Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

ReDI School i Kbh søger 2 programassistenter til digital empowerment og integration af kvinder med flygtninge- og indvandrer-baggrund

2 x Program-assistanter
Digital Women Program i København

10-15 timer/ugen, inkl. aftener og weekender
Start-dato: 1. september eller hurtigst muligt
Månedsløn: 6000 kr.
Arbejdssted: København - vi leder stadig efter det helt rigtige kontor
Kontrakt: Tidsbegrænset stilling indtil 31. Maj 2020 - mulighed for forlængelse
Ansøgningsfrist: 1. August 2019

Redi School of Digital Integration starter op i København og vi er på udkig efter to program-assistenter til at fungere som bindeled mellem ReDI School og vores kvindelige elever.  

Om ReDI School
ReDI School er en non-profit organisation, der bruger teknologi til at forbinde mennesker, så alle kan leve op til deres fulde potentiale. I København arbejder vi med at skabe vellykket integration af kvinder med flygtninge- og indvandrerbaggrund ved at tilbyde målrettet IT undervisning og personlig støtte i samarbejde med lokale virksomheder og NGO’er. Vores mål er at skabe nye sociale og professionelle muligheder for alle involverede. ReDI School har eksisteret i Tyskland siden 2015 og har nu 1000 elever om året i deres programmer. 

I programmets første år i København vil vi køre et pilot-program i efteråret 2019, og det første 3-måneders semester starter i februar 2020. 

ReDI School er..

  • Fokuseret på at give kvindelige elever værdifulde evner til at understøtte deres velbefindende og accelerere deres integration i Danmark
  • En dynamisk non-profit drevet med hjertet, der sigter mod stor, målbar effekt
  • Fællesskabsdrevet og samskabende tilgang til social innovation
  • Grundlagt i Berlin med ambitioner om at gøre forskel på EU-plan
  • En central del af integrationsindsatsen i Europa med tætte kontakter til ledere fra erhvervslivet, civilsamfundet og politikere. 
  • Pålidelige, hjælpsomme, omsorgsfulde og legende: Det er ReDI Schools værdier

Om muligheden
Enestående mulighed for at være en del af en af ??de mest innovative integrationsinitiativer i Europa. Som program-assistent for ReDI Women vil du være en del af et lille team i København med mulighed for at bringe dine kreative ideer i spil, og arbejde for vores fælles vision om flere kvinder i tech. Vi er helt nyopstartede - vi startede officielt i juni 2019, og du kan derfor ikke regne med at alle systemer og strukturer er på plads - men det betyder til gengæld også, at du har rig mulighed for at sætte dit præg på organisationen.
 

Om rollen
Program-assistenterne vil arbejde tæt sammen med den daglige leder af ReDI School i Danmark med fokus på at rekruttere og motivere vores kvindelige elever, at køre kurser og opbygge et fantastisk tech-fællesskab i København.

Det er et deltidsjob på 10-15 timer om ugen, med fleksibilitet fra begge sider. Det er et krav, at du har mulighed for at arbejde ca. 5 timer i weekenden, når vi har kurser.  

Opgaver og ansvarsområder inkluderer:

  • Promovering af ReDI School i indvandrer- og flygtninge-miljøet i København, herunder samarbejde med NGO’er, lokale institutioner mv, samt opsøgende arbejde i sociale boligområder 
  • Planlægning og afvikling af IT-kurser, herunder oversættelse fra dansk/engelsk til arabisk eller andre relevante sprog
  • Planlægning og afvikling af andre events, herunder info-aftenener, screening sessions og DemoDay (semesterafslutning) 
  • Rekruttering og screening af elever og frivillige
  • Støtte med fundraising
  • Forskellige praktiske opgaver; rykke rundt på borde og stole, lave kaffe, printe materialer, løbe ærinder - vi er et lille team og løfter i flok 

Om dig:

  • Dreven og selvstændig med gode organisatoriske færdigheder, interesse for tech, fællesskaber og sociale projekter
  • Du gør dig altid umage, og er ikke bange for at bede om råd og hjælp 
  • Empatisk med evne til at connecte med alle slags mennesker - lige meget hvor de er i deres liv
  • Ønsker at styrke kvinder gennem uddannelse, der leverer impact ud over karakterer og certifikater
  • Erfaring med at arbejde med mennesker med flygtninge- og indvandrerbaggrund og gode kontakter i flygtninge- og indvandrer-miljøet i København 
  • Kan kommunikere skriftligt og mundligt på både engelsk og dansk, såvel som et tredje sprog; Arabisk, tyrkisk, somalisk, persisk eller tigrinya
  • Måske studerer du på universitetet og har brug for et deltidsjob - det er dog ikke et krav, at du er studerende
  • Du er bosat i Københavnsområdet

