Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

RECEPTIONIST TIL FULD TID

First Hotels er en af Skandinaviens førende hotel operatører med 55 unikke og centralt beliggende hoteller på udvalgte destinationer i Sverige, Norge og Danmark (www.firsthotels.com). Uanset om du er forretningsrejsende eller ferierejsende byder vore hoteller på moderne gæsteoplevelser og personlig service med fokus på individet.

Hotellerne er unikke i stil, atmosfære og indretning. Det skal være en fornøjelse at arbejde med os. Vi skal lede udviklingen og overraske samtidig som vi viser omtanke for vores ansatte, kunder og gæster. Det er derfor vi søger dig som sætter mennesker i fokus. "The next best thing to staying here is working here"

RECEPTIONIST TIL FULD TID

FIRST HOTEL KOLDING søger en smilende, dygtig, engageret, ansvarlig og serviceminded recep-tionist med tiltrædelse den 2. september. Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 160,33 timer pr. måned. Vagterne fordeler sig på dag-, aften- og weekendvagter. Mødetiderne er som udgangspunkt fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00, og du skal være indstillet på at det kan være nødvendigt at afløse på nattevagter ved sygdom/ferie.

Vi forventer at:

  • du er uddannet receptionist eller at du minimum har tre års erfaring indenfor receptionsarbejde - gerne hotelreception
  • du brænder for hotelbranchen og ikke kan se dig selv være ansat andre steder
  • du har let til smil og har en stærk, positiv udstråling
  • du trives og er tryg med skiftende arbejdstider
  • du er energisk, empatisk og kan lide at arbejde med mennesker
  • du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage beslutninger
  • du er mødestabil
  • du har lysten til at lære noget nyt og opsøger informationer
  • du kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket
  • er omhyggelig, struktureret og effektiv i din måde at arbejde og løse opgaver på
  • du har gode kommunikationsevner
  • du er 100% flydende i dansk og engelsk både skrift og tale, og behersker gerne et 3. sprog
  • du brænder for at være med til at gøre din succes til hotellets succes. Det er vigtigt, at alle gæster får en god oplevelse og en uovertruffen service, og at du ser det som din fineste opgave at sikre, at alle gæster føler sig hjemme, når de besøger hos os

Opgaverne inkluderer blandt mange:

  • Professionel og hjertelig servicering af hotellets gæster
  • Give vores gæster det fantastiske værtsskab
  • Professionel telefon håndtering
  • Håndtering af check ind og ud
  • Udførelse af punkterne på receptionens tjekliste
  • Booking af værelser (individuelle/grupper)
  • Hvervning af First Members
  • Lave daglige mersalg
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag på et fantastisk hotel i modern omgivelser
  • En stilling med krævende opgaver i et internationalt miljø
  • Muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Mulighed for ansvar og indflydelse
  • Et varieret arbejde på et dejligt hotel med skønne gæster og kollegaer
  • Adgang til fordelagtige personalegoder

FIRST HOTEL KOLDING er et lækkert hotel fra 2006 midt i Kolding centrum med 132 stilrene, moderne værelser og al tænkelig komfort. Hotellet ligger ved Slotssøen og et stenkast fra Koldinghus. Hotellet er nemt at komme til både med bus og tog, da togstationen er vores genbo. Kommer man i bil, tilbydes parkering i egen aflåst kældergarage.

Løn og ansøgning:

Løn i henhold til overenskomsten. Ansøgningsfrist senest den 15. august. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgning og uddybende CV modtages kun pr. mail, som sendes til Receptions Supervisor, Sintija Johnsen på sintija.johnsen@firsthotels.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330043503Phoenix-fca493ec12019-06-14T00:00:00RECEPTIONIST TIL FULD TID

First Hotels er en af Skandinaviens førende hotel operatører med 55 unikke og centralt beliggende hoteller på udvalgte destinationer i Sverige, Norge og Danmark (www.firsthotels.com). Uanset om du er forretningsrejsende eller ferierejsende byder vore hoteller på moderne gæsteoplevelser og personlig service med fokus på individet.

Hotellerne er unikke i stil, atmosfære og indretning. Det skal være en fornøjelse at arbejde med os. Vi skal lede udviklingen og overraske samtidig som vi viser omtanke for vores ansatte, kunder og gæster. Det er derfor vi søger dig som sætter mennesker i fokus. "The next best thing to staying here is working here"

RECEPTIONIST TIL FULD TID

FIRST HOTEL KOLDING søger en smilende, dygtig, engageret, ansvarlig og serviceminded recep-tionist med tiltrædelse den 2. september. Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 160,33 timer pr. måned. Vagterne fordeler sig på dag-, aften- og weekendvagter. Mødetiderne er som udgangspunkt fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00, og du skal være indstillet på at det kan være nødvendigt at afløse på nattevagter ved sygdom/ferie.

