Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgiver til Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg

Vi søger ny kollega med en sundhedsfaglige baggrund til rådgivning af patienter henvist til regionens hospitaler.

I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed; Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper; Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg.

Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Rådgivning om Sygehusvalg. Vi har en målsætning om, at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne.

Om os
I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne; tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft.

I Rådgivning om Sygehusvalg er vi 15 medarbejdere, der varetager rådgivning, hovedsageligt telefonisk, til nye henviste elektive patienter, der ønsker at undersøge deres muligheder for at benytte frit og udvidet frit sygehusvalg. Vi rådgiver om retten til hurtig udredning, frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler. Vi medvirker til at sikre hensigtsmæssige patientforløb og til at patienter kan træffe et oplyst valg.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • daglig telefonrådgivning til patienter
  • sagsbehandling og afgørelser i forbindelse med konkrete patienthenvendelser på telefon og til vores mailpostkasse
  • vejledning og rådgivning til regionens hospitaler i forbindelse med overholdelse af patientrettigheder
  • sikring af at al offentlig kapacitet udnyttes til udredning og behandling af patienter
Opgaverne foregår i tæt samarbejde med mange forskellige eksterne parter, herunder privathospitaler og offentlige hospitalsafdelinger.

Om dig
Du er uddannet lægesekretær, sygeplejerske eller har en anden relevant sundhedsfaglig uddannelse. Desuden har du stor erfaring med patientkommunikation og gerne kendskab til visitation af patienter.

Vi forventer, at du:

  • har kendskab til lovgivning vedr. ret til hurtig udredning og til frit og udvidet frit sygehusvalg
  • har IT-erfaring, herunder kendskab til Sundhedsplatformen
  • er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel
  • har lyst og evne til at indgå i et job, hvor du kan arbejde selvstændigt og samtidig forstår teamsamarbejde som en kvalitet
Stillingen kræver, at du er god til at formidle viden på mange niveauer, både skriftligt og mundtligt. Det er en fordel, hvis du kan kommunikere på engelsk

Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at give dig:

  • et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift
  • teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om
  • en grundig oplæring med introduktionsprogram
  • fleksibilitet – vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning
Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen.

Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos sektionschef Charlotte Olsen på telefon 38 69 79 41.

Læs mere om Center for Sundhed her: https://www.regionh.dk//Center-for-Sundhed/Sider

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330074496Phoenix-72d88a0212019-08-16T00:00:00Rådgiver til Enhed for Patientvejledning og SygehusvalgVi søger ny kollega med en sundhedsfaglige baggrund til rådgivning af patienter henvist til regionens hospitaler.

I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed; Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper; Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg.

Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Rådgivning om Sygehusvalg. Vi har en målsætning om, at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne.

Om os
I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne; tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft.

I Rådgivning om Sygehusvalg er vi 15 medarbejdere, der varetager rådgivning, hovedsageligt telefonisk, til nye henviste elektive patienter, der ønsker at undersøge deres muligheder for at benytte frit og udvidet frit sygehusvalg. Vi rådgiver om retten til hurtig udredning, frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler. Vi medvirker til at sikre hensigtsmæssige patientforløb og til at patienter kan træffe et oplyst valg.

Om stillingen
Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • daglig telefonrådgivning til patienter
  • sagsbehandling og afgørelser i forbindelse med konkrete patienthenvendelser på telefon og til vores mailpostkasse
  • vejledning og rådgivning til regionens hospitaler i forbindelse med overholdelse af patientrettigheder
  • sikring af at al offentlig kapacitet udnyttes til udredning og behandling af patienter
Opgaverne foregår i tæt samarbejde med mange forskellige eksterne parter, herunder privathospitaler og offentlige hospitalsafdelinger.

Om dig
Du er uddannet lægesekretær, sygeplejerske eller har en anden relevant sundhedsfaglig uddannelse. Desuden har du stor erfaring med patientkommunikation og gerne kendskab til visitation af patienter.