Vil du være med? Send en e-mail inden d. 1. August 2019 til den daglige leder i København, Ida Jepsen, hvor du fortæller os, hvorfor du er perfekt til jobbet og vedlæg dit CV // ida@redi-school.org. Du er meget velkommen til at ringe til Ida på 60467156, hvis du har spørgsmål til stillingen. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048928Phoenix-b23e926512019-06-25T00:00:00ReDI School i Kbh søger 2 programassistenter til digital empowerment og integration af kvinder med flygtninge- og indvandrer-baggrund

2 x Program-assistanter
Digital Women Program i København

10-15 timer/ugen, inkl. aftener og weekender
Start-dato: 1. september eller hurtigst muligt
Månedsløn: 6000 kr.
Arbejdssted: København - vi leder stadig efter det helt rigtige kontor
Kontrakt: Tidsbegrænset stilling indtil 31. Maj 2020 - mulighed for forlængelse
Ansøgningsfrist: 1. August 2019

Redi School of Digital Integration starter op i København og vi er på udkig efter to program-assistenter til at fungere som bindeled mellem ReDI School og vores kvindelige elever.  

Om ReDI School
ReDI School er en non-profit organisation, der bruger teknologi til at forbinde mennesker, så alle kan leve op til deres fulde potentiale. I København arbejder vi med at skabe vellykket integration af kvinder med flygtninge- og indvandrerbaggrund ved at tilbyde målrettet IT undervisning og personlig støtte i samarbejde med lokale virksomheder og NGO’er. Vores mål er at skabe nye sociale og professionelle muligheder for alle involverede. ReDI School har eksisteret i Tyskland siden 2015 og har nu 1000 elever om året i deres programmer. 

I programmets første år i København vil vi køre et pilot-program i efteråret 2019, og det første 3-måneders semester starter i februar 2020. 

ReDI School er..

  • Fokuseret på at give kvindelige elever værdifulde evner til at understøtte deres velbefindende og accelerere deres integration i Danmark
  • En dynamisk non-profit drevet med hjertet, der sigter mod stor, målbar effekt
  • Fællesskabsdrevet og samskabende tilgang til social innovation
  • Grundlagt i Berlin med ambitioner om at gøre forskel på EU-plan
  • En central del af integrationsindsatsen i Europa med tætte kontakter til ledere fra erhvervslivet, civilsamfundet og politikere. 
  • Pålidelige, hjælpsomme, omsorgsfulde og legende: Det er ReDI Schools værdier

Om muligheden
Enestående mulighed for at være en del af en af ??de mest innovative integrationsinitiativer i Europa. Som program-assistent for ReDI Women vil du være en del af et lille team i København med mulighed for at bringe dine kreative ideer i spil, og arbejde for vores fælles vision om flere kvinder i tech. Vi er helt nyopstartede - vi startede officielt i juni 2019, og du kan derfor ikke regne med at alle systemer og strukturer er på plads - men det betyder til gengæld også, at du har rig mulighed for at sætte dit præg på organisationen.
 

Om rollen
Program-assistenterne vil arbejde tæt sammen med den daglige leder af ReDI School i Danmark med fokus på at rekruttere og motivere vores kvindelige elever, at køre kurser og opbygge et fantastisk tech-fællesskab i København.

Det er et deltidsjob på 10-15 timer om ugen, med fleksibilitet fra begge sider. Det er et krav, at du har mulighed for at arbejde ca. 5 timer i weekenden, når vi har kurser.  

