Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regionschef til G.S.V. Materieludlejning

Vil du være med til at gøre en forskel i en af Danmarks største materieludlejningsvirksomheder? Vil du være med til at opbygge og lede en stor afdeling med fokus på udvikling af mennesker og optimering samt kvalitets- og driftssikring af forretningen? Brænder du både for den daglige drift sammen med medarbejderne og for forretningsudvikling? Så er det dig, vi søger til stillingen som regionschef i Greve!

G.S.V. Materieludlejning er i dag ca. 520 medarbejdere fordelt på en lang række afdelinger. Vi har siden starten beskæftiget os med udlejning af alle former for materiel til bygge- og anlægsbranchen, offentlige myndigheder, industri samt private. I gennem tiden har vi udviklet en specialiseret knowhow inden for materielsammensætning, der gør, at vi er en af de førende udlejere med det nyeste materiel. Særligt gennem de senere år har vi foretaget store investeringer i nyt materiel, så vi i dag har et meget bredt og tidssvarende sortiment. I forbindelse med opkøbet af Ramirent tidligere på året konsoliderer vi vores afdelingsnetværk i Storkøbenhavn. I den forbindelse søger vi en regionschef, som skal stå for opbygningen af det nye site i Greve. 

”Maskiner kan alle købe – det er mennesker, der gør forskellen. Vi vil sætte den standard, andre skal hænge i for at følge” 

Du får ansvaret for at opbygge og udvikle forretningen, samtidig med at du er ansvarlig for den daglige drift. Du vil blive ansvarlig for at opbygge en stor professionel afdeling, herunder planlægge indretning af site, sikre effektiv flytning af afdelinger samt skabe et optimalt flow og ressourceudnyttelse. Du er en del af ledelsesgruppen i G.S.V., og her skal du bidrage til det stærke sammenhold og samarbejde på tværs af afdelingerne. Du bliver ansvarlig for omkring 60 mand fordelt på to funktionsledere, og som leder af virksomhedens største afdeling forventes du at sætte en standard internt, som andre skal hænge i for at følge.

Dine primære ansvarsområder vil være:

Drift:

  • Sikre leverance af op til 250 stykker materiel om dagen
  • Sikre højeste kvalitet og service i branchen
  • Lede 2 funktionsledere med ansvar for 20+ timelønnede
  • Budgetansvarlig for en omsætning på et 3 cifret millionbeløb

Udvikling:

  • Succesfuld konsolidering af sammenlægning af afdelinger i Greve
  • Effektiv implementering af nye processer
  • Sikre kultursammenføring on-site blandt medarbejderne

Kvalifikationer
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, og det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Du kan have erfaring fra en produktionsvirksomhed, så du derigennem har erfaring med drift, procesoptimering og standarder. Du kan også komme fra en udlejnings-/leasingvirksomhed eller en servicevirksomhed. 

Det er vigtigt, at du motiveres både af drifts- og udviklingsopgaver, da stillingen indeholder begge dele. 

Du har:

  • En god økonomisk og kommerciel forståelse  
  • Gode kommunikative evner og kan formidle budskaber klart og tydeligt for både interessenter og kolleger på alle niveauer i organisationen
  • Ledelseserfaring - også gerne af timelønnede
  • Erfaring med og forståelse for kundeservice, forretningsstyring, processtyring og produktion

Derudover er du omstillingsparat og tør udfordre det eksisterende. Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil.  

Du tilbydes 
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en stor virksomhed i vækst og udvikling. Vi har fokus på kvalitet, effektivitet, kundeværdiskabelse og arbejdsmiljø. Du vil blive en del af en virksomhed og et team af meget engagerede og kompetente kollegaer, der brænder for at levere højeste kvalitet til vores kunder hver dag. Her får du ikke blot en spændende drifts- og ledelsesopgave, du får muligheden for at sætte dit præg på den transformation, G.S.V. Materieludlejning er i gang med – og sætte en ny branchestandard.

Vi ser frem til at høre fra dig!
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for G.S.V., og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på tlf. +45 30 85 13 11.

Om G.S.V.
G.S.V. Materieludlejning A/S er den største udlejningsvirksomhed af materiel og udstyr i Danmark, med kunder i både industri/service, bygge/anlæg og det offentlige. Vi er en danskejet virksomhed og er med vores landsdækkende afdelingsnetværk og brede produktportefølge den største aktør i markedet.

Vores produktsortiment dækker alt fra et enkeltstående stykke standardmateriel til større, skræddersyede totalløsninger. Fra de nyeste entreprenørmaskiner til energirigtige pavilloner.
Som totalleverandør kan vi levere alt til et byggeprojekt: entreprenørmateriel, stilladser & arbejdsplatforme, lifte & kraner samt letvogne, skurvogne, moduler & pavilloner.

Læs mere på www.gsv.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031597Phoenix-1bb12ae412019-05-24T19:00:03.963Regionschef til G.S.V. MaterieludlejningVil du være med til at gøre en forskel i en af Danmarks største materieludlejningsvirksomheder? Vil du være med til at opbygge og lede en stor afdeling med fokus på udvikling af mennesker og optimering samt kvalitets- og driftssikring af forretningen? Brænder du både for den daglige drift sammen med medarbejderne og for forretningsudvikling? Så er det dig, vi søger til stillingen som regionschef i Greve!

