Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgiver til Team jobafklaring - genopslag

Vi har fokus på den gode sagsbehandling for borgeren og råd- og vejledning til arbejdsgiver for at tilrettelægge den rigtige indsats for at få den sygemeldte tilbage i arbejde.

Om dig
Du arbejder med at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med fokus på borgernes ressourcer og potentiale. Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og relevante samarbejdspartnere – og du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver i en travl hverdag.Vi ser gerne, at du har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling.

Du skal være uddannet socialrådgiver eller socialformidler eller have erfaring fra fagområdet.

Vi forventer desuden, at du

  • skal kunne sætte borgeren i centrum og have fokus på hurtig sagsbehandling samtidig med, at du er i stand til at træffe korrekte afgørelser
  • skal kunne møde borgeren med respekt og samtidigt kunne stille krav
  • skal have lyst til at arbejde med den motiverende samtale, hvor fokus er på borgerens ressourcer og at borgeren selv tager ansvar for sin egen situation
  • er god til koordinering og har gode samarbejdsevner og er i stand til at samarbejde med forskellige samarbejdspartnere, der er omkring borgeren
  • har fokus på rettidighed i afholdelse af samtaler og iværksættelse af relevante indsatser
  • skal kunne arbejde systematisk og metodisk og evne at have flow i din sagsstamme
  • skal have flair for it og kendskab til Fasit er en fordel, men ikke en betingelse
  • kan holde hovedet koldt og bevare overblikket, når tingene går stærkt
  • har erfaring med at arbejde med fagområdet, vil være en fordel
  • har lyst til og kan bidrage med nye tanker og ideer til udvikling af indsatser overfor borgerne
  • har mulighed for at prøve at være mødeleder på rehabiliteringsteamet, hvis du har lyst og flair for dette, det er ikke et krav.

Du skal være indstillet på at arbejde i et Jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsats.

Om os
Vi er en afdeling som består af 21 medarbejde med en høj faglighed, der brænder for vores arbejde.
Afdelingen er organiseret med team sygedagpenge på 11 medarbejder og 4 ydelsesmedarbejder samt en fastholdelseskonsulent og i team jobafklaring er vi 4 medarbejder og teamene har et tæt samarbejde omkring borgerne.Vi varetager myndighedsopgaver indenfor sygedagpenge og jobafklaring, de handicapkompenserende ordninger og revalidering.

Du får ambitiøse og professionelle kollegaer og vi brænder for vores arbejde med målgruppen. Vi værdsætter fællesskab og faglige drøftelser, og vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone.

Vi kan tilbyde
  • høj faglighed og engagement
  • gode muligheder for tæt faglig og personlig sparring med kompetente kollegaer samt vores fagkonsulent
  • god kollegial og ledelsesmæssig opbakning
  • høj grad af medindflydelse
  • mulighed for tilrettelæggelse af arbejdsopgaver
  • fleksibel arbejdstilrettelæggelse
  • tværfaglige ad hoc møder
  • personlig og faglig udvikling
  • opmærksomhed på hinanden
  • god omgangstone og arbejdsmoral
  • ansvar for at få løst opgaverne i den daglige drift
  • eget kontor eller to mandskontor
  • fleksordning.

Om arbejdsopgaverne
De primære arbejdsopgaver vil være at foretage samtaler og opfølgning på borgernes forløb og en vurdering af, hvilken indsats, der er behov for i forløbet. Der er fokus på, at borgeren kommer delvis i arbejde eller i praktikforløb for at komme hurtigt tilbage til arbejdsmarkedet.

Vi har fokus på at intensivere en tidligere indsats på jobafklaringsområdet med henblik på at bringe borgeren hurtigst mulig tilbage på arbejdsmarkedet. Vi har fokus på at indhente og anvende relevant dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger, herunder efter Sygedagpengelovens §7. Der udarbejdes rehabiliteringsplaner i samarbejde med borgerne og der forberedes sager til møder i Rehabiliteringsteamet.

Vi har fokus på den tværfaglige indsats og samarbejde på tværs i kommunen samt inddragelse af relevante eksterne samarbejdspartner for at nedbringe varigheden af borgerens sygeforløb.

Om stillingen
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår aftales med afsæt i gældende DS eller HK overenskomster og aftaler.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Anita Knoblauch Hansen 7249 7714 eller teamleder Gitta Holst på 7249 6159.

Ansøgningsfrist, samtaler og forventet tiltrædelse
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 16. februar 2020.

1. samtale forventes afholdt den 18.02.2020 og 2. samtale den 19.02.2020.

Forventet tiltrædelse er 1. april 2020.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168476Phoenix-0518a5a512020-01-31T00:00:00Rådgiver til Team jobafklaring - genopslagVi har fokus på den gode sagsbehandling for borgeren og råd- og vejledning til arbejdsgiver for at tilrettelægge den rigtige indsats for at få den sygemeldte tilbage i arbejde.

