Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgiver til vores lokale afdeling i Brønderslev

Nordea søger lige nu en rådgiver til vores filial i Brønderslev, eventuelt på nedsat tid, hvis det ønskes.
 
Har du minimum et par års erfaring, og vil du arbejde i et team, der brænder for filialen og kunderne i Brønderslev, så hører vi meget gerne fra dig.
 
Om jobbet
Vi søger en engageret og kompetent rådgiver, som kan bidrage til udviklingen og sikre en fortsat høj kundetilfredshed ved at sammensætte de løsninger, der gør en forskel for kunderne.
 
Du motiveres af udfordringer og kan lide at samarbejde. Du har et godt blik for, hvordan du skaber værdi for både kunden og forretningen, og du formår at behovsafdække med kunden i centrum. Du vil skulle prioritere kontakten til kunderne meget højt, og onlinemøder vil bl.a. være et centralt værktøj i din rådgivning.
 
Du vil få ansvar for egen attraktive kundeportefølje. Porteføljen er relativt lille, så du kommer også til at være aktiv i arbejdet med at tiltrække nye kunder og dermed bidrage til filialens fortsatte vækst.
 
Du vil blive en del af et stærkt team, hvor arbejdsglæde, udvikling og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden til at opnå gode resultater og har højt fokus på kundetilfredshed, og på medarbejdertrivsel, herunder et godt socialt miljø.
 
Læring og videreudvikling er også en vigtig del af vores arbejde. Derfor sørger vi for, at vores medarbejdere opretholder et solidt markeds- og produktkendskab og får omsat den teoretiske viden til praktisk erfaring.
 
Dine kvalifikationer
Du har en bankfaglig uddannelse og gerne et par års erfaring som bankrådgiver. Du brænder for kundekontakt og sætter en ære i at levere service og rådgivning i særklasse.
 
Derudover er det vigtigt, at du:

  • Evner at etablere et tillidsfuldt og professionelt forhold til dine kunder
  • Er oprigtigt interesseret i vores kunder og kolleger
  • Vækker tillid blandt dine omgivelser
  • Tager ansvar for egen udvikling
  • Er kvalitetsbevidst og overholder dine aftaler
  • Er en god og hjælpsom kollega, der kan lide at samarbejde
  • Lyder det som dig, ser vi frem til at høre fra dig!

 
Yderligere information og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Betina D. Jensen på telefon 55 46 55 00 eller via mail på betina.d.jensen@nordea.dk

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944184Phoenix-8476108912019-01-17T14:00:29.387Rådgiver til vores lokale afdeling i Brønderslev

Nordea søger lige nu en rådgiver til vores filial i Brønderslev, eventuelt på nedsat tid, hvis det ønskes.
 
Har du minimum et par års erfaring, og vil du arbejde i et team, der brænder for filialen og kunderne i Brønderslev, så hører vi meget gerne fra dig.
 
Om jobbet
Vi søger en engageret og kompetent rådgiver, som kan bidrage til udviklingen og sikre en fortsat høj kundetilfredshed ved at sammensætte de løsninger, der gør en forskel for kunderne.
 
Du motiveres af udfordringer og kan lide at samarbejde. Du har et godt blik for, hvordan du skaber værdi for både kunden og forretningen, og du formår at behovsafdække med kunden i centrum. Du vil skulle prioritere kontakten til kunderne meget højt, og onlinemøder vil bl.a. være et centralt værktøj i din rådgivning.
 
Du vil få ansvar for egen attraktive kundeportefølje. Porteføljen er relativt lille, så du kommer også til at være aktiv i arbejdet med at tiltrække nye kunder og dermed bidrage til filialens fortsatte vækst.
 
Du vil blive en del af et stærkt team, hvor arbejdsglæde, udvikling og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden til at opnå gode resultater og har højt fokus på kundetilfredshed, og på medarbejdertrivsel, herunder et godt socialt miljø.
 
Læring og videreudvikling er også en vigtig del af vores arbejde. Derfor sørger vi for, at vores medarbejdere opretholder et solidt markeds- og produktkendskab og får omsat den teoretiske viden til praktisk erfaring.
 
Dine kvalifikationer
Du har en bankfaglig uddannelse og gerne et par års erfaring som bankrådgiver. Du brænder for kundekontakt og sætter en ære i at levere service og rådgivning i særklasse.
 
