Receptionist, hotel, Copenhagen (Vesterbro)

We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist
part-time/full-time, who can join our team:

You have experience in:
- checking-in and checking-out guests
- handling bookings
- answering  emails and phone calls
- practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small
  laundry.

Working hours will be a mix of day shifts / evening shifts and week-ends.

Please send your application with recommendations from similar work.

 

 

 

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329998885Phoenix-8e42c83e12019-04-02T00:00:00Receptionist, hotel, Copenhagen (Vesterbro)

We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist
part-time/full-time, who can join our team:

You have experience in:
- checking-in and checking-out guests
- handling bookings
- answering  emails and phone calls
- practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small
  laundry.

Working hours will be a mix of day shifts / evening shifts and week-ends.

Please send your application with recommendations from similar work.

 

 

 

 

 

We are a small Hotel in Vesterbro and we are looking for a receptionist part-time full-time, who can join our team: You have experience in: - checking-in and checking-out guests - handling bookings - answering emails and phone calls - practical tasks such as making extra beds,checking rooms and taking care of small laundry. Working hours will be a mix of day shifts evening shifts and week-ends. Please send your application with recommendations from similar work.11jobnet8e42c83e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-27T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3499616ANPARTSELSKABET AF 1/7 198411Sankt Peders Stræde 451453København KDKDanmark0
fl1000000@outlook.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent737990JobNet4968352496835210002-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8e42c83e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgØnsker du et spændende job som Receptionist? Hos ANPARTSELSKABET AF 1/7 1984 tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg361269168Peter Hansenfl1000000@outlook.comDKDanmarkDKDanmark330024905ISS søger en serviceminded receptionist til tidsbegrænset stilling i KøbenhavnRobot Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist. Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende kunde i København. Her vil du blive ISS og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis. Derudover skal du supportere kolleger og kundens medarbejdere i huset med diverse ad hoc-opgaver. Dit primære ansvar vil derfor være at modtage og servicere kundens gæster og medarbejdere med stor imødekommenhed og en altid positiv løsningsorienteret tilgang til små og store opgaver. Det er en deltidsstilling på 20 timer om ugen mandag-fredag fra kl. 13-17. Derudover er den tidsbegrænset til en måned. Der er mulighed for at indtræde som vikar ved sygdom og ferier når stillingen ophører. Er det dig, vi søger? Den rette kandidat til stillingen opfylder følgende krav: Har erfaring som receptionist, og gerne fra servicebranchen Trives med en dynamisk hverdag, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den unikke og personlige serviceoplevelse Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale Ansøgning Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 26. maj 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Site Supervisor, Lasse Sólberg Albertsen på telefon: 29748158. Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist.

Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist
Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende kunde i København. Her vil du blive ISS’ og kundens ansigt udadtil, og det bliver din fornemmeste opgave at kundens gæster og andre, der kommer i receptionen, bliver taget godt imod og hjulpet videre på professionel og imødekommende vis. Derudover skal du supportere kolleger og kundens medarbejdere i huset med diverse ad hoc-opgaver.

Dit primære ansvar vil derfor være at modtage og servicere kundens gæster og medarbejdere med stor imødekommenhed og en altid positiv løsningsorienteret tilgang til små og store opgaver.

Det er en deltidsstilling på 20 timer om ugen mandag-fredag fra kl. 13-17. Derudover er den tidsbegrænset til en måned. Der er mulighed for at indtræde som vikar ved sygdom og ferier når stillingen ophører.

Er det dig, vi søger?
Den rette kandidat til stillingen opfylder følgende krav:
  • Har erfaring som receptionist, og gerne fra servicebranchen
  • Trives med en dynamisk hverdag, hvor du selv ved travlhed holder hovedet koldt og fastholder den unikke og personlige serviceoplevelse
  • Kan arbejde selvstændigt, har en god ordenssans samt øje for detaljen
  • Kan kommunikere på både dansk og engelsk i skrift og tale
Ansøgning
Lyder dette som en stilling for dig, så send os din ansøgning med vedlagt CV via nedenstående link senest den 26. maj 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst: Site Supervisor, Lasse Sólberg Albertsen på telefon: 29748158.

Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.
ISS Facility Services A/SKøbenhavn NV2019-05-15T00:00:002019-05-26T00:00:00
330008371Receptionister til CABINN City HotelRobot CABINN City søger ildsjæle til receptionen Vi har travlt og søger en deltidsreceptionist til faste vagter hver anden weekend samt afløsere til dækning ved ferie og sygdom. Deltidsstillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. oktober 2019. Derefter er der som minimum mulighed for ansættelse som afløser. Brænder du for at yde en ekstraordinær service, kan du slet ikke lade være med at smile, og kan du se dig selv i et ungt og internationalt miljø, så send gerne en ansøgning allerede i dag. Vi forventer opstart hurtigst muligt. De primære opgaver består i sublim gæsteservice, check ind og ud, booking af værelser, telefonbesvarelse, caf salg, gæstekorrespondance og kasseafregning. Vi ønsker: At du har erfaring fra lign. jobs indenfor servicebranchen. En kollega som er lidt ud over det sædvanlige. Du skal være effektiv, have glimt i øjet og elske at være i fokus. At du har empati, tør sætte dig ind i andre menneskers behov og har lysten til at hjælpe dem. En udpræget teamplayer som også kan arbejde selvstændigt. En kollega som tager ejerskab over opgaverne og følger dem til dørs. Du taler og skriver dansk og engelsk og forstår de nordiske sprog. Det er en fordel at have kendskab til hotelsystemet Opera, men det er ikke et krav. Vi tilbyder: Et arbejde, hvor uniformen er en del af dig, og ikke dig der er en del af uniformen. En receptioniststilling, hvor vagterne byder på stor variation af opgaver. Et stærkt og ærligt brand. Et familiært arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor vi passer på hinanden. Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø. Kan du se dig selv i ovenstående, så send gerne din ansøgning og CV snarest muligt. Vi modtager kun ansøgninger via link. Ansøgningsfristen er d. 31 04-2019, men vi holder løbende samtaler. Skriv i ansøgningens overskrift hvilken stilling du søger (deltid eller afløser). Vi glæder os til at modtage din ansøgning. If you have any questions regarding this jobposting, please contact: Mattias Thorsteinsson mt@cabinn.com Tlf.: 22136457

CABINN City søger ildsjæle til receptionen

Vi har travlt og søger en deltidsreceptionist til faste vagter hver anden weekend samt afløsere til dækning ved ferie og sygdom. Deltidsstillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. oktober 2019. Derefter er der som minimum mulighed for ansættelse som afløser.

Brænder du for at yde en ekstraordinær service, kan du slet ikke lade være med at smile, og kan du se dig selv i et ungt og internationalt miljø, så send gerne en ansøgning allerede i dag. Vi forventer opstart hurtigst muligt.

De primære opgaver består i sublim gæsteservice, check ind og ud, booking af værelser, telefonbesvarelse, cafésalg, gæstekorrespondance og kasseafregning.

Vi ønsker:

  • At du har erfaring fra lign. jobs indenfor servicebranchen.
  • En kollega som er lidt ud over det sædvanlige. Du skal være effektiv, have glimt i øjet og elske at være i fokus.
  • At du har empati, tør sætte dig ind i andre menneskers behov og har lysten til at hjælpe dem.
  • En udpræget teamplayer som også kan arbejde selvstændigt.
  • En kollega som tager ejerskab over opgaverne og følger dem til dørs.
  • Du taler og skriver dansk og engelsk og forstår de nordiske sprog.
  • Det er en fordel at have kendskab til hotelsystemet Opera, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder:

  • Et arbejde, hvor uniformen er en del af dig, og ikke dig der er en del af uniformen.
  • En receptioniststilling, hvor vagterne byder på stor variation af opgaver.
  • Et stærkt og ærligt brand.
  • Et familiært arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor vi passer på hinanden.
  • Rig mulighed for læring og personlig udvikling i et travlt miljø.

Kan du se dig selv i ovenstående, så send gerne din ansøgning og CV snarest muligt. Vi modtager kun ansøgninger via link. Ansøgningsfristen er d. 31/04-2019, men vi holder løbende samtaler. Skriv i ansøgningens overskrift hvilken stilling du søger (deltid eller afløser).

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

If you have any questions regarding this jobposting, please contact:

Mattias Thorsteinsson
mt@cabinn.com
Tlf.: 22136457

CABINNKøbenhavn K2019-04-16T00:00:002019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ISS søger en serviceminded receptionist til tidsbegrænset stilling i København

ISS Facility Services A/S

København NV
Trives du med at modtage og betjene gæster, så de får gode og uforglemmelige serviceoplevelser? Så er du måske vores nye dygtige receptionist. Din hverdag og arbejdsopgaver som receptionist Hos ISS søger vi lige nu en receptionist til en spændende k...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Receptionister til CABINN City Hotel

CABINN

København K
CABINN City søger ildsjæle til receptionen Vi har travlt og søger en deltidsreceptionist til faste vagter hver anden weekend samt afløsere til dækning ved ferie og sygdom. Deltidsstillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. oktober 2019. Der...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019