Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgivere til fastansættelse

Jobbet

Familie Testamente har i den seneste tid oplevet kraftig vækst, og derfor har de brug for dig.

Som rådgiver kommer du til at ringe outbound på kvalificerede leads og tage snakken fra a-z vedrørende oprettelse af et testamente - herunder om de åbenlyse fordele ved at oprette et testamente samt konsekvenserne ved ikke at have et. I enkelte tilfælde vil kunden også kontakte dig direkte.

Kort fortalt skal du tage kunden i hånden og sørge for at følge henvendelsen helt til dørs.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kollegaer og vil blive klædt godt på med den nødvendige viden og indsigt – herunder bliver du uddannet i arveloven, løbende videreuddannet og trænet gennem Familie Testamentes eget uddannelsesakademi.

Derudover får du en salgstræner og chefjurist som sparringspartner og tilbudt markedets bedste provision.

Din profil

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du:

  • Har erfaring med salg over telefonen
  • Tror på at salg er en del af service
  • Er 100% servicemindet
  • Kender til kundetilfredshed og det perfekte møde over telefonen

Det er et plus, hvis du er uddannet jurist eller under uddannelse inden for faget, har erfaring fra et kundecenter eller anden relevant erhvervserfaring.

Da der er tale om en direkte fastansættelse hos Familie Testamente, skal du som minimum kunne se dig selv i jobbet i nogle år.

Opstart, løn og arbejdstider

Løn:

Fuldtid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på minimum 250 kr. pr. solgt testamente – markedets bedste provision.

Deltid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på 110 kr. pr. solgt testamente – igen, markedets bedste provision.

Arbejdstider:

Fuldtid: Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00-20:00 samt en søndagsvagt pr. måned i tidsrummet 10:00-20:00.

Deltid: Du skal kunne arbejde fra 16:00 til 20:30 i hverdagene samt en otte timers vagt i tidsrummet mellem 10:00-20:00 på søndage.

Opstart er hurtigst muligt.

Søg job

Interesseret? Søg jobbet gennem Moment via link: https://job.moment.dk/job-mail?id=33383 - her kan du uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Husk at notere i ansøgningen, om du søger deltid eller fuldtid, og hvornår du kan starte i jobbet.

Såfremt du vurderes egnet til jobbet, vil din ansøgning og CV blive sendt videre til Familie Testamente, hvorefter du vil blive kontaktet telefonisk af dem.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824609Phoenix-9201ceda12018-06-01T00:00:00Rådgivere til fastansættelse

Jobbet

Familie Testamente har i den seneste tid oplevet kraftig vækst, og derfor har de brug for dig.

Som rådgiver kommer du til at ringe outbound på kvalificerede leads og tage snakken fra a-z vedrørende oprettelse af et testamente - herunder om de åbenlyse fordele ved at oprette et testamente samt konsekvenserne ved ikke at have et. I enkelte tilfælde vil kunden også kontakte dig direkte.

Kort fortalt skal du tage kunden i hånden og sørge for at følge henvendelsen helt til dørs.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kollegaer og vil blive klædt godt på med den nødvendige viden og indsigt – herunder bliver du uddannet i arveloven, løbende videreuddannet og trænet gennem Familie Testamentes eget uddannelsesakademi.

Derudover får du en salgstræner og chefjurist som sparringspartner og tilbudt markedets bedste provision.

Din profil

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du:

  • Har erfaring med salg over telefonen
  • Tror på at salg er en del af service
  • Er 100% servicemindet
  • Kender til kundetilfredshed og det perfekte møde over telefonen

Det er et plus, hvis du er uddannet jurist eller under uddannelse inden for faget, har erfaring fra et kundecenter eller anden relevant erhvervserfaring.

Da der er tale om en direkte fastansættelse hos Familie Testamente, skal du som minimum kunne se dig selv i jobbet i nogle år.

Opstart, løn og arbejdstider

Løn:

Fuldtid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på minimum 250 kr. pr. solgt testamente – markedets bedste provision.

Deltid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på 110 kr. pr. solgt testamente – igen, markedets bedste provision.

Arbejdstider:

Fuldtid: Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00-20:00 samt en søndagsvagt pr. måned i tidsrummet 10:00-20:00.

Deltid: Du skal kunne arbejde fra 16:00 til 20:30 i hverdagene samt en otte timers vagt i tidsrummet mellem 10:00-20:00 på søndage.

Opstart er hurtigst muligt.

Søg job

Interesseret? Søg jobbet gennem Moment via link: https://job.moment.dk/job-mail?id=33383 - her kan du uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Husk at notere i ansøgningen, om du søger deltid eller fuldtid, og hvornår du kan starte i jobbet.

Såfremt du vurderes egnet til jobbet, vil din ansøgning og CV blive sendt videre til Familie Testamente, hvorefter du vil blive kontaktet telefonisk af dem.