Vi forventer at:

  • du er uddannet receptionist eller at du minimum har tre års erfaring indenfor receptionsarbejde - gerne hotelreception
  • du brænder for hotelbranchen og ikke kan se dig selv være ansat andre steder
  • du har let til smil og har en stærk, positiv udstråling
  • du trives og er tryg med skiftende arbejdstider
  • du er energisk, empatisk og kan lide at arbejde med mennesker
  • du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage beslutninger
  • du er mødestabil
  • du har lysten til at lære noget nyt og opsøger informationer
  • du kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket
  • er omhyggelig, struktureret og effektiv i din måde at arbejde og løse opgaver på
  • du har gode kommunikationsevner
  • du er 100% flydende i dansk og engelsk både skrift og tale, og behersker gerne et 3. sprog
  • du brænder for at være med til at gøre din succes til hotellets succes. Det er vigtigt, at alle gæster får en god oplevelse og en uovertruffen service, og at du ser det som din fineste opgave at sikre, at alle gæster føler sig hjemme, når de besøger hos os

Opgaverne inkluderer blandt mange:

  • Professionel og hjertelig servicering af hotellets gæster
  • Give vores gæster det fantastiske værtsskab
  • Professionel telefon håndtering
  • Håndtering af check ind og ud
  • Udførelse af punkterne på receptionens tjekliste
  • Booking af værelser (individuelle/grupper)
  • Hvervning af First Members
  • Lave daglige mersalg
  • Diverse ad hoc opgaver

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag på et fantastisk hotel i modern omgivelser
  • En stilling med krævende opgaver i et internationalt miljø
  • Muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Mulighed for ansvar og indflydelse
  • Et varieret arbejde på et dejligt hotel med skønne gæster og kollegaer
  • Adgang til fordelagtige personalegoder

FIRST HOTEL KOLDING er et lækkert hotel fra 2006 midt i Kolding centrum med 132 stilrene, moderne værelser og al tænkelig komfort. Hotellet ligger ved Slotssøen og et stenkast fra Koldinghus. Hotellet er nemt at komme til både med bus og tog, da togstationen er vores genbo. Kommer man i bil, tilbydes parkering i egen aflåst kældergarage.

Løn og ansøgning:

Løn i henhold til overenskomsten. Ansøgningsfrist senest den 15. august. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgning og uddybende CV modtages kun pr. mail, som sendes til Receptions Supervisor, Sintija Johnsen på sintija.johnsen@firsthotels.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!

