Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgiver til vores lokale afdeling i Brønderslev

Nordea søger lige nu en rådgiver til vores filial i Brønderslev, eventuelt på nedsat tid, hvis det ønskes.
 
Har du minimum et par års erfaring, og vil du arbejde i et team, der brænder for filialen og kunderne i Brønderslev, så hører vi meget gerne fra dig.
 
Om jobbet
Vi søger en engageret og kompetent rådgiver, som kan bidrage til udviklingen og sikre en fortsat høj kundetilfredshed ved at sammensætte de løsninger, der gør en forskel for kunderne.
 
Du motiveres af udfordringer og kan lide at samarbejde. Du har et godt blik for, hvordan du skaber værdi for både kunden og forretningen, og du formår at behovsafdække med kunden i centrum. Du vil skulle prioritere kontakten til kunderne meget højt, og onlinemøder vil bl.a. være et centralt værktøj i din rådgivning.
 
Du vil få ansvar for egen attraktive kundeportefølje. Porteføljen er relativt lille, så du kommer også til at være aktiv i arbejdet med at tiltrække nye kunder og dermed bidrage til filialens fortsatte vækst.
 
Du vil blive en del af et stærkt team, hvor arbejdsglæde, udvikling og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden til at opnå gode resultater og har højt fokus på kundetilfredshed, og på medarbejdertrivsel, herunder et godt socialt miljø.
 
Læring og videreudvikling er også en vigtig del af vores arbejde. Derfor sørger vi for, at vores medarbejdere opretholder et solidt markeds- og produktkendskab og får omsat den teoretiske viden til praktisk erfaring.
 
Dine kvalifikationer
Du har en bankfaglig uddannelse og gerne et par års erfaring som bankrådgiver. Du brænder for kundekontakt og sætter en ære i at levere service og rådgivning i særklasse.
 
Derudover er det vigtigt, at du:

  • Evner at etablere et tillidsfuldt og professionelt forhold til dine kunder
  • Er oprigtigt interesseret i vores kunder og kolleger
  • Vækker tillid blandt dine omgivelser
  • Tager ansvar for egen udvikling
  • Er kvalitetsbevidst og overholder dine aftaler
  • Er en god og hjælpsom kollega, der kan lide at samarbejde
  • Lyder det som dig, ser vi frem til at høre fra dig!

 
Yderligere information og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Betina D. Jensen på telefon 55 46 55 00 eller via mail på betina.d.jensen@nordea.dk

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944184Phoenix-8476108912019-01-17T14:00:29.387Rådgiver til vores lokale afdeling i Brønderslev

Nordea søger lige nu en rådgiver til vores filial i Brønderslev, eventuelt på nedsat tid, hvis det ønskes.
 
Har du minimum et par års erfaring, og vil du arbejde i et team, der brænder for filialen og kunderne i Brønderslev, så hører vi meget gerne fra dig.
 
Om jobbet
Vi søger en engageret og kompetent rådgiver, som kan bidrage til udviklingen og sikre en fortsat høj kundetilfredshed ved at sammensætte de løsninger, der gør en forskel for kunderne.
 
Du motiveres af udfordringer og kan lide at samarbejde. Du har et godt blik for, hvordan du skaber værdi for både kunden og forretningen, og du formår at behovsafdække med kunden i centrum. Du vil skulle prioritere kontakten til kunderne meget højt, og onlinemøder vil bl.a. være et centralt værktøj i din rådgivning.
 
Du vil få ansvar for egen attraktive kundeportefølje. Porteføljen er relativt lille, så du kommer også til at være aktiv i arbejdet med at tiltrække nye kunder og dermed bidrage til filialens fortsatte vækst.
 
Du vil blive en del af et stærkt team, hvor arbejdsglæde, udvikling og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden til at opnå gode resultater og har højt fokus på kundetilfredshed, og på medarbejdertrivsel, herunder et godt socialt miljø.
 
Læring og videreudvikling er også en vigtig del af vores arbejde. Derfor sørger vi for, at vores medarbejdere opretholder et solidt markeds- og produktkendskab og får omsat den teoretiske viden til praktisk erfaring.
 
Dine kvalifikationer
Du har en bankfaglig uddannelse og gerne et par års erfaring som bankrådgiver. Du brænder for kundekontakt og sætter en ære i at levere service og rådgivning i særklasse.
 
