Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist til fleksjob i Praksis- og Innovationshuset

Er du serviceminded, og trives du med at skabe overblik og understøtte en travl hverdag, hvor mange ender skal mødes? Så har vi måske et job for dig.

Vi søger en kollega, der kan bemande vores reception i Praksis- og Innovationshuset, hvor vores studerende træner deres faglige færdigheder via simulationsbaseret undervisning. Stillingen er et fleksjob på 20 timer ugentligt i dagtimerne. Du vil blive vores ansigt udadtil og komme i kontakt med mange forskellige mennesker dagligt.

Om jobbet
Din primære opgave vil være at give husets brugere i den bedst mulige service omkring vores kerneopgave, som er undervisning.

Dine konkrete opgaver vil være:

  • Modtage gæster og brugere af huset
  • Skabe overblik over ugens aktiviteter sammen med huset medarbejdere
  • Telefonbetjening og mailkorrespondance
  • Viderestilling til relevante medarbejdere i huset ved akutte IT problemer
  • Kantinebestillinger
  • Samarbejde med receptionen, i hovedbygningen omkring husets arrangementer
  • Taxabestillinger
  • Udlevering af gæstekort og nøgler
  • Skrive på vores infoskærm.
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel, at du har erfaring med kontorarbejde eller lignende. Det vigtigste er, at du er servicemindet og imødekommende, og har lyst til at lære nyt. Som receptionist vil du være en vigtig medspiller og som den der ofte, i praksis, binder tingene sammen i hverdagen.

Vi forestiller os, at du er udadvendt og kan lide at samarbejde i teams omkring løsning af vores opgaver. Du kan lide at sidde på et kontor og er god til at snakke med mennesker, også hvis det brænder lidt på.

Derudover forestiller vi os at du:

  • Arbejder struktureret og kan skabe overblik
  • Kan lide at have mange bolde i luften
  • Har sans for detaljen, der får opgaven til at gå op
  • Trives med mange samarbejdsflader, både internt og eksternt
  • Er god til Outlook og er interesseret i at tilegne dig andre IT systemer


Vi tilbyder

  • En organisation, der er i forandring og dermed skaber nye muligheder
  • Et tværprofessionelt arbejdsfællesskab omkring simulation i videreudvikling
  • Simulationsfaciliteter og teknologier i et virkelighedsnært miljø
  • Engagerede og ambitiøse kollegaer i et stærkt læringsmiljø.
Kort om Praksis- og Innovationshuset
Praksis- og Innovationshuset er et virkelighedsnært simulationsmiljø, hvor vores studerende træner deres faglige færdigheder i simulationsbaseret undervisning. Formålet er, at de studerende udvikler faglige handlekompetencer og er rustet til at håndtere de opgaver, der er nu og fremover i velfærdssamfundet.

Sundhedsuddannelserne har et stærkt fokus på at kvalificere de studerendes kompetencer i forhold til digitalisering og brug af teknologisk udstyr inden for sundhedsvæsenet.

Din arbejdsplads
Praksis- og Innovationshuset er forankret under Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser. Vi er et team på 6 medarbejdere, samt en afdelingsleder, som i tæt samarbejde med grunduddannelserne understøtter et stærkt simulationsmiljø samt etablering af virksomhedssamarbejder på Københavns Professionshøjskole.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig pr. 1. august 2019.

Der er tale om et fleksjob – vi forestiller os en arbejdstid på mellem 15 og 20 timer ugentligt alt afhængig af dit skånebehov. Du skal være visiteret til fleksjob via kommunen.

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK/Stat og Finansministeriet samt fællesoverenskomsten OAO.

Arbejdsstedet er Sigurdsgade 26, 2200 København N.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om vores strategi www.kp.dk.

Yderligere information om jobbet fås hos Kirsten Falk, uddannelsesleder for Tværprofessionelle Indsatser, Praksis- og Innovationshuset på tlf. 5163 2780.

