Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rådhusbetjent til Kødbyen i Økonomiforvaltningen

I Rådhusvagten under Rådhusservice på Københavns Rådhus er der en fuldtidsstilling som rådhusbetjent ledig i Kødbyen til besættelse snarest.

Rådhusvagtens arbejdsområde i Kødbyen

  • Rundering
  • Vagttjeneste og overvågning
  • Skabe tryghed i området
  • Bortvise folk, der opholder sig ulovligt i Kødbyen
  • Kontaktperson til lejerne af Kødbyen
  • Kontaktperson til Politi og andre myndigheder
  • Vejledning og betjening af borgerne
  • Repræsentative arrangementer
  • Lang række andre ad hoc-opgaver

Rådhusvagten i Kødbyen har vagttjeneste i tidsrummet 21.00 til 07.00 årets 365 dage, og derfor arbejder du i turnus. Der er weekendvagt hver 2. weekend. Til stillingen hører uniform.

Kvalifikationer

  • Ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded

Sociale kompetencer

  • Skal have lyst til at arbejde med socialt udsatte
  • Evner til at holde hovedet koldt i pressede situationer
  • IT-kendskab på brugerniveau
  • Kørekort B
  • AMU grundlæggende vagtuddannelse

Økonomiforvaltningen
I Økonomiforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelse indhenter vi straffeattest.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Flemming Nielsen på 2675 2603 eller Steen Hertin på 2267 0839.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. juni 2019
Samtaler vil blive afholdt i uge 25.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034214Phoenix-f4d4b03912019-05-29T13:01:54.807Rådhusbetjent til Kødbyen i Økonomiforvaltningen

I Rådhusvagten under Rådhusservice på Københavns Rådhus er der en fuldtidsstilling som rådhusbetjent ledig i Kødbyen til besættelse snarest.

Rådhusvagtens arbejdsområde i Kødbyen

  • Rundering
  • Vagttjeneste og overvågning
  • Skabe tryghed i området
  • Bortvise folk, der opholder sig ulovligt i Kødbyen
  • Kontaktperson til lejerne af Kødbyen
  • Kontaktperson til Politi og andre myndigheder
  • Vejledning og betjening af borgerne
  • Repræsentative arrangementer
  • Lang række andre ad hoc-opgaver

Rådhusvagten i Kødbyen har vagttjeneste i tidsrummet 21.00 til 07.00 årets 365 dage, og derfor arbejder du i turnus. Der er weekendvagt hver 2. weekend. Til stillingen hører uniform.

Kvalifikationer

  • Ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded

Sociale kompetencer

  • Skal have lyst til at arbejde med socialt udsatte
  • Evner til at holde hovedet koldt i pressede situationer
  • IT-kendskab på brugerniveau
  • Kørekort B
  • AMU grundlæggende vagtuddannelse

Økonomiforvaltningen
I Økonomiforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelse indhenter vi straffeattest.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Flemming Nielsen på 2675 2603 eller Steen Hertin på 2267 0839.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. juni 2019
Samtaler vil blive afholdt i uge 25.