G.S.V. Materieludlejning er i dag ca. 520 medarbejdere fordelt på en lang række afdelinger. Vi har siden starten beskæftiget os med udlejning af alle former for materiel til bygge- og anlægsbranchen, offentlige myndigheder, industri samt private. I gennem tiden har vi udviklet en specialiseret knowhow inden for materielsammensætning, der gør, at vi er en af de førende udlejere med det nyeste materiel. Særligt gennem de senere år har vi foretaget store investeringer i nyt materiel, så vi i dag har et meget bredt og tidssvarende sortiment. I forbindelse med opkøbet af Ramirent tidligere på året konsoliderer vi vores afdelingsnetværk i Storkøbenhavn. I den forbindelse søger vi en regionschef, som skal stå for opbygningen af det nye site i Greve. 

”Maskiner kan alle købe – det er mennesker, der gør forskellen. Vi vil sætte den standard, andre skal hænge i for at følge” 

Du får ansvaret for at opbygge og udvikle forretningen, samtidig med at du er ansvarlig for den daglige drift. Du vil blive ansvarlig for at opbygge en stor professionel afdeling, herunder planlægge indretning af site, sikre effektiv flytning af afdelinger samt skabe et optimalt flow og ressourceudnyttelse. Du er en del af ledelsesgruppen i G.S.V., og her skal du bidrage til det stærke sammenhold og samarbejde på tværs af afdelingerne. Du bliver ansvarlig for omkring 60 mand fordelt på to funktionsledere, og som leder af virksomhedens største afdeling forventes du at sætte en standard internt, som andre skal hænge i for at følge.

Dine primære ansvarsområder vil være:

Drift:

  • Sikre leverance af op til 250 stykker materiel om dagen
  • Sikre højeste kvalitet og service i branchen
  • Lede 2 funktionsledere med ansvar for 20+ timelønnede
  • Budgetansvarlig for en omsætning på et 3 cifret millionbeløb

Udvikling:

  • Succesfuld konsolidering af sammenlægning af afdelinger i Greve
  • Effektiv implementering af nye processer
  • Sikre kultursammenføring on-site blandt medarbejderne

Kvalifikationer
Der er flere indgangsvinkler til stillingen, og det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Du kan have erfaring fra en produktionsvirksomhed, så du derigennem har erfaring med drift, procesoptimering og standarder. Du kan også komme fra en udlejnings-/leasingvirksomhed eller en servicevirksomhed. 

Det er vigtigt, at du motiveres både af drifts- og udviklingsopgaver, da stillingen indeholder begge dele. 

Du har:

  • En god økonomisk og kommerciel forståelse  
  • Gode kommunikative evner og kan formidle budskaber klart og tydeligt for både interessenter og kolleger på alle niveauer i organisationen
  • Ledelseserfaring - også gerne af timelønnede
  • Erfaring med og forståelse for kundeservice, forretningsstyring, processtyring og produktion

Derudover er du omstillingsparat og tør udfordre det eksisterende. Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil.  

Du tilbydes 
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en stor virksomhed i vækst og udvikling. Vi har fokus på kvalitet, effektivitet, kundeværdiskabelse og arbejdsmiljø. Du vil blive en del af en virksomhed og et team af meget engagerede og kompetente kollegaer, der brænder for at levere højeste kvalitet til vores kunder hver dag. Her får du ikke blot en spændende drifts- og ledelsesopgave, du får muligheden for at sætte dit præg på den transformation, G.S.V. Materieludlejning er i gang med – og sætte en ny branchestandard.

Vi ser frem til at høre fra dig!
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for G.S.V., og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på tlf. +45 30 85 13 11.

Om G.S.V.
G.S.V. Materieludlejning A/S er den største udlejningsvirksomhed af materiel og udstyr i Danmark, med kunder i både industri/service, bygge/anlæg og det offentlige. Vi er en danskejet virksomhed og er med vores landsdækkende afdelingsnetværk og brede produktportefølge den største aktør i markedet.

Vores produktsortiment dækker alt fra et enkeltstående stykke standardmateriel til større, skræddersyede totalløsninger. Fra de nyeste entreprenørmaskiner til energirigtige pavilloner.
Som totalleverandør kan vi levere alt til et byggeprojekt: entreprenørmateriel, stilladser & arbejdsplatforme, lifte & kraner samt letvogne, skurvogne, moduler & pavilloner.