Interesseret?
Send din ansøgning (inkl. en beskrivelse af dine skånebehov) samt dit CV via ansøger-knappen senest den 14. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 26

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033466Phoenix-7697cdec12019-06-04T00:00:00Receptionist til fleksjob i Praksis- og InnovationshusetEr du serviceminded, og trives du med at skabe overblik og understøtte en travl hverdag, hvor mange ender skal mødes? Så har vi måske et job for dig.

Vi søger en kollega, der kan bemande vores reception i Praksis- og Innovationshuset, hvor vores studerende træner deres faglige færdigheder via simulationsbaseret undervisning. Stillingen er et fleksjob på 20 timer ugentligt i dagtimerne. Du vil blive vores ansigt udadtil og komme i kontakt med mange forskellige mennesker dagligt.

Om jobbet
Din primære opgave vil være at give husets brugere i den bedst mulige service omkring vores kerneopgave, som er undervisning.

Dine konkrete opgaver vil være:

  • Modtage gæster og brugere af huset
  • Skabe overblik over ugens aktiviteter sammen med huset medarbejdere
  • Telefonbetjening og mailkorrespondance
  • Viderestilling til relevante medarbejdere i huset ved akutte IT problemer
  • Kantinebestillinger
  • Samarbejde med receptionen, i hovedbygningen omkring husets arrangementer
  • Taxabestillinger
  • Udlevering af gæstekort og nøgler
  • Skrive på vores infoskærm.
Om dig
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel, at du har erfaring med kontorarbejde eller lignende. Det vigtigste er, at du er servicemindet og imødekommende, og har lyst til at lære nyt. Som receptionist vil du være en vigtig medspiller og som den der ofte, i praksis, binder tingene sammen i hverdagen.

Vi forestiller os, at du er udadvendt og kan lide at samarbejde i teams omkring løsning af vores opgaver. Du kan lide at sidde på et kontor og er god til at snakke med mennesker, også hvis det brænder lidt på.

Derudover forestiller vi os at du:

  • Arbejder struktureret og kan skabe overblik
  • Kan lide at have mange bolde i luften
  • Har sans for detaljen, der får opgaven til at gå op
  • Trives med mange samarbejdsflader, både internt og eksternt
  • Er god til Outlook og er interesseret i at tilegne dig andre IT systemer


Vi tilbyder

  • En organisation, der er i forandring og dermed skaber nye muligheder
  • Et tværprofessionelt arbejdsfællesskab omkring simulation i videreudvikling
  • Simulationsfaciliteter og teknologier i et virkelighedsnært miljø
  • Engagerede og ambitiøse kollegaer i et stærkt læringsmiljø.
Kort om Praksis- og Innovationshuset
Praksis- og Innovationshuset er et virkelighedsnært simulationsmiljø, hvor vores studerende træner deres faglige færdigheder i simulationsbaseret undervisning. Formålet er, at de studerende udvikler faglige handlekompetencer og er rustet til at håndtere de opgaver, der er nu og fremover i velfærdssamfundet.

Sundhedsuddannelserne har et stærkt fokus på at kvalificere de studerendes kompetencer i forhold til digitalisering og brug af teknologisk udstyr inden for sundhedsvæsenet.

Din arbejdsplads
Praksis- og Innovationshuset er forankret under Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser. Vi er et team på 6 medarbejdere, samt en afdelingsleder, som i tæt samarbejde med grunduddannelserne understøtter et stærkt simulationsmiljø samt etablering af virksomhedssamarbejder på Københavns Professionshøjskole.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig pr. 1. august 2019.

Der er tale om et fleksjob – vi forestiller os en arbejdstid på mellem 15 og 20 timer ugentligt alt afhængig af dit skånebehov. Du skal være visiteret til fleksjob via kommunen.

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK/Stat og Finansministeriet samt fællesoverenskomsten OAO.

Arbejdsstedet er Sigurdsgade 26, 2200 København N.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.

Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om vores strategi www.kp.dk.