Københavns Ejendomme & Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

2019-06-15T01:00:07.937 I Rådhusvagten under Rådhusservice på Københavns Rådhus er der en fuldtidsstilling som rådhusbetjent ledig i Kødbyen til besættelse snarest. Rådhusvagtens arbejdsområde i Kødbyen Rundering Vagttjeneste og overvågning Skabe tryghed i området Bortvise folk, der opholder sig ulovligt i Kødbyen Kontaktperson til lejerne af Kødbyen Kontaktperson til Politi og andre myndigheder Vejledning og betjening af borgerne Repræsentative arrangementer Lang række andre ad hoc-opgaver Rådhusvagten i Kødbyen har vagttjeneste i tidsrummet 21.00 til 07.00 årets 365 dage, og derfor arbejder du i turnus. Der er weekendvagt hver 2. weekend. Til stillingen hører uniform. Kvalifikationer Ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded Sociale kompetencer Skal have lyst til at arbejde med socialt udsatte Evner til at holde hovedet koldt i pressede situationer IT-kendskab på brugerniveau Kørekort B AMU grundlæggende vagtuddannelse Økonomiforvaltningen I Økonomiforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelse indhenter vi straffeattest. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Flemming Nielsen på 2675 2603 eller Steen Hertin på 2267 0839. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. juni 2019 Samtaler vil blive afholdt i uge 25. Københavns Ejendomme & Indkøb vi skaber rum Københavns Ejendomme & Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.10Phoenixf4d4b039101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158742&DepartmentId=20946&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3537308Rådhusvagten11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent769938KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15874200029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4d4b039https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4d4b039https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4d4b039&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f4d4b039&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgMed et job indenfor Håndværk & service får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale414214Rådhusbetjent7Håndværk & service361950909mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330043797TEKNIKER SØGES TIL GOOD MORNING CITY COPENHAGEN STARRobot Om stillingen I rollen som tekniker er du med til at holde vores faciliteter operationelle gennem vedligeholdelse, reparation og udskiftninger. Du bliver en del af et mangfoldigt team på 3 personer der servicerer hotellernes mange afdelinger og servicepartnere. Din primære arbejdsplads vil være ved Good Morning City Copenhagen Star i hjertet af København 100m fra Hovedbanegården. Dine arbejdsopgaver: Udførelse, planlægning samt forebyggende og systematisk vedligeholdelse af hotellerne Udføre alle typer småreparationer på installationer, inventar, udstyr m.v. Ad-hoc opgaver i forbindelse med hotellets daglige drift Daglig udbedring af fejl og mangler på værelserne Kontakt og samarbejde med diverse leverandører og servicepartnere Der er tale om en fuldtidsstilling, med hovedsagelig arbejdstid i hverdagene fra kl. 08:00-16:00 samt vagttelefon en weekend én gang om måneden. Vores forventninger Vi forventer du har gode tekniske forudsætninger for, at kunne løse ovenstående arbejdsområder og opgaver på hotellet. Du er stabil og fleksibel samt ved hvad der skal til, for at få udført opgaven både korrekt og effektivt. Vi tilbyder Du vil blive en del af en arbejdsplads i en stor dynamisk organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling. Vi bestræber os altid på at blive bedre og ikke mindst forbedre hoteloplevelsen for vores gæster, som altid vil være vores hovedfokus i løbet af arbejdsdagen. Vi tilbyder dig et spændende og vareriet arbejde med fantastiske kollegaer samt en udfordrende stilling i et travlt og pulserende arbejdsmiljø. Løn efter kvalifikationer og erfaring. Tiltrædelse: snarest muligt, samtaler afholdes løbende. Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Claus Uldal Jensen, Hotel Manager, Good Morning City Copenhagen Star via claus.uldal@gmorninghotels.dk. Husk reference i emnefeltet: 1070 OM OS Ligula Hospitality Group AB er et moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof.

Om stillingen

I rollen som tekniker er du med til at holde vores faciliteter operationelle gennem vedligeholdelse, reparation og udskiftninger. Du bliver en del af et mangfoldigt team på 3 personer der servicerer hotellernes mange afdelinger og servicepartnere. Din primære arbejdsplads vil være ved Good Morning City Copenhagen Star i hjertet af København – 100m fra Hovedbanegården. 

Dine arbejdsopgaver:

  • Udførelse, planlægning samt forebyggende og systematisk vedligeholdelse af hotellerne
  • Udføre alle typer småreparationer på installationer, inventar, udstyr m.v.
  • Ad-hoc opgaver i forbindelse med hotellets daglige drift
  • Daglig udbedring af fejl og mangler på værelserne
  • Kontakt og samarbejde med diverse leverandører og servicepartnere

Der er tale om en fuldtidsstilling, med hovedsagelig arbejdstid i hverdagene fra kl. 08:00-16:00 samt vagttelefon en weekend én gang om måneden.