2019-07-16T10:51:01.990 First Hotels er en af Skandinaviens førende hotel operatører med 55 unikke og centralt beliggende hoteller på udvalgte destinationer i Sverige, Norge og Danmark (www.firsthotels.com). Uanset om du er forretningsrejsende eller ferierejsende byder vore hoteller på moderne gæsteoplevelser og personlig service med fokus på individet. Hotellerne er unikke i stil, atmosfære og indretning. Det skal være en fornøjelse at arbejde med os. Vi skal lede udviklingen og overraske samtidig som vi viser omtanke for vores ansatte, kunder og gæster. Det er derfor vi søger dig som sætter mennesker i fokus. The next best thing to staying here is working here RECEPTIONIST TIL FULD TID FIRST HOTEL KOLDING søger en smilende, dygtig, engageret, ansvarlig og serviceminded recep-tionist med tiltrædelse den 2. september. Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 160,33 timer pr. måned. Vagterne fordeler sig på dag-, aften- og weekendvagter. Mødetiderne er som udgangspunkt fra kl. 07.00-15.00 og 15.00-23.00, og du skal være indstillet på at det kan være nødvendigt at afløse på nattevagter ved sygdom ferie. Vi forventer at: du er uddannet receptionist eller at du minimum har tre års erfaring indenfor receptionsarbejde - gerne hotelreception du brænder for hotelbranchen og ikke kan se dig selv være ansat andre steder du har let til smil og har en stærk, positiv udstråling du trives og er tryg med skiftende arbejdstider du er energisk, empatisk og kan lide at arbejde med mennesker du kan arbejde selvstændigt og trives med at tage beslutninger du er mødestabil du har lysten til at lære noget nyt og opsøger informationer du kan holde flere bolde i luften og bevare overblikket er omhyggelig, struktureret og effektiv i din måde at arbejde og løse opgaver på du har gode kommunikationsevner du er 100 flydende i dansk og engelsk både skrift og tale, og behersker gerne et 3. sprog du brænder for at være med til at gøre din succes til hotellets succes. Det er vigtigt, at alle gæster får en god oplevelse og en uovertruffen service, og at du ser det som din fineste opgave at sikre, at alle gæster føler sig hjemme, når de besøger hos os Opgaverne inkluderer blandt mange: Professionel og hjertelig servicering af hotellets gæster Give vores gæster det fantastiske værtsskab Professionel telefon håndtering Håndtering af check ind og ud Udførelse af punkterne på receptionens tjekliste Booking af værelser (individuelle grupper) Hvervning af First Members Lave daglige mersalg Diverse ad hoc opgaver Vi tilbyder: En spændende hverdag på et fantastisk hotel i modern omgivelser En stilling med krævende opgaver i et internationalt miljø Muligheder for personlig og faglig udvikling Mulighed for ansvar og indflydelse Et varieret arbejde på et dejligt hotel med skønne gæster og kollegaer Adgang til fordelagtige personalegoder FIRST HOTEL KOLDING er et lækkert hotel fra 2006 midt i Kolding centrum med 132 stilrene, moderne værelser og al tænkelig komfort. Hotellet ligger ved Slotssøen og et stenkast fra Koldinghus. Hotellet er nemt at komme til både med bus og tog, da togstationen er vores genbo. Kommer man i bil, tilbydes parkering i egen aflåst kældergarage. Løn og ansøgning: Løn i henhold til overenskomsten. Ansøgningsfrist senest den 15. august. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansøgning og uddybende CV modtages kun pr. mail, som sendes til Receptions Supervisor, Sintija Johnsen på sintija.johnsen@firsthotels.dk. Vi ser frem til at høre fra dig!11jobnetfca493ec100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-13T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3547399Hotel First- Kolding11Banegårdspladsen 76000KoldingDKDanmark0sintija.johnsen@firsthotels.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent778519JobNet5005131500513110014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca493echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca493echttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca493ec&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fca493ec&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRECEPTIONIST TIL FULD TID1Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg362096856sintija.johnsen@firsthotels.dksintija.johnsen@firsthotels.dkDKDanmarkDKDanmark330122684Receptionist på Dyvig BadehotelRobot Har du lyst til at arbejde sammen med fagligt dygtige, dedikerede og engagerede kolleger i en travl hverdag, hvor to dage sjældent er ens? Er du parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil? Så kan vi tilbyde en spændende stilling i Receptionen på Dyvig Badehotel. Vi er et Boutique hotel i særklasse på landet på Nordals. I receptionen på Badehotellet kan du være med til at have ansvar for, at skabe det bedst mulige grundlag for et fantastisk ophold og oplevelse for vores gæster. Arbejdsfeltet i receptionen er bredt og varieret og spænder fra gæsteservice til håndtering af det interne på hotellet vedr. daglige arbejdegange. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder, en gæsteservice i top fra første kontakt til gæsten afrejser. Du kan læse mere om os på www.dyvigbadehotel.dk Hvad tilbyder vi? Du bliver en del af receptionen på badehotellet, som består af flere fantastiske kollegaer og bogholder. Arbejdsområderne i receptionen spænder vidt, lige fra telefonbetjening, hotelsystem, modtagelse af gæster selskaber og meget andet. Du vil være med til at have ansvaret for, at optimale rammer er til stede for vores mange gæster. Du vil indgå i receptionsteamet, med en rulle vagtplan på to uger arbejde hver anden weekend. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være: Bliv vores nye kollega Vi forestiller os, at du: er kontoruddannet eller lignede erfaring er bruger i Office pakken samt har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og tysk har gerne erfaring med reception gæstekontakt kan arbejde selvstændigt og ikke mindst proaktivt samt indgå i et tæt samarbejde med kolleger er imødekommende og positiv i den personlige og telefoniske kontakt med kolleger, brugere og leverandører. Vi finder løsninger sammen Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye opgaver, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. marts 2020. Løn efter kvalifikationer.