Yderligere information om jobbet fås hos Kirsten Falk, uddannelsesleder for Tværprofessionelle Indsatser, Praksis- og Innovationshuset på tlf. 5163 2780.

Interesseret?
Send din ansøgning (inkl. en beskrivelse af dine skånebehov) samt dit CV via ansøger-knappen senest den 14. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 26

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

2019-06-15T01:00:25.937 Er du serviceminded, og trives du med at skabe overblik og understøtte en travl hverdag, hvor mange ender skal mødes? Så har vi måske et job for dig. Vi søger en kollega, der kan bemande vores reception i Praksis- og Innovationshuset, hvor vores studerende træner deres faglige færdigheder via simulationsbaseret undervisning. Stillingen er et fleksjob på 20 timer ugentligt i dagtimerne. Du vil blive vores ansigt udadtil og komme i kontakt med mange forskellige mennesker dagligt. Om jobbet Din primære opgave vil være at give husets brugere i den bedst mulige service omkring vores kerneopgave, som er undervisning. Dine konkrete opgaver vil være: Modtage gæster og brugere af huset Skabe overblik over ugens aktiviteter sammen med huset medarbejdere Telefonbetjening og mailkorrespondance Viderestilling til relevante medarbejdere i huset ved akutte IT problemer Kantinebestillinger Samarbejde med receptionen, i hovedbygningen omkring husets arrangementer Taxabestillinger Udlevering af gæstekort og nøgler Skrive på vores infoskærm. Om dig Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er en fordel, at du har erfaring med kontorarbejde eller lignende. Det vigtigste er, at du er servicemindet og imødekommende, og har lyst til at lære nyt. Som receptionist vil du være en vigtig medspiller og som den der ofte, i praksis, binder tingene sammen i hverdagen. Vi forestiller os, at du er udadvendt og kan lide at samarbejde i teams omkring løsning af vores opgaver. Du kan lide at sidde på et kontor og er god til at snakke med mennesker, også hvis det brænder lidt på. Derudover forestiller vi os at du: Arbejder struktureret og kan skabe overblik Kan lide at have mange bolde i luften Har sans for detaljen, der får opgaven til at gå op Trives med mange samarbejdsflader, både internt og eksternt Er god til Outlook og er interesseret i at tilegne dig andre IT systemer Vi tilbyder En organisation, der er i forandring og dermed skaber nye muligheder Et tværprofessionelt arbejdsfællesskab omkring simulation i videreudvikling Simulationsfaciliteter og teknologier i et virkelighedsnært miljø Engagerede og ambitiøse kollegaer i et stærkt læringsmiljø. Kort om Praksis- og Innovationshuset Praksis- og Innovationshuset er et virkelighedsnært simulationsmiljø, hvor vores studerende træner deres faglige færdigheder i simulationsbaseret undervisning. Formålet er, at de studerende udvikler faglige handlekompetencer og er rustet til at håndtere de opgaver, der er nu og fremover i velfærdssamfundet. Sundhedsuddannelserne har et stærkt fokus på at kvalificere de studerendes kompetencer i forhold til digitalisering og brug af teknologisk udstyr inden for sundhedsvæsenet. Din arbejdsplads Praksis- og Innovationshuset er forankret under Institut for Terapeut- og Jordemoderuddannelser. Vi er et team på 6 medarbejdere, samt en afdelingsleder, som i tæt samarbejde med grunduddannelserne understøtter et stærkt simulationsmiljø samt etablering af virksomhedssamarbejder på Københavns Professionshøjskole. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er ledig pr. 1. august 2019. Der er tale om et fleksjob vi forestiller os en arbejdstid på mellem 15 og 20 timer ugentligt alt afhængig af dit skånebehov. Du skal være visiteret til fleksjob via kommunen. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem HK Stat og Finansministeriet samt fællesoverenskomsten OAO. Arbejdsstedet er Sigurdsgade 26, 2200 København N. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om visionen og ambitionen for Københavns Professionshøjskole og om vores strategi på www.kp.dk. Yderligere information om jobbet fås hos Kirsten Falk, uddannelsesleder for Tværprofessionelle Indsatser, Praksis- og Innovationshuset på tlf. 5163 2780. Interesseret? Send din ansøgning (inkl. en beskrivelse af dine skånebehov) samt dit CV via ansøger-knappen senest den 14. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler i uge 26 Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.11jobnet7697cdec100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123195&DepartmentId=9593&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3536654Administration + Efter- og videreuddannelser11Sigurdsgade 262200København NDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent769115JobNet4996782499678210028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7697cdechttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7697cdechttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7697cdec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7697cdec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/4.jpgReceptionist til fleksjob i Praksis- og Innovationshuset12008001Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg361937551KirstenKIFA@kp.dkDKDanmarkDKDanmark330135583Vi søger en ny kollega til vores reception i Glostrup Kommune, Borgerservice - 32 timer om ugenRobot I Borgerservice har vi fokus på, at borgerne skal have en god oplevelse i kontakten med Glostrup Kommune. Det betyder, at vi skal kunne give smilende, effektivt og korrekt råd og vejledning til kommunens borgere. En del af fællesskabet Du bliver en del af et godt kollegialt fællesskab. I Glostrup har vi et godt arbejdsmiljø og der er plads til grin og opbakning til hinanden i hverdagen. Du skal have lyst til at bidrage til det gode kollegiale fællesskab og blive en del af vores kultur. Vi er fleksible og her er højt til loftet. Det betyder, at der er en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Opgaver i Borgerservice Borgerservice varetager en lang række forskellige opgaver: Digital selv- og medbetjening, Nem-Id, udbetaling af sygedagpenge, Jobcenteropgaver, Økonomisk friplads, Pas og Kørekort, Helbredstillæg og Folkeregister. Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling. Vi har fokus på kvalitet og faglighed i vores sagsbehandling samtidigt med at vi indarbejder brugerinddragelse og digitalisering i mødet med borgeren og vores fremtidige tilrettelæggelse af vores opgaveløsning. Vi arbejder ud fra den organisering, at hver medarbejder er ansvarlig for et eller flere fagområder, og vi bidrager til tilrettelæggelse og løsning af både fælles og egne opgaver. Vi har alle i afdelingen et grundlæggende kendskab til alle opgaver, så alle kan løse 80 af de typiske henvendelser og tilstræber at vores borgere får løst deres sag. Hvad er dine opgaver Din primær opgave vil være at betjene vores reception. Du skal være en del af den personlige betjening af borgerne og som særligt opgaveområde vil der blive sat fokus på de digitale selvbetjeningsløsninger på www.glostrup.dk og www.borger.dk . Vi forestiller os, at du tager ansvar for løsning af opgaverne har lyst og interesse til at støtte og hjælpe vores borgere til at blive mere digitale i deres samarbejde med Glostrup Kommune og generelt med det offentlige har gode kommunikative og pædagogiske evner for at sikre et godt møde og samarbejde med den enkelte borger har erfaring med at arbejde med borgere, kundebetjening, læring, digitalisering eller andet der kan bidrage til at vi løser vores kerneopgaver og gerne erfaring fra Borgerserviceområdet. Fremtidens krav til borgerservicekonsulenter kræver faglig og personlig udvikling Vi arbejder hele tiden med at forbedre og udvikle arbejdsmetoderne, som du også vil blive en del af. Alle medarbejderne forventes at være en aktiv deltager og medspiller i både den faglige og personlige udvikling. Vi forventer, du er kontoruddannet, Kommunom, Administrationsbachelor, Receptionist eller lignende med speciale i offentlig administration, og det er et plus hvis du har erfaring med Borgerservice og gerne flere af de nævnte opgaver. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det praktiske Stillingen er på 32 timer ugentligt, og med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller snarest herefter. Ansøgningsfristen er den 15. december 2019. Ansættelsessamtaler er planlagt til torsdag den 19. december 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Susanne Nielsen på telefon 4323 6480 eller på mail Susanne.N@glostrup.dk eller faglig koordinator Dika Sabitovic på telefon 4323 6567 eller på mail dika.sabitovic@glostrup.dk

I Borgerservice har vi fokus på, at borgerne skal have en god oplevelse i kontakten med Glostrup Kommune. Det betyder, at vi skal kunne give smilende, effektivt og korrekt råd og vejledning til kommunens borgere.