2018-07-10T16:55:49.940 Jobbet Familie Testamente har i den seneste tid oplevet kraftig vækst, og derfor har de brug for dig. Som rådgiver kommer du til at ringe outbound på kvalificerede leads og tage snakken fra a-z vedrørende oprettelse af et testamente - herunder om de åbenlyse fordele ved at oprette et testamente samt konsekvenserne ved ikke at have et. I enkelte tilfælde vil kunden også kontakte dig direkte. Kort fortalt skal du tage kunden i hånden og sørge for at følge henvendelsen helt til dørs. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kollegaer og vil blive klædt godt på med den nødvendige viden og indsigt herunder bliver du uddannet i arveloven, løbende videreuddannet og trænet gennem Familie Testamentes eget uddannelsesakademi. Derudover får du en salgstræner og chefjurist som sparringspartner og tilbudt markedets bedste provision. Din profil For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du: Har erfaring med salg over telefonen Tror på at salg er en del af service Er 100 servicemindet Kender til kundetilfredshed og det perfekte møde over telefonen Det er et plus, hvis du er uddannet jurist eller under uddannelse inden for faget, har erfaring fra et kundecenter eller anden relevant erhvervserfaring. Da der er tale om en direkte fastansættelse hos Familie Testamente, skal du som minimum kunne se dig selv i jobbet i nogle år. Opstart, løn og arbejdstider Løn: Fuldtid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på minimum 250 kr. pr. solgt testamente markedets bedste provision. Deltid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på 110 kr. pr. solgt testamente igen, markedets bedste provision. Arbejdstider: Fuldtid: Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00-20:00 samt en søndagsvagt pr. måned i tidsrummet 10:00-20:00. Deltid: Du skal kunne arbejde fra 16:00 til 20:30 i hverdagene samt en otte timers vagt i tidsrummet mellem 10:00-20:00 på søndage. Opstart er hurtigst muligt. Søg job Interesseret? Søg jobbet gennem Moment via link: https: job.moment.dk job-mail?id 33383 - her kan du uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Husk at notere i ansøgningen, om du søger deltid eller fuldtid, og hvornår du kan starte i jobbet. Såfremt du vurderes egnet til jobbet, vil din ansøgning og CV blive sendt videre til Familie Testamente, hvorefter du vil blive kontaktet telefonisk af dem.11Jobnet9201ceda100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-27T00:00:000000https://job.moment.dk/job-mail?id=333830EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3275821MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
lfr@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent582873JobNet48336571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201cedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201cedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201ceda&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201ceda&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos MOMENT A/S søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration355354157Louiselfr@moment.dkDKDanmarkDKDanmark330051537To studenter søges med interesse for arbejdsmarkedspolitik/arbejdsretRobot Interesserer du dig for beskæftigelsespolitik, arbejdsret og udviklingen på det danske arbejdsmarked? I Center for Arbejdsliv har vi to spændende studenterstillinger med henholdsvis en politisk og en juridisk profil. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Beskæftigelsesministeriets departement arbejder vi dagligt og tæt sammen med ministeren om atomsætte politikernes visioner til faktiske løsninger, som borgerne mærker i deres hverdag. Sammen med styrelserne har vi ansvaret for altid at give ministeren det bedst mulige grundlag af relevant og tilgængelig viden at træffe sine beslutninger på. Det er vores kerneopgave at understøtte ministeren og Folketinget ved rettidigt at afsøge, gennemarbejde, analysere og forberede materiale på højt fagligt niveau og indgå i saglig dialog om det. Som departement er det samtidigt vores opgave at sætte retning for hele ministerområdet. Og det gør vi via effektiv styring og ledelse. Her kommer du altså helt ind i centrum af den faglige og politiske proces og får fingrene ned i problemstillinger og løsninger, som involverer milliarder af skattekroner og får mærkbare konsekvenser for tusindvis af mennesker. Du kan læse mere om os på www.bm.dk. Kom tæt på den politiske proces Du bliver en del af Center for Arbejdsliv, hvor vi varetager politikudvikling og rådgiver beskæftigelsesministeren inden for den del af arbejdsmarkedspolitikken, der vedrører danskernes arbejdsliv. Vi styrer, koordinerer og kvalitetssikrer ministersager om arbejdsret, arbejdsskader, arbejdsmiljø og ordnede forhold på arbejdsmarkedet. Vi søger en student til hver af centerets to kontorer. I den ene stilling kommer du til at arbejde i det kontor, der bl.a. varetager politikudvikling indenfor arbejdsskader, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, forebyggelse, seniorpolitik samt pensionsområdet. Som student vil du bl.a. komme til at arbejde med: forberedelse af sager til forelæggelse for ministeren besvarelse af henvendelser fra borgere, virksomheder og ministeriets styrelser analyseopgaver, research og udarbejdelse af baggrundspapirer bidrage til den daglige sagsstyring i kontoret forskellige forefaldende administrative opgaver, der opstår på en travl arbejdsplads med en uforudsigelig hverdag. I den anden stilling kommer du til at arbejde i det kontor, der bl.a. har ansvaret for lovgivning inden for den individuelle arbejdsret og væsentlige opgaver inden for den kollektive arbejdsret, social dumping og udenlandsk arbejdskraft samt en bred tværfaglig berøringsflade til resten af ministeriet. Som student vil du bl.a. komme til at arbejde med: afklaring af mindre juridiske spørgsmål, fx i forbindelse med besvarelser af henvendelser fra borgere diverse opgaver forbundet med udarbejdelse af lovforslag og udstedelse af bekendtgørelser beskrivelser af de arbejdsretlige områder blandt andet til hjemmesider og internationale afrapporteringer opdatering og udarbejdelse af juridiske vejledninger fx om forskelsbehandlingsloven koordination i forbindelse med mødeafholdelse forberedelse af sager til forelæggelse for ministeren forskellige forefaldende opgaver, der opstår på en travl arbejdsplads med en uforudsigelig hverdag. Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: er stud.scient.pol., stud.jur., stud.scient.adm. eller tilsvarende har interesse for politik og lyst til at arbejde i en politisk organisation er lærenem og har et højt fagligt niveau kan arbejde struktureret, og ikke er bange for selvstændigt at opsøge og kaste dig ud i nye opgaver har gode samarbejdsevner har gode formidlingsevner såvel skriftligt som mundtligt er grundig og fleksibel og kan bevare overblikket i pressede situationer. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er departementet med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en studenterstilling på gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt eller den 1. september 2019. Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Randi Frydensberg Hede for spørgsmål ang. stilling 1 på tlf. 7220 5036 eller kontorchef Eva Jensen ang. stilling 2 på tlf. 7220 5084. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5272. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Du skal klart angive, hvilken af de to stillinger, du vil søge. Send din ansøgning elektronisk via linket nedenfor. Vi skal have din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 11. august 2019. Vi forventer at afholde samtaler medio august.Interesserer du dig for beskæftigelsespolitik, arbejdsret og udviklingen på det danske arbejdsmarked? I Center for Arbejdsliv har vi to spændende studenterstillinger med henholdsvis en politisk og en juridisk profil.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked

I Beskæftigelsesministeriets departement arbejder vi dagligt og tæt sammen med ministeren om atomsætte politikernes visioner til faktiske løsninger, som borgerne mærker i deres hverdag. Sammen med styrelserne har vi ansvaret for altid at give ministeren det bedst mulige grundlag af relevant og

tilgængelig viden at træffe sine beslutninger på. Det er vores kerneopgave at understøtte ministeren og Folketinget ved rettidigt at afsøge, gennemarbejde, analysere og forberede materiale på højt fagligt niveau og indgå i saglig dialog om det. Som departement er det samtidigt vores opgave at sætte retning for hele ministerområdet. Og det gør vi via effektiv styring og ledelse.



Her kommer du altså helt ind i centrum af den faglige og politiske proces og får fingrene ned i problemstillinger og løsninger, som involverer milliarder af skattekroner og får mærkbare konsekvenser for tusindvis af mennesker.



Du kan læse mere om os på www.bm.dk.



Kom tæt på den politiske proces

Du bliver en del af Center for Arbejdsliv, hvor vi varetager politikudvikling og rådgiver beskæftigelsesministeren inden for den del af arbejdsmarkedspolitikken, der vedrører danskernes arbejdsliv. Vi styrer, koordinerer og kvalitetssikrer ministersager om arbejdsret, arbejdsskader, arbejdsmiljø og ordnede forhold på arbejdsmarkedet. Vi søger en student til hver af centerets to kontorer.



I den ene stilling kommer du til at arbejde i det kontor, der bl.a. varetager politikudvikling indenfor arbejdsskader, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, forebyggelse, seniorpolitik samt pensionsområdet. Som student vil du bl.a. komme til at arbejde med:

  • forberedelse af sager til forelæggelse for ministeren
  • besvarelse af henvendelser fra borgere, virksomheder og ministeriets styrelser
  • analyseopgaver, research og udarbejdelse af baggrundspapirer
  • bidrage til den daglige sagsstyring i kontoret
  • forskellige forefaldende administrative opgaver, der opstår på en travl arbejdsplads med en uforudsigelig hverdag.


I den anden stilling kommer du til at arbejde i det kontor, der bl.a. har ansvaret for lovgivning inden for den individuelle arbejdsret og væsentlige opgaver inden for den kollektive arbejdsret, social dumping og udenlandsk arbejdskraft samt en bred tværfaglig berøringsflade til resten af ministeriet.