Derudover er det vigtigt, at du:

  • Evner at etablere et tillidsfuldt og professionelt forhold til dine kunder
  • Er oprigtigt interesseret i vores kunder og kolleger
  • Vækker tillid blandt dine omgivelser
  • Tager ansvar for egen udvikling
  • Er kvalitetsbevidst og overholder dine aftaler
  • Er en god og hjælpsom kollega, der kan lide at samarbejde
  • Lyder det som dig, ser vi frem til at høre fra dig!

 
Yderligere information og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Betina D. Jensen på telefon 55 46 55 00 eller via mail på betina.d.jensen@nordea.dk

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

2019-02-17T00:50:18.140 Nordea søger lige nu en rådgiver til vores filial i Brønderslev, eventuelt på nedsat tid, hvis det ønskes. Har du minimum et par års erfaring, og vil du arbejde i et team, der brænder for filialen og kunderne i Brønderslev, så hører vi meget gerne fra dig. Om jobbetVi søger en engageret og kompetent rådgiver, som kan bidrage til udviklingen og sikre en fortsat høj kundetilfredshed ved at sammensætte de løsninger, der gør en forskel for kunderne. Du motiveres af udfordringer og kan lide at samarbejde. Du har et godt blik for, hvordan du skaber værdi for både kunden og forretningen, og du formår at behovsafdække med kunden i centrum. Du vil skulle prioritere kontakten til kunderne meget højt, og onlinemøder vil bl.a. være et centralt værktøj i din rådgivning. Du vil få ansvar for egen attraktive kundeportefølje. Porteføljen er relativt lille, så du kommer også til at være aktiv i arbejdet med at tiltrække nye kunder og dermed bidrage til filialens fortsatte vækst. Du vil blive en del af et stærkt team, hvor arbejdsglæde, udvikling og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden til at opnå gode resultater og har højt fokus på kundetilfredshed, og på medarbejdertrivsel, herunder et godt socialt miljø. Læring og videreudvikling er også en vigtig del af vores arbejde. Derfor sørger vi for, at vores medarbejdere opretholder et solidt markeds- og produktkendskab og får omsat den teoretiske viden til praktisk erfaring. Dine kvalifikationerDu har en bankfaglig uddannelse og gerne et par års erfaring som bankrådgiver. Du brænder for kundekontakt og sætter en ære i at levere service og rådgivning i særklasse. Derudover er det vigtigt, at du: Evner at etablere et tillidsfuldt og professionelt forhold til dine kunderEr oprigtigt interesseret i vores kunder og kollegerVækker tillid blandt dine omgivelserTager ansvar for egen udviklingEr kvalitetsbevidst og overholder dine aftalerEr en god og hjælpsom kollega, der kan lide at samarbejdeLyder det som dig, ser vi frem til at høre fra dig! Yderligere information og ansøgningVil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Betina D. Jensen på telefon 55 46 55 00 eller via mail på betina.d.jensen@nordea.dkSend din ansøgning via knappen Send ansøgning10Phoenix84761089101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=22&departmentId=21842&ProjectId=215271&MediaId=50EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugtEuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3437720Nordea Bank Danmark A/S11Bredgade 7-119700BrønderslevDKDanmarkORS/84761089_logo.pngORS/Small/84761089_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent695551PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Finans_og_bank/7.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Rådgiver i dag.12007991Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration22Finans og bank360169071betina.d.jensen@nordea.dkDKDanmarkDKDanmark330003536STRATEGISK RÅDGIVER TIL DEKANSEKRETARIAT PÅ AALBORG UNIVERSITETRobot Det nyetablerede dekansekretariat på Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet (ENGINEERING) har travlt, og vi har derfor behov for en ekstra medarbejder, der kan supplere vores velfungerende team, så vi kan sikre effektiv understøttelse af fakultetets strategiske ledelse. Vi søger derfor pr. 1. maj eller snarest derefter en erfaren kandidat, der kan indgå som rådgiver i teamet omkring ENGINEERING dekanatet og sikre et fortsat højt service- og kvalitetsniveau i opgaveløsningen. STILLINGSBESKRIVELSE Dekansekretariatet består af en sekretær, en fire strategiske rådgivere og en sekretariatschef, der som samlet team arbejder tæt sammen med dekanatet