Receptionschef søges til barselsvikariat, hotel

Receptionschef til barselsvikariat, hotel

Copenhagen GO Hotel er et budgethotel i Tårnby, tæt på togstation og lufthavnen. Hotellet tilbyder 127 rene og velfungerende værelser, hvor personalets venlighed og service er i fokus for gæsten. Der tilbydes morgenmad og en lille bar i vores lobby. 

 

Vi søger en ansvarlig og mødestabil receptionschef til et barselsvikariat. Som receptionschef er ens primære funktion at enhver gæst varetages med en glæde og omtanke, således at gæsten altid modtager en komfortabel servicekvalitet. Det gøres ved at lede og fordele afdelingens aktiviteter samt deltage aktivt i receptions daglige opgaver!   Endvidere skal Receptionschef kunne træne og udvikle personalet, og samtidig rose, anerkende og motivere afdelingen for arbejde veludført samt støtte den i dens beslutninger og handlinger!

Det er en tidsbegrænset fuldtidsstilling, primært med arbejde i dagstimerne i hverdage. Dog forventer vi en fleksibilitet, da man skal stå til rådighed ved spørgsmål, sygdom osv. 

Vi står overfor nogle store ændringer på hotellet hvor både værelsesantallet og personalet bliver forøget over de næste par måneder, og har brug for en person der har lyst til at være med i denne udvikling og være med til at skabe vores fremtidige plads på markedet. 

 

En Receptionschefs arbejdsopgaver og ansvarsområder er som følger:

·        Vagtplanering, med øje for budget overholdelse

·        Time sammentælling og lønafregning

·        Overblik over ferie afholdelse og feriefridage for afdelingens personale

·        Ansvarlig for sygefraværs nedbringelse og sygefraværs statistikker

·        Udvikle, implementere samt kontrol af nye som eksisterende afdelingsprocedurer

·        Stort kendskab til selskabets interne systemer og procedurer

·        Planlægge og afholde receptionsmøder for receptionspersonale

·        Ansættelse af nyt personale i samarbejde med Hotel Direktør

·        Træne og udvikle afdelingens personale, herunder udarbejdelse af introduktions program samt personale håndbog

·        Sikre en optimal kommunikation mellem housekeeping og reception, samt assistere ved kvalitetssikring af værelses standarder og rengøring

·        Planlægge og afholde medarbejder udviklingssamtaler i samarbejde med Hotel Direktør

·        Overordnet ansvar for alle Pay Masters, No Show regninger, kommissions afregning samt tilhørende faktura spørgsmål

·        Generelt personale administration, herunder uniformer, teambuilding aktiviteter og personale gaver

·        Håndtering og løsning af gæsteklager eller kommentarer

·        Ansvarlig for egenkontrol og hygiejne regler overholdes af hotellets personale

·        Ansvarlig for lager status i samarbejde med Hotel Direktør, samt bestilling af varer samt kontrol og afstemning her af

·        Ansvarlig for overbookning og genplacering af gæster

·        Assistere Hotel Direktør i revenue management tiltag og yield relaterede opgaver

·        Assistere Hotel Direktør med Quality Management af hotel rengøring og vedligeholdelse

·        Ansvarlig for optimering af hotellets mersalg på værelser og bar

·        Ansvarlig for grupper, herunder reservation, opfølgning, indhentning af navnelister og kvalitetssikring af opholdet

·        Ansvarlig for Danmarks Statistik

·        Kontakt på firma aftaler i samarbejde med Hotel Direktør

·        Ansvarlig for brand & sikkerhed, herunder udarbejdelse og implementering af tilhørerende procedurer i overensstemmelse med lov krav

·        Ad hoc opgaver og projekter der pålægges af hotel Direktør

Vi tilbyder:

  • Et spændende job med gode udviklingsmuligheder
  • Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø i et godt receptionsteam  

 

Vi forventer, at du:

  • Brænder for hotelbranchen
  • Den fødte leder
  • Du skal som minimum kunne beherske dansk & engelsk i skrift og tale, og have forståelse for de skandinaviske sprog.
  • Forstår at bevare overblikket i stressede situationer
  • Være mødestabil, fleksibel og ansvarsbevidst.
  • Har flair for IT og bookingsystemer, dog ikke et krav.
  • Kendskab til hotelsystemet Opera vil være en fordel, men ikke et krav, da der vil blive givet fuld oplæring ved opstart.
  • Har en god energi og en positiv indstilling.
  • Er en god teamplayer.     

Ansøgning via E-mail til Front Office Manager Mille Asbjerg: manager@go-hotel.com 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her