Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist, hotel, Copenhagen (Vesterbro)

We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist
part-time/full-time, who can join our team:

You have experience in:
- checking-in and checking-out guests
- handling bookings
- answering  emails and phone calls
- practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small
  laundry.

Working hours will be a mix of day shifts / evening shifts and week-ends.

Please send your application with recommendations from similar work.

 

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329998885Phoenix-8e42c83e12019-04-02T00:00:00Receptionist, hotel, Copenhagen (Vesterbro)

We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist
part-time/full-time, who can join our team:

You have experience in:
- checking-in and checking-out guests
- handling bookings
- answering  emails and phone calls
- practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small
  laundry.

Working hours will be a mix of day shifts / evening shifts and week-ends.

Please send your application with recommendations from similar work.

 

 

 

 

 

2019-05-28T00:51:26.487 We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist part-time full-time, who can join our team: You have experience in: - checking-in and checking-out guests - handling bookings - answering emails and phone calls - practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small laundry. Working hours will be a mix of day shifts evening shifts and week-ends. Please send your application with recommendations from similar work.11jobnet8e42c83e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3499616ANPARTSELSKABET AF 1/7 198411Sankt Peders Stræde 451453København KDKDanmark0
fl1000000@outlook.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent737990JobNet4968352496835210002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Receptionist? Hos ANPARTSELSKABET AF 1/7 1984 tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg361269168Peter Hansenfl1000000@outlook.comDKDanmarkDKDanmark330069926Natreceptionist til Radisson Collection Royal HotelRobot Er du ikke den sædvanlige 8-16 type?Slip for det ordinære og sig Yes I Can! Her på Radisson Collection Royal Hotel søger vi en ambitiøs natreceptionist - Måske er det dig vi leder efter?Radisson Collection Royal Hotel, som er verdens første designer hotel, blev bygget i 1960 som den første skyskraber i København og det største hotel i Skandinavien. Hotellet er en arkitektonisk seværdighed som er designet af Arne Jacobsen. Arne Jacobsens designklassikere Svanen og gget er designet til hotellet.Alt imens de fleste af vores gæster sover trygt og exceptionel godt, skal du sørge for at tælle dagens tal, byde natteravnene varmt velkommen med et smil, ægte værtskab og en Yes I Can! Attitude! På Radisson Collection Royal Hotel, samarbejder vi som t team for at sikre de bedste oplevelser for vores gæster.Opgaver og ansvarsområder: Tage del i en effektiv og høflig Velkomst og Farvel af vores gæster Besvare vores gæsters spørgsmål og forespørgsler om information om hotellet og lokalområdet Arrangere serviceydelser ved særlige forespørgsler fra gæster Deltage i nat-auditopgaver som pålagt Du er: En fremragende teamplayer, en stærk kommunikator og du har passion for at levere enestående gæsteoplevelser Erfaring med Opera Property Management System er en fordel Erfaring fra en lignende stilling er en fordel Du taler og skriver engelsk flydende Hvis dit indre ur er indstillet på dette, så sig Yes I Can! og søg jobbet! Yderligere information:Dette er en deltidsstilling på ca. 43,3 timer pr. måned med tiltrædelse snarest muligt.Der vil blive afholdt samtaler løbende, så stillingen kan blive besat inden fristens udløb.Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Front Office Manager, Rubel Ruhul: rubel.ruhul@radissoncollection.com Bemærk at ansøgninger udelukkende modtages via denne rekrutteringsplatform og ikke pr. email.

Er du ikke den sædvanlige 8-16 type?

Slip for det ordinære og sig Yes I Can! Her på Radisson Collection Royal Hotel søger vi en ambitiøs natreceptionist - Måske er det dig vi leder efter?

Radisson Collection Royal Hotel, som er verdens første designer hotel, blev bygget i 1960 som den første skyskraber i København og det største hotel i Skandinavien. Hotellet er en arkitektonisk seværdighed som er designet af Arne Jacobsen. Arne Jacobsens designklassikere ’Svanen’ og ’Ægget’ er designet til hotellet.

Alt imens de fleste af vores gæster sover trygt og exceptionel godt, skal du sørge for at tælle dagens tal, byde natteravnene varmt velkommen med et smil, ægte værtskab og en Yes I Can! Attitude! 

På Radisson Collection Royal Hotel, samarbejder vi som ét team for at sikre de bedste oplevelser for vores gæster.