 

Vores forventninger

Vi forventer du har gode tekniske forudsætninger for, at kunne løse ovenstående arbejdsområder og opgaver på hotellet. Du er stabil og fleksibel samt ved hvad der skal til, for at få udført opgaven både korrekt og effektivt.

 

Vi tilbyder

Du vil blive en del af en arbejdsplads i en stor dynamisk organisation med et godt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på gensidig feedback og kort vej fra idé til handling. Vi bestræber os altid på at blive bedre og ikke mindst forbedre hoteloplevelsen for vores gæster, som altid vil være vores hovedfokus i løbet af arbejdsdagen. Vi tilbyder dig et spændende og vareriet arbejde med fantastiske kollegaer samt en udfordrende stilling i et travlt og pulserende arbejdsmiljø.

 

Løn efter kvalifikationer og erfaring.

 

Tiltrædelse: snarest muligt, samtaler afholdes løbende.

Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig Claus Uldal Jensen, Hotel Manager, Good Morning City Copenhagen Star via claus.uldal@gmorninghotels.dk.

Husk reference i emnefeltet: 1070

OM OS

Ligula Hospitality Group AB er et moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af to enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og har senest tilføjet 7 nye hoteller i Tyskland til Ligulas portefølje. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne Pipes of Scotland, La Gare, Plaza Grill, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 

 

Copenhagen Plaza HotelKøbenhavn V2019-06-15T00:00:002019-07-12T00:00:00
330039994Kontorbetjent/servicemedarbejder til Styrelsen for PatientsikkerhedRobot Sætter du en ære i at yde en god service, er du dygtig til håndtering af teknisk udstyr, og trives du med mange og forskelligartede opgaver? Så er du måske den nye kollega, vi søger til en varieret og dynamisk stilling som kontorbetjent servicemedarbejder i Servicecenteret. Om Servicecenteret Du vil blive en del af Servicecenteret, der er en fællesfunktion for Styrelsen for Patientsikkerhed, Lægemiddelstyrelsen og Sundhedsstyrelsen. Organisatorisk hører vil til Styrelsen for Patientsikkerhed under Økonomienheden. Vi bor i to moderne kontorbygninger med i alt ca. 850 medarbejdere i de tre styrelser og mere end 60 mødelokaler på Islands Brygge. I Servicecenteret er vi 11 medarbejdere. Dit arbejde Dine primære arbejdsopgaver i Servicecenteret vil være: Klargøring og support af AV-udstyr i mødelokalerne Indkøb, opdatering og vedligeholdelse af alt AV-udstyr Kontakt med leverandører og samarbejdspartnere om driften af udstyret Udarbejdelse af brugermanualer til AV-udstyret Opstilling af borde og stole til større møder og arrangementer Praktiske opgaver, som f.eks. ophæng af tavler, smøre en dør, pumpe en cykel, rense et afløb, udskiftning af lyskilder m.m. Tilsyn med tjenestecykler og tilkald af reparatør Forskellige serviceopgaver (kopimaskiner, levering af papir, og lignende.) Derudover forventer vi, at du er åben for at indgå i øvrige spændende opgaver sammen med dine kolleger. Din uddannelse og erfaring Vi forventer, at du har erfaring med håndtering af moderne AV-udstyr, og at du i det hele taget interesserer dig for teknik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til statens indkøbsaftaler, men ikke noget krav. Vi forventer, at du har et håndelag, så du kan bruge en boremaskine og en skruemaskine, når der er brug for det et sted i huset. Du skal også være parat til at klare forskellige opgaver, der kræver lidt fysik som f.eks. at gå rundt med kopipapir, flytte rundt på møbler i mødelokaler og andet. Dine personlige kvalifikationer: Du har teknisk snilde og kan bistå brugerne med effektiv råd og vejledning Du har evner som handyman altså have tommelfingrene skruet rigtigt på Du er mødestabil, præsentabel, høflig og serviceminded Du har en frisk energi og går fleksibelt til de forskellige opgaver Du kan arbejde selvstændigt og trives i en dynamisk, travl hverdag Du er omhyggelig, ansvarsfuld og engageret i dit arbejde Du har et frisk humør du gerne deler med andre Du har et grundlæggende kendskab til Microsoft Office-pakken Vi tilbyder Søde kollegaer med en rar, humoristisk og uformel omgangstone En dynamisk arbejdsplads En arbejdstid på 37 timer om ugen En afvekslende hverdag Kantine, frugt- og kaffeordning En aktiv personaleforening Om ansættelsen Du bliver ansat efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale for vagtfunktionærer i staten mv. mellem Finansministeriet og Serviceforbundet. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til servicechef Joan Stubtoft på tlf. 7222 7761. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i 26.Sætter du en ære i at yde en god service, er du dygtig til håndtering af teknisk udstyr, og trives du med mange og forskelligartede opgaver? Så er du måske den nye kollega, vi søger til en varieret og dynamisk stilling som kontorbetjent/servicemedarbejder i Servicecenteret.