Vi forventer, at du:

  • har kendskab til lovgivning vedr. ret til hurtig udredning og til frit og udvidet frit sygehusvalg
  • har IT-erfaring, herunder kendskab til Sundhedsplatformen
  • er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel
  • har lyst og evne til at indgå i et job, hvor du kan arbejde selvstændigt og samtidig forstår teamsamarbejde som en kvalitet
Stillingen kræver, at du er god til at formidle viden på mange niveauer, både skriftligt og mundtligt. Det er en fordel, hvis du kan kommunikere på engelsk

Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at give dig:

  • et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift
  • teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om
  • en grundig oplæring med introduktionsprogram
  • fleksibilitet – vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning
Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen.

Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos sektionschef Charlotte Olsen på telefon 38 69 79 41.

Læs mere om Center for Sundhed her: https://www.regionh.dk//Center-for-Sundhed/Sider

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg.

Stillingen er på 37 timer pr. uge.

Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion.

Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

2019-09-07T00:51:20.277 Vi søger ny kollega med en sundhedsfaglige baggrund til rådgivning af patienter henvist til regionens hospitaler. I Region Hovedstaden er opgaven vedrørende patientvejledning samlet i en central enhed Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg. Enheden er organisatorisk placeret i Center for Sundhed i Region Hovedstaden og er beliggende på Frederiksberg Hospital. Vi er 38 engagerede medarbejdere, som er opdelt i tre grupper Patientvejledningen, Regnskab for Sygehusvalg og Rådgivning om Sygehusvalg. Du kommer fortrinsvist til at være en del af gruppen Rådgivning om Sygehusvalg. Vi har en målsætning om, at vores samlede ressourcer og kompetencer løbende udnyttes og udvikles på tværs af grupperne og arbejdsopgaverne. Om os I Center for Sundhed arbejder vi målrettet med værdier for at skabe fælles retning og resultater. Vores fokus er særligt værdierne tillid, åbenhed og helhedssyn. Det betyder, at vi tager ansvar for mere end vores egen gruppe. Vi er inviterende, og vi øger hinandens handlekraft. I Rådgivning om Sygehusvalg er vi 15 medarbejdere, der varetager rådgivning, hovedsageligt telefonisk, til nye henviste elektive patienter, der ønsker at undersøge deres muligheder for at benytte frit og udvidet frit sygehusvalg. Vi rådgiver om retten til hurtig udredning, frit og udvidet frit sygehusvalg samt transportregler. Vi medvirker til at sikre hensigtsmæssige patientforløb og til at patienter kan træffe et oplyst valg. Om stillingen Dine primære arbejdsopgaver bliver: daglig telefonrådgivning til patienter sagsbehandling og afgørelser i forbindelse med konkrete patienthenvendelser på telefon og til vores mailpostkasse vejledning og rådgivning til regionens hospitaler i forbindelse med overholdelse af patientrettigheder sikring af at al offentlig kapacitet udnyttes til udredning og behandling af patienter Opgaverne foregår i tæt samarbejde med mange forskellige eksterne parter, herunder privathospitaler og offentlige hospitalsafdelinger. Om dig Du er uddannet lægesekretær, sygeplejerske eller har en anden relevant sundhedsfaglig uddannelse. Desuden har du stor erfaring med patientkommunikation og gerne kendskab til visitation af patienter. Vi forventer, at du: har kendskab til lovgivning vedr. ret til hurtig udredning og til frit og udvidet frit sygehusvalg har IT-erfaring, herunder kendskab til Sundhedsplatformen er driftsorienteret, omstillingsparat og fleksibel har lyst og evne til at indgå i et job, hvor du kan arbejde selvstændigt og samtidig forstår teamsamarbejde som en kvalitet Stillingen kræver, at du er god til at formidle viden på mange niveauer, både skriftligt og mundtligt. Det er en fordel, hvis du kan kommunikere på engelsk Vi tilbyder Vi lægger vægt på at give dig: et komplekst og spændende job, som både indeholder udvikling og drift teamsamarbejde og et sundt arbejdsmiljø, som vi værner om en grundig oplæring med introduktionsprogram fleksibilitet vi har stort fokus på, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv bl.a. i kraft af flekstidsordning Vi tilbyder et job, hvor samarbejde, service, kvalitet og godt humør er en del af dagligdagen. Vi har gode parkeringsforhold og en beliggenhed tæt på bus og metro. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos sektionschef Charlotte Olsen på telefon 38 69 79 41. Læs mere om Center for Sundhed her: https: www.regionh.dk Center-for-Sundhed Sider Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning er i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Frederiksberg Hospital, Nordre Fasanvej 57, 2000 Frederiksberg. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Vi regner med at tiltrædelse sker snarest eller 1. november 2019. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV og eksamensbevis til os ved at benytte vores online ansøgningsfunktion. Ansøgningsfristen er den 6. september 2019 kl. 12. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 38. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!11jobnet72d88a02100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-06T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219814&DepartmentId=11975&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3576128Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent808705JobNet5031534503153410016-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72d88a02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=72d88a02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72d88a02&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=72d88a02&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgRådgiver til Enhed for Patientvejledning og Sygehusvalg12008001Dansk3Læse/ tale419014Kontorassistent5Kontor og administration362306783noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330148545Projektassistent til administrative og koordinerende opgaverRobot Er du en stærk og serviceminded koordinator, trives du med administrative opgaver og vil du understøtte bygge- og anlægsprojekter i RegionH? Så er du måske vores næste projektassistent. Om os Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt står for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventet og velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Om Stillingen Vi søger en serviceminded og målrettet projektassistent, som i et stærkt fagligt og socialt fællesskab kan arbejde målrettet med at forbedre rammevilkårene for projektchefens eksekvering af byggeprojekter. Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling som projektassistent under byggeprojekt i enheden Plan og Byg Byggesektion 2. De primære arbejdsopgaver er at: bidrage til gennemførelsen af de strategiske hovedindsatser kvalitetssikre paradigmer og værktøjer, der anvendes i forbindelse med byggeprojekterne indsamle, systematisere og formidle oplysninger på tværs af enhedens byggesektioner med henblik på at styrke det tværgående samarbejde assistere på konkrete byggeprojekter med eksempelvis mødegennemførelse, dokumentudarbejdelse og interessenthåndtering Om dig Vi forestiller os at du har en længerevarende erfaring fra lignende stillinger. Du er muligvis uddannet teknisk assistent, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste. Vi forventer, at du har: evne til at strukturere og bevare overblikket evne til at arbejde selvstændigt samt planlægge og prioritere opgaver gode samarbejds-, kommunikations- og forhandlingsevner, der kan udfoldes på tværs af organisatoriske skel og faglige grænser god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed Vi tilbyder Som projektassistent i Center for Ejendomme vil du få en spændende arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil få engagerede og dygtige kollegaer i et miljø hvor åbenhed, tillid og helhedssyn er de væsentligste værdier. Yderligere oplysninger Kontakt Byggechef Per Kampler tlf: 2129 2253 eller mail: Per.kampler@regionh.dk for yderligere oplysninger om stillingen. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Du vil i udgangspunktet skulle arbejde på Nordsjællands Hospital i Hillerød, men der kan forekomme opgaver på andre af regionens matrikler. Ansøgningsprocedure Søg stillingen ved at sende din ansøgning, dit CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen. Ansøgningsfrist onsdag d. 22. januar 2020. Vi holder samtaler i uge 4 & 5. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Er du en stærk og serviceminded koordinator, trives du med administrative opgaver og vil du understøtte bygge- og anlægsprojekter i RegionH?

Så er du måske vores næste projektassistent.

Om os
Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region Hovedstaden som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt står for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”ventet og velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om Stillingen
Vi søger en serviceminded og målrettet projektassistent, som i et stærkt fagligt og socialt fællesskab kan arbejde målrettet med at forbedre rammevilkårene for projektchefens eksekvering af byggeprojekter.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling som projektassistent under byggeprojekt i enheden Plan og Byg – Byggesektion 2.

