Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabassistent søges

Vikargården søger for virksomhed

Regnskabsassistent deltid,  til stor lægeklinik 2-3 dage om ugen.

Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try & Hire forløb.

Opgaverne vil bl.a. bestå af:

  • Debitor/kreditor bogholderi
  • Afstemninger
  • Bank
  • Løn
  • Ad hoc-opgaver

  

Personlige kvaifikationer

  • Uddannet bogholder
  • Min. 5 års erfaring
  • Er rutineret i bogføringsprogrammet C5
  • Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag
  • Eventuelt lyst til at trække statistikker ud
  • Har et åbent og udadvendt væsen
  • Er mødestabil og pligtopfyldende
  • Har gode samarbejdsevner
  • Omhyggelig i dit arbejde
  • Loyal og kundeminded

  

Er du interesseret og har kvalifikationerne i orden, så send en ansøgning samt cv til info@vikargaarden.dk

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse men venter gerne på den rette.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330075174Phoenix-632b007b12019-08-19T00:00:00Regnskabassistent søges

Vikargården søger for virksomhed

Regnskabsassistent deltid,  til stor lægeklinik 2-3 dage om ugen.

Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try & Hire forløb.

Opgaverne vil bl.a. bestå af:

  • Debitor/kreditor bogholderi
  • Afstemninger
  • Bank
  • Løn
  • Ad hoc-opgaver

  

Personlige kvaifikationer

  • Uddannet bogholder
  • Min. 5 års erfaring
  • Er rutineret i bogføringsprogrammet C5
  • Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag
  • Eventuelt lyst til at trække statistikker ud
  • Har et åbent og udadvendt væsen
  • Er mødestabil og pligtopfyldende
  • Har gode samarbejdsevner
  • Omhyggelig i dit arbejde
  • Loyal og kundeminded

  

Er du interesseret og har kvalifikationerne i orden, så send en ansøgning samt cv til info@vikargaarden.dk

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse men venter gerne på den rette.

2019-09-02T00:54:01.150 Vikargården søger for virksomhed Regnskabsassistent deltid, til stor lægeklinik 2-3 dage om ugen. Vikariat, med mulighed for fastansættelse i Try Hire forløb. Opgaverne vil bl.a. bestå af: Debitor kreditor bogholderi Afstemninger Bank Løn Ad hoc-opgaver Personlige kvaifikationer Uddannet bogholder Min. 5 års erfaring Er rutineret i bogføringsprogrammet C5 Vant til at arbejde både digitalt og manuelt med bilag Eventuelt lyst til at trække statistikker ud Har et åbent og udadvendt væsen Er mødestabil og pligtopfyldende Har gode samarbejdsevner Omhyggelig i dit arbejde Loyal og kundeminded Er du interesseret og har kvalifikationerne i orden, så send en ansøgning samt cv til info@vikargaarden.dk Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse men venter gerne på den rette.11jobnet632b007b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3575601Vikargården IVS11Værkstedsgården 7, 1.2820GentofteDKDanmark0
info@vikargaarden.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent806675JobNet5029972502997210014-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=632b007bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=632b007bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=632b007b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=632b007b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgRegnskabassistent søges12007991Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi362305342info@vikargaarden.dkinfo@vikargaarden.dkDKDanmarkDKDanmark330079243Selvstændig regnskabsassistent på deltid søges til vækstende arkitektvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af et ungt team i en dynamisk arkitektvirksomhed. Du vil blive virksomhedens eneste regnskabsmæssige ressource, hvorfor du vil arbejde meget selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Der vil være stor variation i opgaverne, da de omfatter alle de regnskabsmæssige opgaver samt andre administrative opgaver. Der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på rollen. Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer om ugen. Opgaverne består af: Arbejdsopgaver Bogføring Debitor- og kreditorstyring Lønkørsel Moms Finans Måneds- og årsafslutning Administrative opgaver Ad. hoc Om virksomheden Her er tale om en ambitiøs og professionel arkitekt- og rådgivningsvirksomhed, som er i rivende vækst. Virksomheden har eksisteret i syv år og beskæftiger knap 15 medarbejdere. Det er et relativt ungt team, hvilket også betyder, at atmosfæren er uformel, dynamisk og energifyldt. Samtidig er det en virksomhed, hvor det sociale fællesskab vægtes højt. Personlige kompetencer Du har gerne erfaring fra en lignende rolle. Du er selvstændig, proaktiv og struktureret, og du tager ansvar for dine opgaver. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives ligeledes med de mere administrative opgaver. Derudover er du serviceminded og samarbejdsvillig, da det er en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Sidst men ikke mindst trives du i et energifyldt og ungdommeligt miljø, hvor du kan bidrage til den gode stemning. IT-kompetencer Erfaring med et eller flere økonomisystemer Erfaring & uddannelse Du har en regnskabsuddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent bliver du en del af et ungt team i en dynamisk arkitektvirksomhed. Du vil blive virksomhedens eneste regnskabsmæssige ressource, hvorfor du vil arbejde meget selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Der vil være stor variation i opgaverne, da de omfatter alle de regnskabsmæssige opgaver samt andre administrative opgaver. Der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på rollen. Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer om ugen.

