Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådhusbetjent med chaufførfunktion for Kultur- og Fritidsborgmesteren

Vores rådhusbetjent og chauffør går på pension. Kultur- og Fritidsforvaltningen søger derfor en driftsikker, handlekraftig og fleksibel rådhusbetjent og chauffør med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Rådhusbetjenten fungerer som Kultur- og Fritidsborgmesterens og direktionens chauffør til og fra rådhuset og til møder og arrangementer i og udenfor København. Gode køreegenskaber er derfor en forudsætning. Det er en fordel, hvis du har deltaget i et vagt- og sikkerhedskursus og et glatbanekursus.  
 
Længden og antallet af køreture varierer, og du vil som betjent derfor også skulle indgå i det daglige arbejde i Sekretariat og Byudvikling. Du vil som betjent skulle stå for en række praktiske opgaver blandt andet indkøb, opdækning til møder, ommøbleringer og lettere reparationer.  
 
Endvidere vil kontakten med rådhusets håndværkere også være betjentens ansvar. Som rådhusbetjent kommer du til at indgå i forkontorteamet. Her løses blandt andet opgaver, der handler om borgmesterens og direktørens kalendere, henvendelser og møder. Du vil skulle anvende kommunens indkøbssystem i Kvantum. Betjenten skal være indstillet på at blive oplært i disse opgaver. Det er endvidere en fordel, hvis du er bruger af MS Office-pakken.  
 
Endelig lægger vi vægt på sociale og kommunikative egenskaber. Det gælder naturligvis i kollegaskabet med de ca. 50 andre medarbejdere på Rådhuset i Sekretariat og Byudvikling. Men det gælder også i mødet med forvaltningens borgere. Som en del af et travlt forkontor, skal du som betjent kunne tale med borgere, der ringer eller møder op på rådhuset.  
 
Da borgmesteren har både aften- og weekendmøder, skal du være indstillet på dage med skæve arbejdstider.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten på området. Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. april 2018.  
 
Yderligere information
For yderligere informationer om stillingen kan du kontakt sekretariatschef Merete Evers Dewilde på 2612 0661 eller borgmestersekretær Karin Palka på 3366 2322.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018.
 
Kultur- og Fritidsforvaltningen 
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje. 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Internal FM Specialist

RAMBØLL DANMARK A/S

København
Do you have solid experience within Facilities Management (FM) and Corporate Real Estate? Are you passionate about creating long-term and effective solutions that can add value for the business units you support? Based on our increased portfolio of ...
Indrykket:15. august 2018
Udløbsdato:30. september 2018

Handyman

EUREST A/S

København
Handyman søges til større virksomhed på Østerbro Har du flair for teknik og service? Jobbet Vi søger en dygtig Handymand som kan og vil arbejde selvstændigt med alle typer af mindre og større handymand-opgaver. Opgaverne omfatter alt fra affaldshånd...
Indrykket:7. september 2018
Udløbsdato:2. november 2018