Registreringskonsulent til psykiatrisygehusets Administration i Vejle

Brænder du for at være med til at sikre, at kvaliteten af og indholdet i sygehusets patientregistrering altid er på højeste niveau, tidstro og klinisk korrekt, så er det dig vi søger til en stilling som registreringskonsulent. 
 
Du bliver ansat i psykiatrisygehusets Økonomi- og Planlægningsfunktion i administrationen. Vi flytter i juni 2018 til ny renoverede lokaler på Vejle Sygehus. 
 
Psykiatrisygehuset har stort fokus på kvaliteten af patientdata, vi validerer og fejlsikrer, understøtter og uddanner sygehusets medarbejdere i korrekt registrering. Samtidig er sygehuset sammen med de øvrige sygehuse i regionen i gang med at implementere LPR3. Implementeringen af LPR3 er den største udviklingsopgave i 2018.  
 
Hvis du har lyst til at arbejde sammen med os, vil dine opgaver i udgangspunktet være: 
  • Indgå i arbejdet med implementering af LPR3 i psykiatrisygehuset, herunder test, undervisning og deltagelse i diverse arbejdsgrupper 
  • Deltage i relevante samarbejdsfora om patientregistrering lokalt og regionalt. 
  • Arbejde med datatræk og validering af data fra regionens patientadministrative system, Cosmic, CI, LIS, LPR, SEI og eSundhed. 
  • Indgå i arbejde med at vedligeholde sygehusets organisatoriske hierarki (SOR og SHAK) 
  • Yde support til de psykiatriske afdelinger i registreringsspørgsmål 
  • Sparringspartner til kollegaer og samarbejdspartnere om patientregistrering og datavalidering 
  • Ad hoc opgaver 
 
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesbaggrund, og at du: 
  • har indsigt i arbejdsgange i sundhedsvæsenet og erfaring i at arbejde med sundhedsdata 
  • er hurtig til at sætte dig ind i et nyt område og skabe dig tilstrækkeligt overblik til at kunne agere selvstændigt 
  • har flair for tal og gerne undres 
  • har gode formidlingskompetencer og gerne undervisningserfaring 
  • kan skabe og bevare overblik 
  • arbejder systematisk og ansvarsbevidst 
  • er åben, nysgerrig, engageret og fleksibel i forhold til opgaver og kollegaer 
  • er god til at arbejde selvstændigt såvel som i teams 
  • kan have mange bolde i luften og samtidig bevare roen også under tidspres 
  • har situationsfornemmelse både organisatorisk og kollegialt 
 
I Økonomi- og Planlægningsfunktion er vi aktuelt 27 medarbejdere, der løser opgaver indenfor økonomi/regnskab, kvalitetsudvikling og patientsikkerhed, driftsplanlægning, kommunesamarbejde, patientbefordring og patientregistrering. Hos os er omgangstonen uhøjtidelig og fyldt med faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde 
 
Løn og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til aftale mellem Danske Regioner og forhandlingsberettiget organisation. Tiltrædelse hurtigst muligt, stillingen er på fuld tid. 
 
Du kan få mere at vide om stillingen hos Økonomi- og Planlægningschef Berit Matzen, tlf. 3055 2937 eller berit.matzen@rsyd.dk. eller registreringskonsulent Hella Thagesen tlf. 2941 1139 
Ansøgningsfrist er den 30. april 2018, vi forventer at holde samtaler den 8. maj 2018. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Jobkonsulent til Virksomhedsservice

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Kolding
Jobkonsulent til Virksomhedsservice Arbejdssted: Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen, Jobcenter Kolding - Virksomhedsservice, Dieselvej 6, 6000 Kolding Arbejdstid: 37 t uge Ansættelsestidspunkt: snarest muligt eller 1. juli 2018 Vi har fået...
Indrykket:12. april 2018
Udløbsdato:29. april 2018