Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

RECEPTIONIST, STELLA MARIS HOTEL de LUXE, Svendborg

STELLA MARIS HOTEL de LUXE søger en glad, engageret og struktureret hotelreceptionist på deltid 32 timer.

Udover booking- og receptionsopgaver vil arbejdsdagene være fulde af spændende udfordringer.


Det er vigtigt, at alle oplever STELLA MARIS som et sted gæster og medarbejdere gerne vil rejse til.


Du:
• Har min. 2 års erfaring fra hotelbranchen, og er god til sprog
• Har erfaring med hotelbookingsystemet Spectra Systems og er kyndig i MS Office-pakken
• Er god til at vurdere og prioritere mange forskellige arbejdsopgaver
• Er udadvendt, sælgende og superserviceminded
• Ser skiftende arbejdstider som en fordel og er fleksibel


Vi tilbyder:
• En selvstændig stilling i et godt arbejdsmiljø med plads til alle
• En varieret hverdag med gæsteservice på højeste plan, hvor ingen dage er ens
• Et godt kollegaskab og et tværfagligt teamwork, vi er stolte af
• En fuldtidsstilling med dag-, aften- og hver anden weekendvagt
• Grundig oplæring og løn afstemt dine kvalifikationer

Din arbejdsdag består af:
• Booking, -opfølgning og registrering
• Ind- og ud-check
• Servicering af vores gæster og kvalitetssikring
• Mersalg og gensalg
• Kasseafstemning og fakturering


STELLA MARIS HOTEL de LUXE beliggende direkte ned til idylliske Svendborg Sund. Vi har 36 skønne hotelværelser, elegante og moderne konferencefaciliteter og en pragtfuld restaurant.

I fantastiske rammer er STELLA MARIS HOTEL de LUXE ideelt for dig, som værdsætter høj kvalitet og personlig service fra den første kontakt til afrejse, hvad enten det er leisure, business, bryllup, fest eller en dejlig frokost eller aften i restauranten.

Tiltrædelse efter aftale. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til receptions- og salgschef Iben Støttrup Poulsen på tlf. 62 21 25 25.
Ansøgning og foto sendes på e-mail: sales@stellamaris.dk
Samtaler afholdes løbende.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329793954Phoenix-81b7e1ff12018-04-16T00:00:00RECEPTIONIST, STELLA MARIS HOTEL de LUXE, Svendborg

STELLA MARIS HOTEL de LUXE søger en glad, engageret og struktureret hotelreceptionist på deltid 32 timer.

Udover booking- og receptionsopgaver vil arbejdsdagene være fulde af spændende udfordringer.


Det er vigtigt, at alle oplever STELLA MARIS som et sted gæster og medarbejdere gerne vil rejse til.


Du:
• Har min. 2 års erfaring fra hotelbranchen, og er god til sprog
• Har erfaring med hotelbookingsystemet Spectra Systems og er kyndig i MS Office-pakken
• Er god til at vurdere og prioritere mange forskellige arbejdsopgaver
• Er udadvendt, sælgende og superserviceminded
• Ser skiftende arbejdstider som en fordel og er fleksibel


Vi tilbyder:
• En selvstændig stilling i et godt arbejdsmiljø med plads til alle
• En varieret hverdag med gæsteservice på højeste plan, hvor ingen dage er ens
• Et godt kollegaskab og et tværfagligt teamwork, vi er stolte af
• En fuldtidsstilling med dag-, aften- og hver anden weekendvagt
• Grundig oplæring og løn afstemt dine kvalifikationer

Din arbejdsdag består af:
• Booking, -opfølgning og registrering
• Ind- og ud-check
• Servicering af vores gæster og kvalitetssikring
• Mersalg og gensalg
• Kasseafstemning og fakturering


STELLA MARIS HOTEL de LUXE beliggende direkte ned til idylliske Svendborg Sund. Vi har 36 skønne hotelværelser, elegante og moderne konferencefaciliteter og en pragtfuld restaurant.

