit personlige drive og erfaring vil være afgørende i dette.

Herudover vil dine opgaver være at:

  • Sikre produkt- og proces kvalitet i produktionen hos CMS partnere (supplier quality)
  • Kundeservice koordinering (produkt defekter)
  • Vedligehold af compliance dokumentation
  • Støtte op om og facilitere kvalitet i projekterne
  • Udvikle og modne initiativer indenfor kvalitetsområdet, der er under kraftig vækst

Personlig Profil:

  • Systematisk og organiseret facilitator med stærke kommunikations- og interpersonelle færdigheder
  • Stærke Excel og analytiske færdigheder, med en evne til at forstå og arbejde med store datasæt
  • Erfaring med industristandard kvalitetsværktøjer og processer
  • Erfaring med produktkvalitet i mekanik- eller elektronikproduktion
  • Erfaring med outsourcet produktion
  • Generel forståelse af mekaniske og/eller elektroniske produktfejl

Om virksomheden:

Du kan læse mere om Pascal A/S her: http://www.pascal-audio.com

Kan du se dig selv?

Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV på dansk eller engelsk, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår Pascal ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633.

Ansøgningsfrist snarest muligt – samtaler afholdes løbende.

Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

Som Quality Coordinator i Operations afdelingen hos Pascal A S, får du en nøglerolle i en af verdens førende ingeniørvirksomheder indenfor audio. Pascal er en virksomhed i en unik markedsposition. Pascal er udnævnt til gazellevirksomhed 6 år i træk, og har i 2019 modtaget Dansk Erhvervs Initiativ Pris. Dette placerer Pascal A S i den absolutte top blandt danske vækstvirksomheder. Pascal udvikler og producerer forstærkerløsninger, og er på mindre end 10 år blevet en af de førende leverandører på verdensplan indenfor kraftige forstærkerløsninger til professionelt brug, typisk indenfor højttalerfabrikanter. Pascal vækster kraftigt og har derfor behov for at øge kapaciteten i Quality team et ved at koordinere kvalitets processer på tværs af organisationen. Arbejdssted er fra kontoret i Herlev. Der skal påregnes ca. 20-30 rejsedage årligt. Du tilbydes mere end blot et job: Du har her en unik mulighed for at blive en del af et væksteventyr, og samtidig få en central rolle i den videre udvikling af absolut førende forstærkerløsninger. Du vil få faglige udfordringer i et miljø med mere end 40 meget engagerede og fagligt dygtige kollegaer, som vægter det sociale højt. Tonen er uhøjtidelig og frem for alt humoristisk - men som også stiller høje krav til hinanden.Vi sætter en dyd i en flad organisatorisk struktur, hvor alle stemmer bliver hørt og hvor døren er åben til dine kolleger. Pascal er kendt for at udfordre og udvikle løsninger, der bliver bemærket og anerkendt på markedet for audio produkter. Vi er overbevidste om, at væksten i virksomheden går hånd i hånd med udviklingen af den enkelte medarbejder. Dette kommer til udtryk i flere stærke personalegoder f.eks. hjemmearbejdsplads, fleksibel arbejdstid samt personlig og faglig udvikling. Dine ansvarsområder bliver: Som Quality Coordinator i Pascals Operations afdeling, vil du blive en del af et team af højt uddannede kollegaer fra forskellige dele af organisationen. Du vil sammen med virksomhedens Quality Manager arbejde med både interne og eksterne interessenter i projekterne og i produktionen. Du vil blive en del af det team som fokuserer på den rigtige kvalitet i både produkt, proces og mindset. Sammen vil vi løbende udvikle, udvide og forbedre vores interne processer og systemer, og dit personlige drive og erfaring vil være afgørende i dette. Herudover vil dine opgaver være at: Sikre produkt- og proces kvalitet i produktionen hos CMS partnere (supplier quality) Kundeservice koordinering (produkt defekter) Vedligehold af compliance dokumentation Støtte op om og facilitere kvalitet i projekterne Udvikle og modne initiativer indenfor kvalitetsområdet, der er under kraftig vækst Personlig Profil: Systematisk og organiseret facilitator med stærke kommunikations- og interpersonelle færdigheder Stærke Excel og analytiske færdigheder, med en evne til at forstå og arbejde med store datasæt Erfaring med industristandard kvalitetsværktøjer og processer Erfaring med produktkvalitet i mekanik- eller elektronikproduktion Erfaring med outsourcet produktion Generel forståelse af mekaniske og eller elektroniske produktfejl Om virksomheden: Du kan læse mere om Pascal A S her: http: www.pascal-audio.com Kan du se dig selv? Hvis du kan du se dig selv i ovenstående, bedes du snarest muligt sende en ansøgning og CV på dansk eller engelsk, via vores online ansøgningsformular, til Effektiv Rekruttering som bistår Pascal ved denne rekruttering. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Claus Bønløkke, cb@erhr.dk tlf. 40406633. Ansøgningsfrist snarest muligt samtaler afholdes løbende. Alle henvendelser behandles med behørig diskretion og fuld fortrolighed, i henhold til GDPR (Persondataforordningen).11jobnet0d65577e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/226680EuropaDanmarkJyllandØstjyllandSkanderborgEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3548012Effektiv Rekruttering11Granhøjvej 82730HerlevDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent779097JobNet5005569500556910015-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d65577ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d65577ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d65577e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d65577e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/Ingenioer_og_naturvidenskab/2.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Effektiv Rekruttering er dette netop hvad du bliver mødt af.12008071Dansk3Læse/ tale828301Elektronikarbejder20Ingeniør og naturvidenskab362100914noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053928Elektronik, service, vedligehold, konfiguration af elektronikudstyr.Robot Til vores kunde i Stilling syd for Aarhus søger vi en person til en elektronikvirksomhed. Jobbet starter som vikar, men for den rette person, kan der blive tale om fastansættelse.Vi forventer at du har erfaring med produktion vedligehold af elektronik fra tidligere jobs. Jobbet:Konfiguration og programmering af tryghedsudstyr (primært Nødkald) til ordre.Registrering af tryghedsudstyr og nødkald i SuperOffice Excel.Fra tid til anden Trimning justering af Trådløst udstyr. Lejlighedsvis afløsning på lageret (i ferie og fraværs situationer). Profil:- Udpræget struktureret.- kvalitetsbevidst, omhyggelig og stabil.- kan bevare overblikket, også når det går stærkt.- udadvendt og besidder et godt humør.- Fortrolig med office pakken, især Excel er vigtig.- Gerne kendskab til Superoffice og Navision Dynamics- læser, skriver, taler og forstår Dansk- Flair for teknik da jobbet også omfatter renovering af brugte nødkald. (udskiftning af batteri, netadaptor, rengøring, etc.)-Erfaring med Lagerarbejde en fordel (varemodtagelse pluk forsendelse) Vi er en ikke ryger arbejdspladsMinimum 32 timer pr ugeTiltrædelse: Medio ultimo JuliKunne dette være et job for dig så send en skriftlig ansøgning til Bjarne Drews mail:bdr@personale-kontoret.dk Er du meget nysgerrig så ring på 30821502 i tidsrummet 9-15.