Opgaver og ansvarsområder inkluderer:

  • Promovering af ReDI School i indvandrer- og flygtninge-miljøet i København, herunder samarbejde med NGO’er, lokale institutioner mv, samt opsøgende arbejde i sociale boligområder 
  • Planlægning og afvikling af IT-kurser, herunder oversættelse fra dansk/engelsk til arabisk eller andre relevante sprog
  • Planlægning og afvikling af andre events, herunder info-aftenener, screening sessions og DemoDay (semesterafslutning) 
  • Rekruttering og screening af elever og frivillige
  • Støtte med fundraising
  • Forskellige praktiske opgaver; rykke rundt på borde og stole, lave kaffe, printe materialer, løbe ærinder - vi er et lille team og løfter i flok 

Om dig:

  • Dreven og selvstændig med gode organisatoriske færdigheder, interesse for tech, fællesskaber og sociale projekter
  • Du gør dig altid umage, og er ikke bange for at bede om råd og hjælp 
  • Empatisk med evne til at connecte med alle slags mennesker - lige meget hvor de er i deres liv
  • Ønsker at styrke kvinder gennem uddannelse, der leverer impact ud over karakterer og certifikater
  • Erfaring med at arbejde med mennesker med flygtninge- og indvandrerbaggrund og gode kontakter i flygtninge- og indvandrer-miljøet i København 
  • Kan kommunikere skriftligt og mundligt på både engelsk og dansk, såvel som et tredje sprog; Arabisk, tyrkisk, somalisk, persisk eller tigrinya
  • Måske studerer du på universitetet og har brug for et deltidsjob - det er dog ikke et krav, at du er studerende
  • Du er bosat i Københavnsområdet

Vil du være med? Send en e-mail inden d. 1. August 2019 til den daglige leder i København, Ida Jepsen, hvor du fortæller os, hvorfor du er perfekt til jobbet og vedlæg dit CV // ida@redi-school.org. Du er meget velkommen til at ringe til Ida på 60467156, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