Derudover er det vigtigt, at du:

  • Evner at etablere et tillidsfuldt og professionelt forhold til dine kunder
  • Er oprigtigt interesseret i vores kunder og kolleger
  • Vækker tillid blandt dine omgivelser
  • Tager ansvar for egen udvikling
  • Er kvalitetsbevidst og overholder dine aftaler
  • Er en god og hjælpsom kollega, der kan lide at samarbejde
  • Lyder det som dig, ser vi frem til at høre fra dig!

 
Yderligere information og ansøgning
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Betina D. Jensen på telefon 55 46 55 00 eller via mail på betina.d.jensen@nordea.dk

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

2019-02-17T00:50:18.140 Nordea søger lige nu en rådgiver til vores filial i Brønderslev, eventuelt på nedsat tid, hvis det ønskes. Har du minimum et par års erfaring, og vil du arbejde i et team, der brænder for filialen og kunderne i Brønderslev, så hører vi meget gerne fra dig. Om jobbetVi søger en engageret og kompetent rådgiver, som kan bidrage til udviklingen og sikre en fortsat høj kundetilfredshed ved at sammensætte de løsninger, der gør en forskel for kunderne. Du motiveres af udfordringer og kan lide at samarbejde. Du har et godt blik for, hvordan du skaber værdi for både kunden og forretningen, og du formår at behovsafdække med kunden i centrum. Du vil skulle prioritere kontakten til kunderne meget højt, og onlinemøder vil bl.a. være et centralt værktøj i din rådgivning. Du vil få ansvar for egen attraktive kundeportefølje. Porteføljen er relativt lille, så du kommer også til at være aktiv i arbejdet med at tiltrække nye kunder og dermed bidrage til filialens fortsatte vækst. Du vil blive en del af et stærkt team, hvor arbejdsglæde, udvikling og samarbejde er i højsædet. Vi lægger vægt på at hjælpe hinanden til at opnå gode resultater og har højt fokus på kundetilfredshed, og på medarbejdertrivsel, herunder et godt socialt miljø. Læring og videreudvikling er også en vigtig del af vores arbejde. Derfor sørger vi for, at vores medarbejdere opretholder et solidt markeds- og produktkendskab og får omsat den teoretiske viden til praktisk erfaring. Dine kvalifikationerDu har en bankfaglig uddannelse og gerne et par års erfaring som bankrådgiver. Du brænder for kundekontakt og sætter en ære i at levere service og rådgivning i særklasse. Derudover er det vigtigt, at du: Evner at etablere et tillidsfuldt og professionelt forhold til dine kunderEr oprigtigt interesseret i vores kunder og kollegerVækker tillid blandt dine omgivelserTager ansvar for egen udviklingEr kvalitetsbevidst og overholder dine aftalerEr en god og hjælpsom kollega, der kan lide at samarbejdeLyder det som dig, ser vi frem til at høre fra dig! Yderligere information og ansøgningVil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Betina D. Jensen på telefon 55 46 55 00 eller via mail på betina.d.jensen@nordea.dkSend din ansøgning via knappen Send ansøgning10Phoenix84761089101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=22&departmentId=21842&ProjectId=215271&MediaId=50EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugtEuropaDanmarkJyllandNordjyllandBrønderslev3437720Nordea Bank Danmark A/S11Bredgade 7-119700BrønderslevDKDanmarkORS/84761089_logo.pngORS/Small/84761089_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent695551PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=84761089&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Finans_og_bank/7.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Rådgiver i dag.12007991Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration22Finans og bank360169071betina.d.jensen@nordea.dkDKDanmarkDKDanmark330076346IndkøbsrådgiverRobot Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig. Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne. Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser. Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder. Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt. Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op. Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start. Om baglandet Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet. Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele IT, kontorartikler m.v. Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne. Om jobbet Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats. Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele IT mv. En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser. Om dig Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer. Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb. Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner. Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes. Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats. Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale. Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten. Ansøgning Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse. Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet. Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700. Vi indkalder løbende til interview. Vi glæder os til at høre fra dig. Om headhunterne:Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde

Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med dig.

Som selvstændig indkøbsrådgiver starter du din egen virksomhed, hvor forretningskoncept og aftaler allerede er på plads. Produktet du udbyder er rabataftaler som er gennemarbejdet og under løbende forhandling for at sikre de mest optimale indkøbsaftaler for kunderne.

Indkøbsnetværket udbyder attraktive rabataftaler for små og mellemstore virksomheder. Når mange køber ind via samme netværk, opstår større volumen, og dermed opnås lavere priser.