De primære arbejdsopgaver er at:

  • bidrage til gennemførelsen af de strategiske hovedindsatser
  • kvalitetssikre paradigmer og værktøjer, der anvendes i forbindelse med byggeprojekterne
  • indsamle, systematisere og formidle oplysninger på tværs af enhedens byggesektioner med henblik på at styrke det tværgående samarbejde
  • assistere på konkrete byggeprojekter med eksempelvis mødegennemførelse, dokumentudarbejdelse og interessenthåndtering
Om dig
Vi forestiller os at du har en længerevarende erfaring fra lignende stillinger.
Du er muligvis uddannet teknisk assistent, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det vigtigste.

Vi forventer, at du har:

  • evne til at strukturere og bevare overblikket
  • evne til at arbejde selvstændigt samt planlægge og prioritere opgaver
  • gode samarbejds-, kommunikations- og forhandlingsevner, der kan udfoldes på tværs af organisatoriske skel og faglige grænser
  • god forståelse for de politiske og administrative processer i en offentlig virksomhed
Vi tilbyder
Som projektassistent i Center for Ejendomme vil du få en spændende arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Du vil få engagerede og dygtige kollegaer i et miljø hvor åbenhed, tillid og helhedssyn er de væsentligste værdier.

Yderligere oplysninger
Kontakt Byggechef Per Kampler tlf: 2129 2253 eller mail: Per.kampler@regionh.dk for yderligere oplysninger om stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Du vil i udgangspunktet skulle arbejde på Nordsjællands Hospital i Hillerød, men der kan forekomme opgaver på andre af regionens matrikler.

Ansøgningsprocedure
Søg stillingen ved at sende din ansøgning, dit CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist onsdag d. 22. januar 2020.

Vi holder samtaler i uge 4 & 5.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2019-12-30T00:00:002020-01-22T00:00:00
330153760Administrativ planlægger til VikarbureauetRobot Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau. Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune. Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration. Om os Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse. Jeg leder efter dig, der… Er godt rustet til opgaven velfunderet og kender dit eget værdHar lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD OpusHar IT-erfaring gerne med booking planlægningssystemerHar lyst til at møde tidligt og er mødestabilHar interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureretJobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gangDa jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer menneskerDin faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området. Jeg kan tilbyde dig… En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhedEn hverdag hvor service er i højsædetEt samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfæreEn hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig Ansættelsesforhold Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret). Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse. Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk Ansøgningsfristen er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende. Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau.

Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Ældre og Sundhed i Hillerød Kommune. Vikarbureauets opgave er at sikre vikardækning i hjemmeplejen, på plejehjem og rehabiliteringspladser i Hillerød Kommune.

Du skal sammen med mig opbygge vikarbureauet fra bunden. Dine primære opgaver er vikardækning, vagtplanlægning og lønadministration.

Om os
Som administrativ planlægger i vikarbureauet, bliver du en del af et administrativt team på forventeligt tre medarbejdere – heraf mig som leder, som du refererer til. Vikarbureauet vil over det næste år vokse til mellem 15-30 fasansatte vikarer og 2-300 freelancevikarer, så du får gode muligheder for indflydelse og medinddragelse.

Jeg leder efter dig, der…
  • Er godt rustet til opgaven – velfunderet og kender dit eget værd
  • Har lyst til at tage ansvar og som via solid erfaring, kan sikre kompetent vagtplanlægning og administration af ansættelser og løn. Vi arbejder i KMD Opus
  • Har IT-erfaring – gerne med booking/planlægningssystemer
  • Har lyst til at møde tidligt og er mødestabil
  • Har interesse for administrative opgaver og for at arbejde systematisk og struktureret
  • Jobbet kan til tider være meget travlt, hvorfor du skal evne at have ro i maven og holde hovedet klart, selvom der er deadlines og mange informationer på en gang
  • Da jobbet indeholder stor kontaktflade til både kolleger og vikarbureauer, er det vigtigt, at du er en udadvendt og åben person med et godt humør, der kan tale med alle typer mennesker
  • Din faglige baggrund er ikke så vigtig, men jeg har en klar forventning om, at du har erfaring fra et lignende job, gerne inden for SOSU-området.