2019-08-01T11:51:38.620 2 x Program-assistanterDigital Women Program i København 10-15 timer ugen, inkl. aftener og weekenderStart-dato: 1. september eller hurtigst muligtMånedsløn: 6000 kr. Arbejdssted: København - vi leder stadig efter det helt rigtige kontorKontrakt: Tidsbegrænset stilling indtil 31. Maj 2020 - mulighed for forlængelseAnsøgningsfrist: 1. August 2019 Redi School of Digital Integration starter op i København og vi er på udkig efter to program-assistenter til at fungere som bindeled mellem ReDI School og vores kvindelige elever. Om ReDI SchoolReDI School er en non-profit organisation, der bruger teknologi til at forbinde mennesker, så alle kan leve op til deres fulde potentiale. I København arbejder vi med at skabe vellykket integration af kvinder med flygtninge- og indvandrerbaggrund ved at tilbyde målrettet IT undervisning og personlig støtte i samarbejde med lokale virksomheder og NGO er. Vores mål er at skabe nye sociale og professionelle muligheder for alle involverede. ReDI School har eksisteret i Tyskland siden 2015 og har nu 1000 elever om året i deres programmer. I programmets første år i København vil vi køre et pilot-program i efteråret 2019, og det første 3-måneders semester starter i februar 2020. ReDI School er.. Fokuseret på at give kvindelige elever værdifulde evner til at understøtte deres velbefindende og accelerere deres integration i Danmark En dynamisk non-profit drevet med hjertet, der sigter mod stor, målbar effekt Fællesskabsdrevet og samskabende tilgang til social innovation Grundlagt i Berlin med ambitioner om at gøre forskel på EU-plan En central del af integrationsindsatsen i Europa med tætte kontakter til ledere fra erhvervslivet, civilsamfundet og politikere. Pålidelige, hjælpsomme, omsorgsfulde og legende: Det er ReDI Schools værdier Om mulighedenEnestående mulighed for at være en del af en af ??de mest innovative integrationsinitiativer i Europa. Som program-assistent for ReDI Women vil du være en del af et lille team i København med mulighed for at bringe dine kreative ideer i spil, og arbejde for vores fælles vision om flere kvinder i tech. Vi er helt nyopstartede - vi startede officielt i juni 2019, og du kan derfor ikke regne med at alle systemer og strukturer er på plads - men det betyder til gengæld også, at du har rig mulighed for at sætte dit præg på organisationen. Om rollenProgram-assistenterne vil arbejde tæt sammen med den daglige leder af ReDI School i Danmark med fokus på at rekruttere og motivere vores kvindelige elever, at køre kurser og opbygge et fantastisk tech-fællesskab i København. Det er et deltidsjob på 10-15 timer om ugen, med fleksibilitet fra begge sider. Det er et krav, at du har mulighed for at arbejde ca. 5 timer i weekenden, når vi har kurser. Opgaver og ansvarsområder inkluderer: Promovering af ReDI School i indvandrer- og flygtninge-miljøet i København, herunder samarbejde med NGO er, lokale institutioner mv, samt opsøgende arbejde i sociale boligområder Planlægning og afvikling af IT-kurser, herunder oversættelse fra dansk engelsk til arabisk eller andre relevante sprog Planlægning og afvikling af andre events, herunder info-aftenener, screening sessions og DemoDay (semesterafslutning) Rekruttering og screening af elever og frivillige Støtte med fundraising Forskellige praktiske opgaver rykke rundt på borde og stole, lave kaffe, printe materialer, løbe ærinder - vi er et lille team og løfter i flok Om dig: Dreven og selvstændig med gode organisatoriske færdigheder, interesse for tech, fællesskaber og sociale projekter Du gør dig altid umage, og er ikke bange for at bede om råd og hjælp Empatisk med evne til at connecte med alle slags mennesker - lige meget hvor de er i deres liv Ønsker at styrke kvinder gennem uddannelse, der leverer impact ud over karakterer og certifikater Erfaring med at arbejde med mennesker med flygtninge- og indvandrerbaggrund og gode kontakter i flygtninge- og indvandrer-miljøet i København Kan kommunikere skriftligt og mundligt på både engelsk og dansk, såvel som et tredje sprog Arabisk, tyrkisk, somalisk, persisk eller tigrinya Måske studerer du på universitetet og har brug for et deltidsjob - det er dog ikke et krav, at du er studerende Du er bosat i Københavnsområdet Vil du være med? Send en e-mail inden d. 1. August 2019 til den daglige leder i København, Ida Jepsen, hvor du fortæller os, hvorfor du er perfekt til jobbet og vedlæg dit CV ida@redi-school.org. Du er meget velkommen til at ringe til Ida på 60467156, hvis du har spørgsmål til stillingen.11jobnetb23e9265100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3552314ReDI School of Digital Integration -DK-11Uglevej 52400København NVDKDanmark0ida@redi-school.orgDKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset783273JobNet5009518500951810025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b23e9265https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b23e9265https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b23e9265&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b23e9265&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige362135336ida@redi-school.orgida@redi-school.orgDKDanmarkDKDanmark330066990Medarbejder søges til Easy-byg ApS - Entreprenør- og tømrevirksomhedRobot Medarbejder søges til Easy-byg ApS Entreprenør- og tømrevirksomhed med tiltrædelse snarest muligt. Easy-byg ApS laver alt indenfor entreprenør og tømre arbejde. Har du en solid erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring? Så kan vi tilbyde et fast job, med udlægger på Refshaleøen ved København og andet arbejde i Midtjylland. Dine kvalifikationer: Du har erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring. Du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats Du har kørekort til alm. bil og trailer. Kunden tilbyder: Løn efter kvalifikationer. Arbejdskontrakt med god 14 dagslønning. Rejsearbejde, 4-5-dages uge. Gode arbejdsforhold med pension og feriepenge m.m. INTERESSERET? Send din ansøgning og dit CV til denne link: https: hr-online.dk S C3 B8g-job?id 203584 Har du spørgsmål eller vide mere om arbejdet, kan du skrive på overstående mail: easybyg.kontor@gmail.com

Medarbejder søges til Easy-byg ApS – Entreprenør- og tømrevirksomhed med tiltrædelse snarest muligt.

Easy-byg ApS laver alt indenfor entreprenør og tømre arbejde.

Har du en solid erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring?

Så kan vi tilbyde et fast job, med udlægger på Refshaleøen ved København og andet arbejde i Midtjylland.

Dine kvalifikationer:

  • Du har erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring.
  • Du kan arbejde selvstændigt og er motiveret til at gøre en god indsats
  • Du har kørekort til alm. bil og trailer.

Kunden tilbyder:

  • Løn efter kvalifikationer.
  • Arbejdskontrakt med god 14 dagslønning.
  • Rejsearbejde, 4-5-dages uge.
  • Gode arbejdsforhold med pension og feriepenge m.m.

INTERESSERET?