Om Servicecenteret
Du vil blive en del af Servicecenteret, der er en fællesfunktion for Styrelsen for Patientsikkerhed, Lægemiddelstyrelsen og Sundhedsstyrelsen. Organisatorisk hører vil til Styrelsen for Patientsikkerhed under Økonomienheden. Vi bor i to moderne kontorbygninger med i alt ca. 850 medarbejdere i de tre styrelser og mere end 60 mødelokaler på Islands Brygge. I Servicecenteret er vi 11 medarbejdere.

Dit arbejde

Dine primære arbejdsopgaver i Servicecenteret vil være:

  • Klargøring og support af AV-udstyr i mødelokalerne
  • Indkøb, opdatering og vedligeholdelse af alt AV-udstyr
  • Kontakt med leverandører og samarbejdspartnere om driften af udstyret
  • Udarbejdelse af brugermanualer til AV-udstyret
  • Opstilling af borde og stole til større møder og arrangementer
  • Praktiske opgaver, som f.eks. ophæng af tavler, smøre en dør, pumpe en cykel, rense et afløb, udskiftning af lyskilder m.m.
  • Tilsyn med tjenestecykler og tilkald af reparatør
  • Forskellige serviceopgaver (kopimaskiner, levering af papir, og lignende.)


Derudover forventer vi, at du er åben for at indgå i øvrige spændende opgaver sammen med dine kolleger.

Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du har erfaring med håndtering af moderne AV-udstyr, og at du i det hele taget interesserer dig for teknik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til statens indkøbsaftaler, men ikke noget krav. Vi forventer, at du har et håndelag, så du kan bruge en boremaskine og en skruemaskine, når der er brug for det et sted i huset. Du skal også være parat til at klare forskellige opgaver, der kræver lidt fysik som f.eks. at gå rundt med kopipapir, flytte rundt på møbler i mødelokaler og andet.



Dine personlige kvalifikationer:

  • Du har teknisk snilde og kan bistå brugerne med effektiv råd og vejledning
  • Du har evner som handyman – altså have tommelfingrene skruet rigtigt på
  • Du er mødestabil, præsentabel, høflig og serviceminded
  • Du har en frisk energi og går fleksibelt til de forskellige opgaver
  • Du kan arbejde selvstændigt og trives i en dynamisk, travl hverdag
  • Du er omhyggelig, ansvarsfuld og engageret i dit arbejde
  • Du har et frisk humør – du gerne deler med andre
  • Du har et grundlæggende kendskab til Microsoft Office-pakken


Vi tilbyder

  • Søde kollegaer med en rar, humoristisk og uformel omgangstone
  • En dynamisk arbejdsplads
  • En arbejdstid på 37 timer om ugen
  • En afvekslende hverdag
  • Kantine, frugt- og kaffeordning
  • En aktiv personaleforening


Om ansættelsen
Du bliver ansat efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale for vagtfunktionærer i staten mv. mellem Finansministeriet og Serviceforbundet.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til servicechef Joan Stubtoft på tlf. 7222 7761.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i 26.