Har du lyst til at arbejde sammen med fagligt dygtige, dedikerede og engagerede kolleger i en travl hverdag, hvor to dage sjældent er ens? Er du parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil? Så kan vi tilbyde en spændende stilling i Receptionen på Dyvig Badehotel.

Vi er et Boutique hotel i særklasse på landet på Nordals.
I receptionen på Badehotellet kan du være med til at have ansvar for, at skabe det bedst mulige grundlag for et fantastisk ophold og oplevelse for vores gæster.

Arbejdsfeltet i receptionen er bredt og varieret og spænder fra gæsteservice til håndtering af det interne på hotellet vedr. daglige arbejdegange. Alt hvad vi beskæftiger os med kvalificeres af høje faglige standarder, en gæsteservice i top fra første kontakt til gæsten afrejser.

Du kan læse mere om os på www.dyvigbadehotel.dk  

Hvad tilbyder vi?

Du bliver en del af receptionen på badehotellet, som består af flere fantastiske kollegaer og bogholder. Arbejdsområderne i receptionen spænder vidt, lige fra telefonbetjening, hotelsystem, modtagelse af gæster – selskaber og meget andet. Du vil være med til at have ansvaret for, at optimale rammer er til stede for vores mange gæster.

Du vil indgå i receptionsteamet, med en rulle vagtplan på to uger – arbejde hver anden weekend.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

Bliv vores nye kollega
Vi forestiller os, at du:

  • er kontoruddannet eller lignede erfaring
  • er bruger i Office pakken samt har gode kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og tysk
  • har gerne erfaring med reception/gæstekontakt
  • kan arbejde selvstændigt og ikke mindst proaktivt samt indgå i et tæt samarbejde med kolleger
  • er imødekommende og positiv i den personlige og telefoniske kontakt med kolleger, brugere og leverandører.

 

Vi finder løsninger sammen

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye opgaver, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra siden. Til gengæld får du gode muligheder for at gøre en positiv forskel for menneskers arbejdsliv.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter den 1. marts 2020. Løn efter kvalifikationer.

Dyvig BadehotelNordborg2019-11-12T00:00:002020-01-03T00:00:00
330121034Fast stilling som receptionist/sekretær i skranken, Ortopædkirurgisk ambulatorium/dagkirurgisk afsnitBasic Fast stilling som receptionist sekretær i skranken, Ortopædkirurgisk ambulatorium dagkirurgisk afsnit Der søges pr. 1 1 2020 en receptionist sekretær i en fast stilling på 37 timer om ugen, hovedsagligt til varetagelse af skrankefunktion. Ortopædkirurgisk ambulatorium og dagkirurgisk afsnit består af både et ambulatorium og et operationsafsnit (med tilhørende hvilestue). På afsnittet sætter vi en stor ære i, at patienter og pårørende oplever gode og sammenhængende forløb. En stor del af jobbet vil bestå i, at modtage og besøgsregistrere alle patienter der møder på Ortopædkirurgisk ambulatorium dagkirurgisk afsnit. I skranken er man den første personlige kontakt patient pårørende har med afsnittet, man er derfor den første der repræsenterer afsnittet. Førstehåndsindtrykket anser vi, som værende en meget vigtig del af hele forløbet hos os, vi søger derfor en person til stillingen, der kan se sig selv, som afsnittets ansigt udadtil. Faglige kvalifikationer: Kendskab til og erfaring i brugen af Cosmic Erfaring med skrankefunktion Er alsidig og kan håndtere mange forskellige typer af opgaver Personlige kvaliteter: Serviceminded, imødekommende og smilende Stor lyst til patient pårørende kontakt. Varetager gerne forskelligartede spørgsmål fra netop patienter pårørende Søger at være problemløsende, når patienter pårørende henvender sig med udfordringer af både mindre og større karakter Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ortopædkirurgisk Ambulatorium afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680 og Lisbeth Lund Ditlevsen telefon 79406786 Ansøgningsfristen er d. 17 11 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i slutningen af uge 47. Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenforFast stilling som receptionist/sekretær i skranken, Ortopædkirurgisk ambulatorium/dagkirurgisk afsnit

Der søges pr. 1/1 2020 en receptionist/sekretær i en fast stilling på 37 timer om ugen, hovedsagligt til varetagelse af skrankefunktion.

Ortopædkirurgisk ambulatorium og dagkirurgisk afsnit består af både et ambulatorium og et operationsafsnit (med tilhørende hvilestue). På afsnittet sætter vi en stor ære i, at patienter og pårørende oplever gode og sammenhængende forløb.

