Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist og blæksprutte til Aarhus Syd

For produktionsvirksomhed beliggende i Aarhus S, søger vi en energisk og professionel receptionist.

Virksomheden er en international koncern, og hovedsædet i Aarhus S huser alle virksomhedens administrative funktioner. Koncernen beskæftiger 450 medarbejdere på landsplan, hvoraf de ca. 120 medarbejdere sidder i Aarhus S.

Du vil blive mødt af en hverdag præget af en uformel omgangstone, hvor der med vægt på stor professionalisme altid er plads til et godt grin.

Dine arbejdsopgaver:

Som daglig ansvarlig i virksomhedens reception bliver du en meget vigtig brik i virksomhedens daglige drift. Du vil få en stor kontaktflade med hele organisationen, og du er den første man møder når man retter henvendelse til virksomheden - både over telefonen, men også når der kommer gæster på besøg - både fra ind- og udland.

Derudover vil du få en masse praktiske opgaver i forhold til husets daglige drift.

Dine arbejdsopgaver vil blandet andet omfatter:

  • Modtagelse af gæster og opkald til virksomheden, samt varetagelse af administrationens mailkonto
  • Ansvarlig for planlægning, koordinering og bestilling af rejser, hoteller m.m
  • Koordinering ift. rengøringsfirm, alarmselskab og julegaveleverandør, fysioterapiordning o.lign.
  • Ansvar for mærkedage og in-house events
  • Introduktion for nye medarbejdere (lavpraktik omkring hvordan huset fungerer)
  • Print af manualer til produkter der sendes ud af huset.
  • Bestilling af forbrugsvarer til huset
  • Ad hoc administrative opgaver
  • Få huset til at fungere

Vi søger en erfaren receptionist med kendskab til mange af de ovenstående opgaver. Som person er du god til at prioritere dine opgaver, og du evner at være serviceminded og imødekommende selvom der er mange bolde i luften.

Du bliver en vigtig spiller i dét at få "huset til at fungere", Der er mange forskelligartede opgaver, hvorfor man skal forvente at en stor del af jobbet ikke nødvendigvis foregår ved telefonen i receptionen. Vi søger en person der ikke er bange for at tænke ud af boksen, og som i høj grad kan tage noget af sig selv. Du er ikke for fin til nogle opgaver, og du trives med at tingene går stærkt.

Du vil få en stor berøringsflade i virksomheden - fra direktøren til folkene i produktionen, så som person er du imødekommende, smilende og en problemløser - uanset rang.

Udover eget ansvarsområde, vil dine kompetencer også i et vist omfang blive brugt af resten af organisationen til at løse diverse opgaver.

Som person er du:

  • Serviceminded og smilende
  • god til at strukturere og prioritere
  • Imødekommende overfor nye opgaver
  • gode kommunikative evner

Sprog:

Flydende Dansk i skrift og tale.

Engelsk i skrift og tale

Andre kompetencer:

  • LotusNotes, men ikke noget krav
  • Kendskab til office-pakken - gerne både word og excel

Der er tale om en 37 timers stilling.

Arbejdstid : 8.00 - 16.00 med mulighed for lidt fleksibilitet.

Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Pernille Andersen på telefon 70 27 76 61.

Der er tale om et try-and-hire forløb med mulighed for fastansættelse for rette vedkommende. Der forventes hurtig opstart, hvorfor vi anbefaler at sende din ansøgning så hurtigt som muligt på linket nedenfor.

Samtalerne afholdes løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045861Phoenix-14a5581d12019-06-19T00:00:00Receptionist og blæksprutte til Aarhus Syd

For produktionsvirksomhed beliggende i Aarhus S, søger vi en energisk og professionel receptionist.

Virksomheden er en international koncern, og hovedsædet i Aarhus S huser alle virksomhedens administrative funktioner. Koncernen beskæftiger 450 medarbejdere på landsplan, hvoraf de ca. 120 medarbejdere sidder i Aarhus S.

Du vil blive mødt af en hverdag præget af en uformel omgangstone, hvor der med vægt på stor professionalisme altid er plads til et godt grin.

Dine arbejdsopgaver:

Som daglig ansvarlig i virksomhedens reception bliver du en meget vigtig brik i virksomhedens daglige drift. Du vil få en stor kontaktflade med hele organisationen, og du er den første man møder når man retter henvendelse til virksomheden - både over telefonen, men også når der kommer gæster på besøg - både fra ind- og udland.

Derudover vil du få en masse praktiske opgaver i forhold til husets daglige drift.

Dine arbejdsopgaver vil blandet andet omfatter:

  • Modtagelse af gæster og opkald til virksomheden, samt varetagelse af administrationens mailkonto
  • Ansvarlig for planlægning, koordinering og bestilling af rejser, hoteller m.m
  • Koordinering ift. rengøringsfirm, alarmselskab og julegaveleverandør, fysioterapiordning o.lign.
  • Ansvar for mærkedage og in-house events
  • Introduktion for nye medarbejdere (lavpraktik omkring hvordan huset fungerer)
  • Print af manualer til produkter der sendes ud af huset.
  • Bestilling af forbrugsvarer til huset
  • Ad hoc administrative opgaver
  • Få huset til at fungere

Vi søger en erfaren receptionist med kendskab til mange af de ovenstående opgaver. Som person er du god til at prioritere dine opgaver, og du evner at være serviceminded og imødekommende selvom der er mange bolde i luften.