Opgaverne består af:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønkørsel
  • Moms
  • Finans
  • Måneds- og årsafslutning
  • Administrative opgaver
  • Ad. hoc

Om virksomheden

Her er tale om en ambitiøs og professionel arkitekt- og rådgivningsvirksomhed, som er i rivende vækst. Virksomheden har eksisteret i syv år og beskæftiger knap 15 medarbejdere. Det er et relativt ungt team, hvilket også betyder, at atmosfæren er uformel, dynamisk og energifyldt. Samtidig er det en virksomhed, hvor det sociale fællesskab vægtes højt.

Personlige kompetencer

Du har gerne erfaring fra en lignende rolle. Du er selvstændig, proaktiv og struktureret, og du tager ansvar for dine opgaver. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives ligeledes med de mere administrative opgaver. Derudover er du serviceminded og samarbejdsvillig, da det er en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Sidst men ikke mindst trives du i et energifyldt og ungdommeligt miljø, hvor du kan bidrage til den gode stemning.

IT-kompetencer

Erfaring med et eller flere økonomisystemer

Erfaring & uddannelse

Du har en regnskabsuddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/40a2a0e5_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-08-27T16:02:38.2232019-09-30T00:00:00
330084205Erfaren regnskabsassistent til dynamisk virksomhedProfile Trives du med en alsidig og dynamisk hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere, afdelinger, forretningsområder og leverandører. Er du proaktiv, arbejdsom og serviceminded, samtidig med at du har styr på alle detaljer? Så er du måske vores nye regnskabsassistent. Vi søger en regnskabsassistent til FK Distribution, der bl.a. skal varetage kreditorfunktionen i regnskabsafdelingen. Vores nye medarbejder får selvstændigt ansvar for sine egne ansvarsområder og bliver samtidig en del af et tæt sammentømret team, der har en stærk samarbejdskultur. Du tilbydes En alsidig stilling, hvor dit primære ansvarsområde bliver at varetage opgaverne i Kreditorfunktionen, herunder kreditoroprettelser, indlæsning og opfølgning på leverandørfakturaer, bogføring og kontrol i Navision, korrekt og rettidig betaling af vores kreditorer. Herudover får du ansvar for generelle regnskabsopgaver som f.eks. afstemninger samt udvalgte opgaver i relation til månedsafslutningsprocessen. Regnskabsafdelingen benytter en række regnskabsrelaterede systemer, og vores nye regnskabsassistent vil få et tværgående systemejerskab for udvalgte systemer, f.eks. Palette, med ansvar for den løbende vedligeholdelse og drift samt løbende opgraderinger inklusive brugerundervisning. Om dig Jobbet er for dig, der: Har minimum 5 års erfaring fra en regnskabsafdeling og særligt trives med arbejdet i kreditorfunktionen Har stor erfaring med regnskabssystemer som Palette, Navision mv., og har mod på og evner at påtage sig et tværgående systemejerskab i afdelingen Er pligtopfyldende og arbejdsom, og tilgår din opgaver struktureret og grundigt hvormed du har styr på alle relevante detaljer Er opsøgende, initiativrig og serviceorienteret og trives med et job med en stor kontaktflade til forretningen Er samarbejdsorienteret og gerne indtager rollen som back-up for dine kollegaer med dit alsidige kendskab til arbejdsopgaverne i en regnskabsafdeling Det er en fordel, hvis du er superbruger i Palette, Navision og Excel. Vi tilbyder Et alsidigt og udfordrende job hos FK Distribution, hvor du sammen med dine 5 kolleger i regnskabsafdelingen skal sikre, at afdelingens opgaver løses på bedste og mest professionelle vis. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Torben Boe Nielsen på 5120 4828. Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt. FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A S.