Jeg kan tilbyde dig…
  • En unik stilling med mulighed for at præge og skabe kulturen i en nyoprettet enhed
  • En hverdag hvor service er i højsædet
  • Et samarbejde med gode kolleger og hvor vi arbejder engageret i en afslappet atmosfære
  • En hverdag, hvor to dage ikke er ens, og hvor struktur er nødvendig

Ansættelsesforhold
Vi forventer at få base i Hillerød Sundhedscenter, Milnersvej 37D, 3400 Hillerød (lige ved Frederiksborgcenteret).

Stillingen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Straffeattest skal afleveres ved ansættelse.

Arbejdstid i tidsrummet fra kl. 6.30 – 16.00, du skal være indstillet på, samt have mulighed for, at møde kl. 6.15.

Har du spørgsmål,
er du velkommen til at kontakte Carsten Theis på telefon 72 32 34 69 eller på mail: carga@hillerod.dk

Ansøgningsfristen
er 26. januar 2020, ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Hillerød KommuneHillerød2020-01-09T00:00:002020-01-26T00:00:00
330155002Administrativ medarbejder til Center for Job og UddannelseRobot Administrativ medarbejder til Center for Job og Uddannelse Vi søger en udadvendt serviceminded administrativ blæksprutte til administrationen i Center for Job og Uddannelse. Vi tilbyder en afvekslende og til tider meget hektisk hverdag, hvor du er ansvarlig for en række faste administrative opgaver samt diverse ad hoc opgaver. Derudover skal du indgå som en aktiv medspiller i en tværgående IT- og digitaliseringsgruppe. Du bliver en del af et administrativt team med ni kollegaer, hvor trivsel, humor og det gode kollegaskab er i højsædet. I alt vil du få ca. 90 kollegaer i centeret. Dine hovedopgaver vil være:Ad hoc administration og koordination til kommunens øvrige administrationPersonaleadministrationVære aktiv i den tværgående It- og digitaliseringsgruppe It-Superbruger både i vores fagsystem FASIT samt generel It-superbrugerRegningsbetalingIndkøbskoordinator Vi forventer at du:er rutineret it-bruger med erfaring, interesse og flair for it.Har konkret erfaring med at arbejde med IT-løsninger, gerne med GDPR og gerne på superbrugerniveauEr kontoruddannet og har erfaring med administrativt arbejde i en offentlig forvaltningFår energi af at have mange bolde i luften og kan trives i en arbejdsdag med mange afbrydelserEr serviceminded, udadvendt og kan lide at tale med menneskerHar specifik erfaring med regningsbetaling i PRISMEKan arbejde effektivt, struktureret og har en høj arbejdskapacitetSer løsninger og mulighederMedvirker til at få hverdagen til at glide gennem hjælpsomhed og godt humør Løn og ansættelsesvilkår Ansættelsen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er onsdag den 22. januar 2020 kl.12:00 kun ansøgning og cv skal indsendes, yderligere relevant dokumentation indhentes efterfølgende. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28-30. januar 2020. Ansættelsesstart 1. marts 2020 Hvis du vil vide mere så kontakt: Souschef Kristian Norup, tlf. 72 56 26 08 eller administrativ medarbejder Charlotte Juul Andersen på tlf. 72 56 28 78.Administrativ medarbejder til Center for Job og Uddannelse
 
Vi søger en udadvendt serviceminded administrativ blæksprutte til administrationen i Center for Job og Uddannelse. Vi tilbyder en afvekslende og til tider meget hektisk hverdag, hvor du er ansvarlig for en række faste administrative opgaver samt diverse ad hoc opgaver. Derudover skal du indgå som en aktiv medspiller i en tværgående IT- og digitaliseringsgruppe.
 
Du bliver en del af et administrativt team med ni kollegaer, hvor trivsel, humor og det gode kollegaskab er i højsædet. I alt vil du få ca. 90 kollegaer i centeret.
 