I fantastiske rammer er STELLA MARIS HOTEL de LUXE ideelt for dig, som værdsætter høj kvalitet og personlig service fra den første kontakt til afrejse, hvad enten det er leisure, business, bryllup, fest eller en dejlig frokost eller aften i restauranten.

Tiltrædelse efter aftale. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til receptions- og salgschef Iben Støttrup Poulsen på tlf. 62 21 25 25.
Ansøgning og foto sendes på e-mail: sales@stellamaris.dk
Samtaler afholdes løbende.

2018-05-24T14:17:00.717 STELLA MARIS HOTEL de LUXE søger en glad, engageret og struktureret hotelreceptionist på deltid 32 timer. Udover booking- og receptionsopgaver vil arbejdsdagene være fulde af spændende udfordringer. Det er vigtigt, at alle oplever STELLA MARIS som et sted gæster og medarbejdere gerne vil rejse til. Du: Har min. 2 års erfaring fra hotelbranchen, og er god til sprog Har erfaring med hotelbookingsystemet Spectra Systems og er kyndig i MS Office-pakken Er god til at vurdere og prioritere mange forskellige arbejdsopgaver Er udadvendt, sælgende og superserviceminded Ser skiftende arbejdstider som en fordel og er fleksibel Vi tilbyder: En selvstændig stilling i et godt arbejdsmiljø med plads til alle En varieret hverdag med gæsteservice på højeste plan, hvor ingen dage er ens Et godt kollegaskab og et tværfagligt teamwork, vi er stolte af En fuldtidsstilling med dag-, aften- og hver anden weekendvagt Grundig oplæring og løn afstemt dine kvalifikationer Din arbejdsdag består af: Booking, -opfølgning og registrering Ind- og ud-check Servicering af vores gæster og kvalitetssikring Mersalg og gensalg Kasseafstemning og fakturering STELLA MARIS HOTEL de LUXE beliggende direkte ned til idylliske Svendborg Sund. Vi har 36 skønne hotelværelser, elegante og moderne konferencefaciliteter og en pragtfuld restaurant. I fantastiske rammer er STELLA MARIS HOTEL de LUXE ideelt for dig, som værdsætter høj kvalitet og personlig service fra den første kontakt til afrejse, hvad enten det er leisure, business, bryllup, fest eller en dejlig frokost eller aften i restauranten. Tiltrædelse efter aftale. Har du spørgsmål til stillingen, så ring til receptions- og salgschef Iben Støttrup Poulsen på tlf. 62 21 25 25. Ansøgning og foto sendes på e-mail: sales@stellamaris.dk Samtaler afholdes løbende.11Jobnet81b7e1ff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3217461Stella Maris ApS11Kogtvedvænget 35700SvendborgDKDanmark0
sales@stellamaris.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent555316JobNet48094871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81b7e1ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=81b7e1ffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81b7e1ff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=81b7e1ff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12009011Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg354428157Iben Støttrup Poulsensales@stellamaris.dkDKDanmarkDKDanmark329956308Receptionist (HK)Robot Rektorsekretariatet søger en receptionist. Du skal være en selvstændig, hjælpsom og udadvendt person. Du kommer til at sidde på en central plads, hvor du er afdelingens ansigt udadtil. Dine opgaver vil primært være: • Opdækning afrydning ved møder • Holde styr på køkken og kopirum • Bestilling af forplejning til møder samt håndtering af kantinefakturaer • Bestilling af kontorartikler • Bestilling af rejser • Posthåndtering • Håndtering af opgaver ved til- fratrædelser • Ad hoc opgaver Kvalifikationskrav: Du skal kunne arbejde selvstændigt og være grundig og systematisk, da der ofte er mange bolde i luften. Der er behov for, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i travle perioder og føler et medansvar for, at vi leverer høj kvalitet. For den rette person, tilbyder vi et ansvarsfuldt job med gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Vi forventer, at du: • har et godt kendskab til Microsoft Office pakken • har et godt humør og er en god kollega, også når der er travlt • kan håndtere omskiftelige prioriteringer • har et højt serviceniveau • har en god situationsfornemmelse • er struktureret og omhyggelig Hvem er vi: Rektorsekretariatet er sekretariat for rektor, prorektor og universitetsdirektør, og betjener universitetets bestyrelse, repræsentantskab, direktion samt en række udvalg og fonde. Sekretariatets overordnede opgaver omfatter: udarbejdelse af universitetets overordnede strategi samt planlægning af strategiske satsningsområder, uddannelses- og forskningspolitisk sagsbehandling, mødebetjening af bestyrelse, repræsentantskab og direktion, strategisk rammekontrakt og ledelsesbetjening i øvrigt. Herudover er sekretariatet ansvarlig for planlægning og gennemførsel af diverse arrangementer og events henover året. Rektorsekretariatet består endvidere af en stabsenhed, en analyseenhed, en strategisk enhed, en uddannelsesinnovationsenhed og et juridisk kontor. Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos sekretariatschef Jørgen Schou, på tlf. 6550 1040. Tiltrædelse 1. april 2019, eller snarest muligt. Tjenestestedet er Odense. Arbejdstid: 37 timer pr. uge Ansættelsen er som overassistent og finder sted efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT (Ny Løn). Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Rektorsekretariatet søger en receptionist.