Om dig
Du arbejder med at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med fokus på borgernes ressourcer og potentiale. Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og relevante samarbejdspartnere – og du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver i en travl hverdag.Vi ser gerne, at du har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling.

Du skal være uddannet socialrådgiver eller socialformidler eller have erfaring fra fagområdet.

Vi forventer desuden, at du
  • skal kunne sætte borgeren i centrum og have fokus på hurtig sagsbehandling samtidig med, at du er i stand til at træffe korrekte afgørelser
  • skal kunne møde borgeren med respekt og samtidigt kunne stille krav
  • skal have lyst til at arbejde med den motiverende samtale, hvor fokus er på borgerens ressourcer og at borgeren selv tager ansvar for sin egen situation
  • er god til koordinering og har gode samarbejdsevner og er i stand til at samarbejde med forskellige samarbejdspartnere, der er omkring borgeren
  • har fokus på rettidighed i afholdelse af samtaler og iværksættelse af relevante indsatser
  • skal kunne arbejde systematisk og metodisk og evne at have flow i din sagsstamme
  • skal have flair for it og kendskab til Fasit er en fordel, men ikke en betingelse
  • kan holde hovedet koldt og bevare overblikket, når tingene går stærkt
  • har erfaring med at arbejde med fagområdet, vil være en fordel
  • har lyst til og kan bidrage med nye tanker og ideer til udvikling af indsatser overfor borgerne
  • har mulighed for at prøve at være mødeleder på rehabiliteringsteamet, hvis du har lyst og flair for dette, det er ikke et krav.

Du skal være indstillet på at arbejde i et Jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsats.

Om os
Vi er en afdeling som består af 21 medarbejde med en høj faglighed, der brænder for vores arbejde.
Afdelingen er organiseret med team sygedagpenge på 11 medarbejder og 4 ydelsesmedarbejder samt en fastholdelseskonsulent og i team jobafklaring er vi 4 medarbejder og teamene har et tæt samarbejde omkring borgerne.Vi varetager myndighedsopgaver indenfor sygedagpenge og jobafklaring, de handicapkompenserende ordninger og revalidering.

Du får ambitiøse og professionelle kollegaer og vi brænder for vores arbejde med målgruppen. Vi værdsætter fællesskab og faglige drøftelser, og vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone.

Vi kan tilbyde
  • høj faglighed og engagement
  • gode muligheder for tæt faglig og personlig sparring med kompetente kollegaer samt vores fagkonsulent
  • god kollegial og ledelsesmæssig opbakning
  • høj grad af medindflydelse
  • mulighed for tilrettelæggelse af arbejdsopgaver
  • fleksibel arbejdstilrettelæggelse
  • tværfaglige ad hoc møder
  • personlig og faglig udvikling
  • opmærksomhed på hinanden
  • god omgangstone og arbejdsmoral
  • ansvar for at få løst opgaverne i den daglige drift
  • eget kontor eller to mandskontor
  • fleksordning.

Om arbejdsopgaverne
De primære arbejdsopgaver vil være at foretage samtaler og opfølgning på borgernes forløb og en vurdering af, hvilken indsats, der er behov for i forløbet. Der er fokus på, at borgeren kommer delvis i arbejde eller i praktikforløb for at komme hurtigt tilbage til arbejdsmarkedet.

Vi har fokus på at intensivere en tidligere indsats på jobafklaringsområdet med henblik på at bringe borgeren hurtigst mulig tilbage på arbejdsmarkedet. Vi har fokus på at indhente og anvende relevant dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger, herunder efter Sygedagpengelovens §7. Der udarbejdes rehabiliteringsplaner i samarbejde med borgerne og der forberedes sager til møder i Rehabiliteringsteamet.

Vi har fokus på den tværfaglige indsats og samarbejde på tværs i kommunen samt inddragelse af relevante eksterne samarbejdspartner for at nedbringe varigheden af borgerens sygeforløb.

Om stillingen
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår aftales med afsæt i gældende DS eller HK overenskomster og aftaler.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Anita Knoblauch Hansen 7249 7714 eller teamleder Gitta Holst på 7249 6159.

Ansøgningsfrist, samtaler og forventet tiltrædelse
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 16. februar 2020.

1. samtale forventes afholdt den 18.02.2020 og 2. samtale den 19.02.2020.

