Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist til anklagemyndigheden

Rigsadvokaten søger en servicemindet receptionist til vores reception og fællesomstilling med tiltrædelse snarest muligt.
 
Vil du være med til at understøtte Rigsadvokatens service- og logistiksektion med professionel håndtering af indgående telefonopkald, modtagelse af gæster og servicering af husets øvrige medarbejdere.
 
SERVICE- OG LOGISTIK
Du bliver en del at service- og logistiksektionen. I sektionen er vi i øjeblikket seks servicemedarbejdere, som varetager opgaver indenfor reception og telefonomstilling, bygningsdrift, kantine samt drift af eget kursuscenter. I receptionen sidder der to faste medarbejdere.
 
DIN HVERDAG
I dagligdagen er din primære opgave besvarelse og omstilling af indgående opkald til medarbejdere hos Rigsadvokaten, Statsadvokaten i Viborg, Statsadvokaten i København og Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet. Du er Rigsadvokatens ansigt udadtil, og modtager samt registrerer gæster til Rigsadvokaten. Derudover vil du varetage en række mindre administrative opgaver både interne i sektionen og på tværs i huset.
 
Du indgår i et team hvor alle hjælper hinanden, også med opgaver som går på tværs af ansvarsområder. Blandt de daglige opgaver kan nævnes:
 
OPGAVER 
• Telefonomstilling  
• Modtagelse og registrering af gæster 
• Håndtering af post 
• Udstedelse af adgangskort 
• Udlevering af adgangskort, brobiz, taxaboner mv. 
• Diverse ad hoc opgaver i receptionen. 
• Div. serviceopgaver rundt i huset 
o Opdækning og afrydning ved møder 
o Opfyldning af forbrugsstoffer 
o Tømning af opvaskemaskiner
 
DIG
Vi forventer du har erfaring fra tidligere receptionistjobs, samt at du: 
- Brænder for at servicerer Rigsadvokatens gæster og medarbejdere 
- Kan servicere borgere og samarbejdspartnere gennem telefonen med et smil 
- Tager et selvstændigt ansvar for dine opgaver 
- Er detaljeorienteret 
- Er præsentabel, venlig og imødekommende 
- Er en teamplayer 
- Er fleksibel og yder en indsats for et godt samarbejde på tværs af faggrænser 
- Taler og skriver perfekt dansk og kan begå dig på engelsk 
- Er vant til at arbejde med it og fuldt fortrolig med Office 2007-pakken
 
OS
Anklagemyndigheden består af rigsadvokaturen, 3 statsadvokaturer og anklagemyndigheden i landets 12 politikredse samt Færøerne og Grønland.
 
Vi bor midt i byen i et stemningsfuldt københavnsk borgerhus på Frederiksholms Kanal 16 og her arbejder jurister, økonomer, administrativt personale og studerende – i alt ca. 120 personer – sammen om at løse de mangeartede opgaver.
 
Vores reception i Frederiksholms Kanal 16 huser den fælles omstilling for rigsadvokaturen, Statsadvokaten i Viborg, Statsadvokaten i København og Statsadvokaten for Særlig Økonomisk og International Kriminalitet.
 
LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Dit arbejdssted bliver hos Rigsadvokaten Frederiksholms Kanal 16 København K.
 
Tiltrædelsesdato snarest muligt.
 
Din arbejdstid vil være 37 timer om ugen inkl. frokost, med skiftende mødetid kl. 08.00 eller 08.30. Du bliver lønmæssigt indplaceret i henhold til gældende overenskomst i det nye lønsystem efter kvalifikationer.
 
Det er en forudsætning for ansættelse at du kan blive sikkerhedstjekket.
 
SØGER DU?
Du kan sende din ansøgning her. Ansøgningen kan kun sendes via nedenstående link.
 
Ansøgningsfristen d. 13. februar 2018.
 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 8.
 
Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
 
YDERLIGERE OPLYSNINGER
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at kontakte Service- og logistikchef Susan Reimer på mail SRJ@ankl.dk.
 
Du kan læse mere om anklagemyndigheden på www.anklagemyndigheden.dk.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her