Send din ansøgning og dit CV til denne link: https://hr-online.dk/S%C3%B8g-job?id=203584

Har du spørgsmål eller vide mere om arbejdet, kan du skrive på overstående mail: easybyg.kontor@gmail.com

Job-Suli IVSKøbenhavn S2019-08-01T00:00:002019-09-16T00:00:00
330071901Projektudvikler med analytisk og politisk tæftRobot Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. Om Div rsDiv rs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Div rs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer hands on -initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. Dine arbejdsopgaver Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Div rs. Opgaverne vil variere mellem: Projektudvikling i alle faser fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over id udvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater Research, kvalitativ og eller kvantitativ analyse Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen) Vi forestiller os, at du: Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og eller kvantitative analyser Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter Har en god pen og lyst til at formidle viden Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar Har viden om et eller flere af Div rs fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen. Vi tilbyder En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt. Div rs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Div rs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse. Er du interesseret?Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt. Læs mere om Div rs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

 

Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. 

 

Om Divérs
Divérs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Divérs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer ”hands on”-initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer. 

 

Dine arbejdsopgaver

Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Divérs. 

 

Opgaverne vil variere mellem: 

  • Projektudvikling i alle faser; fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over idéudvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater

  • Research, kvalitativ og/eller kvantitativ analyse 

  • Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter

  • Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen)  

 

Vi forestiller os, at du:

  • Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter 

  • Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og/eller kvantitative analyser 

  • Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter 

  • Har en god pen og lyst til at formidle viden

  • Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar

  • Har viden om et eller flere af Divérs’ fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet

  • Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau 

Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen.

 

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt.

 

Divérs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Divérs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked. Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.  

 

Er du interesseret?
Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til  info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.


Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt.


Læs mere om Divérs her www.foreningendivers.dk samt om vores projekt Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

 

DIVERSKøbenhavn K2019-08-13T00:00:002019-08-26T00:00:00
330068297Snr. Procurement Specialist - Tactical ProcurementRobot Work with global sourcing projects across direct and indirect procurement categories with impact on multimillion spend LEO Pharma has embarked on an ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner with a very ambitious growth strategy. You will join our recently established Tactical Procurement dept. and assume global responsibility for delivery of sourcing projects, tenders and activities across Direct and Indirect categories. In this position you will be directly involved in optimizing value from est. 35 of total global spend. You will become part of an international team consisting of eight specialists deployed throughout Europe reporting to the Head of Tactical Procurement and work closely with Category Managers and business stakeholders across the company. The job As a Snr. Procurement specialist you will work in a highly dynamic environment both professionally in the execution of diverse projects within different spend categories as well as geographically with internal and external stakeholders around the world. Accordingly, the main responsibilities of the position will be to: Manage and execute procurement projects ranging from one-off purchases over Work Orders under Master Agreements to full tenders across the Direct and Indirect categories Work in close cooperation with Category Managers to identify the need for, develop and negotiate frame agreements as needed Develop and maintain your procurement project pipelines in collaboration with Category Managers and LoB stakeholders Work in close collaboration and dialogue with Category Managers to ensure internal procurement alignment on category spend development and delivery off value to the business in accordance with category strategies Build strong relationships within Procurement and with internal as well as external stakeholders to ensure effective and decisive execution of responsibilities and minimize risk. Global Procurement in LEO is on a continued fast-paced strategic development path of which Tactical procurement is a direct result. If you thrive and are looking for a dynamic working environment, where we constantly work to optimize the way we deliver value to our stakeholders and where the path from decision to execution is short, then this is a place for you! Your qualifications The ideal candidates for the positions hold qualifications within the following fields: 3-5 years of procurement and RfX experience in an international category based organization and company Pharma or life sciences industry experience is preferred, but not a required Strong commercial acumen Experience from working with eSourcing platforms and or SRM tools are equally desirable, but not required Fluency in English and preferably in Danish, as well as a third major language A relevant Master s degree in e.g. SCM or economics is preferred Since you will work as a trusted advisor for stakeholders in LEO and engage with a diverse field of suppliers, understanding of commercial drivers and market dynamics, as well as change management and negotiation skills, are crucial for success in the job. Excellent stakeholder management and communication skills are equally obvious and relevant skills you dominate. Interviews will be held on an on-going basis. Please note this is a local position and relocation is not offered. Join our mission to help more people achieve healthy skin Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow. By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people s lives around the world and at the same time create profitable growth. Contact and application If you have questions, please do not hesitate to contact Marcus Beier Durazo, Head of Tactical procurement, at 45 5151 9133. Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is August 31, 2019.