Du skal være en selvstændig, hjælpsom og udadvendt person. Du kommer til at sidde på en central plads, hvor du er afdelingens ansigt udadtil.

Dine opgaver vil primært være:

• Opdækning/afrydning ved møder
• Holde styr på køkken og kopirum
• Bestilling af forplejning til møder samt håndtering af kantinefakturaer
• Bestilling af kontorartikler
• Bestilling af rejser
• Posthåndtering
• Håndtering af opgaver ved til-/fratrædelser
• Ad hoc opgaver

Kvalifikationskrav:

Du skal kunne arbejde selvstændigt og være grundig og systematisk, da der ofte er mange bolde i luften. Der er behov for, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i travle perioder og føler et medansvar for, at vi leverer høj kvalitet. For den rette person, tilbyder vi et ansvarsfuldt job med gode kolleger i et uhøjtideligt arbejdsmiljø.

Vi forventer, at du:

• har et godt kendskab til Microsoft Office pakken
• har et godt humør og er en god kollega, også når der er travlt
• kan håndtere omskiftelige prioriteringer
• har et højt serviceniveau
• har en god situationsfornemmelse
• er struktureret og omhyggelig

Hvem er vi:


Rektorsekretariatet er sekretariat for rektor, prorektor og universitetsdirektør, og betjener universitetets bestyrelse, repræsentantskab, direktion samt en række udvalg og fonde.
Sekretariatets overordnede opgaver omfatter: udarbejdelse af universitetets overordnede strategi samt planlægning af strategiske satsningsområder, uddannelses- og forskningspolitisk sagsbehandling, mødebetjening af bestyrelse, repræsentantskab og direktion, strategisk rammekontrakt og ledelsesbetjening i øvrigt. Herudover er sekretariatet ansvarlig for planlægning og gennemførsel af diverse arrangementer og events henover året.

Rektorsekretariatet består endvidere af en stabsenhed, en analyseenhed, en strategisk enhed, en uddannelsesinnovationsenhed og et juridisk kontor.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos sekretariatschef Jørgen Schou, på tlf. 6550 1040.

Tiltrædelse 1. april 2019, eller snarest muligt.

Tjenestestedet er Odense.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge

Ansættelsen er som overassistent og finder sted efter overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT (Ny Løn).

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Syddansk UniversitetOdense M2019-02-07T00:00:002019-02-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Receptionist (HK)

Syddansk Universitet

Odense M
Rektorsekretariatet søger en receptionist. Du skal være en selvstændig, hjælpsom og udadvendt person. Du kommer til at sidde på en central plads, hvor du er afdelingens ansigt udadtil. Dine opgaver vil primært være: • Opdækning afrydning ved møder •...
Indrykket:7. februar 2019
Udløbsdato:20. februar 2019