Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådhusbetjent med chaufførfunktion for Kultur- og Fritidsborgmesteren

Vores rådhusbetjent og chauffør går på pension. Kultur- og Fritidsforvaltningen søger derfor en driftsikker, handlekraftig og fleksibel rådhusbetjent og chauffør med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Rådhusbetjenten fungerer som Kultur- og Fritidsborgmesterens og direktionens chauffør til og fra rådhuset og til møder og arrangementer i og udenfor København. Gode køreegenskaber er derfor en forudsætning. Det er en fordel, hvis du har deltaget i et vagt- og sikkerhedskursus og et glatbanekursus.  
 
Længden og antallet af køreture varierer, og du vil som betjent derfor også skulle indgå i det daglige arbejde i Sekretariat og Byudvikling. Du vil som betjent skulle stå for en række praktiske opgaver blandt andet indkøb, opdækning til møder, ommøbleringer og lettere reparationer.  
 
Endvidere vil kontakten med rådhusets håndværkere også være betjentens ansvar. Som rådhusbetjent kommer du til at indgå i forkontorteamet. Her løses blandt andet opgaver, der handler om borgmesterens og direktørens kalendere, henvendelser og møder. Du vil skulle anvende kommunens indkøbssystem i Kvantum. Betjenten skal være indstillet på at blive oplært i disse opgaver. Det er endvidere en fordel, hvis du er bruger af MS Office-pakken.  
 
Endelig lægger vi vægt på sociale og kommunikative egenskaber. Det gælder naturligvis i kollegaskabet med de ca. 50 andre medarbejdere på Rådhuset i Sekretariat og Byudvikling. Men det gælder også i mødet med forvaltningens borgere. Som en del af et travlt forkontor, skal du som betjent kunne tale med borgere, der ringer eller møder op på rådhuset.  
 
Da borgmesteren har både aften- og weekendmøder, skal du være indstillet på dage med skæve arbejdstider.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten på området. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Yderligere information
For yderligere informationer om stillingen kan du kontakt sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661 eller borgmestersekretær Karin Palka på 3366 2322.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018.
 
Kultur- og Fritidsforvaltningen 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329741725Phoenix-5cac004712018-01-16T11:01:36.540Rådhusbetjent med chaufførfunktion for Kultur- og Fritidsborgmesteren
Vores rådhusbetjent og chauffør går på pension. Kultur- og Fritidsforvaltningen søger derfor en driftsikker, handlekraftig og fleksibel rådhusbetjent og chauffør med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Rådhusbetjenten fungerer som Kultur- og Fritidsborgmesterens og direktionens chauffør til og fra rådhuset og til møder og arrangementer i og udenfor København. Gode køreegenskaber er derfor en forudsætning. Det er en fordel, hvis du har deltaget i et vagt- og sikkerhedskursus og et glatbanekursus.  
 
Længden og antallet af køreture varierer, og du vil som betjent derfor også skulle indgå i det daglige arbejde i Sekretariat og Byudvikling. Du vil som betjent skulle stå for en række praktiske opgaver blandt andet indkøb, opdækning til møder, ommøbleringer og lettere reparationer.  
 
Endvidere vil kontakten med rådhusets håndværkere også være betjentens ansvar. Som rådhusbetjent kommer du til at indgå i forkontorteamet. Her løses blandt andet opgaver, der handler om borgmesterens og direktørens kalendere, henvendelser og møder. Du vil skulle anvende kommunens indkøbssystem i Kvantum. Betjenten skal være indstillet på at blive oplært i disse opgaver. Det er endvidere en fordel, hvis du er bruger af MS Office-pakken.  
 
Endelig lægger vi vægt på sociale og kommunikative egenskaber. Det gælder naturligvis i kollegaskabet med de ca. 50 andre medarbejdere på Rådhuset i Sekretariat og Byudvikling. Men det gælder også i mødet med forvaltningens borgere. Som en del af et travlt forkontor, skal du som betjent kunne tale med borgere, der ringer eller møder op på rådhuset.  
 
