Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådgivere til fastansættelse

Jobbet

Familie Testamente har i den seneste tid oplevet kraftig vækst, og derfor har de brug for dig.

Som rådgiver kommer du til at ringe outbound på kvalificerede leads og tage snakken fra a-z vedrørende oprettelse af et testamente - herunder om de åbenlyse fordele ved at oprette et testamente samt konsekvenserne ved ikke at have et. I enkelte tilfælde vil kunden også kontakte dig direkte.

Kort fortalt skal du tage kunden i hånden og sørge for at følge henvendelsen helt til dørs.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kollegaer og vil blive klædt godt på med den nødvendige viden og indsigt – herunder bliver du uddannet i arveloven, løbende videreuddannet og trænet gennem Familie Testamentes eget uddannelsesakademi.

Derudover får du en salgstræner og chefjurist som sparringspartner og tilbudt markedets bedste provision.

Din profil

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du:

  • Har erfaring med salg over telefonen
  • Tror på at salg er en del af service
  • Er 100% servicemindet
  • Kender til kundetilfredshed og det perfekte møde over telefonen

Det er et plus, hvis du er uddannet jurist eller under uddannelse inden for faget, har erfaring fra et kundecenter eller anden relevant erhvervserfaring.

Da der er tale om en direkte fastansættelse hos Familie Testamente, skal du som minimum kunne se dig selv i jobbet i nogle år.

Opstart, løn og arbejdstider

Løn:

Fuldtid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på minimum 250 kr. pr. solgt testamente – markedets bedste provision.

Deltid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på 110 kr. pr. solgt testamente – igen, markedets bedste provision.

Arbejdstider:

Fuldtid: Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00-20:00 samt en søndagsvagt pr. måned i tidsrummet 10:00-20:00.

Deltid: Du skal kunne arbejde fra 16:00 til 20:30 i hverdagene samt en otte timers vagt i tidsrummet mellem 10:00-20:00 på søndage.

Opstart er hurtigst muligt.

Søg job

Interesseret? Søg jobbet gennem Moment via link: https://job.moment.dk/job-mail?id=33383 - her kan du uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Husk at notere i ansøgningen, om du søger deltid eller fuldtid, og hvornår du kan starte i jobbet.

Såfremt du vurderes egnet til jobbet, vil din ansøgning og CV blive sendt videre til Familie Testamente, hvorefter du vil blive kontaktet telefonisk af dem.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824609Phoenix-9201ceda12018-06-01T00:00:00Rådgivere til fastansættelse

Jobbet

Familie Testamente har i den seneste tid oplevet kraftig vækst, og derfor har de brug for dig.

Som rådgiver kommer du til at ringe outbound på kvalificerede leads og tage snakken fra a-z vedrørende oprettelse af et testamente - herunder om de åbenlyse fordele ved at oprette et testamente samt konsekvenserne ved ikke at have et. I enkelte tilfælde vil kunden også kontakte dig direkte.

Kort fortalt skal du tage kunden i hånden og sørge for at følge henvendelsen helt til dørs.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kollegaer og vil blive klædt godt på med den nødvendige viden og indsigt – herunder bliver du uddannet i arveloven, løbende videreuddannet og trænet gennem Familie Testamentes eget uddannelsesakademi.

Derudover får du en salgstræner og chefjurist som sparringspartner og tilbudt markedets bedste provision.

Din profil

For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du:

  • Har erfaring med salg over telefonen
  • Tror på at salg er en del af service
  • Er 100% servicemindet
  • Kender til kundetilfredshed og det perfekte møde over telefonen

Det er et plus, hvis du er uddannet jurist eller under uddannelse inden for faget, har erfaring fra et kundecenter eller anden relevant erhvervserfaring.

Da der er tale om en direkte fastansættelse hos Familie Testamente, skal du som minimum kunne se dig selv i jobbet i nogle år.

Opstart, løn og arbejdstider

Løn:

Fuldtid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på minimum 250 kr. pr. solgt testamente – markedets bedste provision.

Deltid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på 110 kr. pr. solgt testamente – igen, markedets bedste provision.

Arbejdstider:

Fuldtid: Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00-20:00 samt en søndagsvagt pr. måned i tidsrummet 10:00-20:00.

Deltid: Du skal kunne arbejde fra 16:00 til 20:30 i hverdagene samt en otte timers vagt i tidsrummet mellem 10:00-20:00 på søndage.