Som student vil du bl.a. komme til at arbejde med:

  • afklaring af mindre juridiske spørgsmål, fx i forbindelse med besvarelser af henvendelser fra borgere
  • diverse opgaver forbundet med udarbejdelse af lovforslag og udstedelse af bekendtgørelser
  • beskrivelser af de arbejdsretlige områder blandt andet til hjemmesider og internationale afrapporteringer
  • opdatering og udarbejdelse af juridiske vejledninger fx om forskelsbehandlingsloven
  • koordination i forbindelse med mødeafholdelse
  • forberedelse af sager til forelæggelse for ministeren
  • forskellige forefaldende opgaver, der opstår på en travl arbejdsplads med en uforudsigelig hverdag.


Bliv vores nye kollega

Vi forestiller os, at du:

  • er stud.scient.pol., stud.jur., stud.scient.adm. eller tilsvarende
  • har interesse for politik og lyst til at arbejde i en politisk organisation
  • er lærenem og har et højt fagligt niveau
  • kan arbejde struktureret, og ikke er bange for selvstændigt at opsøge og kaste dig ud i nye opgaver
  • har gode samarbejdsevner
  • har gode formidlingsevner såvel skriftligt som mundtligt
  • er grundig og fleksibel og kan bevare overblikket i pressede situationer.


Vi finder løsninger sammen

Som en del af Beskæftigelsesministeriet er departementet med til at sætte rammerne for menneskers

arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger.



Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.



Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en studenterstilling på gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi vil gerne have, at du starter hurtigst muligt eller den 1. september 2019.



Du bliver ansat efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer,

laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste.



Spørgsmål og ansøgning

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Randi Frydensberg Hede for spørgsmål ang. stilling 1 på tlf. 7220 5036 eller kontorchef Eva Jensen ang. stilling 2 på tlf. 7220 5084.



Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5272.



Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.



Du skal klart angive, hvilken af de to stillinger, du vil søge.



Send din ansøgning elektronisk via linket nedenfor. Vi skal have din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest søndag den 11. august 2019.



Vi forventer at afholde samtaler medio august.


BeskæftigelsesministerietKøbenhavn K2019-07-01T00:00:002019-07-28T00:00:00
330055261Seniorrådgiver (N1) til P4G i Washington DCRobot Senior Adviser til P4G Partnering for Green Growth and the Global Goals 2030 Washington DC Beskrivelse Har du ambition om gennem dit arbejde at bidrage til indfrielse af FN s Verdensmål og levere på klimamålsætningerne i Parisaftalen? Tror du på markedsdrevene offentlige-private partnerskaber som middel til at skabe forandringer i udviklingslande og vækstøkonomier? Så har du mulighed for at blive sekunderet af Danmark til at bistå P4G Hub en placeret i World Ressource Institute i Washington DC med at implementere det globale initiativ P4G. Som Senior Advisor vil du skulle yde rådgivning på strategisk niveau til P4Gs direktør og ledelsesteam. Du vil få selvstændigt ansvar for at varetage P4Gs relationer til internationale donorer og samarbejde med de internationale organisationer engageret i initiativet. Desuden vil du skulle stå for at etablere og udbygge P4Gs relationer til internationale investorer. Stillingen vil omfatte en del rejseaktiviteter. For at komme i betragtning til stillingen skal du være akademisk uddannet, have mere end 10 års relevant erfaring fra samarbejde med internationale donorer og toneangivende internationale organisationer. Erfaring med finansieringsdagsordenen vil være en fordel. Læs mere om stillingen her. Ansættelsesperioden er to år med mulighed for forlængelse for yderligere et år. Du ansættes på Danidas ansættelsesvilkår for rådgivere sekunderet til internationale organisationer (løntrin N1). Læs mere om de danske ansættelsesvilkår i reglementet her. Du har under ansættelsen mulighed for at søge SKAT om skattenedsættelse i henhold til ligningslovens § 33 A. Endelig indstilling til stillingen afventer aftaleindgåelse mellem World Resources Institute vedr. sekunderingen. Ansættelsessted Washington DC Forventet tiltrædelse 3. kvartal 2019 Ansøgning Vi skal have en målrettet ansøgning på ENGELSK bestående af 1) en motivationsskrivelse, 2) CV, herunder også navn, mail og telefonnummer på tre referencepersoner, 3) kopi af kandidatbevis, samt 4) underskrevet samtykkeerklæring. Motivationsskrivelsen skal påføres mailadresse i højre hjørne. Ansøgningen vurderes først komplet, når ovennævnte dokumenter er uploadet via linket søg stillingen nederst på siden. Ansøgningsfrist 12. august 2019 kl. 23.59 dansk tid Udvælgelse af kandidater til interview Ansøgningerne vil blive gennemgået hurtigst muligt efter ansøgningsfristens udløb. Ansøgere, der indstilles til interview vil modtage besked herom pr. e-mail ultimo august primo september. Alle øvrige ansøgere modtager samtidig et afslag pr. e-mail. Det bemærkes, at udvælgelse til interview og endelig indstilling træffes af P4G Hub en i samråd med Udenrigsministeriet. Kontakt Har du spørgsmål til stillingens faglige indhold, kan du indtil 24. juli kontakte Marie Wibe, mail: marwib@um.dk. Fra 24. juli skal du kontakte Dorit Skaarup Jensen, mail: dorsje@um.dk. Spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, som ikke fremgår af reglementet, kan sendes til multijob@um.dk. Søger du via Job-i-Staten, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk.Senior Adviser til P4G