Da borgmesteren har både aften- og weekendmøder, skal du være indstillet på dage med skæve arbejdstider.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten på området. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Yderligere information
For yderligere informationer om stillingen kan du kontakt sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661 eller borgmestersekretær Karin Palka på 3366 2322.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018.
 
Kultur- og Fritidsforvaltningen 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje. 

2018-02-20T00:01:37.560 Vores rådhusbetjent og chauffør går på pension. Kultur- og Fritidsforvaltningen søger derfor en driftsikker, handlekraftig og fleksibel rådhusbetjent og chauffør med tiltrædelse den 1. april 2018. Rådhusbetjenten fungerer som Kultur- og Fritidsborgmesterens og direktionens chauffør til og fra rådhuset og til møder og arrangementer i og udenfor København. Gode køreegenskaber er derfor en forudsætning. Det er en fordel, hvis du har deltaget i et vagt- og sikkerhedskursus og et glatbanekursus. Længden og antallet af køreture varierer, og du vil som betjent derfor også skulle indgå i det daglige arbejde i Sekretariat og Byudvikling. Du vil som betjent skulle stå for en række praktiske opgaver blandt andet indkøb, opdækning til møder, ommøbleringer og lettere reparationer. Endvidere vil kontakten med rådhusets håndværkere også være betjentens ansvar. Som rådhusbetjent kommer du til at indgå i forkontorteamet. Her løses blandt andet opgaver, der handler om borgmesterens og direktørens kalendere, henvendelser og møder. Du vil skulle anvende kommunens indkøbssystem i Kvantum. Betjenten skal være indstillet på at blive oplært i disse opgaver. Det er endvidere en fordel, hvis du er bruger af MS Office-pakken. Endelig lægger vi vægt på sociale og kommunikative egenskaber. Det gælder naturligvis i kollegaskabet med de ca. 50 andre medarbejdere på Rådhuset i Sekretariat og Byudvikling. Men det gælder også i mødet med forvaltningens borgere. Som en del af et travlt forkontor, skal du som betjent kunne tale med borgere, der ringer eller møder op på rådhuset. Da borgmesteren har både aften- og weekendmøder, skal du være indstillet på dage med skæve arbejdstider. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten på området. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. april 2018. Yderligere information For yderligere informationer om stillingen kan du kontakt sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661 eller borgmestersekretær Karin Palka på 3366 2322. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.10Phoenix5cac0047101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=148606&DepartmentId=19028&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3078494Sekretariat og Presse11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/5cac0047_logo.pngORS/Small/5cac0047_logo.png155.6756370012.56954400
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent509574KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cac0047https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cac0047https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cac0047&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5cac0047&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/9.jpgBrænder du for at blive Rådhusbetjent?169811311Dansk3Læse/ tale414214Rådhusbetjent7Håndværk & service352323505importimport_5cac0047DKDanmarkDKDanmark329926083Folketinget søger professionel og serviceminded driftsassistentRobot Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed søger en driftsassistent med gode samarbejdsevner til at koordinere udførelsen af byggearbejder i samarbejde med Folketingets Byggesekretariat, interne og eksterne håndværkere samt husets brugere. Du skal kunne begå dig i en offentlig, politisk organisation med stor bevågenhed og sætte en ære i at medvirke til at sikre høj kvalitet og dermed gode rammer for husets mange forskellige brugere. Dine primære arbejdsopgaver Du vil blive en del af et team på 5 driftsassistenter og skal bl.a. varetage følgende opgaver: Koordinering og planlægning af flytte- og mødeopstillingsarbejder, herunder tilrettelæggelse og bestilling af teknisk udstyr samt kontakt til interne og eksterne håndværkere Praktisk koordinering og kontaktperson på brug af lokaler, mødeopstillingsarbejde samt afviklingen af disse i forbindelse med større events Praktiske opgaver i forbindelse med Folketingets medlemsboliger Udfærdigelse af opgavesedler til håndværkere Forestå indretning og møblering af kontorer i samarbejde med brugerne Tilsyn og kontrol med nøgler og alarmer Tilsyn og mærkning af møbler Sikre god leverandørstyring. Din arbejdsplads Du bliver en del af Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed. Enheden består af 36 medarbejdere, der i det daglige varetager overordnede praktiske og vedligeholdelsesmæssige opgaver i forbindelse med Folketingets daglige drift. Din profil Det er en fordel hvis du har en håndværksmæssig uddannelse alternativt en uddannelse som ejendomstekniker eller ejendomsfunktionær. Du er vant til at bruge it som arbejdsredskab. Du kan lide en varieret arbejdsdag i et højt tempo og arbejder struktureret, professionelt og selvstændigt. Du har en venlig, konstruktiv og imødekommende indstilling over for brugere, kolleger og andre samarbejdspartnere også når der er travlt. Vi lægger vægt på, at du: Er serviceminded Er udadvendt, informativ og har en veludviklet situationsfornemmelse Har gode kommunikative evner Følger dine opgaver til dørs. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst. Begyndelseslønnen udgør kr. 25.817,77 og slutløn udgør kr. 26.860,42 pr. måned. Lønindplacering vil ske efter en konkret vurdering set i forhold til erfaring fra tidligere jobs. Ud over lønnen vil der være et folketingstillæg, som udgør kr. 2.248,48 pr. måned. Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider, herunder aften, helligdags- og weekendvagter. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes i forbindelse med din ansættelse. Information og ansøgning Du kan høre mere om stillingen hos chefen for Drifts- og Vedligeholdelsesenheden, Anders Theil, på tlf. 33 37 37 38. Ansøgning skal ske elektronisk via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside www.ft.dk. Ansøgningsfrist: 3. januar 2019 kl. 12.00

Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed søger en driftsassistent med gode samarbejdsevner til at koordinere udførelsen af byggearbejder i samarbejde med Folketingets Byggesekretariat, interne og eksterne håndværkere samt husets brugere.

Du skal kunne begå dig i en offentlig, politisk organisation med stor bevågenhed og sætte en ære i at medvirke til at sikre høj kvalitet og dermed gode rammer for husets mange forskellige brugere.

Dine primære arbejdsopgaver

Du vil blive en del af et team på 5 driftsassistenter og skal bl.a. varetage følgende opgaver:

  • Koordinering og planlægning af flytte- og mødeopstillingsarbejder, herunder tilrettelæggelse og bestilling af teknisk udstyr samt kontakt til interne og eksterne håndværkere
  • Praktisk koordinering og kontaktperson på brug af lokaler, mødeopstillingsarbejde samt afviklingen af disse i forbindelse med større events
  • Praktiske opgaver i forbindelse med Folketingets medlemsboliger
  • Udfærdigelse af opgavesedler til håndværkere
  • Forestå indretning og møblering af kontorer i samarbejde med brugerne
  • Tilsyn og kontrol med nøgler og alarmer
  • Tilsyn og mærkning af møbler
  • Sikre god leverandørstyring.

Din arbejdsplads

Du bliver en del af Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed. Enheden består af 36 medarbejdere, der i det daglige varetager overordnede praktiske og vedligeholdelsesmæssige opgaver i forbindelse med Folketingets daglige drift.

Din profil

Det er en fordel hvis du har en håndværksmæssig uddannelse alternativt en uddannelse som ejendomstekniker eller ejendomsfunktionær.
Du er vant til at bruge it som arbejdsredskab. Du kan lide en varieret arbejdsdag i et højt tempo og arbejder struktureret, professionelt og selvstændigt. Du har en venlig, konstruktiv og imødekommende indstilling over for brugere, kolleger og andre samarbejdspartnere – også når der er travlt.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er serviceminded
  • Er udadvendt, informativ og har en veludviklet situationsfornemmelse
  • Har gode kommunikative evner
  • Følger dine opgaver til dørs.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fuldtidsstilling. Du vil blive ansat i henhold til gældende overenskomst. Begyndelseslønnen udgør kr. 25.817,77 og slutløn udgør kr. 26.860,42 pr. måned. Lønindplacering vil ske efter en konkret vurdering set i forhold til erfaring fra tidligere jobs. Ud over lønnen vil der være et folketingstillæg, som udgør kr. 2.248,48 pr. måned.

Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider, herunder aften, helligdags- og weekendvagter. Du skal kunne sikkerhedsgodkendes i forbindelse med din ansættelse.

Information og ansøgning

Du kan høre mere om stillingen hos chefen for Drifts- og Vedligeholdelsesenheden, Anders Theil, på tlf. 33 37 37 38.

Ansøgning skal ske elektronisk via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside www.ft.dk.

Ansøgningsfrist: 3. januar 2019 kl. 12.00




Folketingets administrationKøbenhavn2018-12-11T00:00:002019-01-03T00:00:00
329910926Transportbetjent 2019Robot Vil du være med til at sikre transport og bevogtning af indsatte uden for landets fængsler? Søger du et job med en uforudsigelig hverdag, hvor alt kan ske? Et job, hvor du skal arbejde tæt sammen med politiet, domstolene, hospitalsvæsenet og mange flere? Og vigtigst af alt, løser en vigtig samfundsmæssig opgave? Kriminalforsorgen overtager politiets ansvar for transport, sikkerhed og bevogtning af indsatte uden for landets fængsler. Overtagelsen betyder, at vi søger over 40 nye medarbejdere til at løfte transport- og bevogtningsopgaven. Dette forventer vi af vores nye medarbejder Du: har enten en 1) relevant erhvervserfaring eller 2) gennemført erhvervsuddannelse (EUX, EUD, HG), eller 3) gymnasial uddannelse (htx,hhx, stx), eller 4) dansk niveau C, samfundsfag niveau C, engelsk niveau C samt et valgfag på niveau C som udgangspunkt har haft kørekort i min. 3 år. er lovlydig dvs. respektere og overholde gældende love og regler. har indfødsret i et EU-land, Norge, Island eller Liechtenstein. er i god fysisk form og have et godt fysisk og psykisk helbred. Fysisk test indgår i rekrutteringen. Uddannelsen til transportbetjent Uddannelsen til transportbetjent tager 2 år. Der vil gennem de 2 år blive vekslet mellem 1) 3 måneders skoleundervisning, 2) introduktion til praktikstedet og 3) 1 år og 9 måneders praktik i en af vores transport- og bevogtningsenheder. Skoleundervisningen Under dit skoleforløb vil du lære: om transportbetjentens myndighedsbeføjelser og lære at træffe fagligt velbegrundede beslutninger at identificere og vurdere de indsattes reaktioner i forbindelse med varetægtsfængsling og indsættelse i fængsel. at identificere relevante kommunikationsformer i forskellige professionelle situationer og forstå betydningen heraf at udføre almene ordens- og sikkerhedsopgaver samt at håndtere potentielle og konkrete konfliktsituationer Skoleundervisningen vil foregå i det tidligere fængsel Vridsløselille i Albertslund. Omgivelserne giver unikke muligheder for træning af praksisnære scenarier, inden- og udendørs fysisk træning, og indkvartering. Praktikforløbet Under dit praktikforløb vil du lære at: risikovurdere eksterne fysiske rammer som for eksempel retssale og hospitaler. identificere og vurdere krisesymptomer hos indsatte. gennemføre transportopgaver og bevogtning af indsatte i offentligheden. kommunikere velovervejet og professionelt i kontakten med indsatte samt med interne og eksterne samarbejdspartnere. Er du interesseret? Ansøgningsfristen er den 16. december 2018. Tiltrædelse 1.marts 2019. Vil du vide mere? Læs mere om os på http: www.blivtransportsbetjent.dk. Her kan du blive klogere på uddannelsesforløb, ansættelsesforhold og adgangskrav. Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail: blivfaengselsbetjent@Kriminalforsorgen.dk eller på telefon: 7255 3965. Søg optagelse til uddannelsen på: Du kan søge uddannelsen via knappen Søg stillingen .Vil du være med til at sikre transport og bevogtning af indsatte uden for landets fængsler?