Opstart er hurtigst muligt.

Søg job

Interesseret? Søg jobbet gennem Moment via link: https://job.moment.dk/job-mail?id=33383 - her kan du uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Husk at notere i ansøgningen, om du søger deltid eller fuldtid, og hvornår du kan starte i jobbet.

Såfremt du vurderes egnet til jobbet, vil din ansøgning og CV blive sendt videre til Familie Testamente, hvorefter du vil blive kontaktet telefonisk af dem.

2018-07-10T16:55:49.940 Jobbet Familie Testamente har i den seneste tid oplevet kraftig vækst, og derfor har de brug for dig. Som rådgiver kommer du til at ringe outbound på kvalificerede leads og tage snakken fra a-z vedrørende oprettelse af et testamente - herunder om de åbenlyse fordele ved at oprette et testamente samt konsekvenserne ved ikke at have et. I enkelte tilfælde vil kunden også kontakte dig direkte. Kort fortalt skal du tage kunden i hånden og sørge for at følge henvendelsen helt til dørs. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kompetente kollegaer og vil blive klædt godt på med den nødvendige viden og indsigt herunder bliver du uddannet i arveloven, løbende videreuddannet og trænet gennem Familie Testamentes eget uddannelsesakademi. Derudover får du en salgstræner og chefjurist som sparringspartner og tilbudt markedets bedste provision. Din profil For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du: Har erfaring med salg over telefonen Tror på at salg er en del af service Er 100 servicemindet Kender til kundetilfredshed og det perfekte møde over telefonen Det er et plus, hvis du er uddannet jurist eller under uddannelse inden for faget, har erfaring fra et kundecenter eller anden relevant erhvervserfaring. Da der er tale om en direkte fastansættelse hos Familie Testamente, skal du som minimum kunne se dig selv i jobbet i nogle år. Opstart, løn og arbejdstider Løn: Fuldtid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på minimum 250 kr. pr. solgt testamente markedets bedste provision. Deltid: Fast timeløn på 130 kr. samt en attraktiv provision på 110 kr. pr. solgt testamente igen, markedets bedste provision. Arbejdstider: Fuldtid: Arbejdstiden er mandag til fredag i tidsrummet 09:00-20:00 samt en søndagsvagt pr. måned i tidsrummet 10:00-20:00. Deltid: Du skal kunne arbejde fra 16:00 til 20:30 i hverdagene samt en otte timers vagt i tidsrummet mellem 10:00-20:00 på søndage. Opstart er hurtigst muligt. Søg job Interesseret? Søg jobbet gennem Moment via link: https: job.moment.dk job-mail?id 33383 - her kan du uploade din motiverede ansøgning og dit CV. Husk at notere i ansøgningen, om du søger deltid eller fuldtid, og hvornår du kan starte i jobbet. Såfremt du vurderes egnet til jobbet, vil din ansøgning og CV blive sendt videre til Familie Testamente, hvorefter du vil blive kontaktet telefonisk af dem.11Jobnet9201ceda100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-27T00:00:000000https://job.moment.dk/job-mail?id=333830EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3275821MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
lfr@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent582873JobNet48336571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201cedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201cedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201ceda&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9201ceda&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgHar du ansvar og selvstændighed? Hos MOMENT A/S søger vi en dygtig medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration355354157Louiselfr@moment.dkDKDanmarkDKDanmark329981199Anlægsprojektledere og -medarbejdere til styring af skybrudsprojekter i Center for Klimatilpasning i Københavns KommuneBasic Vil du være med til at sikre København mod fremtidens klimaforandringer? Kan du arbejde med styring af anlægsprojekter og finde holdbare løsninger på komplekse problemstillinger i en politisk styret organisation? Så er du måske en af vores nye anlægsprojektledere og -medarbejdere. Teknik- og Miljøforvaltningen søger projektledere og projektmedarbejdere til styring af projektering og anlæg af skybrudsprojekter, der indgår i kommunens plan for klimatilpasning, med start senest 1. juni 2019. Københavns Kommune skal anlægge ca. 300 skybrudsprojekter, som skal være rygraden i byudviklingen i København i de næste mange år, så klimasikringen samtidig bidrager til at skabe gode byrum og en grønnere by. Om os Du vil komme til at arbejde i Center for Klimatilpasning, som hører under Byens Fysik, der er det ene af