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands BryggeKøbenhavn S2019-06-11T00:00:002019-06-24T00:00:00
330038379VICEVÆRT MED HÅNDVÆRKERERFARINGRobot Vi søger en vicevært som kan hjælpe med driftlige- og håndværkmæssige opgaver af vores 12 forretninger. Primært i København, men også i jylland. Du skal kunne tage dig af reprationer af restauranterne og ellers kunne tage sig af mindre bygge opgaver. Hvis du har erfaring indenfor. Arbejdet vil primært være i dagtimerne og kan i sjældne tilfælde være i weekenden i tilfælde af akutte behov såsom en tilstoppet kloak. Arbejdet kan bestå af : -Elektrisk arbejde-Tømrer arbejde-Maler arbejde-Mure arbejde Hvis man har erfaring indefor dette, er det en fordel.Der er snakke om en til tider deltidstilling og i starten en fuldtidsstilling, ellers vil det være timelønnet efter behov. Vi glæder os til at høre fra dig

Vi søger en vicevært som kan hjælpe med driftlige- og håndværkmæssige opgaver af vores 12 forretninger. Primært i København, men også i jylland.

Du skal kunne tage dig af reprationer af restauranterne og ellers kunne tage sig af mindre bygge opgaver. Hvis du har erfaring indenfor.

Arbejdet vil primært være i dagtimerne og kan i sjældne tilfælde være i weekenden i tilfælde af akutte behov såsom en tilstoppet kloak.

Arbejdet kan bestå af :

-Elektrisk arbejde
-Tømrer arbejde
-Maler arbejde
-Mure arbejde

Hvis man har erfaring indefor dette, er det en fordel.
Der er snakke om en til tider deltidstilling og i starten en fuldtidsstilling, ellers vil det være timelønnet efter behov.

 

Vi glæder os til at høre fra dig

Karma Sushi TrianglenKøbenhavn Ø2019-06-06T00:00:002019-07-31T00:00:00
330036435Pedel til skole i København KRobot Vi søger en pedel til en bred vifte af arbejdsopgaver. Du kommer til at arbejde selvstændigt med bl.a.: Åbning og lukning af skolen Reparations- vedligehold og montagearbejder Interne flytninger Modtagelse af varer og medhjælp ved mødevirksomhed Medhjælp på biblioteket med fordeling af bøger og andre materialer Renholdelse af skolens område styring af skolens rengøring og eksterne håndværkere Det er en stor fordel, hvis du har en håndværksmæssig uddannelse og meget erfaring men det vigtigste er, at du ved noget om vedligehold og bygninger, samt at du er villig til at tage de opgaver, der opstår på en skole. Det er en fordel, men ikke en betingelse, at du ved noget om it og av udstyr. Du skal holde af en hverdag med tumult og mange børn og voksne på et lille område. Med stillingen får du også masser af smil og glæde og søde kolleger og en afvekslende hverdag med stor fleksibilitet. Skolens børn, forældre og personale har primært dansk og tysk baggrund. Derfor er det et krav, at du skal være god til dansk mundtligt og skriftligt, og du skal kunne tale noget engelsk eller tysk til almindelige små samtaler. Vi lægger vægt på, at du er stabil, har orden i dit liv, møder til tiden og giver den gas, til du har fri. Du skal være i god form, der er mange trapper. Du skal også være høflig og interesseret i andre mennesker det er vi nemlig. Stillingen er på fuld tid, aflønnes efter overenskomst med 3F og følger de ordninger, vi har på skolen om ferie og skolefrie dage. Du skal starte den 1. august eller senest 1. september. Ansøgninger afleveres personligt på skolen også gerne udenfor almindelig arbejdstid, hvis du har job i forvejen. Hvis du ikke har mulighed for at aflevere personligt, kan stillingen undtagelsesvist søges på https: sanktpetriskole.easycruit.com vacancy 2315107 160829?iso dk

Vi søger en pedel til en bred vifte af arbejdsopgaver.

