Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist Afløser, hotel

Receptionist, hotel

Copenhagen GO Hotel er et budgethotel i Tårnby, tæt på togstation og lufthavnen. Hotellet tilbyder 123 rene og velfungerende værelser, hvor personalets venlighed og service er i fokus for gæsten. Der tilbydes morgenmad og en lille bar i vores lobby. 

 

Vi søger en ansvarlig og mødestabil Receptionist afløser til vores team i receptionen, med opstart snarest. Vi søger en serviceminded medarbejder der kan være meget fleksibel og som er interesseret i at lære en masse om hoteldrift. Vagterne er typisk i tidsrummet 07.10-23.00. Hverdage og weekendvagter. Der vil dog også være oplæring i nattevagter i tilfælde af akut brug for hjælp om natten ved sygdom. Timeantallet er ikke fast og afhænger af sæson. Det vil typisk være et sted mellem 2-6 vagter om måneden. 

Hvis du er studerende eller har et andet afløser eller deltidsjob ved siden af, ville jobbet hos os være perfekt, til at supplere med lidt timer. 

 

Arbejdsopgaver: Check-ind og Check-ud af gæster, Generel gæsteservice, Kasseafstemning og Regnskab, Lave reservationer via E-Mail og Telefon, Arkivering af diverse papirrapporter, Udfyldelse af diverse rapporter og faktura dokumenter, Overholde brand og sikkerhedsprocedurer, Salg af Drikke/Sandwich/Slik fra Bar/Kiosk, Opfyldning af varer, Lettere rengøring/vedligeholdelse af receptionen/lobby, Ad Hoc opgaver der pålægges af Receptionschef / Hotel Direktør

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø i et godt receptionsteam  

 

Vi forventer, at du:

  • Brænder for hotelbranchen
  • Du skal som minimum kunne beherske dansk & engelsk i skrift og tale, og have forståelse for de skandinaviske sprog.
  • Forstår at bevare overblikket i stressede situationer
  • Være mødestabil, fleksibel og ansvarsbevidst.
  • Har flair for IT og bookingsystemer, dog ikke et krav.
  • Kendskab til hotelsystemet Opera vil være en fordel, men ikke et krav, da der vil blive givet fuld oplæring ved opstart.
  • Har en god energi og en positiv indstilling.
  • Er en god teamplayer.     

Ansøgning via E-mail til Front Office Manager Mille Asbjerg: manager@go-hotel.com 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her