Opgaver og ansvarsområder:

  • Tage del i en effektiv og høflig Velkomst og Farvel af vores gæster
  • Besvare vores gæsters spørgsmål og forespørgsler om information om hotellet og lokalområdet
  • Arrangere serviceydelser ved særlige forespørgsler fra gæster
  • Deltage i nat-auditopgaver som pålagt


Du er:

  • En fremragende teamplayer, en stærk kommunikator og du har passion for at levere enestående gæsteoplevelser
  • Erfaring med Opera Property Management System er en fordel
  • Erfaring fra en lignende stilling er en fordel
  • Du taler og skriver engelsk flydende

Hvis dit indre ur er indstillet på dette, så sig Yes I Can! og søg jobbet!



Yderligere information:

Dette er en deltidsstilling på ca. 43,3 timer pr. måned med tiltrædelse snarest muligt.

Der vil blive afholdt samtaler løbende, så stillingen kan blive besat inden fristens udløb.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Front Office Manager, Rubel Ruhul: rubel.ruhul@radissoncollection.com 

Bemærk at ansøgninger udelukkende modtages via denne rekrutteringsplatform og ikke pr. email.

Radisson Collection Royal HotelKøbenhavn V2019-08-08T00:00:002019-09-06T00:00:00
330067701Deltidsreceptionist, hotel. Det perfekte studiejobRobot Deltidsreceptionist, hotel Har du lyst til at arbejde på et hotel der er i rivende udvikling, hvor ambitionerne er høje og vi yder service fordi vi ikke kan lade vær ? Vi søger en stabil, engageret og serviceminded kollega medarbejder til vores velfungerende team i receptionen. Vi er et budgethotel i Tårnby, tæt på togstation og lufthavnen som tilbyder 219 værelser, hvor personalets service er i centrum. Stillingen er en deltids stilling på 60 timer over 4 uger, fordelt på 7-8 vagter. Vagterne er normalt i tidsrummet 07:00-23:10, både hverdage, helligdage og weekendvagter i en fast rullende vagtplan. Nattevagter kan forkomme. Arbejdsopgaver: Sikre en god professionel check in out Imødekommende, glad og jordnær servicering af vores gæster Kasseafstemning Telefonbetjening Reservationer og bevarelse af diverse mails m.m. Overholde brand og sikkerhedsprocedurer Salg fra vores bar samt lettere rengøring af vores nyrenoveret lobby Diverse øvrige rutiner Ad Hoc-opgaver Vi tilbyder: Gode kollegaer som sammen er et stærkt team, der alle arbejder mod at yde den bedste service En god fast rullende vagtplan En uformel tone, hvor godt humør er noget vi værdsætter Et hotel i udvikling som er åben over for den enkelte medarbejdes ideer Et spændende job med gode udviklingsmuligheder Vi forventer at: Du brænder for service Du har erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav Du taler flydende dansk samt behersker engelsk i skrift og tale, og har forståelse for de skandinaviske sprog Du forstår at bevare overblikket i stressede situationer Du har flair for IT, kendskab til Opera vil være en fordel, men ikke et krav. Du har en god energi og en positiv indstilling. Du er mødestabil, fleksibel, loyal samt en ansvarsbevidst medarbejder Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt et vellignende billede på mail manager@go-hotel.com Att.: Receptionschef Mille Asbjerg. Der vil blive indkaldt til samtaler løbende.

Deltidsreceptionist, hotel

Har du lyst til at arbejde på et hotel der er i rivende udvikling, hvor ambitionerne er høje og vi yder service fordi vi ikke kan lade vær’?

Vi søger en stabil, engageret og serviceminded kollega/medarbejder til vores velfungerende team i receptionen.

Vi er et budgethotel i Tårnby, tæt på togstation og lufthavnen som tilbyder 219 værelser, hvor personalets service er i centrum.

Stillingen er en deltids stilling på 60 timer over 4 uger, fordelt på 7-8 vagter. Vagterne er normalt i tidsrummet 07:00-23:10, både hverdage, helligdage og weekendvagter i en fast rullende vagtplan. Nattevagter kan forkomme.

Arbejdsopgaver:

Sikre en god professionel check in/out

Imødekommende, glad og jordnær servicering af vores gæster

Kasseafstemning 

Telefonbetjening

Reservationer og bevarelse af diverse mails m.m.