Læs mere på www.gsv.dk

2019-06-22T09:51:13.920 Vil du være med til at gøre en forskel i en af Danmarks største materieludlejningsvirksomheder? Vil du være med til at opbygge og lede en stor afdeling med fokus på udvikling af mennesker og optimering samt kvalitets- og driftssikring af forretningen? Brænder du både for den daglige drift sammen med medarbejderne og for forretningsudvikling? Så er det dig, vi søger til stillingen som regionschef i Greve! G.S.V. Materieludlejning er i dag ca. 520 medarbejdere fordelt på en lang række afdelinger. Vi har siden starten beskæftiget os med udlejning af alle former for materiel til bygge- og anlægsbranchen, offentlige myndigheder, industri samt private. I gennem tiden har vi udviklet en specialiseret knowhow inden for materielsammensætning, der gør, at vi er en af de førende udlejere med det nyeste materiel. Særligt gennem de senere år har vi foretaget store investeringer i nyt materiel, så vi i dag har et meget bredt og tidssvarende sortiment. I forbindelse med opkøbet af Ramirent tidligere på året konsoliderer vi vores afdelingsnetværk i Storkøbenhavn. I den forbindelse søger vi en regionschef, som skal stå for opbygningen af det nye site i Greve. Maskiner kan alle købe det er mennesker, der gør forskellen. Vi vil sætte den standard, andre skal hænge i for at følge Du får ansvaret for at opbygge og udvikle forretningen, samtidig med at du er ansvarlig for den daglige drift. Du vil blive ansvarlig for at opbygge en stor professionel afdeling, herunder planlægge indretning af site, sikre effektiv flytning af afdelinger samt skabe et optimalt flow og ressourceudnyttelse. Du er en del af ledelsesgruppen i G.S.V., og her skal du bidrage til det stærke sammenhold og samarbejde på tværs af afdelingerne. Du bliver ansvarlig for omkring 60 mand fordelt på to funktionsledere, og som leder af virksomhedens største afdeling forventes du at sætte en standard internt, som andre skal hænge i for at følge. Dine primære ansvarsområder vil være: Drift: Sikre leverance af op til 250 stykker materiel om dagen Sikre højeste kvalitet og service i branchen Lede 2 funktionsledere med ansvar for 20 timelønnede Budgetansvarlig for en omsætning på et 3 cifret millionbeløb Udvikling: Succesfuld konsolidering af sammenlægning af afdelinger i Greve Effektiv implementering af nye processer Sikre kultursammenføring on-site blandt medarbejderne Kvalifikationer Der er flere indgangsvinkler til stillingen, og det vigtigste for os er at finde den rigtige kandidat. Du kan have erfaring fra en produktionsvirksomhed, så du derigennem har erfaring med drift, procesoptimering og standarder. Du kan også komme fra en udlejnings- leasingvirksomhed eller en servicevirksomhed. Det er vigtigt, at du motiveres både af drifts- og udviklingsopgaver, da stillingen indeholder begge dele. Du har: En god økonomisk og kommerciel forståelse Gode kommunikative evner og kan formidle budskaber klart og tydeligt for både interessenter og kolleger på alle niveauer i organisationen Ledelseserfaring - også gerne af timelønnede Erfaring med og forståelse for kundeservice, forretningsstyring, processtyring og produktion Derudover er du omstillingsparat og tør udfordre det eksisterende. Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og målrettet i hverdagen. Du er tillidsvækkende med en naturlig gennemslagskraft, du trives med at gå forrest, og du har en inspirerende og synlig ledelsesstil. Du tilbydes Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en stor virksomhed i vækst og udvikling. Vi har fokus på kvalitet, effektivitet, kundeværdiskabelse og arbejdsmiljø. Du vil blive en del af en virksomhed og et team af meget engagerede og kompetente kollegaer, der brænder for at levere højeste kvalitet til vores kunder hver dag. Her får du ikke blot en spændende drifts- og ledelsesopgave, du får muligheden for at sætte dit præg på den transformation, G.S.V. Materieludlejning er i gang med og sætte en ny branchestandard. Vi ser frem til at høre fra dig! JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for G.S.V., og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Eva Nestler på tlf. 45 30 85 13 11. Om G.S.V. G.S.V. Materieludlejning A S er den største udlejningsvirksomhed af materiel og udstyr i Danmark, med kunder i både industri service, bygge anlæg og det offentlige. Vi er en danskejet virksomhed og er med vores landsdækkende afdelingsnetværk og brede produktportefølge den største aktør i markedet. Vores produktsortiment dækker alt fra et enkeltstående stykke standardmateriel til større, skræddersyede totalløsninger. Fra de nyeste entreprenørmaskiner til energirigtige pavilloner. Som totalleverandør kan vi levere alt til et byggeprojekt: entreprenørmateriel, stilladser & arbejdsplatforme, lifte & kraner samt letvogne, skurvogne, moduler & pavilloner. Læs mere på www.gsv.dk10Phoenix1bb12ae4101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=145884&DepartmentId=18997&MediaId=4629&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmark3534780JKS A/S11Gl. Lyngvej 24600KøgeDKDanmarkORS/1bb12ae4_logo.pngORS/Small/1bb12ae4_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent767620JksHrManagerSpecialpakke 114588400124-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bb12ae4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bb12ae4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bb12ae4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1bb12ae4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegionschef til G.S.V. Materieludlejning1Dansk3Læse/ tale241920Regionschef6Ledelse361891411tsa@jks.dkDanmarkDanmarkda-DK