En stor del af jobbet vil bestå i, at modtage og besøgsregistrere alle patienter der møder på Ortopædkirurgisk ambulatorium/dagkirurgisk afsnit. I skranken er man den første personlige kontakt patient/pårørende har med afsnittet, man er derfor den første der repræsenterer afsnittet. Førstehåndsindtrykket anser vi, som værende en meget vigtig del af hele forløbet hos os, vi søger derfor en person til stillingen, der kan se sig selv, som afsnittets ansigt udadtil.

Faglige kvalifikationer:

  • Kendskab til og erfaring i brugen af Cosmic
  • Erfaring med skrankefunktion
  • Er alsidig og kan håndtere mange forskellige typer af opgaver

Personlige kvaliteter:

  • Serviceminded, imødekommende og smilende
  • Stor lyst til patient/pårørende kontakt. Varetager gerne forskelligartede spørgsmål fra netop patienter/pårørende
  • Søger at være problemløsende, når patienter/pårørende henvender sig med udfordringer af både mindre og større karakter

Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ortopædkirurgisk Ambulatorium afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680 og Lisbeth Lund Ditlevsen telefon 79406786

Ansøgningsfristen er d. 17/11

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i slutningen af uge 47.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

ORS/Small/eaa5b374_logo.pngOrtopædkirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-11-08T12:00:28.0532019-11-17T00:00:00
330105073HR Administrative Assistant/receptionistRobot Combine your service-minded and positive attitude with your excellent administrative skills. Join VIKING - and help save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S is a leader in its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do this through continuous innovations in safety equipment, service and training. And we bring great people together to help make it happen. Grow your skills the international way Join our team as we develop game-changing safety solutions for the world s largest cruise ships and ferries, leading commercial shipping giants, major offshore energy operators, navies and a wealth of other maritime trades worldwide. You ll experience a dynamic and inspiring workplace, where you re surrounded by competent colleagues from many different nations. We see the world as our home market and we think and act from a global perspective. Where do you come in? Would you like to be the first point of contact at VIKING Headquarter in Esbjerg? Do you thrive in a busy environment? Are you service-minded and structured in your approach and have an HR administrative background? If you can answer YES to these questions, then this might be the perfect job for you! VIKING is looking for two part-time Administrative assistants for our reception on weekdays between 7.00 and 17.00. In addition to welcoming guests and employees and coordinating front-desk activities, distributing correspondence and redirecting phone calls etc. you will offer daily administrative and analytics support to the HR department and on an ad-hoc basis to other parts of the organisation. You will be a part of our Global HR Department where you will report to our Global HR Director. Primary tasks and responsibilities?: Provide support for HR administrative tasks (e.g. on-boarding, off-boarding, employee handbook, social events etc.) Welcome visitors and answer all incoming calls Receive, sort and distribute daily mail deliveries Scan of invoices Make travel arrangements (taxi and hotels) Register vacation and other absences in SAP Course Administration Who are you? Your central purpose is to provide professional service to our visitors and support to the organisation. As the face of our company, the successful candidate will be presentable and friendly, with outstanding people s skills. You should have a talent for multi-tasking, with excellent communication and organizational skills. You thrive in a busy environment and it is important that you are confident, resourceful and proactive when issues arise. We expect that you: Have proven work experience as a HR assistant, receptionist or similar An educational background within Business Administration or Human Resource is preferred but not a must Proficient utilizing Microsoft Office programs (Outlook, Excel, and Word) Excellent organizational skills including ability to prioritize and coordinate multiple tasks Excellent interpersonal skills with the ability to effectively interact with internal and external business partners and staff at all levels Excellent written and verbal communication skills in both Danish and English Why VIKING? VIKING is located in Esbjerg the center of a thriving region with a strong business environment, outstanding nature, and plenty of opportunities for sports and cultural events. We always strive to be the best, and to raise the bar when it comes to safety, creating and supporting exciting products and markets. And we offer interesting and diverse work with good opportunities for professional and personal development. How to apply Please send your motivated application and CV - in Danish or English - as soon as possible. Applications will be received online via send application , which is located at the top-right of the page. Applicants will be contacted continuously, and the position will be filled once we have found the right candidate. All applications will be handled confidentially. Desired start date: As soon as possible. If you have any questions, please do not hesitate to contact Global HR Director Mette Vistisen by phone 45 25428470. For further information, please visit our website www.VIKING-life.com to learn more about our company, our products, and our core values.

Combine your service-minded and positive attitude with your excellent administrative skills.

Join VIKING - and help save lives for a living

VIKING Life-Saving Equipment A/S is a leader in its field and our mission is clear: We are committed to protecting and saving lives all over the world. We do this through continuous innovations in safety equipment, service and training. And we bring great people together to help make it happen.

Grow your skills the international way
Join our team as we develop game-changing safety solutions for the world’s largest cruise ships and ferries, leading commercial shipping giants, major offshore energy operators, navies and a wealth of other maritime trades worldwide. You’ll experience a dynamic and inspiring workplace, where you’re surrounded by competent colleagues from many different nations. We see the world as our home market – and we think and act from a global perspective.

Where do you come in?

Would you like to be the first point of contact at VIKING Headquarter in Esbjerg? Do you thrive in a busy environment? Are you service-minded and structured in your approach and have an HR administrative background?

If you can answer YES to these questions, then this might be the perfect job for you!

VIKING is looking for two part-time Administrative assistants for our reception on weekdays between 7.00 and 17.00.

In addition to welcoming guests and employees and coordinating front-desk activities, distributing correspondence and redirecting phone calls etc. you will offer daily administrative and analytics support to the HR department and on an ad-hoc basis to other parts of the organisation.

You will be a part of our Global HR Department where you will report to our Global HR Director.

Primary tasks and responsibilities?:

  • Provide support for HR administrative tasks (e.g. on-boarding, off-boarding, employee handbook, social events etc.)
  • Welcome visitors and answer all incoming calls
  • Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
  • Scan of invoices
  • Make travel arrangements (taxi and hotels)
  • Register vacation and other absences in SAP
  • Course Administration

Who are you?
Your central purpose is to provide professional service to our visitors and support to the organisation. As the ‘face’ of our company, the successful candidate will be presentable and friendly, with outstanding people’s skills. You should have a talent for multi-tasking, with excellent communication and organizational skills.

You thrive in a busy environment and it is important that you are confident, resourceful and proactive when issues arise.

We expect that you:

Have proven work experience as a HR assistant, receptionist or similar

  • An educational background within Business Administration or Human Resource is preferred but not a must
  • Proficient utilizing Microsoft Office programs (Outlook, Excel, and Word)
  • Excellent organizational skills including ability to prioritize and coordinate multiple tasks
  • Excellent interpersonal skills with the ability to effectively interact with internal and external business partners and staff at all levels
  • Excellent written and verbal communication skills in both Danish and English

Why VIKING?
VIKING is located in Esbjerg – the center of a thriving region with a strong business environment, outstanding nature, and plenty of opportunities for sports and cultural events. We always strive to be the best, and to raise the bar when it comes to safety, creating and supporting exciting products and markets. And we offer interesting and diverse work with good opportunities for professional and personal development.

How to apply
Please send your motivated application and CV - in Danish or English - as soon as possible. Applications will be received online via “send application”, which is located at the top-right of the page. Applicants will be contacted continuously, and the position will be filled once we have found the right candidate. All applications will be handled confidentially.

Desired start date: As soon as possible.

If you have any questions, please do not hesitate to contact Global HR Director Mette Vistisen by phone
+ 45 25428470.

For further information, please visit our website www.VIKING-life.com to learn more about our company, our products, and our core values.

Viking Life-Saving EquipmentEsbjerg V2019-10-10T00:00:002019-12-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Receptionist på Dyvig Badehotel

Dyvig Badehotel

Nordborg
Har du lyst til at arbejde sammen med fagligt dygtige, dedikerede og engagerede kolleger i en travl hverdag, hvor to dage sjældent er ens? Er du parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil? Så kan vi tilbyde en ...
Indrykket:12. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Fast stilling som receptionist/sekretær i skranken, Ortopædkirurgisk ambulatorium/dagkirurgisk afsnit

Ortopædkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Fast stilling som receptionist sekretær i skranken, Ortopædkirurgisk ambulatorium dagkirurgisk afsnit Der søges pr. 1 1 2020 en receptionist sekretær i en fast stilling på 37 timer om ugen, hovedsagligt til varetagelse af skrankefunktion. Ortopædkir...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:17. november 2019

HR Administrative Assistant/receptionist

Viking Life-Saving Equipment

Esbjerg V
Combine your service-minded and positive attitude with your excellent administrative skills. Join VIKING - and help save lives for a living VIKING Life-Saving Equipment A S is a leader in its field and our mission is clear: We are committed to prote...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:5. december 2019