Søger du et job med en uforudsigelig hverdag, hvor alt kan ske? Et job, hvor du skal arbejde tæt sammen med politiet, domstolene, hospitalsvæsenet og mange flere? Og vigtigst af alt, løser en vigtig samfundsmæssig opgave?

Kriminalforsorgen overtager politiets ansvar for transport, sikkerhed og bevogtning af indsatte uden for landets fængsler. Overtagelsen betyder, at vi søger over 40 nye medarbejdere til at løfte transport- og bevogtningsopgaven.


Dette forventer vi af vores nye medarbejder

Du:

  1. har enten en 1) relevant erhvervserfaring eller 2) gennemført erhvervsuddannelse (EUX, EUD, HG), eller 3) gymnasial uddannelse (htx,hhx, stx), eller 4) dansk niveau C, samfundsfag niveau C, engelsk niveau C samt et valgfag på niveau C
  2. som udgangspunkt har haft kørekort i min. 3 år.
  3. er lovlydig – dvs. respektere og overholde gældende love og regler.
  4. har indfødsret i et EU-land, Norge, Island eller Liechtenstein.
  5. er i god fysisk form og have et godt fysisk og psykisk helbred. Fysisk test indgår i rekrutteringen.


Uddannelsen til transportbetjent
Uddannelsen til transportbetjent tager 2 år. Der vil gennem de 2 år blive vekslet mellem 1) 3 måneders skoleundervisning, 2) introduktion til praktikstedet og 3) 1 år og 9 måneders praktik i en af vores transport- og bevogtningsenheder.

Skoleundervisningen
Under dit skoleforløb vil du lære:
  1. om transportbetjentens myndighedsbeføjelser og lære at træffe fagligt velbegrundede beslutninger
  2. at identificere og vurdere de indsattes reaktioner i forbindelse med varetægtsfængsling og indsættelse i fængsel.
  3. at identificere relevante kommunikationsformer i forskellige professionelle situationer og forstå betydningen heraf
  4. at udføre almene ordens- og sikkerhedsopgaver samt at håndtere potentielle og konkrete konfliktsituationer


Skoleundervisningen vil foregå i det tidligere fængsel Vridsløselille i Albertslund. Omgivelserne giver unikke muligheder for træning af praksisnære scenarier, inden- og udendørs fysisk træning, og indkvartering.

Praktikforløbet
Under dit praktikforløb vil du lære at:
risikovurdere eksterne fysiske rammer som for eksempel retssale og hospitaler.
identificere og vurdere krisesymptomer hos indsatte.
gennemføre transportopgaver og bevogtning af indsatte i offentligheden.
kommunikere velovervejet og professionelt i kontakten med indsatte samt med interne og eksterne samarbejdspartnere.

Er du interesseret?
Ansøgningsfristen er den 16. december 2018.

Tiltrædelse
1.marts 2019.

Vil du vide mere?
Læs mere om os på http://www.blivtransportsbetjent.dk. Her kan du blive klogere på uddannelsesforløb, ansættelsesforhold og adgangskrav. Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail: blivfaengselsbetjent@Kriminalforsorgen.dk eller på telefon: 7255 3965.

Søg optagelse til uddannelsen på:
Du kan søge uddannelsen via knappen "Søg stillingen".


DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn2018-11-12T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Folketinget søger professionel og serviceminded driftsassistent

Folketingets administration

København
Folketingets Drifts- og Vedligeholdelsesenhed søger en driftsassistent med gode samarbejdsevner til at koordinere udførelsen af byggearbejder i samarbejde med Folketingets Byggesekretariat, interne og eksterne håndværkere samt husets brugere. Du ska...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

Transportbetjent 2019

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København
Vil du være med til at sikre transport og bevogtning af indsatte uden for landets fængsler? Søger du et job med en uforudsigelig hverdag, hvor alt kan ske? Et job, hvor du skal arbejde tæt sammen med politiet, domstolene, hospitalsvæsenet og mange f...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018