fire serviceområder i Teknik- og Miljøforvaltningen. Center for Klimatilpasning har hovedansvaret for at udvikle og anlægge de ca. 300 skybrudsprojekter. Arbejdet foregår i et meget tæt samarbejde med forsyningsselskabet HOFOR og med inddragelse af resten af Teknik- og Miljøforvaltningen og i tæt dialog med omverdenen i form af borgere og andre interessenter. Center for Klimatilpasning har ansvaret for udvikling og rammesætning af skybrudsprojekterne fra den tidlige planlægning og frem til, at projekterne er færdiganlagt. Centeret har også ansvaret for den overordnede styring, strategi, økonomi og politikerbetjening i forbindelse med projekterne. De fleste af de 300 projekter er stadig i planlægningsfasen, og vi skal i de kommende år udarbejde masterplaner, hvor flere projekter tænkes i sammenhæng, herunder også med HOFORs klimatilpasningsprojekter. Da projekterne anlægges på overfladen, skal den vandtekniske løsning også tænkes sammen med hensynet til byrum, landskab og trafik. Hertil kommer en række myndighedskrav, som også skal tænkes ind i planlægningen. Når masterplanerne er gennemført, skal de enkelte projekter projekteres og anlægges. I Center for Klimatilpasning er vi en centerchef, to enhedschefer og ca. 50 dedikerede og kompetente medarbejdere med baggrund inden for byplanlægning, klimatilpasning, bynatur, byrum, miljø, trafik, borgerinddragelse, byggeledelse, anlægsstyring, strategi- og visionsudvikling og økonomi. Vi hjælper og sparrer med hinanden og holder humøret højt i en ofte travl hverdag. Jobbene Fælles for alle stillingerne er, at arbejdet vil bestå i at kunne styre projektering og anlæg af skybrudsprojekterne. Du skal ikke nødvendigvis have viden om alle fagområderne, men være i stand til og have lyst til at sætte dig ind i nyt stof. Du skal kunne arbejde selvstændigt, men samtidig kunne arbejde tæt sammen med dine kolleger. Du kan have en teknisk eller naturvidenskabelig uddannelse med erfaring i planlægning, styring og anlæg i en administrativ og politisk sammenhæng eller erfaring med lignende fra fx en rådgivervirksomhed. Du kan også være generalist med erfaring inden for det tekniske naturfaglige område eller have evne og lyst til at sætte dig ind i det. Du kan evt. også være nyuddannet med en uddannelse inden for et af de nævnte områder og have relevant erfaring fra studiejob eller lignende. Vi lægger vægt på, at du har erfaring med projektledelse og eller porteføljestyring er struktureret, kan bevare overblikket, stille skarpt og skelne væsentlige fra mindre væsentlige detaljer har erfaring med implementering af visioner og strategier i konkrete planer og projekter har erfaring med koordinering og styring af anlægsprojekter ift. aftaler, tid og økonomi fra program til færdigt anlæg har erfaring med udbud, kontrahering og kontraktstyring af teknisk rådgivning og entreprenørarbejder kan facilitere processer med mange forskellige aktører på tværs af faggrænser og administrative enheder kan håndtere skiftende mål for arbejdsopgaverne undervejs i processen har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation eller lyst til at lære det kan kommunikere letforståeligt på dansk både skriftligt og mundtligt om komplekse sammenhænge Du vil indgå i et tværfagligt team af planlæggere, specialister og projekt- og byggeledere, som i tæt dialog varetager udvikling og gennemførelse af projekterne. Afhængigt af dine kompetencer og interesser vil du bl.a. have mulighed for at arbejde med projekterne fra foranalyser, planlægning og analyse, udbud og kontrahering med rådgivere og entreprenører, projekt- og projekteringsledelse, herunder kontrakt-, økonomi- og tidsstyring, samt fx politiske indstillinger, kommunikation med borgere og andre interessenter mv. Du kommer til at arbejde med projekterne fra start til slut og har stor indflydelse på, hvordan opgaverne løses. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune. Er du interesseret? Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Janus Christoffersen på 2036 3827 eller enhedschef Stine Cecilie Brink på 5137 0337. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her: www.kk.dk artikel teknik-og-miljøforvaltningen Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 7. april 2019 Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.
Vil du være med til at sikre København mod fremtidens klimaforandringer? Kan du arbejde med styring af anlægsprojekter og finde holdbare løsninger på komplekse problemstillinger i en politisk styret organisation? Så er du måske en af vores nye anlægsprojektledere og -medarbejdere.  
 