Du kommer til at arbejde selvstændigt med bl.a.:

  • Åbning og lukning af skolen
  • Reparations- vedligehold og montagearbejder
  • Interne flytninger
  • Modtagelse af varer og medhjælp ved mødevirksomhed
  • Medhjælp på biblioteket med fordeling af bøger og andre materialer
  • Renholdelse af skolens område
  • styring af skolens rengøring og eksterne håndværkere

Det er en stor fordel, hvis du har en håndværksmæssig uddannelse og meget erfaring – men det vigtigste er, at du ved noget om vedligehold og bygninger, samt at du er villig til at tage de opgaver, der opstår på en skole. Det er en fordel, men ikke en betingelse, at du ved noget om it og av udstyr.

Du skal holde af en hverdag med tumult og mange børn og voksne på et lille område. Med stillingen får du også masser af smil og glæde og søde kolleger og en afvekslende hverdag med stor fleksibilitet.

Skolens børn, forældre og personale har primært dansk og tysk baggrund. Derfor er det et krav, at du skal være god til dansk mundtligt og skriftligt, og du skal kunne tale noget engelsk eller tysk til almindelige små samtaler.

Vi lægger vægt på, at du er stabil, har orden i dit liv, møder til tiden og giver den gas, til du har fri. Du skal være i god form, der er mange trapper. Du skal også være høflig og interesseret i andre mennesker – det er vi nemlig.

Stillingen er på fuld tid, aflønnes efter overenskomst med 3F og følger de ordninger, vi har på skolen om ferie og skolefrie dage. Du skal starte den 1. august eller senest 1. september.

Ansøgninger afleveres personligt på skolen også gerne udenfor almindelig arbejdstid, hvis du har job i forvejen. Hvis du ikke har mulighed for at aflevere personligt, kan stillingen undtagelsesvist søges på https://sanktpetriskole.easycruit.com/vacancy/2315107/160829?iso=dk

ST PETRI SKOLEKOMMISSIONKøbenhavn K2019-06-04T00:00:002019-06-20T00:00:00
330028429Institutbetjent til Niels Bohr InstitutetRobot Institutbetjent til Niels Bohr Institutet Vi søger en medarbejder m k til Niels Bohr Institutet på Københavns Universitet. Stillingen er en 2-årig tidsbegrænset fuldtidsstilling (37 timer uge) og kan tiltrædes 1. oktober 2019 eller hurtigst muligt derefter. Om os Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut ved Københavns Universitet med ca. 450 medarbejdere. Instituttet gennemfører forskning og undervisning inden for en række fysiske discipliner, og har et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø. Du kan læse mere på : http: www.nbi.ku.dk Stillingen du skal deltage i alle instituttets betjentfunktioner med en lang række serviceopgaver til støtte for den daglige drift og vedligeholdelse. Bl.a. - Interne flytninger - Assistance ved møder og symposier - Post og pakker - Oprydning og bortskaffelse af emballage mm - Ophængning af tavler - Vedligeholdelse og tilsyn med lokaler og bygninger - Øvrige praktiske opgaver Du skal i det daglige arbejde sammen med instituttets øvrige betjente og være indstillet på at påtage dig opgaver på hele NBI, som er fordelt på Blegdamsvej 17, Juliane Maries Vej 30 og Universitetsparken 5. Dine kompetencer - Du har flair for praktiske opgaver. - Du er fleksibel og samarbejdsorienteret. - Du er i stand til at arbejde selvstændigt. - Du kan tage initiativ og selv identificere opgaver. - Du behersker dansk i skrift og tale. - Du kan føre personbil og har kørekort. Ansættelsesforhold Stillingen besættes efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S- Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftale for Lager- og handelsarbejdere i hovedstaden. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer. Yderligere oplysninger Spørgsmål til stillingen kan rettes til Steffen Bo Hansen 28750614 Ansøgning mv. Send ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via linket til højre , så den er universitetet i hænde senest den 10. august 2019. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Institutbetjent til Niels Bohr Institutet
Vi søger en medarbejder m/k til Niels Bohr Institutet på Københavns Universitet.
Stillingen er en 2-årig tidsbegrænset fuldtidsstilling (37 timer/uge) og kan tiltrædes
1. oktober 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Om os
Niels Bohr Institutet er et internationalt velrenommeret forskningsinstitut ved Københavns Universitet med ca. 450 medarbejdere. Instituttet gennemfører
forskning og undervisning inden for en række fysiske discipliner, og har et godt fagligt og socialt arbejdsmiljø.