Dine hovedopgaver vil være:
  • Ad hoc administration og koordination til kommunens øvrige administration
  • Personaleadministration
  • Være aktiv i den tværgående It- og digitaliseringsgruppe 
  • It-Superbruger både i vores fagsystem FASIT samt generel It-superbruger
  • Regningsbetaling
  • Indkøbskoordinator
 
Vi forventer at du:
  • er rutineret it-bruger med erfaring, interesse og flair for it.
  • Har konkret erfaring med at arbejde med IT-løsninger, gerne med GDPR og gerne på superbrugerniveau
  • Er kontoruddannet og har erfaring med administrativt arbejde i en offentlig forvaltning
  • Får energi af at have mange bolde i luften og kan trives i en arbejdsdag med mange afbrydelser
  • Er serviceminded, udadvendt og kan lide at tale med mennesker
  • Har specifik erfaring med regningsbetaling i PRISME
  • Kan arbejde effektivt, struktureret og har en høj arbejdskapacitet
  • Ser løsninger og muligheder
  • Medvirker til at få hverdagen til at glide gennem hjælpsomhed og godt humør
 
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er på 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist er onsdag den 22. januar 2020 kl.12:00 – kun ansøgning og cv skal indsendes, yderligere relevant dokumentation indhentes efterfølgende.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28-30. januar 2020.
Ansættelsesstart 1. marts 2020
 
Hvis du vil vide mere så kontakt:
Souschef Kristian Norup, tlf. 72 56 26 08 eller administrativ medarbejder Charlotte Juul Andersen på tlf. 72 56 28 78.
 

Fredensborg KommuneKokkedal2020-01-10T00:00:002020-01-22T00:00:00
330153826Medarbejder til kontrolgruppen i Helsingør KommuneRobot KontrolmedarbejderHelsingør kommune søger en kompetent og erfaren kontrolmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling.Kontrolgruppens opgaver handler om, at forebygge fejludbetalinger, at der ikke sker snyd med offentlige ydelser og sikre at strafbare forhold anmeldes til rette myndighed.Arbejdsopgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge.Vi er på jagt efter en som dig, hvis du kan sige ja til følgende:Du har erfaring med kontrolarbejdeDu har et naturligt nysgerrigt syn på sagsbehandlingDu er i stand til at kunne formulere dig på et højt niveau både mundtligt og skriftligtDu er god til at drive dig selv hen imod vores fælles målsætninger, også når du arbejder selvstændigtDu har eventuelt undervisningserfaringDa opgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge, forventer vi, at du har dybere kendskab til et eller flere af disse områder.Dine primære opgaver bliver Sagsbehandling i forbindelse med anmeldelser af socialt bedragSagsbehandling i forbindelse med ansøgning af indrejserAfholde samtaler med borgere og samarbejdspartnereSamarbejde med andre offentlige myndigheder (Politiet, SKAT, SIRI, Udbetaling Danmark o.a.).Lidt om os Vi er et lille team på 3 personer, incl. dig og det betyder også, at det er vigtigt for dig, at du kan se dig selv i et lille team, hvor samarbejde og dialog imellem dig og dine kollegaer, er virkelig vigtigt.Kontrolgruppen er, i dag, forankret i Borgerservice.Ansøgningsfristen er d 26 1 og vi forventer at afholde samtaler i uge 5Vi glæder os til at modtage din ansøgning via SEND funktionenSkulle du have spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Borgerservice og Ydelse, Morten Holm på tlf. 2531 3214I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere fagligt og personligt.9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek OplevHelsingor og se selv.Kontrolmedarbejder

Helsingør kommune søger en kompetent og erfaren kontrolmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Kontrolgruppens opgaver handler om, at forebygge fejludbetalinger, at der ikke sker snyd med offentlige ydelser og sikre at strafbare forhold anmeldes til rette myndighed.
Arbejdsopgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge.