Teknik- og Miljøforvaltningen søger projektledere og projektmedarbejdere til styring af projektering og anlæg af skybrudsprojekter, der indgår i kommunens plan for klimatilpasning, med start senest 1. juni 2019. Københavns Kommune skal anlægge ca. 300 skybrudsprojekter, som skal være rygraden i byudviklingen i København i de næste mange år, så klimasikringen samtidig bidrager til at skabe gode byrum og en grønnere by.  
 
Om os  
Du vil komme til at arbejde i Center for Klimatilpasning, som hører under Byens Fysik, der er det ene af fire serviceområder i Teknik- og Miljøforvaltningen. Center for Klimatilpasning har hovedansvaret for at udvikle og anlægge de ca. 300 skybrudsprojekter. 
 
Arbejdet foregår i et meget tæt samarbejde med forsyningsselskabet HOFOR og med inddragelse af resten af Teknik- og Miljøforvaltningen og i tæt dialog med omverdenen i form af borgere og andre interessenter. Center for Klimatilpasning har ansvaret for udvikling og rammesætning af skybrudsprojekterne fra den tidlige planlægning og frem til, at projekterne er færdiganlagt. 
 
Centeret har også ansvaret for den overordnede styring, strategi, økonomi og politikerbetjening i forbindelse med projekterne. De fleste af de 300 projekter er stadig i planlægningsfasen, og vi skal i de kommende år udarbejde masterplaner, hvor flere projekter tænkes i sammenhæng, herunder også med HOFORs klimatilpasningsprojekter. 
 
Da projekterne anlægges på overfladen, skal den vandtekniske løsning også tænkes sammen med hensynet til byrum, landskab og trafik. Hertil kommer en række myndighedskrav, som også skal tænkes ind i planlægningen. Når masterplanerne er gennemført, skal de enkelte projekter projekteres og anlægges.  
 
I Center for Klimatilpasning er vi en centerchef, to enhedschefer og ca. 50 dedikerede og kompetente medarbejdere med baggrund inden for byplanlægning, klimatilpasning, bynatur, byrum, miljø, trafik, borgerinddragelse, byggeledelse, anlægsstyring, strategi- og visionsudvikling og økonomi. Vi hjælper og sparrer med hinanden og holder humøret højt i en ofte travl hverdag.  
 
Jobbene  
Fælles for alle stillingerne er, at arbejdet vil bestå i at kunne styre projektering og anlæg af skybrudsprojekterne. Du skal ikke nødvendigvis have viden om alle fagområderne, men være i stand til og have lyst til at sætte dig ind i nyt stof. Du skal kunne arbejde selvstændigt, men samtidig kunne arbejde tæt sammen med dine kolleger.  
 
Du kan have en teknisk eller naturvidenskabelig uddannelse med erfaring i planlægning, styring og anlæg i en administrativ og politisk sammenhæng eller erfaring med lignende fra fx en rådgivervirksomhed. Du kan også være generalist med erfaring inden for det tekniske/naturfaglige område eller have evne og lyst til at sætte dig ind i det. Du kan evt. også være nyuddannet med en uddannelse inden for et af de nævnte områder og have relevant erfaring fra studiejob eller lignende.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • har erfaring med projektledelse og/eller porteføljestyring  
  • er struktureret, kan bevare overblikket, stille skarpt og skelne væsentlige fra mindre væsentlige detaljer  
  • har erfaring med implementering af visioner og strategier i konkrete planer og projekter  
  • har erfaring med koordinering og styring af anlægsprojekter ift. aftaler, tid og økonomi fra program til færdigt anlæg  
  • har erfaring med udbud, kontrahering og kontraktstyring af teknisk rådgivning og entreprenørarbejder  
  • kan facilitere processer med mange forskellige aktører på tværs af faggrænser og administrative enheder  
  • kan håndtere skiftende mål for arbejdsopgaverne undervejs i processen  
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation eller lyst til at lære det  
  • kan kommunikere letforståeligt på dansk både skriftligt og mundtligt om komplekse sammenhænge  
Du vil indgå i et tværfagligt team af planlæggere, specialister og projekt- og byggeledere, som i tæt dialog varetager udvikling og gennemførelse af projekterne. Afhængigt af dine kompetencer og interesser vil du bl.a. have mulighed for at arbejde med projekterne fra foranalyser, planlægning og analyse, udbud og kontrahering med rådgivere og entreprenører, projekt- og projekteringsledelse, herunder kontrakt-, økonomi- og tidsstyring, samt fx politiske indstillinger, kommunikation med borgere og andre interessenter mv. Du kommer til at arbejde med projekterne fra start til slut og har stor indflydelse på, hvordan opgaverne løses.  
 
Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.  
 
Er du interesseret?  
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Janus Christoffersen på 2036 3827 eller enhedschef Stine Cecilie Brink på 5137 0337.  
 
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her: www.kk.dk/artikel/teknik-og-miljøforvaltningen 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 7. april 2019 
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.   
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKlimatilpasning ØstKøbenhavn S2019-03-20T11:00:21.8432019-04-07T00:00:00
329973558Vækstrådgiver sundhed til Den Danske Ambassade i VietnamRobot Vækstrådgiver sundhed til Den Danske Ambassade i Vietnam Hanoi, Vietnam Vækstrådgiver til Sundhed Som vækstrådgiver er du bindeled mellem Sundheds- og Ældreministeriet i Danmark, relevante fagmyndigheder i Vietnam og Udenrigsministeriet. Du får ansvaret for at fortsætte og videreudvikle tætte relationer på centralt og regionalt niveau inden for sundhedsområdet. Jobbet kræver stor grad af selvstændighed og en stærk sundhedsfaglig indsigt. Du har en relevant akademisk uddan-nelse og erfaring fra arbejde med implementering og udvikling af sundhedsydelser og eller sund-hedspolitiske tiltag. Du har stor projekterfaring, erfaring fra en politisk ledet organisation, enten fra det offentlige eller fra det private, international erfaring, og gerne indsigt i og erfaring med arbejdet i udviklingslande. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift. Læse mere om stillingen i jobprofilen her. Referencenummer: 2019 VIESSC.02 Ansøgningsfrist: 29 marts 2019, kl. 12.00 (dansk tid). Stillingen søges via www.job.um.dk Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omver-denen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virk-somhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejder-tilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musi-kalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.Vækstrådgiver sundhed til Den Danske Ambassade i Vietnam

Hanoi, Vietnam

Vækstrådgiver til Sundhed

Som vækstrådgiver er du bindeled mellem Sundheds- og Ældreministeriet i Danmark, relevante fagmyndigheder i Vietnam og Udenrigsministeriet. Du får ansvaret for at fortsætte og videreudvikle tætte relationer på centralt og regionalt niveau inden for sundhedsområdet. Jobbet kræver stor grad af selvstændighed og en stærk sundhedsfaglig indsigt. Du har en relevant akademisk uddan-nelse og erfaring fra arbejde med implementering og udvikling af sundhedsydelser og/eller sund-hedspolitiske tiltag. Du har stor projekterfaring, erfaring fra en politisk ledet organisation, enten fra det offentlige eller fra det private, international erfaring, og gerne indsigt i og erfaring med arbejdet i udviklingslande. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift.

Læse mere om stillingen i jobprofilen her.

Referencenummer: 2019/VIESSC.02
Ansøgningsfrist: 29 marts 2019, kl. 12.00 (dansk tid).

Stillingen søges via www.job.um.dk

Om os
Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omver-denen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virk-somhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejder-tilfredshed og målrettet kompetenceudvikling.

Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musi-kalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.


UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-03-07T00:00:002019-03-29T00:00:00
329974061Vækstrådgiver til den danske ambassade i KenyaRobot Vækstrådgiver til den danske ambassade i Kenya Nairobi, Kenya Vækstrådgiver til det maritime område Som vækstrådgiver er du bindeled mellem Søfartsstyrelsen i Danmark og relevante fagmyndigheder i Kenya. Du har et stort ansvar for at udvikle og vedligeholde tætte relationer til gavn for kapacitetsopbygning i Kenya med f.eks. håndhævelse af international maritim lovgivning, kompetenceudviklingsforløb i de maritime myndigheder eller udvikling af navigationsværktøjer. Du har en relevant akademisk uddannelse og gerne erfaring med arbejde inden for den maritime sektor. Du har arbejdet i en politisk ledet organisation og har opnået en forståelse for de udviklingsmæssige, reguleringsmæssige og markedsmæssige muligheder og udfordringer. Det vil også være en fordel, hvis du har en vis international erfaring. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift. Se mere i jobprofilen her. Referencenummer: 2019 KENSSC.01 Ansøgningsfrist: 3. april 2019, kl. 12.00 (dansk tid). Søg jobbet via www.job.um.dk Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.Vækstrådgiver til den danske ambassade i Kenya