Partnering for Green Growth and the Global Goals 2030

Washington DC





Beskrivelse

Har du ambition om gennem dit arbejde at bidrage til indfrielse af FN’s Verdensmål og levere på klimamålsætningerne i Parisaftalen? Tror du på markedsdrevene offentlige-private partnerskaber som middel til at skabe forandringer i udviklingslande og vækstøkonomier? Så har du mulighed for at blive sekunderet af Danmark til at bistå P4G Hub’en placeret i World Ressource Institute i Washington DC med at implementere det globale initiativ P4G.





Som Senior Advisor vil du skulle yde rådgivning på strategisk niveau til P4Gs direktør og ledelsesteam. Du vil få selvstændigt ansvar for at varetage P4Gs relationer til internationale donorer og samarbejde med de internationale organisationer engageret i initiativet. Desuden vil du skulle stå for at etablere og udbygge P4Gs relationer til internationale investorer. Stillingen vil omfatte en del rejseaktiviteter.





For at komme i betragtning til stillingen skal du være akademisk uddannet, have mere end 10 års relevant erfaring fra samarbejde med internationale donorer og toneangivende internationale organisationer. Erfaring med finansieringsdagsordenen vil være en fordel. Læs mere om stillingen her.





Ansættelsesperioden er to år med mulighed for forlængelse for yderligere et år. Du ansættes på Danidas ansættelsesvilkår for rådgivere sekunderet til internationale organisationer (løntrin N1). Læs mere om de danske ansættelsesvilkår i reglementet her. Du har under ansættelsen mulighed for at søge SKAT om skattenedsættelse i henhold til ligningslovens § 33 A.



Endelig indstilling til stillingen afventer aftaleindgåelse mellem World Resources Institute vedr. sekunderingen.



Ansættelsessted







Washington DC





Forventet tiltrædelse

3. kvartal 2019





Ansøgning

Vi skal have en målrettet ansøgning på ENGELSK bestående af 1) en motivationsskrivelse, 2) CV, herunder også navn, mail og telefonnummer på tre referencepersoner, 3) kopi af kandidatbevis, samt 4) underskrevet samtykkeerklæring. Motivationsskrivelsen skal påføres mailadresse i højre hjørne. Ansøgningen vurderes først komplet, når ovennævnte dokumenter er uploadet via linket "søg stillingen" nederst på siden.





Ansøgningsfrist

12. august 2019 kl. 23.59 dansk tid





Udvælgelse af kandidater til interview

Ansøgningerne vil blive gennemgået hurtigst muligt efter ansøgningsfristens udløb. Ansøgere, der indstilles til interview vil modtage besked herom pr. e-mail ultimo august/primo september. Alle øvrige ansøgere modtager samtidig et afslag pr. e-mail. Det bemærkes, at udvælgelse til interview og endelig indstilling træffes af P4G Hub’en i samråd med Udenrigsministeriet.





Kontakt

Har du spørgsmål til stillingens faglige indhold, kan du indtil 24. juli kontakte Marie Wibe, mail: marwib@um.dk. Fra 24. juli skal du kontakte Dorit Skaarup Jensen, mail: dorsje@um.dk. Spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, som ikke fremgår af reglementet, kan sendes til multijob@um.dk.





Søger du via Job-i-Staten, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk.


UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-07-05T00:00:002019-08-12T00:00:00
330060282Det Jødiske Samfund søger politisk rådgiverRobot Er du drevet af at udvikle politiske strategier og sætte dagsordner for komplekse problemstillinger? Vil du spille en central rolle i en medlemsdrevet politisk organisation? Så er du måske vores nye kollega. Om din rolleSom en af de mest velintegrerede religiøse minoriteter i Danmark har Det Jødiske Samfund stærke bånd til centrale politiske instanser og myndigheder og har været et aktiv i det danske samfund gennem 400 år. Politisk interessevaretagelse er derudover blevet stærkt prioriteret i Det Jødiske Samfund gennem de senere år. Som vores nye politiske rådgiver vil du præge og videreudvikle dette vigtige område i tæt samarbejde med den politisk valgte ledelse. Du vil være en nøgleaktør for formanden, der tegner samfundet udadtil, og du vil have ansvaret for at implementere nye strategiske tiltag. Dialog, strategi og interessentinvolveringDu vil drive dialogen med relevante politiske interessenter i kommuner, myndigheder og Folketinget. Du vil arbejde proaktivt med interessentinvolvering i EU og andre internationale organisationer, der spiller en rolle for religiøse rettigheder og andre interesser, der er afgørende for Det Jødiske Samfunds fortsatte udvikling. Teamet omkring digTil daglig vil du være del af det lille, men stærkt engagerede team i sekretariatet, der varetager medlemmernes interesser og udvikler og understøtter medlemsaktiviteter. Du vil arbejde tæt sammen med sekretariatets ledelse, den ansvarlige for kommunikationskanalerne og dertil med Jødisk Informationscenter, der har en central og strategisk rolle i bekæmpelsen af fordomme, diskrimination og antisemitisme gennem uddannelse og åbne arrangementer. Om digDu har dokumenteret erfaring med at skabe relationer som del af dit politiske arbejde, og du har allerede et stort netværk. Som kollega er du en udpræget holdspiller, der er god til at inddrage andre. Du formår at gøre din indflydelse gældende, men du slipper aldrig fokus på organisationens strategiske interesser. Du har et stort selvstændigt drive og kommer altid i mål med de aktiviteter, du sætter i gang. Du formulerer dig formfuldendt på dansk og engelsk og er en dygtig formidler, som overbeviser og engagerer mennesker omkring dig. Ansøgning og kontaktSend din ansøgning med cv og evt. andre relevante bilag senest den 20. august 2019. Vi holder samtaler omkring 1. september. Stillingen er toårig, med mulighed for forlængelse. Løn og arbejdstid forhandles individuelt. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Tina Schwarz på 2588 4864 ts@mosaiske.dk eller Det Jødiske Samfunds formand Henri Goldstein på hg@mosaiske.dk. Om os Det Jødiske Samfund i Danmark er rammen om et bredt fællesskab for danske jøder. Vi har plads til mange holdninger og måder at leve på. Vi har omkring 1750 medlemmer, som via kontingent støtter vores aktiviteter og initiativer for børn, unge, familier og ældre. Det er et anerkendt trossamfund og den ældste og største jødiske menighed i Danmark. Organisationen er demokratisk opbygget med en medlemsvalgt ledelse. Sekretariatet ligger i vores forsamlingshus, der er fuldt af daglige kulturelle og religiøse arrangementer, undervisning, fester og møder for vores medlemmer og medlemsforeninger. Læs mere på mosaiske.dk og joediskinfo.dk.

Er du drevet af at udvikle politiske strategier og sætte dagsordner for komplekse problemstillinger? Vil du spille en central rolle i en medlemsdrevet politisk organisation? Så er du måske vores nye kollega. 

Om din rolle
Som en af de mest velintegrerede religiøse minoriteter i Danmark har Det Jødiske Samfund stærke bånd til centrale politiske instanser og myndigheder og har været et aktiv i det danske samfund gennem 400 år. Politisk interessevaretagelse er derudover blevet stærkt prioriteret i Det Jødiske Samfund gennem de senere år. Som vores nye politiske rådgiver vil du præge og videreudvikle dette vigtige område i tæt samarbejde med den politisk valgte ledelse. Du vil være en nøgleaktør for formanden, der tegner samfundet udadtil, og du vil have ansvaret for at implementere nye strategiske tiltag. 

Dialog, strategi og interessentinvolvering
Du vil drive dialogen med relevante politiske interessenter i kommuner, myndigheder og Folketinget. Du vil arbejde proaktivt med interessentinvolvering i EU og andre internationale organisationer, der spiller en rolle for religiøse rettigheder og andre interesser, der er afgørende for Det Jødiske Samfunds fortsatte udvikling. 

Teamet omkring dig
Til daglig vil du være del af det lille, men stærkt engagerede team i sekretariatet, der varetager medlemmernes interesser og udvikler og understøtter medlemsaktiviteter. Du vil arbejde tæt sammen med sekretariatets ledelse, den ansvarlige for kommunikationskanalerne og dertil med Jødisk Informationscenter, der har en central og strategisk rolle i bekæmpelsen af fordomme, diskrimination og antisemitisme gennem uddannelse og åbne arrangementer.

Om dig
Du har dokumenteret erfaring med at skabe relationer som del af dit politiske arbejde, og du har allerede et stort netværk. Som kollega er du en udpræget holdspiller, der er god til at inddrage andre. Du formår at gøre din indflydelse gældende, men du slipper aldrig fokus på organisationens strategiske interesser. Du har et stort selvstændigt drive og kommer altid i mål med de aktiviteter, du sætter i gang. 

Du formulerer dig formfuldendt på dansk og engelsk og er en dygtig formidler, som overbeviser og engagerer mennesker omkring dig. 