Vi er på jagt efter en som dig, hvis du kan sige ja til følgende:
  • Du har erfaring med kontrolarbejde
  • Du har et naturligt nysgerrigt syn på sagsbehandling
  • Du er i stand til at kunne formulere dig på et højt niveau – både mundtligt og skriftligt
  • Du er god til at drive dig selv hen imod vores fælles målsætninger, også når du arbejder selvstændigt
  • Du har eventuelt undervisningserfaring
Da opgaverne spænder over flere lovområder bl.a. forvaltnings-, retssikkerheds-, persondata-og cpr. lovgivningen, men også de sociale områder som kontanthjælp og sygedagpenge, forventer vi, at du har dybere kendskab til et eller flere af disse områder.
Dine primære opgaver bliver;
Sagsbehandling i forbindelse med anmeldelser af socialt bedrag
Sagsbehandling i forbindelse med ansøgning af indrejser
Afholde samtaler med borgere og samarbejdspartnere
Samarbejde med andre offentlige myndigheder (Politiet, SKAT, SIRI, Udbetaling Danmark o.a.).

Lidt om os;
Vi er et lille team på 3 personer, incl. dig og det betyder også, at det er vigtigt for dig, at du kan se dig selv i et lille team, hvor samarbejde og dialog imellem dig og dine kollegaer, er virkelig vigtigt.
Kontrolgruppen er, i dag, forankret i Borgerservice.

Ansøgningsfristen er d 26/1 og vi forventer at afholde samtaler i uge 5
Vi glæder os til at modtage din ansøgning via SEND funktionen

Skulle du have spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Leder af Borgerservice og Ydelse, Morten Holm på tlf. 2531 3214

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

Helsingør KommuneHelsingør2020-01-09T00:00:002020-01-26T00:00:00
330150682Administrativ medarbejder til Institution NordsjællandRobot Kriminalforsorgen Hovedstaden søger administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Institution Nordsjælland søger en administrativ medarbejder til Horserød Fængsel Helsingør Arrest. Institutionen tilbyder en bred og alsidig arbejdsplads i en spændende og dynamisk virksomhed. Som administrativ medarbejder vil du skulle understøtte institutionsledelsen og varetage forskellige arbejdsopgaver på fængslets administrationskontor. Derudover vil en del af arbejdstiden være i Helsingør Arrest. Dette indebærer, at medarbejderen vil være tilknyttet begge matrikler. Forventninger til dig er kontoruddannet behersker både skriftlig og mundtlig dansk har flair for tal kendskab til Navision vil være en fordel har gode samarbejdsevner har kvalitet og omhyggelighed i dit arbejde er en åben, engageret og serviceminded person med smil på læben har lyst til at lære nyt kan arbejde selvstændigt og varetage en bred vifte af opgaver Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen som administrativ medarbejder er til besættelse hurtigst muligt. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Arbejdssted Horserød Fængsel, Esrumvej 367, 3000 Helsingør og Helsingør Arrest, Prøvestensvej 3, 3000 Helsingør. Om institutionen Horserød Fængsel og Helsingør Arrest er enheder under Institution Nordsjælland. Horserød Fængsel er landets største åbne fængsel med plads til pt. 252 indsatte, og Helsingør Arrest har plads til 80 arrestanter. Ansøgning Ansøgningsfristen er den 26. januar 2020 Ansøgningen samt CV og andre relevante papirer sendes elektronisk via linket Søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling. Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister. Der forventes afholdt samtaler til stillingen i uge 6-7. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Enhedschef Johnny Grønager på telefon 7255 2051. Om Kriminalforsorgen Hovedstaden Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm. Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere. For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk Alle interesserede opfordres uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. ?Kriminalforsorgen Hovedstaden søger administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland.

Kriminalforsorgen Hovedstaden, Institution Nordsjælland søger en administrativ medarbejder til Horserød Fængsel / Helsingør Arrest. Institutionen tilbyder en bred og alsidig arbejdsplads i en spændende og dynamisk virksomhed.

Som administrativ medarbejder vil du skulle understøtte institutionsledelsen og varetage forskellige arbejdsopgaver på fængslets administrationskontor. Derudover vil en del af arbejdstiden være i Helsingør Arrest. Dette indebærer, at medarbejderen vil være tilknyttet begge matrikler.