Nairobi, Kenya



Vækstrådgiver til det maritime område



Som vækstrådgiver er du bindeled mellem Søfartsstyrelsen i Danmark og relevante fagmyndigheder i Kenya. Du har et stort ansvar for at udvikle og vedligeholde tætte relationer til gavn for kapacitetsopbygning i Kenya med f.eks. håndhævelse af international maritim lovgivning, kompetenceudviklingsforløb i de maritime myndigheder eller udvikling af navigationsværktøjer. Du har en relevant akademisk uddannelse og gerne erfaring med arbejde inden for den maritime sektor. Du har arbejdet i en politisk ledet organisation og har opnået en forståelse for de udviklingsmæssige, reguleringsmæssige og markedsmæssige muligheder og udfordringer. Det vil også være en fordel, hvis du har en vis international erfaring. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift.



Se mere i jobprofilen her.



Referencenummer: 2019/KENSSC.01

Ansøgningsfrist: 3. april 2019, kl. 12.00 (dansk tid).



Søg jobbet via www.job.um.dk



Om os

Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling.



Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.





UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-03-08T00:00:002019-04-03T00:00:00
329979208Vækstrådgiver til den danske ambassade i EgyptenRobot Vækstrådgiver til den danske ambassade i Egypten Kairo, Egypten Vækstrådgiver til grøn omstilling og vindenergi Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Energistyrelsen i Danmark og de egyptiske myndigheder på energiområdet. Med dit indgående kendskab til arbejdet med vedvarende energi og som dygtig netværksskaber bidrager du til styrkelsen af de bilaterale relationer og synliggørelsen af danske teknologier i landet. Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra arbejde med den danske energisektor, herunder dansk politikudvikling, lovgivning og regulering på energiområdet samt godt kendskab til energiplanlægning og vedvarende energi. Du har erfaring fra en politisk ledet organisation og international erfaring. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift. Kendskab til arabisk er en fordel. Se mere i jobprofilen her. Referencenummer: 2019 EGYSSC.01 Ansøgningsfrist: 8. april 2019, kl. 12.00 (dansk tid). Ansøg stillingen direkte på www.job.um.dk Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.Vækstrådgiver til den danske ambassade i Egypten



Kairo, Egypten



Vækstrådgiver til grøn omstilling og vindenergi



Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Energistyrelsen i Danmark og de egyptiske myndigheder på energiområdet. Med dit indgående kendskab til arbejdet med vedvarende energi og som dygtig netværksskaber bidrager du til styrkelsen af de bilaterale relationer og synliggørelsen af danske teknologier i landet. Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra arbejde med den danske energisektor, herunder dansk politikudvikling, lovgivning og regulering på energiområdet samt godt kendskab til energiplanlægning og vedvarende energi. Du har erfaring fra en politisk ledet organisation og international erfaring. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift. Kendskab til arabisk er en fordel.



Se mere i jobprofilen her.


Referencenummer: 2019/EGYSSC.01

Ansøgningsfrist: 8. april 2019, kl. 12.00 (dansk tid).


Ansøg stillingen direkte på www.job.um.dk



Om os

Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling.



Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.


UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-03-15T00:00:002019-04-08T00:00:00
329979685Vækstrådgiver til den danske ambassade i MarokkoRobot Vækstrådgiver til den danske ambassade i Marokko Rabat, Marokko Vækstrådgiver til statistik Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Danmarks Statistik og Haut-Commissariat Au Plan (HCP) i Marokko på statistikområdet. Du bidrager til at styrke den officielle statistikproduktion i Marokko, og med en naturlig nysgerrighed indgår du i ambassadens øvrige sektorrelevante arbejde med at fremme danske interesser i landet. Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra arbejde med national statistikproduktion og formidling af statistik. Med stor politisk forståelse evner du at navigere i et nyt politisk landskab. Du har international erfaring, og du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift og har et godt kendskab til fransk. Se mere i jobprofilen her. Referencenummer: 2019 MARSSC.01 Ansøgningsfrist: 17. april 2019, kl. 12.00 (dansk tid). Ansøg stillingen direkte på www.job.um.dk Om os Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling. Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.Vækstrådgiver til den danske ambassade i Marokko