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med cv og evt. andre relevante bilag senest den 20. august 2019. Vi holder samtaler omkring
1. september. Stillingen er toårig, med mulighed for forlængelse. Løn og arbejdstid forhandles individuelt.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Tina Schwarz på
2588 4864 /ts@mosaiske.dk eller Det Jødiske Samfunds formand Henri Goldstein på hg@mosaiske.dk. 

Om os
Det Jødiske Samfund i Danmark er rammen om et bredt fællesskab for danske jøder. Vi har plads til mange holdninger og måder at leve på. Vi har omkring 1750 medlemmer, som via kontingent støtter vores aktiviteter og initiativer for børn, unge, familier og ældre. Det er et anerkendt trossamfund og den ældste og største jødiske menighed i Danmark. Organisationen er demokratisk opbygget med en medlemsvalgt ledelse. Sekretariatet ligger i vores forsamlingshus, der er fuldt af daglige kulturelle og religiøse arrangementer, undervisning, fester og møder for vores medlemmer og medlemsforeninger. Læs mere på mosaiske.dk og joediskinfo.dk.

DET MOSAISKE TROESSAMFUNDKøbenhavn K2019-07-16T00:00:002019-08-19T00:00:00
330060524Juniorrådgiver til UNDP i Burkina FasoRobot Juniorrådgiver - Democratic Governance Programme Analyst til UNDPs landekontor i Burkina Faso Beskrivelse Som en del af Danmarks udviklingssamarbejde med multilaterale organisationer som bl.a. FN og Verdensbanken finansierer Udenrigsministeriet årligt et antal juniorrådgiverstillinger (JPO) gennem organisationernes JPO program. Programmet giver yngre akademikere med et par års erfaring mulighed for ansættelse i felten i et af organisationernes landekontorer eller i en enhed i organisationernes hovedkvarter. Tiltrækkes du af en karriere i et spændende interkulturelt og til tider udfordrende og meget hektisk arbejdsmiljø? Har du kendskab til og et ønske om at bidrage til den bistandspolitiske dagsorden, herunder SDG erne og de danske prioritetsområder? Er du fleksibel og handlekraftig og god til at udvikle netværk og indgå i teams, er en JPO stilling måske noget for dig. I samarbejde med UNDP JPO Service Centre i København (JPOSC) søges en juniorrådgiver til UNDPs landekontor i Ouagadougou. Læs mere om stillingen på UNDP JPOSC s hjemmeside her. Din ansættelse finansieres af Udenrigsministeriet, men organisationen er arbejdsgiver. Du ansættes og udsendes derfor på FN systemets normale ansættelsesvilkår. Kontrakten indgås med organisationen for et år af gangen med mulighed for forlængelse i yderligere et til to år. Du aflønnes under ansættelsen i henhold til FN s lønsystem. Lønnen består - ud over en grundløn, som beregnes på basis af relevant erfaring - af diverse tillæg bl.a. et stedtillæg på en procentdel af grundlønnen. Stedtillægget er afhængig af det gældende omkostningsniveau på tjenestestedet og bliver jævnligt justeret af FN. Lønindplacering beregnes af FN i henhold til FNs regler. Ansættelsessted Ouagadougou Forventet tiltrædelse 01. december 2019 Ansøgning Stillingen søges elektronisk på UNDP JPOSC s hjemmeside her.. Evt. tekniske udfordringer med UNDP s elektroniske ansøgningsskema skal rettes til JPOSC. Ansøgningsfrist 06. august 2019 (midnat New York USA tid) Søger du via Jobnet, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk








Juniorrådgiver - Democratic Governance Programme Analyst
til UNDPs landekontor i Burkina Faso


Beskrivelse

Som en del af Danmarks udviklingssamarbejde med multilaterale organisationer som bl.a. FN og Verdensbanken finansierer Udenrigsministeriet årligt et antal juniorrådgiverstillinger (JPO) gennem organisationernes JPO program. Programmet giver yngre akademikere med et par års erfaring mulighed for ansættelse i felten i et af organisationernes landekontorer eller i en enhed i organisationernes hovedkvarter.

















Tiltrækkes du af en karriere i et spændende interkulturelt og til tider udfordrende og meget hektisk arbejdsmiljø? Har du kendskab til og et ønske om at bidrage til den bistandspolitiske dagsorden, herunder SDG'erne og de danske prioritetsområder? Er du fleksibel og handlekraftig og god til at udvikle netværk og indgå i teams, er en JPO stilling måske noget for dig.

















I samarbejde med UNDP JPO Service Centre i København (JPOSC) søges en juniorrådgiver til UNDPs landekontor i Ouagadougou. Læs mere om stillingen på UNDP JPOSC's hjemmeside her.














Din ansættelse finansieres af Udenrigsministeriet, men organisationen er arbejdsgiver. Du ansættes og udsendes derfor på FN systemets normale ansættelsesvilkår. Kontrakten indgås med organisationen for et år af gangen med mulighed for forlængelse i yderligere et til to år.

