og samtidig også har en bred kontaktflade med institutter, universitetets fælles administration og eksterne samarbejdspartnere.Dekansekretariatet har ansvaret for servicering af dekanen og det øvrige dekanat. Dette betyder et særligt fokus på strategiske indsatser og udviklingsprojekter på fakultetet samt koordinering af tværgående aktiviteter og sagsbehandling. Ofte sker dette i tæt samarbejde med de faglige miljøer, de centrale administrative enheder på universitet, f.eks. Rektorsekretariatet. Som rådgiver i dekansekretariatet vil du være med til at yde ledelsesstøtte i bred forstand. Vi er et team, der bl.a. fungerer som sekretariat for dekanens ledelsesgruppe, Akademisk Råd m.v., og dine arbejdsopgaver vil eksempelvis være at: lave oplæg og analyser, der anvendes som grundlag for beslutninger fungere som sagsbehandler på en bred portefølje af sekretariatsopgaver herunder også at tage del i grundlæggende administrative opgaver som mødeplanlægning og afvikling sikre god mødeforberedelse og mødeafvikling fungere som proces- og projektleder på diverse strategiske projekter og udviklingsopgaver rådgive dekan, prodekaner og den øvrige ledelse herunder udarbejde notater, analyser, referater, afrapporteringer o. lign. Er du den rette? Vi søger en kollega, som har en relevant kandidatuddannelse og nogle års erfaring med sekretariatsarbejde eller sagsbehandling i en større politisk ledet organisation eller virksomhed. Den rette kandidat er vant til at arbejde for og med topledere og forstår at prioritere mellem de mange forskelligartede opgaver og sikre gode løsninger. Hvis du har kendskab til universitets kerneopgaver (forskning, uddannelse og videnssamarbejde) er det en stor fordel. Derudover vil erfaring med public affairs og strategisk kommunikation også være en fordel. For at løse opgaverne vil det være et stort plus, hvis du: har erfaring med at arbejde i forsknings- og uddannelsesmiljøer, og forstår den politiske kontekst, som universiteterne arbejder i arbejder selvstændigt og er god til at prioritere dine opgaver samtidig med at du bidrager til teamets samlede ansvar befinder dig godt i en dynamisk og omskiftelig hverdag, hvor omprioriteringer og korte deadlines til tider er et vilkår har en struktureret tilgang til dit arbejde og er i stand til at løse opgaver med kort frist, når den situation opstår kan beskrive og styre projekter fra indledende overvejelser til projektet er implementeret, og der er samlet erfaringer indgår ligeværdigt i et team og er god til at samarbejde med en intuitiv god fornemmelse for, hvordan dit arbejde kan gøre hverdagen lettere for ledelsen har en forståelse for strategier, implementering af strategiske tiltag og har politisk og organisatorisk tæft er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt både på dansk og engelsk. Et dynamisk miljø i en spændende verdenAalborg Universitet er en spændende verden af viden og i sekretariatet har vi et dynamisk miljø, hvor tonen er uformel og engagementet højt. Til tider har vi en hektisk og omskiftelig hverdag, men vi sætter udvikling, samarbejde og et godt arbejdsklima meget højt. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion og oplæring og samtidig har du gode muligheder for at præge dit nye job og bidrage med netop din personlighed og dine erfaringer. Vi forventer, at du kan og vil bidrage med nytænkning og ambitioner for vores sekretariat. Fysisk deler vi kontorer med to andre dekansekretariater (TECH og SUND fakulteterne), så ud over det nære team, vil du også blive en del af et større og meget velfungerende arbejdsmiljø. ENGINEERING fakultetet Kontakt og ansøgning Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Jacob Glensvang på mobil 25 24 75 14 eller e-mail jag@adm.aau.dk. Vi vil læse ansøgningerne løbende og forventer at holde samtaler i uge 17. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. LØN OG ANS TTELSESVILKÅR Ansættelse og aflønning iht. overenskomst for akademikere i staten med indplacering som AC-fuldmægtig eller specialkonsulent. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen. Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket søg stillingen online og udfyld ansøgningsformularen. AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen. STILLINGSNUMMER 1038250 ANSØGNINGSFRIST 22 04 2019 Søg stillingen online