En del af fællesskabet

Du bliver en del af et godt kollegialt fællesskab. I Glostrup har vi et godt arbejdsmiljø og der er plads til grin og opbakning til hinanden i hverdagen.

Du skal have lyst til at bidrage til det gode kollegiale fællesskab og blive en del af vores kultur.

Vi er fleksible og her er højt til loftet. Det betyder, at der er en stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen.

Opgaver i Borgerservice

Borgerservice varetager en lang række forskellige opgaver: Digital selv- og medbetjening, Nem-Id, udbetaling af sygedagpenge, Jobcenteropgaver, Økonomisk friplads, Pas og Kørekort, Helbredstillæg og Folkeregister.

Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling. Vi har fokus på kvalitet og faglighed i vores sagsbehandling samtidigt med at vi indarbejder brugerinddragelse og digitalisering i mødet med borgeren og vores fremtidige tilrettelæggelse af vores opgaveløsning.

Vi arbejder ud fra den organisering, at hver medarbejder er ansvarlig for et eller flere fagområder, og vi bidrager til tilrettelæggelse og løsning af både fælles og egne opgaver. Vi har alle i afdelingen et grundlæggende kendskab til alle opgaver, så alle kan løse 80 % af de typiske henvendelser og tilstræber at vores borgere får løst deres sag.

Hvad er dine opgaver

Din primær opgave vil være at betjene vores reception. Du skal være en del af den personlige betjening af borgerne og som særligt opgaveområde vil der blive sat fokus på de digitale selvbetjeningsløsninger på www.glostrup.dk og www.borger.dk .

Vi forestiller os, at du

  • tager ansvar for løsning af opgaverne
  • har lyst og interesse til at støtte og hjælpe vores borgere til at blive mere digitale i deres samarbejde med Glostrup Kommune og generelt med det offentlige
  • har gode kommunikative og pædagogiske evner for at sikre et godt møde og samarbejde med den enkelte borger
  • har erfaring med at arbejde med borgere, kundebetjening, læring, digitalisering eller andet der kan bidrage til at vi løser vores kerneopgaver og gerne erfaring fra Borgerserviceområdet.

Fremtidens krav til borgerservicekonsulenter kræver faglig og personlig udvikling

Vi arbejder hele tiden med at forbedre og udvikle arbejdsmetoderne, som du også vil blive en del af. Alle medarbejderne forventes at være en aktiv deltager og medspiller i både den faglige og personlige udvikling.

Vi forventer, du er kontoruddannet, Kommunom, Administrationsbachelor, Receptionist eller lignende med speciale i offentlig administration, og det er et plus hvis du har erfaring med Borgerservice og gerne flere af de nævnte opgaver.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Det praktiske

Stillingen er på 32 timer ugentligt, og med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller snarest herefter.

Ansøgningsfristen er den 15. december 2019.

Ansættelsessamtaler er planlagt til torsdag den 19. december 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Susanne Nielsen
på telefon 4323 6480 eller på mail Susanne.N@glostrup.dk eller faglig koordinator Dika Sabitovic på telefon 4323 6567 eller på mail dika.sabitovic@glostrup.dk

Glostrup KommuneGlostrup2019-12-06T00:00:002019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger en ny kollega til vores reception i Glostrup Kommune, Borgerservice - 32 timer om ugen

Glostrup Kommune

Glostrup
I Borgerservice har vi fokus på, at borgerne skal have en god oplevelse i kontakten med Glostrup Kommune. Det betyder, at vi skal kunne give smilende, effektivt og korrekt råd og vejledning til kommunens borgere. En del af fællesskabet Du bliver en ...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:15. december 2019