Du aflønnes under ansættelsen i henhold til FN’s lønsystem. Lønnen består - ud over en grundløn, som beregnes på basis af relevant erfaring - af diverse tillæg bl.a. et stedtillæg på en procentdel af grundlønnen. Stedtillægget er afhængig af det gældende omkostningsniveau på tjenestestedet og bliver jævnligt justeret af FN. Lønindplacering beregnes af FN i henhold til FNs regler.

















Ansættelsessted
Ouagadougou


Forventet tiltrædelse
01. december 2019
















Ansøgning
Stillingen søges elektronisk på UNDP JPOSC's hjemmeside her.. Evt. tekniske udfordringer med UNDP's elektroniske ansøgningsskema skal rettes til JPOSC.















Ansøgningsfrist
06. august 2019 (midnat New York USA tid)
Søger du via Jobnet, eller virker linkene ikke, henvises til Udenrigsministeriets hjemmeside www.um.dk




















UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-07-16T00:00:002019-08-06T00:00:00
330062798Vækstrådgiver til den danske ambassade i TyrkietRobot Vækstrådgiver til den danske ambassade i Tyrkiet Ankara, Tyrkiet Vækstrådgiver til energi Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Energistyrelsen i Danmark og de tyrkiste myndigheder inden for fjernvarme og vindenergi til formål at fremme den grønne omstilling i landet. Med solid erfaring inden for myndighedsarbejde, projektledelse og som dygtig netværksskaber bidrager du til styrkelsen af de bilaterale relationer og synliggørelsen af danske teknologier i Tyrkiet. Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra arbejde inden for den danske energisektor og energimodel. Du er vant til at arbejde i et team, hvor projektledelse og sagsbehandling indgår som et naturligt element. Du har erfaring fra en politisk ledet organisation og international erfaring. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale. Se mere i jobprofilen her Referencenummer: 2019 TYRSSC.01 Ansøgningsfrist: 19. august 2019, kl. 12.00 (dansk tid). Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde.www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.Vækstrådgiver til den danske ambassade i Tyrkiet



Ankara, Tyrkiet



Vækstrådgiver til energi



Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Energistyrelsen i Danmark og de tyrkiste myndigheder inden for fjernvarme og vindenergi til formål at fremme den grønne omstilling i landet. Med solid erfaring inden for myndighedsarbejde, projektledelse og som dygtig netværksskaber bidrager du til styrkelsen af de bilaterale relationer og synliggørelsen af danske teknologier i Tyrkiet. Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra arbejde inden for den danske energisektor og energimodel. Du er vant til at arbejde i et team, hvor projektledelse og sagsbehandling indgår som et naturligt element. Du har erfaring fra en politisk ledet organisation og international erfaring. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i skrift og tale.



Se mere i jobprofilen her



Referencenummer: 2019/TYRSSC.01

Ansøgningsfrist: 19. august 2019, kl. 12.00 (dansk tid).



Om os

Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling.



Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde.www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.


UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-07-22T00:00:002019-08-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To studenter søges med interesse for arbejdsmarkedspolitik/arbejdsret

Beskæftigelsesministeriet

København K
Interesserer du dig for beskæftigelsespolitik, arbejdsret og udviklingen på det danske arbejdsmarked? I Center for Arbejdsliv har vi to spændende studenterstillinger med henholdsvis en politisk og en juridisk profil. Vi arbejder for et sundt og dyna...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Seniorrådgiver (N1) til P4G i Washington DC

Udenrigsministeriet

København K
Senior Adviser til P4G Partnering for Green Growth and the Global Goals 2030 Washington DC Beskrivelse Har du ambition om gennem dit arbejde at bidrage til indfrielse af FN s Verdensmål og levere på klimamålsætningerne i Parisaftalen? Tror du på mar...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Det Jødiske Samfund søger politisk rådgiver

DET MOSAISKE TROESSAMFUND

København K
Er du drevet af at udvikle politiske strategier og sætte dagsordner for komplekse problemstillinger? Vil du spille en central rolle i en medlemsdrevet politisk organisation? Så er du måske vores nye kollega. Om din rolleSom en af de mest velintegrer...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Juniorrådgiver til UNDP i Burkina Faso

Udenrigsministeriet

København K
Juniorrådgiver - Democratic Governance Programme Analyst til UNDPs landekontor i Burkina Faso Beskrivelse Som en del af Danmarks udviklingssamarbejde med multilaterale organisationer som bl.a. FN og Verdensbanken finansierer Udenrigsministeriet årli...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Vækstrådgiver til den danske ambassade i Tyrkiet

Udenrigsministeriet

København K
Vækstrådgiver til den danske ambassade i Tyrkiet Ankara, Tyrkiet Vækstrådgiver til energi Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Energistyrelsen i Danmark og de tyrkiste myndigheder inden for fjernvarme og vindenergi til form...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019