Det nyetablerede dekansekretariat på Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet (ENGINEERING) har travlt, og vi har derfor behov for en ekstra medarbejder, der kan supplere vores velfungerende team, så vi kan sikre effektiv understøttelse af fakultetets strategiske ledelse. Vi søger derfor pr. 1. maj eller snarest derefter en erfaren kandidat, der kan indgå som rådgiver i teamet omkring ENGINEERING dekanatet og sikre et fortsat højt service- og kvalitetsniveau i opgaveløsningen.

STILLINGSBESKRIVELSE

Dekansekretariatet består af en sekretær, en fire strategiske rådgivere og en sekretariatschef, der som samlet team arbejder tæt sammen med dekanatet og samtidig også har en bred kontaktflade med institutter, universitetets fælles administration og eksterne samarbejdspartnere.

Dekansekretariatet har ansvaret for servicering af dekanen og det øvrige dekanat. Dette betyder et særligt fokus på strategiske indsatser og udviklingsprojekter på fakultetet samt koordinering af tværgående aktiviteter og sagsbehandling. Ofte sker dette i tæt samarbejde med de faglige miljøer, de centrale administrative enheder på universitet, f.eks. Rektorsekretariatet. 

Som rådgiver i dekansekretariatet vil du være med til at yde ledelsesstøtte i bred forstand. Vi er et team, der bl.a. fungerer som sekretariat for dekanens ledelsesgruppe, Akademisk Råd m.v., og dine arbejdsopgaver vil eksempelvis være at:

  • lave oplæg og analyser, der anvendes som grundlag for beslutninger
  • fungere som sagsbehandler på en bred portefølje af sekretariatsopgaver herunder også at tage del i grundlæggende administrative opgaver som mødeplanlægning og afvikling
  • sikre god mødeforberedelse og mødeafvikling
  • fungere som proces- og projektleder på diverse strategiske projekter og udviklingsopgaver
  • rådgive dekan, prodekaner og den øvrige ledelse – herunder udarbejde notater, analyser, referater, afrapporteringer o. lign.

Er du den rette? 
Vi søger en kollega, som har en relevant kandidatuddannelse og nogle års erfaring med sekretariatsarbejde eller sagsbehandling i en større politisk ledet organisation eller virksomhed. Den rette kandidat er vant til at arbejde for og med topledere og forstår at prioritere mellem de mange forskelligartede opgaver og sikre gode løsninger. Hvis du har kendskab til universitets kerneopgaver (forskning, uddannelse og videnssamarbejde) er det en stor fordel. Derudover vil erfaring med public affairs og strategisk kommunikation også være en fordel. 

For at løse opgaverne vil det være et stort plus, hvis du:

  • har erfaring med at arbejde i forsknings- og uddannelsesmiljøer, og forstår den politiske kontekst, som universiteterne arbejder i
  • arbejder selvstændigt og er god til at prioritere dine opgaver samtidig med at du bidrager til teamets samlede ansvar
  • befinder dig godt i en dynamisk og omskiftelig hverdag, hvor omprioriteringer og korte deadlines til tider er et vilkår
  • har en struktureret tilgang til dit arbejde og er i stand til at løse opgaver med kort frist, når den situation opstår
  • kan beskrive og styre projekter fra indledende overvejelser til projektet er implementeret, og der er samlet erfaringer
  • indgår ligeværdigt i et team og er god til at samarbejde med en intuitiv god fornemmelse for, hvordan dit arbejde kan gøre hverdagen lettere for ledelsen
  • har en forståelse for strategier, implementering af strategiske tiltag og har politisk og organisatorisk tæft
  • er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt; både på dansk og engelsk.

Et dynamisk miljø i en spændende verden
Aalborg Universitet er en spændende verden af viden – og i sekretariatet har vi et dynamisk miljø, hvor tonen er uformel og engagementet højt. Til tider har vi en hektisk og omskiftelig hverdag, men vi sætter udvikling, samarbejde og et godt arbejdsklima meget højt. Vi vil sørge for, at du får en god introduktion og oplæring – og samtidig har du gode muligheder for at præge dit nye job og bidrage med netop din personlighed og dine erfaringer. Vi forventer, at du kan og vil bidrage med nytænkning og ambitioner for vores sekretariat.

Fysisk deler vi kontorer med to andre dekansekretariater (TECH og SUND fakulteterne), så ud over det nære team, vil du også blive en del af et større og meget velfungerende arbejdsmiljø.

ENGINEERING fakultetet 

Kontakt og ansøgning 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Jacob Glensvang på mobil 25 24 75 14 eller e-mail jag@adm.aau.dk.

Vi vil læse ansøgningerne løbende og forventer at holde samtaler i uge 17. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR

Ansættelse og aflønning iht. overenskomst for akademikere i staten med indplacering som AC-fuldmægtig eller specialkonsulent. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen. 

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket "søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

 

STILLINGSNUMMER

1038250

ANSØGNINGSFRIST

22/04/2019

Søg stillingen online

Aalborg UniversitetAalborg Øst2019-04-09T00:00:002019-04-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

STRATEGISK RÅDGIVER TIL DEKANSEKRETARIAT PÅ AALBORG UNIVERSITET

Aalborg Universitet

Aalborg Øst
Det nyetablerede dekansekretariat på Det Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet (ENGINEERING) har travlt, og vi har derfor behov for en ekstra medarbejder, der kan supplere vores velfungerende team, så vi kan sikre effektiv understøttelse af faku...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:22. april 2019