Kæden har gennem årtier vokset sig til sin nuværende størrelse på troværdighed, gennemsigtighed og et indgående kendskab til markedet for de mest omkostningstunge poster hos virksomheder.

Du bliver en del af en kæde, der er baseret på selvstændige indkøbsrådgivere over hele landet. Du starter din egen virksomhed, men har massiv opbakning fra hovedkontoret samtidigt med et tæt samarbejde med og støtte fra den lokale distriktschef og øvrige kollegaer i dit distrikt.

Du kan vælge at lægge den arbejdstid i forretningen, der passer til dig. Om du vil arbejde på fuldtid eller deltid er op til dig. Måske har du andre erhvervsaktiviteter ved siden af mens du arbejder din forretning som indkøbsrådgiver op.

Som enhver selvstændig forretning må du påregne en opstartsperiode indtil din indtjening er oparbejdet. Til gengæld får du støtte til at komme godt i gang i form af et grundigt introduktionsforløb, hvor du får de redskaber der skal til for at komme godt fra start.

Om baglandet

Indkøbsnetværket er landsdækkende med hovedkontor i København og lokale distriktschefer. På hovedkontoret er du bakket op af rutinerede kompetencer, som har mange års erfaring i at forhandle de mest attraktive aftaler med leverandører samt rutine i, at drive en forretning med støtte til selvstændige rådgivere over hele landet.

Kæden er drevet med målsætning om høj troværdighed og effektiv rådgivning til kunder på området for besparelser på f.eks forsikring, energi, tele/IT, kontorartikler m.v.

Rabataftalerne er primært landsdækkende, men der kan desuden være lokale aftaler i de tilfælde, hvor det er relevant for kunderne.

Om jobbet

Arbejdet foregår fra egen adresse og du tilrettelægger selv din indsats.

Din dagligdag vil bestå i at kontakte små og mellemstore virksomheder, som hver især ikke har mulighed for at opnå rabatsatser hos leverandører, men som via indkøbsnetværk vil kunne opnå besparelser på poster som forsikring, energi, kontorartikler, tele/IT mv.

En vigtig del af din indsats er rådgivning til kunder om, hvilke områder der vil være relevant, så der kan opnås besparelser.

Om dig

Du har ambitioner og evner til at opbygge din egen forretning baseret på troværdighed og relationer.

Du har et udpræget salgsgen, som betyder at du er drevet af at skabe resultater og relationer. Du stortrives med at kontakte nye potentielle kunder, og er struktureret og målrettet i din tilgang. Du brænder for vækst både i din egen portefølje, men også for kunderne, hvor du skaber stor værdi for dem i form af besparelser på indkøb.

Det er vigtigt, at du som person udstråler en høj grad af troværdighed, idet organisationen som helhed er anerkendt, som en professionel og troværdig samarbejdspartner.

Du har øje for at pleje dine kunder ved at overvåge, at de kontinuerligt får det optimale ud af indkøbsaftalerne. Den rådgivende funktion er afgørende for din succes.

Du skal kunne arbejde selvstændigt, motivere dig selv og planlægge en aktiv indsats.

Din baggrund kan f.eks være fra salg, indkøb eller rådgivning. Det er en stor fordel med grundlæggende forretningsforståelse, så du effektivt kan sætte dig ind i, hvilke fordele medlemmerne kan opnå ved en samlet indkøbsaftale.

Du har evt. erfaring som selvstændig, så du ved at det kræver en ekstra indsats i starten.

Ansøgning

Headhunterne ApS står for interview og udvælgelse.

Ansøgning og CV sendes til job@headhunterne.dk. Skriv venligst sagsnr. LOH-1908S i emnefeltet.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Louise Højfeldt på telefon 93403700.

Vi indkalder løbende til interview.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om headhunterne:
Headhunterne er certificerede og erfarne specialister. Mange års erfaring i at finde og udvælge de mest kompetente kandidater ud fra både den faglige og personlige profil giver sikkerhed for, at den rigtige ildsjæl bliver fundet.

HeadhunterneAalborg2019-08-21T00:00:002019-10-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Indkøbsrådgiver

Headhunterne

Aalborg
Bliv partner i en succesfuld, landsdækkende indkøbskæde Har du ambitioner om at blive selvstændig? Foretrækker du at have kollegaer, et gennemarbejdet og troværdigt koncept samt støtte fra et hovedkontor fra starten? Så vil vi gerne i kontakt med di...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:12. oktober 2019