Overholde brand og sikkerhedsprocedurer

Salg fra vores bar samt lettere rengøring af vores nyrenoveret lobby

Diverse øvrige rutiner

Ad Hoc-opgaver

 

Vi tilbyder: 

Gode kollegaer som sammen er et stærkt team, der alle arbejder mod at yde den bedste service

En god fast rullende vagtplan

En uformel tone, hvor godt humør er noget vi værdsætter

Et hotel i udvikling som er åben over for den enkelte medarbejdes ideer

Et spændende job med gode udviklingsmuligheder

 

Vi forventer at:

Du brænder for service

Du har erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav

Du taler flydende dansk samt behersker engelsk i skrift og tale, og har forståelse for de skandinaviske sprog

Du forstår at bevare overblikket i stressede situationer

Du har flair for IT, kendskab til Opera vil være en fordel, men ikke et krav.

Du har en god energi og en positiv indstilling.

Du er mødestabil, fleksibel, loyal samt en ansvarsbevidst medarbejder

 

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt et vellignende billede på mail manager@go-hotel.com – Att.: Receptionschef Mille Asbjerg. Der vil blive indkaldt til samtaler løbende.

Copenhagen Go HotelKastrup2019-08-04T00:00:002019-09-25T00:00:00
330076702ISS søger en receptionist til stor kunde i HovedstadsområdetRobot Trives du med at modtage og servicere gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist. Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende kunde i Hovedstadsområdet. Her vil du blive ISS og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis. Derudover skal du supportere kolleger og kundens medarbejdere i huset. Dit primære ansvar vil derfor være at modtage og servicere kundens gæster og medarbejdere med stor imødekommenhed og en altid positiv løsningsorienteret tilgang til små og store opgaver. Stillingen er på 37 timer ugentligt mandag til torsdag med vagter indenfor tidsrummet fra kl. 07.30-17.00 og fredag fra kl. 07.30 16.30. Derudover vil du få opgave at: Tage imod kundes gæster i receptionen samt diverse receptionsopgaver Tage imod calls i Call Center Booke mødelokaler samt forplejning Administrativt Back Office arbejde Er det dig, vi søger? Den rette kandidat til stillingen opfylder følgende krav: Har erfaring som receptionist, og gerne fra Hotelbranchen Trives med en dynamisk hverdag i et stærkt fællesskab, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den unikke og personlige serviceoplevelse Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljer Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale Ansøgning Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 30. august 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Henriette Frederiksen på telefon: 51 61 57 05 Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Trives du med at modtage og servicere gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist.

Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist
Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende kunde i Hovedstadsområdet. Her vil du blive ISS’ og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis.
Derudover skal du supportere kolleger og kundens medarbejdere i huset.
Dit primære ansvar vil derfor være at modtage og servicere kundens gæster og medarbejdere med stor imødekommenhed og en altid positiv løsningsorienteret tilgang til små og store opgaver.
Stillingen er på 37 timer ugentligt mandag til torsdag med vagter indenfor tidsrummet fra kl. 07.30-17.00 og fredag fra kl. 07.30 – 16.30.

Derudover vil du få opgave at:


  • Tage imod kundes gæster i receptionen samt diverse receptionsopgaver
  • Tage imod calls i Call Center
  • Booke mødelokaler samt forplejning
  • Administrativt Back Office arbejde
Er det dig, vi søger?
Den rette kandidat til stillingen opfylder følgende krav:

  • Har erfaring som receptionist, og gerne fra Hotelbranchen
  • Trives med en dynamisk hverdag i et stærkt fællesskab, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den unikke og personlige serviceoplevelse
  • Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljer
  • Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale
Ansøgning
Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via
nedenstående link senest den 30. august 2019.
Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag
– vi glæder os til at høre fra dig.
For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Henriette Frederiksen på telefon: 51 61 57 05

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.



ISS Facility Services A/SValby2019-08-21T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Natreceptionist til Radisson Collection Royal Hotel

Radisson Collection Royal Hotel

København V
Er du ikke den sædvanlige 8-16 type?Slip for det ordinære og sig Yes I Can! Her på Radisson Collection Royal Hotel søger vi en ambitiøs natreceptionist - Måske er det dig vi leder efter?Radisson Collection Royal Hotel, som er verdens første designer...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:6. september 2019

Deltidsreceptionist, hotel. Det perfekte studiejob

Copenhagen Go Hotel

Kastrup
Deltidsreceptionist, hotel Har du lyst til at arbejde på et hotel der er i rivende udvikling, hvor ambitionerne er høje og vi yder service fordi vi ikke kan lade vær ? Vi søger en stabil, engageret og serviceminded kollega medarbejder til vores velf...
Indrykket:4. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

ISS søger en receptionist til stor kunde i Hovedstadsområdet

ISS Facility Services A/S

Valby
Trives du med at modtage og servicere gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist. Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019