Trives du med en alsidig og dynamisk hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere, afdelinger, forretningsområder og leverandører. Er du proaktiv, arbejdsom og serviceminded, samtidig med at du har styr på alle detaljer? Så er du måske vores nye regnskabsassistent.

Vi søger en regnskabsassistent til FK Distribution, der bl.a. skal varetage kreditorfunktionen i regnskabsafdelingen. Vores nye medarbejder får selvstændigt ansvar for sine egne ansvarsområder og bliver samtidig en del af et tæt sammentømret team, der har en stærk samarbejdskultur.

 

Du tilbydes

En alsidig stilling, hvor dit primære ansvarsområde bliver at varetage opgaverne i Kreditorfunktionen, herunder kreditoroprettelser, indlæsning og opfølgning på leverandørfakturaer, bogføring og kontrol i Navision, korrekt og rettidig betaling af vores kreditorer.  Herudover får du ansvar for generelle regnskabsopgaver som f.eks. afstemninger samt udvalgte opgaver i relation til månedsafslutningsprocessen.

Regnskabsafdelingen benytter en række regnskabsrelaterede systemer, og vores nye regnskabsassistent vil få et tværgående systemejerskab for udvalgte systemer, f.eks. Palette, med ansvar for den løbende vedligeholdelse og drift samt løbende opgraderinger inklusive brugerundervisning.

 

Om dig

Jobbet er for dig, der:

  • Har minimum 5 års erfaring fra en regnskabsafdeling og særligt trives med arbejdet i kreditorfunktionen
  • Har stor erfaring med regnskabssystemer som Palette, Navision mv., og har mod på og evner at påtage sig et tværgående systemejerskab i afdelingen
  • Er pligtopfyldende og arbejdsom, og tilgår din opgaver struktureret og grundigt hvormed du har styr på alle relevante detaljer
  • Er opsøgende, initiativrig og serviceorienteret og trives med et job med en stor kontaktflade til forretningen
  • Er samarbejdsorienteret og gerne indtager rollen som back-up for dine kollegaer med dit alsidige kendskab til arbejdsopgaverne i en regnskabsafdeling

Det er en fordel, hvis du er superbruger i Palette, Navision og Excel.

 

Vi tilbyder

Et alsidigt og udfordrende job hos FK Distribution, hvor du sammen med dine 5 kolleger i regnskabsafdelingen skal sikre, at afdelingens opgaver løses på bedste og mest professionelle vis. Arbejdsstedet er i vores moderne kontormiljø i Høje Taastrup tæt ved stationen. Vi sørger selvfølgelig for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, kaffe ad libitum fra vores café, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om FK Distribution, så klik ind på vores hjemmeside fk.dk eller minetilbud.dk.

 

Interesseret?

Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV i dag. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Torben Boe Nielsen på 5120 4828.  Samtaler afholdes løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

FK Distribution formidler både digitale tilbud og fysiske tilbudsaviser til de danske forbrugere. Vi er midt i en rivende udvikling med at transformere os fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret medierådgiver. Vi er i gang med at skabe den ultimative digitale portal og markedsplads med aktuelle og målrettede tilbud til forbrugeren. Vi står blandt andet bag NejTak+ og minetilbud. FK Distribution er et datterselskab til North Media A/S.

 

ORS/Small/0fa8fe42_logo.pngFK Distribution A/STaastrup2019-09-04T16:08:44.1902019-10-19T00:00:00
330085390RegnskabsassistentRobot Da vores regnskabsassistent har overtaget jobbet som Finance Manager søger vi hurtigst muligt en engageret og dygtig regnskabsassistent, som kan indgå i det daglige arbejde i vores administration. Dine opgaver: Debitor-, kreditor- samt finansbogholderi Afstemning af konti Rapporteringer såvel internt som eksternt Indberetninger til offentlige myndigheder Forestå indkøb af kontorartikler mv. Kontakt og afstemning med vores moderselskab og dine kvalifikationer: Relevant regnskabserfaring evt. fra lignende stilling God til Excel Gerne kendskab til Navision Generelt kendskab til regnskabslovgivning Dansk skrift og tale Engelsk skrift og tale Vi tilbyder: Et fuldtidsjob med rig mulighed for faglig og personlig udvikling Gode kolleger i et godt arbejdsmiljø med en god omgangstone God løn, pensionsordning og sundhedsforsikring Ansøgningsfrist og tiltrædelse:Ansøgningsfristen er 11.10.2019, og ansøgningerne behandles i takt med, at vi modtager disse.Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte vores Finance Manager Lene Andersen på telefon 4690 1211. Er dette noget for dig, så send din ansøgning pr. mail vedhæftet relevante dokumenter til:lene.andersen@zf.comI forbindelse med din ansøgning, kan du læse mere her, om hvordan vi behandler dine persondata https: www.zf.dk oplysningspligt-under-rekruttering

Da vores regnskabsassistent har overtaget jobbet som Finance Manager søger vi hurtigst muligt en engageret og dygtig regnskabsassistent, som kan indgå i det daglige arbejde i vores administration.

Dine opgaver: 

  • Debitor-, kreditor- samt finansbogholderi
  • Afstemning af konti
  • Rapporteringer såvel internt som eksternt
  • Indberetninger til offentlige myndigheder
  • Forestå indkøb af kontorartikler mv.
  • Kontakt og afstemning med vores moderselskab

og dine kvalifikationer:

  • Relevant regnskabserfaring evt. fra lignende stilling
  • God til Excel
  • Gerne kendskab til Navision
  • Generelt kendskab til regnskabslovgivning
  • Dansk skrift og tale
  • Engelsk skrift og tale

Vi tilbyder:

  • Et fuldtidsjob med rig mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Gode kolleger i et godt arbejdsmiljø med en god omgangstone
  • God løn, pensionsordning og sundhedsforsikring

Ansøgningsfrist og tiltrædelse:
Ansøgningsfristen er 11.10.2019, og ansøgningerne behandles i takt med, at vi modtager disse.
Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte vores Finance Manager Lene Andersen på telefon 4690 1211.

Er dette noget for dig, så send din ansøgning pr. mail vedhæftet relevante dokumenter til:
lene.andersen@zf.com
I forbindelse med din ansøgning, kan du læse mere her, om hvordan vi behandler dine persondata
https://www.zf.dk/oplysningspligt-under-rekruttering/

ZF Danmark ApSTaastrup2019-09-06T00:00:002019-10-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvstændig regnskabsassistent på deltid søges til vækstende arkitektvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af et ungt team i en dynamisk arkitektvirksomhed. Du vil blive virksomhedens eneste regnskabsmæssige ressource, hvorfor du vil arbejde meget selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Der vil være stor ...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Erfaren regnskabsassistent til dynamisk virksomhed

FK Distribution A/S

Taastrup
Trives du med en alsidig og dynamisk hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere, afdelinger, forretningsområder og leverandører. Er du proaktiv, arbejdsom og serviceminded, samtidig med at du har styr på alle detaljer? Så er du måske vor...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. oktober 2019

Regnskabsassistent

ZF Danmark ApS

Taastrup
Da vores regnskabsassistent har overtaget jobbet som Finance Manager søger vi hurtigst muligt en engageret og dygtig regnskabsassistent, som kan indgå i det daglige arbejde i vores administration. Dine opgaver: Debitor-, kreditor- samt finansboghold...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:11. oktober 2019