Forventet tiltrædelse er 1. april 2020.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

2020-02-17T00:56:06.157 Vi har fokus på den gode sagsbehandling for borgeren og råd- og vejledning til arbejdsgiver for at tilrettelægge den rigtige indsats for at få den sygemeldte tilbage i arbejde. Om dig Du arbejder med at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med fokus på borgernes ressourcer og potentiale. Du er god til at skabe kontakt og være i dialog med både borgere og relevante samarbejdspartnere og du kan have mange bolde i luften og prioritere dine opgaver i en travl hverdag.Vi ser gerne, at du har minimum et par års erfaring fra en lignende stilling. Du skal være uddannet socialrådgiver eller socialformidler eller have erfaring fra fagområdet. Vi forventer desuden, at duskal kunne sætte borgeren i centrum og have fokus på hurtig sagsbehandling samtidig med, at du er i stand til at træffe korrekte afgørelserskal kunne møde borgeren med respekt og samtidigt kunne stille kravskal have lyst til at arbejde med den motiverende samtale, hvor fokus er på borgerens ressourcer og at borgeren selv tager ansvar for sin egen situationer god til koordinering og har gode samarbejdsevner og er i stand til at samarbejde med forskellige samarbejdspartnere, der er omkring borgerenhar fokus på rettidighed i afholdelse af samtaler og iværksættelse af relevante indsatserskal kunne arbejde systematisk og metodisk og evne at have flow i din sagsstammeskal have flair for it og kendskab til Fasit er en fordel, men ikke en betingelsekan holde hovedet koldt og bevare overblikket, når tingene går stærkthar erfaring med at arbejde med fagområdet, vil være en fordelhar lyst til og kan bidrage med nye tanker og ideer til udvikling af indsatser overfor borgernehar mulighed for at prøve at være mødeleder på rehabiliteringsteamet, hvis du har lyst og flair for dette, det er ikke et krav. Du skal være indstillet på at arbejde i et Jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af din indsats. Om os Vi er en afdeling som består af 21 medarbejde med en høj faglighed, der brænder for vores arbejde. Afdelingen er organiseret med team sygedagpenge på 11 medarbejder og 4 ydelsesmedarbejder samt en fastholdelseskonsulent og i team jobafklaring er vi 4 medarbejder og teamene har et tæt samarbejde omkring borgerne.Vi varetager myndighedsopgaver indenfor sygedagpenge og jobafklaring, de handicapkompenserende ordninger og revalidering. Du får ambitiøse og professionelle kollegaer og vi brænder for vores arbejde med målgruppen. Vi værdsætter fællesskab og faglige drøftelser, og vi har et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Vi kan tilbydehøj faglighed og engagementgode muligheder for tæt faglig og personlig sparring med kompetente kollegaer samt vores fagkonsulentgod kollegial og ledelsesmæssig opbakninghøj grad af medindflydelsemulighed for tilrettelæggelse af arbejdsopgaverfleksibel arbejdstilrettelæggelsetværfaglige ad hoc møderpersonlig og faglig udviklingopmærksomhed på hinandengod omgangstone og arbejdsmoralansvar for at få løst opgaverne i den daglige drifteget kontor eller to mandskontorfleksordning. Om arbejdsopgaverne De primære arbejdsopgaver vil være at foretage samtaler og opfølgning på borgernes forløb og en vurdering af, hvilken indsats, der er behov for i forløbet. Der er fokus på, at borgeren kommer delvis i arbejde eller i praktikforløb for at komme hurtigt tilbage til arbejdsmarkedet. Vi har fokus på at intensivere en tidligere indsats på jobafklaringsområdet med henblik på at bringe borgeren hurtigst mulig tilbage på arbejdsmarkedet. Vi har fokus på at indhente og anvende relevant dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger, herunder efter Sygedagpengelovens §7. Der udarbejdes rehabiliteringsplaner i samarbejde med borgerne og der forberedes sager til møder i Rehabiliteringsteamet. Vi har fokus på den tværfaglige indsats og samarbejde på tværs i kommunen samt inddragelse af relevante eksterne samarbejdspartner for at nedbringe varigheden af borgerens sygeforløb. Om stillingen Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår aftales med afsæt i gældende DS eller HK overenskomster og aftaler. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Anita Knoblauch Hansen 7249 7714 eller teamleder Gitta Holst på 7249 6159. Ansøgningsfrist, samtaler og forventet tiltrædelse Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 16. februar 2020. 1. samtale forventes afholdt den 18.02.2020 og 2. samtale den 19.02.2020. Forventet tiltrædelse er 1. april 2020. Gribskov Kommunes værdier Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet11Jobnet0518a5a5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2079&ERId=416720EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandGribskov3702295Gribskov Kommune11Bymosevej 43200HelsingeDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000895416JobNet5109108510910810030-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0518a5a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0518a5a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0518a5a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0518a5a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/346013-231-1.jpgRådgiver til Team jobafklaring - genopslag12008001Dansk3Læse/ tale346013Socialrådgiver10Sundhed11Socialvæsen364064471Anitanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK