Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Registreringskonsulent til psykiatrisygehusets Økonomi- og Planlægningsfunktion

Har du lyst til at arbejde med patientregistrering i psykiatrisygehuset, og vil du være med til at sikre, at sygehusets patientregistrering altid er på højeste niveau, tidstro og klinisk korrekt, så er det dig vi søger. 
 
Psykiatrisygehuset skal i det kommende år implementere LPR3 sammen med de øvrige sygehuse i regionen. En stor del af dine opgaver i 2018 og frem vil koncentrere sig om at indgå i arbejdet med implementeringen sammen med dine kollegaer i funktionen og i sygehusets kliniske afdelinger. 
 
Du bliver en del af psykiatrisygehusets Økonomi- og Planlægningsfunktion, som i juni 2018 flytter til Vejle. Funktionen er en del af psykiatrisygehusets administration. 
Vi er aktuelt er 27 medarbejdere, som løser opgaver indenfor økonomi, kvalitetsudvikling og patientsikkerhed, driftsplanlægning, kommunesamarbejde, patientbefordring og patientregistrering. Vi arbejder sammen og hjælper hinanden. Hos os er omgangstonen uhøjtidelig og fyldt med faglighed og humor. Du vil møde engagerede, dygtige og sjove kollegaer i et sygehus med fokus på patienten, faglighed, dialog og samarbejde 
 
Hvis du har lyst til at arbejde sammen med os, vil dine opgaver i udgangspunktet være: 

  • Indgå i arbejdet med implementering af LPR3 i psykiatrisygehuset, herunder test, undervisning og deltagelse i diverse arbejdsgrupper 
  • Afholde rettedage for sygehusets lægesekretærer (LPR-fejl samt øvrige fejl i Cosmic) 
  • Deltage i relevante samarbejdsfora om patientregistrering lokalt og regionalt. 
  • Arbejde med datatræk og validering af data fra regionens PAS-system, Cosmic, CI, LIS, LPR, SEI og eSundhed. 
  • Indgå i arbejde med at vedligeholde sygehusets organisatoriske hierarki (SOR og SKS) 
  • Yde support til de psykiatriske afdelinger i registreringsspørgsmål 
  • Sparringspartner til kollegaer og samarbejdspartnere om patientregistrering og datavalidering 
  • Ad hoc opgaver 
 
 
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesbaggrund f.eks. som lægesekretær, og at du: 
  • har indgående kendskab til LPR 
  • har kendskab til regionens elektroniske patientjournal ”Cosmic” 
  • har gode formidlingskompetencer og gerne undervisningserfaring 
  • kan skabe og bevare overblik 
  • arbejder systematisk og ansvarsbevidst 
  • er åben, nysgerrig, engageret og fleksibel i forhold til opgaver og kollegaer 
  • er god til at arbejde selvstændigt såvel som i teams 
  • kan have mange bolde i luften og samtidig bevare roen også under tidspres 
  • har situationsfornemmelse både organisatorisk og kollegialt 
 
 
Løn og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til aftale mellem Danske Regioner og forhandlingsberettiget organisation. Tiltrædelse hurtigst muligt, stillingen er på fuld tid. 
 
Du kan få mere at vide om stillingen hos Økonomi- og Planlægningschef Berit Matzen, tlf. 3055 2937 eller berit.matzen@rsyd.dk eller registreringskonsulent Hella Thagesen tlf. 2941 1139 
Ansøgningsfrist er den 16. februar 2018, vi forventer at holde samtaler den 23. februar 2018. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her