Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist / administrativ medarbejder i Driftsadministrationen, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Sundhed & Omsorg er i gang med en spændende udvikling. Aktuelt søger vi en medarbejder til Kontaktteamet med arbejdssted på Områdecenter Hedelund.
 
Stillingen er på 20 timer pr. uge med forventet daglig arbejdstid fra kl. 9-13. Stillingen er med ansættelse hurtigst muligt eller senest 1. april 2018.
Arbejdsstedet er pt. på Områdecenter Hedelund, Spangsbjerg Møllevej 316, 6705 Esbjerg Ø.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Stillingen er tilknyttet Kontaktteamet, hvor du har 14 kolleger, der kan søges råd og sparring hos, heraf en kollega, der har en lignende funktion på Østerby Sundhedscenter.

Arbejdsopgaver er blandt andet:

   • Betjene borgere – hjælpe med at henvise til visiteret dagtilbud, sygeplejeklinik, træning mm.
   • Betjene brugerråd – hjælpe med at booke lokaler, hjælp til udarbejdelse af opslag, brugerrådsblade, modtage tilmeldinger til brugerrådets arrangementer mm.
   • ”Værtinde funktion” ift. at holde fællesarealer i orden - eks. fordele blade/aviser mm.
   • Varetage bestilling af kontorartikler
   • Pakke borgerdokumenter til scanning
   • Varetage laminerings- og printopgaver i Kontaktteamets regi.
   • Referent ved husmøder på Hedelund og opfølgning på møder
   • Ad hoc opgaver på stedet og i Kontaktteamets regi.
   • Være bindeled til kolleger eks. ift. hjælp med at følge op på uniformer, udlevere brikker samt informationer til info skærme mm.

 
Vi forventer at du:

   • Er fleksibel og godt kan lide kombination af faste opgaver og ad hoc opgaver
   • Har kendskab til IT, herunder Office-pakken, Acadre og Prisme Indkøb
   • Er serviceminded, udadvendt, kommunikerer og samarbejder på en åben og positiv måde
   • Har humoristisk sans, er fleksibel og engageret
   • Er den, der kan afslutte opgaver
   • Har overblik og kan arbejde struktureret
   • Er indstillet på et samarbejde med dine kolleger i teamet, selvom du har arbejdsplads på afstand 


Vi kan tilbyde:

   • Mulighed for at påvirke stillingsindholdet
   • En arbejdsplads med udfordrende og varierende opgaver
   • Erfarne og engagerede kollegaer med godt humør
   • En arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor der er fokus på det gode arbejdsmiljø.


 
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte souschef Susanne Husted på tlf. 20 48 22 28.
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem KL og HK.
 
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.

Ansøgningsfrist:
11. februar 2018.

Der forventes afholdt ansættelsessamtaler i uge 8 eller 9.
 
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her