Forventninger til dig

  • er kontoruddannet
  • behersker både skriftlig og mundtlig dansk
  • har flair for tal – kendskab til Navision vil være en fordel
  • har gode samarbejdsevner
  • har kvalitet og omhyggelighed i dit arbejde
  • er en åben, engageret og serviceminded person med smil på læben
  • har lyst til at lære nyt
  • kan arbejde selvstændigt og varetage en bred vifte af opgaver
Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen som administrativ medarbejder er til besættelse hurtigst muligt. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.

Arbejdssted

Horserød Fængsel, Esrumvej 367, 3000 Helsingør og Helsingør Arrest, Prøvestensvej 3, 3000 Helsingør.

Om institutionen

Horserød Fængsel og Helsingør Arrest er enheder under Institution Nordsjælland.

Horserød Fængsel er landets største åbne fængsel med plads til pt. 252 indsatte, og Helsingør Arrest har plads til 80 arrestanter.

Ansøgning

Ansøgningsfristen er den 26. januar 2020

Ansøgningen samt CV og andre relevante papirer sendes elektronisk via linket ”Søg stillingen”.

Ved at søge elektronisk sikrer du, at ansøgningen modtages korrekt og dermed, at du kommer i betragtning til den ledige stilling.

Alle kandidater, som indkaldes til samtale, vil skulle give samtykke til at blive tjekket i det Centrale Kriminalregister.

Der forventes afholdt samtaler til stillingen i uge 6-7.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Enhedschef Johnny Grønager på telefon 7255 2051.

Om Kriminalforsorgen Hovedstaden

Kriminalforsorgen Hovedstaden består af Områdekontoret i København, Transport og bevogtningsenheden, 1 lukket fængsel, 1 åbent fængsel, 1 udrejsecenter, 6 arresthuse, 4 afdelinger i friheden, samt 2 pensioner, som geografisk ligger i København, i Nordsjælland, på Færøerne og på Bornholm.

Området har ca. 1200 ansatte, fordelt på fængselsbetjente, værkmestre, socialrådgivere, lærere, sundhedsfagligt personale, pædagogiske assistenter, akademikere og administrative medarbejdere.

For yderligere information om kriminalforsorgen henvises til hjemmesiden www.Kriminalforsorgen.dk

Alle interesserede opfordres – uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold – til at søge stillingen. ?

Horserød FængselHelsingør2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektassistent til administrative og koordinerende opgaver

Region Hovedstaden

Hillerød
Er du en stærk og serviceminded koordinator, trives du med administrative opgaver og vil du understøtte bygge- og anlægsprojekter i RegionH? Så er du måske vores næste projektassistent. Om os Center for Ejendomme (CEJ) er det koncerncenter i Region ...
Indrykket:30. december 2019

Administrativ planlægger til Vikarbureauet

Hillerød Kommune

Hillerød
Vil du have en spændende og alsidig stilling, der kræver overblik og struktur? SÅ kom og bliv administrativ planlægger i Hillerød Kommunes nye interne vikarbureau. Jeg hedder Carsten Theis og er leder for det nyetablerede interne vikarbureau under Æ...
Indrykket:9. januar 2020

Administrativ medarbejder til Center for Job og Uddannelse

Fredensborg Kommune

Kokkedal
Administrativ medarbejder til Center for Job og Uddannelse Vi søger en udadvendt serviceminded administrativ blæksprutte til administrationen i Center for Job og Uddannelse. Vi tilbyder en afvekslende og til tider meget hektisk hverdag, hvor du er a...
Indrykket:10. januar 2020

Medarbejder til kontrolgruppen i Helsingør Kommune

Helsingør Kommune

Helsingør
KontrolmedarbejderHelsingør kommune søger en kompetent og erfaren kontrolmedarbejder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling.Kontrolgruppens opgaver handler om, at forebygge fejludbetalinger, at der ikke sker snyd med offen...
Indrykket:9. januar 2020

Administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland

Horserød Fængsel

Helsingør
Kriminalforsorgen Hovedstaden søger administrativ medarbejder til Institution Nordsjælland. Kriminalforsorgen Hovedstaden, Institution Nordsjælland søger en administrativ medarbejder til Horserød Fængsel Helsingør Arrest. Institutionen tilbyder en b...
Indrykket:6. januar 2020