Du bliver en vigtig spiller i dét at få "huset til at fungere", Der er mange forskelligartede opgaver, hvorfor man skal forvente at en stor del af jobbet ikke nødvendigvis foregår ved telefonen i receptionen. Vi søger en person der ikke er bange for at tænke ud af boksen, og som i høj grad kan tage noget af sig selv. Du er ikke for fin til nogle opgaver, og du trives med at tingene går stærkt.

Du vil få en stor berøringsflade i virksomheden - fra direktøren til folkene i produktionen, så som person er du imødekommende, smilende og en problemløser - uanset rang.

Udover eget ansvarsområde, vil dine kompetencer også i et vist omfang blive brugt af resten af organisationen til at løse diverse opgaver.

Som person er du:

  • Serviceminded og smilende
  • god til at strukturere og prioritere
  • Imødekommende overfor nye opgaver
  • gode kommunikative evner

Sprog:

Flydende Dansk i skrift og tale.

Engelsk i skrift og tale

Andre kompetencer:

  • LotusNotes, men ikke noget krav
  • Kendskab til office-pakken - gerne både word og excel

Der er tale om en 37 timers stilling.

Arbejdstid : 8.00 - 16.00 med mulighed for lidt fleksibilitet.

Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Pernille Andersen på telefon 70 27 76 61.

Der er tale om et try-and-hire forløb med mulighed for fastansættelse for rette vedkommende. Der forventes hurtig opstart, hvorfor vi anbefaler at sende din ansøgning så hurtigt som muligt på linket nedenfor.

Samtalerne afholdes løbende.

2019-07-15T14:52:10.683 For produktionsvirksomhed beliggende i Aarhus S, søger vi en energisk og professionel receptionist. Virksomheden er en international koncern, og hovedsædet i Aarhus S huser alle virksomhedens administrative funktioner. Koncernen beskæftiger 450 medarbejdere på landsplan, hvoraf de ca. 120 medarbejdere sidder i Aarhus S. Du vil blive mødt af en hverdag præget af en uformel omgangstone, hvor der med vægt på stor professionalisme altid er plads til et godt grin. Dine arbejdsopgaver: Som daglig ansvarlig i virksomhedens reception bliver du en meget vigtig brik i virksomhedens daglige drift. Du vil få en stor kontaktflade med hele organisationen, og du er den første man møder når man retter henvendelse til virksomheden - både over telefonen, men også når der kommer gæster på besøg - både fra ind- og udland. Derudover vil du få en masse praktiske opgaver i forhold til husets daglige drift. Dine arbejdsopgaver vil blandet andet omfatter: Modtagelse af gæster og opkald til virksomheden, samt varetagelse af administrationens mailkonto Ansvarlig for planlægning, koordinering og bestilling af rejser, hoteller m.m Koordinering ift. rengøringsfirm, alarmselskab og julegaveleverandør, fysioterapiordning o.lign. Ansvar for mærkedage og in-house events Introduktion for nye medarbejdere (lavpraktik omkring hvordan huset fungerer) Print af manualer til produkter der sendes ud af huset. Bestilling af forbrugsvarer til huset Ad hoc administrative opgaver Få huset til at fungere Vi søger en erfaren receptionist med kendskab til mange af de ovenstående opgaver. Som person er du god til at prioritere dine opgaver, og du evner at være serviceminded og imødekommende selvom der er mange bolde i luften. Du bliver en vigtig spiller i dét at få huset til at fungere , Der er mange forskelligartede opgaver, hvorfor man skal forvente at en stor del af jobbet ikke nødvendigvis foregår ved telefonen i receptionen. Vi søger en person der ikke er bange for at tænke ud af boksen, og som i høj grad kan tage noget af sig selv. Du er ikke for fin til nogle opgaver, og du trives med at tingene går stærkt. Du vil få en stor berøringsflade i virksomheden - fra direktøren til folkene i produktionen, så som person er du imødekommende, smilende og en problemløser - uanset rang. Udover eget ansvarsområde, vil dine kompetencer også i et vist omfang blive brugt af resten af organisationen til at løse diverse opgaver. Som person er du: Serviceminded og smilende god til at strukturere og prioritere Imødekommende overfor nye opgaver gode kommunikative evner Sprog: Flydende Dansk i skrift og tale. Engelsk i skrift og tale Andre kompetencer: LotusNotes, men ikke noget krav Kendskab til office-pakken - gerne både word og excel Der er tale om en 37 timers stilling. Arbejdstid : 8.00 - 16.00 med mulighed for lidt fleksibilitet. Har du spørgsmål i forbindelse med stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Pernille Andersen på telefon 70 27 76 61. Der er tale om et try-and-hire forløb med mulighed for fastansættelse for rette vedkommende. Der forventes hurtig opstart, hvorfor vi anbefaler at sende din ansøgning så hurtigt som muligt på linket nedenfor. Samtalerne afholdes løbende.11jobnet14a5581d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:000000http://personaleborsen.dk/kandidater/ledige-stillinger?hr=show-job/452820EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3549551PersonaleBørsen11Rytoften 5, 1. sal8210Aarhus VDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780641JobNet5006871500687110019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a5581dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a5581dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a5581d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=14a5581d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonReceptionist og blæksprutte til Aarhus Syd1Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg362109440noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK