Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Receptionist/kontor

Receptionist/Kontorjob

Til vort friske team søger vi venlige og glade personligheder, der forstår at holde flere bolde i luften på én gang samt at være naturlig og serviceminded.

Vi kan tilbyde et udfordrende og ansvarsfuldt job i et uformelt miljø med fart over feltet. Hver medarbejder har ansvar for en række virksomheder.

Telefonkald modtages, der viderestilles eller tages imod besked, modtages ordre m.v. Der forekommer lettere sekretær- og salgsopgaver, håndtering af post, fremsendelse af brochurer samt evt. deltagelse i salg af vore ydelser.

Du får en stor berøringsflade med vor kunder og vor kunders kunder og forretningsforbindelser, som du skal servicere med dit smilende væsen. Det er derfor vigtigt, at du er en glad og imødekommende person med glimt i øjet. Vi lægger vægt på en venlig og uformel omgangstone og godt samarbejde.

Du skal være hurtig på tasterne, og det er en stor fordel, at du føler dig tilpas med din PC. Du skal helst have kendskab til Microsoft Windows og Office-pakken samt kunne tjekke for de mest almindelige fejl, før du tilkalder IT-support.

Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk. Behersker du andre sprog, er det en fordel men ikke en nødvendighed. Har du erfaring fra et professionelt kontormiljø, er det ligeledes en fordel, men er du den rigtige person, giver vi dig gerne en grundig oplæring og mulighed for løbende udvikling.

Med et job hos Kongens Nytorv/Hellerup Business Center, får du mulighed for at prøve mange forskellige ting, og du får et ansvar, som giver dig udviklingsmuligheder sammen med dygtige og engagerede kolleger.

 

 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049078Phoenix-bc6f5a8a12019-06-26T00:00:00Receptionist/kontor

Receptionist/Kontorjob

Til vort friske team søger vi venlige og glade personligheder, der forstår at holde flere bolde i luften på én gang samt at være naturlig og serviceminded.

Vi kan tilbyde et udfordrende og ansvarsfuldt job i et uformelt miljø med fart over feltet. Hver medarbejder har ansvar for en række virksomheder.

Telefonkald modtages, der viderestilles eller tages imod besked, modtages ordre m.v. Der forekommer lettere sekretær- og salgsopgaver, håndtering af post, fremsendelse af brochurer samt evt. deltagelse i salg af vore ydelser.

Du får en stor berøringsflade med vor kunder og vor kunders kunder og forretningsforbindelser, som du skal servicere med dit smilende væsen. Det er derfor vigtigt, at du er en glad og imødekommende person med glimt i øjet. Vi lægger vægt på en venlig og uformel omgangstone og godt samarbejde.

Du skal være hurtig på tasterne, og det er en stor fordel, at du føler dig tilpas med din PC. Du skal helst have kendskab til Microsoft Windows og Office-pakken samt kunne tjekke for de mest almindelige fejl, før du tilkalder IT-support.

Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk. Behersker du andre sprog, er det en fordel men ikke en nødvendighed. Har du erfaring fra et professionelt kontormiljø, er det ligeledes en fordel, men er du den rigtige person, giver vi dig gerne en grundig oplæring og mulighed for løbende udvikling.

Med et job hos Kongens Nytorv/Hellerup Business Center, får du mulighed for at prøve mange forskellige ting, og du får et ansvar, som giver dig udviklingsmuligheder sammen med dygtige og engagerede kolleger.

 

 

 

 

2019-08-01T00:52:20.560 Receptionist Kontorjob Til vort friske team søger vi venlige og glade personligheder, der forstår at holde flere bolde i luften på n gang samt at være naturlig og serviceminded. Vi kan tilbyde et udfordrende og ansvarsfuldt job i et uformelt miljø med fart over feltet. Hver medarbejder har ansvar for en række virksomheder. Telefonkald modtages, der viderestilles eller tages imod besked, modtages ordre m.v. Der forekommer lettere sekretær- og salgsopgaver, håndtering af post, fremsendelse af brochurer samt evt. deltagelse i salg af vore ydelser. Du får en stor berøringsflade med vor kunder og vor kunders kunder og forretningsforbindelser, som du skal servicere med dit smilende væsen. Det er derfor vigtigt, at du er en glad og imødekommende person med glimt i øjet. Vi lægger vægt på en venlig og uformel omgangstone og godt samarbejde. Du skal være hurtig på tasterne, og det er en stor fordel, at du føler dig tilpas med din PC. Du skal helst have kendskab til Microsoft Windows og Office-pakken samt kunne tjekke for de mest almindelige fejl, før du tilkalder IT-support. Du begår dig ubesværet på dansk og engelsk. Behersker du andre sprog, er det en fordel men ikke en nødvendighed. Har du erfaring fra et professionelt kontormiljø, er det ligeledes en fordel, men er du den rigtige person, giver vi dig gerne en grundig oplæring og mulighed for løbende udvikling. Med et job hos Kongens Nytorv Hellerup Business Center, får du mulighed for at prøve mange forskellige ting, og du får et ansvar, som giver dig udviklingsmuligheder sammen med dygtige og engagerede kolleger.11jobnetbc6f5a8a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3552422HELLERUP BUSINESS CENTER ApS11Strandvejen 1002900HellerupDKDanmark0hrstrandvejen100@yahoo.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent783431JobNet5009577500957710025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc6f5a8ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc6f5a8ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc6f5a8a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc6f5a8a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgReceptionist/kontor12007991Dansk3Læse/ tale422208Receptionist2Salg362135436hrstrandvejen100@yahoo.comhrstrandvejen100@yahoo.comDKDanmarkDKDanmark330128000Natreceptionist med sans for detaljen, søges til deltidsstilling på nyt hotelRobot Natreceptionist, hotel Vil du være med til at åbne et nybygget smukt hotel, tæt på byen og lufthavnen? Vil du være med til at forme hvem vi skal blive og hvilket fantastisk team vi skal være? Du skal være detalje orienteret, stabil, en teamplayer, have service som mellemnavn, være loyal og have et ejerskab for din arbejdsplads. Alt dette imens du er i stand til at holde hovedet koldt i pressede situationer og bevare det største smil. Vi er et lækkert nyåbnet budgethotel på Lergravsvej på Amager, hvor personalets service er i centrum og der er lagt energi i detaljerne. Stillingen er en deltidsstilling på 120 timer fordelt over 4 uger på 14 vagter. Vagterne er normalt i tidsrummet 22:00-07:10, både hverdage, helligdage og weekendvagter i en fast rullende vagtplan. Arbejdsopgaver: Sikre en god professionel check in out Imødekommende, glad og jordnær servicering af vores gæster Kasseafstemning Telefonbetjening Natkørsel Reservationer og bevarelse af diverse mails m.m. Overholde brand og sikkerhedsprocedurer Salg fra vores bar samt lettere rengøring af lobby Diverse øvrige rutiner Være en god kollega Ad Hoc-opgaver givet af ledelsen Vi tilbyder: Ledere der brænder for hvad vi laver En god fast rullende vagtplan En uformel tone, hvor godt humør er noget vi værdsætter Et hotel i udvikling som er åben over for den enkelte medarbejdes ideer Et spændende job med gode udviklingsmuligheder Vi forventer at: Du brænder for service Du har erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav Du taler og forstår dansk samt behersker engelsk i skrift og tale, og har forståelse for de skandinaviske sprog Du forstår at bevare overblikket i stressede situationer Du har flair for IT, kendskab til Mews vil være en fordel, men ikke et krav. Du har en god energi og en positiv indstilling. Du er mødestabil, fleksibel, loyal samt en ansvarsbevidst medarbejder Hvis du har læst hele jobopslaget, så skriv: Tak for i aften! I starten af din ansøgning :) Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt et vellignende billede på mail managercity@go-hotel.com Att.: Assisterende hotel chef, Mille Asbjerg. Der vil blive indkaldt til samtaler løbende.

Natreceptionist, hotel

 

Vil du være med til at åbne et nybygget smukt hotel, tæt på byen og lufthavnen?

Vil du være med til at forme hvem vi skal blive og hvilket fantastisk team vi skal være?

 

Du skal være detalje orienteret, stabil, en teamplayer, have service som mellemnavn, være loyal og have et ejerskab for din arbejdsplads. Alt dette imens du er i stand til at holde hovedet koldt i pressede situationer og bevare det største smil.    

 

Vi er et lækkert nyåbnet budgethotel på Lergravsvej på Amager, hvor personalets service er i centrum og der er lagt energi i detaljerne.

Stillingen er en deltidsstilling på 120 timer fordelt over 4 uger på 14 vagter. Vagterne er normalt i tidsrummet 22:00-07:10, både hverdage, helligdage og weekendvagter i en fast rullende vagtplan. 

 

Arbejdsopgaver:

Sikre en god professionel check in/out

Imødekommende, glad og jordnær servicering af vores gæster

Kasseafstemning 

Telefonbetjening

Natkørsel

Reservationer og bevarelse af diverse mails m.m.

Overholde brand og sikkerhedsprocedurer

Salg fra vores bar samt lettere rengøring af lobby

Diverse øvrige rutiner

Være en god kollega

Ad Hoc-opgaver givet af ledelsen 

Vi tilbyder: 

Ledere der brænder for hvad vi laver

En god fast rullende vagtplan

En uformel tone, hvor godt humør er noget vi værdsætter

Et hotel i udvikling som er åben over for den enkelte medarbejdes ideer

Et spændende job med gode udviklingsmuligheder

 

Vi forventer at:

Du brænder for service

Du har erfaring fra lignende stilling, dog ikke et krav

Du taler og forstår dansk samt behersker engelsk i skrift og tale, og har forståelse for de skandinaviske sprog

Du forstår at bevare overblikket i stressede situationer

Du har flair for IT, kendskab til Mews vil være en fordel, men ikke et krav.

Du har en god energi og en positiv indstilling.

Du er mødestabil, fleksibel, loyal samt en ansvarsbevidst medarbejder

 

Hvis du har læst hele jobopslaget, så skriv: 'Tak for i aften!' I starten af din ansøgning :)

 

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning, CV samt et vellignende billede på mail managercity@go-hotel.com – Att.: Assisterende hotel chef, Mille Asbjerg. Der vil blive indkaldt til samtaler løbende.

Go Hotel City ApSKøbenhavn S2019-11-20T00:00:002019-12-03T00:00:00
330127587Servicemindet receptionist til Social- og IndenrigsministerietRobot Servicemindet receptionist til Social- og Indenrigsministeriet Receptionen er stedet, hvor vores omverden møder ministeriet første gang. Det er uanset, om det er ved fysisk fremmøde eller over telefonomstillingen. Vi lægger vægt på, at det bliver et godt første møde, og at vi får hjulpet alle vores gæster og dem, der henvender sig, bedst muligt. Lige nu er vi på jagt efter en receptionist, der kan sikre det. Vi søger dig, der er en erfaren og servicemindet receptionist. Dig, der sætter en ære i at hjælpe kollegaer og besøgende bedst muligt, og som kan have overblik over en stor organisation. Dig Så længe du har erfaring som receptionist, er det ikke afgørende, hvad du har med dig af uddannelse. Det vigtigt for os, at du: Er servicemindet. Du lægger en ære i at hjælpe både dine kollegaer og vores besøgende bedst muligt. Er udadvendt. Når du ikke hjælper mennesker ind og ud ad dørene, hjælper du dine kollegaer i hele huset over telefon eller mail. Du er altså i kontakt med rigtig mange mennesker i løbet af en dag. Det er afgørende, at det falder dig naturligt og giver dig energi. Kan skabe overblik over en organisation. Det kræver et godt overblik at kunne sende besøgende og dem, der ringer, det rette sted hen. Finder løsninger og tager udfordringer med et smil. Du vil hver dag møde nye udfordringer. Er en erfaren receptionist. Du har flere års erfaring fra lignende stilling. Det vil være en fordel, hvis du kender telefonomstillingssystemet TDC Voquant, som vi bruger. På sigt vil det være dig, der skal være superbruger på telefonsystemet. Stillingen Du kommer især til at arbejde med: At betjene receptionen. Du tager imod gæster til huset. Receptionen holder åbent 8:30 til 16:00 (fredag til 15:30). Telefonomstilling. Du tager opkaldene til vores hovednummer og får guidet dem, der ringer, det rigtige sted hen. Ad hoc-opgaver i receptionen. Det kan være at sikre mødeforplejning og booking, håndtere pakker og breve, frankere og sortere post, bestille taxaer og bude, administrere bookinger til vores massageordning, udlån af cykler mv. Service i hele huset. Du bliver en del af Service, og ind i mellem vil du også skulle træde til og hjælpe dine kollegaer i Service med at betjene hele huset. Ud over at være indgangen til 250 medarbejdere i Social- og Indenrigsministeriets departement, betjener receptionen også 100 medarbejdere fra Børne- og Undervisningsministeriet. Du får en varieret arbejdsdag, der vil være præget af mange forskellige opgaver og mennesker. Du bliver en del af Service i afdelingen Organisation. I Service er vi otte medarbejdere. Vi har en uformel tone, lægger vægt på at hjælpe hinanden og værner om, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Departementet I Social- og Indenrigsministeriet arbejder vi for at skabe resultater, der positivt bidrager til at skabe fremskridt for udsatte borgere i vores samfund, og vi har ansvaret for de overordnede rammer for kommuner og regioner. Samtidig er vi Danmarks valgministerium. Viden og kvalitet, sikker drift og ordentlighed er vores værdier, der er med i alt fra vores daglige arbejde over udvikling til ledelse. Det er vigtigt, du kan se dig selv i det. Løn og ansættelse Du vil blive ansat efter relevant overenskomst. Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Social- og Indenrigsministeriets departement, Holmens Kanal 22, 1060 København K. Stillingen er på fuld tid. Ansættelsen er tidsbegrænset i et år. Vi har brug for dig snarest. Spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte Torben Birkebæk på tlf. 41 85 13 71 eller tobi@sim.dk. Søg Send ansøgning, CV og eksamensdokumentation elektronisk via stillingsopslaget på www.sim.dk. Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 2. december 2019. Vi opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Servicemindet receptionist til Social- og Indenrigsministeriet

Receptionen er stedet, hvor vores omverden møder ministeriet første gang. Det er uanset, om det er ved fysisk fremmøde eller over telefonomstillingen. Vi lægger vægt på, at det bliver et godt første møde, og at vi får hjulpet alle vores gæster og dem, der henvender sig, bedst muligt. Lige nu er vi på jagt efter en receptionist, der kan sikre det. Vi søger dig, der er en erfaren og servicemindet receptionist. Dig, der sætter en ære i at hjælpe kollegaer og besøgende bedst muligt, og som kan have overblik over en stor organisation.

Dig
Så længe du har erfaring som receptionist, er det ikke afgørende, hvad du har med dig af uddannelse.

Det vigtigt for os, at du:

  • Er servicemindet. Du lægger en ære i at hjælpe både dine kollegaer og vores besøgende bedst muligt.
  • Er udadvendt. Når du ikke hjælper mennesker ind og ud ad dørene, hjælper du dine kollegaer i hele huset over telefon eller mail. Du er altså i kontakt med rigtig mange mennesker i løbet af en dag. Det er afgørende, at det falder dig naturligt og giver dig energi.
  • Kan skabe overblik over en organisation. Det kræver et godt overblik at kunne sende besøgende og dem, der ringer, det rette sted hen.
  • Finder løsninger og tager udfordringer med et smil. Du vil hver dag møde nye udfordringer.
  • Er en erfaren receptionist. Du har flere års erfaring fra lignende stilling.
Det vil være en fordel, hvis du kender telefonomstillingssystemet TDC Voquant, som vi bruger. På sigt vil det være dig, der skal være superbruger på telefonsystemet.

Stillingen
Du kommer især til at arbejde med:

  • At betjene receptionen. Du tager imod gæster til huset. Receptionen holder åbent 8:30 til 16:00 (fredag til 15:30).
  • Telefonomstilling. Du tager opkaldene til vores hovednummer og får guidet dem, der ringer, det rigtige sted hen.
  • Ad hoc-opgaver i receptionen. Det kan være at sikre mødeforplejning og –booking, håndtere pakker og breve, frankere og sortere post, bestille taxaer og bude, administrere bookinger til vores massageordning, udlån af cykler mv.
  • Service i hele huset. Du bliver en del af Service, og ind i mellem vil du også skulle træde til og hjælpe dine kollegaer i Service med at betjene hele huset.
Ud over at være indgangen til 250 medarbejdere i Social- og Indenrigsministeriets departement, betjener receptionen også 100 medarbejdere fra Børne- og Undervisningsministeriet.

Du får en varieret arbejdsdag, der vil være præget af mange forskellige opgaver og mennesker.

Du bliver en del af Service i afdelingen Organisation. I Service er vi otte medarbejdere. Vi har en uformel tone, lægger vægt på at hjælpe hinanden og værner om, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Departementet
I Social- og Indenrigsministeriet arbejder vi for at skabe resultater, der positivt bidrager til at skabe fremskridt for udsatte borgere i vores samfund, og vi har ansvaret for de overordnede rammer for kommuner og regioner. Samtidig er vi Danmarks valgministerium. Viden og kvalitet, sikker drift og ordentlighed er vores værdier, der er med i alt fra vores daglige arbejde over udvikling til ledelse. Det er vigtigt, du kan se dig selv i det.

Løn og ansættelse
Du vil blive ansat efter relevant overenskomst. Ansættelsesområdet er Social- og Indenrigsministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Social- og Indenrigsministeriets departement, Holmens Kanal 22, 1060 København K.

Stillingen er på fuld tid.

Ansættelsen er tidsbegrænset i et år.

Vi har brug for dig snarest.

Spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Torben Birkebæk på tlf. 41 85 13 71 eller tobi@sim.dk.

Søg
Send ansøgning, CV og eksamensdokumentation elektronisk via stillingsopslaget på www.sim.dk. Vi skal have modtaget din ansøgning senest mandag den 2. december 2019.

Vi opfordrer alle interesserede uanset køn, alder, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Social- og IndenrigsministerietKøbenhavn K2019-11-20T00:00:002019-12-02T00:00:00
330125235Receptionist til ARC - Amager RessourcecenterRobot Jobbet Har du et højt serviceniveau, og er du imødekommende og professionel? Trives du med at være i front, kan du kommunikere med alle typer mennesker, og formår du at håndtere hvad end der kommer ind af opgaver? Så søg jobbet som receptionist hos Danmarks mest moderne ressourcecenter, nemlig ARC Amager Ressourcecenter. Dine primære arbejdsopgaver bliver: Telefonpasning Tage hånd om gæster Praktiske opgaver Diverse ad-hoc opgaver Du er den første kunder og gæster møder når de træder ind i receptionen, og de skal alle bydes velkommen med et smil og en stor portion professionalisme.I receptionen er der meget trafik, da gæster til Amager Bakke også som regel henvender sig her. Så du skal være klar på lidt af hvert. Din profil For at komme i betragtning til stillingen er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og trives med at være i kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Derudover er det vigtigt, at du har let til smil og kan bidrage til den gode stemning i receptionen. Derudover ser vi gerne, at du: Kan begå dig på både dansk og engelsk Er mødestabil og fleksibel Har en positiv indstilling Er præsentabel, imødekommende og udadvendt Det er en fordel at have erfaring fra en lignende stilling. Arbejdstider og løn Der er tale om et fuldtidsvikariat på 37 timer om ugen. Der er opstart i jobbet mandag d. 2. december 2019 og vikariatet er til at starte med frem til december 2021. Arbejdstiden er i tidsrummet mandag fredag fra kl. 7.45-16.00. Der gives en timeløn.

Jobbet

Har du et højt serviceniveau, og er du imødekommende og professionel? Trives du med at være i front, kan du kommunikere med alle typer mennesker, og formår du at håndtere hvad end der kommer ind af opgaver?

Så søg jobbet som receptionist hos Danmarks mest moderne ressourcecenter, nemlig ARC – Amager Ressourcecenter.

 

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Telefonpasning
  • Tage hånd om gæster
  • Praktiske opgaver
  • Diverse ad-hoc opgaver

Du er den første kunder og gæster møder når de træder ind i receptionen, og de skal alle bydes velkommen med et smil og en stor portion professionalisme.
I receptionen er der meget trafik, da gæster til Amager Bakke også som regel henvender sig her. Så du skal være klar på lidt af hvert.

 

Din profil

For at komme i betragtning til stillingen er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og trives med at være i kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Derudover er det vigtigt, at du har let til smil og kan bidrage til den gode stemning i receptionen.

 

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Kan begå dig på både dansk og engelsk
  • Er mødestabil og fleksibel
  • Har en positiv indstilling
  • Er præsentabel, imødekommende og udadvendt

Det er en fordel at have erfaring fra en lignende stilling.

 

Arbejdstider og løn

Der er tale om et fuldtidsvikariat på 37 timer om ugen. Der er opstart i jobbet mandag d. 2. december 2019 og vikariatet er til at starte med frem til december 2021.

 

Arbejdstiden er i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 7.45-16.00.

 

Der gives en timeløn.

MOMENT A/SKøbenhavn S2019-11-15T00:00:002019-11-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Natreceptionist med sans for detaljen, søges til deltidsstilling på nyt hotel

Go Hotel City ApS

København S
Natreceptionist, hotel Vil du være med til at åbne et nybygget smukt hotel, tæt på byen og lufthavnen? Vil du være med til at forme hvem vi skal blive og hvilket fantastisk team vi skal være? Du skal være detalje orienteret, stabil, en teamplayer, h...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:3. december 2019

Servicemindet receptionist til Social- og Indenrigsministeriet

Social- og Indenrigsministeriet

København K
Servicemindet receptionist til Social- og Indenrigsministeriet Receptionen er stedet, hvor vores omverden møder ministeriet første gang. Det er uanset, om det er ved fysisk fremmøde eller over telefonomstillingen. Vi lægger vægt på, at det bliver et...
Indrykket:20. november 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Receptionist til ARC - Amager Ressourcecenter

MOMENT A/S

København S
Jobbet Har du et højt serviceniveau, og er du imødekommende og professionel? Trives du med at være i front, kan du kommunikere med alle typer mennesker, og formår du at håndtere hvad end der kommer ind af opgaver? Så søg jobbet som receptionist hos ...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:22. november 2019