Work with global sourcing projects across direct and indirect procurement categories with impact on multimillion spend

LEO Pharma has embarked on an ambitious journey to become the world’s preferred dermatology care partner with a very ambitious growth strategy. You will join our recently established Tactical Procurement dept. and assume global responsibility for delivery of sourcing projects, tenders and activities across Direct and Indirect categories. In this position you will be directly involved in optimizing value from est. 35% of total global spend.

You will become part of an international team consisting of eight specialists deployed throughout Europe reporting to the Head of Tactical Procurement and work closely with Category Managers and business stakeholders across the company.

The job

As a Snr. Procurement specialist you will work in a highly dynamic environment both professionally in the execution of diverse projects within different spend categories as well as geographically with internal and external stakeholders around the world.

Accordingly, the main responsibilities of the position will be to:

  • Manage and execute procurement projects ranging from one-off purchases over Work Orders under Master Agreements to full tenders across the Direct and Indirect categories
  • Work in close cooperation with Category Managers to identify the need for, develop and negotiate frame agreements as needed
  • Develop and maintain your procurement project pipelines in collaboration with Category Managers and LoB stakeholders
  • Work in close collaboration and dialogue with Category Managers to ensure internal procurement alignment on category spend development and delivery off value to the business in accordance with category strategies
  • Build strong relationships within Procurement and with internal as well as external stakeholders to ensure effective and decisive execution of responsibilities and minimize risk.

Global Procurement in LEO is on a continued fast-paced strategic development path of which Tactical procurement is a direct result. If you thrive and are looking for a dynamic working environment, where we constantly work to optimize the way we deliver value to our stakeholders; and where the path from decision to execution is short, then this is a place for you!

Your qualifications

The ideal candidates for the positions hold qualifications within the following fields:

  • 3-5 years of procurement and RfX experience in an international category based organization and company
  • Pharma or life sciences industry experience is preferred, but not a required
  • Strong commercial acumen
  • Experience from working with eSourcing platforms and/or SRM tools are equally desirable, but not required
  • Fluency in English and preferably in Danish, as well as a third major language
  • A relevant Master’s degree in e.g. SCM or economics is preferred

Since you will work as a trusted advisor for stakeholders in LEO and engage with a diverse field of suppliers, understanding of commercial drivers and market dynamics, as well as change management and negotiation skills, are crucial for success in the job. Excellent stakeholder management and communication skills are equally obvious and relevant skills you dominate.

Interviews will be held on an on-going basis. Please note this is a local position and relocation is not offered.

Join our mission to help more people achieve healthy skin

Hundreds of millions of people around the globe are suffering from an untreated skin disease. Helping these people to get a better life is what LEO Pharma is all about. By understanding their needs and wishes we will improve existing treatments and break new land to uncover the solutions of tomorrow.

By joining LEO Pharma you will get the opportunity to create results, develop yourself among highly skilled colleagues while taking on our quest to become the preferred dermatology care partner improving people’s lives around the world and at the same time create profitable growth.

Contact and application

If you have questions, please do not hesitate to contact Marcus Beier Durazo, Head of Tactical procurement, at + 45 5151 9133.

Please apply via the link at our website and remember to attach application and CV. The deadline is August 31, 2019.

LEO PHARMA A/SBallerup2019-08-05T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder søges til Easy-byg ApS - Entreprenør- og tømrevirksomhed

Job-Suli IVS

København S
Medarbejder søges til Easy-byg ApS Entreprenør- og tømrevirksomhed med tiltrædelse snarest muligt. Easy-byg ApS laver alt indenfor entreprenør og tømre arbejde. Har du en solid erfaring fra entreprenørbranchen eller anden relevant erfaring? Så kan v...
Indrykket:1. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Projektudvikler med analytisk og politisk tæft

DIVERS

København K
Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter. Om Div rsDiv rs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og ...
Indrykket:13. august 2019
Udløbsdato:26. august 2019

Snr. Procurement Specialist - Tactical Procurement

LEO PHARMA A/S

Ballerup
Work with global sourcing projects across direct and indirect procurement categories with impact on multimillion spend LEO Pharma has embarked on an ambitious journey to become the world s preferred dermatology care partner with a very ambitious gro...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019