Til vores kunde i Stilling syd for Aarhus søger vi en person til en elektronikvirksomhed.

Jobbet starter som vikar, men for den rette person, kan der blive tale om fastansættelse.
Vi forventer at du har erfaring med produktion/vedligehold af elektronik fra tidligere jobs.

Jobbet:Konfiguration og programmering af tryghedsudstyr (primært Nødkald) til ordre.Registrering af tryghedsudstyr og nødkald i SuperOffice / Excel.
Fra tid til anden Trimning/justering af Trådløst udstyr. Lejlighedsvis afløsning på lageret (i ferie og fraværs situationer).


Profil:- Udpræget struktureret.- kvalitetsbevidst, omhyggelig og stabil.- kan bevare overblikket, også når det går stærkt.- udadvendt og besidder et godt humør.-

Fortrolig med office pakken, især Excel er vigtig.- Gerne kendskab til Superoffice og Navision Dynamics- læser, skriver, taler og forstår Dansk- Flair for teknik da jobbet også omfatter renovering af brugte nødkald. (udskiftning af batteri, netadaptor, rengøring, etc.)-Erfaring med Lagerarbejde en fordel (varemodtagelse/pluk/forsendelse)

Vi er en ”ikke ryger” arbejdspladsMinimum 32 timer pr ugeTiltrædelse: Medio/ultimo Juli
Kunne dette være et job for dig så send en skriftlig ansøgning til Bjarne Drews mail:bdr@personale-kontoret.dk
Er du meget nysgerrig så ring på 30821502 i tidsrummet 9-15.

PERSONALEKONTORET ApSSkanderborg2019-07-05T00:00:002019-08-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Elektronik, service, vedligehold, konfiguration af elektronikudstyr.

PERSONALEKONTORET ApS

Skanderborg
Til vores kunde i Stilling syd for Aarhus søger vi en person til en elektronikvirksomhed. Jobbet starter som vikar, men for den rette person, kan der blive tale om fastansættelse.Vi forventer at du har erfaring med produktion vedligehold af elektron...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:27. august 2019