Rabat, Marokko



Vækstrådgiver til statistik

Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Danmarks Statistik og Haut-Commissariat Au Plan (HCP) i Marokko på statistikområdet. Du bidrager til at styrke den officielle statistikproduktion i Marokko, og med en naturlig nysgerrighed indgår du i ambassadens øvrige sektorrelevante arbejde med at fremme danske interesser i landet. Du har en relevant akademisk uddannelse og erfaring fra arbejde med national statistikproduktion og formidling af statistik. Med stor politisk forståelse evner du at navigere i et nyt politisk landskab. Du har international erfaring, og du behersker engelsk på forhandlingsniveau i tale og skrift og har et godt kendskab til fransk.



Se mere i jobprofilen her.



Referencenummer: 2019/MARSSC.01

Ansøgningsfrist: 17. april 2019, kl. 12.00 (dansk tid).



Ansøg stillingen direkte på www.job.um.dk



Om os

Udenrigsministeriets mission er at arbejde for Danmarks interesser og værdier i forhold til omverdenen på en måde, der fremmer danskernes frihed, tryghed og velstand samt en mere fredelig og retfærdig verden med udvikling og økonomisk vækst for alle. I Udenrigsministeriets vision indgår, at vi skal være bredt respekteret som en kompetent, effektiv, udadvendt og serviceorienteret virksomhed, og at vi skal være en attraktiv og idéskabende arbejdsplads, der sikrer stor medarbejdertilfredshed og målrettet kompetenceudvikling.



Vi har som fælles værdier, at vi som enkeltpersoner og organisation arbejder på grundlag af musikalitet, åbenhed, professionalisme, handlekraft og arbejdsglæde. www.um.dk. Alle ledige stillinger i Udenrigsministeriet kan findes direkte på www.job.um.dk.


UdenrigsministerietKøbenhavn K2019-03-18T00:00:002019-04-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Anlægsprojektledere og -medarbejdere til styring af skybrudsprojekter i Center for Klimatilpasning i Københavns Kommune

Klimatilpasning Øst

København S
Vil du være med til at sikre København mod fremtidens klimaforandringer? Kan du arbejde med styring af anlægsprojekter og finde holdbare løsninger på komplekse problemstillinger i en politisk styret organisation? Så er du måske en af vores nye anlæg...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:7. april 2019

Vækstrådgiver sundhed til Den Danske Ambassade i Vietnam

Udenrigsministeriet

København K
Vækstrådgiver sundhed til Den Danske Ambassade i Vietnam Hanoi, Vietnam Vækstrådgiver til Sundhed Som vækstrådgiver er du bindeled mellem Sundheds- og Ældreministeriet i Danmark, relevante fagmyndigheder i Vietnam og Udenrigsministeriet. Du får ansv...
Indrykket:7. marts 2019
Udløbsdato:29. marts 2019

Vækstrådgiver til den danske ambassade i Kenya

Udenrigsministeriet

København K
Vækstrådgiver til den danske ambassade i Kenya Nairobi, Kenya Vækstrådgiver til det maritime område Som vækstrådgiver er du bindeled mellem Søfartsstyrelsen i Danmark og relevante fagmyndigheder i Kenya. Du har et stort ansvar for at udvikle og vedl...
Indrykket:8. marts 2019
Udløbsdato:3. april 2019

Vækstrådgiver til den danske ambassade i Egypten

Udenrigsministeriet

København K
Vækstrådgiver til den danske ambassade i Egypten Kairo, Egypten Vækstrådgiver til grøn omstilling og vindenergi Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Energistyrelsen i Danmark og de egyptiske myndigheder på energiområdet. Me...
Indrykket:15. marts 2019
Udløbsdato:8. april 2019

Vækstrådgiver til den danske ambassade i Marokko

Udenrigsministeriet

København K
Vækstrådgiver til den danske ambassade i Marokko Rabat, Marokko Vækstrådgiver til statistik Som vækstrådgiver understøtter du myndighedssamarbejdet mellem Danmarks Statistik og Haut-Commissariat Au Plan (HCP) i Marokko på statistikområdet. Du bidrag...
Indrykket:18. marts 2019
Udløbsdato:17. april 2019