Du kan læse mere på : http://www.nbi.ku.dk/

Stillingen
du skal deltage i alle instituttets betjentfunktioner med en lang række
serviceopgaver til støtte for den daglige drift og vedligeholdelse. Bl.a.

- Interne flytninger
- Assistance ved møder og symposier
- Post og pakker
- Oprydning og bortskaffelse af emballage mm
- Ophængning af tavler
- Vedligeholdelse og tilsyn med lokaler og bygninger
- Øvrige praktiske opgaver

Du skal i det daglige arbejde sammen med instituttets øvrige betjente
og være indstillet på at påtage dig opgaver på hele NBI, som er fordelt på
Blegdamsvej 17, Juliane Maries Vej 30 og Universitetsparken 5.

Dine kompetencer
- Du har flair for praktiske opgaver.
- Du er fleksibel og samarbejdsorienteret.
- Du er i stand til at arbejde selvstændigt.
- Du kan tage initiativ og selv identificere opgaver.
- Du behersker dansk i skrift og tale.
- Du kan føre personbil og har kørekort.

Ansættelsesforhold
Stillingen besættes efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S- Fællesoverenskomsten) og Organisationsaftale for Lager- og handelsarbejdere i hovedstaden.
Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer.


Den ugentlige arbejdstid er gennemsnitligt 37 timer.

Yderligere oplysninger
Spørgsmål til stillingen kan rettes til Steffen Bo Hansen 28750614

Ansøgning mv.
Send ansøgning bilagt cv samt dokumentation for uddannelse elektronisk via linket til højre , så den er universitetet i hænde senest den 10. august 2019.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

KU - SCIENCE - NBIKøbenhavn Ø2019-05-21T00:00:002019-07-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

TEKNIKER SØGES TIL GOOD MORNING CITY COPENHAGEN STAR

Copenhagen Plaza Hotel

København V
Om stillingen I rollen som tekniker er du med til at holde vores faciliteter operationelle gennem vedligeholdelse, reparation og udskiftninger. Du bliver en del af et mangfoldigt team på 3 personer der servicerer hotellernes mange afdelinger og serv...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Kontorbetjent/servicemedarbejder til Styrelsen for Patientsikkerhed

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge

København S
Sætter du en ære i at yde en god service, er du dygtig til håndtering af teknisk udstyr, og trives du med mange og forskelligartede opgaver? Så er du måske den nye kollega, vi søger til en varieret og dynamisk stilling som kontorbetjent servicemedar...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

VICEVÆRT MED HÅNDVÆRKERERFARING

Karma Sushi Trianglen

København Ø
Vi søger en vicevært som kan hjælpe med driftlige- og håndværkmæssige opgaver af vores 12 forretninger. Primært i København, men også i jylland. Du skal kunne tage dig af reprationer af restauranterne og ellers kunne tage sig af mindre bygge opgaver...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Pedel til skole i København K

ST PETRI SKOLEKOMMISSION

København K
Vi søger en pedel til en bred vifte af arbejdsopgaver. Du kommer til at arbejde selvstændigt med bl.a.: Åbning og lukning af skolen Reparations- vedligehold og montagearbejder Interne flytninger Modtagelse af varer og medhjælp ved mødevirksomhed Med...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Institutbetjent til Niels Bohr Institutet

KU - SCIENCE - NBI

København Ø
Institutbetjent til Niels Bohr Institutet Vi søger en medarbejder m k til Niels Bohr Institutet på Københavns Universitet. Stillingen er en 2-årig tidsbegrænset fuldtidsstilling (37 timer uge) og kan tiltrædes 1. oktober 2019 eller hurtigst muligt d...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:15. juli 2019